JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220701/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220701/0023556301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie usługi polegającej na przewozie dzieci do szkół podstawowych na terenie Gminy Pawłów </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Pawłów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 291010582</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Pawłów 56</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Pawłów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">27-225</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL721 - Kielecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">41 272-16-14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">41 272-16-70</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@pawlow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://pawlow.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie usługi polegającej na przewozie dzieci do szkół podstawowych na terenie Gminy Pawłów </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-efd2a831-f92c-11ec-8000-d680d39e541a</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00235563</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-07-01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00024111/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Dowóz dzieci do szkół</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.pawlow.pl/p,34,zamowienia-publiczne <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu,który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej email: urzad@gmina-pawlow.pl, gzoo@op.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do<br/>formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej<br/>przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym<br/>pod adresemhttps://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP. Wykonawca<br/>przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki<br/>korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z<br/>miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych<br/>za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji<br/>wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów<br/>elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych<br/>informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Zamawiający przekazuje ID postępowania<br/>jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich<br/>postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z<br/>zakładki Postępowania. Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej Urzędu Gminy w Pawłowie<br/>(platforma PUAP): /4217ghhqcw/skrytka. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja<br/>pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych<br/>niż wskazanych w podrozdziale 7.2 SIWZ), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa<br/>się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji”<br/>dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej<br/>z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub<br/>ID postępowania). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email inwestycje@gmina-pawlow.pl . Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany powyżej adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U.z 2020 poz. 2415).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Pawłów, Pawłów 56, 27-225 Pawłów, tel. 41 272-16-14, email: urzad@pawlow.pl; 2) w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem e-mail: iod@pawlow.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, o wartości szacunkowej mniejszej niż próg unijny dla usług pod nazwą: Wykonanie usługi polegającej na przewozie dzieci do szkół podstawowych na terenie Gminy Pawłów; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 71ust. 1 i art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r.– Prawo zamówień publicznych , dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych Osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana Danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">c.d. W przypadku dojścia do zawarcia umowy dane osobowe osób fizycznych, w szczególności osób reprezentujących oraz wskazanych do kontaktu, związanych z wykonaniem umowy, pozyskane bezpośrednio lub pośrednio, będą przetwarzane przez Strony umowy w celu i okresie jej realizacji, a także w celach związanych z rozliczaniem umowy, celach archiwalnych oraz ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń w okresie przewidzianym przepisami prawa, na podstawie i w związku z realizacją obowiązków nałożonych na administratora danych przez te przepisy. Dane te nie będą przedmiotem sprzedaży i udostępniania podmiotom zewnętrznym, za wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa, nie będą również przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem jest zapewnienie dowozu dzieciom uczęszczającym do szkół podstawowych na terenie Gminy Pawłów poprzez zakupienie biletów miesięcznych dla dzieci i uczniów oraz ich opiekunów w okresie od 01.09.2022r. do dnia 30.06.2023r. w czasie nauki stacjonarnej w szkołach z wyłączeniem miesięcy zdalnej nauki. <br/>Zakres zamówienia obejmuje przejazdy dzieci i uczniów na podstawie imiennych biletów miesięcznych rozumiane jako dojazd dziecka i ucznia z miejsca zamieszkania do wskazanej szkoły i powrót po skończonych zajęciach ze szkoły do miejsca zamieszkania.<br/>Szczegółowy zakres zamówienia określa Załącznik do specyfikacji: Załącznik nr 1a na podstawie którego istnieją wytyczne do rozkładu jazdy.<br/>Bilety miesięczne obejmować będą następujące trasy dowozu i odwozu uczniów w czasie stacjonarnej nauki w budynkach szkolnych:<br/>PSP w Godowie, Godów 56 – 14 biletów (w tym 2 dla dzieci 5-letnich)<br/>PSP w Radkowicach, Radkowice Kolonia 5a – 10 biletów (w tym 2 dla dzieci 5-letnich)<br/>PSP w Pawłowie, Pawłów 89 – 19 biletów <br/>PSP w Chybicach, Chybice 50 – 79 biletów (w tym 4 dla dzieci 5-letnich)<br/>PSP w Szerzawach, Szerzawy 104a – 91 biletów (w tym 5 dla dzieci 5-letnich)<br/>PSP w Łomnie, Stary Bostów 8a, Grabków 24 ( 92 bilety Stary Bostów 8a i 23 bilety Grabków 24) – 115 biletów (w tym 23 dla dzieci 5-letnich)<br/>Razem 328 biletów dla uczniów/dzieci (w tym 36 dla dzieci 5-letnich)<br/>Opiekunowie – 12 biletów, <br/> Razem 340 bilety <br/>Liczba uczniów dowożonych w danym miesiącu to 328 uczniów w roku szk. 2022/2023. Ilość uczniów może ulec zmianie w przypadku: <br/>a) zmiany liczby dzieci zamieszkałych w obwodzie szkół w obrębie danej trasy dowozu;<br/>b) ze względu na zmianę miejsca zamieszkania uczniów; <br/>c) zmiany przepisów prawa oświatowego; <br/>d) zmiany organizacji roku szkolnego; <br/>g) zmiany planu nauczania w szkole (szkołach), zmiany planu lekcji w poszczególnych dniach tygodnia, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w dniu podpisania umowy; <br/>h) z innych przyczyn, których nie można było przewidzieć w momencie podpisania umowy; <br/>i) zmiany szkoły przez ucznia. <br/>Podane liczby biletów dla dzieci i uczniów oraz opiekunów są aktualne na dzień ogłoszenia zamówienia i mogą ulec zmianie w trakcie roku szkolnego, jak również miejsca przystanków. Wykonawca nie będzie rościł rekompensaty finansowej jeśli ilość ta będzie inna niż oszacowana.<br/>Świadczenie usług w zakresie przewozu dzieci i uczniów do szkół podstawowych na terenie gminy Pawłów będzie realizowane w ramach komunikacji regularnej na podstawie imiennych biletów miesięcznych dla dzieci i uczniów w przedziale od rozpoczęcia odbywania przygotowania przedszkolnego do ukończenia szkoły podstawowej nie dłużej niż do 24 roku życia.<br/>Zamawiający nabywał będzie bilety miesięczne dla dzieci i uczniów w celu wykonania obowiązku określonego w art. 32 ust. 5 i art. 39 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 roku - Prawo oświatowe (Dz. U. z 2021 r. poz. 1082 ze zm.) w związku z tym jest upoważniony do ulgi ustawowej w wysokości 49% dla dzieci i uczniów od rozpoczęcia obowiązkowego wychowania przedszkolnego do ukończenia szkoły podstawowej nie dłużej niż do 24 roku życia, na podstawie art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznymi transportu zbiorowego (Dz. U. z 2018 r. poz. 295). <br/>Zamawiający nabywał będzie również bilety miesięczne bez zastosowania ulg ustawowych.<br/>Dowozy będą realizowane z zapewnieniem przez Zamawiającego opieki. Opiekę dzieciom podczas przewozów oraz wsiadania i wysiadania z autobusów zapewni Zamawiający poprzez zapewnienie minimum 1 opiekuna na autobus. <br/>Dokładną godzinę przywozu i odwozu uczniów do szkół ustala Wykonawca z Dyrektorami szkół. Dopuszcza się czas do 20 min odstępstwa od godziny rozpoczęcie zajęć i po zakończeniu zajęć wskazanych w opisie zadania i Załączniku Nr 1a do SIWZ.<br/>Wykonawca powinien posiadać odpowiednie zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym na terenie gminy Pawłów w zakresie tras dowozu dzieci. <br/>Wykonawca zobowiązany jest się do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu i odwozu. Wielkość i ilość pojazdów na całej trasie należy dostosować do ilości osób przewożonych oraz wytycznych Inspekcji Sanitarnych. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wymogów prawnych dotyczących przewozu dzieci szkolnych. <br/>Pojazdy muszą spełniać wymagania techniczne określone ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2022 poz. 988 z późn. zmian.) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022). Pojazdy powinny być ubezpieczone i posiadać aktualne przeglądy techniczne. W pojazdach w okresie zimowym i letnim powinna być zapewniona odpowiednia temperatura.<br/>Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia miejsc siedzących dla wszystkich uczniów i ich opiekunów.<br/>Usługi należy wykonać z uwzględnieniem procedur i zaleceń wydanych przez służby sanitarno – epidemiologiczne oraz organy państwa.<br/>Zamówienie w zakresie przewozu uczniów na podstawie biletów miesięcznych będzie realizowane w okresie od 01.09.2022 r. do 30.06.2023 r. w dni nauki szkolnej – stacjonarnej z wyłączeniem nauki zdalnej w danej szkole w danym miesiącu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">34980000-0 - Bilety przewozowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-09-01 do 2023-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Opis kryteriów oceny ofert, którymi Zamawiający będzie się kierował przy<br/>wyborze oferty wraz z podaniem wag tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert, określony jest w pkt 13 Specyfikacji Istotnych<br/>Warunków Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia autobusu zastępczego w wyniku awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Wykonawcy muszą spełnić warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1)	Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.<br/>2)	Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku jeżeli wykonawca posiada aktualna licencję lub zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego lub zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 180) oraz zezwolenie na regularny przewóz osób w krajowym transporcie drogowym z terenu gminy Pawłów w zakresie tras dowozu objętych postępowaniem. <br/>3)	Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 400 000, 00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych).<br/>* W przypadku podania wartości sumy gwarancyjnej w walucie obcej, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), który jest dostępny pod adresem www.nbp.pl opublikowany w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych dla niniejszego postępowania. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń według średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje wyżej wymienione informacje.<br/>4)	Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/><br/>A)	doświadczenie:<br/>Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert minimum dwóch usług polegających na dowozie uczniów do szkół, o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł netto każda (słownie: czterysta tysięcy złotych netto);<br/>* W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń według średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje wyżej wymienione informacje.<br/>B) kwalifikacje zawodowe: <br/>Dysponowanie sprzętem technicznym do wykonania zamówienia <br/>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej 10 autobusami, nie starszymi niż 10 lat, z czego trzy autobusy powinny posiadać nie mniej niż 23 miejsca siedzące i 7 autobusów nie mniej niż 40 miejsc siedzących.<br/>Autobusy, którymi dysponuje Wykonawca muszą być sprawne technicznie i dopuszczone do ruchu drogowego oraz posiadać opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.<br/>Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia<br/>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej 10 kierowcami posiadającymi uprawnienia do kierowania autobusami tj. prawo jazdy kategorii D oraz uprawnienia do przewozu osób i zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zgodnie z art. 6 ust 1 pkt 7 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym wystawione przez właściwy wojewódzki ośrodek ruchu drogowego. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda:<br/>1) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i<br/>opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku<br/>zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że<br/>odpowiednio przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami<br/>lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności (w formie elektronicznej lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym);<br/>2) Zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub<br/>właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego<br/>potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne w zakresie art. 109 ust.<br/>1 pkt 1) ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na<br/>ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów<br/>potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na<br/>ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych<br/>należności (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).<br/>U w a g a:<br/>W przypadku spółek cywilnych zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego<br/>oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, Wykonawca składa zarówno<br/>na spółkę, jak i na każdego ze wspólników.<br/>3) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym).<br/>4) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie<br/>podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego o których mowa w art. 108. ust. 1 pkt 3), 4), 5) i 6) ustawy<br/>oraz w art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej<br/>działalności gospodarczej lub zawodowej Zamawiający żąda:<br/>1) aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym oraz zezwolenia na regularny przewóz osób w transporcie drogowym na terenie gminy Pawłów w zakresie tras dowozu objętych postępowaniem.<br/>W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub<br/>finansowej Zamawiający żąda:<br/>1) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej<br/>działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.<br/>W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda:<br/>1) Wykazu usług (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym),<br/>według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej lub<br/>zawodowej (doświadczenia) opisanego w pkt 5.2 ppkt 4) lit. A) SWZ - wykonanych a w przypadku świadczeń powtarzających się lub<br/>ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz<br/>z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są<br/>wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały<br/>wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych<br/>od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub<br/>ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w<br/>okresie ostatnich 3 miesięcy;<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz<br/>dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>W przypadku przedstawienia przez Wykonawcę usług obejmujących szerszy zakres niż wskazany w warunku zdolności technicznej<br/>lub zawodowej (doświadczenia), Wykonawca powinien podać całkowitą wartość usług oraz podać wartość usług w zakresie<br/>wymaganym warunkiem.<br/>2) Wykazu osób (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym),<br/>według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku kwalifikacji zawodowych<br/>opisanego w pkt 5.2 ppkt 4) lit. B) SWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności<br/>odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,<br/>doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>3) Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ, w zakresie niezbędnym<br/>do wykazania spełniania warunku kwalifikacji zawodowych opisanego w pkt 5.2 ppkt 4) lit. B) SWZ dostępnych wykonawcy w celu<br/>wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Zgodnie z punktem 10.1 SIWZ na ofertę składają się: 1) Wypełniony formularz oferty (w formie elektronicznej lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), zgodny ze wzorem formularza oferty, stanowiącym<br/>załącznik do SWZ. W<br/>przypadku złożenia oferty bez użycia załączonego formularza, złożona oferta musi zawierać wszelkie informacje wymagane<br/>w SWZ i wynikające z zawartości wzoru formularza oferty. Ponadto zgodnie z punktem 10.2 SIWZ do oferty winny być<br/>dołączone:1) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z<br/>dokumentów rejestrowych (w formie elektronicznej lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszczalna jest elektroniczna kopia notarialnie<br/>potwierdzona przez notariusza. 2) W przypadku złożenia oferty wspólnej –pełnomocnictwo udzielone liderowi. 3)<br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego<br/>zasoby do dyspozycji Wykonawcy na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy – jeżeli<br/>Wykonawca będzie korzystał z takich zasobów (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym). 4)Wypełnione oświadczenia wskazane w pkt 6.1 SWZ (w formie elektronicznej lub w<br/>postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), zgodne ze wzorem oświadczeń, według<br/>wzoru stanowiących załączniki do SWZ. 5) Oświadczenie o którym mowa w pkt 6.5 ppkt 3) SWZ (w formie elektronicznej lub<br/>w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) – jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>polegają na zasobach podmiotu udostępniającego zasoby. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca przystępujący do postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie:<br/>dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku formach<br/>określonych w art. 97 ust. 7 ustawy, tj.: a) pieniądzu; b) gwarancjach bankowych; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d)<br/>poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). Wadium wnoszone w<br/>pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:Bank Spółdzielczy w Starachowicach 06 8518 0006<br/>2001 0000 04620003 z dopiskiem: „Wadium na zadanie pn. Wykonanie usługi polegającej na przewozie dzieci do szkół podstawowych na terenie Gminy Pawłów&#34;.<br/>Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota<br/>wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium<br/>w formie innej niż pieniądz, wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji / poręczenia w postaci<br/>elektronicznej. tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do jego wystawienia<br/>(gwaranta/poręczyciela). Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie,<br/>gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno<br/>obejmować cały okres zawiązania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę<br/>cywilną:<br/>1) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w pkt 6.1 ppkt 1) SWZ,<br/>pkt 6.2 lit. A. ppkt 1) – 4) SWZ oraz oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymienione<br/>w pkt 6.1 ppkt 2) SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oddzielnie.<br/>2) Oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 6.2 lit. B i C SWZ, oświadczenie o którym mowa w pkt 6.5 ppkt 3) SWZ<br/>oraz formularz oferty, są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają<br/>roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ (w formie<br/>elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), z którego wynika, które<br/>roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy).<br/>4) Poza oświadczeniami i dokumentami wymienionymi w ppkt 1), 2) i 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia winni załączyć do oferty pełnomocnictwo (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).<br/>5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument<br/>pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie<br/>zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania<br/>oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być<br/>podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Istotne postanowienia umowy zawiera załączony do specyfikacji wzór umowy (załącznik Nr 10 do SIWZ). Zamawiający<br/>przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy. Zakres możliwych zmian określono w §10 wzoru umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-12 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP (Elektronicznej Skrzynki Podawczej – nazwa – Urząd Gminy Pawłów) i udostępnionego również na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-12 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-08-10</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com