JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220621/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220621/0021620001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Rozbudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej<br/>w Dusznikach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Duszniki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 631258365</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Sportowa 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Duszniki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-550</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL418 - Poznański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48612919075</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@duszniki.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.duszniki.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Rozbudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej<br/>w Dusznikach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f3c939de-f13e-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00216200</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00022145/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.5 Rozbudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Dusznikach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_duszniki <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_duszniki</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim, w formie elektronicznej, za pośrednictwem platformy<br/>zakupowej – dalej zwanej „Platformą”, dostępnej pod adresem strony internetowej:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_duszniki .Komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane<br/>są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do<br/>Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji<br/>przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij<br/>wiadomość do Zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do<br/>Zamawiającego.Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu<br/>składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji „Komunikaty”.<br/>Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca,<br/>będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego<br/>Wykonawcy. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i<br/>wiadomości przesłanych przez Zamawiającego bezpośrednio na Platformie, gdyż system powiadomień<br/>może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.6. Jeżeli Zamawiający lub<br/>Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich<br/>otrzymania. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania dokumentu, domniemywa się, że każda ze<br/>stron zapoznała się z jego treścią w momencie przesłania drogą elektroniczną. Zamawiający, zgodnie z<br/>rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środki<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania<br/>sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.: stały<br/>dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, komputer klasy<br/>PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHz lub jego<br/>nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows<br/>7, Mac Os X 10 4, Linux lub ich nowsze wersje, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w<br/>przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., włączona obsługa JavaScript, zainstalowany<br/>program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, Platforma działa według<br/>standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8, oznaczenie czasu odbioru danych<br/>przez Platformę Zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Wykonawca, przystępując<br/>do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:1) akceptuje warunki korzystania z<br/>Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce „Regulamin” oraz uznaje go za wiążący,2)<br/>zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod adresem strony<br/>internetowej: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view .Zamawiający<br/>informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, pobrania<br/>dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności<br/>podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje<br/>dla Wykonawców” pod adresem strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Duszniki z siedzibą<br/>w Dusznikach, ul. Sportowa 1, 64-550 Duszniki, tel. 61 29 19 075, e-mail: urzad@duszniki.eu,<br/>• inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Duszniki jest osoba, z którą można się<br/>skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw: telefonicznie<br/>pod nr 61 29 19 075 wew. 110, za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: admin@duszniki.eu<br/>lub pisemnie na adres podany wyżej,<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Rozbudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w<br/>Dusznikach”, prowadzonym w trybie<br/>podstawowym<br/>bez<br/>negocjacji,<br/>• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy Pzp,<br/>• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4<br/>lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Protokół postępowania<br/>wraz z załącznikami przechowywany będzie przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego (zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp),<br/>• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp, • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w<br/>sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, • posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15<br/>RODO prawo dostępu do danych<br/>osobowych Pani/Pana<br/>dotyczących, na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana<br/>danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz<br/>nie może<br/>naruszać integralności protokołu oraz jego załączników), na podstawie art. 18 RODO prawo żądania<br/>od administratora<br/>ograniczenia<br/>przetwarzania<br/>danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa<br/>w art. 18 ust. 2 RODO, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych, gdy<br/>uzna<br/>Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>• nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia<br/>danych<br/>osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w<br/>art. 20 RODO, na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec<br/>przetwarzania danych<br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO;<br/>2. Zamawiający informuje, że dane osobowe, o których mowa pkt 1 powyżej przetwarzane są w celu<br/>wypełnienia prawnie usprawiedliwionego celu, jakim jest w szczególności:<br/>• przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>• zawarcie i realizacja umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu Wykonawcą,<br/>• dokonanie rozliczenia i zapłaty wynagrodzenia umownego,<br/>• przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych przez komórki Zamawiającego i inne<br/>uprawnione podmioty.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Duszniki z siedzibą<br/>w Dusznikach, ul. Sportowa 1, 64-550 Duszniki, tel. 61 29 19 075, e-mail: urzad@duszniki.eu,<br/>• inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Duszniki jest osoba, z którą można się<br/>skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw: telefonicznie<br/>pod nr 61 29 19 075 wew. 110, za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: admin@duszniki.eu<br/>lub pisemnie na adres podany wyżej,<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Rozbudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w<br/>Dusznikach”, prowadzonym w trybie<br/>podstawowym<br/>bez<br/>negocjacji,<br/>• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy Pzp,<br/>• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4<br/>lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Protokół postępowania<br/>wraz z załącznikami przechowywany będzie przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego (zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp),<br/>• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp, • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w<br/>sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, • posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15<br/>RODO prawo dostępu do danych<br/>osobowych Pani/Pana<br/>dotyczących, na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana<br/>danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz<br/>nie może<br/>naruszać integralności protokołu oraz jego załączników), na podstawie art. 18 RODO prawo żądania<br/>od administratora<br/>ograniczenia<br/>przetwarzania<br/>danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa<br/>w art. 18 ust. 2 RODO, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych, gdy<br/>uzna<br/>Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>• nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia<br/>danych<br/>osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w<br/>art. 20 RODO, na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec<br/>przetwarzania danych<br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO;<br/>2. Zamawiający informuje, że dane osobowe, o których mowa pkt 1 powyżej przetwarzane są w celu<br/>wypełnienia prawnie usprawiedliwionego celu, jakim jest w szczególności:<br/>• przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>• zawarcie i realizacja umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu Wykonawcą,<br/>• dokonanie rozliczenia i zapłaty wynagrodzenia umownego,<br/>• przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych przez komórki Zamawiającego i inne<br/>uprawnione podmioty.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RRG.271.12.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> IV. Opis przedmiotu zamówienia:<br/>1. Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Dusznikach w części dotyczącej<br/>pomieszczenia garażu do przechowywania samochodu pożarniczego. Lokalizacja zamierzenia budowlanego – działka nr<br/>ewid. 1112 i 1113 (obręb Duszniki), położona przy ul. Św. Floriana 5 w Dusznikach. Szczegółowy przedmiot zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót i Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru<br/>Robót Budowlanych (zwane dalej „STWiORB”), które to dokumenty stanowią załącznik nr 1 do SWZ – podzielony na<br/>następujące foldery: I. PB – Projekt techniczny rozbudowy budynku OSP<br/>w Dusznikach (w tym branża budowlana, instalacyjno-elektryczna, instalacyjno-sanitarna;<br/>II. PB – Projekt zagospodarowania działki, projekt architektoniczno-budowlany rozbudowy budynku OSP w Dusznikach; III.<br/>Przedmiar robót; IV. STWiORB.<br/>2. Roboty powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, STWiORB, SWZ oraz zgodnie z obowiązującymi<br/>przepisami, normami, a w szczególności z przepisami prawa budowlanego, prawa ochrony środowiska oraz na ustalonych<br/>umową warunkach.<br/>3. Przedmiot zamówienia objęty jest pozwoleniem na budowę nr 1101/2021 z dnia 15 grudnia 2021r.<br/>4. Do przedmiotu zamówienia należy doliczyć koszty: robót przygotowawczych, wykończeniowych<br/>i porządkowych; zorganizowania, zagospodarowania i późniejszej likwidacji placu budowy; wywozu nadmiaru gruntu,<br/>wywozu materiałów z rozbiórki i opłat wysypiskowych, zagęszczenia gruntu; wykonania geodezyjnych czynności<br/>pomiarowych, w tym sporządzenie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej; udziału osób pełniących indywidulane<br/>funkcje w budownictwie,<br/>tj. osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjnobudowlanej<br/>bez ograniczeń do pełnienia funkcji kierownika budowy; planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; koszty<br/>związane z odbiorem wykonanych robót i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym<br/>wypełnienia warunków wynikających z uzyskanych warunków technicznych, uzgodnień dokumentacji projektowej, decyzji,<br/>opinii itp. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę powinna obejmować wykonane roboty budowlane oraz dostarczone<br/>materiały.<br/>5. Przedmiot zamówienia obejmuje również uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, jeżeli<br/>będzie to konieczne lub dokonanie w imieniu Zamawiającego zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o<br/>zakończeniu budowy.<br/>6. Wycenę robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia należy dokonać<br/>wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego<br/>stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z<br/>Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.<br/>Prawo budowlane (Dz.U.2021.2351 t.j. z dnia 2021.12.20).<br/>7. Nie dopuszcza się wykonania obiektu budowlanego będącego przedmiotem zamówienia przy stosowaniu dostaw,<br/>urządzeń, materiałów itp. Jako prototyp, seria próbna, lub jako produkcja jednostkowa. Wykonawca wbuduje i zamontuje<br/>wyłącznie nowe urządzenia. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi<br/>Normami, atestami<br/>i aprobatami technicznymi.<br/>8. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu, przed wbudowaniem, zainstalowaniem, użyciem<br/>kompletu atestów, certyfikatów na znak bezpieczeństwa, certyfikatów zgodności i aprobat technicznych oraz gwarancji<br/>producentów na materiały i urządzenia wraz z ich zestawieniem oraz wszelkich innych dokumentów wymaganych przez<br/>STWiORB lub przepisy prawa, w tym ustawę o wyrobach budowlanych. Dodatkowo Wykonawca zobowiązuje się do<br/>stosowania materiałów zatwierdzonych przez Nadzór ze strony Zamawiającego, zgodnie z przepisami prowadzenia<br/>dokumentacji budowlanej i dokumentowania w niej wszystkich inspekcji odpowiednich władz. Dokumenty te muszą być w<br/>każdej chwili dostępne, na placu budowy, do wglądu Zamawiającego lub osób przez niego upoważnionych. Wgląd ten nie<br/>zwalnia Wykonawcy<br/>z jego odpowiedzialności i nie oznacza akceptacji znajdujących się tam wpisów.<br/>9. Wszystkie nazwy własne materiałów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła<br/>lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez Wykonawcę, użyte w SWZ i jej<br/>załącznikach są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane jako minimalne parametry techniczne,<br/>jakościowe, funkcjonalne oraz wymagany standard. Dopuszcza się zaoferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych,<br/>tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono w SWZ i jej załącznikach.<br/>10. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych<br/>środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp,<br/>że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia<br/>przez Zamawiającego, tym samym Wykonawca może przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne,<br/>wymagane prawem certyfikaty<br/>i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, pozwalające stwierdzić, że są one równoważne.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów<br/>o zastosowaniu innych materiałów lub rozwiązań, Zamawiający rozumie przez to, że w ofercie ujęto materiały i rozwiązania<br/>opisane w SWZ i jej załącznikach przez Zamawiającego.<br/>11. Zamawiający działając na podstawie art. 95 ustawy Pzp wskazuje rodzaj czynności niezbędnych do realizacji<br/>przedmiotu zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów<br/>ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. z dnia 18.06.2020r. Dz. U. z 2020r. poz. 1320 ze zm.) przez<br/>Wykonawcę oraz podwykonawców i dalszych podwykonawców oraz osób wykonujących czynności w trakcie realizacji<br/>przedmiotu umowy<br/>tj. wykonywanie bezpośrednio czynności o charakterze robót budowlanych m. in. branży robót budowlanych w zakresie<br/>rozbudowy budynku OSP oraz innych prac fizycznych, rozumianych jako wykonywanie czynności wymagających ruchu oraz<br/>wysiłku, w tym związanych z posługiwaniem się określonymi narzędziami lub urządzeniami; pojęcie pracy fizycznej nie<br/>obejmuje wykonywania czynności administracyjno-biurowych. Tym samym przy realizacji robót Wykonawca lub odpowiednio jego podwykonawca lub dalszy podwykonawca, będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu<br/>przepisów Kodeksu pracy, w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzonych im zadań, wszystkich pracowników<br/>fizycznych (tj. robotnik budowlany wykonujący prace budowlano-montażowe przy rozbudowie budynku OSP), a także<br/>prowadzących pojazdy (kierowców), obsługujących maszyny i urządzenia (operatorów). Obowiązek zatrudnienia na umowę<br/>o pracę nie dotyczy kierowników robót, którzy wykonują czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.<br/>Wykonawca zobowiązany będzie zatrudnić przy realizacji przedmiotu umowy wszystkie osoby, które będą wykonywać<br/>bezpośrednio przedmiot umowy, tj. kierujących pojazdami, operatorów maszyn i urządzeń, operatów sprzętu, osób<br/>wykonujących prace fizyczne (tj. prace budowlano-montażowe), przewidzianych do wykonywania w ramach czynności<br/>polegających na rozbudowie budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Dusznikach. Rodzaje czynności niezbędnych do<br/>realizacji przedmiotu zamówienia, których dotyczy powyższy wymóg zatrudnienia na umowę o pracę wynikać będą także z<br/>dokumentacji projektowej oraz STWiORB.<br/>12. Wymagania dotyczące zatrudnienia, weryfikacji zatrudnienia oraz czynności kontrolnych Zamawiającego wobec<br/>Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych<br/>powyżej i sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone w załączniku nr 11 do SWZ - Projekt Umowy.<br/>Wykonawca ma obowiązek zawrzeć w umowie z podwykonawcą i dalszym podwykonawcą wymóg zatrudnienia przez<br/>podwykonawcę lub dalszych podwykonawców pracowników wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w<br/>zakresie realizacji zamówienia na umowę o pracę.<br/>13. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 15 listopad 2022 r. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-11-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie podlegają odrzuceniu – tj.<br/>ofert wobec, których nie zachodzą przesłanki określone w art. 226 ustawy Pzp.<br/>2. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:<br/>L.p. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium<br/>1. Cena 60%<br/>2. Termin gwarancji 40%<br/>3. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona<br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonych<br/>ofert, w tym zaoferowanej ceny.<br/>5. Zamawiający poprawi w ofercie:<br/>1) oczywiste omyłki pisarskie,<br/>2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych<br/>poprawek, 3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych<br/>zmian w treści oferty<br/>- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.<br/>6. W przypadku wystąpienia sytuacji, o której mowa w pkt 5 powyżej, Zamawiający wyznaczy<br/>Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub<br/>zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie<br/>zgody na poprawienie omyłki.<br/>7. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert,<br/>określonych w pkt 2 powyżej. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższa<br/>liczbę punktów, poprzez którą rozumie się sumę punktów przyznanych w kryterium cena oraz termin<br/>gwarancji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. W postępowaniu o zamówienie publiczne może wziąć udział Wykonawca, który spełnia wymagania Zamawiającego<br/>określone w niniejszej SWZ oraz nie podlega wykluczeniu, w okolicznościach,<br/>o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, tj.:<br/>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału<br/>w postępowaniu, określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące:<br/>1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.<br/>1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.<br/>1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.<br/>1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: wykonał, nie wcześniej niż w<br/>okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,<br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. dwie (2) roboty budowlane polegająca na budowie,<br/>przebudowie, rozbudowie, remoncie<br/>lub modernizacji budynku o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto (wartość roboty budowlanej nie podlega<br/>sumowaniu);<br/>b) dysponuje lub będzie dysponował osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,<br/>odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi,<br/>tj.: jedną (1) osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń<br/>do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.<br/>Uwaga !<br/>Uprawnienia wydane zgodnie z art. 12, art. 12a, art. 13 i art. 14 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. z dnia<br/>07.07.2020r. Dz. U. z 2020r. poz. 1333 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane<br/>na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw<br/>Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów<br/>ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych<br/>nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. z dnia 13.12.2019r. Dz. U.<br/>z 2020r. poz. 220 ze zm.).<br/>2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń złożonych przez<br/>Wykonawcę, na zasadzie: spełnia lub nie spełnia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">3.1. Zamawiający przed<br/>wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym<br/>terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.<br/>3.2. Wykaz podmiotowych środków dowodowych (oświadczeń) wymaganych od Wykonawcy, w celu potwierdzenia braku podstaw<br/>wykluczenia z postępowania:<br/>1) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w ppkt 2.1. rozdziału XIV SWZ,<br/>którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ; 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej: składa oświadczenie, o<br/>którym mowa w ppkt 3.2.1) rozdziału XIV SWZ;<br/>3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie,<br/>o którym mowa w ppkt. 3.2.1) rozdziału XIV SWZ, składa odrębnie każdy z Wykonawców;<br/>4) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca składa<br/>oświadczenie, o którym mowa 3.2.1) rozdziału XIV SWZ w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby;<br/>5) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wystąpienia okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, którego wzór<br/>stanowi załącznik nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">3.3.<br/>Wykaz podmiotowych środków dowodowych (oświadczeń lub dokumentów) wymaganych od Wykonawcy, w celu spełniania<br/>warunków udziału w postępowaniu:<br/>1) W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, określonego w pkt. 1.4. rozdziału IX<br/>SWZ, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia:<br/>a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat,<br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania<br/>oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane<br/>zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot,<br/>na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie<br/>uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;<br/>Wzór wykazu robót budowlanych stanowi złącznik nr 8 do SWZ;<br/>b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, tj. oświadczenia o dysponowaniu<br/>kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności<br/>konstrukcyjno-budowlanej.<br/>Uwaga !<br/>(dokumenty potwierdzające posiadanie właściwych uprawnień Wykonawca dostarczy przed podpisaniem Umowy)<br/>Wzór wykazu osób stanowi złącznik nr 9 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 3. Ofertę składa się na Formularzu Oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ. Wraz<br/>z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>1) oświadczenia, o których mowa pkt 2 rozdziału XIV SWZ – tj. oświadczenia według wzoru załącznika nr 3 i 4 do SWZ,<br/>2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 3 rozdziału X SWZ – jeżeli dotyczy, według<br/>wzoru załącznika nr 10 do SWZ,<br/>3) oświadczenie, o którym mowa w pkt 6 rozdziału XI SWZ w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy, według wzoru załącznika nr 5 do SWZ,<br/>4) dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych<br/>dokumentów rejestrowych (tzn. odpowiednie pełnomocnictwa – jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> XI. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia:<br/>1. Wykonawcy mogą wspólnie (np. konsorcja, spółki cywilne) ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielnie zamówienia albo do reprezentowania<br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Uwaga ! Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty. Pełnomocnictwo składa się<br/>w oryginale, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub<br/>w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby udzielającej pełnomocnictwa lub w<br/>postacie elektronicznej kopii dokumentu, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. opatrzona<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.<br/>3. Zapis z pkt 2 powyżej nie dotyczy sytuacji, w której upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wynika z dołączonej do oferty umowy regulującej<br/>współpracę Wykonawców – wówczas umowa winna być załączona do oferty w formie elektronicznej/postaci<br/>elektronicznej/postaci elektronicznej kopii dokumentu opatrzonej właściwymi podpisami wym. w uwadze pkt 2 powyżej, bądź<br/>wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia (tj. przez każdego z Wykonawców<br/>lub pełnomocnika). 5. Przepisy ustawy Pzp i postanowienia niniejszej SWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w szczególności:<br/>1) oświadczenia i dokumenty (podmiotowe środki dowodowe), o których mowa w rozdziale XIV SWZ, składa każdy z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia<br/>oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu.<br/>6. Zgodnie z treścią art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do<br/>oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy, według wzoru<br/>załącznika nr 5 do SWZ.<br/>7. W przypadku gdy Zamawiający będzie wymagał wniesienia wadium, dopuszcza się, aby wadium zostało wniesione przez<br/>pełnomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia.<br/>8. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie<br/>żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 445 ust. 1 ustawy Pzp, ponoszą solidarną<br/>odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> § 14<br/>[Zmiany Umowy]<br/>1. Zamawiający działając zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w<br/>stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.<br/>2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy poprzez zmianę<br/>sposobu wykonania Przedmiotu Umowy, wynikającą ze zmian technologicznych – o ile są korzystne dla Zamawiającego i<br/>spowodowane są w szczególności zmianą technologii wykonania zaprojektowanych robót budowlanych pozwalającej na<br/>zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych robót oraz pod warunkiem, braku konieczności<br/>zmiany wydanych decyzji na wykonanie Przedmiotu Umowy. Wykonawca musi każdorazowo uzyskać uprzednią zgodę<br/>Zamawiającego na wprowadzenie ww. zmian. Brak zgody Zamawiającego powoduje obowiązek Wykonawcy wykonania<br/>Przedmiotu Umowy zgodnie z dotychczasową dokumentacją projektową.<br/>3. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez przedłużenie terminu, o którym<br/>mowa w § 6 ust. 2 Umowy, w przypadku:<br/>1) wystąpienia niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych, potwierdzonych wpisem do<br/>dziennika budowy przez Inspektora Nadzoru, uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót - pod warunkiem wykazania<br/>wpływu zaistnienia takich warunków na przyjęty termin realizacji robót budowlanych;<br/>2) konieczności realizacji robót dodatkowych, robót zamiennych, która udokumentowana będzie zatwierdzonym protokołem<br/>konieczności, o czas niezbędny do realizacji tych robót;<br/>3) w sytuacji konieczności wykonania robót niezbędnych do wykonania Przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy<br/>technicznej, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy;<br/>4) konieczności wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej;<br/>5) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie robót, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze<br/>stron;<br/>6) wystąpienia innych opóźnień lub przestojów z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub Zamawiającego,<br/>7) działania siły wyższej i klęsk żywiołowych uniemożliwiających wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z postanowieniami<br/>Umowy;<br/>8) zmian technologicznych,<br/>9) odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, geotechnicznych lub<br/>hydrologicznych, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów,<br/>napotkania nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,<br/>które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu<br/>Umowy;<br/>10) zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy będąca następstwem działania organów administracji, w szczególności<br/>przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.,<br/>do wydania których są zobowiązane na mocy powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub koniecznością uzyskania<br/>wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu, której nie przewidywano przy zawarciu Umowy;<br/>11) wystąpienia okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić na<br/>realizację Przedmiotu Umowy.<br/>4. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w Umowie, w zakresie wskazanym w ust. 3, Wykonawca ma obowiązek<br/>przedłożyć Inspektorowi Nadzoru wniosek dotyczący zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności<br/>stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany. 5. Zmiana terminu, o którym mowa w § 6 ust. 2 Umowy wymaga pisemnego aneksu do Umowy, podpisanego przez obie<br/>Strony pod rygorem nieważności.<br/>6. Zmiana terminu, o którym mowa w §6 ust. 2 Umowy możliwa jest tylko po wcześniejszym udokumentowaniu przez<br/>Wykonawcę przedłużenia okresu zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, jeżeli złożone zostało w formie<br/>niepieniężnej.<br/>Ponadto zapisy paragrafu 2 projektu umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-06 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_duszniki</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-06 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-08-04</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com