JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220706/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220706/0024146001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> ”Modernizacja systemu instalacji gazów medycznych w Samodzielnym Publicznym Specjalistycznym Szpitalu Zachodnim im. Św. Jana Pawła II w Grodzisku Mazowieckim”. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIAT GRODZISKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 013269108</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Daleka 11a</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Grodzisk Mazowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-825</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL913 - Warszawski zachodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@powiat-grodziski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.powiat-grodziski.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ”Modernizacja systemu instalacji gazów medycznych w Samodzielnym Publicznym Specjalistycznym Szpitalu Zachodnim im. Św. Jana Pawła II w Grodzisku Mazowieckim”. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-704eca73-fb80-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00241460</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-07-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00339813/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Modernizacja systemu instalacji gazów medycznych w Samodzielnym Publicznym Specjalistycznym Szpitalu Zachodnim im. św. Jana Pawła II w Grodzisku Mazowieckim w ramach prog. Rządowy Fundusz Polski Ład.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://powiat-grodziski.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://powiat-grodziski.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">https://powiat-grodziski.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Ochrona danych osobowych osób fizycznych i klauzula informacyjna z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwane dalej „rozporządzeniem 2016/679”.<br/>1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że:<br/>1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Zamawiający<br/>2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres: email: iod@powiat-grodziski.pl, telefon: ( 22) 724-05-01 wew. 200,<br/>3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w ramach zadania „ Modernizacja systemu instalacji gazów medycznych w Samodzielnym Publicznym Specjalistycznym Szpitalu Zachodnim im. Św. Jana Pawła II w Grodzisku Mazowieckim ” - oznaczenie sprawy ZP.272.1.9.2022,<br/>4) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679;<br/>5) osoba fizyczna posiada:<br/>a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;<br/>b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;<br/>c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679;<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;<br/>6) osobie fizycznej nie przysługuje:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;<br/>c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679.<br/>2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu, w tym również obowiązków wynikających z rozporządzenia 2016/679, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 rozporządzenia 2016/679 nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4 rozporządzenia 2016/679).</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.272.1.9.2022.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu instalacji gazów medycznych w Samodzielnym Publicznym Specjalistycznym Szpitalu Zachodnim im. Św. Jana Pawła II w Grodzisku Mazowieckim (na terenie działki nr ew. 24/1 obręb 55 identyfikator obrębu ewidencyjnego: 140504_4.0055).<br/>Zadanie realizowane jest w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych – Nr 01/2021/7877/PolskiLad.<br/>Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz zakres przewidzianych prac zawarty<br/>jest w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót stanowiącej załącznik nr 12 do<br/>SWZ i dotyczy:<br/>• modernizacja źródeł gazów medycznych<br/>• przebudowa sieci międzyblokowych tlenu i sprężonego powietrza<br/>• modernizacja instalacji gazów w Budynku Szpitala na poszczególnych oddziałach, wraz z wymianą paneli nadłóżkowych, wymiana instalacji przyzywowej, towarzyszącymi robotami elektrycznymi i budowlanymi<br/>• wykonawca instalacji gazów medycznych musi uzyskać aprobatę CE dla sprzedawanego wyrobu,<br/>• zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych, Dyrektywą Medyczną 93/42/EEC oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004 r. „System rurociągowy dla gazów medycznych” jest wyrobem medycznym klasy II b , który musi być oznaczony znakiem CE z numerem jednostki notyfikacyjnej i dla którego należy wystawić deklarację zgodności<br/>• wykonawca instalacji gazów medycznych winien posiadać uprawnienia do oznaczania systemu rurociągowego znakiem CE i w związku z tym powinien posiadać certyfikat CE oraz wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych dla „System rurociągowy dla gazów medycznych<br/>• ze względu na fakt, że instalacje zasilające w gazy medyczne są zakwalifikowane do klasy II b wyrobów medycznych, montowana armatura (skrzynki kontrolno-informacyjne, punkty poboru ,zestawy nadłóżkowe, jednostki zasilania stanowisk IOM) i wyposażenie powinny być zarejestrowane jako wyroby medyczne.<br/>• podczas montażu należy zwrócić uwagę na stosowanie się do zaleceń producentów urządzeń i armatury.<br/>• wszystkie materiały, dla których normy PN i BN przewidują posiadanie zaświadczenia o jakości lub atestu, powinny być zaopatrzone przez producenta w taki dokument. Materiały z których wykonywane są wyroby stosowane w instalacjach gazów medycznych powinny odpowiadać warunkom stosowania w instalacjach powinny mieć dopuszczenia do stosowania w Służbie Zdrowia.<br/>• prace będą wykonywane na czynnym obiekcie Szpitala<br/>• wykonanie dokumentacji i inwentaryzacji powykonawczej,<br/>• wywiezienie i utylizacja gruzu, zdemontowanych elementów oraz wszelkich innych odpadów remontowych/modernizacyjnych,<br/>• zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia prac, prób, badań, odbiorów itp.;<br/>• opracowanie wymaganych instrukcji obsługi i konserwacji instalacji i zainstalowanych w obiektach urządzeń wraz ze szkoleniem wskazanego personelu Zamawiającego. Integralnym elementem dokumentacji projektowej powykonawczej będzie również tabela zawierająca wszelkie informacje o zamontowanych urządzeniach wraz z krótkim opisem ich obsługi wynikającym z warunków gwarancji (warunki wymiany elementów eksploatacyjnych, kontakt do serwisów etc.)<br/>• Wykonanie wszelkich innych czynności niezbędnych do realizacji całego zakresu prac objętych przedmiotem umowy<br/>Zakres realizacji przedmiotowego zadania obejmuje:<br/>• modernizację źródeł zasilania instalacji gazów medycznych ujętym w dokumentacji i STWiOR,<br/>• demontaż istniejącej instalacji gazów medycznych zgodnie z opracowaniem, montaż nowej wraz z urządzeniami oraz rozbudowę instalacji w zakresie ujętym w dokumentacji i STWiOR<br/>• wymianę paneli nad łóżkowych w zakresie ujętym w dokumentacji i STWiOR; (na etapie realizacji detale/kolorystykę uzgodnić z Zamawiającym)<br/>• wykonanie oraz wymiana instalacji elektrycznej będącej zasilaniem urządzeń w zakresie ujętym w dokumentacji i STWiOR,<br/>• wykonanie oraz wymiana instalacji teletechnicznych i instalacji sieci strukturalnej w zakresie ujętym w dokumentacji i STWiOR; systemy winne być kompatybilne z działającymi już systemami na terenie Szpitala Zachodniego,<br/>• roboty budowlane w zakresie wynikającym z prowadzonych prac modernizacyjnych zapewniających odtworzenie stanu pierwotnego pomieszczeń tj. wykonanie prac malarskich w pomieszczeniach, uzupełnienie okładzin ściennych w sanitariatach i salach zabiegowych, odtworzenie sufitów podwieszonych w korytarzach itp. (ścianki działowe są w technologii: murowane tynkowane lub obłożone płytami g/k lub w konstrukcji lekkiej obłożone płytą g/k).<br/>• Uwaga : miejscach w których będą prowadzone trasy modernizacji instalacji należy przywrócić pomieszczenia do stanu nie gorszego niż przed przystąpieniem do robót.<br/>• w miejscach prowadzenia instalacji przez przegrody pożarowe należy odtworzyć bądź wykonać przepusty Ppoż.,<br/>• prace towarzyszące zgodnie z dokumentacją oraz tymczasowe takie jak: zabezpieczenie wykończonych elementów ścian, okien, listew, posadzek, kratek armatury sanitarnej i elektrycznej oraz wyposażenia itp; zabezpieczenie instalacji przeciwpożarowej (sygnalizatorów Ppoż.) oraz systemu DSO sygnalizacji dźwiękowej, itp.<br/>2. Wykonawca uzgodni lokalizację zaplecza budowy. Przed przystąpieniem do realizacji wykonawca opracuje projekt zagospodarowania placu budowy projekt organizacji budowy, który uzgodni z Zamawiającym.<br/>3. Wykonawca opracuje plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - plan BIOZ w przypadku występowania wymogu jego sporządzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/>4. Wykonawca wykona na własny koszt zabezpieczenie budynków i pomieszczeń przy Wykonaniu modernizacji systemu instalacji gazów medycznych w Samodzielnym Publicznym Specjalistycznym Szpitalu Zachodnim.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia stanowi dokumentacja projektowa zgodnie z poniższym wykazem stanowiąca osobne pliki do SWZ Załącznik nr 12 do SWZ:<br/>• PROJEKT WYKONAWCZY INSTALACJI GAZÓW MEDYCZNYCH,<br/>• SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT W ZAKRESIE INSTALACJI GAZÓW MEDYCZNYCH,<br/>• PRZEDMIAR ROBÓT DO PROJEKTU WYKONAWCZEGO INSTALACJI GAZÓW MEDYCZNYCH,<br/>• PROJEKT WYKONAWCZY INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH,<br/>• SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT W ZAKRESIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH<br/>• PRZEDMIAR ROBÓT DO PROJEKTU WYKONAWCZEGO INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH,<br/>Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR).<br/>UWAGA:<br/>Ze względu na wykonywanie prac w czynnym obiekcie budowlanym należy ten fakt uwzględnić w kalkulacji cen do składanej oferty na modernizację systemu instalacji gazów medycznych w Samodzielnym Publicznym Specjalistycznym Szpitalu Zachodnim im. Św. Jana Pawła II w Grodzisku Mazowieckim.<br/>Zastosowane materiały muszą być nowe fabrycznie i posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie i służbie zdrowia.<br/>1. Wykonawca zobowiązany będzie do zrealizowania zamówienia na warunkach i zasadach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ, uwzględniającym wymagania Uchwały nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021 r. ( i dwie uchwały zmieniające nr 176/2021 z dnia 28.12.2021r i 87/2022 z dnia 26.04.2022r) w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych (RM-06111-84-21) oraz Regulaminu naboru wniosków o dofinansowanie (edycja 1) w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.<br/>2. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z dokumentami wymienionymi w pkt 1 powyżej w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji Umowy Zgodnie z wymaganiami Regulaminu Naboru Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia finansowania Inwestycji w tym w części nie pokrytej wkładem własnym Zamawiającego, na czas poprzedzający wypłaty środków z Promesy.<br/>3. Wykonawca wyraża zgodę na zapłatę Wynagrodzenia Wykonawcy:<br/>1) W przypadku Inwestycji realizowanych w okresie dłuższym niż 12 miesięcy na podstawie jednej umowy – wypłata wynagrodzenia Wykonawcy w dwóch transzach, - pierwsza po zakończeniu wydzielonego etapu prac w ramach realizacji inwestycji, druga<br/>– po zakończeniu realizacji inwestycji: • Pierwsza transza wynagrodzenia tj. 50% kwoty - po zakończeniu I etapu prac wskazanego w Harmonogramie rzeczowo-finansowym od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowej faktury pod względem formalno-rachunkowym obejmującej powyższy etap prac, wystawionej po obustronnym podpisaniu protokołu odbioru prac objętych fakturą, • Druga transza stanowiąca pozostałą 50% kwotę wynagrodzenia od dnia obustronnego podpisania protokołu odbioru końcowego, na podstawie wystawionej i doręczonej Zamawiającemu prawidłowej faktury pod względem formalno-rachunkowym, cd w SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego</p> <p class="mb-0">45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:<br/>l.p.<br/>Kryterium<br/>Znaczenie<br/>procentowe<br/>kryterium<br/>Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta<br/>za dane kryterium<br/>1)<br/>Cena ( C )<br/>70 %<br/>70 punktów<br/>2)<br/>Okres udzielonej gwarancji (G)<br/>30 %<br/>30 punktów<br/>1. Zasady oceny kryterium &#34;Cena&#34; (C).<br/>W przypadku kryterium &#34;Cena&#34; oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:<br/>Pi (C) = Cmin/Ci • Max (C)<br/>gdzie:<br/>Pi(C)<br/>ilość punktów jakie otrzyma oferta &#34;i&#34; za kryterium &#34;Cena&#34;;<br/>Cmin<br/>najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nie odrzuconych ofert;<br/>Ci<br/>cena oferty &#34;i&#34;;<br/>Max (C)<br/>maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za kryterium &#34;Cena&#34;.<br/>2. Zasady oceny w kryterium „Okres udzielonej gwarancji” (G)<br/>Zamawiający przyjmie „Okres udzielonej gwarancji” wskazany w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ).<br/>W przypadku kryterium „Okres udzielonej gwarancji” (G), oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:<br/>Pi (G) = Gi/Gmax x Max (G)<br/>gdzie:<br/>Pi (G)<br/>ilość punktów jakie otrzyma oferta ”i” za kryterium „Okres udzielonej gwarancji”<br/>Gi<br/>Okres udzielonej gwarancji w ofercie ”i”;<br/>Gmax<br/>Najdłuższy okres udzielonej gwarancji /w miesiącach/ spośród wszystkich ważnych i nie odrzuconych ofert;<br/>Max (G)<br/>maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za kryterium ”okres udzielonej gwarancji”.<br/>UWAGA !<br/>1. Nakrótszy okres udzielonej gwarancji - 24 m-ce<br/>2. Najdłuższy oceniany okres udzielonej gwarancji - 48 m-cy<br/>/ w przypadku, gdy Wykonawca udzieli gwarancji dłuższej niż 48 m-cy<br/>Zamawiający przyjmie do oceny oferty okres gwarancji 48 m-cy/<br/>W przypadku gdy Wykonawca w formularzu oferty nie wpisze żadnego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca udziela minimalnego okresu gwarancji za wady tj. 24 miesiące i taki zostanie przyjęty do umowy.<br/>W przypadku kiedy Wykonawca wpisze w formularzu oferty okres gwarancji poniżej 24 miesięcy Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.<br/>Zamawiający wymaga podania okresu gwarancji w pełnych miesiącach. W przypadku gdy Wykonawca poda okres w niepełnych miesiącach np. 24,5 miesiąca zostanie on przeliczony przez Zamawiającego na pełne miesiące w zaokrągleniu w dół.<br/>W przypadku podania okresu gwarancji w innej jednostce np. godziny, minuty czy dni Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jako niezgodną z SWZ<br/>Liczba punktów określona zostanie na podstawie wzoru: C+G<br/>1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku (i/lub następne) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę.<br/>2. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>3. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.<br/>4. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 3, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Informacja o warunkach udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.<br/>2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.<br/>3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli:<br/>1) Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową (opinia bankowa) na kwotę nie mniejszą niż 3.000.000 złotych (trzy miliony złotych),<br/>2) Wykonawca posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejsza niż 5.000.000 zł. (pięć milionów złotych)<br/>4. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>1) zdolność techniczna:<br/>a) na podstawie wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum dwie roboty polegające na budowie, przebudowie lub remoncie instalacji gazów medycznych o wartości co najmniej 5 milionów złotych brutto łącznie (za dwie roboty), przy czym zakres każdego zrealizowanego zadania (każdej roboty) musiał obejmować co najmniej zakres prac branży gazów medycznych, elektrycznej, teletechnicznej, telekomunikacyjnej i ogólnobudowlanych, w tym 1 robotę budowlaną polegająca na budowie, przebudowie lub remoncie instalacji gazów medycznych na czynnym obiekcie budowlanym, o wartości co najmniej 2,5 milionów złotych brutto. W przypadku wykonywania i nie zakończenia jeszcze roboty budowlanej, Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość do momentu upływu terminu składania ofert, umowa została wykonana. Wartość będzie brana pod uwagę do oceny spełniania warunku.<br/>b) Wykonawca powinien posiadać co najmniej 10% udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów użytkowanych przy wykonywaniu/realizacji zamówienia,<br/>2) zdolność zawodowa:<br/>na podstawie wykazu osób Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia t.j.:<br/>Kierownik Budowy (Przedstawiciel Wykonawcy):<br/>a) osoba posiadająca co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351. ze zm.), w zakresie kierowania robotami budowlanymi jako kierownik budowy/robót (okres pięcioletni doświadczenia rozumiany będzie jako suma okresów, w których osoba faktycznie kierowała robotami wymaganymi do udokumentowania w ramach ww. doświadczenia,), oraz doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej (kierownik budowy/robót) w realizacji w okresie ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert co najmniej dwie realizacje (budowa, przebudowa lub remont) instalacji gazów medycznych w tym jednej instalacji gazów medycznych (budowa, przebudowa lub remont) na czynnym obiekcie budowlanym<br/>b) osoba posiadająca od co najmniej 5 lat uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych<br/>c) osoba wpisana na dzień składania ofert na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;<br/>Powyższe wymagania muszą być spełnione łącznie.<br/>Kierownik robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej:<br/>a) osoba posiadająca uprawnienia konstrukcyjno - budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351. ze zm.) tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej<br/>b) osoba wpisana na dzień składania ofert na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;<br/>Powyższe wymagania muszą być spełnione łącznie.<br/>Kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych:<br/>a) osoba posiadająca od co najmniej 3 lat uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351. ze zm.) tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej (kierownik robót/budowy) w realizacji, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert, co najmniej dwóch realizacji (budowa, przebudowa lub remont) instalacji elektrycznych w tym jednej realizacji ( budowa, przebudowa lub remont) instalacji elektrycznej na czynnym obiekcie budowlanym.<br/>b) osoba wpisana na dzień składania ofert na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.<br/>Powyższe wymagania muszą być spełnione łącznie.<br/>Uprawnienia posiadane przez osoby wskazane powyżej, w wymaganym zakresie, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351. ze zm.) oraz aktualnym obowiązującym rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. poz. 1278) lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>W każdym przypadku, gdy wymagane jest posiadanie określonych uprawnień budowlanych, przez osobę wskazaną do pełnienia jakiejkolwiek funkcji wymienionej powyżej, Zamawiający dopuszcza posiadanie przez wskazane osoby:<br/>- uprawnień równoważnych względem wymaganych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub:<br/>- uprawnień równoważnych względem wymaganych, uznanych przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 65) lub:<br/>- uprawnień równoważnych względem wymaganych, nabytych w innym niż Rzeczypospolita Polska państwie członkowskim Unii Europejskiej, państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o wolnym Handlu (EFTA),<br/>- stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej i której na mocy odrębnych przepisów przysługuje prawo do świadczenia usług transgranicznych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.<br/>3) Wykonawca Posiada wdrożony system ISO 13485:2016 w zakresie „Projektowania i rozwoju, wytwarzania, dystrybucji, instalowania, atestacji i serwisowania systemów rurociągowych gazów medycznych” <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia.<br/>2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>2) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;<br/>3. Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 Pzp, jeżeli udowodni zamawiającemu, że spełnił łącznie następujące przesłanki:<br/>1) naprawił lub zobowiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem, w tym poprzez zadośćuczynienie pieniężne;<br/>2) wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie współpracując odpowiednio z właściwymi organami, w tym organami ścigania, lub zamawiającym;<br/>3) podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu postępowaniu, w szczególności:<br/>a) zerwał wszelkie powiązania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawidłowe postępowanie wykonawcy,<br/>b) zreorganizował personel,<br/>c) wdrożył system sprawozdawczości i kontroli,<br/>d) utworzył struktury audytu wewnętrznego do monitorowania przestrzegania przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów,<br/>e) wprowadził wewnętrzne regulacje dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań za nieprzestrzeganie przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów.<br/>4) Zamawiający ocenia, czy podjęte przez wykonawcę czynności, o których mowa w ust. 3, są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy. Jeżeli podjęte przez wykonawcę czynności, o których mowa w ust. 3, nie są wystarczające do wykazania jego rzetelności, zamawiający wyklucza wykonawcę.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Informacja o podmiotowych środkach dowodowych żądanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.<br/>1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.<br/>2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenia, o których mowa w pkt 1 powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>4. Informacje zawarte w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 powyżej stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>5. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia.<br/>6. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej żąda podmiotowego środka dowodowego tj.:<br/>1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 3.000.000 złotych (trzy miliony złotych), wystawiony w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;<br/>2) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejsza niż 5.000.000 zł. (pięć milionów złotych),<br/>7. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej zamawiający żąda podmiotowego środka dowodowego tj.:<br/>1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ;<br/>2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysonowania tymi osobami; wzór wykazu stanowi Załącznik nr 7 do SWZ; cd SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane roboty budowlane/dostawy/usługi w ramach realizacji zadania, spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy w opisie przedmiotu zamówienia i wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia. tj:<br/>1) Oświadczenie własne Wykonawcy, że do wykonania zamówienia użyje surowców i materiałów dopuszczonych do stosowania na podstawie obowiązujących przepisów dotyczących certyfikacji i na każde żądanie Zamawiającego przedstawi je w miejscu i terminie wskazanym przez niego.<br/>2) Oświadczenie własne Wykonawcy, że zapewni odpowiedni sprzęt do realizacji przedmiotu budowy, opracuje projekt zagospodarowania placu budowy i plan organizacji budowy oraz plan BIOZ jeśli będzie wymagany.<br/>3) Oświadczenie własne Wykonawcy, że uzyska aprobatę CE lub inaczej certyfikat CE dla sprzedawanego wyrobu medycznego, którą może wydać jedynie Jednostka Notyfikowana;<br/>4) Oświadczenie własne Wykonawcy, że wyrób, który wprowadza do obrotu jest określony przez posiadaną przez niego aprobatę CE, oraz zakres zgłoszenia do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produkcji Biobójczych.<br/>5) Oświadczenie własne Wykonawcy, że najpóźniej 14 dni od podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu ubezpieczenie CAR/EAR w ramach ochrony realizowanych kontraktów na kwotę nie mniejszą niż 5.000.000 zł (pięć milionów złotych), certyfikat polisy CAR/EAR (jest to odmienne ubezpieczenie od ubezpieczenia wskazanego w warunku udziału dotyczącym zdolności ekonomicznej i finansowej). <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Jeśli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Termin na złożenie lub uzupełnienie takich dokumentów będzie wynosił 5 dni. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wymagania dotyczące wadium, w tym jego kwota.<br/>1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 zł ( Pięćdziesiąt tysięcy złotych).<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust.1 pkt 2 i 3 oraz ust.2. P.z.p<br/>3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą<br/>4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a)pieniądzu;<br/>b)gwarancjach bankowych;<br/>c)gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa wart.6b ust.5pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019r. poz.310, 836 i 1572).<br/>5. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w ust. 4. lit. b) - d) powyżej musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji.<br/>6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego tj.:<br/>Pekao S.A. O/Grodzisk Mazowiecki konto Nr 86 1240 6973 1111 0010 8283 5632<br/>najpóźniej przed upływem terminu składania ofert,<br/>7. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>8. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust.4 lit. b–d , wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej<br/>9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa ust. 4 lit. b-d, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli: 1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.107 ust.2 lub art.128 ust.1 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.57 lub art.106 ust.1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust.2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;<br/>2) wykonawca, którego oferta została wybrana:<br/>a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,<br/>b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;<br/>3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.<br/>10. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia znajdują się<br/>w SWZ.<br/>1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.<br/>2. Wykonawca przed podpisaniem umowy winien dostarczyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę, w przypadku<br/>wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej),<br/>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ oraz braku podstaw do<br/>wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o zamówienie.<br/>4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do<br/>realizacji których te zdolności są wymagane (art. 117 ust. 3 Pzp).<br/>5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>6. Jeżeli w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego działa osoba, której<br/>umocowanie do ich reprezentowania nie wynika z dokumentów, takich jak odpis lub informacje z Krajowego Rejestru<br/>Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, zamawiający<br/>może żądać pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawców.<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa wyżej, jeżeli zamawiający może je uzyskać za<br/>pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych<br/>dokumentów. Cd wymagań dotyczących składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia znajdują się<br/>w SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Niezależnie od możliwości wprowadzania zmian zgodnie z § 15 Umowy, Strony umowy<br/>dopuszczają zgodne wprowadzanie istotnych zmian i uzupełnień postanowień zawartej<br/>umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w<br/>opisanym niżej zakresie:<br/>1) terminu realizacji umowy, który może ulec zmianie w uzasadnionych przypadkach,<br/>takich jak:<br/>a) wystąpienia niemożliwych do przewidzenia w czasie zawarcia umowy warunków<br/>technicznych uniemożliwiających wykonanie umowy zgodnie z dotychczasowym<br/>projektem wynikłych z wykonania rozbiórek elementów budynku lub ujawn ienia<br/>konfiguracji przebiegu instalacji elektrycznej, sanitarnej, wod kan i wentylacyjnej,<br/>gazów medycznych, mających zasadniczy wpływ na konstrukcje budynku i<br/>poprawne działanie instalacji,<br/>b) w wyniku potrzeby dokonania zmian lub uzupełnień w projekcie, jeżeli<br/>uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót<br/>budowlanych, mających wpływ na termin wykonania umowy,<br/>c) w wyniku udzielenia zamówień dodatkowych lub uzupełniających,<br/>wstrzymujących lub opóźniających realizację robót będ ących przedmiotem<br/>niniejszej umowy,<br/>d) w przypadku przerwy lub konieczności wprowadzenia zmian w realizacji<br/>przedmiotu umowy na skutek działań podmiotów trzecich, organów administracji,<br/>a w szczególności wprowadzeniu zapisów zmieniających planowany sposób<br/>i z akres robót w prowadzonym postepowaniu administracyjnym i innych<br/>podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji,<br/>w szczególności eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli gruntów pod<br/>inwestycję, które spowodowały niezawinione i niemożli we do uniknięcia przez<br/>Wykonawcę opóźnienie,<br/>e) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, epidemia, warunków<br/>atmosferycznych odbiegających od typowych dla danej pory roku,<br/>uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych/prac geologicznych,<br/>przeprowadzan ie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, katastrofy<br/>budowlanej) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, f) przedłużenia terminu realizacji umowy z przyczyn organizacyjnych leżących po<br/>stronie Zamawiającego, jeśli nie zakłóci to realizacj i innych umów w tym<br/>w szczególności umowy o dofinansowanie inwestycji i jej rozliczenie.<br/>2) powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na<br/>realizację przedmiotu zamówienia,<br/>3) zmian sposobu realizacji przedmiotu niniejszej umowy lub jakie jkolwiek jej części na<br/>skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi<br/>okolicznościami:<br/>a) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji<br/>pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub<br/>późn iejszych kosztów eksploatacji wykonywanego przedmiotu umowy,<br/>b) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót<br/>budowlanych pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub<br/>kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów późni ejszej eksploatacji<br/>wykonywanego przedmiotu umowy,<br/>c) w wyniku stwierdzenia wad dokumentacji projektowej lub zmiany stanu<br/>prawnego w oparciu, o który ją przygotowano, gdyby zastosowanie<br/>przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wykonaniem w sposób<br/>nienależyty przedmiotu umowy.<br/>4) zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu<br/>robót lub zmiany technologii, jeśli jest to uzasadnione dla prawidłowego wykonania<br/>robót budowlanych,<br/>5) zmiany zakresu przedmiotu umowy oraz zwi ązaną z tym ewentualną zmianą<br/>wynagrodzenia, w wyniku zaistnienia innych okoliczności prawnych, ekonomicznych<br/>lub technicznych, skutkujących możliwością niewykonania lub wykonania w sposób<br/>nienależyty przedmiotu umowy.<br/>2. Warunkiem dokonania zmian jest uzasad nienie konieczności i wskazanie nienie konieczności i wskazanie wpływu zmian<br/>na realizację przedmiotu zamówienia oraz zgłoszenie wniosku o zmianę niezwłocznie po<br/>dniu wystąpienia jednej z okoliczności, o których mowa w §19 ust. 1. cd. SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-22 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://powiat-grodziski.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-22 12:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-08-20</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający przewiduje obowiązkową wizję lokalną<br/>13. Wykonawca obowiązany jest przed złożeniem oferty do odbycia/wykonania wizji lokalnej obiektów i terenu budowy przy ul. Dalekiej 11 w Grodzisku Mazowieckim sprawdzenie warunków wykonania przedmiotu zamówienia, a także uzyskanie niezbędnych informacji lub danych do przygotowania oferty. Wizja lokalna zostanie przeprowadzona w dniu 15.07.2022 r. o godzinie 11:00 (miejsce zbiórki: Budynek Techniczny SPSSZ Grodzisk Mazowiecki, ul. Daleka 11 Pokój nr 1) Uczestnictwo w wizji należy zgłosić 22/ 7559118 w godz. 08:00 do godz. 14:00, do dnia 11.07.2022 roku, lub elektronicznie na adres: inwestycje@szpitalzachodni.pl.<br/>Osoby, które przybędą na wizję lokalną zobowiązane są posiadać przy sobie dokument<br/>tożsamości i pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający prawo do reprezentacji<br/>Wykonawcy. Z odbytej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół 2 dwóch egzemplarzach po jednym dla stron potwierdzający odbycie obowiązkowej wizji lokalnej. Złożenie oferty bez odbycia wizji lub zapoznania się z dokumentami będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 Pzp. Zamawiający nie przewiduje zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SWZ, a w trakcie wizji lokalnej nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania dotyczące treści SWZ.<br/>Uwaga:<br/>Dokumentacja archiwalna Architektoniczno-Konstrukcyjna do wglądu w ramach wizji lokalnej.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com