JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220624/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220624/0022412101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> DOSTAWA CHEMII,ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH I SPRZĘTU DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">14 Wojskowy Oddział Gospodarczy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 302067654</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Bukowska 34</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Poznań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">60-811</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL415 - Miasto Poznań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">261577115</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">26577204</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">14wog.zakupy@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.14wog.wp.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> DOSTAWA CHEMII,ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH I SPRZĘTU DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d53ef65d-f3c6-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00224121</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00042263/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.4 Zakup środków higieny dla pracowników wojska oraz żołnierzy służby przygotowawczej Zakup chemii profesjonalnej do utrzymania czystości ,środków jednorazowego użytku, sprzetu do utrzymania czystosc</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/14wog_wp <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/14wog_wp</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/14wog_wp</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">ROZDZIAŁ XXI - KLAUZULA INFORMACYJNA UWZGLĘDNIAJĄ REGULACJE ZAWARTE W ART. 13 ROZPORZĄDZENIA ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 Z DNIA 27 KWIETNIA 2016 R. W SPRAWIE OCHRONY OSÓB FIZYCZNYCH W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH I W SPRAWIE SWOBODNEGO PRZEPŁYWU TAKICH DANYCH ORAZ UCHYLENIA DYREKTYWY 95/46/WE (OGÓLNE ROZPORZĄDZENIE <br/>O OCHRONIE DANYCH) (DZ. URZ. UE L 119 Z 04.05.2016, STR. 1).<br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>1)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznani u, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, tel. 261 574 802;<br/>2)	inspektorem ochrony danych osobowych w 14 Wojskowym Oddziale Gospodarczym jest wyznaczony przez Komendanta inspektor ochrony danych osobowych tel. 261-577-445;<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „DOSTAWA CHEMII, ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH I SPRZĘTU DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI”, nr sprawy 28/z/2022, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;<br/>4)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 19 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. ustawy; <br/>5)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy (w tym gwarancji) przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy; <br/>7)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8)	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; <br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>* * Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">28/z/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa chemii profesjonalnej do utrzymania higieny i czystości w bloku żywnościowym </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zadanie nr 1 - 90% netto wartości umowy zamówienia podstawowego<br/>Zadanie nr 2 - 90% netto wartości umowy zamówienia podstawowego<br/>Zadanie nr 3 - 90% netto wartości umowy zamówienia podstawowego<br/>Zadanie nr 4 - 90% netto wartości umowy zamówienia podstawowego<br/>Zadanie nr 5 - 80% netto wartości umowy zamówienia podstawowego<br/><br/>Realizacja zamówienia w ramach opcji musi nastąpić w terminie maksymalnie:<br/>Zadanie nr 1, 2, 3: do dnia 30.11.2022 r. <br/>Zadanie nr 4 do dnia: 15.11.2022 r.<br/>Zadanie nr 5 do dnia: 20.12.2022 r. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">K-1	cena brutto oferty	60 %<br/>K-2	termin dostawy	10%<br/>K-3	Jakość	15%<br/>K-4	Środowisko	15%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">środowisko</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 2 (służba żywnościowa) – Dostawa artykułów higienicznych i opakowań jednorazowych </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększania wartości zakupu będącej przedmiotem zamówienia (umowy) w ramach prawa opcji o maksymalnie 80% i 90% netto wartości umowy zamówienia podstawowego- na zakup dodatkowych ilości asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2 do SWZ za określone w nim ceny jednostkowe pod warunkiem zwiększania się zapotrzebowania na określone towary niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego oraz posiadania na ten cel środków finansowych.<br/>Zadanie nr 1 - 90% netto wartości umowy zamówienia podstawowego<br/>Zadanie nr 2 - 90% netto wartości umowy zamówienia podstawowego<br/>Zadanie nr 3 - 90% netto wartości umowy zamówienia podstawowego<br/>Zadanie nr 4 - 90% netto wartości umowy zamówienia podstawowego<br/>Zadanie nr 5 - 80% netto wartości umowy zamówienia podstawowego<br/><br/>Realizacja zamówienia w ramach opcji musi nastąpić w terminie maksymalnie:<br/>Zadanie nr 1, 2, 3: do dnia 30.11.2022 r. <br/>Zadanie nr 4 do dnia: 15.11.2022 r.<br/>Zadanie nr 5 do dnia: 20.12.2022 r. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">K-1	cena brutto oferty	60 %<br/>K-2	termin dostawy	10%<br/>K-3	Jakość	15%<br/>K-4	Środowisko	15%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">środowisko</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 3 (służba żywnościowa)– Dostawa sprzętu do utrzymania czystości </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększania wartości zakupu będącej przedmiotem zamówienia (umowy) w ramach prawa opcji o maksymalnie 80% i 90% netto wartości umowy zamówienia podstawowego- na zakup dodatkowych ilości asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2 do SWZ za określone w nim ceny jednostkowe pod warunkiem zwiększania się zapotrzebowania na określone towary niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego oraz posiadania na ten cel środków finansowych.<br/>Zadanie nr 1 - 90% netto wartości umowy zamówienia podstawowego<br/>Zadanie nr 2 - 90% netto wartości umowy zamówienia podstawowego<br/>Zadanie nr 3 - 90% netto wartości umowy zamówienia podstawowego<br/>Zadanie nr 4 - 90% netto wartości umowy zamówienia podstawowego<br/>Zadanie nr 5 - 80% netto wartości umowy zamówienia podstawowego<br/><br/>Realizacja zamówienia w ramach opcji musi nastąpić w terminie maksymalnie:<br/>Zadanie nr 1, 2, 3: do dnia 30.11.2022 r. <br/>Zadanie nr 4 do dnia: 15.11.2022 r.<br/>Zadanie nr 5 do dnia: 20.12.2022 r. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">K-1	cena brutto oferty	60 %<br/>K-2	termin dostawy	10%<br/>K-3	Jakość	15%<br/>K-4	Środowisko	15%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">środowisko</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 4 (służba mundurowa) – Dostawa środków higieny </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39812000-7 - Pasty i kremy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 8)	Zamawiający w ramach prawa opcji, o której mowa w art. 441 ust. 1 ustawy.<br/>Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększania wartości zakupu będącej przedmiotem zamówienia (umowy) w ramach prawa opcji o maksymalnie 80% i 90% netto wartości umowy zamówienia podstawowego- na zakup dodatkowych ilości asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2 do SWZ za określone w nim ceny jednostkowe pod warunkiem zwiększania się zapotrzebowania na określone towary niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego oraz posiadania na ten cel środków finansowych.<br/>Zadanie nr 1 - 90% netto wartości umowy zamówienia podstawowego<br/>Zadanie nr 2 - 90% netto wartości umowy zamówienia podstawowego<br/>Zadanie nr 3 - 90% netto wartości umowy zamówienia podstawowego<br/>Zadanie nr 4 - 90% netto wartości umowy zamówienia podstawowego<br/>Zadanie nr 5 - 80% netto wartości umowy zamówienia podstawowego<br/><br/>Realizacja zamówienia w ramach opcji musi nastąpić w terminie maksymalnie:<br/>Zadanie nr 1, 2, 3: do dnia 30.11.2022 r. <br/>Zadanie nr 4 do dnia: 15.11.2022 r.<br/>Zadanie nr 5 do dnia: 20.12.2022 r.<br/><br/> Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-11-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">K-1	Cena oferty	60 %<br/>K-2	Posiadanie systemu ISO	5%<br/>K-3	Jakość produktu	30%<br/>K-4	Termin dostawy	5%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Posiadanie systemu ISO	5%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">K-3	Jakość produktu	30%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">K-4	Termin dostawy	5%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 5 (infrastruktura) – Dostawa drobnego sprzętu gospodarczego oraz środków do utrzymania czystości na potrzeby 14 WOG </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 7)	Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień z wolnej ręki o których mowa <br/>w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy.<br/>8)	Zamawiający w ramach prawa opcji, o której mowa w art. 441 ust. 1 ustawy.<br/>Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększania wartości zakupu będącej przedmiotem zamówienia (umowy) w ramach prawa opcji o maksymalnie 80% i 90% netto wartości umowy zamówienia podstawowego- na zakup dodatkowych ilości asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2 do SWZ za określone w nim ceny jednostkowe pod warunkiem zwiększania się zapotrzebowania na określone towary niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego oraz posiadania na ten cel środków finansowych.<br/>Zadanie nr 1 - 90% netto wartości umowy zamówienia podstawowego<br/>Zadanie nr 2 - 90% netto wartości umowy zamówienia podstawowego<br/>Zadanie nr 3 - 90% netto wartości umowy zamówienia podstawowego<br/>Zadanie nr 4 - 90% netto wartości umowy zamówienia podstawowego<br/>Zadanie nr 5 - 80% netto wartości umowy zamówienia podstawowego<br/><br/>Realizacja zamówienia w ramach opcji musi nastąpić w terminie maksymalnie:<br/>Zadanie nr 1, 2, 3: do dnia 30.11.2022 r. <br/>Zadanie nr 4 do dnia: 15.11.2022 r.<br/>Zadanie nr 5 do dnia: 20.12.2022 r.<br/><br/> Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">cena oferty – waga 100%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 4.	O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy <br/>1)	którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy (załącznik nr 3 do SWZ) <br/>2)	spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: <br/>•	zdolności technicznej i zawodowej:<br/>Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje lub będzie dysponował - dotyczy zadania nr 1, 2 3:<br/>a)	przynajmniej jednym pojazdem spełniającym wymogi ADR; <br/>b)	przynajmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje do przewożenia substancji i preparatów niebezpiecznych; <br/>c)	przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do przeszkolenia personelu służby żywnościowej Zamawiającego z zakresu BHP i systemów higienicznych; <br/>3)	spełniają przez oferowane dostawy wymagania określone przez zamawiającego <br/>tj. posiadają dokumenty opisane w rozdziale IV SWZ - (dotyczy zadań <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	Wykaz podmiotowych środków dowodowych (oświadczeń lub dokumentów), składanych przez wykonawcę wraz z ofertą w celu potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu:<br/><br/>1)	Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.<br/><br/>Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane środki dowodowe. <br/>Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.<br/><br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, zgodne co do treści ze wzorem zawartym w załączniku nr 10 do SWZ (o ile dotyczy).<br/> <br/><br/>Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/><br/>1)	Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych we wstępnym oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia <br/>z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w Rozdz. VI SWZ (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3A do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie to składa każdy <br/>z Wykonawców.<br/>Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">•	Wykaz podmiotowych środków dowodowych (oświadczeń lub dokumentów) składanych przez wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/><br/>Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>- wykaz osób, (minimum jednej) z kwalifikacjami do przewożenia substancji, preparatów niebezpiecznych ¬¬- które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg załącznika nr 5 do SWZ – dotyczy zadania nr 1. <br/>- wykazu osób (minimum jednej) posiadających uprawnienia oraz niezbędną wiedzę do przeszkolenia personelu służby żywnościowej z zakresu BHP i systemów higienicznych– wg załącznika nr 5 do SWZ - dotyczy zadania nr 1. <br/>Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (potwierdzające spełnienie warunku opisanego w rozdz. VII ust. 1 - SWZ– w treści załącznika nr 5 do SWZ., dotyczy zadania nr 1. <br/>- opis urządzeń technicznych (pojazdów) posiadanych przez wykonawcę lub które będą pozostawały w dyspozycji Wykonawcy – wg załącznika nr 5a do SWZ – dotyczy zadania nr 1.<br/>•	Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, zamawiający może w każdym czasie wezwać wykonawcę lub wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.<br/><br/>•	Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:<br/><br/>	może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, <br/>w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. <br/>o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1ustawy, dane umożliwiające dostęp do tych środków<br/>	podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy.<br/><br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność<br/>Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych <br/>w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają błędy, zamawiający wzywa wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że:<br/>	oferta wykonawcy podlegają odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub<br/>	zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą. <br/>1.	Wykaz przedmiotowych środków dowodowych podlegających uzupełnieniu w myśl art. 107 ust. 2 ustawy składanych celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia i wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia:<br/><br/>Zadanie nr 1:<br/>- Instrukcja sposobu użycia gwarantującą skuteczność wykonania zabiegów mycia lub/i dezynfekcji - zgodnie z wymaganiami przedmiotowymi – dotyczy zadania nr 1 dla pozycji nr 1,5,6,7,8,9,13,14,15,19,22;;- zgodnie z zał. nr 4 do SWZ<br/>- Karta charakterystyki – dotyczy zadania nr 1 poz. 1,3,4,5,6,7,,8,9,10,12,13,14,15,18,19,22,24;<br/>- Świadectwo, wynik badania potwierdzający jakość zaoferowanego produktu i spełnienia wymagań fizyko – chemicznych potwierdzone lub wystawione przez organ uprawniony do kontroli jakości – dotyczy zadania nr 1 pozycja 2;<br/>- Dokument potwierdzający przeznaczenie produktu (ocena, opinia, atest, świadectwo jakości zdrowotnej PZH lub inny dokument wystawiony przez organ uprawniony do kontroli jakości – dotyczy zadania nr 1 poz. 3,4,5,8,11,12,13,18,19,22,24;<br/>- Pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót preparatem biobójczym – dotyczy zadania nr 1 poz. 3,4,6,7,9,14;<br/>- Wydruk z Internetowego Systemu Zgłoszenia ( utworzonym na potrzeby wykonania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009) dotyczącego produktów kosmetycznych CPNP – dotyczy zadania nr 1 poz.2<br/>- Etykieta zaoferowanego produktu – dotyczy zadania nr 1 poz. 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24 ; <br/>	Etykieta/ oznakowanie oznacza jakąkolwiek metkę, znak firmowy, znak handlowy, ilustrację lub inny opis pisany, drukowany, tłoczony, odbity lub w inny sposób naniesiony na opakowanie lub pojemnik. <br/>Zadanie nr 2:<br/>- Dokument potwierdzający przeznaczenie produktu( ocena, opinia, atest, świadectwo jakości zdrowotnej PZH lub inny dokument wystawiony przez organ uprawniony do kontroli jakości) albo udokumentowanie oznaczenia produktu określeniem ,, do kontaktu z żywnością’’ lub odpowiednim symbolem w formie folderu, katalogu, etykiety, zdjęcia, części opakowania produktu zgodnie z rozporządzeniem 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady - dotyczy zadania nr 2 poz.1<br/>- Etykieta zaoferowanego produktu – poz. nr 5,12,14<br/>Etykieta/ oznakowanie oznacza jakąkolwiek metkę, znak firmowy, znak handlowy, ilustrację lub inny opis pisany, drukowany, tłoczony, odbity lub w inny sposób naniesiony na opakowanie lub pojemnik. <br/>Zadanie nr 4: <br/>-	Dokument potwierdzający rejestrację zgłoszenia do systemu Cosmetic Products Notiication Portal (numer referencyjny CPNP) i spełniać wymagania określone w Rozp. Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 z dnia 30 listopada 2009 r. dotyczącego produktów kosmetycznych – poz. nr 1 i 2.<br/>-	Karta charakterystyki, techniczna produktu, etykieta, wydruk ze strony producenta <br/>- karta charakterystyki – dotyczy pozycji nr 1,7,8,9,10,11,12,21,22<br/>- Atest PZH –dotyczy pozycji nr 32,33<br/> <br/>2.	Wykaz przedmiotowych środków dowodowych nie podlegających uzupełnieniu <br/>w myśl art.107 ust.3 składanych na potwierdzenie spełniania kryterium <br/><br/>•	Dotyczy zadań: 1, 2, 3:<br/>1)	Certyfikat potwierdzający posiadanie systemu ISO (System ISO rozumiany jest jako: ISO 9001 System Zarzadzania Jakością – certyfikat wystawiony przez akredytowany podmiot uprawniony do jego wystawienia)- nie podlega uzupełnieniu.<br/>2)	Certyfikat potwierdzający posiadanie systemu ISO (System ISO rozumiany jest jako:: ISO 14001 System zarządzania środowiskiem i ochrony środowiskiem – certyfikat wystawiony przez akredytowany podmiot uprawniony do jego wystawienia nie podlega uzupełnieniu.<br/>•	Dotyczy zadania nr 4:<br/>1)	Certyfikat potwierdzający posiadanie systemu ISO (System ISO rozumiany jest jako: ISO 9001 System Zarzadzania Jakością – certyfikat wystawiony przez akredytowany podmiot uprawniony do jego wystawienia)- nie podlega uzupełnieniu. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Zadanie nr 1:<br/>- Instrukcja sposobu użycia gwarantującą skuteczność wykonania zabiegów mycia lub/i dezynfekcji - zgodnie z wymaganiami przedmiotowymi – dotyczy zadania nr 1 dla pozycji nr 1,5,6,7,8,9,13,14,15,19,22;;- zgodnie z zał. nr 4 do SWZ<br/>- Karta charakterystyki – dotyczy zadania nr 1 poz. 1,3,4,5,6,7,,8,9,10,12,13,14,15,18,19,22,24;<br/>- Świadectwo, wynik badania potwierdzający jakość zaoferowanego produktu i spełnienia wymagań fizyko – chemicznych potwierdzone lub wystawione przez organ uprawniony do kontroli jakości – dotyczy zadania nr 1 pozycja 2;<br/>- Dokument potwierdzający przeznaczenie produktu (ocena, opinia, atest, świadectwo jakości zdrowotnej PZH lub inny dokument wystawiony przez organ uprawniony do kontroli jakości – dotyczy zadania nr 1 poz. 3,4,5,8,11,12,13,18,19,22,24;<br/>- Pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót preparatem biobójczym – dotyczy zadania nr 1 poz. 3,4,6,7,9,14;<br/>- Wydruk z Internetowego Systemu Zgłoszenia ( utworzonym na potrzeby wykonania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009) dotyczącego produktów kosmetycznych CPNP – dotyczy zadania nr 1 poz.2<br/>- Etykieta zaoferowanego produktu – dotyczy zadania nr 1 poz. 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24 ; <br/>	Etykieta/ oznakowanie oznacza jakąkolwiek metkę, znak firmowy, znak handlowy, ilustrację lub inny opis pisany, drukowany, tłoczony, odbity lub w inny sposób naniesiony na opakowanie lub pojemnik. <br/>Zadanie nr 2:<br/>- Dokument potwierdzający przeznaczenie produktu( ocena, opinia, atest, świadectwo jakości zdrowotnej PZH lub inny dokument wystawiony przez organ uprawniony do kontroli jakości) albo udokumentowanie oznaczenia produktu określeniem ,, do kontaktu z żywnością’’ lub odpowiednim symbolem w formie folderu, katalogu, etykiety, zdjęcia, części opakowania produktu zgodnie z rozporządzeniem 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady - dotyczy zadania nr 2 poz.1<br/>- Etykieta zaoferowanego produktu – poz. nr 5,12,14<br/>Etykieta/ oznakowanie oznacza jakąkolwiek metkę, znak firmowy, znak handlowy, ilustrację lub inny opis pisany, drukowany, tłoczony, odbity lub w inny sposób naniesiony na opakowanie lub pojemnik. <br/>Zadanie nr 4: <br/>-	Dokument potwierdzający rejestrację zgłoszenia do systemu Cosmetic Products Notiication Portal (numer referencyjny CPNP) i spełniać wymagania określone w Rozp. Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 z dnia 30 listopada 2009 r. dotyczącego produktów kosmetycznych – poz. nr 1 i 2.<br/>-	Karta charakterystyki, techniczna produktu, etykieta, wydruk ze strony producenta potwierdzający zgodność oferowanych produktów z cechami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia- zał. nr 2 do SWZ- formularz cenowy- poz. 1,2, 3<br/><br/>Zadanie nr 5: <br/>- karta charakterystyki – dotyczy pozycji nr 1,7,8,9,10,11,12,21,22<br/>- Atest PZH –dotyczy pozycji nr 32,33 <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> e)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania <br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,<br/>f)	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia (zał. nr 3 do SWZ).<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w ust. f) składa każdy z Wykonawców. <br/>g)	oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy – wg załącznika nr 8 do SWZ (jeżeli dotyczy). <br/>h)	pisemne zobowiązanie podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów<br/>do wykonania zamówienia (załącznik nr 10 do SWZ) – do oferty jeżeli dotyczy, <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> d)	stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, <br/>e)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania <br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,<br/>f)	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia (zał. nr 3 do SWZ).<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w ust. f) składa każdy z Wykonawców. <br/>g)	oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy – wg załącznika nr 8 do SWZ (jeżeli dotyczy). <br/>h)	pisemne zobowiązanie podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów<br/>do wykonania zamówienia (załącznik nr 10 do SWZ) – do oferty jeżeli dotyczy, <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> zakres zmian zawarte sa dokumentach zamówienia i wzorach umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-12 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/14wog_wp</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-12 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-08-10</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 7)	Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień z wolnej ręki o których mowa <br/>w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy.<br/>8)	Zamawiający w ramach prawa opcji, o której mowa w art. 441 ust. 1 ustawy.<br/>Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększania wartości zakupu będącej przedmiotem zamówienia (umowy) w ramach prawa opcji o maksymalnie 80% i 90% netto wartości umowy zamówienia podstawowego- na zakup dodatkowych ilości asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2 do SWZ za określone w nim ceny jednostkowe pod warunkiem zwiększania się zapotrzebowania na określone towary niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego oraz posiadania na ten cel środków finansowych.<br/>Zadanie nr 1 - 90% netto wartości umowy zamówienia podstawowego<br/>Zadanie nr 2 - 90% netto wartości umowy zamówienia podstawowego<br/>Zadanie nr 3 - 90% netto wartości umowy zamówienia podstawowego<br/>Zadanie nr 4 - 90% netto wartości umowy zamówienia podstawowego<br/>Zadanie nr 5 - 80% netto wartości umowy zamówienia podstawowego<br/><br/>Realizacja zamówienia w ramach opcji musi nastąpić w terminie maksymalnie:<br/>Zadanie nr 1, 2, 3: do dnia 30.11.2022 r. <br/>Zadanie nr 4 do dnia: 15.11.2022 r.<br/>Zadanie nr 5 do dnia: 20.12.2022 r.<br/><br/> Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com