JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220617/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220617/0021277301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Kompleksowa termomodernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Miejskiej Lubań, Gminy Gromadka, Gminy i Miasta Lwówek Śląski oraz Powiatu Lwóweckiego” – postępowanie V </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina i Miasto Lwówek Śląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000530643</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Al. Wojska Polskiego 25A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lwówek Śląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">59-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@lwowekslaski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.lwowekslaski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Kompleksowa termomodernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Miejskiej Lubań, Gminy Gromadka, Gminy i Miasta Lwówek Śląski oraz Powiatu Lwóweckiego” – postępowanie V </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-afc3c9e6-edff-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00212773</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00039112/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.7 Kompleksowa termomodernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Miejskiej Lubań, Gminy Gromadka, Gminy i Miasta Lwówek Śląski oraz Powiatu Lwóweckiego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014 – 2020 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/lwowekslaski <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/lwowekslaski</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl zwaną dalej: „Platforma”, pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/lwowekslaski.<br/>2. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej wskazanych w SWZ.<br/>3. Funkcjonalność Platformy gwarantuje złożenie przez Wykonawcę w postępowaniu zaszyfrowanej oferty wraz z załącznikami, w<br/>sposób uniemożliwiający Zamawiającemu zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert.<br/>4. W toku prowadzonego postępowania komunikacja między Wykonawcami a Zamawiającym prowadzona będzie za pośrednictwem<br/>Platformy. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane będą za pośrednictwem formularza<br/>„Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji<br/>przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego”,<br/>po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.<br/>5. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje<br/>dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał<br/>na Platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny<br/>Wykonawca, będzie przekazywana w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformy do konkretnego Wykonawcy.<br/>6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości przesłanych przez<br/>Zamawiającego bezpośrednio na Platformie, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu<br/>SPAM.<br/>7. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452), określa niezbędne wymagania<br/>sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:<br/>7.1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>7.2. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza<br/>wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>7.3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.,<br/>7.4. włączona obsługa JavaScript,<br/>7.5. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>7.6. platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>7.7. oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg<br/>czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>8. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego<br/>podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.<br/>9. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać wymogi określone<br/>w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do<br/>transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. TOŻSAMOŚĆ ADMINISTRATORA: Administratorem Państwa danych osobowych jest:<br/>Burmistrz Gminy i Miasta Lwówek Śląski, z siedzibą w Lwówku Śląskim (59-600) przy al. Wojska Polskiego 25 A;<br/>2. DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA: Z administratorem – Burmistrzem Gminy i Miasta Lwówek Śląski można się<br/>skontaktować pisemnie na adres siedziby administratora oraz poprzez adres e-mail sekretariat@lwowekslaski.pl, tel. 75 6477888.<br/>3. DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH: Administrator: Burmistrz Gminy i Miasta Lwówek Śląski wyznaczył<br/>inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez e-mail iod@lwowekslaski.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania<br/>danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.<br/>4. CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA: Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu: - przeprowadzenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia w trybie ustawy Pzp; - w przypadku wyłonienia wykonawcy - w celu realizacji przedmiotu<br/>zamówienia. Pani/Pana dane będą przetwarzane na podstawie przepisów: - Ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień<br/>publicznych; - Zarządzenie Nr IN.0050.22.2022 Burmistrza Gminy i Miasta Lwówek Śląski z dnia 01 lutego 2022 r. w sprawie<br/>zatwierdzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości do 130 000 zł.<br/>5. ODBIORCY DANYCH: Pani/Pana dane osobowe przekazywane będą: - podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów<br/>prawa; - osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i 19 ustawy z dnia<br/>11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych; - usługodawcom wykonującym zadania na zlecenie Administratora w ramach<br/>świadczonych usług serwisu i utrzymania systemów i programów informatycznych, z którymi administrator ma podpisane<br/>stosowne umowy powierzenia danych.<br/>6. PRZEKAZANIE DANYCH OSOBOWYCH DO PAŃSTWA TRZECIEGO LUB ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ: Pani/Pana<br/>dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy. Z uwagi na charakter świadczonych usług przez<br/>podmiot przetwarzający, dane osobowe będą przechowywane w chmurze obliczeniowej, a wszystkie serwery zlokalizowane będą na<br/>terenie Unii Europejskiej.<br/>7. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH: Pani/Pana dane osobowe ujęte w protokole postępowania wraz z załącznikami będą<br/>przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres nie krótszy niż 4 lata od dnia zakończenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Państwa<br/>dane zarejestrowane na platformie zakupowej będą przechowywane a następnie zarchiwizowane przez okres max 10 lat od dnia<br/>upływu terminu składania ofert.<br/>CIĄG DALSZY W &#34;Informacje dodatkowe&#34;.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do<br/>sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym<br/>z ustawą. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18<br/>ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IN.271.47.2022.AM</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1: Budynek A Szkoły Podstawowej nr 2 w Lwówku Śląskim:<br/>- modernizacja instalacji c.o. w następującym zakresie: wymiana instalacji c.o. – nowe grzejniki wraz z zaworami<br/>termostatycznymi jako element systemu zarządzania energią – 110 szt.,<br/>- ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem (jako dodatkowe prace uwzględniono ocieplenie fundamentów wraz z<br/>wykonaniem hydroizolacji oraz prac odtworzeniowych) o współczynniku ciepła λ=0,032 W/(m*K), o grubości 14 cm,<br/>- ocieplenie stropodachu/stropu poddasza warstwą wełny mineralnej położonej na istniejącej konstrukcji o wspólczynniku<br/>ciepła λ=0,039 W/(m*K)), o grubości 24 cm,<br/>- ocieplenie stropodachu warstwą styropapy położonej na istniejącej konstrukcji (o współczynniku przewodzenia ciepła<br/>λ=0,039 W/(m*K)), o grubości 24 cm,<br/>- ocieplenie stropodachu warstwą styropapy położonej na istniejącej konstrukcji (o współczynniku przewodzenia ciepła<br/>λ=0,038 W/(m*K)), o grubości 22 cm,<br/>- wymiana istniejących okien na nowe o współczynniku przenikania ciepła U = 0,9 W/m2k wraz z nawiewnikami<br/>ciśnieniowymi,<br/>- wymiana drzwi zewnętrznych na nowe o współczynniku przenikania ciepła U = 1,3 W/m2K,<br/>- wymiana istniejącego oświetlenia wbudowanego na nowe w technologii LED wraz z wymianą instalacji elektrycznej, <br/>- montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 8,58 kW. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>cena oferty (brutto) - znaczenie 60%,<br/>okres gwarancji na wykonane roboty budowlane - znaczenie 40%.<br/>2. Ocena ofert będzie się odbywała wg następujących zasad:<br/>W kryterium „cena” (Kc) Zamawiający dokona oceny punktowej każdej z ofert zgodnie z formułą:<br/>Kc= (cena najniższa)/(cena oferty badanej) ×100 pkt ×60%.<br/>W kryterium „Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane” (Kg) oferta może uzyskać maksymalnie 40 punktów. Ocena zostanie<br/>dokonana na podstawie okresu gwarancji wskazanego przez Wykonawcę w Ofercie. Minimalny wymagany przez Zamawiającego<br/>okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. Każde dodatkowe 12 miesięcy gwarancji powyżej wymaganego 60 miesięcznego okresu<br/>będzie premiowane przez Zamawiającego. Przyjmuje się, że punkty w tym kryterium będą przyznawane następująco:<br/>60 miesięcy (wymagane) – 0 punktów<br/>72 miesiące – 20 punktów<br/>84 miesiące – 40 punktów<br/>W przypadku niepodania przez Wykonawcę okresu gwarancji skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt<br/>5 Ustawy.<br/>Ocena punktowa będzie wyrażona liczbą zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów w wyniku następującego działania: K = Kc<br/>+ Kg.<br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w<br/>Ustawie oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.<br/>Jeżeli nie można będzie dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiać będzie<br/>taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały<br/>złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w określonym terminie<br/>ofert dodatkowych.<br/>Uwaga: Każda część zamówienia będzie oceniana oddzielnie. Powyższe kryteria będą stosowane przy ocenie ofert każdej z części<br/>zamówienia.<br/>3. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji na wykonane roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3: Budynek C Szkoły Podstawowej nr 2 w Lwówku Śląskim:<br/>- modernizacja instalacji c.o. w następującym zakresie: wymiana instalacji c.o. - nowe grzejniki wraz z zaworami<br/>termostatycznymi jako element systemu zarządzania energią - 90 szt.,<br/>- ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem (o współczynniki przewodzenia ciepła λ= 0,031 W/(mK)), o grubości 12 cm,<br/>- ocieplenie stropu poddasza warstwą wełny mineralnej położonej na istniejącej konstrukcji (o współczynniku przewodzenia<br/>ciepła λ= 0,039 W/(m K)), o grubości 24 cm,<br/>- ocieplenie stropodachu warstwą styropapy położonej na istniejącej konstrukcji (o współczynniku przewodzenia ciepła λ=<br/>0,038 W/(m K)), o grubości 22 cm,<br/>- wymiana istniejących okien na nowe o współczynniku przenikania ciepła U = 0,9 W/m2K wraz z nawiewnikami<br/>ciśnieniowymi,<br/>- wymiana drzwi zewnętrznych na nowe o współczynniku przenikania ciepła U = 1,3 W/m2K,<br/>- wymiana istniejącego oświetlenia wbudowanego na nowe w technologii LED,<br/>- prace dotyczące instalacji elektrycznej, tj. niezbędne naprawy instalacji odgromowej, demontaż istniejącej instalacji w<br/>zakresie koniecznym do montażu paneli fotowoltaicznych oraz wykonania termomodernizacji ścian, wykonanie instalacji<br/>odgromowej, prace w przyziemiu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>cena oferty (brutto) - znaczenie 60%,<br/>okres gwarancji na wykonane roboty budowlane - znaczenie 40%.<br/>2. Ocena ofert będzie się odbywała wg następujących zasad:<br/>W kryterium „cena” (Kc) Zamawiający dokona oceny punktowej każdej z ofert zgodnie z formułą:<br/>Kc= (cena najniższa)/(cena oferty badanej) ×100 pkt ×60%.<br/>W kryterium „Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane” (Kg) oferta może uzyskać maksymalnie 40 punktów. Ocena zostanie<br/>dokonana na podstawie okresu gwarancji wskazanego przez Wykonawcę w Ofercie. Minimalny wymagany przez Zamawiającego<br/>okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. Każde dodatkowe 12 miesięcy gwarancji powyżej wymaganego 60 miesięcznego okresu<br/>będzie premiowane przez Zamawiającego. Przyjmuje się, że punkty w tym kryterium będą przyznawane następująco:<br/>60 miesięcy (wymagane) – 0 punktów<br/>72 miesiące – 20 punktów<br/>84 miesiące – 40 punktów<br/>W przypadku niepodania przez Wykonawcę okresu gwarancji skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt<br/>5 Ustawy.<br/>Ocena punktowa będzie wyrażona liczbą zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów w wyniku następującego działania: K = Kc<br/>+ Kg.<br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w<br/>Ustawie oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.<br/>Jeżeli nie można będzie dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiać będzie<br/>taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały<br/>złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w określonym terminie<br/>ofert dodatkowych.<br/>Uwaga: Każda część zamówienia będzie oceniana oddzielnie. Powyższe kryteria będą stosowane przy ocenie ofert każdej z części<br/>zamówienia.<br/>3. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji na wykonane roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:<br/>a)	jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 500.000,00 zł (słownie zł: pięćset tysięcy) – (dotyczy wszystkich Części).<br/>b)	posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed złożeniem oferty na kwotę nie mniejszą niż:<br/>- Część 1: Budynek A – 300.000,00 zł (słownie zł: trzysta tysięcy)<br/>- Część 3: Budynek C – 200.000,00 zł (słownie zł: dwieście tysięcy)<br/>2. Zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:<br/>a)	w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 świadczenie polegające na termomodernizacji/rewitalizacji/remoncie budynku, obejmujące min. ocieplenie ścian zewnętrznych, wymianę okien, modernizację instalacji c.o. (dotyczy wszystkich Części) <br/>b)	w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 świadczenie polegające na montażu instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 8 kW. (dotyczy tylko Części I ).<br/>c)	Dysponuje lub będzie dysponował osobą pełniącą funkcję Kierownika Budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa; (dotyczy wszystkich części)<br/>Uwaga: w przypadku złożenia oferty na dwie części zamówienia Zamawiający dopuści jednego kierownika budowy na wszystkie części zamówienia.<br/>d)	Dysponuje lub będzie dysponował osobą pełniącą funkcję Kierownika Robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych <br/>i elektroenergetycznych oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów. (dotyczy wszystkich części)<br/>Uwaga: w przypadku złożenia oferty na dwie części zamówienia Zamawiający dopuści jednego kierownika robót na wszystkie części zamówienia. <br/>e)	Dysponuje lub będzie dysponował osobą pełniącą funkcję Kierownika Robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów. (dotyczy wszystkich części)<br/>Uwaga: w przypadku złożenia oferty na dwie części zamówienia Zamawiający dopuści jednego kierownika robót na wszystkie części zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.<br/>2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega<br/>wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>3. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym<br/>Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo<br/>oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór załącznik nr 9 do SWZ.<br/>4. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>5. Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale XIV, pkt 6, ppkt 6.4. SWZ, w<br/>zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – wzór: Załącznik nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności<br/>związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.<br/>2. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków<br/>finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed złożeniem oferty.<br/>3. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i<br/>podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały<br/>wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego<br/>i prawidłowo ukończone – wzór: Załącznik nr 6 do SWZ;<br/>Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były<br/>wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów<br/>– inne dokumenty.<br/>4. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór: Załącznik nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Oferta cenowa zgodna z załączonym drukiem „formularza oferty” – załącznik do SWZ, która zawiera cenę wyliczoną wraz<br/>z załącznikiem nr 1 do formularza oferty (Tabela w formacie .pdf (podpisana) i w formacie .xls (bez podpisu)).<br/>2. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.<br/>3. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców ubiegających się wspólnie o<br/>udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>4. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeżeli dotyczy) – wzór: Załącznik nr 4 do SWZ,<br/>5. Zobowiązanie i oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) - wzór: Załącznik nr 5 do SWZ,<br/>6. Dowód wniesienia wadium. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:<br/>1.1.	Część 1 – Budynek A Szkoły Podstawowej nr 2 w Lwówku Śląskim: <br/>5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100);<br/>1.2.	Część 3 – Budynek C Szkoły Podstawowej nr 2 w Lwówku Śląskim:<br/>5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>3.1. pieniądzu;<br/>3.2. gwarancjach bankowych;<br/>3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299).<br/>4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski<br/>Spółka Akcyjna w Bolesławcu nr rachunku nr 84 1020 2137 0000 9902 0134 9554 z dopiskiem „Wadium – Kompleksowa<br/>termomodernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej – Część …………..”.<br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.<br/>5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci<br/>elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>5.1. musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w<br/>Ustawie;<br/>5.2. z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>5.3. powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>5.4. termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż<br/>pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);<br/>5.5. w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;<br/>5.6. beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina i Miasto Lwówek Śląski;<br/>5.7. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Ustawy), Zamawiający wymaga<br/>aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).<br/>6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium<br/>nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98<br/>ust. 2 pkt 3 Ustawy zostanie odrzucona.<br/>7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Ustawy. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy<br/>załączyć do oferty.<br/>2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, będzie spełniony,<br/>jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do<br/>prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do<br/>których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają<br/>roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>4. W przypadku, o którym mowa w pkt. 2 i 3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są<br/>dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynikać będzie, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają<br/>poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i<br/>spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw<br/>wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu.<br/>6. W przypadku wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia (art. 58 Ustawy), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią<br/>(tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia (konsorcjum). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany umowy pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej.<br/>2. Poza przypadkami wymienionymi w art. 455 ust. 1 pkt. 2 lit b i c, pkt. 3 i 4 oraz ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku<br/>Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 roku, poz. 1129 ze zmianami), przewiduje się możliwość dokonania zmian<br/>postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy dotyczących:<br/>2.1. przedłużenia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie<br/>zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia przedmiotu umowy, w następujących sytuacjach:<br/>a)jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia przedmiotu umowy będą<br/>następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem<br/>nieterminowego przekazania placu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww.<br/>okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia przedmiotu umowy,<br/>b) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z<br/>powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków<br/>atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca<br/>ponosi odpowiedzialność,<br/>c) gdy wystąpi konieczność udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu<br/>Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty<br/>inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,<br/>d) gdy wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji<br/>państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,<br/>organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,<br/>f) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami,<br/>g) wystąpienia dodatkowych robót budowlanych i zamiennych, a niemożliwych do przewidzenia;<br/>h) oczekiwanie na przedłużające się decyzje organów zatwierdzających, kontrolujących, wydających decyzje etc.<br/>2.2. technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w następujących<br/>sytuacjach:<br/>rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych<br/>rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,<br/>b) wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, w<br/>szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów<br/>budowlanych,<br/>c) konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze<br/>względu na zmiany obowiązującego prawa,<br/>d) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami.<br/>CIĄG DALSZY w &#34;Informacje dodatkowe&#34;. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-04 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/lwowekslaski w zakładce dedykowanej postępowaniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-04 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-08-02</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> CIĄG DALSZY Z &#34;RODO (obowiązek informacyjny)&#34;:<br/>8. PRAWA PODMIOTÓW DANYCH: - Posiada Pani/Pan prawo: −na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; −<br/>na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z<br/>zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3<br/>lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa<br/>w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą<br/>prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>9. PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO: przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi<br/>w zakresie ochrony danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z<br/>siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531 03 00, jeżeli stwierdzi Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO.<br/>10. ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH: Źródłem pochodzenia Państwa danych są wszelkie dokumenty<br/>składane przez wykonawcę w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>11. INFORMACJA O DOWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH: obowiązek podania danych osobowych<br/>wynika z ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych i jest warunkiem niezbędnym do wzięcia udziału w<br/>postępowaniu o zamówienia publiczne.<br/>CIĄG DALSZY Z &#34;Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia:&#34;<br/>2.3. Zmiany wynagrodzenia w następujących sytuacjach:<br/>a) zmiany wynagrodzenia w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych,<br/>w tym zmiany podatku VAT,<br/>b) w przypadku rezygnacji z wykonywania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji technicznej, a więc odstąpienia<br/>przez Zmawiającego od części przedmiotu umowy (tzw. „roboty zaniechane”),<br/>c) w przypadku zlecenia wykonania „dodatkowych robót budowlanych” wykraczających poza przedmiot niniejszej umowy<br/>(„zamówienia podstawowego”),<br/>d) z uwagi na fakt, iż od 24.02.2022 r. trwają działania wojenne na Ukrainie co ma przełożenie na rynek paliw dopuszcza się<br/>możliwość zmiany wynagrodzenia na udokumentowany wniosek wykonawcy wyłącznie w zakresie cen materiałów oraz<br/>kosztów ogólnych w wysokości nieprzekraczającej 10% wartości danego rodzaju kosztów, których wzrost może wystąpić, w<br/>stosunku do tych kosztów wg złożonego szczegółowego kosztorysu ofertowego.<br/>2.4. Zmiany osób wymienionych w § 24 niniejszej umowy, przy czym zmiany osób po stronie Wykonawcy mogą być<br/>dokonane wyłącznie pod warunkiem zagwarantowania wykonania przedmiotu umowy przez osoby zapewniające należyte<br/>jej wykonanie, w szczególności posiadające kwalifikacje wymagane przez Zamawiającego w SWZ.<br/>3. Termin wykonania umowy może zostać wydłużony maksymalnie o czas opóźnienia spowodowanego okolicznościami<br/>określonymi w ust. 2 pkt. 2.1.<br/>wniosek złożony w terminie 7 dni od daty wystąpienia lub powzięcia wiadomości o zaistniałych okolicznościach. Wniosek winien zawierać szczegółowe uzasadnienie, stosownie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania<br/>zmiany.<br/>5. Zamawiający dopuszcza także inne podobne zmiany umowy w przypadku, gdy zmiana pozostaje w bezpośrednim<br/>związku przyczynowo – skutkowym z wystąpieniem danych okoliczności i nie wykracza poza to co konieczne w celu<br/>przeciwdziałania skutkom takiej zmiany okoliczności.<br/>6. Wszelkie zmiany Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie<br/>pisemnej w drodze aneksu Umowy, pod rygorem nieważności.<br/>7. (...) ciąg dalszy w SWZ

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com